Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
In dit topic is het de bedoeling om recente nieuwsberichten rondom Windows Phone 7 te delen met de andere gebruikers.

Plaats een link naar het originele artikel en schrijf een korte samenvatting van het artikel zodat andere gebruikers de posts kunnen scannen zonder dat ze alle linkjes moeten afgaan.

Uiteraard mag je je post ook een beetje optuigen met een bijbehorende afbeelding, maar hou het wel een beetje compact. Aan een digitaal prentenboek heeft helemaal niemand wat.

Normale discussies horen thuis in de specifieke toesteltopics of als het daar niet in thuis past in een eigen topic.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
En om dan maar zelf te beginnen:

Nokia heeft in ieder geval een aardig budget gereserveerd om WP7 toestellen te gaan vermarkten. Als de andere leveranciers en Microsoft zelf ook een beetje doen, dan komt het helemaal goed met de populariteit van dit mooie mobiele OS.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/07/nokia-windows-phone.jpg

Engadget:Nokia prepping $120 million ad campaign ahead of Windows Phone launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-12-2019
omg, ik zou er zo graag eentje van die willen, zien er super mooi uit

als mango uitkomt in NL, ga ik proberen mijn omnia te verkopen ( mis aan mn ma ofzo :P) en dan zelf voor een nokia met mango gaan, het lijkt me echt zo fijn, om nokia hardware kwaliteit, met microsofts wp7 os te hebben, dat is echt DE win van de nieuwe smartphone markt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
En blijkbaar hebben de ontwikkelaars van Mango inmiddels Twitter ook up-and-running!

WPCentral: Microsoft testing out new build of Mango with Twitter enabled?

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/wpcms_production/resources/images/000/046/379/large/twittermango.PNG

En nog veel groter nieuws! (of moet ik nu gerucht zeggen?)

WPCentral:Mango al beschikbaar in november. Dat zal dan vast wel eind september zijn, anders is het nog niet 'fall 2011' zoals Microsoft steeds verkondigd heeft!

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/wpcms_production/resources/images/000/046/373/large/imaginecup-mango.png

[ Voor 37% gewijzigd door PaT op 14-07-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

WP7-toestellen volgend jaar 'aanzienlijk goedkoper'

Leuke quote (ben volgend jaar weer toe aan een nieuw toestel :) ) :

"De prijzen van de meeste smartphones zouden gehalveerd kunnen worden"

Bron: nu.nl

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147672

Weet je hoe ik snel aan Phone 7 nieuws kom?

Ga naar http://www.google.com/alerts typ Windows Phone 7 in, en elke dag mailt google de beste/recente nieuwsberichten door, is volgens mij persoonlijk beter en overzichtelijker dan 1000den RSS feeds in één venster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Handige tip. Ik ga het eens een tijdje aankijken of dat wat is.
Wees daarentegen niet terughoudend met het posten van berichten hier. Niet iedereen heeft altijd evenveel tijd om het internet af te struinen naar het laatste WP7 nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Windows Phone 7/ Omnia7 leuk in het nieuws met blijkbaar een hele nuttige Windows Phone 7 app.

London Windows Phone app helps keep the streets clean

of ga direkt naar de BBC video
.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 614 op 16-07-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Owkee dan...

Op zich is het leuk dat Fujitsu nu ook met WP7 toestellen komt, maar dat ze dat toestel in augustus gaan leveren met MANGO is natuurlijk wel heel goed nieuws!

Engadget:Fujitsu to launch first Windows Phone Mango handset in... August?

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/07/fujitsuphone-20110716-1310800316.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
En om met een positief berichtje mijn dag af te sluiten:

All about phones: Windows Phone 7 zit in de lift

Vooral dit soort berichten blijven plaatsen mannen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-12-2019
Heeft iemand enige informatie of er ook skype komt, of dat er al nieuws ergens is opgedoken daarover? (op wp7 offcourse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Skype wordt opgenomen in Office365. Als ik het goed begrepen heb zit dat ook verwerkt in de Mango update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
ppaddo schreef op zondag 17 juli 2011 @ 09:04:
Skype wordt opgenomen in Office365. Als ik het goed begrepen heb zit dat ook verwerkt in de Mango update
Dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat ook Skype-voip naar de WP7 komt. Ik zie ze er wel voor aan om eerst alleen het chatten erin te verwerken en dan met een volgende update Skype-voip erin te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
Severion schreef op zondag 17 juli 2011 @ 08:58:
Heeft iemand enige informatie of er ook skype komt, of dat er al nieuws ergens is opgedoken daarover? (op wp7 offcourse)
Skype is al bevestigd, door Joe Belfiore op MIX '11:
"You heard right -- Skype just went from 'nowhere near' Windows Phone 7, to 'on the roadmap,' to 'definitely coming this fall.'"

Microsoft's Joe Belifore confirmed at the Mix11 conference that Skype is coming to Windows Phone 7 in a few months. It wasn't too long ago that Skype seemed disinterested in developing an app for Windows Phone. But I guess a lot could change in a few months. Especially knowing that Microsoft is opening up key access to ports that Skype would likely be using.
http://windowsphonethough...dows-phone-this-year.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
BBC app Beta op Mango gedemonstreerd. Scrollen gaat soepel, aantrekkelijke UI en iemand heeft duidelijk veel tijd erin gestoken.

http://wmpoweruser.com/bbc-news-mango-app-demoed-on-video/

En een geheim project waar aan gewerkt wordt binnen WP7 team waarmee ze de markt op zijn kop willen zetten. Er wordt gesuggereerd dat het iets te maken heeft met overheid en beveiliging?

http://wmpoweruser.com/wi...arket-disrupting-project/

Wat denken jullie dat het is?

[ Voor 46% gewijzigd door Relief2009 op 18-07-2011 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Deze is wel leuk, al was het maar vanwege de suggestieve titel!

Blog: Windows Phone 7 maakt gehakt van iPhone

Verder weinig nieuwswaarde helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
ppaddo schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:39:

550.000 activaties per dag (Android) betekent niet 550.000 nieuwe smartphones per dag verkocht. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415714

ppaddo schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:39:

Zie voor aanvullende info de update

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 415714 op 19-07-2011 10:38 . Reden: Update post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
Afbeeldingslocatie: http://pic.pimg.tw/ilovewp/1310742874-17ece16a2745d29ae3a08b132b3f2e0f.png

Ik kwam toevallig vandaag op een Chinese website de site die ook dat filmpje heeft gelekt van de Nokia Sea Ray en kwam ik het volgende artikel tegen.

KLIK

De vertaling moet je zelf maar even bedenken, want soms staan er dingen die net helemaal kloppen. Maar vooral de vergelijking van de REGZA T-01C is interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
En daar is die dan: De lang verwachte Chevron unlock-app. Slechts 9 dollar!

Engadget: Chevron WP7 labs to unlock your windows phone 7 handset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Nieuws wat wij uiteraard allemaal zullen bevestigen, maar toch leuk om te lezen! De klantevredenheid onder WP7 gebruikers is groter dan onder Android users.

Mobilyz: Windows phone 7 doet het goed als het gaat om klanttevredenheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Hmmz ik ben benieuwd. Extra batterijtijd is altijd mooi meegenomen. Klachten over het reageren van het scherm en de helderheid van het geluid had ik sowieso niet. Eerst maar eens mijn Omnia 7 terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
ppaddo schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:58:
Hmmz ik ben benieuwd. Extra batterijtijd is altijd mooi meegenomen. Klachten over het reageren van het scherm en de helderheid van het geluid had ik sowieso niet. Eerst maar eens mijn Omnia 7 terug krijgen.
Misschien fixen de updates ook een aantal problemen met de hardware waardoor het update-proces bij sommigen misgaat?

Wel mooi om te zien dat MS actief bezig is om verbeteringen door te voeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 20-07-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ppaddo schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:27:
En daar is die dan: De lang verwachte Chevron unlock-app. Slechts 9 dollar!

Engadget: Chevron WP7 labs to unlock your windows phone 7 handset
Alleen de prijs helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En 3 informatieve Mango feature filmpjes.
Ik weet niet of het nieuw is, maar ik vind het leuk dat Microsoft medewerkers zelf laat vertellen over een nieuwe feauture waaraan hij/zij gewerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Tja, voor legaal home-brew bouwen zonder developer-account is 9 dollar niks. 9 dollar is alleen veel voor mensen die illegale games en apps willen downloaden voor WP7 zonder een cent te betalen.

Ik vind dit juist een geweldige alternatief omdat je hiermee niet verplicht bent een developers-account te nemen voor 99 dollar per jaar terwijl je nog aan het klooien ben met het ontwikkelen voor WP7.

---------------

Het gerucht is dat Nokia vandaag de W8 (Sea Ray) zal presenteren om de aandeelhouders te sussen. Nokia zal vandaag namelijk haar financiële resultaten presenteren van het tweede kwartaal. Eldar heeft het getwitterd, dus ik twijfel aan zijn woorden. Maar er zijn ook anderen die het bevestigen.

[ Voor 47% gewijzigd door Relief2009 op 22-07-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Dat zou wel lekker nieuws zijn voor WP7! Iedereen loopt met smart uit te kijken naar de eerste WP7 Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit lijkt de bron te zijn. Na jarenlang Symbian-fan te zijn geweest en sinds kost Android-fan te zijn, ben ik uiteraard erg nieuwsgierig naar deze eerste WP7-foon van Nokia. :)

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 21-07-2011 09:41 . Reden: Verkeerde URL geplakt ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
:| Ik had gehoopt nog iets langer de tijd te krijgen om mijn app af te maken dan 1 maand. Nu ga ik dus weer slapeloze nachten krijgen om het op tijd af te krijgen voor de launch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Severion schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:21:
Weet iemand wanneer Nokia precies / ongv (welke maand) ze de phones gaan releasen?
Dit omdat iemand graag een Nokia wp7 wilt kopen, maar niet te lang wilt wachten, en wel een nederlandse versie wilt.
Hoort in het Nokia topic. Er is een reden waarom we alles nu scheiden.

Zou je hier de volgende keer de TR knop voor willen gebruiken? Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door PaT op 22-07-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 21:49
Gaat het misschien toch nog augustus worden dat we de update mogen zien:

Windows Phone 7 'Mango' hits RTM, carriers now testing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-04 16:33

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Kijk da's goed nieuws!

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-04 07:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Maar als je naar de reactie op twitter kijkt, dan proef je wel dat het toch bijna is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-04 20:29
Relief2009 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:18:
[...]

Maar als je naar de reactie op twitter kijkt, dan proef je wel dat het toch bijna is.
Klopt, ze zijn er echt bijna, bugs submitten heeft niet zoveel zin meer op dit moment merk ik, (of het moet een crash zijn of een andere ship blocker). Maar ik weet in ieder geval zeker dat 7110 niet de laatste build is (draai zelf 7112 al op mijn NL device) :) maar let op, dan kan het nog steeds wel lang duren voordat de updates op de servers staan. De OEM's moeten ook nog het 1 en ander doen en niet alle backend services zijn al klaar (twitter spul etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Relief2009 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:46:
[...]

Tja, voor legaal home-brew bouwen zonder developer-account is 9 dollar niks. 9 dollar is alleen veel voor mensen die illegale games en apps willen downloaden voor WP7 zonder een cent te betalen.

Ik vind dit juist een geweldige alternatief omdat je hiermee niet verplicht bent een developers-account te nemen voor 99 dollar per jaar terwijl je nog aan het klooien ben met het ontwikkelen voor WP7.
Helemaal mee eens.

Ik bedoelde dat alleen nog maar de prijs bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Best wel appart dat jullie allemaal zogenaamde goed nieuws hebben terwijl de werkelijk best hard is...
http://www.techhog.com/fe...ws-phone-7-sales-are-bad/

Een WP7 telefoon van Nokia komt niet eerder uit als in 2012... in die tussen tijd kan er echt VAN ALLES gebeuren met andere OSen en bedrijven. Technologie gaat hard... en WP7 is niet zo snel eigenlijk.

Ik denk dat WP7 net als WebOS is... een prima OS wat goed werkt maar niet van de grond zal komen. Niet alles wat goed is hoeft een succes te worden.

Immers als de verkopen van WP7 nu al inzakken terwijl het nog niet eens 1% marketshare heeft.. dat is al wel een heel triest gezicht.
Er zijn gewoon teveel slechte signalen... zoals de prijs van WP7 toestellen enorm onder de Android prijzen zitten. Ook de verkoop cijfers. En heb ook ergens een nieuwsbericht gezien dat Samsung erg teleurgesteld was over WP7 verkopen.

Maar goed je kan natuurlijk ook alles gewoon positief bekijken :)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 145867 op 23-07-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Anoniem: 145867 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:43:
Best wel appart dat jullie allemaal zogenaamde goed nieuws hebben terwijl de werkelijk best hard is...
http://www.techhog.com/fe...ws-phone-7-sales-are-bad/

Een WP7 telefoon van Nokia komt niet eerder uit als in 2012... in die tussen tijd kan er echt VAN ALLES gebeuren met andere OSen en bedrijven. Technologie gaat hard... en WP7 is niet zo snel eigenlijk.

Ik denk dat WP7 net als WebOS is... een prima OS wat goed werkt maar niet van de grond zal komen. Niet alles wat goed is hoeft een succes te worden.

Immers als de verkopen van WP7 nu al inzakken terwijl het nog niet eens 1% marketshare heeft.. dat is al wel een heel triest gezicht.
Er zijn gewoon teveel slechte signalen... zoals de prijs van WP7 toestellen enorm onder de Android prijzen zitten. Ook de verkoop cijfers. En heb ook ergens een nieuwsbericht gezien dat Samsung erg teleurgesteld was over WP7 verkopen.

Maar goed je kan natuurlijk ook alles gewoon positief bekijken :)
Tja als we elk OS dat geen succes heeft het eerste jaar als een flop gaan behandelen, dan kunnen we meteen Android en iOS doorstrepen. Maar de werkelijkheid is anders ;) Het is niet vreemd dat WP7 niet geweldig verkoopt. Het is een onbekend OS door weinig marketing en afwachtende OEM's. Je ziet dat er voor Mango er meer bedrijven meedoen, het OS veel volwassener is en dat de hardware ook beter wordt.
Gezien de problemen met patenten + Android zullen OEM's nu WP7 ook steeds meer serieuzer overwegen.

WP7 en WebOS kun je moeilijk vergelijken. WebOS heeft gewoonweg niet genoeg developers kunnen aantrekken en Palm heeft te weinig gedaan in 2 jaar. WebOS is verder buiten de USA nauwelijks verkocht. Palm heeft verder ook geen aantrekkelijk telefoons op de markt gezet. Te traag voor teveel geld.
Wat betreft WP7: WP7 zit al bijna op de 30.000 apps. MS werkt met andere OEM's die naamsbekendheid hebben en het kapitaal om telefoons wereldwijd te introduceren. En verder heeft MS de beste ontwikkelaarstools op de markt en weet MS makkelijker ontwikkelaars aan te trekken.

Van wat ik gezien heb van iOS5 stelt het weinig voor. Het is niet geweldig vernieuwend en Mango is voor velen des te aantrekkelijker. Android komt pas eind dit jaar met een nieuwe versie welke pas de maanden daarna op nieuwe en oude toestellen te verwachten is. WP7 toestellen komen al na de zomer dus ze zijn niet "te laat".

En laat ik nou nog niet hebben meegenomen dat vele mensen wachten op aanschaf van WP7 vanwege Mango. Op langere termijn zal Windows Phone bekender zijn onder het publiek en populariteit alleen maar groter worden.

Je maakt een aantal fouten.

1 : Nokia komt al binnen 2/3 maanden met een toestel en voor het einde van dit jaar met een tweede of meer. Moet je wel de juiste informatie inlezen.

2: Marketshare staat al op 2%. Niet veel, maar een stuk meer dan 1%

[ Voor 18% gewijzigd door Relief2009 op 23-07-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Nou, de UK/VS accounts kunnen blijkbaar eindelijk de deur uit!

All about phones: Windows phone 7 ondersteuning nu ook in Nederland

Zodra mijn toestel terug is van Samsung gaan we dit maar eens proberen. Kunnen we eindelijk op een normale manier apps gaan kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_JRP
  • Laatst online: 07-03 08:17
ppaddo schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:28:

Zodra mijn toestel terug is van Samsung gaan we dit maar eens proberen. Kunnen we eindelijk op een normale manier apps gaan kopen!
Je kan het ook uitproberen door met je nl account in te loggen in Zune.
Het is zeker beter gevuld dan aan het begin van de Mango beta, maar mist nog steeds een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
ppaddo schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:28:

Bron is GSMArena. Dus is het nou wel of niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Laatst online: 03-04 22:53

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

http://wmpoweruser.com/ho...rUser+%28WM+Power+User%29

Het is geen nieuws maar eerder een idee waar ik me helemaal ik kan vinden. Hoe los je de marketing problemen op in winkels die er niet veel aan doen? Mensen in de winkels zetten en ervoor zorgen dat het goed gepresenteerd word! Net zoals de apple-hoekjes in de media-markt. Als het kan en ze gaan het doen ook geef ik me hier direct voor op :D
Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-04 16:33

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Op de een of andere manier heeft WP7 een negatief iets bij de mensen gekregen lijkt het wel. Zie ook mijn andere topic, als ik vrienden vraag wat zij vinden, dan roepen ze meteen of Android! of Apple!
Een alternatief lijkt er voor hen niet te bestaan..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Relief2009 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:54:
[...]

Bron is GSMArena. Dus is het nou wel of niet waar?
Zolang WP7 niet in NL is gelanceerd is er geen support op de marketplace. Je kunt nu met een Mango device wel apps zien (en steeds meer wanneer de developers dat aangeven).
Maar officieel is het dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
MarluXiaXl schreef op zondag 24 juli 2011 @ 00:59:
http://wmpoweruser.com/ho...rUser+%28WM+Power+User%29

Het is geen nieuws maar eerder een idee waar ik me helemaal ik kan vinden. Hoe los je de marketing problemen op in winkels die er niet veel aan doen? Mensen in de winkels zetten en ervoor zorgen dat het goed gepresenteerd word! Net zoals de apple-hoekjes in de media-markt. Als het kan en ze gaan het doen ook geef ik me hier direct voor op :D
Wat vinden jullie?
Dat zou zeker een boost kunnen geven. Maar MS is volgens mij ook druk bezig om wereldwijd Stores neer te zetten en gezien Nokia in Nederland actief haar telefoos wil promoten zou het me niet verbazen als WP7 een stuk beter zichtbaar wordt.
CAP-Team schreef op zondag 24 juli 2011 @ 01:12:
Op de een of andere manier heeft WP7 een negatief iets bij de mensen gekregen lijkt het wel. Zie ook mijn andere topic, als ik vrienden vraag wat zij vinden, dan roepen ze meteen of Android! of Apple!
Een alternatief lijkt er voor hen niet te bestaan..
Om eerlijk te zijn, geen hond kent WP7 in mijn omgeving. En veel mensen met een iPhone zijn toe aan iets nieuws. Als je ze WP7 laat zien, dan zijn ze wel onder de indruk. Dus marketing is heel belangrijk en vooral mond-tot-mond reclame.
Matthijs Hoekstra schreef op zondag 24 juli 2011 @ 07:57:
[...]

Zolang WP7 niet in NL is gelanceerd is er geen support op de marketplace. Je kunt nu met een Mango device wel apps zien (en steeds meer wanneer de developers dat aangeven).
Maar officieel is het dus nog niet.
Dat support deel begrijp ik. Maar kan je nu ook apps downloaden en kopen?

[ Voor 30% gewijzigd door Relief2009 op 24-07-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
http://wmpoweruser.com/mi...individuals-and-students/

GeoTrust Verificatie is niet meer nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Mooi zo :D dit zal het een stuk makkelijker maken om je als developer te registreren. Oftewel meer developers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Nu.nl heeft ook het licht weer gezien en heeft een artikeltje geschreven over de punten die Mango toevoegt aan WP7

Nu.nl:Windows Phone Mango steeds concreter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

ppaddo schreef op zondag 24 juli 2011 @ 22:13:
Nu.nl heeft ook het licht weer gezien en heeft een artikeltje geschreven over de punten die Mango toevoegt aan WP7

Nu.nl:Windows Phone Mango steeds concreter
Nu.nl moet tech gerelateerde zaken echt laten typen door iemand die er verstand van heeft. Volgens hun zijn de Tiles en de Hubs hetzelfde... en die laatste zin: "Mango zal in het Nederlands beschikbaar komen. Windows Phone 7 is wel in Nederland verkrijgbaar, maar dan in het Engels."

Kom op man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Had het bericht ook gezien op Nu, en hoewel het artikel inderdaad niet helemaal klopt, wordt er wel melding van gemaakt, met YT filmpjes wat voor meer exposure verzorgt. Aangezien ze er in de belwinkels op het moment 0,0 aan doen, is alles meegenomen.

Wat nu wel steeds meer nodig is, met de komende datalimieten, een app die je data verbruik meet.
Zou eigenlijk door de providers moeten opgepakt worden, maar die hebben er geen belang bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
HollovVpo1nt schreef op zondag 24 juli 2011 @ 23:48:
[...]

Nu.nl moet tech gerelateerde zaken echt laten typen door iemand die er verstand van heeft. Volgens hun zijn de Tiles en de Hubs hetzelfde... en die laatste zin: "Mango zal in het Nederlands beschikbaar komen. Windows Phone 7 is wel in Nederland verkrijgbaar, maar dan in het Engels."

Kom op man...
Nu.nl moet dit soort artikelen uitbesteden aan andere websites (samenwerking) zoals ze dat doen met hun auto-gerelateerde zaken. Zelf schrijven is voor hun te lastig. En dan heb ik het niet eens over tech-gerelateerde artikelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 25-07-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-04 07:15
Niet echt iets nieuws maar toch iets waar ik om moest lachen:
Microsoft Evangelist To Donate $1000 If Web-Celebs Don't Like WP7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Hahaha briljante actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
HollovVpo1nt schreef op zondag 24 juli 2011 @ 23:48:
[...]

Kom op man...
Goh, en dan moet je eens kijken op NUjij, allemaal van die reacties van Apple fanboys en Microsoft/Linux fanboys, wordt je niet goed van.

Ontopic:
Inderdaad, geniaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Ook even terug op het Nu Artikel dat best karig is, maar rechts van het artikel zit ook een poll met de vraag of WP Mango concurrentie is voor iOS en Android en van de 2145 stemmen zegt 39% ja en 61% nee.

Ik weet natuurlijk niet wat voor een soort mensen hebben gestemd en of ze meer weten van WP dan alleen dat artikel maar ik vind dat de procenten nog best wel dicht bijelkaar liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
CokeZero schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:12:
[...]

Goh, en dan moet je eens kijken op NUjij, allemaal van die reacties van Apple fanboys en Microsoft/Linux fanboys, wordt je niet goed van.

Ontopic:
Inderdaad, geniaal :p
Ik moet zeggen dat het vooral MS bashers zijn, die alles wat MS maakt even met de grond gelijk moeten maken zonder enig nuttig argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363654

WP7 mango RTM is klaar en is naar fabrikanten gestuurd

http://windowsteamblog.co...sed-to-manufacturing.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Nu natuurlijk de grote vraag, hoe lang hebben de fabrikanten nodig om e.e.a.. te verwerken in daadwerkelijke toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363654

ppaddo schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:10:
Nu natuurlijk de grote vraag, hoe lang hebben de fabrikanten nodig om e.e.a.. te verwerken in daadwerkelijke toestellen?
Een betere vraag zou zijn hoe lang het nog duurt voordat deze versie zijn weg naar het internet vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonGraff
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2023
Super nieuws... maareh...

Ik vat hem nog niet helemaal: Mijn Omnia7 heb ik geupdate met algemene Samsung Firmware en daarna geupdate naar NoDo (en 7392 uiteraard via Zune), gaat de uiteindelijke Zune-update naar Mango nu pas in op het moment dat Samsung deze verwerkt voor Mango? Ik was onder de indruk dat de OS-updates via MS zelf verspreid werden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
VonGraff schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:21:
[...]

Super nieuws... maareh...

Ik vat hem nog niet helemaal: Mijn Omnia7 heb ik geupdate met algemene Samsung Firmware en daarna geupdate naar NoDo (en 7392 uiteraard via Zune), gaat de uiteindelijke Zune-update naar Mango nu pas in op het moment dat Samsung deze verwerkt voor Mango? Ik was onder de indruk dat de OS-updates via MS zelf verspreid werden?
Een update bestaat uit een aantal onderdelen. Het stuk van MS dat is het OS, de drivers etc van de OEM en nog een operator specifiek stuk bijvoorbeeld. Het MS stuk is nu klaar. De OEM's geven uiteindelijk hun package aan MS en de Operators geven na testen MS het seintje dat er uitgerold mag worden. (daarom zie je bv de unbranded toestellen eerder de updates krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiusK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik vermoed dat fabrikanten al enige tijd met beta versies aan de slag zijn geweest. In theorie zou de RTM build niet veel moeten afwijken en zouden de fabrikanten hun werkzaamheden in een niet al te lange tijd kunnen afronden. Een augustus release is dan ook mogelijk denk ik. *Fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
En de eerste WP7 Mango phone is "officeel" geintroduceerd!

Engadget: Fujitsu Toshiba announces au IS12T, the worlds first Mango phone!

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/07/mangotopwatermarked.jpg

Naast dit afschuwelijke roze komt het toestel er ook in een soort limegroen/geel en "stijlvol" zwart. Het toestel is voor zover ik dat goed begrepen heb helaas/gelukkig* alleen voor Japan.

Wat wel "lekker" is, een 13,2 megapixel camera (ow jee ik zie de ruis al!) en 32 (!!!) GB geheugen! Zeker dat laatste mogen ze in meer toestellen stoppen wat mij betreft!

*doorhalen wat niet van toepassing is

[ Voor 23% gewijzigd door PaT op 27-07-2011 08:18 . Reden: foto'tje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

RadiusK schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:57:
[...]
Een augustus release is dan ook mogelijk denk ik. *Fingers crossed*
Ik gok op na de grote Microsoft PDC bijeenkomst (13-16 sept)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ontwikkelaars krijgen binnekort Mango RTM op hun mobieltjes.

http://www.winrumors.com/...uild-for-developers-soon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Hmm, zou dat betekenen dat je met een 'illegaal' geïnstalleerde beta ook de RTM krijgt? O-) :9

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

Eerste WP7 mango toestel aangekondigd: Toshiba-Fujitsu IS12T

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/wpcms_production/resources/images/000/046/552/original/Is12.PNG

-32GB memory
-3 colors: Yellow, Pink, Black
-Waterproof
-MSM8655
-3.7" TF LCD screen
-13.2 MP camera (!)
-59x118x10.6mm
-113g

www.wpcentral.com/toshiba...is12t-windows-phone-mango

EDIT: Paddo was me voor. Tis nog vroeg xd

[ Voor 5% gewijzigd door HollovVpo1nt op 27-07-2011 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Maar jij heb mooi alle specs op een rijtje, dat is ook best prettig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
McBoom schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:39:
[...]

Hmm, zou dat betekenen dat je met een 'illegaal' geïnstalleerde beta ook de RTM krijgt? O-) :9
Vast wel ;)

Morgen dus:

https://twitter.com/#!/wpdevpodcast/status/96102295401545728

Is het build 7712 voor devs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

8)
* McBoom popelt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
http://www.wpcentral.com/...-i677-another-mango-phone

Nog een samsung toestel, maar dan een Venue Pro variant?

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 27-07-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Het gaat goed met de toestellen! Met de huidige line-up erbij zit je dalijk op een stuk of 15 a 20 toestellen met WP7! Woehoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
nope, we zijn er nog mee bezig en er is nog niets bekend of dat allemaal gaat lukken. Intentie is er wel maar het moet allemaal matchen met de timelines, belangen van verschillende teams etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiusK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
En de Mango 'Beta 2 Refresh' update is live voor developers :-).

http://windowsteamblog.co...fresh-for-mango-devs.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Oops, ik zal deze post naar het beta-topic plaatsen.

[ Voor 131% gewijzigd door Relief2009 op 27-07-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222887

Ik had eerder mijn Omnia 7 "Mango enabled" via de methode zoals beschreven op xda, en ik krijg zojuist de 7712 update binnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:23:
[...]

nope, we zijn er nog mee bezig en er is nog niets bekend of dat allemaal gaat lukken. Intentie is er wel maar het moet allemaal matchen met de timelines, belangen van verschillende teams etc.
Ik had dus ongelijk. het is idd 7712 geworden met de bijbehorende SDK. leuke verrassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
nieuws: Retailer verklapt release nieuwe Windows Phones HTC

En wat vinden jullie van de Ignite en Prime? Ik vind de Ignite een erg mooi toestel om eerlijk te zijn. Best wel anders dan de Android telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Die bovenste rand van de Ignite is lelijk :) Ik ben blij dat ik die niet op mijn trophy heb. Verder wel mooi. Ken iig wel wat mensen die blij zouden worden van de Ignite (maar nog meer van de Prime).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Die prime ziet er wel heel smooth uit! Echt een mooi toestel om te zien. De dikte lijkt mee te vallen. Voorlopig ga ik niet meer terug naar qwerty maar wellicht dat dit weer nieuwe gebruikers naar WP7 lokt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Met de Prime zal de prijs van de HTC 7 Pro nog verder vallen, dan is die misschien het overwegen waard.

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Volgens mij is HTC de enige die toestellen maakt met een fatsoenlijk toetsenbord van 5 rijen. Na mijn Touch Pro wilde ik ook weer graag een telefoon met fysiek toetsenbord, maar toch maar besloten om een HD7 te nemen. En ik moet zeggen: het OSK van WP7 is zo goed dat ik een fysiek toetsenbord niet eens mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

McBoom schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:17:
Volgens mij is HTC de enige die toestellen maakt met een fatsoenlijk toetsenbord van 5 rijen. Na mijn Touch Pro wilde ik ook weer graag een telefoon met fysiek toetsenbord, maar toch maar besloten om een HD7 te nemen. En ik moet zeggen: het OSK van WP7 is zo goed dat ik een fysiek toetsenbord niet eens mis :)
Ik heb hetzelfde :) werkt behoorlijk goed op wp7/hd7 :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Hmmzz.. heeft Tweakers nu gezorgd voor een storm in een glas water?
Connexie: Ophef om 'gelekte' HTC toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
ppaddo schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 21:39:
Hmmzz.. heeft Tweakers nu gezorgd voor een storm in een glas water?
Connexie: Ophef om 'gelekte' HTC toestellen
Tweakers.net heeft nooit beweerd dat ze een primeur hebben. Het is nu dat een retailer bevestigd dat deze toestellen bestaan en dat is dus nieuwswaardig. Eerder waren het niets anders dan een paar renderings en specs gelekt door een paar chinezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 29-07-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Streamen vanuit skydrive kan nu via de Pictures Hub. Kwestie van renamen van de "folder type" in SkyDrive. Hopelijk zien we in de RTM als verassing een normaal werkende streaming.

http://wmpoweruser.com/no...-skydrive-to-picture-hub/

[ Voor 13% gewijzigd door Relief2009 op 30-07-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
De chinezen hebben de rtm build in handen

http://www.wpcentral.com/...ands-rtm-mango-build-7720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Oh oh, dat gaan ze niet zo heel leuk vinden denk ik.

Ondertussen verschijnen er ook meer nieuwsberichten over Mango:
http://computerworld.nl/a...ijgt-heel-even-lucht.html
http://www.dagelijksestan...n-europese-telefoongigant

En dit vind ik toch wel een heel bijzonder artikel: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2389478,00.asp

Amen @ Hieronder _/-\o_
En het is denk ik niet de goeie plek hiervoor maar ik vind het helemaal kloppen!

[ Voor 11% gewijzigd door MarluXiaXl op 31-07-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 416112

Ik snap echt niet waarom iedereen zo 'negatief' is over WP7...
Ik ben recent overgestapt van een iPhone 3G naar een Omnia 7 en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Normaal zou ik de nieuwe iPhone gekocht hebben, maar iOS5 bracht geen revolutionaire vernieuwingen en Apple houdt nog steeds vast na 4-5 jaar aan dezelfde UI zonder er veel aan te vernieuwen. Ik was er wat op uitgekeken.

WP7 is voor mij een kleine openbaring op vlak van UI. Alles is veel mooier dan op iOS.
En persoonlijk vind ik dat ze bij Microsoft héél goed luisteren naar wat het publiek wil. Ze hebben fantastisch werk geleverd met WP7, toch worden ze echter niet voor beloond.

Microsoft heeft denk ik te kampen met een imagoprobleem dat vooral wordt gevoed door de pers die steeds een nieuw bericht publiceert als Apple nog maar een letter veranderd op hun website (bij wijze van spreken).
Ik hou van de producten van Apple, écht waar, ik heb een MacBook Pro, iPod, iPad en tot voor kort een iPhone. Maar toen had ik door dat Windows Phone wel eens leuk en beter kon zijn. (vooral goedkoper ook, als je de Belgische prijzen van een iPhone bekijkt)

Ik hoop echt van harte dat WP7 niet gaat uitdraaien op project met een doodlopende straat. Nu met Mango om de hoek hoop ik dat meer en meer mensen Windows Phone gaan leren kennen en begrijpen.
Microsoft heeft dan ook duidelijk een marketingprobleem, en misschien wel problemen in het management.

Microsoft heeft namelijk veel goede producten (hetzij prototype, hetzij commercieel). Ze zijn soms zelfs Apple voor. Microsoft had bijvoorbeeld de Courier, een double-screen tablet, die er stukken functioneler uitzag dan de iPad. Dit project werd echter gecanceld nog voor er sprake was van de iPad. Ik vind dit zo zonde dat zo'n fantastische producten de markt niet zien.

Hetzelfde verhaal bij de Surface, persoonlijk vond ik dit een leuk ding. Zou handig zijn moest je dit meer ik hotels, toerisme, etc. zien. Maar Microsoft kiest er voor om dit niet te commercialiseren... Je kan het wel kopen, maar veel mensen weten niet dat het bestaat, en het is moeilijk om aan te kopen.

Verder snap ik écht niet waarom Microsoft niet meer bekendheid en moeite steekt in hun clouddiensten. Ze waren hier al jaren mee bezig voordat Apple iCloud introduceerde. Toch weet bijna niemand over Skydrive en Sharepoint. Waarom gaat Microsoft hier niet verder mee? Waarom implementeren ze het niet beter, waarom maken ze niet toegankelijker voor universele gebruikers (bv. als netwerkschijf op elke computer (Mac, PC)).
En vooral, waarom zijn de clouddiensten niet geünificeerd? Nu heb je SkyDrive, Office 365, Sharepoint, Live Mesh... Allemaal verschillende producten met vrijwel hetzelfde doel...
Waarom maakt Microsoft hier niet één groot overkoepelende dienst voor? Met misschien aparte subscripties voor business en particulier...

Ik heb gewoon het gevoel dat Microsoft verschrikkelijk veel kansen laat liggen, terwijl ze eigenlijk héél goede producten en diensten hebben. Maar ze krijgen het gewoon niet geoptimaliseerd en gecommercialiseerd. En laat dat nu net eens het sterke punt van Apple zijn (plus het feit dat Apple ook zeer goede producten en diensten ontwikkeld)

Microsoft zou dringend een nieuwe manier moeten bedenken om hun producten verkocht te krijgen. En misschien moeten ze eens grondig hun diensten hervormen tot een coherent en functionerend systeem. Want nu is alles héél erg verdeeld. Microsoft heeft geen echt richting. Apple beperkt zich tot een paar producten en diensten, Microsoft wil denk ik té veel. En dat heeft invloed om slecht afgewerkte producten en diensten die veel beter kunnen.

Zo. Tot hier mijn wall-of-tekst. Ik weet niet of dit hier juist staat maar dit wou ik even kwijt.

*edit*
Dan heb ik het nog niet gehad over het uitbreiden van Bing naar Europa met local search en bedrijven/winkels zoeken. Of Bing Vision waar het Nederlandstalige boeken herkend.
Ook over het uitbreiden van de spraak-functie naar andere talen.
Als Microsoft dit kan uitwerken, dan pas kan het iOS en Android achter zich laten.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 416112 op 31-07-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-02 07:53
Ik kan me wel goed vinden in je analyse. Ik vraag het mij ook al een tijdje af. En kom min of meer tot dezelfde conclusie. Er zou agressievere marketing moeten zijn. Je zou niet meer om Windows Phone heen moeten kunnen. Er moet veel, heel veel, reclame op tv en op internet. Daarnaast moet er betere voorlichting naar de pers. Dergelijk negatieve artikelen kan je volgens mij wel voor zijn door de pers uit te nodigen, ze allemaal een Windows Phone te geven en ze een goede voorlichting te geven van alle features die Windows Phone biedt, want uit veel van de artikelen die je leest blijkt dat ze er gewoon te weinig tot niks van weten. Er zitten zoveel gave features in Windows Phone waarbij je bij andere OSen door veel hoepels moet springen. Neem nou de foto's op skydrive en facebook. Hoe gaaf is het dat als je je foto's in een mapje op skydrive / facebook plaatst je ze allemaal automatisch kan showen op je phone zonder ook maar iets te hoeven doen en het geeft je dus eigenlijk een paar gigabyte aan extra ruimte op je phone. Daarnaast, een geweldige applicatie als OneNote. Je maakt iets simpels als een boodschappenlijstje of een todo-lijstje op je PC en zonder iets te hoeven doen verschijnt hij op je phone. En dan is het zelfs ook nog mogelijk dat anderen in huis hier aan kunnen bijdragen. En zo kan je nog wel even doorgaan. Ik hoop vooral dat Microsoft en de partners straks voor de release van Mango geven flink gas gaan geven en zo WP7.5 even goed in de markt zetten. Daar hebben wij als enthousiastelingen en als app developers dan ook nog eens flink baat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Het zal velen nog veel verbazen, maar enthousiastelingen zoals wij is wat een platform groot kan maken. Ik kan me nog herinneren hoe de stemming een half jaar geleden was. Overwegend negatief, maar door mee media-aandacht, meer gebruikers groeit het platform. Je merkt dan dat de stemming omslaat. En MS heeft een hele lange adem. Ze zullen verder gaan totdat het hopeloos is.

Al die negatieve berichten komen van mensen die het nooit hebben gebruikt. Een verwijzing naar Windows Mobile 5 doet je al zuchten.

[ Voor 20% gewijzigd door Relief2009 op 31-07-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Relief2009 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:22:
Het zal velen nog veel verbazen, maar enthousiastelingen zoals wij is wat een platform groot kan maken. Ik kan me nog herinneren hoe de stemming een half jaar geleden was. Overwegend negatief, maar door mee media-aandacht, meer gebruikers groeit het platform. Je merkt dan dat de stemming omslaat. En MS heeft een hele lange adem. Ze zullen verder gaan totdat het hopeloos is.

Al die negatieve berichten komen van mensen die het nooit hebben gebruikt. Een verwijzing naar Windows Mobile 5 doet je al zuchten.
Wat jij zegt klopt ook. MS vindt het dan ook super om verschillende groepen zo enthousiast te zien zoals hier of zoals op bijvoorbeeld wp7.nl

Marketing gaat dit jaar wel iets anders. IPV dat Microsoft dat zelf doet zijn er afspraken met de hardware leveranciers gemaakt. Dus de HTC's en Nokia's in deze wereld zullen vooral het gros van de marketing voor zich gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Matthijs Hoekstra schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:35:
[...]

Wat jij zegt klopt ook. MS vindt het dan ook super om verschillende groepen zo enthousiast te zien zoals hier of zoals op bijvoorbeeld wp7.nl

Marketing gaat dit jaar wel iets anders. IPV dat Microsoft dat zelf doet zijn er afspraken met de hardware leveranciers gemaakt. Dus de HTC's en Nokia's in deze wereld zullen vooral het gros van de marketing voor zich gaan nemen.
Heeft MS dan ook invloed op de marketing van deze bedrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Build 7.10.8200. gespot.

Volgens WMPU is het Tango, maar dat lijkt me een te grote sprong van 7220. Misschien is het Apollo?

http://wmpoweruser.com/fi...uilds-spotted-in-the-wild

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 31-07-2011 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Relief2009 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:39:
[...]

Heeft MS dan ook invloed op de marketing van deze bedrijven?
Daar zal vast wel een zak met geld bij komen kijken of flinke korting. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
ppaddo schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:11:
[...]

Daar zal vast wel een zak met geld bij komen kijken of flinke korting. :D
Geld is het probleem niet. Ik ben benieuwd of MS ook invloed kan hebben op het type marketing, marketingmaterialen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:24
_/-\o_

helemaal mee eens. Heel veel tweakers hebben dit trouwens ook. Ik heb ook altijd liever Micorsoft producten dan Apple producten. Ik had een iPod touch omdat ik gewoon mee was gegaan met een hype, leuk apparaat om mee te spelen maar na een maandtje lag hij alweer in de kast stof te happen. Ik heb hetzelfde met os x. Ik heb het gevoel blijkbaar niet wat andere mensen hebben/ krijgen bij apple.

Sorry voor de offtopic
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste