[PC] Team Fortress 2, deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 48.052 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Kain_niaK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:07:
Is dit topic niet een beetje in violation met de algemene norm van niet meer als 1000 reacties per topic?
Al bijna 30% overtreding !
Dat zei ik ook al... 150 posts geleden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
JDeraGear schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:50:
[...]

Ah, vandaar :+

* Anoniem: 132923 maakt notitie vriendin géén TF2 te laten spelen
Haha, dat lukt bij mij helaas niet. Maar goed, dat krijg je als je elkaar ontmoet via TF2 ;)

en het valt best mee hoor het Dagobert gebeuren ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

DeX schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:09:
[...]

Dat zei ik ook al... 150 posts geleden....
Meh, Hoe heet deze film? is al ruim dubbel in overtreding. Maar goed, een vervolg topic zou hier wel handig zijn, nieuwe medic mobieltjes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Was van het weekend al aan een nieuw deel begonnen, maar had nog geen tijd gehad om het af te maken. Zal er vanavond wel ff naar kijken. Overigens is >1000 posts tegenwoordig geen probleem meer, het is alleen een mooie kans om de TS te updaten.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Zou de admin van de steam group mij misschien willen inviten??? Steamnaam is: dinodoncorleone Alvast bedankt mannen, en tot snel op de TF2 servers! Ik heb het spel sinds van de week, en wil het wel is even proberen, ik ben enthousiast CSS speler geweest maar TF2 spreekt me gewoon ff meer aan momenteel, ook door het fun gehalte!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Gisteren trouwens Autopsy Report in 1 poging gehaald :P Nog door een teamkill ook (we hadden friendly fire aan staan op dat moment).
Donnie schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:40:
Zou de admin van de steam group mij misschien willen inviten??? Steamnaam is: dinodoncorleone Alvast bedankt mannen, en tot snel op de TF2 servers! Ik heb het spel sinds van de week, en wil het wel is even proberen, ik ben enthousiast CSS speler geweest maar TF2 spreekt me gewoon ff meer aan momenteel, ook door het fun gehalte!
Die steam name kan hij niet vinden... heb je een linkje?

[ Voor 65% gewijzigd door Brainstorm op 15-05-2008 14:03 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb gisteren even uit verveling in een achievement-box gezeten, maar ik snapte er geen kont van. Misschien lag het aan het volk dat er kwam, maar ik scoor daar volgens mij nog minder achievements dan op een normale server. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25342

Brainstorm schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:02:
Gisteren trouwens Autopsy Report in 1 poging gehaald :P Nog door een teamkill ook (we hadden friendly fire aan staan op dat moment).

[...]

LoL met friendly Fire aan spelen ? hahaha das gevaarlijk lijkt me wel lastig met spy check >:) dan zit snipen er niet meer in denk ik als er een paar spys rondlopen

je mag mij ook anders wel even een invite sturen zal ik ook eens joinen :+

http://steamcommunity.com/id/moonroach

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 25342 op 15-05-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-05 18:30

JDeraGear

Mighty Pirate!

Als er dan toch geïnvite wordt... ik heb al 2 keer aangevraagd of ik mocht joinen, maar geen reactie gehad... 3 maal is scheepsrecht toch? :*)

http://steamcommunity.com/id/deragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

[b][message=30072367,noline]Brainstorm schreef op donderdag 15 mei 2008 @
[...]
Raar idd, dit is de link dan: http://steamcommunity.com/profiles/76561197969738218

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Prop mij er ook maar bij.
http://steamcommunity.com/id/RobXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Haha ziet er naar uit dat tweakers een 4e (of al 5e? :o ) team gaat krijgen kán gaan krijgen :P

[ Voor 13% gewijzigd door JDeraGear op 15-05-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Zet mij maar bij de team met de beginnende Team Fortress spelers. Oftewel naabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

haha, doe maar daar idd ook maar in zetten! Ik ben vanavond al aan het naaben btw! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
*zucht*

Brain kan je aub in het nieuwe topic opnemen dat de GoT TF2 steam group gesloten is? Er worden geen nieuwe leden meer toegelaten, vol is vol en met meer dan 150 man heeft de group geen nut meer duz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

HertogJanNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:28:
*zucht*

Brain kan je aub in het nieuwe topic opnemen dat de GoT TF2 steam group gesloten is? Er worden geen nieuwe leden meer toegelaten, vol is vol en met meer dan 150 man heeft de group geen nut meer duz...
-O- ;(

Nouja, als jullie nog eens een reserve nodig hebben voor een skrimmetje of intern oorlogje, mijn steam heb je ;)
En skillwijs kom ik redelijk mee hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door JDeraGear op 15-05-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

*zucht*

Heeft Ducktales een groep B) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
*zucht*

Ik begreep dat Neus weer ruimte had gemaakt of niet? Door mensen die langer dan een maand niet meer online waren geweest te verwijderen ofzo.
JDeraGear schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:32:
[...]

-O- ;(

Nouja, als jullie nog eens een reserve nodig hebben voor een skrimmetje of intern oorlogje, mijn steam heb je ;)
En skillwijs kom ik redelijk mee hoor :)
Volgens mij loopt dat wel aardig via teamfortress.be. En op een gegeven moment weten ze je wel te vinden voor zaken als je vaker op de server rondhuppelt.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Mik! schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:38:
Volgens mij loopt dat wel aardig via teamfortress.be. En op een gegeven moment weten ze je wel te vinden voor zaken als je vaker op de server rondhuppelt.
Will do! Afbeeldingslocatie: http://home.exetel.com.au/adw/smiles/salutePirate.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25342

*zucht*

Heb net even gekeken maar er zijn 135 leden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Anoniem: 25342 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:45:
[...]

There is hope *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 17:39
*zucht*

Anoniem: 25342 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:45:
Inderdaad, voeg mij ook maar toe :)
http://steamcommunity.com/id/jimstah/

Plus als ie op 149 staat en iemand wil er graag bij, gooi je toch gewoon wat mensen weg die al heel lang niet op Steam zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Ik kijk toch vaker naar mn friends list en clan group dan die van tweakers. De got tf2 group staat ook vol met onbekenden en mensen die weinig/niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:36
Lol het word wel een soort gevecht zo 8)7
Ik ben net Got-Lid gemaakt op het forum maar zit nog niet in de group.

[ Voor 7% gewijzigd door Forcepoint op 15-05-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Kain_niaK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:07:
Is dit topic niet een beetje in violation met de algemene norm van niet meer als 1000 reacties per topic?
Al bijna 30% overtreding !
Uhm nee, want het is helemaal geen geldende beperking.

Je mag je er aan houden. Je mag ook na 100 posts al een nieuw topic openen als je dat leuk vindt, of pas na 10.000 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Mik! schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Haha, dat lukt bij mij helaas niet. Maar goed, dat krijg je als je elkaar ontmoet via TF2 ;)

en het valt best mee hoor het Dagobert gebeuren ;)
*kuch*Ssshhtt! Straks gaan ze allemaal voor mn kluis liggen bedelen, net als die irritante neef van me.. en dan nog die 3 kleintjes gebruiken om medeleven op te wekken... pfft*kuch*

Maar ja, het was erg leuk met al die verschillende namen. Vooral als je dan als Pink Power Ranger te horen krijgt dat je geen bazooka hoort te hebben, dat zat immers nooit in de serie ('jawel hoor, ik heb alleen verstopplekken genoeg ;)')...

Heb ook gister nog even kort melig lopen doen als 'Beer met een Geweer', waarop ik prompt werd gewezen op het ontbreken van het geweer (was medic) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 33810 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:25:
[...]

Uhm nee, want het is helemaal geen geldende beperking.

Je mag je er aan houden. Je mag ook na 100 posts al een nieuw topic openen als je dat leuk vindt, of pas na 10.000 :).
Wel hoor. Ik moedig jullie daarom ook aan om snel een nieuw topic te openen ;)

Kunnen dingen over de GoT Steam group trouwens via DM (en dergelijke) gevoerd worden? Het is niet echt relevant voor het spel, waar dit topic voor bedoeld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Zolang mensen mij maar niet continue gaan PMen om erbij te mogen :S Dus jongens (en meisjes ;)): meldt je gewoon aan op www.teamfortress.be/forum , daar heb je veel meer aan want zoals Rutger AKA Spl@t al zei: de GoT TF2 groep wordt niet meer echt gebruikt. Ik heb de meeste mensen die 'er toe doen' toch wel in mijn friends list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

HertogJanNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:10:
Zolang mensen mij maar niet continue gaan PMen om erbij te mogen
Risico van t vak? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516

Wimo. schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:01:
[...]

Ik heal iedereen, probeer ook veel meer een allrounder te zijn dan iemand die continu achter dezelfde aanloopt.
en daar heb i respect voor ;>.
ben zo beetje wel zelf achtergekomen dat je sneller 1 uber klaar hebt ook als je constant je heale team in leve probeert te houde niet alleen de heavy off 1 persoon bv ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:41
Anoniem: 211516 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:45:
[...]

en daar heb i respect voor ;>.
ben zo beetje wel zelf achtergekomen dat je sneller 1 uber klaar hebt ook als je constant je heale team in leve probeert te houde niet alleen de heavy off 1 persoon bv ;>
wow ;(

Was ik laatste in een server voor de "first do no harm" achievement. Was al de hele tijd medic en 1e. Werd toen ingehaald door iemand, dus ik vroeg of hij naar spectate wilde gaan zodat ik m'n achievement kon krijgen. Kreeg ik vriendelijk het verzoek om te branden in hell. :')

[ Voor 29% gewijzigd door Cabo op 15-05-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 211516 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:45:
Ligt eraan. Al heb je een Heavy in een krappe gang waarachter je goed kan schuilen, dan zal je uber-bar zo vol zijn zolang de Heavy schade incasseert.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

ok terug over het spel zelf: misschien een gruwelijk domme vraag maar dat zijn jullie wellicht al van mij gewend :P
Wat wordt er ingame nu bedoelt met een "sentry-nest" ?
A ) veel sentries bij elkaar op 1 plek ?
B ) een ingegraven engineer met sentry, dispenser en teleport exit allemaal bij elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Cabo schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:46:
[...]

wow ;(

Was ik laatste in een server voor de "first do no harm" achievement. Was al de hele tijd medic en 1e. Werd toen ingehaald door iemand, dus ik vroeg of hij naar spectate wilde gaan zodat ik m'n achievement kon krijgen. Kreeg ik vriendelijk het verzoek om te branden in hell. :')
En zo hoort het %*$@* spy >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Anoniem: 12316 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:32:
[...]

Wel hoor. Ik moedig jullie daarom ook aan om snel een nieuw topic te openen ;)

Kunnen dingen over de GoT Steam group trouwens via DM (en dergelijke) gevoerd worden? Het is niet echt relevant voor het spel, waar dit topic voor bedoeld is :)
Hooguit een spreekwoordelijke "ongeschreven regel" (die vanwegen het medium vast wel ergens beschreven is...maar dat doet er niet toe).

Kijk, op FOK! is het gewoon heel duidelijk...post 300 == automatisch een slotje.
Zolang dat hier nog niet is kan niemand je wat verplichten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bleh word gek van dat steam,
vandaag maar weer eens herinstall gedaan..allowdownload allebei op 1 gezet en wederom mis ik een map en knalt hij er uit..Terwijl hij op andere servers wel gewoon download :(

Moedeloos word ik er van op deze manier, kom het overal wel tegen online maar niemand heeft een antwoord waaorm het komt...Heeeel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

SaURoN schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:41:
vandaag maar weer eens herinstall gedaan..allowdownload allebei op 1 gezet en wederom mis ik een map en knalt hij er uit..Terwijl hij op andere servers wel gewoon download :(

Moedeloos word ik er van op deze manier, kom het overal wel tegen online maar niemand heeft een antwoord waaorm het komt...Heeeel vreemd
Dit heb ik zelf ook op enkele servers. Komt dit gewoon niet omdat deze servers geen downloads toestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ja maar de got server staat dit wel toe, dat is zo vreemd niemand heeft er schijnbaar last van behalve ikke :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 33810 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:58:
[...]

Hooguit een spreekwoordelijke "ongeschreven regel" (die vanwegen het medium vast wel ergens beschreven is...maar dat doet er niet toe).

Kijk, op FOK! is het gewoon heel duidelijk...post 300 == automatisch een slotje.
Zolang dat hier nog niet is kan niemand je wat verplichten :).
Wij kunnen je vanalles verplichten: kijk maar.

Gezien de populairiteit maar even open weer. Ik zal brainstorm eens prikken voor 'n nieuwe met de oude TS dan maar...

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 15-05-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:41
SaURoN schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:41:

Probeer het op steampowerd forums en anders valve help bestanden.

"Teamfortress overwint alles *O* "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
haha nou ben denk ik 2 uur net bezig geweest met brain. maar ook hij komt er niet uit, snappen er beide niks van.

Zijn server krijgt geen request van mijn kant, en ik zie vanuit tf2 geen request naar zijn ip gaan. Het gaat dus ergens op me laptop fout, maar waaaar mag joost weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Aha jij bent dus de schuldige waarom er nog geen nieuwe startpost is (het topic was zelfs even dicht).
Laat Brainstorm eens met rust! Hij moet een nieuwe topicstart maken !

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.