Echt een wazige review... "Windows Mobile", "Windows Store", etc. etc. Die gasten hebben echt nergens verstand van.kristan schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:40:
http://www.pu.nl/pu-tv/topgear-nokia-lumia-800
5 sterren!
Verder wel wat doorzichte en ondoordachte dingen
Zoals in het begin zegt hij windows mobile, maar daarna wel WP
En de reacties zijn om te huilen maar nvm
Het zijn volgens mij ook gewoon 2 pikkies die van straat zijn geplukt en van tevoren een script hebben ingestudeerd, want deze 2 hebben totaal geen verstand van telefoons. Die kleine rat kent volgens mij alleen de iPhone, en die langer slungel is zeker niet objectief met zijn 5 sterren.
Een telefoon zonder FFC toch 5 sterren geven... Dat is toch wel een standaard feature die je bij 5 sterren telefoons kunt verwachten. Ben benieuwd wat ze een Titan zullen geven, 8 sterren?! (van de 5!!)
Daarnaast wordt er totaal niks over het toestel of WP7 gemeld, alleen oppervlakkige informatie. Niks over Nokie Maps of de andere Nokia dingen, ook live tiles komen niet aan bod, en ga zo nog maar even door. Bijzonder wazige review, vroeger was PU nog wel een degelijk blad en website, maar als het blad van hetzelfde niveau is als deze review zou ik het nog niet eens gratis willen ontvangen.