[PC] Team Fortress 2, deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 48.201 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Is TF2 ook te koop bij de Makro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iain schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:17:
[...]

Hathor en Mistav... recentelijk een potje gespeeld, ik had de op een na hoogste score, Mistav de hoogste, maar wel met 3x zoveel punten! :| Ik had 3 dominates, maar hij had mij gedominate... Een max aantal uren per week instellen met terugwerkende kracht. ;) Ik bedoel, kijk dit dan! Geen Hathor en Mistav meer dan de komende maanden :+
Mistav speelt gewoon erg veel de laatste tijd. Krijg je snel veel punten in een session. En ook gewoon niet vaak doodgaan, dan stijg je echt het snelst. En dan medic spelen, die krijgen nu echt een shitload aan punten (hoewel ik niet weet hoe assisten bij destructions by hlstats werkt).

Trouwens even een vraagje. Als er bij de stats iets tussen haakjes staat is dat dan over de laatste 28 dagen (bijv bij kpd of headshots)? En die andere ervoor overall?
http://gottf.hlstatsx.com...de=playerinfo&player=6810
User.tmp schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:11:
Waarom loop je niet gewoon binnen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Tussen haakjes is van de afgelopen 28 dagen.
iain schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:55:
nog een vraagje: de hlstatsx, zijn die vrij aanpasbaar? ik mis eigenlijk een award voor kills met de bottle en andere melee weapons. Elk wapen zou zijn eigen award moeten hebben, maar vooral de melee weapons. Ook leuk als je kan zien wie de meeste awards heeft gehad enzo. Kan iemand dat of moet dat door de makers van hlstatsx gedaan worden?
Ik heb gisteren was ontbrekende zaken toegevoegd :)
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:32:
Kan die autoteambalance alsjeblieft uit (of veel minder agressief als dat kan) op de GoT servers?! 't is echt gruwelijk irritant :r Doe je veel moeite om het andere team te verzwakken (kills, sentries slopen etc), zit je ineens in het andere team :/
Het is niet eens echt nodig op de servers, als de teams niet gelijk zijn hoef je maar even te wachten en de server zit weer vol.
Hehe ja autobalance is een gehaat onderdeel. Probleem is dat met de autobalance uit de teams behoorlijk unbalanced kunnen raken (als een team vaak verliest kunnen er soms wel 2-5 spelers tegelijk disconnecten). Helaas duurt het dan erg lang voordat spelers van het winnende team (willen) wisselen...

Beter zou zijn als de autobalance wat ruimte geeft voordat hij gaat balancen. Ik heb een idee wat ik vanavond ff zal uitproberen.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
CapTVK schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:16:
Als we toch bezig zijn met filmpjes. Rodriguez124 (check ook z'n medic video) heeft een PRACHTIGE compilatie gemaakt. Check bij het begin hoe de demoman met z'n bottle te keer gaat op de laatste stage van dustbowl en het massale rocketjump gevecht op Badlands. d:)b

http://youtube.com/watch?v=pEeBceZ3zrE&fmt=18

P.S
Al moet ik zeggen dat de tegenstander op dustbowl er af en toe weinig van bakt. Uber heavy komt naar binnen en de enige met verstand lijkt de engineer die de heavy uitschakelt met z'n wrench. Maar dan laten ze de medic wegglippen die de rest van het team (die totaal niet omkijkt) afmaakt. *O*
Op de GoT server zou die met die demoman met de bottle na een paar kills al kapot zijn. Maar das dan ook een compliment richting de GoT server ;)

Qua actie viel het wel mee eigenlijk, maar de editing, zeker op 't einde bij Badlands was prachtig gedaan en dat vond ik ook de leukste actie om te zien.

Als je van de regulars van GoT wat mooie kills pakt, kwestie van alles demo's maken (maarja das een hoop werk!), zou je best een hele vette movie kunnen maken.
Brainstorm schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:47:
Hehe ja autobalance is een gehaat onderdeel. Probleem is dat met de autobalance uit de teams behoorlijk unbalanced kunnen raken (als een team vaak verliest kunnen er soms wel 2-5 spelers tegelijk disconnecten). Helaas duurt het dan erg lang voordat spelers van het winnende team (willen) wisselen...

Beter zou zijn als de autobalance wat ruimte geeft voordat hij gaat balancen. Ik heb een idee wat ik vanavond ff zal uitproberen.
Zou er niet iets mogelijk zijn dat teams bij een ronde start de spelers wat meer ingedeeld worden op hun HLStatsX score? Nu is het geloof ik random, maar je ziet toch regelmatig dat 75% van de GoT tags in 1 team hangen en dat zorgt nou niet altijd voor mooie potten die in balans zijn.

Plus misschien een soort detectie die de server in de gaten houdt en als blijkt dat de balans ver te zoeken is, wat mensen heen en weer shuffled aanhankelijk van hun prestatie.

Maar dit lijkt me beide redelijk lastig om te scripten (gok ik), maar zou de server balans best ten goede kunnen komen.

[ Voor 36% gewijzigd door Jimmie op 05-05-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:53

Pinjataaa

Hit me!

User.tmp schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:11:
http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1

30 euro.. 2 euro verzendkosten en hij is er in 2 dagen max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Pinjataaa schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:13:
[...]

http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1

30 euro.. 2 euro verzendkosten en hij is er in 2 dagen max.
Voor 10 euro meer kun je overal (bijv. bart smit, eplaze enz.) de orange box kopen en heb je vier games meer :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:42:
[...]
Waarom loop je niet gewoon binnen?
Geen pasje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik zou zeggen, zwier steam aan en koop hem daar. Da's nog altijd de gemakkelijkste manier, moet je zelfs je luie stoel niet uit ^_^

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Jimmie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:02:
Maar dit lijkt me beide redelijk lastig om te scripten (gok ik), maar zou de server balans best ten goede kunnen komen.
Ik zou het wel voor elkaar kunnen krijgen met een extern script, die via RCON de server polled. Maar heb zo het vermoeden dat Brain dat wel in een metamod/sourcemod plugin zou weten te stouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Elvis schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:45:
[...]

Ik zou zeggen, zwier steam aan en koop hem daar. Da's nog altijd de gemakkelijkste manier, moet je zelfs je luie stoel niet uit ^_^
Ik heb geen credit card oid, en mijn pa ook niet. Maar een kameraad van me is nu naar de Makro en die kijkt ff of hij daar te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Jimmie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:02:
Zou er niet iets mogelijk zijn dat teams bij een ronde start de spelers wat meer ingedeeld worden op hun HLStatsX score? Nu is het geloof ik random, maar je ziet toch regelmatig dat 75% van de GoT tags in 1 team hangen en dat zorgt nou niet altijd voor mooie potten die in balans zijn.

Plus misschien een soort detectie die de server in de gaten houdt en als blijkt dat de balans ver te zoeken is, wat mensen heen en weer shuffled aanhankelijk van hun prestatie.

Mmh ik denk dat deze autobalance dan nog meer gehaat wordt dan de normale tf2 autobalance. Ik vindt niks zo leuk dat ik met wat gotters op de server in 1 team zit en daar beetje mee gamen en praten tegelijk. Als je de volgende ronde weer helemaal uit elkaar wordt getrokken hoeft het voor mij niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Zeg, over die medic achievements, hoe haal je in hemels die achievement waarbij je twee teammates tegelijk ubercharged? Ik heb al snel switchen en langzaam geprobeerd, maar het haalt geen zier uit.

Ook: hoe haal je Autopsy Report? Moet de ander een screenshot maken van je taunt voordat je hem hebt? Ik heb al honderd keer bij een lijk staan zingen, dansen en springen (terwijl iemand anders kogels in m'n aars zat te pompen), maar tevergeefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
kami124 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:39:
[...]

Mmh ik denk dat deze autobalance dan nog meer gehaat wordt dan de normale tf2 autobalance. Ik vindt niks zo leuk dat ik met wat gotters op de server in 1 team zit en daar beetje mee gamen en praten tegelijk. Als je de volgende ronde weer helemaal uit elkaar wordt getrokken hoeft het voor mij niet hoor.
Moet wat mij betreft ook nog steeds kunnen (er zijn zat regulars met hoge HLStatsX punten), maar af en toe zie je 1 team volledig uit GoT op 2 na en 1 team met een stuk of 3 van GoT.

En niemand zie je dan wat doen aan de team balans, logisch want het is wel lekker voor de punten/statistiek zo. Maar het is wel heel spel bedervend.

En soms is het dan zo erg dat degene die bij het mindere team bovenaan staat, bijna onderaan zou staan in het andere team. Bij dit soort momenten moet er wat mij betreft gewoon ingegrepen door een plug-in, want mensen gaan uit zichzelf de balans niet verbeteren.
Een plug-in die meteen overal ingrijpt is uiteraard niet bevordelijk, maar dat is dus ook het lastige om dat goed werkend te krijgen denk ik.
LUH-3417 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:05:
Zeg, over die medic achievements, hoe haal je in hemels die achievement waarbij je twee teammates tegelijk ubercharged? Ik heb al snel switchen en langzaam geprobeerd, maar het haalt geen zier uit.

Ook: hoe haal je Autopsy Report? Moet de ander een screenshot maken van je taunt voordat je hem hebt? Ik heb al honderd keer bij een lijk staan zingen, dansen en springen (terwijl iemand anders kogels in m'n aars zat te pompen), maar tevergeefs.
Op z'n lijk staan en op taunt drukken (standaard knop g). Enige voorwaarde is dat jij zichtbaar in zijn deadcam terwijl je de taunt doet, maar soms is die wat ingezoomed door de hoek of een andere kant op en als je dan niet zichtbaar bent krijg je de award niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Jimmie op 05-05-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:57
iain schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:04:

[afbeelding]

reclame op de creativehosting-nl-server
Weet iemand met welke plugin je dit juist kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Wat betreft aankopen via Steam. Je kan tegenwoordig ook betalen met een Paypal account gekoppeld aan een giro/bankrekening. Kijk eens bij Paypal voor details.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 11:53

Pinjataaa

Hit me!

CapTVK schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:21:
Wat betreft aankopen via Steam. Je kan tegenwoordig ook betalen met een Paypal account gekoppeld aan een giro/bankrekening. Kijk eens bij Paypal voor details.
Jup, maar het duurt wel 5 dagen voordat het op paypal staat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Het is dat Team Fortress 2 niet in de T.net pricewatch staat, maar hier staat een mooi overzichtje.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Pinjataaa schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:23:
[...]

Geduld is een schone zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

[...]

Als je Paypal koppelt aan je bankrekening schrijft Paypal het van je rekening af. Dan kan je dus onbeperkt betalen met Paypal.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is misschien de eerste keer zo. Ik weet niet meer precies hoe lang het duurde, het kan een paar dagen geweest zijn. Ze storten dan een paar cent op je rekening die je moet bevestigen op de website. Maar zodra die koppeling tot stand is gebracht kun je net zo makkelijk en snel betalen met Paypal als met een creditcard, zonder wachttijd van overzetten van saldo etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
glashio schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:25:
Het is dat Team Fortress 2 niet in de T.net pricewatch staat, maar hier staat een mooi overzichtje.
Ik heb het spel net besteld, maar dan de orange box bij GC is 6 euro duurder, maar leek mij het wel meer dan waard, misschien een handige tip voor degene die het ook willen kopen.

Hoop dat het wat is voor mij, Heb eigenlijk alleen maar Unreal tournament gespeeld, maar dit ziet er ook wel lache uit.
Wat ik ook veel lees is dat de learning curve wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
Weet er iemand hoe de achievment "kruisbestuiving" werkt?

Als ik het goed begrijp moet ik 10 mensen in mijn vriendenlijst uberen. Nou dat doe ik alsmaar maar het lukt niet echt :S:S.

zie screenshot ik heb wel al 10/10 maar dat komt omdat ik de cheat gebruikt heb van unlock_all_achievments ofzo :P. Wie kan mij helpen? want dit is de laatste :S en snap het niet

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/6874/asdfsks8.th.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door kami124 op 05-05-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Gewoon 10 mensen uit je steam friend list uberen. Niet één iemand 10 keer, maar 10 verschillende personen één keer. Dan werkt het gewoon.
Heb bijna alle challenges. Hoef alleen nog paar van die blus X branden, heal X punten. Iemand advies wat het snelste gaat met die 10 miljoen healing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:16:
Gewoon 10 mensen uit je steam friend list uberen. Niet één iemand 10 keer, maar 10 verschillende personen één keer. Dan werkt het gewoon.
Heb bijna alle challenges. Hoef alleen nog paar van die blus X branden, heal X punten. Iemand advies wat het snelste gaat met die 10 miljoen healing?
Tis maar 1 miljoen hoor ;) scheelt weer een hoop

Vind trouwens wel dat die stomme achievements ( dat overigens wel een goed idee was ) het spel langzaam aan het kapot maken zijn ;(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
kami124 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:10:
Weet er iemand hoe de achievment "kruisbestuiving" werkt?

Als ik het goed begrijp moet ik 10 mensen in mijn vriendenlijst uberen. Nou dat doe ik alsmaar maar het lukt niet echt :S:S.

zie screenshot ik heb wel al 10/10 maar dat komt omdat ik de cheat gebruikt heb van unlock_all_achievments ofzo :P. Wie kan mij helpen? want dit is de laatste :S en snap het niet

[afbeelding]
alsjeblieft hoe houd je het uit met die gruwelijk erge nederlandse versie van dit spel. Gewoon lachwekkend hoe fout dat wel niet is. Verander je steam taal naar engels voor je eigen bestwil. Krijg uittslag als ik alleen al die screen al zie :'(

btw valve heeft die unlock command gefixed en van hun hoef je ook geen liefde te verwachten tegenover cheaters.

[ Voor 6% gewijzigd door PainkillA op 05-05-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Paar screens op hoge kwaliteit

Afbeeldingslocatie: http://dutchmega.nl/mess/tf2/tf2-1-small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dutchmega.nl/mess/tf2/tf2-12-small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dutchmega.nl/mess/tf2/tf2-6-small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dutchmega.nl/mess/tf2/tf2-8-small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dutchmega.nl/mess/tf2/tf2-13-small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Mantis schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:18:
Weet iemand met welke plugin je dit juist kunt doen?
Je kunt gewoon met scripts entiteiten in de map creeren. Dus dat zou je in je server.cfg oid kunnen gooien.

Paar screens van afgelopen tijd;

Jimmie heeft hoofdpijn;
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/eprui/tf2/cp_dustbowl0164_t.jpg

Cabo ook irritant als hij geen spy is
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/eprui/tf2/cp_castle30054_t.jpg

Hathor jat ammo
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/eprui/tf2/cp_dustbowl0163_t.jpg

Pol heeft er zin in
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/eprui/tf2/cp_dustbowl0160_t.jpg

En Asskicker leert darten
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/eprui/tf2/cp_dustbowl0153_t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Mijn angst is dat dit toch tot een grote wapenwedloop gaan leiden. Binnen een week liepen er al medics rond met een ubersaw, nou vraag ik je! Medics met ubersaw zijn op mijn lijstje nu van priority target naar high priority verschoven.

Het erge is, je hebt die achievements gewoon nodig. Twee van de drie nieuwe wapens zijn gewoon superieur aan de oude. De blutsauger is veel opzichten beter dan een needle gun met (onzekere) crits, de crit-uber valt gelukkig mee en is een echte afweging (ik heb zelf liever een gewone uber dan een crit-uber) en de ubersaw is gewoon beter dan de bonesaw...period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Cruber is gruwelijk met een soldier ! Die kan gewoon op afstand schieten en heeft dus helemaal geen uber nodig. Met één critical kun je soms wel 3 man tegelijk kapot maken als ze al wat schade hebben. Ook demo man met cruber is machtig. Al je stickies zijn critical ! Daar valt niks tegen te doen.

Oh en dan nog dit ....
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=-RDwMU_tszc&feature=related]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:35:
Vind trouwens wel dat die stomme achievements ( dat overigens wel een goed idee was ) het spel langzaam aan het kapot maken zijn ;(
Bwah, de medic madness is weer stillaan aan het voorbijtrekken en de server is weer naar zn normale medicquota aan het gaan (code, Mik en ik ;))
Ik hoop dat de volgende class achievements met meer dan 1 komen, anders krijg je weer zo'n situatie...

offtopic:
LOL! Kruisbestuiving! Wie verzínt het :D :D _O-

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
frickY schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:18:
[...]

Paar screens van afgelopen tijd;

Jimmie heeft hoofdpijn;
[afbeelding]

[...]
:D sniperschot in de face zo te zien.

Afbeeldingslocatie: http://xs227.xs.to/xs227/08191/waster_is_looking_good_638.jpg
Ze doktor has a problem...

Afbeeldingslocatie: http://xs227.xs.to/xs227/08191/brainman_is_looking_good_969.jpg
BOOM!

Afbeeldingslocatie: http://xs227.xs.to/xs227/08191/dynamitemonkey_is_looking_good_677.jpg
Je kan schieten wat je wil... }:O

Afbeeldingslocatie: http://xs227.xs.to/xs227/08191/kamil_is_looking_good_309.jpg
:+

Afbeeldingslocatie: http://xs227.xs.to/xs227/08191/racio_is_looking_good_933.jpg
RUN coward!

Afbeeldingslocatie: http://xs227.xs.to/xs227/08191/ctf_2fort0000704.jpg
In de tijd dat de duck-jump exploit nog bestond kon je ook op 2fort een teleporter krijgen in een kamertje waar niemand weer uit kon... Uiteraard eens geprobeerd op een buitenlandse server O-)
_O- d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ik ben ook weer terug! .. nou was ik al fan van medic, maar die achievements zijn best leuk =)

het gaat alleen niet zo hard, want er moet ook af-en-toe gesnipered worden =)

zou die ene dan hypocritische eed heten? .. minder leuk =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die freezecam is vet, af en toe krijg je echt bizarre screens :P

Afbeeldingslocatie: http://vuurvliegje.ath.cx/tf2/medic_boom.jpg
some assembly required

Afbeeldingslocatie: http://vuurvliegje.ath.cx/tf2/domo_missile.jpg
domo spray schiet raketten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
Heraclius schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:16:
Dat van 10 verschillende mensen snapte ik al. Maarja dan werk ik daar nog eens ff aan hé. (wel raar dat er al 10 op 10 staat :S:S dan zou 1tje toch genoeg moeten zijn lijkt me :P)
PainkillA schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:45:
[...]

alsjeblieft hoe houd je het uit met die gruwelijk erge nederlandse versie van dit spel. Gewoon lachwekkend hoe fout dat wel niet is. Verander je steam taal naar engels voor je eigen bestwil. Krijg uittslag als ik alleen al die screen al zie :'(

btw valve heeft die unlock command gefixed en van hun hoef je ook geen liefde te verwachten tegenover cheaters.
Ik persoonlijk zet het liefst alles op mijn pc in het nederlands. Het wend vanzelf hoor, ik vind engels soms best dom klinken.

Ik verwacht ook helemaal geen liefde van valve en btw mij dan direct een cheater noemen :S. Ik dacht dat een van de regels hier was niet naar mekaar flamen maarja details ik zit er niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 11:39
Ik heb sinds vandaag TF2 aangeschaf na het een weekendje uitproberen dit weekend met de free weekend actie :).

Maar nu heb ik sinds zonet het probleem..ik join een server, niks aan de hand, ik kies een team enz, wil spawnen en dan BOEM connection problem...mijn verbinding is wel goed afaik...iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Is this a prank call?

"YEAH!"

Prachtig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]

deze is leuk.
maybe beetje oud tough ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Deze is ZALIG !!!!! En nog niet zo moeilijk om te doen. Files extracten en renamen et voilá !

He Cabo check out de stats van deze gast !
http://steamcommunity.com/id/dieover/stats/TF2
92 backstabs in a single life... nou weet ik niet op welke server of dat hij misschien gecheat heeft of iets afgesproken met zijn vrienden maar ..... poe hee.

[ Voor 43% gewijzigd door Kain_niaK op 06-05-2008 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Wow, die is goed. Hard to believe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elvis schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:33:
[...]

Bwah, de medic madness is weer stillaan aan het voorbijtrekken en de server is weer naar zn normale medicquota aan het gaan (code, Mik en ik ;))
Ik hoop dat de volgende class achievements met meer dan 1 komen, anders krijg je weer zo'n situatie...
Nou, ik zag gister anders nog steeds van die wazige medics rondlopen op de server met de bonesaw echt..... vind het zo kansloos allemaal......

Die volgende achievements hoeven mij niet meer te komen, krijgen we dit nog een keer.... ik loop af en toe echt te balen in de server... al die mensen die achievements proberen te halen... ga gewoon spelen en ze komen vanzelf... }:O

tegenlijk uitbrengen lijkt mij eerlijk gezegt geen optie.. dan krijg je alsnog hetzelfde verhaal... alleen dan over een behoorlijk langere tijd dan dat het nu is.... en zal men de gameplay nog meer om zeep gaan helpen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb geen idee hoe het nu is, ben sinds zaterdag niet meer online geweest. En ik moet zeggen, het niveau zaterdag was (toen ik er was) niet echt helemaal geweldig door inderdaad die medics. Ik zit op dit moment op 21 achievements ofzo en ik vind het wel goed. De achievements die ik nog moet, die haal ik vanzelf wel een keer tijdens een gewoon potje. Heb ik tenminste ook wat langer plezier van de achievements ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik heb me ook kapot lopen ergeren aan alle medics die alleen maar bezig zijn met achievements. Kijk, als je ff 1 bepaalde achievement probeert te halen, alé, maar eerste prioriteit is gewoon het team. Hoe vaak heb ik wel niet gehad dat in een team van 4-6 medics ik maximaal 5 seconden een medic achter me had, om vervolgens (uiteraard net wanneer je ze nodig hebt) te ontdekken dat ik verlaten ben omdat meneer zonodig 50 medics omver moet zagen.

Ergernis komt ook voort uit 2 zaken: ik zie een heleboel medics die na het behalen van achievements nooit meer medic zullen spelen (en dus geen ruk hebben aan de nieuwe wapens). De reguliere medics krijgen ondertussen geen kans om de nieuwe wapens te halen, terwijl die er wel degelijk baat bij hebben.

2e ergernis ligt bij de kill-achievements die juist de hele medicrol tegenspreken. 50 medics bonesawen? 5 kills maken zonder een uber te gebruiken? Medic assisten met zijn kills? Echt waardeloos om te zien dat zo veel medics zich alleen daar mee bezighouden ipv het team te ondersteunen en serieus te spelen.

Gevolg is dus simpelweg dat mensen of cheaten om de nieuwe zooi te halen (lame) of de hele teamplay onderuit schoppen door lekker egoistisch kills proberen te maken. Let's face it, op de GoT server zijn veel van die achievements praktisch onmogelijk te halen, dus waarom die moeite doen? Persoonlijk heb ik al besloten de achievements alleen gaandeweg te behalen en de 'onmogelijke' als laatste te behalen met vrienden/speciale fun-avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:24
En weer een update :)
May 5, 2008 - Team Fortress 2 Update Released

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

Fixed unlimited UberCharge exploit

Fixed charge effect getting stuck on the Kritzkrieg when changing class/weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
Inderdaad, ik heb het ook helemaal gehad met al die stomme medics die niet bezig zijn met het spel zoals het gespeelt behoort te worden maar in plaats daarvan alleen bezig zijn met die stomme achievements zodat ze een met een stijve naar hun volle lijstje kunnen kijken.

De gameplay leidt er echt enorm onder en van mij hadden ze het ook best weg mogen laten. Achievements zijn leuk, extra wapens zijn leuk maar doordat ze de 2 gecombineerd hebben wordt het ook voor nieuwelingen veel moeilijker om in te stappen. Wanneer alle classes extra wapens hebben loop je de eerste maanden met veel mindere wapens rond.

Ik had dus liever gezien dat iedereen direct toegang had tot de wapens en dan de achievements als leuke extra waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

De update is nog geen week uit ;) Over 1 maand is alles weer zoals het was incl. goeie medics met de leuke features. * glashio vindt dat Valve ons weer goed verwent heeft met al die goodies

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:07

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Fixed unlimited UberCharge exploit
Ah, dat zag ik dus gisteren op de GoT-server, een 10 minuten uberende medic die alleen maar bij de vijandelijke basis op zijn viool stond te spelen. Kon me al haast niet voorstellen dat het een nieuwe feature was :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Begin toch ook te denken dat nieuwe wapens beter losgezongen hadden kunnen zijn van de achievements.

Als je nu twee teams met allebei twee medics tegenover elkaar zet, waarvan er twee de Ubersaw, Critzkrieg en Blutsauger hebben en de andere twee alleen de de standaardwapens, zijn de teams gelijk ongabalanceerd. Gebeurt vaker, maar dan komt het puur door de vaardigheden van de spelers. Nu hebben de wapens er zelf ook mee te maken, en dat vind ik wel flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Gizz schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:14:
[...]

Ah, dat zag ik dus gisteren op de GoT-server, een 10 minuten uberende medic die alleen maar bij de vijandelijke basis op zijn viool stond te spelen. Kon me al haast niet voorstellen dat het een nieuwe feature was :P
Ha, ik kwam er gisteren ook een tegen op een Mario Kart map. Hij vermaakte zich prima, totdat ik zijn team joinde en hem healde. Toen was hij in twee tellen dood en verliet hij de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Cleetje schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:28:
achievements nooit meer medic zullen spelen (en dus geen ruk hebben aan de nieuwe wapens). De reguliere medics krijgen ondertussen geen kans om de nieuwe wapens te halen
hmja, valve heeft maar 10.000 exemplaren van de nieuwe wapens, dus de reguliere medics moeten snel zijn! ;)

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
iain schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:24:
[...]

hmja, valve heeft maar 10.000 exemplaren van de nieuwe wapens, dus de reguliere medics moeten snel zijn! ;)
^^ oh well, life sucks ;)

Maar goed, ik ben nog niet verder gekomen dan de blutsauger. Ik verwacht ook niet dat ik binnen nu en hele korte tijd alle wapens binnen zal halen, puur omdat ik geen izn heb om te moeten farmen. Krijg ik de mogelijkheid om een medic op fatsoenlijke wijze te bonesawen dan zal het ik het doen, maar ik ga mijn healmaatje niet in de steek laten. En zo geldt het voor meer van die achievements. Krijg ik de kans om iets te behalen zonder dat ik daarmee het niveau naar beneden haal of het ten koste gaat van de gameplay zal ik het doen. En wordt het op een gegeven moment echt een must om de wapens te behalen, tsja dan zal ik wel eens een achievementiets op zoeken om daar eens aan de slag te gaan om de laatste dingen te behalen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Gisteren ook mooi voorbeeld. Dustbowl stage3, controlpoint2.
Ik zat in een team van 8, defence;
5 medics, 1 soldier, 1 demo, en ik was hwg.

Geen van de medics leek tijd te hebben mij te healen toen ik op het cp stond, geen idee waar ze waren. En natuurlijk geven alle medics elkaar de schuld; ik was eerder medic, change jij maar. -O-

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 06-05-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Dersan schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:54:
Ik heb sinds vandaag TF2 aangeschaf na het een weekendje uitproberen dit weekend met de free weekend actie :).

Maar nu heb ik sinds zonet het probleem..ik join een server, niks aan de hand, ik kies een team enz, wil spawnen en dan BOEM connection problem...mijn verbinding is wel goed afaik...iemand ideeen?
Ik heb ook gezeik met mn connectie.
De GoT server kan ik altijd moeiteloos joinen en speelt prima. Als ik andere servers join dan kan ik 10 sec spelen en dan krijg ik ook die rode tekst rechtsboven. Connection problem bla bla en dan na 30 sec timeout. Hoe de fuck kan dit vraag ik mij af. Echt mega irritant. DIt is bij vrijwel elke server.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ik moet zeggen dat ik TF2 nu weer een stuk leuker vind, met name door de introductie van goldrush. Veel mensen vinden er geen zak aan, maar ik vind het echt veel meer intens dan welke CTF-map dan ook. Hier zie je dat mensen echt gaan samenwerken om te winnen, ipv voor eigen gewin te gaan. Het is ff wennen met al die medics nu, maar het is iig mooi dat elk team nu minimaal 2 medics heeft; dat komt de teamwork sowieso ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Het is de beste spy-map tot nu toe *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Freich schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:30:
[...]

Ik heb ook gezeik met mn connectie.
De GoT server kan ik altijd moeiteloos joinen en speelt prima. Als ik andere servers join dan kan ik 10 sec spelen en dan krijg ik ook die rode tekst rechtsboven. Connection problem bla bla en dan na 30 sec timeout. Hoe de fuck kan dit vraag ik mij af. Echt mega irritant. DIt is bij vrijwel elke server.
Ik heb het nu zonet weer 100x geprobeerd in random servers en uiteindelijk ben ik 1 beland waar ik er neit werd uitgegooid dus bleef ik maar lekker zitten...

Ik heb ook nog ff een topic aangemaakt hopelijk weet iemand oplossing tis iig heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik noem maar wat. Maar voor steam zou je een aantal porten open moeten gooien. Heb je daar al naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 03:04:

92 backstabs in a single life... nou weet ik niet op welke server of dat hij misschien gecheat heeft of iets afgesproken met zijn vrienden maar ..... poe hee.
Dat is bullshit :). Mijn record fraggen staat op zo'n 180 kills op Dustbowl (defense en offence) als demoman. Knappe spy die in kortere tijd daaroverheen gaat.
frickY schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:41:
Gisteren ook mooi voorbeeld. Dustbowl stage3, controlpoint2.
Ik zat in een team van 8, defence;
5 medics, 1 soldier, 1 demo, en ik was hwg.

Geen van de medics leek tijd te hebben mij te healen toen ik op het cp stond, geen idee waar ze waren. En natuurlijk geven alle medics elkaar de schuld; ik was eerder medic, change jij maar. -O-
Mja, zijn van die achievement sletjes. Ik heb gelukkig bijna alles al (genoeg voor alle 3 de wapens), en vind het met de nieuwe wapens leuk om medic te spelen. Alleen jammer dat ik gewoon amper de kans krijg, omdat er al zoveel medics zijn :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Cabo schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:16:
Ik noem maar wat. Maar voor steam zou je een aantal porten open moeten gooien. Heb je daar al naar gekeken.
Mwah dat is neit waar...en trouwens waarom zou hij het dan wel de ene keer niet doen en de andere keer weer wel..en met cs nooit problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:14:
[...]

Ik heb het nu zonet weer 100x geprobeerd in random servers en uiteindelijk ben ik 1 beland waar ik er neit werd uitgegooid dus bleef ik maar lekker zitten...

Ik heb ook nog ff een topic aangemaakt hopelijk weet iemand oplossing tis iig heel vaag.
Welk os heb je dan ? wat is je provider, maak je gebruik van draadloos internet ? sinds wanneer heb je er last van ? wat zijn je systeem specs ? Welke firewall gebruik je en heb je deze al eens uitgezet ? heb je andere disk intensieve programma's draaien ? heb je dezelfde problemen met andere steam games zoals css of hl2 of iets dergelijks ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team fortress 2 connection problems

Daar kan je 'm helpen Moonroach :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Nee, je hoeft geen expliciete poorten te mappen voor Steam.
Geef even een link naar een topic, dan probeer ik je daar te troubleshooten? Ik hoor steeds meer mensen over dit probleem (Velen meet een speedtouch router/modem).

//edit
* frickY spuit11

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 06-05-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:01:
[...]

Welk os heb je dan ? wat is je provider, maak je gebruik van draadloos internet ? sinds wanneer heb je er last van ? wat zijn je systeem specs ? Welke firewall gebruik je en heb je deze al eens uitgezet ? heb je andere disk intensieve programma's draaien ? heb je dezelfde problemen met andere steam games zoals css of hl2 of iets dergelijks ?
Ermmm dit topic is voor discussie over Team Fortress 2 en is niet bedoeld voor het oplossen van problemen met het spel, daarvoor is: Spielerij - Problemen & Vragen

Persoonlijk hoop ik dat ze lang wachten met de update voor de spy...dan wordt het pas echt chaos...De helft van ieder team is spy en de andere helft zal dan wel pyro zijn.... en dan krijg je als spy natuurlijk de opdracht: "Destroy 500 objects with a sapper" ;)

Zal ook wel Cabo's worst nightmare zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisO schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:14:
[...]

Zal ook wel Cabo's worst nightmare zijn ;-)
Eerder die van CapTVK met z'n sentry :D. Mag hopen dat ze 2 classes tegelijk een update geven :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:16:
[...]

Eerder die van CapTVK met z'n sentry :D. Mag hopen dat ze 2 classes tegelijk een update geven :)
Inderdaad, straks komen ze met een engineer update. Nou dan kan het aanvallende team het wel helemaal schudden. 8)7

Hopelijk veranderen ze de eisen en badges ook een beetje. Dat je alle badges moet halen om alle wapens te kunnen spelen vindt ik een beetje vreemd. Dit wekt alleen spelers op die deze badges gaan hunten en niet normaal het spel gaan spelen. Het lijkt mij een veel beter plan als je wapens mag unlocken na een bepaald aantal punten behaald te hebben met een bepaalde class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 07:59
Deze noob is ook van de partij ;). Heb het spel sinds kort gekocht en moet zeggen dat het wel wennen is maar erg fun. Moet nog alles uitzoeken e.d. maar engineer en soldier hebben mijn voorkeur nu, moet alleen nog handige plekken vinden voor een sentry (thnx voor de tips btw).

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Nu online
SniperFox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:30:
[...]

Hopelijk veranderen ze de eisen en badges ook een beetje. Dat je alle badges moet halen om alle wapens te kunnen spelen vindt ik een beetje vreemd. Dit wekt alleen spelers op die deze badges gaan hunten en niet normaal het spel gaan spelen. Het lijkt mij een veel beter plan als je wapens mag unlocken na een bepaald aantal punten behaald te hebben met een bepaalde class.

[...]
Ik vind het 'zwak'/dom van Valve dat ze de eisen voor achievements voor de medic naar beneden hebben bijgesteld. 1.000.000 healing points ipv 10.000.000. Met 10.000.000 ben je lang bezig en als andere updates relatief snel uitkomen, dan 'dwing' je spelers min of meer om voor 1, 2 of 3 klasses te kiezen. Als updates nu iedere maand, 1 1/2 maand uitkomen en de achievements voor iedere klasse ongeveer hetzelfde zijn kwa tijdsduur om te halen, dan is het niet moeilijk om in die 1 - 1 1/2 maand steeds alle achievements voor iedere klasse te halen, en dus wordt het iedere 1 - 1/2 maand ook een chaos, maar dan iedere keer met een andere klasse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Ik heb de achievements gehaald buiten de GoTserver om, om juist niet te hoeven farmen op de GoTserver :)
Misschien (hopelijk) dat Valve bij de volgende update er rekening mee houdt dat iedereen een bepaalde class gaat spelen...
Wat is bedoel je daarmee? :S

[ Voor 58% gewijzigd door Elvis op 06-05-2008 14:43 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21

Shabbaman

Got love?

frickY schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:41:
Geen van de medics leek tijd te hebben mij te healen toen ik op het cp stond, geen idee waar ze waren.
Oh ja, zoiets had ik ook op dustbowl. Drie medics in je team, maar ik ben nog nooit zo weinig gehealed. Een van de medics moest koste wat kost een vijandelijke heavy van de eerste cap afschieten, terwijl ik vloekend achter hem om een beetje health aan het smeken was. Echte teamspelers |:(

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:41:
[...]

Dat is bullshit :). Mijn record fraggen staat op zo'n 180 kills op Dustbowl (defense en offence) als demoman. Knappe spy die in kortere tijd daaroverheen gaat.

[...]

Mja, zijn van die achievement sletjes. Ik heb gelukkig bijna alles al (genoeg voor alle 3 de wapens), en vind het met de nieuwe wapens leuk om medic te spelen. Alleen jammer dat ik gewoon amper de kans krijg, omdat er al zoveel medics zijn :'( .
Daarmee wil je dus zeggen dat je zelf ook een achievement sletje bent. Als ik uit eerdere posts lees dat medics dus extra wapens krijgen met die achievements maar dat er maar een beperkt aantal wordt uitgegeven, dan zal dat een vette domper op de game geven voor mij. Ik heb geen haast om al die achievements te halen maar als ik me zou moeten haasten dan ga ik wel wat anders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Nu online
Shabbaman schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:09:
[...]

Oh ja, zoiets had ik ook op dustbowl. Drie medics in je team, maar ik ben nog nooit zo weinig gehealed. Een van de medics moest koste wat kost een vijandelijke heavy van de eerste cap afschieten, terwijl ik vloekend achter hem om een beetje health aan het smeken was. Echte teamspelers |:(
klinkt mij bekend in de oren...ik speel veel op public servers, aangezien mijn favoriete mappen niet (vaak) op de GOT server draaien en als ze al draaien, dan krijgen ze binnen 5min een rtv :-(

Maar ik zie vaak 2 medics elkaar healend voor bij stormen, als er meerdere demo mannen/heavies/soldiers om een medic lopen te schreeuwen....
of je doet je best om een soldier en heavy onder vuur in leven te houden, je eigen health is inmiddels tot onder de 50 gezakt, schreeuw je om een medic....lopen er 2 medics voorbij...eentje healed de ander en de andere rent met z'n bonesaw richting een vijandelijke medic die aan de andere kant van de map staat |:(
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:17:
[...]

Als ik uit eerdere posts lees dat medics dus extra wapens krijgen met die achievements maar dat er maar een beperkt aantal wordt uitgegeven, dan zal dat een vette domper op de game geven voor mij. Ik heb geen haast om al die achievements te halen maar als ik me zou moeten haasten dan ga ik wel wat anders spelen.
Dat is/was volgens mij een grap, als dat echt zo zou zijn, dan is Valve wel heel erg fout bezig...

[ Voor 20% gewijzigd door chrisO op 06-05-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just wondering :) Zou me namelijk verbazen igv Valve. Tot nu toe één van de beste community supports naar de gamers toe. Ik speel zelf ook Quake Wars, daar wil je niet weten hoeveel gezeik er door spelers er op de community site is omdat er geen nieuwe maps geleverd worden, geen add-ons komen, geen patch komt, bla bla bla.

Anyway, vanuit de spelers zou het beter zijn als alle classes ineens hun achievements released zouden krijgen, maar ik denk dat dat nog een hoop werk is. Dus beter steeds een stukje progress zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Elvis schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:41:

[...]

Wat is bedoel je daarmee? :S
Spuit11, komt van een Nederlands gezegde "spuit elf geeft antwoord". Dat zeg je als iemand een beetje laat een opmerking maakt die niet meer relevant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

HertogJanNL schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:06:
[...]

Spuit11, komt van een Nederlands gezegde "spuit elf geeft antwoord". Dat zeg je als iemand een beetje laat een opmerking maakt die niet meer relevant is.
Weten we ook al weer ^_^

Weet je, het achievement-systeem om de nieuwe wapens te krijgen heeft ook zn voordelen.
Omdat complete (medic)naabs direct in contact komen met alle aspecten van de medic class, gaan ze hem ook sneller leren kennen.
Zo weet nu iedereen:
  • dat het niet zo vanzelfsprekend is dat je met een uber-soldier direct 5 mensen afmaakt.
  • of met een uber-demo direct alle engineer-buildings kan gaan slopen
  • dat als je écht fatsoenlijk wilt healen, een beetje op de achtergrond moet blijven.
  • dat het vrij tot zeer wenselijk is om zelf je uber aan te zwieren als er een vijandige uber komt aanstormen
  • dat je je uber kan klaar hebben in de setup-time
  • dat je vrij tot zeer snel doodgaat als je (Tora Tora Tora!) met je bonesaw op vijand-medics afstormt
  • dat engineers ook kunnen/mogen/moeten gehealed worden als hun sentry onder vuur ligt.
  • dat ze moeten spychecken en spies (bijna altijd) kunnen 1-hit-killen met de bonesaw
  • dat punchen met een uber-heavy vrij belachelijk is :)
  • dat scouts eigenlijk dikke mietjes zijn, die zo neergaan als je je syringegun fatsoenlijk gebruikt :D
  • en dat ze het échte werk moeten overlaten aan degenen die 7k healing, 10k healing en 1mil healing al pre-patch hadden. :Y)
Wat zou het wel tof zijn als TK aanstond en het je geen punten koste, ubersaw boven en ff de heavy porren terwijl een andere medic hem healed. Direct 2 ubers klaar ^_^

[ Voor 5% gewijzigd door Elvis op 06-05-2008 17:26 . Reden: typoes ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Kan iemand trouwens een lamer luisterend naar de nick Antti permbannen , zag hem vanmiddag de infinite ubercharge exploit misbruiken gedurende 2 rondes ?
:(
Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

duiveltje666 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:51:
Kan iemand trouwens een lamer luisterend naar de nick Antti permbannen , zag hem vanmiddag de infinite ubercharge exploit misbruiken gedurende 2 rondes ?
:(
Bvd
Die exploit zou in de patch van vandaag gefixed moeten zijn.
PS: Didn't happen without pix...(anders heb ik iedereen die hoger dan plaats 45 in de stats staat, die exploit ook zien gebruiken ^_^)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Shabbaman schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:09:
[...]

vaak meegemaakt op verschillende servers... En toen ging ik zelf maar medic worden soms om dan de andere mensen te healen die met hetzelfde probleem zaten als ik..
Trouwens, ik reageer eigenlijk (bijna, alleen als het in de buurt is of ik er toegang voor heb) altijd zodra iemand om een medic smeekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
nice van valve fix is binnen. De bug met uber particle effect is ook gefixed. op naar de volgende unlocks als er geen verdere ernstige buggs meer tevoorschijn komen. Op de achievement bugs na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:16:
[...]

Och, als de Spy en Engineers achievement uitkomen zie ik dat als voordeel voor zowel Cabo als voor mijzelf. Het zal stikken van wannabe engineers waar Cabo achteraan kan en voor mij zullen er best wel wat spy related achievements tussen zitten. Er zijn nog genoeg wannabe spies in de wereld die mij nog niet kennen dus ik hoef alleen maar bij m'n sentry te wachten om mijn eigen achievements te verdienen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de engineer update komt, gaat iedereen aan agressive sentry building doen.. Ik zie het al voor me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:01:
Als de engineer update komt, gaat iedereen aan agressive sentry building doen.. Ik zie het al voor me :D
Dan wordt het nog eens een race wie het eerste zijn sentry klaar heeft. :+

Ik weet niet of iemand deze al gepost heeft, maar hij is in ieder geval wel relevant. Dit is toch wel de top van casemodding. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2q-k0gbyaMQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Elvis schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:36:
[...]

PS: Didn't happen without pix...(anders heb ik iedereen die hoger dan plaats 45 in de stats staat, die exploit ook zien gebruiken ^_^)
shit , dat ben ik dus vergeten ( Mn nick is trouwens [GoT] Beer?) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
SniperFox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:07:
[...]

Dan wordt het nog eens een race wie het eerste zijn sentry klaar heeft. :+
Een goede engineer zal zo'n race altijd winnen zolang hij de first rule for engineers* kent:

"This is Team Fortress, not Me-Fortress." (ookwel bekend onder: "there's no 'I' in Team Fortress")

* Eigenlijk is dit regel die voor alle klassen opgaat. Je kan aan de afgelopen week zien wat er gebeurt als medics zich niet aan die regel houden. | -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
het leuke aan de achievements is eigenlijk wanneer je niet verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Languh schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:38:
Vind dat je er gelijk in hebt. Ik blijf gewoon lekker spelen zoals ik nu speel, en als ik dan de achievements krijg is het mooi :) Ik speel vrij veel medic merk ik toch, en als er dan een achievement voorbijkomt die je niet verwacht is het des te leuker.

Leuke actie(voor mij de eerste keer) gisteren trouwens: samen met Kain en Jimmy en een HWG de opstelling van Elvis uitgeprobeerd: dus Medic -> HWG <- Medic + Kritz <-Medic. Was wel jammer dat het niet helemaal gelukt was. Zag er wel stoer uit :P Uiteindelijk bleef er alleen een normale uber over ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
wat dat betreft hadden ze beter iedere class een unlockable kunnen geven in één keer en een stuk of 10 achievements erbij per class. en dan over een maand of 2 weer een unlockable vrijgeven.
ik snap dat de medic toestanden op de servers van tijdelijke aard zullen zijn, maar het was een stuk beter voor de balans en de gameplay als ze de boel een beetje gelijk gehouden hadden.

... maar eigenlijk komt het erop neer dat ik maar niet kan wennen dat als ik als demo een uber krijg en het is een Cruber, ik niet onsterfelijk ben ;)

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Languh schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:38:
Klopt, die "intern" en "heal 200 vragenden" en "blus 100 branden" (vrij vertaald trouwens, ik heb geen NL versie ofzo :P) heb ik ook tijdens gewoon spelen gehaald. Niet echt speciaal op gelet dus, en dan is het altijd weer een gevoel van "yeah" als je opeens verrast wordt door een van die achievements :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Het leukste is die achievement waar je iemand moeten healen die een achievement haalt..... je moet dan zien dat jij op dat moment ook geheald word door een medic enz enz. Dan heeft één iemand plus 5 man opeens allemaal tegelijk een achievement .... lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elvis schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:36:
[...]

Maak een demo, en een screenshot van "status" in console.. En geef dat dan aan Brainstorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Inderdaad, de grootste kick krijg je van het plotseling krijgen van een achievement. Ik dacht eerst ook dat de 'iemand uberen in minder dan een seconde voordat hij een crit krijgt' echt een lucky one was, en als je hem dan krijgt geeft dat zeker een tevreden gevoel.

Voor de rest zal ik net als de rest wel zien wat er van komt, alhoewel ik toch wel graag m'n eerste 12 achievements wil hebben om de blutsauger te krijgen :+

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik vroeg om de link, terwijl die boven me al gepost was (had niet ge-F5-ed ;))

@Koeitje
Als je 'status' runned tijdens het recorden wordt dat mee opgenomen, en kun je die tijdens het afspelen van de demo terug zien door de console te openen. Nog iets betrouwbaarder dan een photoshop gevoelig screencapje, en het scheelt een 2de los bestand.

[ Voor 38% gewijzigd door frickY op 06-05-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag captvk bugged vandaag als off ie ubered was constant zonder dat ie gehealed was.
hij was ook geen medic wel funny. volgens mij was dat grafishe bug ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:48

Postie

No beer, no glory

[...]
  • en dat ze het échte werk moeten overlaten aan degenen die 7k healing, 10k healing en 1mil healing al pre-patch hadden. :Y)
lol check.

Live every day, as if it's your last one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:32:
ik zag captvk bugged vandaag als off ie ubered was constant zonder dat ie gehealed was.
hij was ook geen medic wel funny. volgens mij was dat grafishe bug ;>
Dus daarom vroeg je het, vond het al zo vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou net een archievement bekijken, maar het ging niet. Er stond dat steam offline was, en online moest zijn. Maar steam is dus wel online... Kan iemand mij helpen a.u.b.?

Pic: http://img413.imageshack.us/my.php?image=23595847aj4.png

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:56:
Wou net een archievement bekijken, maar het ging niet. Er stond dat steam offline was, en online moest zijn. Maar steam is dus wel online... Kan iemand mij helpen a.u.b.?

Pic: http://img413.imageshack.us/my.php?image=23595847aj4.png
Je kan het eventueel nog vanuit steam zelf bekijken ("Community" tabblad voor je steam profile, en dan op "View Complete Stats" bij TF2 klikken)...het enige nadeel hiervan is dat je geen progress (x/50 bonesaw kills bijv.) te zien krijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt, zijn er ook unlocks voor TF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:17:
ok bedankt, zijn er ook unlocks voor TF2?
Lees ff deze thread door vanaf pagina 25 tot nu.
You'll find, that the answer is "Yes.". ^_^
(alleen medic unlocks atm)

[GoT] TF2 Clan

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.