Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
RoD schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:59:
Ik zie reacties van een paar gebruikers, terwijl het topic best wel populair is. Ik kan nou niet zeggen dat er massaal klachten over komen. Maargoed, om het makkelijk te maken move ik dat topic wel, en als er dan commentaar op komt, moven we het weer terug :Y)
Weet je ook via welk subforum ze hier binnen komen aangezien het topic in beide staat? Misschien handig omdat eens uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee, dat is niet te achterhalen. Dat kunnen de devvers waarschijnlijk wel, maar dit lijkt me iets te triviaal om ze daar mee lastig te vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nee, dat kunnen we niet zien. Daarbij vraag ik me af of het de moeite waard is om dat te onderzoeken, we kunnen onze tijd beter besteden aan het vernieuwen van FAQs. ;).

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
pven schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 19:55:
Nee, dat kunnen we niet zien. Daarbij vraag ik me af of het de moeite waard is om dat te onderzoeken, we kunnen onze tijd beter besteden aan het vernieuwen van FAQs. ;).
Ook goed :)
Ik stelde het alleen maar voor omdat het nogal kort door de bocht is om te stellen dat het topic in het WiMo forum moet blijven, omdat "het topic best wel populair is.", terwijl dit ook uit het andere forum kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat zei ik ook helemaal niet :)

Maargoed, het topic staat nu in Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:32

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Offtopic: wat gebeurt er eigenlijk als je een topic movet naar een forum waar al een alias voor die topic bestaat?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Net even getest: dan komen ze onder elkaat te staan. Er zit dus geen beveiliging in om te voorkomen dat het gebeurt, maar het valt wel op.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Waarom is er in het iOS hok geen apart topic voor alle verschillende iPhone modellen, maar wel een topic voor iOS ervaringen? Wat is het wezelijke verschil hier? Al deze telefoons draaien hetzelfde OS (op de fabrikant specifieke apps na), er is geen sprake van versplintering zoals bij Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Het verschil is dat de moderators hier vermoede lijk voornamelijk Android gebruikers zijn die weinig feeling hebben met WP7 terwijl de in het iOS topic wel iPhone gebruikers zullen zitten en die een dergelijk topic wel nuttig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 159816 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:53:
Waarom is er in het iOS hok geen apart topic voor alle verschillende iPhone modellen, maar wel een topic voor iOS ervaringen? Wat is het wezelijke verschil hier? Al deze telefoons draaien hetzelfde OS (op de fabrikant specifieke apps na), er is geen sprake van versplintering zoals bij Android.
Bij iOS zie je tevens veel meer actieve topics met andere onderwerpen, dat is bij WP niet het geval. Bij WP wordt alles in één topic gedumpt zodat het overzicht kwijt is en er voor nieuwe gebruikers niets terug te vinden is. Dat is ook de reden die we gegeven hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zondag 24 juli 2011 @ 19:36:
[...]

Bij iOS zie je tevens veel meer actieve topics met andere onderwerpen, dat is bij WP niet het geval. Bij WP wordt alles in één topic gedumpt zodat het overzicht kwijt is en er voor nieuwe gebruikers niets terug te vinden is. Dat is ook de reden die we gegeven hebben ;)
Als je de ipod/itunes/ipad topics negeert zijn er niet meer actieve topics dan hier. En er zijn wel minstens 10 keer meer iPhone gebruikers dan WP7 gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Voor de tigmiljoenste keer, ik heb bijna vanaf dag 1 een Samsung Omnia 7. Hou dus alsjeblieft op met het zeuren dat de mods hier alleen maar Android hebben. Binnen de mods ben ik niet de enige met "WP7 ervaring".

Daarnaast zijn we er absoluut niet op uit om welk WP7 topic dan ook "kapot" te maken! Wat denk je nu? Het lijkt me logischer dat we exact het omgekeerde willen bereiken (meer bezoekers, = meer views = een blijer iedereen). Hou dus a.u.b. op met dit gemopper over wat we besloten hebben. Feedback is prima, maar alleen zeuren dat dit besloten is door mensen die niets met WP7 hebben is ronduit flamen.

Zoals ik in een ander topic al tegen je gezegd heb, dat je het er niet mee eens ben is je goed recht, maar verwacht a.u.b. niet dat we alleen op basis daarvan ineens 180 graden de andere kant op gaan en alles terug draaien.
De strategie die we nu gekozen hebben heeft zich in het verleden bewezen en daar hebben we dan ook het volste vertrouwen in. Sterker nog, als ik zo de bezoeken en de topics binnen Windows Phone bekijk, dan loopt het de laatste tijd best wel weer aardig. Mensen beginnen gewend te raken aan de meerdere topics en er komen zelfs nieuwe topics bij. Dat is precies wat we voor ogen hadden.

Aan jou de keuze hoe je daar nu verder mee om gaat.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-04 22:07
is het mogelijk om de HTC Trophy op te nemen in de lijst "Toesteltopics" in het gesloten topic "Windows Phone 7 - OS Discussie en ervaringen" (laatste bericht van ppaddo)?

[ Voor 21% gewijzigd door PaT op 02-08-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Oeps, vergeten! Bij deze staat hij er bij!

• Caelorum
ppaddo:
Even ter veduidelijking op de post vna mij in het nieuws topic.

Dat was geen steek onder water. Ik was alweer vergeten dat dat topic dicht was.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Prima! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Btw, ik weet dat de FAQ nog in aanbouw is maar de Windows Mobile FAQ is wel een beetje een WTF op dit moment..

Vooral wat er onder 'Windows Mobile 7' staat.
Kan daar niet gewoon een linkje komen te staan naar de niwue Windows PHone 7 FAQ?

[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 13-08-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hahahaha.. die is inderdaad wel erg. Ik hoop komende week de Windows Phone FAQ af te ronden. De Windows Mobile FAQ gaan we niet al te veel tijd meer in steken. Bedankt voor de melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:51
Hoe staat het met de voortgang van de Windows Phone FAQ ?

Zeker nu WP7 populairder wordt (Mango) bevat de Windows Mobile FAQ voornamelijk obsolete info.

De Windows Phone FAQ is niet sticky, vandaar dat ik 'm niet kon vinden. Is het niet een idee om deze sticky te maken, ondanks dat het work in progress is?

[ Voor 34% gewijzigd door upje op 06-10-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-04 07:15
upje schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:12:
De Windows Phone FAQ is niet sticky, vandaar dat ik 'm niet kon vinden. Is het niet een idee om deze sticky te maken, ondanks dat het work in progress is?
Klopt, dit is gedaan omdat mede-auteurs (non-moderatoren) het niet kunnen bewerken. Wij zijn nog druk bezig met de FAQ en het zal vanzelf sticky worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan die stickie van Steve Jobs weg?
Ik denk niet dat er nu nog iemand in het Windows Phone forum een topic over Steve jobs gaat opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Mods, dat was een goed besluit. Eigenlijk hadden jullie die mooie modbreak al in Augustus in het algemene topic moeten plaatsen, maar ik ben blij dat jullie alsnog de (imo) goede beslissing hebben genomen.
Nu maar hopen dat het ook echt goed uitpakt voor iedereen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 23-11-2011 17:48 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.