Zijn vast meer mensen die dat ook denken

En die achievement servers vind ik ook best wel lame eigenlijk.
Anoniem: 219071
WheeeeeeepRutger Mulder schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:04:
In team fortress classic was het ook heel moeilijk om op 2fort te cappen, maar dat was juist het leuke eraan. De uitdaging om toch die flag er uit te krijgen en de kick als het lukte. En het maakte de spelers niet uit of ze een kill/death ratio van min 10 ofzo hadden, als de flag maar naar buiten kwam. Met hlstatx zie ik dit niet gebeuren.
Ik vind alleen wel dat de sentries te moeilijk kapot te krijgen zijn (zonder ubers en demos). Vroeger kon je net om het hoekje kijken en zo de sentry beschieten met je nailgun dat hij niet terug schoot maar tegenwoordig is dat onmogelijk. De sentry schiet direct.
Ik vind het echt jammer dat de scout zo slecht op capture the flag maps is omdat hij geen onbewaakte sentries kan killen. De pistol is gewoon kut en hij heeft te weinig ammo bij zich. Ik hoop dat de scout snel z'n achievement pack krijgt.

Weet je, blijf jij lekker bij TFC, de rest blijft dan wel lekker bij TF2.
Overigens lijkt het net alsof jij voor alle TFC spelers spreekt. Spreek voor jezelf...
Ik ben zelf ook TFC veteraan, maar ik loop niet te whinen over TF2...
Das kloten, ben je raar gevallen ofzo ?UlyssesNL schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:24:
ik was weer helemaal voorbereid om actief te worden. breek ik mijn pols
ben ik dus ongeveer een week of 4-6 niet in staat fantsoenlijk te muizen
best kut dus.
Ik kom tenminste met argumenten waar we over kunnen discussieren maar aan jou comment hebben we niks. Dus ******* maar lekker op, ga lekker met koeitje praten ofzo.Anoniem: 219071 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:25:
[...]
Wheeeeeeep![]()
Overigens lijkt het net alsof jij voor alle TFC spelers spreekt. Spreek voor jezelf...
Ik vind TF2 een leuke game maar iedereen mag gewoon een mening geven over hoe het beter zou kunnen en leuk fantaseren over achievement packs voor de andere classes.
Alsof jij niet zeikt en mensen irriteert, dan speek ik voor mezelf. Hoe vaak noem jij je eigen team geen pruters, losers, "jullie kunnen echt niks". Kunnen wij daar mee ophouden?Anoniem: 159816 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:58:
[...]
En wat dan nog? Nobody cares. Het is niet alsof de meeste achievements ook maar op 1 of ander manier skillbased zijn. Ik word zo ondertussen enorm moe van alle azijnzeikers hier.
Kunnen we daar gewoon niet eens over ophouden?
En als splat wat te zeiken heeft dan moet dat kunnen want iedereen doet het.
Hij heeft wel een punt daarin. Opofferen is gewoon iets unieks geworden terwijl het in TFC standaard is.Anoniem: 219071 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:25:
[...]
Wheeeeeeep![]()
Nou voor mij is opofferen iets normaals bij TF2... Hoe vaak ben ik welniet gaan cappen in mn eentje terwijl je hele team achterblijft, bang om dood te gaan.Cabo schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:36:
[...]
[...]
Hij heeft wel een punt daarin. Opofferen is gewoon iets unieks geworden terwijl het in TFC standaard is.
nee ik was aan het stoeie met mijn broertje en alhoewel ik won brak ik mijn polsRutger Mulder schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:33:
Das kloten, ben je raar gevallen ofzo ?
[ Voor 6% gewijzigd door 4ourty2 op 12-05-2008 18:50 ]
Kon ik dat maar over jullie zeggen

Vind het jammer dat er maar een paar goeie spelers zijn die weten wat ze doen. Zie heel vaak mensen dingen doen die gewoon geen nut hebben (medics die elkaar uberen, medic die 1 iemand blijft healen etc.) Hopelijk denken ze er even bij na wat ze aan het doen zijn.
Anoniem: 159816
Verschil is alleen dat TFC geen respawntimers heeft en TF2 wel. Hierdoor is doodgaan niet in elke situatie een optie. Net als in CS: een speler met 1hp is oneindig keer meer bruikbaar dan een dode speler. Die 20 seconden respawn (excl tijd die het kost om weer op een nuttige plek te belanden) kunnen een overwinning zonder problemen om zeep helpen. Het is voor sommige mensen vrij lastig zich aan een nieuwe game aan te passen, over een paar maanden zal ook jij er anders over denken dan nu. Na verloop van tijd ga je inzien wanneer het wel zin heeft je op te offeren en wanneer niet. Probeer jezelf nou geen martelaarsrol aan te praten door vaak dood te gaan. Zie zo vaak mensen acties ondernemen waarvan ik echt denk "Waarom doe je dat? Zinloos doodgaan? ". Zal wel liggen aan het feit dat m'n multiplayer roots in CS en CSS liggen. Room for error? Die heb je niet. Nieuwe game die een andere speelstijl vereist? Dan komt Darwin om de hoek kijken: adapt or become extinct.Cabo schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:36:
Hij heeft wel een punt daarin. Opofferen is gewoon iets unieks geworden terwijl het in TFC standaard is.
En ik offer mijzelf vaak genoeg op hoor, vraag maar aan de verschillende medics. Maar wel met 1 verschil: ik laat een berg dode tegenstanders en gebouwen achter.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 12-05-2008 19:14 ]
Qua zelfopoffering/suiciden kan ik ook wel meespreken...Anoniem: 159816 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:02:
[...]
Verschil is alleen dat TFC geen respawntimers heeft en TF2 wel. Hierdoor is doodgaan niet in elke situatie een optie. Net als in CS: een speler met 1hp is oneindig keer meer bruikbaar dan een dode speler. Die 20 seconden respawn (excl tijd die het kost om weer op een nuttige plek te belanden) kunnen een overwinning zonder problemen om zeep helpen. Het is voor sommige mensen vrij lastig zich aan een nieuwe game aan te passen, over een paar maanden zal ook jij er anders over denken dan nu. Na verloop van tijd ga je inzien wanneer het wel zin heeft je op te offeren en wanneer niet. Probeer jezelf nou geen martelaarsrol aan te praten door vaak dood te gaan. Zie zo vaak mensen acties ondernemen waarvan ik echt denk "Waarom doe je dat? Zinloos doodgaan? ". Zal wel liggen aan het feit dat m'n multiplayer roots in CS en CSS liggen. Room for error? Die heb je niet. Nieuwe game die een andere speelstijl vereist? Dan komt Darwin om de hoek kijken: adapt or become extinct.
En ik offer mijzelf vaak genoeg op hoor, vraag maar aan de verschillende medics. Maar wel met 1 verschil: ik laat een berg dode tegenstanders en gebouwen achter.
Ik ga liever zelf dood terwijl ik een teamlid red, dan een beetje als kip zonder kop rond te rennen en uiteindelijk toch te verliezen
Mijn roots liggen ook in CS en ik weet precies wanneer het wel en niet zinvol is. In dit geval ging het over 2fort en tegenwoordig vind men vaak de eigen score belangrijker dan het cappen van een flag. Het kan erg zinvol zijn om een suicide run te doen om de intel aan te raken zodat ie weer 60 sec blijft liggen voor de rest van het team.
Maar je kunt beter gewoon meteen de intel in 1 keer meenemen 
Maargoed ik zeg gewoon doe je ding schat de situatie in het liefst met je team mates,
aangezien het spel wel Team Fortress is, en als het team een beetje op 1 lijn zit kun je de meeste potjes wel winnen.
Maargoed ik zeg gewoon doe je ding schat de situatie in het liefst met je team mates,
aangezien het spel wel Team Fortress is, en als het team een beetje op 1 lijn zit kun je de meeste potjes wel winnen.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
Mijn suicidemissies komen meestal voort uit eigen stommiteit.
Ik kan me eigenlijk maar twee veel voorkomende zelfmoordaanvallen bedenken die ik uitvoer en die ook echt nut hebben. De eerste is met een noodvaart tegen het karretje van Goldrush rennen (en tegelijk aan appelmoes geschoten worden) zodat hij weer dertig seconden aftelt. De tweede is een groep attackers van achteren aanvallen met een pyro (zoals bij Dustbowl, stage 3, cap 2) om vooral een hoop verwarring te stichten, zodat ze weer een minuut bezig zijn eer ze op volle sterkte zijn.
In other news: daarnet de 10.000 punten-grens gepasseert op de GoT-server en daar ben ik best blij mee. (Y)
Ik kan me eigenlijk maar twee veel voorkomende zelfmoordaanvallen bedenken die ik uitvoer en die ook echt nut hebben. De eerste is met een noodvaart tegen het karretje van Goldrush rennen (en tegelijk aan appelmoes geschoten worden) zodat hij weer dertig seconden aftelt. De tweede is een groep attackers van achteren aanvallen met een pyro (zoals bij Dustbowl, stage 3, cap 2) om vooral een hoop verwarring te stichten, zodat ze weer een minuut bezig zijn eer ze op volle sterkte zijn.
In other news: daarnet de 10.000 punten-grens gepasseert op de GoT-server en daar ben ik best blij mee. (Y)
Zelfs op instant-spawn servers zie ik minder mensen zichzelf opofferen dan dat er in TFC werd gedaan. Vooral al draait HLstatsX op de server.Anoniem: 159816 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:02:
[...]
Verschil is alleen dat TFC geen respawntimers heeft en TF2 wel. Hierdoor is doodgaan niet in elke situatie een optie.
Nu maken nummertjes mij niet zo heel erg veel uit. Ik duik graag op de intel wanneer hij op een gunstige locatie ligt en de timer bijna verloopt.
[ Voor 16% gewijzigd door The Zep Man op 12-05-2008 23:44 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Zag castle op de server dus joinde nog even, hmm hij download 'm opnieuw... onee versie 4.
Eenmaal de server gejoined eens aan het rondkijken en... *shocked*
De hele map is gewoon verbouwd, maar dan ontzettend slecht, alles wat castle3 een goede map maakte is verbouwd. Het leuke kasteel thema is half overboord gezet met allerlei thema's door elkaar gecombineerd met slechte textures.
Allemaal rare houten constructies en gekke houten huisjes die maar een beetje over een ravijn gezet zijn.
Plaatsen waar snipers vroeger een heel eind konden snipen zijn doelbewust geblokkeerd door gewoon een stuk muur door de lucht te maken, de hele map raakt nu kant noch wal.
Waar vroeger sg's af en toe moeilijk te verdedigen waren, zijn er nu wat strategisch geplaatste houten muurtjes die dekking geven.
Misschien dat voor competieve matches deze map beter is, maar op een pub zijn de grotere open vlaktes zonder al die houten poespas en imo de fijnere belichting en het houden aan het kasteel thema maakt castle3 tot een veeeel betere map.
Mijn favo community map naar de knoppen, hoop dat versie 3 op de server mag blijven
Eenmaal de server gejoined eens aan het rondkijken en... *shocked*

De hele map is gewoon verbouwd, maar dan ontzettend slecht, alles wat castle3 een goede map maakte is verbouwd. Het leuke kasteel thema is half overboord gezet met allerlei thema's door elkaar gecombineerd met slechte textures.
Allemaal rare houten constructies en gekke houten huisjes die maar een beetje over een ravijn gezet zijn.
Plaatsen waar snipers vroeger een heel eind konden snipen zijn doelbewust geblokkeerd door gewoon een stuk muur door de lucht te maken, de hele map raakt nu kant noch wal.
Waar vroeger sg's af en toe moeilijk te verdedigen waren, zijn er nu wat strategisch geplaatste houten muurtjes die dekking geven.
Misschien dat voor competieve matches deze map beter is, maar op een pub zijn de grotere open vlaktes zonder al die houten poespas en imo de fijnere belichting en het houden aan het kasteel thema maakt castle3 tot een veeeel betere map.
Mijn favo community map naar de knoppen, hoop dat versie 3 op de server mag blijven

[ Voor 13% gewijzigd door Jimmie op 13-05-2008 00:43 ]
Vreemd ik heb het eigenlijk vanaf het begin, vreemde is nog meer dat hij gewoon op sommige andere custom servers WEL de map downloadBrainstorm schreef op zondag 11 mei 2008 @ 21:26:
Map downloads zijn gewoon standaard HTTP. Waarschijnlijk kan de server niet bereikt worden o.i.d. wat ik in het verleden al heb meegemaakt:
* De .bsp wordt gedownload in plaats van de .bsp.bz2 file. Bij ongeveer 1.5% van de map downloads zie ik dit gebeuren, vandaar dat ik tegenwoordig op de HTTP server ook link naar de ruwe bsp bestanden, ook al zijn deze groter.
* De Http server is tijdelijk onbereikbaar, waardoor je gedisconnect wordt omdat hij denkt dat de map niet beschikbaar is. Probeer je een paar seconden later dan werkt het wel.
* Tijdens het downloaden van de map gaat er iets fout en blijft er een leeg .bsp.bz2 in je TF2 directory staan. Reconnect je dan naar de server, dan denk het spel dat je de map al hebt. Vervolgens kan 'ie de map niet laden omdat het bestand leeg is. Handmatig de betreffende file verwijderen en het probleem is opgelost.
* Router/firewall problemen. Router reset kan soms veel helpen bij dit soort rare problemen.
* Firewall instellingen op de server, heb zelf bijvoorbeeld problemen gehad met bepaalde duitse spelers die helemaal de server niet zagen. Bleek dat de firewall nog een oude ip range filter gebruikte, vervolgens dacht dat betreffende range niet gebruikt werd en dus al het verkeer standaard blokkeerde. Kwestie van de filter updaten (nadeeltje van Debian stable).
Router is ondertussen 3x gereset, dus daar ligt het ook niet echt aan gok ik zo
Ze moeten je gewoon net als eerder 10 points geven voor een capture, denk dat men dan veel sneller geneigd is om die vlag te gaan cappenRutger Mulder schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:55:
Mijn roots liggen ook in CS en ik weet precies wanneer het wel en niet zinvol is. In dit geval ging het over 2fort en tegenwoordig vind men vaak de eigen score belangrijker dan het cappen van een flag. Het kan erg zinvol zijn om een suicide run te doen om de intel aan te raken zodat ie weer 60 sec blijft liggen voor de rest van het team.
[ Voor 15% gewijzigd door SaURoN op 13-05-2008 08:18 ]
*Dubbel*
[ Voor 98% gewijzigd door SaURoN op 13-05-2008 08:18 ]
Ik deel de mening van spl@t.
Ben zelf ook vaak de enigste die zich opoffert om even chaos te zaaien. KPD 'hóórt onder de 1 te liggen
Pyroen via de sewer in dustbnowl stage3 cp2 is daar inderdaad een goed voorbeeld van.
Je overleeft het zelden, maar hun medics ook niet. Het gebeurd daar in tegen ook zelden dat de rest van het team daarop doortoot want ojee ojee, er ligt een verdwaalde sticky.
Ach, zo hebben we allemaal wel wat. Ik schiet vaak mis
Ben zelf ook vaak de enigste die zich opoffert om even chaos te zaaien. KPD 'hóórt onder de 1 te liggen
Je overleeft het zelden, maar hun medics ook niet. Het gebeurd daar in tegen ook zelden dat de rest van het team daarop doortoot want ojee ojee, er ligt een verdwaalde sticky.
Ach, zo hebben we allemaal wel wat. Ik schiet vaak mis
Op Goldrush pak ik regelmatig de scout om ff snel de kar te laten stoppen met achteruit rijden, en m dan ook een meter of 2-3 verder krijgen.
Het klinkt nutteloos van "Die kar rijdt toch niet zo hard achteruit" maar hoe vaak ik het wel niet heb gezien dat er een hele poos geen actie is en dat die kar soms wel 15-20 meter terug wordt gereden.
Het klinkt nutteloos van "Die kar rijdt toch niet zo hard achteruit" maar hoe vaak ik het wel niet heb gezien dat er een hele poos geen actie is en dat die kar soms wel 15-20 meter terug wordt gereden.
Joejoe!
Moet ik je alweer missen Uly...UlyssesNL schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:24:
ik was weer helemaal voorbereid om actief te worden. breek ik mijn pols
ben ik dus ongeveer een week of 4-6 niet in staat fantsoenlijk te muizen
best kut dus.

Ik vind het wel meevallen met de lameness van achievement servers.. Bepaalde achievements haal ik uit principe liever op een achievementserver dan op GoT, simpelweg omdat ik vind dat die achievements het spel om zeep kunnen helpen. Achievements lokken bepaald speelgedrag uit en ook ik maak me daar af en toe schuldig aan. De achievements die ik kan halen op de GoT-server en die gewoon met mijn eigen speelstijl behaald kunnen worden haal ik dan gewoon op de server. Voor het bonesawen van medics, het needlen van scouts, het punchen met heavies ga ik wel naar een achievementserver. En trouwens, het is toch een stuk leuker om de echte toffe achievements te halen op de server? Dan weet je ook wel dat je er voor gewerkt hebt
Over suicide ga ik het niet eens hebben, want volgens mij blink ik daar redelijk in uit.. Ik ga immers niet voor niets 2 sec. voor de cap standaard dood omdat ik als 1 van de eerste op de cap sta. Suicide-missies komen dan ook regelmatig voor (tis zelfs zo erg dat Koei mijn medic niet wil zijn als ik pyro ben). Het geldt inderdaad misschien voor sommige mensen dat ze liever blijven leven door respawntijden etc., maar je ziet ook regelmatig dat je opoffering het wel waard was omdat de rest het afmaakt.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Achievement: something that has been accomplished by hard work, ability, or heroism...Mik! schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:59:
[...]
Ik vind het wel meevallen met de lameness van achievement servers.. Bepaalde achievements haal ik uit principe liever op een achievementserver dan op GoT, simpelweg omdat ik vind dat die achievements het spel om zeep kunnen helpen. Achievements lokken bepaald speelgedrag uit en ook ik maak me daar af en toe schuldig aan. De achievements die ik kan halen op de GoT-server en die gewoon met mijn eigen speelstijl behaald kunnen worden haal ik dan gewoon op de server. Voor het bonesawen van medics, het needlen van scouts, het punchen met heavies ga ik wel naar een achievementserver. En trouwens, het is toch een stuk leuker om de echte toffe achievements te halen op de server? Dan weet je ook wel dat je er voor gewerkt hebt
[...]
Wat stelt een achievement voor als je er weinig tot niks voor moet doen? Ik kan begrijpen dat mensen die achievements snel willen halen voor de unlocks, maar ik loop liever zonder ubersaw rond, dan dat ik die achievements op een zielige achievement server haal of op een andere lame manier.
Die 50 medics killen met een bonesaw is/was een eitje op sommige ('public') servers, omdat er genoeg medics rondlopen die er niks van kunnen, en je het halve level achtervolgen met een bonesaw.
ik heb al/pas 26 achievements...de volgende 26, zijn voor mij echt moeilijk en die komen ooit vanzelf wel of misschien ook niet...jammer dan, maar voor mij zijn de achievements die ik tot nu toe gehaald heb echt achievements...niks lame doen...
ik kwam gisteren tijdens een potje dustbowl weer een geinige bug tegen. In stage 2, stond ik als medic op het 2 punt te verdedigen tegen doorgebroken spelers/spies.Er lopen mede team genoten langs me heen opweg naar het front, en passerende medics geven me een health boost en lopen dan weer verder. opeens merk ik op dat ik 225health heb, maar geen medic te bekennen... het effect van de medigun werkte nog steeds, maar de medic was dus al lang weg...
en het werd nog leuker want zolang m'n health boven de 150 bleef...herstelde het weer naar 225 als ik geraakt werd (alsof er nog een medic bij me was)... helaas werd het effect teniet gedaan toen een medic me weer een health boost gaf...
ik kreeg hetzelfde effect later weer...maar toen was m'n health maar 175....
[ Voor 20% gewijzigd door chrisO op 13-05-2008 10:44 ]
Maar daar zeg je weer wat; 'een eitje op sommige ('public') servers'. Ik speel 99,9% van de tijd op GoT, daar ren je niet eventjes achter medics aan. Niet alleen vanwege het niveau van de medics, maar ook omdat het ten koste gaat van het spelletje. Ik vind gewoon dat enkele van de achievements gewoon loos zijn, ten koste gaan van de gameplay. Vervolgens is het gewoon een feit dat je op een gegeven moment niet achter kan blijven als één van de vaste medics en je dus de unlockables echt in je inventory moet hebben. We merken nu allemaal al dat de nieuwe wapens een behoorlijke impact hebben op de speelstijl, op tactieken, op winnen of verliezen. Moet ik dan als vaste medic achterblijven? Achievementwhoren op de server is not done en wordt afgestraft (en terecht). Dus 50 medics bonesawen op een achievementserver met behoud van punten (zo'n statshoer ben ik dan ook nog wel weer) zonder dat je hiermee andere spelers lastig valt of dat je het team in de steek laat omdat je zo nodig met een bonesaw persé die medic wilt killen die toevallig nog een keer een soldier/demo bij zich heeft, oftewel suicide op en top incl. 20 sec. respawn dus in andere woorden +/- 30 sec. 1 fatsoenlijke medic minder in je team.. Neen dank.chrisO schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:27:
[...]
Achievement: something that has been accomplished by hard work, ability, or heroism...
Wat stelt een achievement voor als je er weinig tot niks voor moet doen? Ik kan begrijpen dat mensen die achievements snel willen halen voor de unlocks, maar ik loop liever zonder ubersaw rond, dan dat ik die achievements op een zielige achievement server haal of op een andere lame manier.
Die 50 medics killen met een bonesaw is/was een eitje op sommige ('public') servers, omdat er genoeg medics rondlopen die er niks van kunnen, en je het halve level achtervolgen met een bonesaw.
ik heb al/pas 26 achievements...de volgende 26, zijn voor mij echt moeilijk en die komen ooit vanzelf wel of misschien ook niet...jammer dan, maar voor mij zijn de achievements die ik tot nu toe gehaald heb echt achievements...niks lame doen...
Mijn principe is dan ook dat de achievements die je in normale spelsituaties kan halen gewoon op de GoT-server behaald worden. Dit zijn voor mij achievements als 10.000 healing, 20 kills met een heavy, 5 kills op een enemy-cal, 5 destructions met een demo etc. etc. De overige dingen haal ik wel op een achievement server.
je hoeft 13 achievements niet te halen, want wat moet je in hemelsnaam met een ubersaw op de GOT server, als je daar niet eventjes achter een medic aan rent vanwege het niveau van de medics en, omdat het ten koste gaat van het spelletje, zoals je zegt...dan ren je dus ook niet achter de andere klasses aan...Mik! schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:52:
[...]
Ik speel 99,9% van de tijd op GoT, daar ren je niet eventjes achter medics aan. Niet alleen vanwege het niveau van de medics, maar ook omdat het ten koste gaat van het spelletje.
[...]
Vervolgens is het gewoon een feit dat je op een gegeven moment niet achter kan blijven als één van de vaste medics en je dus de unlockables echt in je inventory moet hebben.
[...]
En volgens mij als je op de GOT server als medic achter iemand aan rent met je ubersaw, dan krijg je meteen commentaar van een aantal ego's op de server...die waarschijnlijk denken dat de enige taak van een medic is om hun te healen
Een aantal maanden geleden kwam ik niet op de GOT server vanwege die irritante reserved slot(s) en nu blijf ik er vaak weg, omdat het in plaats van een leuk spelletje meer 'werk' is waar alleen winnen telt
Meh, ik heb de ubersaw en ik ren toch wel meer dan "soms" achter iemand aan.chrisO schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:31:
[...]
je hoeft 13 achievements niet te halen, want wat moet je in hemelsnaam met een ubersaw op de GOT server, als je daar niet eventjes achter een medic aan rent vanwege het niveau van de medics en, omdat het ten koste gaat van het spelletje, zoals je zegt...dan ren je dus ook niet achter de andere klasses aan...
En volgens mij als je op de GOT server als medic achter iemand aan rent met je ubersaw, dan krijg je meteen commentaar van een aantal ego's op de server...die waarschijnlijk denken dat de enige taak van een medic is om hun te healen![]()
Een aantal maanden geleden kwam ik niet op de GOT server vanwege die irritante reserved slot(s) en nu blijf ik er vaak weg, omdat het in plaats van een leuk spelletje meer 'werk' is waar alleen winnen telt
Meestal eerst 40-80 syringes erin pompen en dan afmaken met de ubersaw
Maar dat doe ik natuurlijk alleen maar als ik ineens er op mn eentje voorst (als bv. mn buddy net gekilled oid)
Maar vind jij dan dat je die ubersaw echt nodig hebt? loop je achter of ben je in het nadeel als je hem niet hebt? of is het gewoon leuk om hem te hebben en meer ook niet?Elvis schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:39:
[...]
Meh, ik heb de ubersaw en ik ren toch wel meer dan "soms" achter iemand aan.
Meestal eerst 40-80 syringes erin pompen en dan afmaken met de ubersaw
Maar dat doe ik natuurlijk alleen maar als ik ineens er op mn eentje voorst (als bv. mn buddy net gekilled oid)
Blautsauger is essentieel. Uber saw kan een game ook beslissen, maar het is niet echt nodig hem te hebben.chrisO schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:41:
[...]
Maar vind jij dan dat je die ubersaw echt nodig hebt? loop je achter of ben je in het nadeel als je hem niet hebt? of is het gewoon leuk om hem te hebben en meer ook niet?
Een ubersaw hoef je toch niet alleen tegen medics te gebruiken? De achievement was specifiek op medics, maar daarna gebruik je de bonesaw gewoon tegen iedereen. Als ik closecombat in de knoei zit en ik kan het met de ubersaw oplossen dan heb je ten 1e een behoorlijk sterk wapen (saw in het algemeen) plus de leuke bijkomstigheid dat je met de ubersaw automatisch ook je uber laadt. En laat je met een uber toch weer je team kunnen helpen. Ik vind het dus een verschil of je gericht achter elke medic aangaat ten behoeve van je achievement of dat je uit zelfverdediging je bone- of ubersaw pakt. Dus ja, ik vind dat de ubersaw toch wel noodzakelijk om te hebben. En als het behalen van de bonesaw betekent dat ik moet lamen op een achievementserver.. so be it. Zoals ik al eerder zei, er zijn gewoon achievements waar ik geen waarde aan hecht. De achievements waar ik wel waarde aan hecht die haal ik rustig op de server. En komen ze nu niet, dan over een maand of over twee maanden. Betekent alleen wel dat ik iets langer op de ubersaw moet wachten.chrisO schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:31:
[...]
je hoeft 13 achievements niet te halen, want wat moet je in hemelsnaam met een ubersaw op de GOT server, als je daar niet eventjes achter een medic aan rent vanwege het niveau van de medics en, omdat het ten koste gaat van het spelletje, zoals je zegt...dan ren je dus ook niet achter de andere klasses aan...
En volgens mij als je op de GOT server als medic achter iemand aan rent met je ubersaw, dan krijg je meteen commentaar van een aantal ego's op de server...die waarschijnlijk denken dat de enige taak van een medic is om hun te healen![]()
Je kan wel merken dat je er al een tijdje niet bent geweest. Tuurlijk, het is behoorlijk fanatiek, winnen wil iedereen. En het is ook niet zo heel gek dat het allemaal wat serieuzer is gezien het feit dat de server 4 teams kent, waarvan 3 meedoen met een league en 1 met clanbase. Maar daarentegen wordt er ook wel regelmatig gewoon geouwehoerd. Met z'n allen spy spelen of de helft medic en de helft pyro. Maar goed, als de server je niet aanstaat dan is dat natuurlijk helemaal aan jou.
Alleen al het bovenstaande post lezend wordt ik enthousiast. Zou dolgraag eventuele Source TV demo's zien
Anoniem: 222792
wat mij betreft zijn TFC en TF2 zelfs compleet verschillende spellen *shrug*
en die acchievements hebben heel het gevoel van TF2 behoorlijk verklooit... niet de eerste acchievements, dat was gewoon leuk, maar unlocks voor acchievements ?
wat mij betreft hadden ze gewoon 3 general acchievements moeten maken voor de medic waar je ook echt iets aan hebt, en alleen de medic core aan gaat beginnen. 10K healen in een leven, 10 mil healen totaal, en triage ofzo, die benadrukken tenminste nog medic skill ( behalve die laatste, die rust op 100% geluk denk ik )
*shrug*
maar zover het aan mij zou liggen zou ik nog vrolijk TFC spelen hoor, maar zover ik weet is dat zo goed als dood... vind mij een goede clan en we praten verder ^^
en die acchievements hebben heel het gevoel van TF2 behoorlijk verklooit... niet de eerste acchievements, dat was gewoon leuk, maar unlocks voor acchievements ?
wat mij betreft hadden ze gewoon 3 general acchievements moeten maken voor de medic waar je ook echt iets aan hebt, en alleen de medic core aan gaat beginnen. 10K healen in een leven, 10 mil healen totaal, en triage ofzo, die benadrukken tenminste nog medic skill ( behalve die laatste, die rust op 100% geluk denk ik )
*shrug*
maar zover het aan mij zou liggen zou ik nog vrolijk TFC spelen hoor, maar zover ik weet is dat zo goed als dood... vind mij een goede clan en we praten verder ^^
TFC is niet dood hoorAnoniem: 222792 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:19:
wat mij betreft zijn TFC en TF2 zelfs compleet verschillende spellen *shrug*
*shrug*
Helaas zijn 95% van de TFC servers gevuld met bots. Er zijn nog wel een paar servers over maar die kun je op 1/2 hand tellen. Drippy's 2fort is wel erg leuk, veel goede spelers die echt samen spelen.
Wat af en toe ook wel leuk is zijn de escape, hide and seek, climb, conc fun maps. Murderball (4 teams tegen elkaar, gaat er om wie de ball of teletubbie in bezit heeft
) of de simpsons (homer) ftw
. Helaas bied TF2 op dit moment nog niet zoveel mod mogelijkheden maar ik hoop dat valve ze in de toekomst wel gaat uitbreiden. Sommige maps uit TFC zijn zo geniaal en fun dat die prima in TF2 passen met die cartoony stijl.
Wat af en toe ook wel leuk is zijn de escape, hide and seek, climb, conc fun maps. Murderball (4 teams tegen elkaar, gaat er om wie de ball of teletubbie in bezit heeft
Anoniem: 211516
http://www.tf2comic.fr/php/index.php?p=31 ;>Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:30:
Must have a gun this big to ride the demoman
That's just funny on so many levels
Hehe, jammer dat dat niet in TF2 kan. In TFC kon een demo teammates wegblazen en ze dus zo op de battlements helpen van bv 2fort. Dat was mooi teamwork.Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:30:
Must have a gun this big to ride the demoman
That's just funny on so many levels
Dat kan nog steeds... met Friendly Fire aan.
Tja ik vind het wel jammer dat valve de FF optie eruit heeft gehaald. Is best wel leuk af en toe. Zo waren er servers die bijvoorbeeld 2 dagen van de week friendly fire aanzetten. Dan moest je je weer ff aan de andere speelstijl aanpassen wat wel leuk is.
Maar in TFC kon je met FF off ook teammates wegblazen zonder ze te damagen. Wat ook wel grappig was is dat snipers anderen konden wegblazen met hun chargeshot.
Maar in TFC kon je met FF off ook teammates wegblazen zonder ze te damagen. Wat ook wel grappig was is dat snipers anderen konden wegblazen met hun chargeshot.
Anoniem: 25342
Ja idd dat weet ik nog wel, dat was echt lachen... heb zelf vaak als sniper mijn team gelanceerdRutger Mulder schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:49:
Tja ik vind het wel jammer dat valve de FF optie eruit heeft gehaald. Is best wel leuk af en toe. Zo waren er servers die bijvoorbeeld 2 dagen van de week friendly fire aanzetten. Dan moest je je weer ff aan de andere speelstijl aanpassen wat wel leuk is.
maar ff in de huidige gameplay zou de spy echt te sterk maken, met de tfc was de spy veel makkelijker te herkennen
Enige dat ik mis is eigenlijk de hunted optie
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 25342 op 13-05-2008 19:00 ]
Ai.. ik was alweer vergeten dat FF uit de serverconfig is gehaald. Het kan dus helemaal niet meer.
Dan is het inderdaad zonde. Maar spelen ze wars/leagues dan tegenwoordig ook zonder?
Het kunnen wegblazen van teammates kan naast voordelig overigens net zo goednadelig zijn. Sowieso zou het betekenen dat engineers op nóg opzichtigere plaatsen terrecht kunnen komen, net als snipers. En teammembers die irritant willen zijn kunnen dan ook het een en ander uithalen om het voor de rest van het team te verzieken.
Dan is het inderdaad zonde. Maar spelen ze wars/leagues dan tegenwoordig ook zonder?
Het kunnen wegblazen van teammates kan naast voordelig overigens net zo goednadelig zijn. Sowieso zou het betekenen dat engineers op nóg opzichtigere plaatsen terrecht kunnen komen, net als snipers. En teammembers die irritant willen zijn kunnen dan ook het een en ander uithalen om het voor de rest van het team te verzieken.
Volgens mij kan je nog gewoon FF spelen hoor. Bij de custom servers zie ik er zo een paar staan.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ik bedoelde dat je schokkerig beweeg. Waarschijnlijk omdat je niet genoeg updates naar de server zond (je rates hebben daarmee te maken). Kan zijn dat het daaraan lag dat je schokkerig bewoog. Moet je via netgraph eens kijken of er 66/s oid staat bij out(going traffic). Dat zijn de updates per seconde die je naar de server stuurt. De server stuurt er 66/s terug, aangezien hij tick66 zeg.LUH-3417 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:54:
Zeg, wat houdt het in als mijn 'ratings warpen'?
Net even (kort) getest op een ander server en bij out bleef tussen 75/120 schommelen, maar ik zal hem in de gaten houden. Desnoods torrents even wat lager zetten. Ik vond het al zo vreemd dat ik je kon neerbottlen in 1 vs 1 soldier.
Haha geweldig potje vandaag weer gespeeld, ik kon maar niet ophouden, ik geloof ik heb bijna 4 uur gespeeld vandaag 
Paar leuke screenies nog; sommige oud, sommige nieuw, maar ik vond ze het posten waard

Stickies

So Much Blood!
-edit-
kan ik trouwens TF2 instellen de screenshots op te slaan als .JPG ipv die rare .TGA extensie?
Paar leuke screenies nog; sommige oud, sommige nieuw, maar ik vond ze het posten waard

Stickies

So Much Blood!
-edit-
kan ik trouwens TF2 instellen de screenshots op te slaan als .JPG ipv die rare .TGA extensie?
[ Voor 10% gewijzigd door JDeraGear op 14-05-2008 00:29 ]
tik in console
bind "f5" "JPEG"
f5 kan natuurlijk ook een andere key zijn
bind "f5" "JPEG"
Doe dan ook gelijk ff in console het volgende voor de beste kwaliteit jpeg's.
jpeg_quality 100
jpeg_quality 100
Anoniem: 33810
JDeraGear schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:19:
Haha geweldig potje vandaag weer gespeeld, ik kon maar niet ophouden, ik geloof ik heb bijna 4 uur gespeeld vandaag
Ghe, in ieder geval gister weer even bewezen dat het niet alleen 'werk' is op de server ^^ Volgens mij hebben we allemaal wel de birdy-award binnen voor minimaal 10 keer je naam wisselen gedurende 1 ronde..
Ja het was gister wel gezellig zo
maar goed ook want op het laatst wilde het ook allemaal niet meer zo lukken... en was ik ook helemaal de weg kwijt, ik wist echt niet meer wie wie was totdat men begon met praten. Hel ik wist af en toe zelf niet eens meer welke naam ik had. echt een typisch geval van koffie tekort denk ik
Maar jullie kijken echt veel te veel tv zeg, jemig.... echt als je alle figuren van de ducktales, turtles, x-men nog weet..... ik dacht dat ik gek was maar sommige mensen van gisteravond zijn nog veel en veel erger ik ga geen namen noemen... de personen weten het zelf wel
Maar jullie kijken echt veel te veel tv zeg, jemig.... echt als je alle figuren van de ducktales, turtles, x-men nog weet..... ik dacht dat ik gek was maar sommige mensen van gisteravond zijn nog veel en veel erger ik ga geen namen noemen... de personen weten het zelf wel
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 25342 op 14-05-2008 08:47 ]
Nou volgende keer maar namen van bier aannemen dan?
Oeh, mag ik dan Wieckse Rosé zijn?HertogJanNL schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:57:
Nou volgende keer maar namen van bier aannemen dan?
Ach ja, het was gister inderdaad af en toe erg lastig om erachter te komen wie ik nu weer gekilled had of door wie ik gekilled werd. Maar dat had ergens ook wel weer z'n charme. Briljant ook dat je dan weer door de mic's hoorde dat iemand werd gedominate door een 'aartsvijand' (werd als April gedominate door Shredder ^^). Enig nadeel is wel dat ik nu een ontzettende grote lijst heb met namen en ik sta nu als 'optelefoneren' in de ranking. Ach, moet ik dan nog maar ffkes aanpassen. Oh, en ik moet mijn mic weer fixen.
och dat heb ik zo vaak joh
ik join regelmatig de server met 1 of andere vage naam die ik dan van de dag ervoor heb overgehouden, maar dat maakt het ook wel weer leuk denk ik. Voor mij iig wel, lekker incognito spelen totdat ik de sniper class pak of ik besluit mijn mond open te doen
Tja als ik ga spelen met een biertje op dan kunnen we uiteindelijk wel gaan lachen denk ik, zal er eens aan gaan denken...
maar dat gaat denk ik eerder gebeuren als we nog een tijdje mooi weer krijgen, want ja dan zit ik toch achterhuis met mijn laptop tf2 te spelen met headset op

Tja als ik ga spelen met een biertje op dan kunnen we uiteindelijk wel gaan lachen denk ik, zal er eens aan gaan denken...
Ik moest iedere keer zo hard lachen als iemand riep "Oh, shit! Ze hebben weer een Megazord!" en dan kwam er een Übered Heavy om de hoek hobbelen.
Gister wederom. De kar rijdt al meters achteruit bij het laatste checkpoint vandaan, en medics, snipers, demo's en scouts staan er naar te kijken. Ben als HWG dat ding maar gaan aantikkenDonMetal schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:35:
Op Goldrush pak ik regelmatig de scout om ff snel de kar te laten stoppen met achteruit rijden, en m dan ook een meter of 2-3 verder krijgen.

Typisch dat men vind dat het niveau op #1 altijd veel hoger is dan andere pubs, maar vond gister weer een klassiek voorbeeld dat dat best wel meevalt
i am a spy
http://www.youtube.com/wa...psbanana.com/sprays/29510
mij lukt zo iets nooit als ik spy ben
[ Voor 17% gewijzigd door dragon9114 op 14-05-2008 11:20 ]
Languh schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 01:31:
tik in console
bind "f5" "JPEG"
Ah, thanks GentsRutger Mulder schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 02:01:
Doe dan ook gelijk ff in console het volgende voor de beste kwaliteit jpeg's.
jpeg_quality 100
Meestal krijg ik er na een uurtje of 2½ á 3 genoeg van, maar 4 uur is alweer erg veel, is de hele avond manAnoniem: 33810 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:30:
[...]
is het erg als mijn standaard TF2 sessies minimaal uit 3 uur bestaan
?
Stelletje naäpers met jullie Ducktales gebeuren.
[ Voor 5% gewijzigd door Tijnisch op 14-05-2008 13:11 ]
Damn, ik heb duidelijk weer wat gemist gisteren... 
Ik ga wss de hele week niet echt online zijn. Dit weekend organiseert de lokale jeugdclub een festival (40 jaar al!) en alles moet deze week opgezet worden...
Daar komt zelfs de "FYI I Am Medic" achievement vandaan!
Ik ga wss de hele week niet echt online zijn. Dit weekend organiseert de lokale jeugdclub een festival (40 jaar al!) en alles moet deze week opgezet worden...
Lol, die's al ZO oud!dragon9114 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:19:
i am a spy![]()
Ik krijg binnenkort ook TF2 (eindelijk
) maar ik weet nog niet precies welke class ik ga spelen, ik wil deze graag een beetje afstemmen op de GoT-servers. Dus welke class zijn jullie nodig?
Mijn voorkeur gaat uit naar de Demoman.
Alle classes zijn nodig! Kortom, speel van alles
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Niet nog 1 demoman lol ^^User.tmp schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:21:
Ik krijg binnenkort ook TF2 (eindelijk) maar ik weet nog niet precies welke class ik ga spelen, ik wil deze graag een beetje afstemmen op de GoT-servers. Dus welke class zijn jullie nodig?
![]()
snipers zitten ook vol

We can always use another decent medic... *hoopvol*
Jup, je hebt best wel wat gemist.. Tbh, we misten sowieso wel wat 'vaste' mensen. Maar neemt niet weg dat het gezellig was.Elvis schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:10:
Damn, ik heb duidelijk weer wat gemist gisteren...
[...]
Lol, die's al ZO oud!
Elvis, je moet wel oppassen, want ik begin de 30.000 toch behoorlijk te naderen nu
Speel jij dan flink wat minder als mij?Mik! schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:48:
[...]
Jup, je hebt best wel wat gemist.. Tbh, we misten sowieso wel wat 'vaste' mensen. Maar neemt niet weg dat het gezellig was.
Elvis, je moet wel oppassen, want ik begin de 30.000 toch behoorlijk te naderen nu
Weet nog wel dat wij beide rond de 50ste plaatst zaten, een keer ik op pagina 1, dan weer jij :-0>.
Zit nu @ 32k punten.
Een goede spy missen we nog voor het team waar cabo niet in zit :-).
Great, tf2 bevroor een beetje, reset ik mijn pc, zegt die bij elke map "Your map [maps/pl_goldrush.bsp] differs from the server". Dit voor elke map, echt vaag.
Naja, dan maar eraf gooien, tf2 leverd wel veel problemen sinds de laatste update.
Naja, dan maar eraf gooien, tf2 leverd wel veel problemen sinds de laatste update.
Mooi niet, daar ben ik veel te suicidaal voor.Elvis schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:45:
Verify game integerty via steam, dit zou het waarschijnlijk oplossenMOAW schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:51:
Great, tf2 bevroor een beetje, reset ik mijn pc, zegt die bij elke map "Your map [maps/pl_goldrush.bsp] differs from the server". Dit voor elke map, echt vaag.
Jawel! http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=21615Tijnisch schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:10:
[...]
Speelde 4 dagen lang op de GoT server als Darkwing Duck (mijn steamavatar is ook DWD) en 2 dagen nadat ik stop zijn jullie allemaal Ducktalers.
Bewijs... geen idee, zou ik dat via HLstats (oid) kunnen vinden?
(naar beneden scrollen en Known Alliasses bekijken)
@Mik: Oh je bedoelde 30,000 punten? Ik dacht dat we allereerst naar plaats 30 op de ranking gingen. Niet dat dat veel gaat helpen, sta ik nog 10 plaatsen achter...
Maar ik heb ook nog veel andere dingen te doen, zoals ik in 1 van mn vorige posts al zei.
Plus: dat terwijl ik dingen met de clan doe, jij op S#1 punten zit te rijven...
Plus: dat ik mn natuurlijk aangeboren charme wat aan het aanzwengelen ben de laatste tijd
Plus: ben ik ook (nog altijd!) bezig met CP_Depot omdat ik en Koe (maar vooral Koe
</uitvluchtenmodus>
Volgens mij komt het inderdaad daar vandaan, want gister begon het over Darkwing Duck en de Ducktales themesong. Dacht eigenlijk dat de aanwezige Darkwing diezelfde was als de afgelopen week.
Nee dat was Koeitje gister.frickY schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:42:
Volgens mij komt het inderdaad daar vandaan, want gister begon het over Darkwing Duck en de Ducktales themesong. Dacht eigenlijk dat de aanwezige Darkwing diezelfde was als de afgelopen week.
Nageäapt dus
Koetje wou dat iedereen duck tales names ingame gebruikte anders hoorde je er niet bij.
was funny anyway's ^^
was funny anyway's ^^
Ja daar kun je alle aliasen van de steam id's zien.
Er is zelf een mod of externe plugin voor Source games waar je iemand met een bepaald steam id een vaste nick kunt geven. Weet niet of het onder TF2 ook werkt omdat je nick van de steamcommunity komt maar onder DoD:S werkt het goed. Die gast met die sniper rename je dan gewoon naar "eikel met sniper" en iemand anders "n00b die graag granaten kopt" ... etc etc ... kan heel aangenaam zijn als je domineert en heel vervelend als je slecht speelt.
EDIT: Onder DoD 1.3 was dit AMX rename dacht ik ... weet niet precies hoe de Source plugin heet.
Er is zelf een mod of externe plugin voor Source games waar je iemand met een bepaald steam id een vaste nick kunt geven. Weet niet of het onder TF2 ook werkt omdat je nick van de steamcommunity komt maar onder DoD:S werkt het goed. Die gast met die sniper rename je dan gewoon naar "eikel met sniper" en iemand anders "n00b die graag granaten kopt" ... etc etc ... kan heel aangenaam zijn als je domineert en heel vervelend als je slecht speelt.
EDIT: Onder DoD 1.3 was dit AMX rename dacht ik ... weet niet precies hoe de Source plugin heet.
[ Voor 9% gewijzigd door Kain_niaK op 14-05-2008 18:25 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
SourceMod heeft wel een plugin om iemand's naam te veranderen, maar dat werkt inderdaad niet met TF2.
Sjongejonge die autojoin van TF2 zuigt ook de pan uit hè... net 2½ uur non-stop op autojoin gestaan voor GoT #1...
Koeitje zei al dat ik via console moest joinen... maar inmiddels heb ik al geen zin meer (na 2 uur op een server gespeeld te hebben waar blauw op goldrush met 4 snipers niet uit spawn wil komen, en ik een admin-warning krijg als ik er wat van zeg
)...
Wie moet ik omkopen voor een reserved slot op GoT1?
How much, tell me, everybody has a price
Koeitje zei al dat ik via console moest joinen... maar inmiddels heb ik al geen zin meer (na 2 uur op een server gespeeld te hebben waar blauw op goldrush met 4 snipers niet uit spawn wil komen, en ik een admin-warning krijg als ik er wat van zeg

Wie moet ik omkopen voor een reserved slot op GoT1?
How much, tell me, everybody has a price
Met auto-join kom je er in principe ook nooit in, tenzij je een reserverd slot hebt. En die adminwarning was zeker van koeitje? Ja zo voorspelbaar.

"Koeitje zei al dat ik via console moest joinen"
En hoe moet dat dan? :C
Console aanzwengelen met ~ (naast de 1).Tijnisch schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:36:
"Koeitje zei al dat ik via console moest joinen"
Werkt dat niet, dan eerst naar options, dan advanced en dan 'enable developer console' aanvinken.
In de console type je 'connect <adres>'
Waar <adres> staat voor het ip en de poort van de GoT server in dit geval.
Dit adres kun je vinden door rechts te klikken op de GoT server en properties op te vragen.
Als je dat even aanhaalt en kopieert kun je het zo achter je connect commando plakken
This post was created with 100% recycled electrons
Nee dat was op een andere server: [NL/BE]TF2Nederland.nl: 80.84.250.175:27015Cabo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:31:
Met auto-join kom je er in principe ook nooit in, tenzij je een reserverd slot hebt. En die adminwarning was zeker van koeitje? Ja zo voorspelbaar.
Zaten met 4 man te snipen op goldrush spawn, als BLAUW notabene

dus ik zeg: "omfg get your lazy asses out of spawn!! Are you so afraid to die?!"
krijg ik meteen: "[admin] I'm warning you DeraGear; next one will be kick" van BadTouch... die zat zelf te snipen op spawn. Niks geen eerdere waarschuwing verder ofzo, meteen dreigen
pff waren alle servers maar zoals GoT..
GENIAALSniperFox schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:16:
En dan denk je alles gezien te hebben!![]()
[afbeelding]

Beter dan rickrolled worden ingame. :x
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ging weer lekker daarstraks.. ben dus duidelijk een medic/engi ... Kwam Silex ook nog tegen op een andere server onder een andere (?) naam.
http://gottf.hlstatsx.com...=tf&st=player&q=ducktalesSpeelde 4 dagen lang op de GoT server als Darkwing Duck (mijn steamavatar is ook DWD) en 2 dagen nadat ik stop zijn jullie allemaal Ducktalers.
Bewijs... geen idee, zou ik dat via HLstats (oid) kunnen vinden?
Ik weet niet of ik heel veel minder speel of niet. Ik weet wel dat je mij flink hebt ingehaald, dat dan weer wel. En je aantal dagen speeltijd is minder (volgens mij een dag minder ofzo). Sta nu wel standaard op pagina 1, dat dan weer wel. Maar goed, ik verlies regelmatig punten, zeker wanneer ik pyro speel. Met mediccen gaat het punten binnenhalen een stuk beter (gister in 40 minuten iets van 400 punten erbij).Napo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:50:
Speel jij dan flink wat minder als mij?
Weet nog wel dat wij beide rond de 50ste plaatst zaten, een keer ik op pagina 1, dan weer jij :-0>.
Zit nu @ 32k punten.
So 2007SniperFox schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:16:
En dan denk je alles gezien te hebben!![]()
[afbeelding]
@ elvis: Ik dacht inderdaad 30.000 punten ^^ Plaats 30 halen vraagt wel heel veel tijdsinvestering. En ja, ook ik ben druk. Als jij clandingen hebt, heb ik of competitiewedstrijd of training. Weekenden ben ik ook vaak kwijt, want dan zit ik bij Copy (of hij bij mij) en dan zijn we ook niet altijd ingame. Aangeboren charme hoef ik niet aan te zwengelen, want a. die heb ik al en b. heb ik niet nodigElvis schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:40:
@Mik: Oh je bedoelde 30,000 punten? Ik dacht dat we allereerst naar plaats 30 op de ranking gingen. Niet dat dat veel gaat helpen, sta ik nog 10 plaatsen achter...
Maar ik heb ook nog veel andere dingen te doen, zoals ik in 1 van mn vorige posts al zei.
Plus: dat terwijl ik dingen met de clan doe, jij op S#1 punten zit te rijven...
Plus: dat ik mn natuurlijk aangeboren charme wat aan het aanzwengelen ben de laatste tijd(en daar kruipt de meeste tijd in)
Plus: ben ik ook (nog altijd!) bezig met CP_Depot omdat ik en Koe (maar vooral Koe) niet snel tevreden zijn.
</uitvluchtenmodus>
Wat het briljante daaraan is, iedereen neemt ook een personage dat bij hem past, klik maar eens op die namen en zie wie het is.
Die BaDTouCH ken ik wel, is er eentje van de Rastaclan. Ik zal em wel es zeggen hoe het hoortJDeraGear schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:52:
[...]
Nee dat was op een andere server: [NL/BE]TF2Nederland.nl: 80.84.250.175:27015
Zaten met 4 man te snipen op goldrush spawn, als BLAUW notabene![]()
dus ik zeg: "omfg get your lazy asses out of spawn!! Are you so afraid to die?!"
krijg ik meteen: "[admin] I'm warning you DeraGear; next one will be kick" van BadTouch... die zat zelf te snipen op spawn. Niks geen eerdere waarschuwing verder ofzo, meteen dreigen
Ik heal iedereen, probeer ook veel meer een allrounder te zijn dan iemand die continu achter dezelfde aanloopt.Anoniem: 211516 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 03:22:
[...]
niet dat wat uitmaakt normaal wordt ik toch nie ge healed.
Bij Marky hebben we gezegd dat 'ie z'n naam moest veranderen naar Guus Geluk. Koei als Darkwing is ook perfect gekozen ^^ Copy als Dagobert klopt ook (inside information). Ach, we hadden gewoon lol. We begonnen als de Power Rangers en dat werden de Turtels, Ducktales, X-men en op een gegeven moment gewoon random loze namen (Pokemon, animé-series etc.). Als je maar lol hebt dacht ik maar zoDeNeusbeer schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:47:
Wat het briljante daaraan is, iedereen neemt ook een personage dat bij hem past, klik maar eens op die namen en zie wie het is.
Ah, vandaarMik! schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:08:
Copy als Dagobert klopt ook (inside information).
* Anoniem: 132923 maakt notitie vriendin géén TF2 te laten spelen
[ Voor 7% gewijzigd door JDeraGear op 15-05-2008 10:51 ]
Is dit topic niet een beetje in violation met de algemene norm van niet meer als 1000 reacties per topic?
Al bijna 30% overtreding !
Al bijna 30% overtreding !
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dit topic is gesloten.