Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 414405

Topicstarter
Hoi,

Ik als leek heb Android op mijn HTC HD2 laten installeren. Nu loop ik tegen 2 punten aan, waarbij ik hoop dat iemand me verder kan helpen:
1. Bij tekstinvoer wordt er geen woord suggestie gegeven/ voorspellende tekst. Dit staat echter wel aangevinkt. Het standaard woordenboek lijkt leek. Ik kan wel handmatig woorden toevoegen, maar dat is natuurlijk geen doen. Want voordat dat de lading dekt...
weet iemand of er een mogelijkheid is om het woordenboek wel met basis te vullen zoals normaliter al het geval is?

2. Ik heb al veel zitten zoeken hier en verder op internet mbt de koppeling van het toestel aan je pc via usb tbv synchronisatie, verplaatsen foto's etc. Dit blijft een probleem. Meldingen mbt stuurprogramma's en drivers blijf ik houden. Ondanks het opvolgen van diverse download tips. Is er wellicht al nieuws hierover? nogmaals ik heb hier al het e.e.a. door zitten nemen.

Hopelijk kan iemand me op beide of in ieder geval 1 van beide punten in enigszins begrijpbare taal (;)) van een nuttige reactie voorzien.

Alvast bedankt!!!!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 22:59

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Je kunt ook een alternatief woordenboek installeren, deze bijvoorbeeld (dropbox linkje). Ik gebruik hem zelf ook, werkt goed op mijn HTC Desire. Na installatie bij taal&toetsenbord aanvinken, bij een tekst invoervlak je vinger lang op het vlak tappen en "invoermethode" aantappen. Daar zet je het toetsenbord aan.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik tik deze even door naar het Android-forum, aangezien dit puur over Android gaat.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee