Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414405

Topicstarter
Hoi,

Ik als leek heb Android op mijn HTC HD2 laten installeren. Nu loop ik tegen 2 punten aan, waarbij ik hoop dat iemand me verder kan helpen:
1. Bij tekstinvoer wordt er geen woord suggestie gegeven/ voorspellende tekst. Dit staat echter wel aangevinkt. Het standaard woordenboek lijkt leek. Ik kan wel handmatig woorden toevoegen, maar dat is natuurlijk geen doen. Want voordat dat de lading dekt...
weet iemand of er een mogelijkheid is om het woordenboek wel met basis te vullen zoals normaliter al het geval is?

2. Ik heb al veel zitten zoeken hier en verder op internet mbt de koppeling van het toestel aan je pc via usb tbv synchronisatie, verplaatsen foto's etc. Dit blijft een probleem. Meldingen mbt stuurprogramma's en drivers blijf ik houden. Ondanks het opvolgen van diverse download tips. Is er wellicht al nieuws hierover? nogmaals ik heb hier al het e.e.a. door zitten nemen.

Hopelijk kan iemand me op beide of in ieder geval 1 van beide punten in enigszins begrijpbare taal (;)) van een nuttige reactie voorzien.

Alvast bedankt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je kunt ook een alternatief woordenboek installeren, deze bijvoorbeeld (dropbox linkje). Ik gebruik hem zelf ook, werkt goed op mijn HTC Desire. Na installatie bij taal&toetsenbord aanvinken, bij een tekst invoervlak je vinger lang op het vlak tappen en "invoermethode" aantappen. Daar zet je het toetsenbord aan.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik tik deze even door naar het Android-forum, aangezien dit puur over Android gaat.