Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Knip*, dat doe je maar ergens anders

[ Voor 154% gewijzigd door PaT op 31-07-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
MarluXiaXl schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:21:
En dit vind ik toch wel een heel bijzonder artikel: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2389478,00.asp

Amen @ Hieronder _/-\o_
En het is denk ik niet de goeie plek hiervoor maar ik vind het helemaal kloppen!
Wat een belachelijk item van een gezaghebbend instituut als PCmag. Uit de comments bij PCmag blijkt ook wel dat niemand de beste man serieus neemt. Een dergelijk stuk schrijven na een uurtje bij de winkel met een toestel gespeeld te hebben. De hele ziel van WP7 komt juist voort uit personalisatie, iets wat meneer de sensatiejournalist ook had kunnen zien als hij serieus met zijn beroep bezig was geweest.

edit:
@IntoDevel
Wat een stel oude conservatieve zeurpieten... "Get off my lawn!" Dat gezeur over een Metro interface op de desktop, wanneer die hele interface juist bedoeld is voor tablets. Dat soort "old farts" als Dvorak zouden zich niet meer moeten bemoeien met de vooruitgang in de techwereld. Maar nog even en niemand hoort zoiemand nog over die generatiekloof heen schreeuwen.

[ Voor 20% gewijzigd door mark_vb op 01-08-2011 10:43 ]

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:20
mark_vb schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:38:
[...]

Wat een belachelijk item van een gezaghebbend instituut als PCmag. Uit de comments bij PCmag blijkt ook wel dat niemand de beste man serieus neemt. Een dergelijk stuk schrijven na een uurtje bij de winkel met een toestel gespeeld te hebben. De hele ziel van WP7 komt juist voort uit personalisatie, iets wat meneer de sensatiejournalist ook had kunnen zien als hij serieus met zijn beroep bezig was geweest.
Volgens mij is John C. Dvorak (de auteur) wel vaker wat minder genuanceerd zonder het product daadwerkelijk gebruikt te hebben. Dit was laatst op TWiT over Windows 8:

http://youtu.be/H6Ad0KwAunU?t=24m22s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Het inderdaad een bijzonder ongenuanceerd artikel van die Dvorak. Daarnaast.. "soul" in een OS?

Alsof een grid met icoontjes je OS wel een soul geeft??? Dan vind ik een zwaar persoonlijke people, music en pictures hub toch net even iets meer soul hebben dan de andere grote mobiele OS'en.

Hopelijk gaan er niet al te veel van die koekebakkers artikeltjes schrijven, want de positieve stemming begon er net een beetje in te komen!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
http://www.winrumors.com/...phone-event-on-august-17/

17 Augustus speciaal Nokia & MS evenement op GamesCom. Het aankondingen van de SeaRay of mss een tweede toestel gebeurt toch al een stuk eerder dan verwacht. Ik denk dat Nokia potentiële kopers geïnteresseerd wil houden voordat straks iedereen in september toch voor de concurrent gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Samsung moet ook nog haar nieuwe WP7 telefoon onthullen, dadelijk is het toch niet de dualcore die iedereen verwacht.

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Yakolev schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:09:
Samsung moet ook nog haar nieuwe WP7 telefoon onthullen, dadelijk is het toch niet de dualcore die iedereen verwacht.
Dual-core telefoons mag je voorlopig vergeten. Vvooral omdat chassis 1 geen ondersteuning voor dual-cores heeft. En de meesten verwachten geen dual-core (WP7 is geen Android). Ondersteuning zal er natuurlijk wel komen (vooral sinds qualcomm haar dual-cores voor wp7 geschikt heeft gemaakt), maar de eerste telefoons zullen pas volgend jaar verschijnen.

De volgende samsung zal alleen de chassis en waarschijnlijk het type scherm delen met de SGS2. Voor de rest zal niets hetzelfde zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Relief2009 op 01-08-2011 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:59
Windows Phone Daily: Brandon Foy hired by Microsoft, officially more of a WP7 geek than you are - Niet echt nieuws over het toestel maar eerder over Microsoft.

Microsoft heeft deze man in dienst genomen (volgens zijn Twitter) omdat hij mooie advertenties in elkaar heeft weten te draaien, echt een te gekke actie van Microsoft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Manuel schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 03:59:
Windows Phone Daily: Brandon Foy hired by Microsoft, officially more of a WP7 geek than you are - Niet echt nieuws over het toestel maar eerder over Microsoft.

Microsoft heeft deze man in dienst genomen (volgens zijn Twitter) omdat hij mooie advertenties in elkaar heeft weten te draaien, echt een te gekke actie van Microsoft!
Hehe wat een lucky guy! Microsoft heeft zulke creatieve mensen nodig om WP7 hipper te maken. Ik ben benieuwd wat hij als ux designer kan inbrengen.

[ Voor 4% gewijzigd door Relief2009 op 02-08-2011 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
We hadden het logo natuurlijk al gezien, maar nu is het offcieel!

Engadget: Nieuw logo voor Windows Phone 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024

Windows Phone 7 Mango can receive and play back music and video files in Messenger

August 1, 2011 | By Surur

Nathaniel Efue has discovered the Windows Phone 7 Mango Messaging app has an interesting feature – the ability to receive and playback both mp3 and video files.

Mobiletechworld have uploaded the above video demonstrating the feature.

Interestingly the app can also download large files in the background, but unfortunately the app does not let one save the received files onto the phone. Music and video files can also not be sent from the phone to anyone else.

Bron: http://wmpoweruser.com/wi...video-files-in-messenger/
© WMPowerUser 2011

Nieuwe feature in Messenger opzich best wel nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
@CokeZero. Jij moet nu dus het circeltje uit je avatar gaan poetsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Voor degene die al druk bezig zijn met Google+, het lijkt er op dat het ook naar Windows Phone 7 gaat komen! Dit is volgens de tweet een Trophy 7 en daar staat inderdaad Google+ op genoemd!

WPCentral: Bestaat Google+ voor WP7?

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/wpcms_production/resources/images/000/046/657/original/google_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Het artikeltje is niet zo spannend, maar de reacties zijn echt onvoorstelbaar...Wat een onwetende mensen die hun mening voor "de" waarheid aannemen!

Webwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
ppaddo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:30:
Het artikeltje is niet zo spannend, maar de reacties zijn echt onvoorstelbaar...Wat een onwetende mensen die hun mening voor "de" waarheid aannemen!

Webwereld.
Haha inderdaad. Vreselijk jammer. Gelukkig heeft Tucson behoorlijk zijn best gedaan om dit recht te zetten ;) Eigenlijk zouden we als WP7 aanhangers / developers dit allemaal moeten doen. Ik heb nu eerder zoiets van 'daar gaan we weer...' En dan sluit ik m'n browserscherm maar weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
IntoDevel schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:52:
[...]

Haha inderdaad. Vreselijk jammer. Gelukkig heeft Tucson behoorlijk zijn best gedaan om dit recht te zetten ;) Eigenlijk zouden we als WP7 aanhangers / developers dit allemaal moeten doen. Ik heb nu eerder zoiets van 'daar gaan we weer...' En dan sluit ik m'n browserscherm maar weer :P
Hahaha bekend gevoel. Maar om nu voor al die sites een account aan te gaan maken om WP7 te gaan "prediken" gaat me ook wel wat ver. Dan moet Microsoft NL toch eerst met een cheque over de brug komen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 03-08-2011 10:19 . Reden: hahaham aangepast, ik heb blijkbaar honger :9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
IntoDevel schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:52:
[...]

Ik doe het alleen nog hier op Tweakers. Gelukkig is het aandeel onwetenden hier op tweakers al een stuk verminderd :)

Verder same als ppaddo hierboven. Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 03-08-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:59
ppaddo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:30:

Webwereld.
Het gros van de reacties die bij het artikel staan raken kant, noch wal als je het mij vraagt. Het komt een beetje over als Apple fanboy's die ineens op hun teentjes worden getrapt omdat hun accessoires ineens niet meer zo 'innovatief' zijn als zij in eerste instantie dachten. In andere woorden, hun bubbel is geknapt en dus gaan ze over op het afkraken van een platform.

Hetzelfde doen ze ook bij The Phone House, Belcompany en MediaMarkt. Afkraken omdat het hun iEgo beschadigt, erg sneu IMHO.

Disclaimer:
Ik vind het gewoon jamer dat mensen nu al een mening hebben zonder het te hebben geprobeerd, het kan dus erg 'WP-fanboy' overkomen. In dat geval: Call me a fanboy.

[ Voor 9% gewijzigd door Manuel op 03-08-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ik weet precies wat jullie bedoelen. En als je het opneemt voor WP7 dan wordt je meteen neergezet als onbetrouwbaar en betaald door Microsoft.

Aan de andere kant, de titel van WebWereld is nogal overdreven wat natuurlijk gedaan wordt om zulke reacties uit te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:05

Shunt

Boe

Sinds ik de eerste WP7 rom op mijn HD2 heb gehad ben ik eigenlijk verkocht. De enige en dan ook echt enige reden dat ik nu nog geen WP7 toestel heb is de beperkte keuze van toestellen en de wat teleurstellende hardware specs. Ik ben however wel in de periode dat ik naar een nieuwe telefoon aan het kijken was een heus WP7 promotie offensief gestart. Met een beetje geluk heb ik over een weekje of wat of mijn HD2 terug uit de reparatie of ik kan een ander toestel uitzoeken wat dan ook een WP7 toestel gaat worden indien mogelijk.

In de gesprekken met verkopers (hoofdzakelijk voor de abbo's) kwam het onderwerp aan het einde altijd op wat voor toestel ik nu had. En een HD2 met WP7 vonden ze toch wel leuk te zien. Maar daar merk je echt heel sterk dat het allemaal android android andoid is bij de verkopers. Ze sturen sommige klanten nog wel naar een iphone of een Simbyan maar WP7 zijn ze nogal terughoudend in. Terwijl als ik ze liet spelen met mijn HD2 ze allemaal stuk voorstuk verrast waren door de snelheid en algemene feel van WP7. Ik hoop dat met de uitrol van Mango en de officiële introductie in Nederland er ook wat meer bewustwording komt onder de verkopers.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
Shunt schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:45:
De enige en dan ook echt enige reden dat ik nu nog geen WP7 toestel heb is de beperkte keuze van toestellen en de wat teleurstellende hardware specs.
Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over WP7! Wat zou voor jou de toegevoegde waarde zijn van betere specs? Doel je dan op puur op CPU/GPU en memory? Ik kan het me voorstellen dat als je van WM6.X afkomt, je specs wilt zien die op zijn minst gelijk zijn aan de Android phones van deze wereld, omdat je bij WM6.X en bij Android daar in het gebruik ook daadwerkelijk wat van merkt. Maar het verschil is dat WP7 perfect draait op de minimum specs die er gesteld zijn. Ik heb de HTC 7 Trophy nu bijna een jaar en heb nog nooit ervaren dat er ook maar iets traag ging. Terwijl dit bij mijn vorige twee WM 6.x devices wel anders was. Dus m.i. is de toegevoegde waarde van betere specs in het geval van WP7 erg klein.

Keep up the good work met je promotie-offensief! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik wil nou niet per defintie degene zijn die de feestvreugde verpest, maar we gaan ondertussen redelijk off-topic.

Mochten jullie nu echt behoefte hebben om ervaringen te bespreken over wanneer je iemand je telefoon laat zien, maak daar dan maar een eigen topic voor aan.

Let wel, zo'n topic heeft het gewoon in zich om een grote vergaarbak te worden voor alerlei ellende. Mochten jullie hem dus openen, dan zal ik/we er wel strak bovenop zitten dat het een beetje bij één onderwerp blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

On-topic dan maar :)
http://webwereld.nl/nieuw...aties-wifi-apparaten.html

Nu gaan we het weer krijgen hoor, hetzelfde als bij google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Op dit moment zit ik nog steeds te wachten op een harde releasedate van zowel Mango als de Mango telefoons. Ik snap niet dat er maar zo sporadisch wat informatie naar buiten komt. Bij de aankomende event van Nokia verwacht ik wel wat meer, maar ik snap niet dat ze die releasedates niet gewoon vrij geven, zodat er wat meer zekerheid is voor zowel de huidige eigenaars als de aspirant eigenaars.

Ik mag alweer bijna gaan vernieuwen dus wil wel graag weten of het nog lang wachten is of niet. Want meer dan Herfst 2011 is nog niet bevestigd.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 08:17
http://www.wpcentral.com/...video-calls-windows-phone

Eindelijk Skype voor wp7. Ik had het er vandaag nog over met een vriend maar het blijft leuk nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
MarluXiaXl schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:31:
On-topic dan maar :)
http://webwereld.nl/nieuw...aties-wifi-apparaten.html

Nu gaan we het weer krijgen hoor, hetzelfde als bij google.
Het grote verschil is dat Microsoft al hierop gereageerd heeft door een update uit te brengen welke de lek dichtgooit.

http://www.winrumors.com/...esponse-to-privacy-fears/
yesjohn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:01:
http://www.wpcentral.com/...video-calls-windows-phone

Eindelijk Skype voor wp7. Ik had het er vandaag nog over met een vriend maar het blijft leuk nieuws :P
Skype App voor WP7 is al lang aangekondigd. De vraag is nu wanneer het in het OS wordt geintegreerd.

[ Voor 28% gewijzigd door Relief2009 op 03-08-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 08:39
Wat voor mij nieuw is is de mogelijkheid voor videocalls in Skype voor WP. Geen idee of die mogelijke feature al ergens genoemd was. Ik verwachtte in eerste instantie eigenlijk alleen voice calls. Nu geeft de openstaande vacature aan dat er dus in de toekomst een kans op video bestaat, interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Perceptor schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:51:
Wat voor mij nieuw is is de mogelijkheid voor videocalls in Skype voor WP. Geen idee of die mogelijke feature al ergens genoemd was. Ik verwachtte in eerste instantie eigenlijk alleen voice calls. Nu geeft de openstaande vacature aan dat er dus in de toekomst een kans op video bestaat, interessant :)
Das ook wel logisch. Front-camera zat eraan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Martinspire schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:31:
Op dit moment zit ik nog steeds te wachten op een harde releasedate van zowel Mango als de Mango telefoons. Ik snap niet dat er maar zo sporadisch wat informatie naar buiten komt. Bij de aankomende event van Nokia verwacht ik wel wat meer, maar ik snap niet dat ze die releasedates niet gewoon vrij geven, zodat er wat meer zekerheid is voor zowel de huidige eigenaars als de aspirant eigenaars.

Ik mag alweer bijna gaan vernieuwen dus wil wel graag weten of het nog lang wachten is of niet. Want meer dan Herfst 2011 is nog niet bevestigd.
Lijkt me niet heel onlogisch dat MS daar niet veel meer over kan zeggen. Het OS is klaar, nu is het aan de fabrikanten om hun stuk van de aanpassingen te gaan maken, dat is niet direct iets wat MS nog kan doen. Pas als de fabrikanten ook klaar zijn, en de operators de boel ook nog eens goedgekeurd hebben kan de boel (door MS, dat dan weer wel ;)) uitgerold worden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:41
BM schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 07:00:
[...]

Lijkt me niet heel onlogisch dat MS daar niet veel meer over kan zeggen. Het OS is klaar, nu is het aan de fabrikanten om hun stuk van de aanpassingen te gaan maken, dat is niet direct iets wat MS nog kan doen. Pas als de fabrikanten ook klaar zijn, en de operators de boel ook nog eens goedgekeurd hebben kan de boel (door MS, dat dan weer wel ;)) uitgerold worden.
Wat ^^ hij zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Relief2009 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 00:34:
[...]

Das ook wel logisch. Front-camera zat eraan te komen.
En zowel primairy en frontfacing camera worden in de API's ondersteund. Dus zodra er telefoons op de markt komen met 2 cameras kunnen dit soort apps gemaakt en gebruikt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Matthijs, hoe gaat dit met unbranded toestellen? Moet dan ook de provider op welk netwerk je zit de update goedkeuren of wordt die dan buitenspel gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
En de eerste custom ROM voor de HD7 is gespot!

WPCentral: HD7 gets custom rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 07:29:
[...]

En zowel primairy en frontfacing camera worden in de API's ondersteund. Dus zodra er telefoons op de markt komen met 2 cameras kunnen dit soort apps gemaakt en gebruikt worden :)
Heh, ik dacht dat het er niet in stond anders was er veel nieuws over geweest?
Domino schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:01:
[...]

Matthijs, hoe gaat dit met unbranded toestellen? Moet dan ook de provider op welk netwerk je zit de update goedkeuren of wordt die dan buitenspel gezet?
De naam zegt het al. Unbranded. Wie zou het dan moeten controleren? Met NoDo zag je al dat unbranded toestellen als eerste de update binnenkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Relief2009 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:06:
[...]

Heh, ik dacht dat het er niet in stond anders was er veel nieuws over geweest?

[...]
Wat bedoel je met dacht dat het er niet in stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Relief2009 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:06:De naam zegt het al. Unbranded. Wie zou het dan moeten controleren? Met NoDo zag je al dat unbranded toestellen als eerste de update binnenkregen.
Dat denk ik ook, maar er wordt wel een check gedaan op provider. Hoe kunnen providers anders de updates tegenhouden?

Gaat dat op dan 'branding' in de ROM of op SIM? Indien het op SIM gaat kan KPN mijn updates, in theorie, tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Domino schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:42:
[...]

Dat denk ik ook, maar er wordt wel een check gedaan op provider. Hoe kunnen providers anders de updates tegenhouden?

Gaat dat op dan 'branding' in de ROM of op SIM? Indien het op SIM gaat kan KPN mijn updates, in theorie, tegenhouden.
Gaat om branding van het toestel. Dus unbranded krijgen de updates meteen als MS ze online zet. Maakt niet uit welke SIM er in je toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:41:
[...]

Wat bedoel je met dacht dat het er niet in stond?
Nou er is veel verwarring over of Front-camera nou wel of niet ondersteund wordt in Mango. Is er nou wel of geen api voor FFC? Ik kan het op MSDN namelijk niet vinden. Niet dat ik FFC zal gebruiken, maar wel erg belangrijk voor andere gebruikers die het wel willen.

[ Voor 18% gewijzigd door Relief2009 op 04-08-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Relief2009 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:01:
[...]

Nou er is veel verwarring over of Front-camera nou wel of niet ondersteund wordt in Mango. Is er nou wel of geen api voor FFC? Ik kan het op MSDN namelijk niet vinden. Niet dat ik FFC zal gebruiken, maar wel erg belangrijk voor andere gebruikers die het wel willen.
MSDN: CameraType Enumeration (Microsoft.Devices)

Zit er dus in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:33

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dell Venue Pro is maar 199 euro bij de media markt in duitsland..

http://wmpoweruser.com/de...99-euro-without-contract/

-----------------------------------------------------------------------------------

Hmm het WhatsApp team is op zoek naar een C# ontwikkelaar. Wellicht is WhatsApp voor WP7 op komst:

http://wmpoweruser.com/wh...y-mean-wp7-app-is-coming/

[ Voor 48% gewijzigd door HollovVpo1nt op 05-08-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
geen idee nog of het ook voor Nederlands werkt, maar blijkbaar is er toch een manier om de hele UI relatief simpel naar een andere taal te zetten (in dit geval Japans): http://www.wpcentral.com/add-japanese-and-other-language-packs-mango-beta. Een kwestie van een regvalue veranderen voor het updaten.
Ik laat persoonlijk mijn UI taal liever engels, aangezien de invoertaal nu met Mango toch eenvoudig genoeg tussen NLD en ENG/ENU kan switchen. Maar wellicht voor sommige early adopters uitkomst.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Dat lukt dus door landencode 0413 in te vullen voor Nederlands, staat nota bene onder in dat artikel. Die codes moest ik ook al invoeren op mijn X1 met WM6.1 Ahhh those were the days!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
ppaddo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:12:
Dat lukt dus door landencode 0413 in te vullen voor Nederlands, staat nota bene onder in dat artikel. Die codes moest ik ook al invoeren op mijn X1 met WM6.1 Ahhh those were the days!
Nee, er staat onder het artikel dat dat de landencodes zijn met bijbehorende talen, er staat niet dat het daadwerkelijk getest is en werkt. Omzetten naar Japans verandert wel even wat meer dan slechts een dictionary, gezien de leesrichting, maar ik gok inderdaad dat het met nederlands wel gaat werken.

Vanwaar die toon ppaddo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiusK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
Vreemd dat het nu met zo'n simpele hack schijnt te kunnen werken, gezien Microsoft tot nu toe altijd heeft volgehouden dat het onmogelijk was om de UI talen te kunnen uitbreiden. Zoals het er nu uitziet zou men het middels een simpele vraag tijdens de updateprocedure kunnen vragen aan de gebruiker welke talen zij willen ontvangen.

Vermoedelijk zit er dan ook meer achter die keuze van Microsoft. Wat als er bijvoorbeeld een maximum aan talen op je toestel mag staan om toekomstige updates te kunnen garanderen? Krijg je naast de UI teksten in een toekomstige update ook de Nederlandstalige voice control en speech-to-text mochten deze middels een update nog ooit komen?

Zelf heb ik het toestel liever in het Engels, maar om de optie voor Nederlands in de lijst met talen te krijgen vind ik wel interessant. Zou de speech-to-text en voice control ooit voor ons komen; dan vind ik het namelijk wél reden om naar het Nederlands te switchen. Ik hoop op een reactie van Microsoft over het mogelijke gevaar, al is het natuurlijk maar de vraag of die gaat komen :P.

[ Voor 5% gewijzigd door RadiusK op 09-08-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Sorry, die kwam inderdaad iets harder over dan ik oorspronkelijk bedoelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
RadiusK schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:50:
Vreemd dat het nu met zo'n simpele hack schijnt te kunnen werken, gezien Microsoft tot nu toe altijd heeft volgehouden dat het onmogelijk was om de UI talen te kunnen uitbreiden. Zoals het er nu uitziet zou men het middels een simpele vraag tijdens de updateprocedure kunnen vragen aan de gebruiker welke talen zij willen ontvangen.
Dit is de beta en dan is het niet vreemd dat je het zo makkelijk aan kan passen. Het is maar de vraag of je het straks bij de officiële Mango ook kan doen.

En verder komt het ook doordat je extra geheugen willen behouden voor updates. Als je het met talen volpropt dan blijft er weinig over voor de rest van het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
RadiusK schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:50:

Vermoedelijk zit er dan ook meer achter die keuze van Microsoft. Wat als er bijvoorbeeld een maximum aan talen op je toestel mag staan om toekomstige updates te kunnen garanderen? Krijg je naast de UI teksten in een toekomstige update ook de Nederlandstalige voice control en speech-to-text mochten deze middels een update nog ooit komen?

Zelf heb ik het toestel liever in het Engels, maar om de optie voor Nederlands in de lijst met talen te krijgen vind ik wel interessant. Zou de speech-to-text en voice control ooit voor ons komen; dan vind ik het namelijk wél reden om naar het Nederlands te switchen. Ik hoop op een reactie van Microsoft over het mogelijke gevaar, al is het natuurlijk maar de vraag of die gaat komen :P.
Microsoft heeft nooit aangegeven dat het onmogelijk is. Alleen dat ze het niet gingen doen.

Heeft een aantal oorzaken. Niet iedere ROM heeft ruimte voor de nieuwe talen (let op, er zijn 19! markets bijgekomen).
OEM's zouden nieuwe ROM's kunnen maken (met bv Engels, Nederlands en Duits ipv alleen Engels en Duits). Zij moeten dan ook regelen dat telefoons teruggenomen worden en geflashed worden voor de gebruikers.

Er is voor gekozen om het updaten via de Zune niet te doen. Dat betekend niet dat het technisch niet kan maar dat ervoor gekozen is het niet te doen. Heeft te maken met resources, development, test, ondersteuning voor operators en OEM's etc. Ik kan me heel goed voorstellen dat er gekozen is om andere dingen te doen ipv dit scenario te ondersteunen wat voor maar heel weinig gebruikers relevant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
OEM's zouden nieuwe ROM's kunnen maken (met bv Engels, Nederlands en Duits ipv alleen Engels en Duits). Zij moeten dan ook regelen dat telefoons teruggenomen worden en geflashed worden voor de gebruikers.
Waarmee ik maar weer eens concludeer dat als OEM's dit zou kunnen, XDA dat ook vast kan! Gewoon even wachten op de ROM's aldaar en iedereen die dat wil kan een NL interface krijgen..

(maar dat kan/mag Matthijs natuurlijk niet zeggen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
ppaddo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:32:
[...]

Waarmee ik maar weer eens concludeer dat als OEM's dit zou kunnen, XDA dat ook vast kan! Gewoon even wachten op de ROM's aldaar en iedereen die dat wil kan een NL interface krijgen..

(maar dat kan/mag Matthijs natuurlijk niet zeggen ;) )
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
Nederlandse taal op WP7 opzich goed, maar bijvoorbeeld bij de People hub staat er normaal What's New en als je hem in het Nederlands hebt staan staat er Wat is er nieuw, dat vindt ik persoonlijk niet echt zo goed klinken als What's New.

Maar bij het instellingen menu is het daarbij wel weer handig, zodat je weet aan welke instellingen je prutst. Dat heb ik dan wel weer liever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
CokeZero schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:21:
Nederlandse taal op WP7 opzich goed, maar bijvoorbeeld bij de People hub staat er normaal What's New en als je hem in het Nederlands hebt staan staat er Wat is er nieuw, dat vindt ik persoonlijk niet echt zo goed klinken als What's New.

Maar bij het instellingen menu is het daarbij wel weer handig, zodat je weet aan welke instellingen je prutst. Dat heb ik dan wel weer liever :)
Ik zou er eerder iets korters van maken. "Wat is nieuw" of "Nieuw".

Nederlands is sowieso niet mijn favoriete taal als het om bediening van smartphones gaat :p

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 09-08-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Relief2009 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:43:
[...]

Ik zou er eerder iets korters van maken. "Wat is nieuw" of "Nieuw".

Nederlands is sowieso niet mijn favoriete taal als het om bediening van smartphones gaat :p
Ik gok zomaar dat Matthijs dat wel zou kunnen zeggen, aangezien ik bijna zeker weet dat er al ROM's circuleren met de Nederlandse taal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Laatst online: 26-08 11:19
Na een beetje 'rond-googleen' vond ik opeens een site met een hoop afbeeldingen van Windows Phone 7 Mango in het Nederlands. Het ziet er veelbelovend uit vind ik zelf. Zie het zelf op deze site:
http://johanptrs.wordpres...hone-7-in-het-nederlands/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
CokeZero schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:21:

In de NL UI staat er gewoon 'nieuw' in de people hub (personen) en niet 'wat is er nieuw'. Waar zie jij dat staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Glandur schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:24:
Na een beetje 'rond-googleen' vond ik opeens een site met een hoop afbeeldingen van Windows Phone 7 Mango in het Nederlands. Het ziet er veelbelovend uit vind ik zelf. Zie het zelf op deze site:
http://johanptrs.wordpres...hone-7-in-het-nederlands/
Je kunt de emulator in het NL zetten. Dat is wat Johan toen heeft gedaan om die screens te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Dat ziet er wel grappig uit. Ze waren klaarblijkelijk nog niet helemaal klaar met vertalen. Genoeg afbeeldingen met NL/UK door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeZ
  • Laatst online: 19-05 02:29
Zou het niet handiger zijn van Microsoft om gewoon een soort van talen-keuze te maken voor het updaten naar Mango? Dat je bijvoorbeeld maximaal 5 talen kan kiezen, of dat 4 talen standaard zijn en 1 taal naar keuze. Hiermee zou je ook sommige early adopters tegemoet komen.

Voor mij hoeft het sowieso niet meteen. Behalve als de spraakgerelateerde opties ook bij de update zouden horen(om even aan te sluiten bij RaduisK), dan zou het zeker wel een mogelijkheid voor me zijn.

@ Matthijs hieronder
Bedankt voor het duidelijke antwoord 8)

[ Voor 6% gewijzigd door JantjeZ op 10-08-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Wat je dan gaat krijgen is dat het update proces in Zune misschien wel aangepast moet worden. Dat lijkt me ook niet handig richting "de gemiddelde gebruiker". Om uw telefoon bij te werken heeft u Zune versie 4.8a nodig. Klik hier om deze te installeren. Daarnaast moet je dan met language packs gaan werken. Zal je net zien dat onder een bepaalde taal iets niet tof werkt.

Neuh, ik flash hem t.z.t. wel gewoon naar een ROM met Nederlandse UI.

EDIT @hieronder... hahahaa not even close dus... :+

[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 10-08-2011 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
JantjeZ schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 00:35:
Zou het niet handiger zijn van Microsoft om gewoon een soort van talen-keuze te maken voor het updaten naar Mango? Dat je bijvoorbeeld maximaal 5 talen kan kiezen, of dat 4 talen standaard zijn en 1 taal naar keuze. Hiermee zou je ook sommige early adopters tegemoet komen.

Voor mij hoeft het sowieso niet meteen. Behalve als de spraakgerelateerde opties ook bij de update zouden horen(om even aan te sluiten bij RaduisK), dan zou het zeker wel een mogelijkheid voor me zijn.
Had zeker gekund, is alleen niet gedaan. OEM's bepalen welke talen in welke telefoons uitgebracht worden. Zij leveren ook de support via de operators. Het is dus niet alleen aan MS maar gaat altijd in overleg. Daarnaast spenderen ze de beperkte hoeveelheid resources liever aan zaken die belangrijker zijn (zoals multitasking, people hub uitbreidingen, betere API's en tools etc) Dat levert qua gebruikers, developers en meer sales van units op dit moment meer op. En je kunt je tijd maar 1x besteden. Zelfs MS heeft beperkte resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:04:
[...]
Zelfs MS heeft beperkte resources.
Onmogelijk! :P

Kan je toevallig al wat meer loslaten over mogelijke toevoegingen in latere versies? Gaat er bijvoorbeeld nog grootschalig worden gewerkt aan de API's, zoals met Mango is gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ehh Caelorum, zullen we dat soort discussies maar gewoon doen in het Mango topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Balen, zo te merken moet ik voor de 15e mijn abonnement verlengen om te zorgen dat ik nog de oude tarieven behoud (en dus niet met de nieuwe tarieven veel meer ga betalen). Vanaf 16 augustus gaat T-Mobile de tarieven dus veranderen en daarom denk ik dat ik net buiten de Mango telefoons ga vallen. Of ik moet er een sim-only van maken en later een mobiel uitkiezen, maar ik weet niet hoe coulant ze bij T-Mobile zijn op dat vlak.

Op dit moment zijn er dus niet zoveel keuzes met WP7 telefoons in Nederland. De HTC Trophy, de Samsung Omnia 7 of Focus (varieert welke sommige shops leveren) en LG Optimus 7 lijken nu de enige opties. Op de Wiki staat dat de HTC Mozart ook verkrijgbaar zou moeten zijn, maar die kan ik dan nergens vinden. Uiteraard heb ik nog de optie om in het buitenland een toestel te halen, maar weet niet of dat verstandig is.

Dus ik zit nu met de keuze uit bovenstaande telefoons. Welke raden jullie me op dit moment aan? (Ik weet het, ik kan zelf gaan zoeken naar reviews en dat ga ik ook nog zeker doen, maar ben wel benieuwd welke jullie zo 1 2 3 aanraden).

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 10-08-2011 18:36 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Laatst online: 17-08 10:21
Ik ben zelf EXTREEM tevreden met mijn Omnia 7. Enkele mensen in mijn omgeving hebben hem ook, zonder spijt. (Jaja, ik weet van het bestaan van wel vier WP7 gebruikers in dit durp met +- 10.000 inwoners!)

De LG vond ik in de winkel ontzettend goedkoop aanvoelen. Ik ben sowieso niet zo'n fan van dat merk, vooral door hun matige bouwkwaliteit. Het heeft wel het voordeel dat de toetsen tactiel zijn, maar ik heb zelf niet echt problemen gehad met onbedoelde presses op de capacitieve toetsen. Al helemaal nu met de laatste firmware update is dat geen probleem meer.

De Mozart is een leuk dingetje van wat ik gezien heb, maar heb hem nooit in mijn handen gehad. Ook nog nergens gezien in NL. De Trophy vind ik zelf wat te klein scherm hebben, maar is verder prima.

Kiest u maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
ppaddo schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:35:
Ehh Caelorum, zullen we dat soort discussies maar gewoon doen in het Mango topic?
Ik vind het goed, maar het was geen vraag over Mango, maar over de versie daarna. Wellicht dat het beter in het algemene topic had gekunt.

[mbr]Kunnen we nu eindelijk eens ophouden met die steken onder water over dat het algemene topic gesloten is? Die discussie willen we hier graag zien: Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic[/]

*Edit*
Kan jij dan ophouden met overal steken te zien? :P

[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 11-08-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
@Martinspirte
De Samsung Omnia 7 heeft echt een prachtscherm, heeft ook nog eens een aluminium behuizing en ziet er gewoon strak uit. Voor mij de hoofdredenen geweest om daarvoor te gaan.
Heb hem nu iets van een half jaar en heb zeker geen spijt van mijn aankoop :)

Edit:
Toch wel een negatief punt: De back en search knop zijn touch knoppen. Deze druk ik heel vaak per ongeluk in. Bloedirritant...
Edit2: Sorry ROD

[ Voor 22% gewijzigd door Soundless op 10-08-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kunnen we het hier wel over nieuws houden? De laatste paar berichten die hier zijn gepost hebben niets met WP-nieuwtjes te maken.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Er is weer een nieuw toestel van HTC opgedoken

WPCentral: HTC Mazaa

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/wpcms_production/resources/images/000/046/770/large/mazaafront1.JPG

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
En voor degene die, net als ikzelf, niet kunnen wachten op de RTM Mango op een Omnia 7

WPCentral: Samsung Omnia 7 running Mango RTM

Ik kan bijna niet wachten om deze op mijn toestel te zetten!

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/wpcms_production/resources/images/000/046/764/large/WildMangoRTM.jpg

• Matthijs Hoekstra
Deze heb ik ook en is een 'engineering' device. Wordt niet uitgebracht. Deze telefoons worden nu ook aan developers uitegedeeld.Dus geen nieuw HTC toestel.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ow :( Wat ik er van las was het wel een leuk toestel...

• Relief2009
ppaddo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:48:
Ow :( Wat ik er van las was het wel een leuk toestel...
Ja, qua specs. Qua design is het gewoon een trophy. Dus HTC moet echt wel met iets nieuws komen willen ze klanten aantrekken.

[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 11-08-2011 09:26 ]

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Wat ik opvallend vind is dat al die nieuwere telefoons vaak andere thema kleuren hebben dan de huidige set van keuzes. Hoop dat we in de toekomst meer keuzes krijgen.

Wat me ook opviel bij de Nokia telefoons demo is dat er een OVI app aanwezig was. Is al bekend wat dit inhoudt? Zou enorm stoer zijn als we daarmee de OVI store kunnen browsen en al deze apps kunnen gebruiken op WP7.

[webhero.nl]

Verwijderd

koekiemonster schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:49:

Wat me ook opviel bij de Nokia telefoons demo is dat er een OVI app aanwezig was. Is al bekend wat dit inhoudt? Zou enorm stoer zijn als we daarmee de OVI store kunnen browsen en al deze apps kunnen gebruiken op WP7.
Persoonlijk zou ik het enorm verwarrend vinden moesten er verschillende stores bestaan. Er zal geen uniformiteit meer bestaan vrees ik. OVI-apps zijn niet geoptimaliseerd voor WP7 en hebben een andere design, niet de metro-look van WP7.
En dan zou die store vermoedelijk Nokia-only zijn.

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 21:49
Het kan natuurlijk ook zijn dat Nokia haar eigen Marketplace gedeelte Ovi store noemt, en dat deze ook categorieën krijgt oid. zodat het toch wat uitgebreider is dan de anderen.

• Relief2009
Het is al lang bekend dat merknaam OVI zal vervallen.

En OVI hoeft niet te wijzen op MarketPlace. Het kan ook een hub zijn waarin je specifieke ovi apps kunt vinden zoals navigatie.

http://thenextweb.com/mob...d-to-nokia-starting-july/

Iets anders nu:

HTC Mazaa presteert tot 100% meer vergeleken met de eerste generatie toestellen. _/-\o_
http://wmpoweruser.com/ht...erformance/#disqus_thread

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:33

HollovVpo1nt

I like gadgets

Maar wat is de HTC Mazaa nou omtrent hardware? Want Matthijs zegt dat het een developer phone is. Zou de performance boost puur door software?

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
In het artikel staat dat er een Adreno 205 GPU inzit. Lijkt me dat het daar aan ligt...
Cpitt over at XDA has been running some benchmarks on the HTC Mazaa he won from Microsoft, and it reveals the updated 45nm Snapdragon processor paired with the Adreno 205 GPU will mean significantly improved performance for the new generation of Windows Phone 7.5 handsets.

• Relief2009
Soundless schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:25:
In het artikel staat dat er een Adreno 205 GPU inzit. Lijkt me dat het daar aan ligt...

[...]
Telefoon staat trouwens te koop voor 600 dollar op ebay.

• Caelorum
cpt.skydiver schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:27:
Het kan natuurlijk ook zijn dat Nokia haar eigen Marketplace gedeelte Ovi store noemt, en dat deze ook categorieën krijgt oid. zodat het toch wat uitgebreider is dan de anderen.
Je bedoelt zoals de nu al bestaande OEM specifieke gedeeltes in de Marketplace? Ik krijg iig een aparte categorie HTC te zien. Om daar nu een aparte app voor te maken lijkt me een beetje tijdverspilling..

• Matthijs Hoekstra
HollovVpo1nt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:20:
Maar wat is de HTC Mazaa nou omtrent hardware? Want Matthijs zegt dat het een developer phone is. Zou de performance boost puur door software?
Er zit onder andere een Gyroscoop in en ondersteund ook CDMA

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
En meer geruchten over de launch date van Mango!

WP7.nl: Windows Phone Mango komt op 1 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonGraff
  • Laatst online: 21-05-2023
Dat zou wel erg gaaf zijn! Erg interessant dat ze over de IFA spraken. Ik had de link nog niet gelegd, maar ik ben dit jaar via mijn werk eindelijk ook eens van de partij, inclusief 1 dag zelf de IFA booths bekijken. Zeker te weten dat ik even op zoek ga naar de beschikbare Windows Phones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
VonGraff schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:23:
[...]

Dat zou wel erg gaaf zijn! Erg interessant dat ze over de IFA spraken. Ik had de link nog niet gelegd, maar ik ben dit jaar via mijn werk eindelijk ook eens van de partij, inclusief 1 dag zelf de IFA booths bekijken. Zeker te weten dat ik even op zoek ga naar de beschikbare Windows Phones!
Zou leuk zijn maar betwijfel het. er is niet 1 globaal launch moment. Lanceren gebeurd samen met de leveranciers van telefoons.

Meest spannende voor ons nu denk ik is de datum wanneer de update naar Mango voor bestaande toestellen online wordt gezet. Ik hoop dat de huidige OEM's snel klaar zijn met het schrijven van de benodigde updates (als voorbeeld de goede driver voor het compass zodat ontwikkelaars deze kunnen gebruiken)

Joe Belfiore zegt ook dat het maar een gerucht is: https://twitter.com/#!/jo...atuses/101900748660555776

[ Voor 6% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 12-08-2011 10:33 . Reden: Joe belfiore reactie erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:59:
[...]

Zou leuk zijn maar betwijfel het. er is niet 1 globaal launch moment. Lanceren gebeurd samen met de leveranciers van telefoons.

Meest spannende voor ons nu denk ik is de datum wanneer de update naar Mango voor bestaande toestellen online wordt gezet. Ik hoop dat de huidige OEM's snel klaar zijn met het schrijven van de benodigde updates (als voorbeeld de goede driver voor het compass zodat ontwikkelaars deze kunnen gebruiken)

Joe Belfiore zegt ook dat het maar een gerucht is: https://twitter.com/#!/jo...atuses/101900748660555776
Kan je wat meer toelichten over hoe MS voorkomt dat er bagger drivers worden geschreven. Gebeurt het schrijven van drivers in samenwerking met MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://wphome.nl/?p=95

Krijgen de werknemers van microsoft VANDAAG? al een Mango telefoon??! Jaloers!!
Ik kan echt niet wachten, ben al een half jaar aan het wachten met mijn iphone 3gs. Die is nu echt aan vervanging toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Relief2009 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:02:
[...]

Kan je wat meer toelichten over hoe MS voorkomt dat er bagger drivers worden geschreven. Gebeurt het schrijven van drivers in samenwerking met MS?
En zou je dat dan in het Mango beta topic willen doen? Dit heeft verder weinig met nieuwsberichten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:21:
http://wphome.nl/?p=95

Krijgen de werknemers van microsoft VANDAAG? al een Mango telefoon??! Jaloers!!
Ik kan echt niet wachten, ben al een half jaar aan het wachten met mijn iphone 3gs. Die is nu echt aan vervanging toe..
klopt niet helemaal. Het kan wel zo zijn dat men op de campus bij het team langs kan komen en dat ze de telefoon 'patchen'. Dit is intern wel gebeurd om upgrades te testen. De telefoon wijst dan tijdelijk naar een interne update server en zo kunnen we de Mango builds krijgen (deden we ook voor beta tests) als straks de updates op de publieke servers staan worden de telefoons met een update weer 'omgezet' naar de publieke servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:13:
[...]

klopt niet helemaal. Het kan wel zo zijn dat men op de campus bij het team langs kan komen en dat ze de telefoon 'patchen'. Dit is intern wel gebeurd om upgrades te testen. De telefoon wijst dan tijdelijk naar een interne update server en zo kunnen we de Mango builds krijgen (deden we ook voor beta tests) als straks de updates op de publieke servers staan worden de telefoons met een update weer 'omgezet' naar de publieke servers.
oh oke, maar dat betekend dat ze toch al Mango draaien?

Het promoten van zelf geschreven artikelen op je eigen website is spam en hier niet toegestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 23-08-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:23:
[...]

oh oke, maar dat betekend dat ze toch al Mango draaien?
klopt, ik ook al, er waren al een tijd interne beta programma en die eindigde toen met de RTM build had geinstalleerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 12-08-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 21:49
Iemand heeft op XDA blijkbaar Mango RTM geleaked: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1214407

Er zijn al een flink aantal mensen aan het downloaden, en een aantal aan het installeren....

edit: iemand met een Trophy heeft 'm geïnstalleerd en zegt dat het build 7.10.7720.68 is.

[ Voor 18% gewijzigd door cpt.skydiver op 12-08-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Laatst online: 17-08 10:21
Not everything's working perfectly, though, and some 7720-specific features like connecting to hidden WiFi APs are absent. While that may point to fakery, it could also be a result of requiring additional code updates from the manufacturers of individual smartphones in order to go active. Turn-by-turn navigation, on the other hand, does appear to be intact.
Zal dus nog niet de echte RTM zijn, óf daar zit een bugje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
cPT.cAPSLOCK schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:27:
[...]

Zal dus nog niet de echte RTM zijn, óf daar zit een bugje in.
Zoals Nanapho ooit had geschreven. Hidden-wifi is driver afhankelijk en dan is het niet vreemd dat bepaalde functies nog niet goed werken.

Wat je nu hebt geinstalleerd is het OS exclusief de toevoegingen van de OEM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dure porn app terwijl je ook met je browser gratis naar de website kan gaan of naar de websityes van Youporn of Pornhub of Redtube zoiets.

Meeste van die sites zullen inmiddels wel mobile of iphone ondersteuning kennen die ook op WP7 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:50

Speedmaster

Make my day...

cpt.skydiver schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:26:
Iemand heeft op XDA blijkbaar Mango RTM geleaked: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1214407

Er zijn al een flink aantal mensen aan het downloaden, en een aantal aan het installeren....

edit: iemand met een Trophy heeft 'm geïnstalleerd en zegt dat het build 7.10.7720.68 is.
klopt, heb deze versie nu draaien, kom vanaf de standaard trophy via 3 stappen op deze versie.
Ziet er aardig uit alleen marketplace werkt niet, wellicht omdat taal en land op nl staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Tuut-Tuut schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:52:
[...]

klopt, heb deze versie nu draaien, kom vanaf de standaard trophy via 3 stappen op deze versie.
Ziet er aardig uit alleen marketplace werkt niet, wellicht omdat taal en land op nl staat.
Das vreemd, ik werk nl met mijn telefoon (Mango RTM) gewoon op de NL marketplace op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:50

Speedmaster

Make my day...

Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:18:
[...]

Das vreemd, ik werk nl met mijn telefoon (Mango RTM) gewoon op de NL marketplace op dit moment.
Probleem is opgelost, was mijn providersettings die roet in het eten gooide.
Nu nog een Nederlandse OS en ik ben helemaal blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Modbreak:Langzaam maar zeker zien we dat dit topic weer verzand in een soort slowchat topic. Dat is niet de bedoeling.

Opzet van dit topic is om op 1 centrale plek "alle" WP7 nieuwtjes te plaatsen en een klein beetje discussie daarover. Als je echt de diepte in wil gaan of vragen heb naar aanleiding van een nieuws-item, open dan a.u.b. een nieuw topic.

Mocht deze waarschuwing niet genoeg zijn, dan zullen we verdere maatregelen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows Phone ligt in de planning voor 150% meer ontwikkelaars.
http://wphome.nl/2011/150...-phone-gaan-programmeren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Knip*

Natuurlijk mag je kritiek op de moderatie hebben, alleen dat doen we niet op deze manier. Zoals we al vaker hebben aangeven is het de bedoeling dat dit via DM of in het feedbacktopic gebeurd. Toch off topic reageren zoals wat jij nu doet wordt ook niet gewaardeerd.

[ Voor 66% gewijzigd door Bullet NL op 16-08-2011 01:50 ]

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste