[PC] Team Fortress 2, deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 48.204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Welk medic wapen is sterker? De normale gun of de "bloedzuiger"?

Wat lekker is bij goldrush is als je achter die kar schuild en wat naalden eroverheen schiet. Geeft een goede dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:07:
[memorable moment]
al moet ik zeggen dat [GoT]surge wel HEEL lief bleef staan tot de deuren in goldrush open gingen... "thanks for standing still mate"
[afbeelding]
( maar [GoT]surge is BESLIST geen noob ^_^, daar issie veels te goed voor )
[/memorable moment]
Ahhhh, was dat toen ik als heavy bij stage1 even stil bleef staan en toen de deur open ging ik meteen een headshot kreeg? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Cabo schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:45:

Wat lekker is bij goldrush is als je achter die kar schuild en wat naalden eroverheen schiet. Geeft een goede dekking.
Welk wapen sterker is kan een hele discussie apart worden imo... :Y)
In principe doen ze allebei evenveel damage (on hit).
Maar bij de de Blutsauger heb je geen crits (tenzij op het einde van een de map, als je gewonnen hebt (of mss met een kritzkrieg charge, nog niet getest))
Langs de andere kant krijg je met de Blutsauger wel elke +3hp als je iemand raakt...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
Cabo schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:45:

die unlockable is beter. die ene 5% dat je crits krijgt is het niet waard vor ong +50 health per gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elvis schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:45:
[...]

Die heb ik gehaald met Koeitje op een volle 24/7 Dustbowl server.
Hij demo & ik medic. Uber chargen, daarmee naar voor stormen en 5 kills maken.
Dan terug in de spawn gaan staan en nog 2 ubers chargen en laten aflopen... :D
Slecht hoor, die ik heb ik gewoon tijdens normaal spelen op een public server (met 100% onbekende mensen) gehaald :P. Niks vriendjespolitiek of afspraken maken, gewoon spelen :).

Maar ik moet wel toegeven dat deze achievement zo behaald kan worden...er zijn er ook die je zonder afspraken gewoon onmogenlijk kan halen helaas :(.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

PainkillA schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:02:
[...]

die unlockable is beter. die ene 5% dat je crits krijgt is het niet waard vor ong +50 health per gevecht.
Crits bij de gwone syringegun hebben toch al meer dan een paar keer (lees: meer dan ik me kan herinneren) het leven gered, door op het juiste moment te komen... :)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar heb je gelijk. Er zijn zoveel medics die niet met de syringegun kunnen mikken, tis gewoon lachwekkend soms ^_^
Niet iedereen heeft in de gaten dat je rechts onder met je crosshair moet mikken :P.

De unlockable is 10980980 keer beter, crits heb je vrij weinig aan omdat de kans zo klein is en je geen life hebt om te tanken. Met die blautsauger kan je tanken :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Elvis schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:05:
[...]

Crits bij de gwone syringegun hebben toch al meer dan een paar keer (lees: meer dan ik me kan herinneren) het leven gered, door op het juiste moment te komen... :)
ja maar je leven was denk net zo goed gered als je 1 mag in iemand had gepompt :P En tegen een pyro win je als je een beetje kan aimen ALTIJD met bloodsucker. Daarbij komt nog eens dat ik niet houd van vertrouwen op een random iets en is het altijd handig om ff een tros naalden in een vijandelijke groep te gooien voor wat extra health. Nog een voordeel( ja idd nog een :P ) het lijkt op een of andere manier makkelijker aimen met die bloodsucker. hetzei door de wapenmodel of dat het echt anders is. Ook win je 1vs1 9x van de 10x van een andere medic die een normale neeldegun heeft. maargoed das dus wat ik ervan denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Fixed exploit where players could drop weapons onto the ground for other players to pickup
Wat bedoelen ze met "drop weapons"? Als je dood gaat blijft je primary weapon gewoon liggen dus dat is het niet . Op het steam forum kom je uit op een of andere excentrieke discussie over wapens met kleine upgrades( die je at random kan oppakken). Of is het soms de bedoeling dat je een ubersaw op deze manier toch kan krijgen? :?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wapens die op de grond vallen kan je ook niet oppakken als zijnde "wapen", alleen als ammo voor je eigen wapen...dus hoe ze dat inderdaad voor elkaar krijgen is mij een raadsel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
wat een overload aan NOOB medics zeg. Die staan maar wat dom voor hun uit te kijken of healen alleen maar andere medics. Wat net zo erg is is dat sommign mensen als heavy zijn gewoon niet weten wat te doen behalve dan recht op een vijand aflopen en gekilled worden binnen 1 sec. Je kunt wel merken dus dat er free weekend is van valve waardoor het newby level erg hoog word. Dit gecombineerd door medic maddness is gewoon fcked up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Het zal wel een consoleopdracht zijn waarmee je gedrag in de Source-engine kunt triggeren. In bijv Halflife kun je je wapens weggooien, wellicht dat ze dit in TF2 ook voor elkaar hebben gekregen :?
Dan kan een ander hem oppakken (standaard engine gedrag) en als je spawned krijg je zelf weer een nieuwe.

@HertogJanNL
Goed. Bannen is wellicht wat overdreven. En ook sterk afhankelijk van de situatie.
Als er lekker gespeelt werd, een goede sfeer hiing, en 2 vervelo's verpesten dat op die manier, lijkt het me terrecht. Als de hele ronde sowieso al nergens over ging hebben tenminste 2 mensen nog wat plezier. Maar laten we dan in ieder geval beginnen met het lame te noemen ;)

[ Voor 38% gewijzigd door frickY op 03-05-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Damn, wat een slecht weekend voor TF2. Gelukkig heb ik GTA4 nog liggen.

Speel je op een 2fort-server met vier medics in je team, geen enkele die je even wilt healen. Of je hebt vier snipers in je team zitten wat niet goed is voor de offensieve kracht van het team. :/

Wel een mooie oplossing gevonden: al heb je teveel snipers in je team, spawn als pyro en ga ze opfokken. Voor hun springen, vlammen in hun gezichtsveld schieten, etc. Er zitten er dan altijd wel een paar bij die het dan zat zijn om sniper te spelen en voor een andere class gaan. :>

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

[...]
Daar heb je gelijk. Er zijn zoveel medics die niet met de syringegun kunnen mikken, tis gewoon lachwekkend soms ^_^
dat vereist ook enige oefening, als je nu pas voor het eerst écht medic gaat spelen, dan ken je dat nog niet...

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er overigens nog iets bekend van de volgende update ?
Ik ben echt nieuwschierig wat de scout en pyro zullen krijgen.

Ik zou het wel weer leuk vinden als de vlammen weer overdraagbaar zijn. Net zoals in TFC.. 1 grote chaos !
En voor de scout zou ik wel weer een crowbar willen zien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iain schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 15:36:
[...]

dat vereist ook enige oefening, als je nu pas voor het eerst écht medic gaat spelen, dan ken je dat nog niet...
Ik klok nu geloof ik 13 uur als medic en win van de meeste "pro" medics zonder problemen met m'n needle/medicgun :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:20:
Is er overigens nog iets bekend van de volgende update ?
Ik ben echt nieuwschierig wat de scout en pyro zullen krijgen.

Ik zou het wel weer leuk vinden als de vlammen weer overdraagbaar zijn. Net zoals in TFC.. 1 grote chaos !
En voor de scout zou ik wel weer een crowbar willen zien !
nee nog niks.

Vraag; Die ene uber voor de critics. Laad die sneller uber dan die normale uber wanneer je iemand heald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Cabo schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:35:
[...]

nee nog niks.

Vraag; Die ene uber voor de critics. Laad die sneller uber dan die normale uber wanneer je iemand heald?
Die uber voor crits, bedoel je? Of die sneller laadt wanneer healed, bedoel je?
Niet dat ik weet.
En die critics krijgen alleen uber als ze goeie reviews schrijven ^_^

Edit: Nou hebben ze die bug gefixed waardoor je de Milestone 1 & 2 Achievements niet te vroeg krijgt.
Ik heb 37/39 achievements (scout 3 kills met 1 uber & 5 kill-assists op een enemyCP nog) maar ik heb de ubersaw nog altijd... Nét optijd gehaald dus :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door Elvis op 03-05-2008 18:49 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
frickY schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:42:
Het zal wel een consoleopdracht zijn waarmee je gedrag in de Source-engine kunt triggeren. In bijv Halflife kun je je wapens weggooien, wellicht dat ze dit in TF2 ook voor elkaar hebben gekregen :?
Dan kan een ander hem oppakken (standaard engine gedrag) en als je spawned krijg je zelf weer een nieuwe.
De goede oude tijd met HL1DM, dat was pas teamwork. Wapens sharen :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Elvis schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:48:
[...]

Niet dat ik weet.
En die critics krijgen alleen uber als ze goeie reviews schrijven ^_^

Edit: Nou hebben ze die bug gefixed waardoor je de Milestone 1 & 2 Achievements niet te vroeg krijgt.
Ik heb 37/39 achievements (scout 3 kills met 1 uber & 5 kill-assists op een enemyCP nog) maar ik heb de ubersaw nog altijd... Nét optijd gehaald dus :Y)
nouja zoals je bij de beschrijving van het wapen in de unlock menu kunt lezen staat er toch echt "+10% uber charge rate"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:44
Even een vraagje tussendoor. Toen ik vandaag in m'n Steam Games zat te kijken ontdekte ik daar het volgende bij stond: "Team Fortress 2; Geschenken: 1.1 dagen over". Ik natuurlijk meteen op Installeren geklikt en nu wacht ik tot het downloaden compleet is, maar kan me niet heugen dat iemand me TF2 cadeau heeft gedaan 8)7 . Dus weet iemand wat voor actie dit is? :o

Afbeeldingslocatie: http://rez1987.nl/GoT/TF2.jpg

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

ReZ1987 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:30:
Even een vraagje tussendoor. Toen ik vandaag in m'n Steam Games zat te kijken ontdekte ik daar het volgende bij stond: "Team Fortress 2; Geschenken: 1.1 dagen over". Ik natuurlijk meteen op Installeren geklikt en nu wacht ik tot het downloaden compleet is, maar kan me niet heugen dat iemand me TF2 cadeau heeft gedaan 8)7 . Dus weet iemand wat voor actie dit is? :o

[afbeelding]
Het is newbie weekend bij TF2 :P

Oftewel een weekend gratis spelen voor iedereen met een steam account.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ReZ1987 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:30:

[afbeelding]
Ieuw Nederlands :'(

Maargoed, niemand heeft je TF2 cadeau gegeven, je mag 2 dagen gratis TF2 spelen (lang leve Valve?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Het is dit weekend, gratis TF2 spelen. Dus ik denk dat dat het is. het is een geweldig spel!
Elvis schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:48:
[...]

Niet dat ik weet.
Je hebt nu twee uberwapens. Het lijkt aslof die dat nieuwe wapen sneller uber laad dan het andere.

[ Voor 64% gewijzigd door Cabo op 03-05-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:44
Dutchmega schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:35:
[...]

Ieuw Nederlands :'(

Maargoed, niemand heeft je TF2 cadeau gegeven, je mag 2 dagen gratis TF2 spelen (lang leve Valve?)
Aha, dankjewel. Kon ook geen announcements vinden dus dacht ik "vraag de mensen op GoT wel" :+
En Nederlandse taal ownt >:) .

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Cabo schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:35:
Het is dit weekend, gratis TF2 spelen. Dus ik denk dat dat het is. het is een geweldig spel!

[...]

Je hebt nu twee uberwapens. Het lijkt aslof die dat nieuwe wapen sneller uber laad dan het andere.
Achja, kan zijn. Ik dacht dat +10% ubercharge dat de duur van de uber 10% langer is...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
zal het nog maar een keer herhalen:

"+10% uber charge rate" = 10% sneller opladen
duur is nog steeds 10 seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Snap niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Houd het nuttig. Net als in andere topics topics is het nuttig om te melden wat je download en met welke snelheid.

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 20:01 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Heeft iemand nog een lijstje (of link naar) van verschillende "advanced launch options"?
TF2 laadt de laatste tijd traag en ik meen me te herinneren dat ik vroeger (voor recente virusinfectie) een launch option had dat ie dual core enz. moest gebruiken...
Ook had ik er 1 die de intro automatisch skipte...

Edit: Ook nog nieuwe spray gemaakt deze middag ^_^

Afbeeldingslocatie: http://www.aerts.dk/TF/medic.gif
(ingame ziet hij er beter uit...)

[ Voor 18% gewijzigd door Elvis op 03-05-2008 20:19 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik gebruik deze launch commands:
-novid -heapsize 524288 -noipx -nojoy
Heapsize is natuurlijk afhankelijk van hoeveel geheugen je hebt, novid skipped de intros, noipx zet IPX uit (verouderd, zal je nooit gebruiken) en nojoy zorgt ervoor dat de joystick niet geladen wordt (heb ik toch niet). Weet niet of het veel verschil maakt met opstarten (qua snelheid), maar het kan geen kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Try this:

-heapsize 2048000 -novid -noipx +host_thread_mode 1

En dit in je autoexec.cfg

cl_threaded_bone_setup "1"
cl_threaded_client_leaf_system "1"
r_threaded_client_shadow_manager "1"
r_threaded_particles "1"
r_threaded_renderables "1"
mat_queue_mode -1
host_thread_mode 2

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:26
hmmm tijdens het spelen vandaag en gisteren is me toch iets merkwaardigs opgevallen....99 van 100 keer lopen disguised enemy spies rond met mijn naam... vreemd maar welk makkelijk voor mij om ze te herkennen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Twisted schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:42:
Try this:

r_threaded_particles "1"
mat_queue_mode -1
host_thread_mode 2
die autoexec.cfg heb ik niet. Kan ik die zelf aanmaken? Waar moet ik hem dan plaatsen? :Y)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
De autoexec.cfg kan je gewoon zelf maken, zelfde directory waar je config.cfg staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:54
Elvis schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:16:
Heeft iemand nog een lijstje (of link naar) van verschillende "advanced launch options"?
TF2 laadt de laatste tijd traag en ik meen me te herinneren dat ik vroeger (voor recente virusinfectie) een launch option had dat ie dual core enz. moest gebruiken...
Ook had ik er 1 die de intro automatisch skipte...

Edit: Ook nog nieuwe spray gemaakt deze middag ^_^

[afbeelding]
(ingame ziet hij er beter uit...)
Google levert het volgende op:
-novid : geen intro
-nojoy: geen joystick (scheelt laadtijd)
-noipx: geen ipx (scheelt laadtijd)
+host_thread_mode 2: voor multi-core procs
-heapsize x: vul voor x het aantal kB in wat je aan mem voor tf2 wilt reserveren (dus 1024000 voor 1024MB)

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 13:26
Ben nog opzoek naar wat vrienden om mee te spelen...ingame naam is "Chris" , Heb pas 17 van de 39 achievements en die andere lukken niet goed op de public server :-( en ik begin ook een hekel te krijgen aan soldiers/pyros die stug door een hoekje blijven schieten terwijl ik ze uber....of een scout die hard weg rent....

Mijn Steam profile: Steam profile

Ben voornamelijk medic (nogal aanvallend) of een erg suicidale pyro...die vaak op stickies duikt of mezelf voor een sentry gooi om de weg vrij te maken voor de rest van het team

@Cabo hieronder...is dat negatief bedoeld of zo?

[ Voor 4% gewijzigd door chrisO op 03-05-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
chrisO schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:43:
Ben nog opzoek naar wat vrienden om mee te spelen...ingame naam is "Chris" , Heb pas 17 van de 39 achievements en die andere lukken niet goed op de public server :-( en ik begin ook een hekel te krijgen aan soldiers/pyros die stug door een hoekje blijven schieten terwijl ik ze uber....of een scout die hard weg rent....

Mijn Steam profile: Steam profile

Ben voornamelijk medic (nogal aanvallend) of een erg suicidale pyro...die vaak op stickies duikt of mezelf voor een sentry gooi om de weg vrij te maken voor de rest van het team
Wat een held :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richtpunt voor heapsize is de helft van je ram, zo was het iig in css en lijkt mij ook voor tf2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ren altijd weg bij medic probeer wel in range te blijfe voor uber.
maar om dan ook nog eens 3 kills te make.
zonder close genoeg te blijfe is gewoon moeilijk.
tenzij om crit uber gaat is het nog wel te doen.
wie zou er nou niet weg renne als die iemand met uber charge ziet aankome dan ben je ook gewoon dom.
eigelijk zoude ze medics meer walk speed moete geve niet dat het gameplay ruined anyway.
ik erger me zelf wel enorm aan dat ik van snelheid gestript wordt.
als ik hulp nodig heb van medic om iemand te kille bv.
ik weet niet off valve ook door heeft dat die achiement echt bijna onmogelijk is.
en mega veel luck nodig hebt om dat te doen op pub server.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:50:
Richtpunt voor heapsize is de helft van je ram, zo was het iig in css en lijkt mij ook voor tf2.
dat verklaart waarom ik crashe als ik hem op 4 gb probeer te zette ;> bv

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Nog een mooie tip voor de mensen die First Do No Harm willen halen. Ga gewoon zitten bij een team dat er werkelijk niks maar dan ook niks van bakt (nul punten). Als niemand punten heeft sta je ook nummer 1. Dit merkte ik toen ik Badlands op een pubserver zat te spelen. Precies weer aan de verkeerde kant (die wonnen). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Als niemand punten heeft dan heb jij toch ook niks, moet toch assisten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Weet ook niet precies wat er gebeurt is, maar we hadden totaal geen tegenstand en aan het eind kreeg iemand die achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Twisted schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:42:
Try this:

r_threaded_particles "1"
mat_queue_mode -1
host_thread_mode 2
De beroemde multi-threading aanzetten laat TF2 crashen hier :/
Ik heb een Intel Quad Q6600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
Dutchmega schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:50:
[...]

De multithreading aanzetten in de autoexec.cfg laat tf2 inderdaad crashen, dat was meer een developer ding dan dat het voor de end-user was.

De launch option +host_thread_mode 2
is echter wel stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
boredgeestje schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:02:
[...]

De multithreading aanzetten in de autoexec.cfg laat tf2 inderdaad crashen, dat was meer een developer ding dan dat het voor de end-user was.

De launch option +host_thread_mode 2
is echter wel stabiel
ook niet altijd, vooral als je windowed mode speelt en af en toe van venster wisselt wil ie nog wel eens crashen. Ook is de framerate soms niet constant (stotteren bij hoge fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Na lang wikken en wegen ben ik uiteindelijk op de volgende compositie uitgekomen om mijn haat/liefde verhouding van vanavond met Cabo te uitten:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/cptagliola/GoT/cabo%20is%20looking%20good!-t.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Haha, was weer erg gezellig :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat_queue_mode 2 (zorgt voor zwarte screenshots)

Alt tabben crasht het spel, maar zou op intel processors (duo en quad) geen probleem mogen vormen behalve misschien slecht gemaakte custommaps of overvolle 32 man servers

Verder van de rest hoef je niet veel commands te gebruiken.

De heapsize command is overbodig geworden.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2008 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

nog wat screens
Afbeeldingslocatie: http://www.aerts.dk/TF/screens/tn_cp_castle30035.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.aerts.dk/TF/screens/tn_cp_castle30031.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aerts.dk/TF/screens/tn_cp_castle30030.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.aerts.dk/TF/screens/tn_pl_goldrush0017.jpg

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Dutchmega schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:50:
[...]

Hier werkt het goed; wel op een dual core geen quad. Dat zou eigenlijk niks uit mogen maken. Heb je mischien de heapsize overgenomen zonder die aan te passen? Die staat nameijk op 2GB in mjin config.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Wat rare screens van mij:

Afbeeldingslocatie: http://iain.nl/wp-content/uploads/2008/05/cp_gravelpit0006-150x150.jpg Afbeeldingslocatie: http://iain.nl/wp-content/uploads/2008/05/ulyssesnl-is-looking-good-150x150.jpg

Als je als medic van class wisselt terwijl je een uber hebt, blijf je de straling van de uber de gehele map door zien! :+

Afbeeldingslocatie: http://iain.nl/wp-content/uploads/2008/05/pl_goldrush0001-150x150.jpg

een mooie manier om dood te zijn

Afbeeldingslocatie: http://iain.nl/wp-content/uploads/2008/05/cp_dustbowl0029-150x150.jpg

reclame op de creativehosting-nl-server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij heeft niet eens veel effect multi threading
met mat_queue_mode 2.
had wel ooit als cpu overclockte dat ie dan wel crashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Weet iemand waar je die -novid, -noipx, -nojoy en heapsize moet invoeren? Gewoon in de autoexec.cfg? Als ik het in de console doe werkt het niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Heraclius schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:18:
Weet iemand waar je die -novid, -noipx, -nojoy en heapsize moet invoeren? Gewoon in de autoexec.cfg? Als ik het in de console doe werkt het niet. 8)7
nou van die 2e en 3e launch option heb ik nog nooit gehoord. maar voeg het maar toe aan de snelkoppeling waarmee je het spel opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb dat soms als ik doodga als schietende Heavy, dan blijft die vlam van mijn geweer in beeld terwijl ik wacht op mijn respawn. Had ik ook al voor de laatste updates. Zodra ik respawnde verdwijnde die vlam dan weer, maar als ik respawnde als Heavy, zag ik mijn geweer nog wegzakken, alsof ik echt dan pas stopte met schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:28
Nou leuk hoor dat gratis TF2 weekend. Mijn favo servers zitten vandaag vol cheaters die de uber exploit gebruiken om het spel te verzieken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:52:
Ik heb dat soms als ik doodga als schietende Heavy, dan blijft die vlam van mijn geweer in beeld terwijl ik wacht op mijn respawn. Had ik ook al voor de laatste updates. Zodra ik respawnde verdwijnde die vlam dan weer, maar als ik respawnde als Heavy, zag ik mijn geweer nog wegzakken, alsof ik echt dan pas stopte met schieten.
Lol ja dat heb ik ook best wel vaak ..
biobak schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:02:
Nou leuk hoor dat gratis TF2 weekend. Mijn favo servers zitten vandaag vol cheaters die de uber exploit gebruiken om het spel te verzieken...
uber exploit ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Kom op {GoT] :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
Ja er is een exploit waarbij een medic zichzelf oneindig uber kan geven. Tip: dit is te counteren door betreffende speler te healen.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:28
Brainstorm schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:10:
Ja er is een exploit waarbij een medic zichzelf oneindig uber kan geven. Tip: dit is te counteren door betreffende speler te healen.
Die fix ken ik, maar als je tegenstander dat niet doet omdat ze zo nodig willen winnen, gaat voor mij de lol er snel af. Dan is dat team w.m.b. even slecht bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan die autoteambalance alsjeblieft uit (of veel minder agressief als dat kan) op de GoT servers?! 't is echt gruwelijk irritant :r Doe je veel moeite om het andere team te verzwakken (kills, sentries slopen etc), zit je ineens in het andere team :/
Het is niet eens echt nodig op de servers, als de teams niet gelijk zijn hoef je maar even te wachten en de server zit weer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon als je auto team balance mesage ziet ff niks doen volgens mij.
1e die kill maakt wordt geswitched vaak
tenminste voor mij is dat zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:42:
gewoon als je auto team balance mesage ziet ff niks doen volgens mij.
1e die kill maakt wordt geswitched vaak
tenminste voor mij is dat zo
De eerste die gekilled wordt. Als je echt niet wilt switchen, tijdens die 5 seconden niet dood gaan ;)
Ik zou voor willen stellen om niet te balancen in de laatste minuut. Of een soort opt-in, je kan aangeven of je wilt wisselen. Van degene die aangeven dat ze geen bezwaar hebben om te wisselen, wordt een random keuze gemaakt. Als niemand zich opgeeft, dan wordt er alsnog een random keuze gemaakt zoals dat nu gebeurt. Ik vrees dat niemand zich uit zich zelf laat switchen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die gun, elkaar blijven uberen als medic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Brainstorm schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:10:
uber-exploit? is dat die met 2 medics met ubersaw? Hoe helpt het dan hem te healen?

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
Heraclius schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:18:
In steam rechtsklikken op TF2 in de Games list, dan properties en dan launch options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

iain schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:36:
[...]

De eerste die gekilled wordt. Als je echt niet wilt switchen, tijdens die 5 seconden niet dood gaan ;)
Ik zou voor willen stellen om niet te balancen in de laatste minuut. Of een soort opt-in, je kan aangeven of je wilt wisselen. Van degene die aangeven dat ze geen bezwaar hebben om te wisselen, wordt een random keuze gemaakt. Als niemand zich opgeeft, dan wordt er alsnog een random keuze gemaakt zoals dat nu gebeurt. Ik vrees dat niemand zich uit zich zelf laat switchen toch.
En als je pech hebt ook gewoon aan het einde/start van een ronde. Hoef je niet eens te zijn doodgegaan ;)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

nog een vraagje: de hlstatsx, zijn die vrij aanpasbaar? ik mis eigenlijk een award voor kills met de bottle en andere melee weapons. Elk wapen zou zijn eigen award moeten hebben, maar vooral de melee weapons. Ook leuk als je kan zien wie de meeste awards heeft gehad enzo. Kan iemand dat of moet dat door de makers van hlstatsx gedaan worden?
Kanarie schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:46:
[...]
En als je pech hebt ook gewoon aan het einde/start van een ronde. Hoef je niet eens te zijn doodgegaan ;)
Dat liever dan in de laatste minuut, was je net lekker aan het winnen, mag je je eigen werk weer ongedaan gaan maken!

[ Voor 33% gewijzigd door iain op 04-05-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

iain schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:55:
nog een vraagje: de hlstatsx, zijn die vrij aanpasbaar? ik mis eigenlijk een award voor kills met de bottle en andere melee weapons. Elk wapen zou zijn eigen award moeten hebben, maar vooral de melee weapons. Ook leuk als je kan zien wie de meeste awards heeft gehad enzo. Kan iemand dat of moet dat door de makers van hlstatsx gedaan worden?
Brainstorm is zijn eigen statistieken systeem aan het schrijven en we zijn druk bezig met Awards te verzinnen op teamfortress.be.
Enkele voorbeelden:
Rock 'n Roll: Jump and duck at least 50 times during one setup time, while listening to voicecomm music
AAAH MY EARS!: Mute Elvis and HertogJanNL when they're singing
Engineers Humiliation Award: Get telefragged by a tele exit
Silence! I kill you: Mute an enemy player and kill him (or her) within 2 minutes

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 08:43
iain schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:55:
Je kan op je eigen profiel pagina, onder awards zien wat je allemaal verdiend hebt. Doctor's Certificate, Shovel Beating, Rocket Scientist etc.

Een algemene award page met waar alle awards op de dag naar die en die heen gaan heb ik nog niet ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elvis schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:06:
[...]

uber-exploit? is dat die met 2 medics met ubersaw? Hoe helpt het dan hem te healen?
Nee, een andere. Ik weet hoe tie moet, maar ga het niet doen natuurlijk. Als er iemand is die het doet: spreek me aan op steamchat en ik deel een perm ban uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Het is vast best een geinig spel, maar dat ik bij elke server na 5 tot 10 seconden disconnected wordt is wel klote. Bij mijn free weekend ding had ik dat niet niet, maar op deze manier vind ik het best zonde van mijn 20 dollar. :|

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
AtleX schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:03:
Het is vast best een geinig spel, maar dat ik bij elke server na 5 tot 10 seconden disconnected wordt is wel klote. Bij mijn free weekend ding had ik dat niet niet, maar op deze manier vind ik het best zonde van mijn 20 dollar. :|t
als je nou gewoon ff een fout melding geeft. Of dacht je echt dat dit vanzelf ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik krijg geen foutmelding, rechts bovenin krijg ik in het rood dat hij auto-disconnect in 30 seconden. Daarna kan ik gewoon een andere server joinen, maar daar gebeurt gewoon precies hetzelfde.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
AtleX schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:31:
Ik krijg geen foutmelding, rechts bovenin krijg ik in het rood dat hij auto-disconnect in 30 seconden. Daarna kan ik gewoon een andere server joinen, maar daar gebeurt gewoon precies hetzelfde.
eerst er voor zorgen dat je config goed staat:

met een redelijke breedbandverbinding + moderne snelle machine:

rate 25000
cl_updaterate 66
cl_cmdrate 66

uit te voeren in console of autoexec script

vervolgens alleen servers uit de lijst kiezen waarbij je een ping ziet van 50 of lager.

als dit alles niet werkt. in steam rechts op tf2>properties>local files>verify integrity of game cache.

EDIT mischien nog wel het belangrijkste: word er niets geblokt door een firewall of router?

[ Voor 6% gewijzigd door PainkillA op 04-05-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

AtleX schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:31:
Hoe herkenbaar... dat heb ik dus ook 1 week gehad (came out of the blue) na maanden lang geen problemen gehad te hebben. (Blijft ie ook soms hangen bij Send Client Data... ?) Ik heb alles geprobeerd.. andere NIC... ADSL resetten, wat af en toe hielp... maar heb toen me Speedtoch 716, om te testen, omgeruild met me Speedtouch 510 modem... Tadaaa!! Weg probleem :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het hier ook gehad, bij mij was 't voldoende om m'n computer helemaal uit te zetten (stroom eraf en paar keer op de aan knop drukken) en daarna weer gewoon aan te zetten. Ik dacht eigenlijk dat het door overclocken kwam, maar blijkbaar komt het dus meer voor.

Had overigens net weer zo'n fijne autoteambalance :/ cp_granary, stond op laatste cap. Had hem bijna gecapped, werd dood gemaakt, YOU FAILED... Verziekt echt het spelplezier :r Nog geen minuut later had het team waar ik oorspronkelijk in zat weer een man tekort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik kan dit nergens vinden. Maar wat is het wachtwoord voor de source tv? mbt server 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ben het ook op wat servers een paar tegengekomen. gelukkig zijn het geen goede spelers. Vond het wel leuk als soldier door goed te mikken op de voeten en ze de lucht in te schieten en daarna nog een keer midair te raken. Uber of niet, volgens mij had ie dat niet verwacht. >:)

Dat van die healen om hun te "ont-uberen" wist ik nog niet, maar je moet dan wel in hun team zitten. Op de servers waar ik het tegenkom zal ik het zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:57:
[...]

Nee, een andere. Ik weet hoe tie moet, maar ga het niet doen natuurlijk. Als er iemand is die het doet: spreek me aan op steamchat en ik deel een perm ban uit.
Hier zie je een filmpje voor hoe het moet.

Wilt niet zeggen dat ik dit gedrag goedkeur of het na ga doen (en kan het niet eens... heb geen medic unlocks). Geen zorgen: binnen enkele dagen zal Valve deze exploit wel gefixed hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door The Zep Man op 05-05-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Als we toch bezig zijn met filmpjes. Rodriguez124 (check ook z'n medic video) heeft een PRACHTIGE compilatie gemaakt. Check bij het begin hoe de demoman met z'n bottle te keer gaat op de laatste stage van dustbowl en het massale rocketjump gevecht op Badlands. d:)b

http://youtube.com/watch?v=pEeBceZ3zrE&fmt=18

P.S
Al moet ik zeggen dat de tegenstander op dustbowl er af en toe weinig van bakt. Uber heavy komt naar binnen en de enige met verstand lijkt de engineer die de heavy uitschakelt met z'n wrench. Maar dan laten ze de medic wegglippen die de rest van het team (die totaal niet omkijkt) afmaakt. *O*

[ Voor 32% gewijzigd door CapTVK op 05-05-2008 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:16:
Als we toch bezig zijn met filmpjes. Rodriguez124 (check ook z'n medic video) heeft een PRACHTIGE compilatie gemaakt. Check bij het begin hoe de demoman met z'n bottle te keer gaat op de laatste stage van dustbowl en het massale rocketjump gevecht op Badlands. d:)b

http://youtube.com/watch?v=pEeBceZ3zrE&fmt=18

P.S
Al moet ik zeggen dat de tegenstander op dustbowl er af en toe weinig van bakt. Uber heavy komt naar binnen en de enige met verstand lijkt de engineer die de heavy uitschakelt met z'n wrench. Maar dan laten ze de medic wegglippen die de rest van het team (die totaal niet omkijkt) afmaakt. *O*
Leuk filmpje kwa editing. Voor de rest niet zo boeiend eigenlijk, brain kan via sourcetv zoiets ook in elkaar zetten. Alleen dat rode team op die laatste cap is dustbowl sucked wel hard als je dat laat gebeuren :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:11
Weet iemand hoeveel % kans er is dat iemand een crit schiet? En hoeveel % kans is er dat je erdoor wordt geraakt? :P

:w
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/05/1209941188-430.jpg

Koe maakt me bang :/
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/05/1209941240-210.jpg

Cabo moet volgens mij ons wat vertellen _O-
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/05/1209941270-30.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Plisson op 05-05-2008 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Shit, betrapt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Plisson schreef op maandag 05 mei 2008 @ 01:23:
Weet iemand hoeveel % kans er is dat iemand een crit schiet?
Dat ligt eraan hoeveel schade je team doet. Meer schade = meer kans op crits.
En hoeveel % kans is er dat je erdoor wordt geraakt? :P
Dat ligt eraan hoe goed de betreffende persoon projectielen/melee slagen kan ontwijken. Meer ontwijken = minder vaak geraakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Jimmie schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:33:
Een algemene award page met waar alle awards op de dag naar die en die heen gaan heb ik nog niet ontdekt.
De homepage, onderaanl Daily Awards ;)

@AtleX
Open de console (tilde). Daar staat over het algemeen een foutmelding.
Als je de console nie tkunt openen moet je deze eerst aanzetten in je options. Zit volgens mij onder een knop [advanced]. Dan moet je een checkbox voor "Enable developers console" aanzetten.

@PainkillA
De default config mag niet voor disconnects zorgen. Gok eerder dat zijn router of firewall er niet gelukkig mee is.

@Damir
5% critchange (15% met melee), welke toeneemt tot 20% als je opvolgend kills maakt.
Zie http://www.mrlwork.com/?p=19 voro details.

@The Zep Man
Zie bovenstaande link. De schade maakt niet uit, het gaat om de kills die je maakt.

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 05-05-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ha, gisteren eindelijk die Blutsauger unlocked. Nog weinig mee gespeeld, maar ik kan nu alvast met enige zekerheid vaststellen dat het nog steeds geen goed idee is om een Heavy te tanken ermee. Ik dacht; zoveel naalden, maal drie health... moet goed gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plisson schreef op maandag 05 mei 2008 @ 01:23:
Weet iemand hoeveel % kans er is dat iemand een crit schiet? En hoeveel % kans is er dat je erdoor wordt geraakt? :P
krijg het idee als scout dat het 90% is als ik demoman of soldier tegen kom ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:01

Pinjataaa

Hit me!

glashio schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:48:
[...]
Hoe herkenbaar... dat heb ik dus ook 1 week gehad (came out of the blue) na maanden lang geen problemen gehad te hebben. (Blijft ie ook soms hangen bij Send Client Data... ?) Ik heb alles geprobeerd.. andere NIC... ADSL resetten, wat af en toe hielp... maar heb toen me Speedtoch 716, om te testen, omgeruild met me Speedtouch 510 modem... Tadaaa!! Weg probleem :)
Toevallig, ik had een tijd geleden ook een Speedtouch 716 en daarmee kon ik geen games als HL2:DM en CS 1.6 spelen omdat mijn verbinding na 5min verbrak :p

Ik heb 24 achievements gehaald als medic, maar ik heb nog niet mijn 2e mijlpaaltje.. Waarom? :X
The Zep Man schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:53:
[...]
Dat ligt eraan hoeveel schade je team doet. Meer schade = meer kans op crits.
Maar niet bij Hathor :/ Die heeft altijd crits.. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Pinjataaa op 05-05-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:25:
Ha, gisteren eindelijk die Blutsauger unlocked. Nog weinig mee gespeeld, maar ik kan nu alvast met enige zekerheid vaststellen dat het nog steeds geen goed idee is om een Heavy te tanken ermee. Ik dacht; zoveel naalden, maal drie health... moet goed gaan. :)
Die heb ik ook eindelijk gehaald gisteren ja, is wel een leuke apparaatje :D.

Wat ik vooral handig vindt: je krijgt bij elke hit gelijk visuele feedback (+3 bij je health tekst)...dus ook bij Spy's ;).

Het enige minpuntje is dat ie slechts tot 100% healt, en niet tot 150% ofzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:17:
[...]

krijg het idee als scout dat het 90% is als ik demoman of soldier tegen kom ;>
Demo's hebben heel zelden crits (lijkt het). Bij soldiers valt het me veel vaker op. Kut soldiers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Crits van soldiers vallen ook veel meer op. zo een fel blauw projectiel dat op je afvliegt.
Nades en pipebombs zijn iets subtieler. Vind als demo dat ik best vaak een crit heb. Valt vooral op in defence wanneer je een "mijnenveldje" van 8 stickies neerplant. Er ligt vrijwel altijd wel 1, soms 2, crits tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

frickY schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:58:
Crits van soldiers vallen ook veel meer op. zo een fel blauw projectiel dat op je afvliegt.
Nades en pipebombs zijn iets subtieler. Vind als demo dat ik best vaak een crit heb. Valt vooral op in defence wanneer je een "mijnenveldje" van 8 stickies neerplant. Er ligt vrijwel altijd wel 1, soms 2, crits tussen.
Ik heb weleens dat ik op defense 16 stickies neerleg en dat er geen enkele crit bij is. Normaal heb ik mischien 1 op 8 crit per magazijn. Dat komt overeen aan ~20%.

Echter bij de soldiers lijkt het alsof ze bij elke tweede projectiel een crit hebben.

Ik zeg dus: soldiers preventief ruimen. Samen met scouts, spies en snipers.

Eigenlijk alles wat met een "S" begint.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vroeg me af trouwens mischien weet iemand het.
maar is er manier dat bij elke map automatisch record

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik krijg als demo redelijk vaak crits. Zeker als, bij Goldrush, iedereen op en om het karretje kleeft en je er een mijnenveld om hebt gelegd. Je knalt er zo drie of vier dood, legt een nieuw mijnenveld aan en daar zitten vrijwel altijd één of twee crits bij. Demoman vind ik echt een geweldige class voor defense op Goldrush. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
Pinjataaa schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:40:
[...]

Das mijn handicap. Is na heeeel lang zeuren ingesteld op de server door Brain. Anders kan ik namelijk niet winnen en dan ben ik niet gezellig genoeg op teamspeak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hathor schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:37:
[...]

Das mijn handicap. Is na heeeel lang zeuren ingesteld op de server door Brain. Anders kan ik namelijk niet winnen en dan ben ik niet gezellig genoeg op teamspeak :+
lies das gewoon je luck skill ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Pinjataaa schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:40:
Hathor en Mistav... recentelijk een potje gespeeld, ik had de op een na hoogste score, Mistav de hoogste, maar wel met 3x zoveel punten! :| Ik had 3 dominates, maar hij had mij gedominate... Een max aantal uren per week instellen met terugwerkende kracht. ;) Ik bedoel, kijk dit dan! Geen Hathor en Mistav meer dan de komende maanden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me gisteren na eens tijden niet gespeeld te hebben weer eens in tf2 gestort en moet zeggen het was good ol' fun. Lekkere mayhem shit. En dat gelul maakt het wel leuker. Dat was er in den beginne nog niet of op de goddelijke GoT servers wordt gewoon meer gelult :P. Anywayz, be seeing you guys tonite. (O, enne, Pyro blijft gewoon naab leuk om te spelen :) )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 15:46 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.