Zeg, wat houdt het in als mijn 'ratings warpen'?
Anoniem: 159816
Ik bedoelde dat je schokkerig beweeg. Waarschijnlijk omdat je niet genoeg updates naar de server zond (je rates hebben daarmee te maken). Kan zijn dat het daaraan lag dat je schokkerig bewoog. Moet je via netgraph eens kijken of er 66/s oid staat bij out(going traffic). Dat zijn de updates per seconde die je naar de server stuurt. De server stuurt er 66/s terug, aangezien hij tick66 zeg.LUH-3417 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:54:
Zeg, wat houdt het in als mijn 'ratings warpen'?
Net even (kort) getest op een ander server en bij out bleef tussen 75/120 schommelen, maar ik zal hem in de gaten houden. Desnoods torrents even wat lager zetten. Ik vond het al zo vreemd dat ik je kon neerbottlen in 1 vs 1 soldier.
Haha geweldig potje vandaag weer gespeeld, ik kon maar niet ophouden, ik geloof ik heb bijna 4 uur gespeeld vandaag 
Paar leuke screenies nog; sommige oud, sommige nieuw, maar ik vond ze het posten waard

Stickies

So Much Blood!
-edit-
kan ik trouwens TF2 instellen de screenshots op te slaan als .JPG ipv die rare .TGA extensie?
Paar leuke screenies nog; sommige oud, sommige nieuw, maar ik vond ze het posten waard

Stickies

So Much Blood!
-edit-
kan ik trouwens TF2 instellen de screenshots op te slaan als .JPG ipv die rare .TGA extensie?
[ Voor 10% gewijzigd door JDeraGear op 14-05-2008 00:29 ]
tik in console
bind "f5" "JPEG"
f5 kan natuurlijk ook een andere key zijn
bind "f5" "JPEG"
Doe dan ook gelijk ff in console het volgende voor de beste kwaliteit jpeg's.
jpeg_quality 100
jpeg_quality 100
Anoniem: 33810
JDeraGear schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:19:
Haha geweldig potje vandaag weer gespeeld, ik kon maar niet ophouden, ik geloof ik heb bijna 4 uur gespeeld vandaag
Ghe, in ieder geval gister weer even bewezen dat het niet alleen 'werk' is op de server ^^ Volgens mij hebben we allemaal wel de birdy-award binnen voor minimaal 10 keer je naam wisselen gedurende 1 ronde..
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Anoniem: 25342
Ja het was gister wel gezellig zo
maar goed ook want op het laatst wilde het ook allemaal niet meer zo lukken... en was ik ook helemaal de weg kwijt, ik wist echt niet meer wie wie was totdat men begon met praten. Hel ik wist af en toe zelf niet eens meer welke naam ik had. echt een typisch geval van koffie tekort denk ik
Maar jullie kijken echt veel te veel tv zeg, jemig.... echt als je alle figuren van de ducktales, turtles, x-men nog weet..... ik dacht dat ik gek was maar sommige mensen van gisteravond zijn nog veel en veel erger ik ga geen namen noemen... de personen weten het zelf wel
Maar jullie kijken echt veel te veel tv zeg, jemig.... echt als je alle figuren van de ducktales, turtles, x-men nog weet..... ik dacht dat ik gek was maar sommige mensen van gisteravond zijn nog veel en veel erger ik ga geen namen noemen... de personen weten het zelf wel
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 25342 op 14-05-2008 08:47 ]
Nou volgende keer maar namen van bier aannemen dan?
Oeh, mag ik dan Wieckse Rosé zijn?HertogJanNL schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:57:
Nou volgende keer maar namen van bier aannemen dan?
Ach ja, het was gister inderdaad af en toe erg lastig om erachter te komen wie ik nu weer gekilled had of door wie ik gekilled werd. Maar dat had ergens ook wel weer z'n charme. Briljant ook dat je dan weer door de mic's hoorde dat iemand werd gedominate door een 'aartsvijand' (werd als April gedominate door Shredder ^^). Enig nadeel is wel dat ik nu een ontzettende grote lijst heb met namen en ik sta nu als 'optelefoneren' in de ranking. Ach, moet ik dan nog maar ffkes aanpassen. Oh, en ik moet mijn mic weer fixen.
och dat heb ik zo vaak joh
ik join regelmatig de server met 1 of andere vage naam die ik dan van de dag ervoor heb overgehouden, maar dat maakt het ook wel weer leuk denk ik. Voor mij iig wel, lekker incognito spelen totdat ik de sniper class pak of ik besluit mijn mond open te doen
Tja als ik ga spelen met een biertje op dan kunnen we uiteindelijk wel gaan lachen denk ik, zal er eens aan gaan denken...
maar dat gaat denk ik eerder gebeuren als we nog een tijdje mooi weer krijgen, want ja dan zit ik toch achterhuis met mijn laptop tf2 te spelen met headset op

Tja als ik ga spelen met een biertje op dan kunnen we uiteindelijk wel gaan lachen denk ik, zal er eens aan gaan denken...
Ik moest iedere keer zo hard lachen als iemand riep "Oh, shit! Ze hebben weer een Megazord!" en dan kwam er een Übered Heavy om de hoek hobbelen.
Gister wederom. De kar rijdt al meters achteruit bij het laatste checkpoint vandaan, en medics, snipers, demo's en scouts staan er naar te kijken. Ben als HWG dat ding maar gaan aantikkenDonMetal schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:35:
Op Goldrush pak ik regelmatig de scout om ff snel de kar te laten stoppen met achteruit rijden, en m dan ook een meter of 2-3 verder krijgen.
Het klinkt nutteloos van "Die kar rijdt toch niet zo hard achteruit" maar hoe vaak ik het wel niet heb gezien dat er een hele poos geen actie is en dat die kar soms wel 15-20 meter terug wordt gereden.

Typisch dat men vind dat het niveau op #1 altijd veel hoger is dan andere pubs, maar vond gister weer een klassiek voorbeeld dat dat best wel meevalt
i am a spy
http://www.youtube.com/wa...psbanana.com/sprays/29510
mij lukt zo iets nooit als ik spy ben
[ Voor 17% gewijzigd door dragon9114 op 14-05-2008 11:20 ]
Languh schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 01:31:
tik in console
bind "f5" "JPEG"
Ah, thanks GentsRutger Mulder schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 02:01:
Doe dan ook gelijk ff in console het volgende voor de beste kwaliteit jpeg's.
jpeg_quality 100
Meestal krijg ik er na een uurtje of 2½ á 3 genoeg van, maar 4 uur is alweer erg veel, is de hele avond manAnoniem: 33810 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:30:
[...]
is het erg als mijn standaard TF2 sessies minimaal uit 3 uur bestaan
?
Stelletje naäpers met jullie Ducktales gebeuren.
[ Voor 5% gewijzigd door Tijnisch op 14-05-2008 13:11 ]
Damn, ik heb duidelijk weer wat gemist gisteren... 
Ik ga wss de hele week niet echt online zijn. Dit weekend organiseert de lokale jeugdclub een festival (40 jaar al!) en alles moet deze week opgezet worden...
Daar komt zelfs de "FYI I Am Medic" achievement vandaan!
Ik ga wss de hele week niet echt online zijn. Dit weekend organiseert de lokale jeugdclub een festival (40 jaar al!) en alles moet deze week opgezet worden...
Lol, die's al ZO oud!dragon9114 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:19:
i am a spy![]()
Ik krijg binnenkort ook TF2 (eindelijk
) maar ik weet nog niet precies welke class ik ga spelen, ik wil deze graag een beetje afstemmen op de GoT-servers. Dus welke class zijn jullie nodig?
Mijn voorkeur gaat uit naar de Demoman.
Alle classes zijn nodig! Kortom, speel van alles
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Anoniem: 211516
Niet nog 1 demoman lol ^^User.tmp schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:21:
Ik krijg binnenkort ook TF2 (eindelijk) maar ik weet nog niet precies welke class ik ga spelen, ik wil deze graag een beetje afstemmen op de GoT-servers. Dus welke class zijn jullie nodig?
![]()
snipers zitten ook vol

We can always use another decent medic... *hoopvol*
Jup, je hebt best wel wat gemist.. Tbh, we misten sowieso wel wat 'vaste' mensen. Maar neemt niet weg dat het gezellig was.Elvis schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:10:
Damn, ik heb duidelijk weer wat gemist gisteren...
[...]
Lol, die's al ZO oud!
Elvis, je moet wel oppassen, want ik begin de 30.000 toch behoorlijk te naderen nu
Speel jij dan flink wat minder als mij?Mik! schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:48:
[...]
Jup, je hebt best wel wat gemist.. Tbh, we misten sowieso wel wat 'vaste' mensen. Maar neemt niet weg dat het gezellig was.
Elvis, je moet wel oppassen, want ik begin de 30.000 toch behoorlijk te naderen nu
Weet nog wel dat wij beide rond de 50ste plaatst zaten, een keer ik op pagina 1, dan weer jij :-0>.
Zit nu @ 32k punten.
Een goede spy missen we nog voor het team waar cabo niet in zit :-).
Great, tf2 bevroor een beetje, reset ik mijn pc, zegt die bij elke map "Your map [maps/pl_goldrush.bsp] differs from the server". Dit voor elke map, echt vaag.
Naja, dan maar eraf gooien, tf2 leverd wel veel problemen sinds de laatste update.
Naja, dan maar eraf gooien, tf2 leverd wel veel problemen sinds de laatste update.
Mooi niet, daar ben ik veel te suicidaal voor.Elvis schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:45:
Verify game integerty via steam, dit zou het waarschijnlijk oplossenMOAW schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:51:
Great, tf2 bevroor een beetje, reset ik mijn pc, zegt die bij elke map "Your map [maps/pl_goldrush.bsp] differs from the server". Dit voor elke map, echt vaag.
Jawel! http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=21615Tijnisch schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:10:
[...]
Speelde 4 dagen lang op de GoT server als Darkwing Duck (mijn steamavatar is ook DWD) en 2 dagen nadat ik stop zijn jullie allemaal Ducktalers.
Bewijs... geen idee, zou ik dat via HLstats (oid) kunnen vinden?
(naar beneden scrollen en Known Alliasses bekijken)
@Mik: Oh je bedoelde 30,000 punten? Ik dacht dat we allereerst naar plaats 30 op de ranking gingen. Niet dat dat veel gaat helpen, sta ik nog 10 plaatsen achter...
Maar ik heb ook nog veel andere dingen te doen, zoals ik in 1 van mn vorige posts al zei.
Plus: dat terwijl ik dingen met de clan doe, jij op S#1 punten zit te rijven...
Plus: dat ik mn natuurlijk aangeboren charme wat aan het aanzwengelen ben de laatste tijd
Plus: ben ik ook (nog altijd!) bezig met CP_Depot omdat ik en Koe (maar vooral Koe
</uitvluchtenmodus>
Volgens mij komt het inderdaad daar vandaan, want gister begon het over Darkwing Duck en de Ducktales themesong. Dacht eigenlijk dat de aanwezige Darkwing diezelfde was als de afgelopen week.
Nee dat was Koeitje gister.frickY schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:42:
Volgens mij komt het inderdaad daar vandaan, want gister begon het over Darkwing Duck en de Ducktales themesong. Dacht eigenlijk dat de aanwezige Darkwing diezelfde was als de afgelopen week.
Nageäapt dus
Koetje wou dat iedereen duck tales names ingame gebruikte anders hoorde je er niet bij.
was funny anyway's ^^
was funny anyway's ^^
Ja daar kun je alle aliasen van de steam id's zien.
Er is zelf een mod of externe plugin voor Source games waar je iemand met een bepaald steam id een vaste nick kunt geven. Weet niet of het onder TF2 ook werkt omdat je nick van de steamcommunity komt maar onder DoD:S werkt het goed. Die gast met die sniper rename je dan gewoon naar "eikel met sniper" en iemand anders "n00b die graag granaten kopt" ... etc etc ... kan heel aangenaam zijn als je domineert en heel vervelend als je slecht speelt.
EDIT: Onder DoD 1.3 was dit AMX rename dacht ik ... weet niet precies hoe de Source plugin heet.
Er is zelf een mod of externe plugin voor Source games waar je iemand met een bepaald steam id een vaste nick kunt geven. Weet niet of het onder TF2 ook werkt omdat je nick van de steamcommunity komt maar onder DoD:S werkt het goed. Die gast met die sniper rename je dan gewoon naar "eikel met sniper" en iemand anders "n00b die graag granaten kopt" ... etc etc ... kan heel aangenaam zijn als je domineert en heel vervelend als je slecht speelt.
EDIT: Onder DoD 1.3 was dit AMX rename dacht ik ... weet niet precies hoe de Source plugin heet.
[ Voor 9% gewijzigd door Kain_niaK op 14-05-2008 18:25 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
SourceMod heeft wel een plugin om iemand's naam te veranderen, maar dat werkt inderdaad niet met TF2.
Sjongejonge die autojoin van TF2 zuigt ook de pan uit hè... net 2½ uur non-stop op autojoin gestaan voor GoT #1...
Koeitje zei al dat ik via console moest joinen... maar inmiddels heb ik al geen zin meer (na 2 uur op een server gespeeld te hebben waar blauw op goldrush met 4 snipers niet uit spawn wil komen, en ik een admin-warning krijg als ik er wat van zeg
)...
Wie moet ik omkopen voor een reserved slot op GoT1?
How much, tell me, everybody has a price
Koeitje zei al dat ik via console moest joinen... maar inmiddels heb ik al geen zin meer (na 2 uur op een server gespeeld te hebben waar blauw op goldrush met 4 snipers niet uit spawn wil komen, en ik een admin-warning krijg als ik er wat van zeg

Wie moet ik omkopen voor een reserved slot op GoT1?
How much, tell me, everybody has a price
Met auto-join kom je er in principe ook nooit in, tenzij je een reserverd slot hebt. En die adminwarning was zeker van koeitje? Ja zo voorspelbaar.

"Koeitje zei al dat ik via console moest joinen"
En hoe moet dat dan? :C
Console aanzwengelen met ~ (naast de 1).Tijnisch schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:36:
"Koeitje zei al dat ik via console moest joinen"
Werkt dat niet, dan eerst naar options, dan advanced en dan 'enable developer console' aanvinken.
In de console type je 'connect <adres>'
Waar <adres> staat voor het ip en de poort van de GoT server in dit geval.
Dit adres kun je vinden door rechts te klikken op de GoT server en properties op te vragen.
Als je dat even aanhaalt en kopieert kun je het zo achter je connect commando plakken
This post was created with 100% recycled electrons
Nee dat was op een andere server: [NL/BE]TF2Nederland.nl: 80.84.250.175:27015Cabo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:31:
Met auto-join kom je er in principe ook nooit in, tenzij je een reserverd slot hebt. En die adminwarning was zeker van koeitje? Ja zo voorspelbaar.
Zaten met 4 man te snipen op goldrush spawn, als BLAUW notabene

dus ik zeg: "omfg get your lazy asses out of spawn!! Are you so afraid to die?!"
krijg ik meteen: "[admin] I'm warning you DeraGear; next one will be kick" van BadTouch... die zat zelf te snipen op spawn. Niks geen eerdere waarschuwing verder ofzo, meteen dreigen
pff waren alle servers maar zoals GoT..
GENIAALSniperFox schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:16:
En dan denk je alles gezien te hebben!![]()
[afbeelding]

Beter dan rickrolled worden ingame. :x
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ging weer lekker daarstraks.. ben dus duidelijk een medic/engi ... Kwam Silex ook nog tegen op een andere server onder een andere (?) naam.
http://gottf.hlstatsx.com...=tf&st=player&q=ducktalesSpeelde 4 dagen lang op de GoT server als Darkwing Duck (mijn steamavatar is ook DWD) en 2 dagen nadat ik stop zijn jullie allemaal Ducktalers.
Bewijs... geen idee, zou ik dat via HLstats (oid) kunnen vinden?
Ik weet niet of ik heel veel minder speel of niet. Ik weet wel dat je mij flink hebt ingehaald, dat dan weer wel. En je aantal dagen speeltijd is minder (volgens mij een dag minder ofzo). Sta nu wel standaard op pagina 1, dat dan weer wel. Maar goed, ik verlies regelmatig punten, zeker wanneer ik pyro speel. Met mediccen gaat het punten binnenhalen een stuk beter (gister in 40 minuten iets van 400 punten erbij).Napo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:50:
Speel jij dan flink wat minder als mij?
Weet nog wel dat wij beide rond de 50ste plaatst zaten, een keer ik op pagina 1, dan weer jij :-0>.
Zit nu @ 32k punten.
So 2007SniperFox schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:16:
En dan denk je alles gezien te hebben!![]()
[afbeelding]
@ elvis: Ik dacht inderdaad 30.000 punten ^^ Plaats 30 halen vraagt wel heel veel tijdsinvestering. En ja, ook ik ben druk. Als jij clandingen hebt, heb ik of competitiewedstrijd of training. Weekenden ben ik ook vaak kwijt, want dan zit ik bij Copy (of hij bij mij) en dan zijn we ook niet altijd ingame. Aangeboren charme hoef ik niet aan te zwengelen, want a. die heb ik al en b. heb ik niet nodigElvis schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:40:
@Mik: Oh je bedoelde 30,000 punten? Ik dacht dat we allereerst naar plaats 30 op de ranking gingen. Niet dat dat veel gaat helpen, sta ik nog 10 plaatsen achter...
Maar ik heb ook nog veel andere dingen te doen, zoals ik in 1 van mn vorige posts al zei.
Plus: dat terwijl ik dingen met de clan doe, jij op S#1 punten zit te rijven...
Plus: dat ik mn natuurlijk aangeboren charme wat aan het aanzwengelen ben de laatste tijd(en daar kruipt de meeste tijd in)
Plus: ben ik ook (nog altijd!) bezig met CP_Depot omdat ik en Koe (maar vooral Koe) niet snel tevreden zijn.
</uitvluchtenmodus>
Wat het briljante daaraan is, iedereen neemt ook een personage dat bij hem past, klik maar eens op die namen en zie wie het is.
Die BaDTouCH ken ik wel, is er eentje van de Rastaclan. Ik zal em wel es zeggen hoe het hoortJDeraGear schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:52:
[...]
Nee dat was op een andere server: [NL/BE]TF2Nederland.nl: 80.84.250.175:27015
Zaten met 4 man te snipen op goldrush spawn, als BLAUW notabene![]()
dus ik zeg: "omfg get your lazy asses out of spawn!! Are you so afraid to die?!"
krijg ik meteen: "[admin] I'm warning you DeraGear; next one will be kick" van BadTouch... die zat zelf te snipen op spawn. Niks geen eerdere waarschuwing verder ofzo, meteen dreigen
Ik heal iedereen, probeer ook veel meer een allrounder te zijn dan iemand die continu achter dezelfde aanloopt.Anoniem: 211516 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 03:22:
[...]
niet dat wat uitmaakt normaal wordt ik toch nie ge healed.
Bij Marky hebben we gezegd dat 'ie z'n naam moest veranderen naar Guus Geluk. Koei als Darkwing is ook perfect gekozen ^^ Copy als Dagobert klopt ook (inside information). Ach, we hadden gewoon lol. We begonnen als de Power Rangers en dat werden de Turtels, Ducktales, X-men en op een gegeven moment gewoon random loze namen (Pokemon, animé-series etc.). Als je maar lol hebt dacht ik maar zoDeNeusbeer schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:47:
Wat het briljante daaraan is, iedereen neemt ook een personage dat bij hem past, klik maar eens op die namen en zie wie het is.
Ah, vandaarMik! schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:08:
Copy als Dagobert klopt ook (inside information).
* Anoniem: 132923 maakt notitie vriendin géén TF2 te laten spelen
[ Voor 7% gewijzigd door JDeraGear op 15-05-2008 10:51 ]
Is dit topic niet een beetje in violation met de algemene norm van niet meer als 1000 reacties per topic?
Al bijna 30% overtreding !
Dat zei ik ook al... 150 posts geleden....Kain_niaK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:07:
Is dit topic niet een beetje in violation met de algemene norm van niet meer als 1000 reacties per topic?
Haha, dat lukt bij mij helaas niet. Maar goed, dat krijg je als je elkaar ontmoet via TF2JDeraGear schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:50:
[...]
Ah, vandaar![]()
* Anoniem: 132923 maakt notitie vriendin géén TF2 te laten spelen
en het valt best mee hoor het Dagobert gebeuren
Anoniem: 123662
Meh, Hoe heet deze film? is al ruim dubbel in overtreding. Maar goed, een vervolg topic zou hier wel handig zijn, nieuwe medic mobieltjes enzo.
Was van het weekend al aan een nieuw deel begonnen, maar had nog geen tijd gehad om het af te maken. Zal er vanavond wel ff naar kijken. Overigens is >1000 posts tegenwoordig geen probleem meer, het is alleen een mooie kans om de TS te updaten.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Zou de admin van de steam group mij misschien willen inviten??? Steamnaam is: dinodoncorleone Alvast bedankt mannen, en tot snel op de TF2 servers! Ik heb het spel sinds van de week, en wil het wel is even proberen, ik ben enthousiast CSS speler geweest maar TF2 spreekt me gewoon ff meer aan momenteel, ook door het fun gehalte!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Gisteren trouwens Autopsy Report in 1 poging gehaald
Nog door een teamkill ook (we hadden friendly fire aan staan op dat moment).
Die steam name kan hij niet vinden... heb je een linkje?Donnie schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:40:
Zou de admin van de steam group mij misschien willen inviten??? Steamnaam is: dinodoncorleone Alvast bedankt mannen, en tot snel op de TF2 servers! Ik heb het spel sinds van de week, en wil het wel is even proberen, ik ben enthousiast CSS speler geweest maar TF2 spreekt me gewoon ff meer aan momenteel, ook door het fun gehalte!
[ Voor 65% gewijzigd door Brainstorm op 15-05-2008 14:03 ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Ik heb gisteren even uit verveling in een achievement-box gezeten, maar ik snapte er geen kont van. Misschien lag het aan het volk dat er kwam, maar ik scoor daar volgens mij nog minder achievements dan op een normale server.
LoL met friendly Fire aan spelen ? hahaha das gevaarlijk lijkt me wel lastig met spy checkBrainstorm schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:02:
Gisteren trouwens Autopsy Report in 1 poging gehaaldNog door een teamkill ook (we hadden friendly fire aan staan op dat moment).
[...]
Die steam name kan hij niet vinden... heb je een linkje?
je mag mij ook anders wel even een invite sturen zal ik ook eens joinen
http://steamcommunity.com/id/moonroach
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 25342 op 15-05-2008 14:50 ]
Als er dan toch geïnvite wordt... ik heb al 2 keer aangevraagd of ik mocht joinen, maar geen reactie gehad... 3 maal is scheepsrecht toch?
http://steamcommunity.com/id/deragear
http://steamcommunity.com/id/deragear
Raar idd, dit is de link dan: http://steamcommunity.com/profiles/76561197969738218[b][message=30072367,noline]Brainstorm schreef op donderdag 15 mei 2008 @
[...]
Die steam name kan hij niet vinden... heb je een linkje?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Prop mij er ook maar bij.
http://steamcommunity.com/id/RobXP
http://steamcommunity.com/id/RobXP
Haha ziet er naar uit dat tweakers een 4e (of al 5e?
) team gaat krijgen kán gaan krijgen
[ Voor 13% gewijzigd door JDeraGear op 15-05-2008 15:21 ]
haha, doe maar daar idd ook maar in zetten! Ik ben vanavond al aan het naaben btw!
*zucht*
Brain kan je aub in het nieuwe topic opnemen dat de GoT TF2 steam group gesloten is? Er worden geen nieuwe leden meer toegelaten, vol is vol en met meer dan 150 man heeft de group geen nut meer duz...
Brain kan je aub in het nieuwe topic opnemen dat de GoT TF2 steam group gesloten is? Er worden geen nieuwe leden meer toegelaten, vol is vol en met meer dan 150 man heeft de group geen nut meer duz...
HertogJanNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:28:
*zucht*

Nouja, als jullie nog eens een reserve nodig hebben voor een skrimmetje of intern oorlogje, mijn steam heb je
En skillwijs kom ik redelijk mee hoor
[ Voor 4% gewijzigd door JDeraGear op 15-05-2008 15:36 ]
Heeft Ducktales een groepHertogJanNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:28:
*zucht*
Ik begreep dat Neus weer ruimte had gemaakt of niet? Door mensen die langer dan een maand niet meer online waren geweest te verwijderen ofzo.HertogJanNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:28:
*zucht*
Volgens mij loopt dat wel aardig via teamfortress.be. En op een gegeven moment weten ze je wel te vinden voor zaken als je vaker op de server rondhuppelt.JDeraGear schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:32:
[...]
![]()
![]()
Nouja, als jullie nog eens een reserve nodig hebben voor een skrimmetje of intern oorlogje, mijn steam heb je
En skillwijs kom ik redelijk mee hoor
Will do!Mik! schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:38:
Volgens mij loopt dat wel aardig via teamfortress.be. En op een gegeven moment weten ze je wel te vinden voor zaken als je vaker op de server rondhuppelt.

Heb net even gekeken maar er zijn 135 leden hoorHertogJanNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:28:
*zucht*
There is hopeAnoniem: 25342 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:45:
[...]
Heb net even gekeken maar er zijn 135 leden hoor

HertogJanNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:28:
*zucht*
Inderdaad, voeg mij ook maar toeAnoniem: 25342 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:45:
Heb net even gekeken maar er zijn 135 leden hoor
http://steamcommunity.com/id/jimstah/
Plus als ie op 149 staat en iemand wil er graag bij, gooi je toch gewoon wat mensen weg die al heel lang niet op Steam zijn geweest.
Ik kijk toch vaker naar mn friends list en clan group dan die van tweakers. De got tf2 group staat ook vol met onbekenden en mensen die weinig/niet spelen.
Lol het word wel een soort gevecht zo
Ik ben net Got-Lid gemaakt op het forum maar zit nog niet in de group.

Ik ben net Got-Lid gemaakt op het forum maar zit nog niet in de group.
[ Voor 7% gewijzigd door Forcepoint op 15-05-2008 16:24 ]
Uhm nee, want het is helemaal geen geldende beperking.Kain_niaK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:07:
Je mag je er aan houden. Je mag ook na 100 posts al een nieuw topic openen als je dat leuk vindt, of pas na 10.000
*kuch*Ssshhtt! Straks gaan ze allemaal voor mn kluis liggen bedelen, net als die irritante neef van me.. en dan nog die 3 kleintjes gebruiken om medeleven op te wekken... pfft*kuch*Mik! schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:10:
[...]
Haha, dat lukt bij mij helaas niet. Maar goed, dat krijg je als je elkaar ontmoet via TF2![]()
en het valt best mee hoor het Dagobert gebeuren![]()
Maar ja, het was erg leuk met al die verschillende namen. Vooral als je dan als Pink Power Ranger te horen krijgt dat je geen bazooka hoort te hebben, dat zat immers nooit in de serie ('jawel hoor, ik heb alleen verstopplekken genoeg ;)')...
Heb ook gister nog even kort melig lopen doen als 'Beer met een Geweer', waarop ik prompt werd gewezen op het ontbreken van het geweer (was medic)
Anoniem: 12316
Wel hoor. Ik moedig jullie daarom ook aan om snel een nieuw topic te openenAnoniem: 33810 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:25:
[...]
Uhm nee, want het is helemaal geen geldende beperking.
Je mag je er aan houden. Je mag ook na 100 posts al een nieuw topic openen als je dat leuk vindt, of pas na 10.000.
Kunnen dingen over de GoT Steam group trouwens via DM (en dergelijke) gevoerd worden? Het is niet echt relevant voor het spel, waar dit topic voor bedoeld is
Zolang mensen mij maar niet continue gaan PMen om erbij te mogen
Dus jongens (en meisjes
): meldt je gewoon aan op www.teamfortress.be/forum , daar heb je veel meer aan want zoals Rutger AKA Spl@t al zei: de GoT TF2 groep wordt niet meer echt gebruikt. Ik heb de meeste mensen die 'er toe doen' toch wel in mijn friends list
Risico van t vak?HertogJanNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:10:
Zolang mensen mij maar niet continue gaan PMen om erbij te mogen
en daar heb i respect voor ;>.Wimo. schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:01:
[...]
Ik heal iedereen, probeer ook veel meer een allrounder te zijn dan iemand die continu achter dezelfde aanloopt.
ben zo beetje wel zelf achtergekomen dat je sneller 1 uber klaar hebt ook als je constant je heale team in leve probeert te houde niet alleen de heavy off 1 persoon bv ;>
wowAnoniem: 211516 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:45:
[...]
en daar heb i respect voor ;>.
ben zo beetje wel zelf achtergekomen dat je sneller 1 uber klaar hebt ook als je constant je heale team in leve probeert te houde niet alleen de heavy off 1 persoon bv ;>
Was ik laatste in een server voor de "first do no harm" achievement. Was al de hele tijd medic en 1e. Werd toen ingehaald door iemand, dus ik vroeg of hij naar spectate wilde gaan zodat ik m'n achievement kon krijgen. Kreeg ik vriendelijk het verzoek om te branden in hell.
[ Voor 29% gewijzigd door Cabo op 15-05-2008 17:48 ]
Ligt eraan. Al heb je een Heavy in een krappe gang waarachter je goed kan schuilen, dan zal je uber-bar zo vol zijn zolang de Heavy schade incasseert.Anoniem: 211516 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:45:
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
ok terug over het spel zelf: misschien een gruwelijk domme vraag maar dat zijn jullie wellicht al van mij gewend 
Wat wordt er ingame nu bedoelt met een "sentry-nest" ?
A ) veel sentries bij elkaar op 1 plek ?
B ) een ingegraven engineer met sentry, dispenser en teleport exit allemaal bij elkaar?
Wat wordt er ingame nu bedoelt met een "sentry-nest" ?
A ) veel sentries bij elkaar op 1 plek ?
B ) een ingegraven engineer met sentry, dispenser en teleport exit allemaal bij elkaar?
En zo hoort het %*$@* spyCabo schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:46:
[...]
wow
Was ik laatste in een server voor de "first do no harm" achievement. Was al de hele tijd medic en 1e. Werd toen ingehaald door iemand, dus ik vroeg of hij naar spectate wilde gaan zodat ik m'n achievement kon krijgen. Kreeg ik vriendelijk het verzoek om te branden in hell.
Hooguit een spreekwoordelijke "ongeschreven regel" (die vanwegen het medium vast wel ergens beschreven is...maar dat doet er niet toe).Anoniem: 12316 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:32:
[...]
Wel hoor. Ik moedig jullie daarom ook aan om snel een nieuw topic te openen
Kunnen dingen over de GoT Steam group trouwens via DM (en dergelijke) gevoerd worden? Het is niet echt relevant voor het spel, waar dit topic voor bedoeld is
Kijk, op FOK! is het gewoon heel duidelijk...post 300 == automatisch een slotje.
Zolang dat hier nog niet is kan niemand je wat verplichten
Bleh word gek van dat steam,
vandaag maar weer eens herinstall gedaan..allowdownload allebei op 1 gezet en wederom mis ik een map en knalt hij er uit..Terwijl hij op andere servers wel gewoon download
Moedeloos word ik er van op deze manier, kom het overal wel tegen online maar niemand heeft een antwoord waaorm het komt...Heeeel vreemd
vandaag maar weer eens herinstall gedaan..allowdownload allebei op 1 gezet en wederom mis ik een map en knalt hij er uit..Terwijl hij op andere servers wel gewoon download
Moedeloos word ik er van op deze manier, kom het overal wel tegen online maar niemand heeft een antwoord waaorm het komt...Heeeel vreemd
Dit heb ik zelf ook op enkele servers. Komt dit gewoon niet omdat deze servers geen downloads toestaan?SaURoN schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:41:
Ja maar de got server staat dit wel toe, dat is zo vreemd niemand heeft er schijnbaar last van behalve ikke
Wij kunnen je vanalles verplichten: kijk maar.Anoniem: 33810 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:58:
[...]
Hooguit een spreekwoordelijke "ongeschreven regel" (die vanwegen het medium vast wel ergens beschreven is...maar dat doet er niet toe).
Kijk, op FOK! is het gewoon heel duidelijk...post 300 == automatisch een slotje.
Zolang dat hier nog niet is kan niemand je wat verplichten.
Gezien de populairiteit maar even open weer. Ik zal brainstorm eens prikken voor 'n nieuwe met de oude TS dan maar...
[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 15-05-2008 20:38 ]
Probeer het op steampowerd forums en anders valve help bestanden.SaURoN schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:41:
"Teamfortress overwint alles

haha nou ben denk ik 2 uur net bezig geweest met brain. maar ook hij komt er niet uit, snappen er beide niks van.
Zijn server krijgt geen request van mijn kant, en ik zie vanuit tf2 geen request naar zijn ip gaan. Het gaat dus ergens op me laptop fout, maar waaaar mag joost weten.
Zijn server krijgt geen request van mijn kant, en ik zie vanuit tf2 geen request naar zijn ip gaan. Het gaat dus ergens op me laptop fout, maar waaaar mag joost weten.
Aha jij bent dus de schuldige waarom er nog geen nieuwe startpost is (het topic was zelfs even dicht).
Laat Brainstorm eens met rust! Hij moet een nieuwe topicstart maken !
Laat Brainstorm eens met rust! Hij moet een nieuwe topicstart maken !
Dit topic is gesloten.