[PC] Team Fortress 2, deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 48.152 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hé ik heb nu 12 achievements gehaald ! En nu dus mijn eerst wapen unlocked. Maar steam wil niet mee werken en ik kan het niet selecteren. En ook heb ik de achievement van de 1000ste post in dit topic !

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

DynamiteMonkey + Koeitje + Crituber = Beste uber ooit gezien :9
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fIsudIiCErJqCFcdYPwAfW8z/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bpL9KZdddXJxiC9VCi2NfMie/thumb.jpg

9 assists voor Koeitje :D. Was echt te ranzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219267

Nice Uber :) Dus je moet 12 archievements halen voor 1 unlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25342

Anoniem: 219267 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:56:
Wou net een archievement bekijken, maar het ging niet. Er stond dat steam offline was, en online moest zijn. Maar steam is dus wel online... Kan iemand mij helpen a.u.b.?

Pic: http://img413.imageshack.us/my.php?image=23595847aj4.png
Klopt heb ik ook al eens gehad, toen moest steam opnieuw opstarten ivm een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516

mischien domme vraag maar zijn mouse macro's toegestaan ?
off wordt dat gezien als cheaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Anoniem: 211516 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:50:
Zolang het geen exploit of hack is lijkt het mij dat het toegestaan is. Gewoon keys of sequences binden op een toets of muis toets is geen probleem. Of dit toegestaan is met een third person programma weet ik niet, maar met de console kan je ook prima macro's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:19
Ik heb ook al gegoogled enzo maar nergens echt juiste antwoord op mn vragen..

Ik zag dat je bij 33%,66%,en 100% medic archievments nieuwe wapens krijgt..ok! Maar hoe kan je zien hoe ver je bent en als je dan bv bij 33 bent krijg je dan automatisch een wapen erbij in de server of moet je dat ergens kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Dersan schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:59:
Ik heb ook al gegoogled enzo maar nergens echt juiste antwoord op mn vragen..

Ik zag dat je bij 33%,66%,en 100% medic archievments nieuwe wapens krijgt..ok! Maar hoe kan je zien hoe ver je bent en als je dan bv bij 33 bent krijg je dan automatisch een wapen erbij in de server of moet je dat ergens kiezen?
De progress kan je in het main menu vinden bij achievements onder het kopje "medic achievements". Er zijn ook speciale achievements voor het halen van 33% 66% 100%, als je deze krijgt weet je gelijk dat je er genoeg heb. Die wapens kan je equippen via de bovenste optie in het hoofd menu, de naam hiervan weet ik zo gouw niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Milestone 1, 2 en 3 zijn achievements waarmee je een nieuw wapen krijgt...en in je Character setup/layout ofzo (ingame in het hoofdmenu) kan je van wapen wisselen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:33
Anoniem: 211516 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:50:
Is cheaten. Kijk maar naar de regelementen van de grotere toernooien.

Gewoon alles met de hand, alleen dat is eerlijk tegenover je tegenstander.
Anders bepaald de mate waarin jij goede macro's kunt schrijven of jij wel of niet een kans maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:22
Heeft iemand wel eens het probleem gehad dat het water niet meer reflecteerd? In de map 2Fort kun je dat zien, daar is het wat stukje verder zwart en reflecteerd het niet meer. Ik heb in de instellingen reflect all ofzoiets aan staan dus daar ligt het niet aan. Ik heb ook al andere drivers geprobeerd. Iemand dit probleem wel eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frickY schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:56:
[...]

Is cheaten. Kijk maar naar de regelementen van de grotere toernooien.

Gewoon alles met de hand, alleen dat is eerlijk tegenover je tegenstander.
Anders bepaald de mate waarin jij goede macro's kunt schrijven of jij wel of niet een kans maakt.
post dan ook direkt link er bij waar dat staat bv ;> helpt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik had er altijd al last van, maar de laatste tijd (met hogere temperaturen) wordt het steeds extremer: artifacts!

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/7604/artifactsvx1.th.png

Ik gok dat mijn videokaart in het verleden een keer gebakken is (toen hij nog in een kleinere case zat) en dat hij daarom nu begint te etteren zodra hij warmer wordt als 80 graden.

Hoe dan ook, ik heb alle anti-aliasing, sexy shadows en andere troep al uitgeschakeld, maar nog steeds krijg je soms bovenstaande taferelen. Daar valt op zich nog goed mee te spelen, maar vanmiddag kreeg ik artifacts in mijn HUD, wat neerkwam op geflikker en geknipper waarvan ik haast epileptisch zou worden. Soms 'artifact' er ook een muur, waardoor er opeens een enorme, bruine balk over de halve map komt te staan, waarachter misschien wel, misschien niet mensen staan die me dood gaan maken. Bummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Bart1983 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:24:
Heeft iemand wel eens het probleem gehad dat het water niet meer reflecteerd? In de map 2Fort kun je dat zien, daar is het wat stukje verder zwart en reflecteerd het niet meer. Ik heb in de instellingen reflect all ofzoiets aan staan dus daar ligt het niet aan. Ik heb ook al andere drivers geprobeerd. Iemand dit probleem wel eens meegemaakt?
Dat lijkt me ook een kwestie van een vgachip die te warm wordt, kijk eens na of de fan op je grafische kaart nog goed draait enzo. Als er wat veel stof tussenkomt/-zit gaat zo'n fan wel een haperen en/of stil blijven staan...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:22
LUH-3417 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:28:
Ik had er altijd al last van, maar de laatste tijd (met hogere temperaturen) wordt het steeds extremer: artifacts!

[afbeelding]

Ik gok dat mijn videokaart in het verleden een keer gebakken is (toen hij nog in een kleinere case zat) en dat hij daarom nu begint te etteren zodra hij warmer wordt als 80 graden.

Hoe dan ook, ik heb alle anti-aliasing, sexy shadows en andere troep al uitgeschakeld, maar nog steeds krijg je soms bovenstaande taferelen. Daar valt op zich nog goed mee te spelen, maar vanmiddag kreeg ik artifacts in mijn HUD, wat neerkwam op geflikker en geknipper waarvan ik haast epileptisch zou worden. Soms 'artifact' er ook een muur, waardoor er opeens een enorme, bruine balk over de halve map komt te staan, waarachter misschien wel, misschien niet mensen staan die me dood gaan maken. Bummer!
Heb je al eens geprobeerd je videokaart schoon te maken. Ik moet doe dit altijd elk half jaar. IK draai dan het dekseltje van de koeler af en daar zit dan een hoop opgehoopt stof dat ervoor zorgt dat de lucht niet meer lekker over het koelblok word geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Yup, ik zuig de hele boel om de zoveel tijd en heb een enorme kast met genoeg ventilatie. Die kaart (ATI Radeon X1900XT) kan bovendien, volgens de internetdeskundigen, maximaal 120 graden verdragen, dus waarom hij al bij 80 gek doet, weet ik niet.

Het is soms ook een voordeel, trouwens. Die artifact die je op die screenshot ziet, zijn van player models. Ik zie dankzij die models dus soms of er vijanden achter een muur staan. Een vorm van per ongeluk cheaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-07 23:27
Wat ik me herinner hebben die X1900 XT's nogal last van hete stroomchips (voltage regulator) (is mijn kaart uiteindelijk aan kapot gegaan), die ook weer omliggende geheugenchips een stuk heter maakt.

Met ATITool en vast nog meerdere tooltjes kan je alle temperatuur sensoren uitlezen, misschien zijn er wat geheugen blokjes overhit, want als de CPU overhit gaat het beeld op zwart geloof ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Jimmie op 07-05-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat soort artifacts zijn volgens mij typisch een GPU die overhit. Bij brak geheugen krijg je andere artifacts. Maar deze discussie hoort hier niet thuis ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

He gisteren nacht heb ik 4 nieuwe achievements gehaald. Echter het equipen van een nieuw medic wapen werkte toen niet. Ik heb toen de game gesloten en een uur later opgestart.
En opeens waren de nieuwe achievements verdwenen !
Ook was het zo dat tijdens het spelen (gisteren nacht tussen 12 en 2) ik geen enkele melding ingame kreeg dat ik een achievement haalde. Dus geen beker boven mijn kop. Maar toen ik later keek had ik er wel 12. Kan ik Valve hier over mailen ? Hoe krijg ik die 4 weer terug ? Sommige waren best lastig die ik ga ik echt niet opnieuw doen hoor. Lees ook deze thread van mij
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=680265
De achievement van het uberen van 10 vrienden kan ik nu dus nooit meer halen. Want die staat op 10/10 maar blijft grijs. Ik ga nu een support ticket in vullen. Dit is geenstijl van Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Kain_niaK schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:22:
He gisteren nacht heb ik 4 nieuwe achievements gehaald. Echter het equipen van een nieuw medic wapen werkte toen niet. Ik heb toen de game gesloten en een uur later opgestart.
En opeens waren de nieuwe achievements verdwenen !
Ook was het zo dat tijdens het spelen (gisteren nacht tussen 12 en 2) ik geen enkele melding ingame kreeg dat ik een achievement haalde. Dus geen beker boven mijn kop. Maar toen ik later keek had ik er wel 12. Kan ik Valve hier over mailen ? Hoe krijg ik die 4 weer terug ? Sommige waren best lastig die ik ga ik echt niet opnieuw doen hoor. Lees ook deze thread van mij
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=680265
De achievement van het uberen van 10 vrienden kan ik nu dus nooit meer halen. Want die staat op 10/10 maar blijft grijs. Ik ga nu een support ticket in vullen. Dit is geenstijl van Valve.
De achievement servers zijn gisternacht een tijdje down geweest. Staat hier ook enkele posts boven. Valve mailen lijkt me de enige optie.

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222792

reactie op 11 pagina's geleden:
ja surge, dat was jij, diegene die zo HEEL mooi bleef staan bij stage 1 van goldrush. al moet ik zeggen dat ik nu ook ervaring heb he het is om zo een match te beginnen ^_^
http://www.teamfortress2f...759-ba87-bb1898f7f52a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Met mailen bedoel je een support ticket invullen of ken je een mail adres ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Nog wat foto's..

Robocopswitch gaat door z'n enkel op Goldrush

http://img59.imageshack.u...opswitchislookinggza9.jpg

En deze medic had beter een andere route kunnen kiezen

http://img87.imageshack.u...htmareislookinggoozx0.jpg

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nieuwe patch.
hidden fix in pl_goldrush kon server nie opkome error map differs on server

Fixed clients getting the "Reliable snapshot overflow" error

Fixed another unlimited UberCharge exploit

Fixed elevators not working in user maps

Networking optimizations

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 211516 op 08-05-2008 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Anoniem: 211516 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:59:
nieuwe patch.
hidden fix in pl_goldrush kon server nie opkome error map differs on server

Fixed clients getting the "Reliable snapshot overflow" error

Fixed elevators not working in user maps

Networking optimizations
Ja en de servers zijn nog niet geupdate dus ik niet niet spelen :'(
Disconnect: Server uses different class tables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nvm delete

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 211516 op 08-05-2008 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 17:54
*O* _/-\o_ *O*

Dat werd tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Rutger Mulder schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:16:
Ja en de servers zijn nog niet geupdate dus ik niet niet spelen :'(
#2 is gereset en geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gisteren the orange box en mijn nieuwe gpu binnen gekregen, TF2 opgestart. Begreep in het begin niet precies wat ik nu moest doen, maar na een kwartiertje begon ik het wel door te krijgen.
Wat ik mij alleen afvroeg:
-Het is bij mij allemaal in het Nederlands, hoe kan ik dit veranderen?
-Ik was gisteren de enige medic, is het altijd zo dat mensen liever een class spelen die dmg uitdeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-06 21:12
StephaN900 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:54:
Gisteren the orange box en mijn nieuwe gpu binnen gekregen, TF2 opgestart. Begreep in het begin niet precies wat ik nu moest doen, maar na een kwartiertje begon ik het wel door te krijgen.
Wat ik mij alleen afvroeg:
-Het is bij mij allemaal in het Nederlands, hoe kan ik dit veranderen?
-Ik was gisteren de enige medic, is het altijd zo dat mensen liever een class spelen die dmg uitdeelt?
Rechtermuisklik op TF2 bij steam -> Properties (Eigenschappen) -> Language (Taal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
StephaN900 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:54:
Koester het moment van enige medic zijn. Neen, het is niet de reden die jij opgeeft. Er zijn genoeg vaste medics te vinden online (Elvis, Codemann, Psyduck, ikzelf) en door de update (nieuwe achievements en unlockable weapons) zijn er een boel andere medics bijgekomen. De afgelopen dagen is er een overschot aan medics geweest waardoor de vaste medics niet tot nauwelijks medic hebben gespeeld.

Neemt niet weg dat medic altijd het ondergeschoven kindje is geweest van de classes, maar door de nieuwe wapens zal het wel weer een boost krijgen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 04-07 16:04
ik vind dat Valve wel iets mag gaan doen aan de engineer klasse, zodat een engineer ook punten krijgt voor gebruik van z'n teleporter/dispenser. Ik zat gisteren op een Goldrush server (stage 1). we waren snel in de buurt van het laatste cp van die stage, maar daar hield de verdediging zeer goed stand. Een engineer aan onze zijde had dus een goed geplaatste teleporter, waardoor iedereen van ons team snel vanaf de spawn bij het front was. Er stond een sentry ter verdediging etc... En we wonnen het uiteindelijk en dat kwam dus voornamelijk, omdat iedereen snel bij het front kwam mbv die teleporter... Die werd uiteindelijk 53x! gebruikt... en ja de engineer stond op de op 9e plaats binnen het team...
Moedigd je niet echt aan om engineer te spelen zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Maar je individuele score maakt toch niet zoveel uit? Zolang je team maar wint en jij daar flink aan bijgedragen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Je krijgt er toch ook punten door? Je hebt als enineer trouwens ook niet voor niks een shotgun.. Bij dustbowl zie ik best wel vaak engineers in de top 3 staan.. Maar ik weet niet of je punten krijgt door te healen met een dispenser..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

StephaN900 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:03:
Maar je individuele score maakt toch niet zoveel uit? Zolang je team maar wint en jij daar flink aan bijgedragen hebt?
Dan zou je net zo goed alle scores kunnen afschaffen, want het maakt dan ook niet uit hoeveel kills een soldier bijvoorbeeld heeft. Het is juist fijn dat jij (en anderen) kan zien hoe goed je het binnen het team doet, imho.

Overigens krijg je volgens mij inderdaad wel punten voor transports. Eén punt per 2 of 3 transports geloof ik, en de keren dat je er zelf doorheen gaat tellen niet mee.

Voor de dispenser krijg je volgens mij niets, terwijl een goed geplaatste dispenser (bijvoorbeeld in 2forts bij de ingang voor HW/Demo defense) heel veel verschil kan maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Gizz op 08-05-2008 11:38 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Gizz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Dan zou je net zo goed alle scores kunnen afschaffen, want het maakt dan ook niet uit hoeveel kills een soldier bijvoorbeeld heeft. Het is juist fijn dat jij (en anderen) kan zien hoe goed je het binnen het team doet, imho.

Overigens krijg je volgens mij inderdaad wel punten voor transports. Eén punt per 2 of 3 transports geloof ik, en de keren dat je er zelf doorheen gaat tellen niet mee.

Voor de dispenser krijg je volgens mij niets, terwijl een goed geplaatste dispenser (bijvoorbeeld in 2forts bij de ingang voor HW/Demo defense) heel veel verschil kan maken.
Klopt, maar ook dat je maar 2 punten krijgt voor een flag capture als scout bv is ook heel erg matig vind ik...vooral in 2fort als ik dan scout rush ik elk keer die basis in en sja je wordt wel heel vaak kapot geschoten, maar als je hem eenmaal hebt kan je ook weer snel de basis uitrushen...en dan capture je, krijg je 2 punten... :( sta dus ook vaak redelijk onderaan als ik als scout speel....

Maar net zoals engineer, als je bv in 2fort de intel gaat verdedigen, het werkt wat je doet is echt supernuttig maar je krijgt er ook zo weinig punten door...als spy krijg je wel veel punten met destroyen enzo als je het een beetje goed doet.

Verder, wat is volgens jullie de beste plek voor een sentry op 2fort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Gizz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Dat zou ik niet zo heel erg vinden, dan zien mensen tenminste niet dat ik zo slecht ben :D. Iemand trouwens die dat andere steam spel savage 2 speelt? Dat ziet er ook wel grappig uit, maar zag dat er nog geen thread voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

StephaN900 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:25:
[...]

Dat zou ik niet zo heel erg vinden, dan zien mensen tenminste niet dat ik zo slecht ben :D. Iemand trouwens die dat andere steam spel savage 2 speelt? Dat ziet er ook wel grappig uit, maar zag dat er nog geen thread voor was.
Mij maakt die score ook niet veel uit, alhoewel is het wel leuk om te zien wie er beter is of wie een betere teamspeler is etc. Zelf vindt ik ook dat badges het spel echt leuker maken, maar de wijzen dat ze unlocks aan badges hebben gebonden vindt ik niet zo'n goede keus. Het zou veel beter zijn geweest als de unlocks aan je score met een bepaalde class waren gebonden. Bijvoorbeeld op 1 Miljoen, 5 Miljoen en 10 Miljoen punten. Badges zijn leuk, maar ik vindt niet dat ze de speler moeten stimuleren om deze te gaan hunten.

Offtopic:
Heb Savage2 gezien maar jammer genoeg speelde heel weinig mensen het. Toen hij nog niet op steam was het aantal spelers tegelijk online altijd onder 100. Dit hebben ze nu waarschijnlijk expres weg gehaalt op de main site, en daar in de plaats die Steam Ad gezet. Als meer spelers het gaan spelen omdat hij op steam gaat dan ga ik zeker deze kopen, ziet er gruwelijk vet uit. :)

Savage2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222792

fixed elevators op costom maps ?
ehmm. ohkay, als ik dat grapje nog maar een keer uit kan halen ^^

er stond een engineer met een sentry ergens op de 2e verdieping van een custom map, dus ik spring in de lift, laat die engineer weten dat ik er ben, die engie hopt vervolgens ook in de lift, en ik hop eruit, deurtjes gaan dicht... was leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 222792 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:39:
fixed elevators op costom maps ?
ehmm. ohkay, als ik dat grapje nog maar een keer uit kan halen ^^

er stond een engineer met een sentry ergens op de 2e verdieping van een custom map, dus ik spring in de lift, laat die engineer weten dat ik er ben, die engie hopt vervolgens ook in de lift, en ik hop eruit, deurtjes gaan dicht... was leuk ^^
Hoop er eerlijk gezegd op dat het hiermee het probleem van vastzitten in verschillende liften is opgelost. Soms waren ze notoir onbetrouwbaar. Op labor heb ik tot 3x toe klemgezeten bij die kleine liftplatforms bij de spawn "zal me toch geen 3e keer gebeuren?" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

:'( ik zou gister _eindelijk_ mijn "with friends like these" achievement halen, maar net op voor het moment dat de 7e op de server kwam, vliegt steam eruit... oh well, die achievement is me gewoon niet gegund...

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Weet iemand hier misschien hoe het kan dat mijn "Head of the Class" achievement niet unlocked is terwijl deze wel op 9/9 staat? Is het een bug, of moet ik toch nog even een rondje alle classes langs gaan (al denk ik dat ik ze de laatste paar dagen allemaal wel meerdere rondes gehad heb)?

Verder een geweldig spel. Gisteren nog een aantal matches gespeeld met wat vrienden en de engineer is toch wel mijn favoriet. Leuk een sentry neer planten en dan met de shotgun alles afslachten, heerlijk. Wel jammer dat er regelmatig veel te veel medics zijn - de meeste games heb je er niet bijzonder veel last van, maar soms is wel 40% van de server medic en dan wordt het wel een beetje eentonig.
SniperFox schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:37:
[...]

Offtopic:
Heb Savage2 gezien maar jammer genoeg speelde heel weinig mensen het. Toen hij nog niet op steam was het aantal spelers tegelijk online altijd onder 100. Dit hebben ze nu waarschijnlijk expres weg gehaalt op de main site, en daar in de plaats die Steam Ad gezet. Als meer spelers het gaan spelen omdat hij op steam gaat dan ga ik zeker deze kopen, ziet er gruwelijk vet uit. :)

Savage2.
Ik heb het twee dagen geleden gekocht toen bekend werd dat het op Steam beschikbaar was. Ik wou het eigenlijk al eerder kopen (want Savage 1 was vet en die had ik ook gekocht), maar ben er nooit aan toegekomen - nu dat het ook op Steam was was dat het perfecte moment natuurlijk. Het spelersaantal vanochtend lag op iets van 94, nu ligt dat aantal boven de 100 (als je op de site ingelogd bent kan je het wel nog zien). Ter vergelijking: een tijdje terug lag dat rond de 20 en misschien 40 of 50 bij peaktimes.

Gisteravond na TF2 voor het eerst deze Savage 2 gespeeld en het speelt echt goed. Volgens de forums zijn de spelersaantallen nu al vele malen hoger dan voor Steam en ik moet zeggen dat ik gisteravond en vanochtend geen problemen had om servers te vinden. Je kan het natuurlijk ook even zelf proberen met de 5-uur-online-play demo om te kijken of het je bevalt.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
iain schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:45:
:'( ik zou gister _eindelijk_ mijn "with friends like these" achievement halen, maar net op voor het moment dat de 7e op de server kwam, vliegt steam eruit... oh well, die achievement is me gewoon niet gegund...
Ik haalde gisteren die achievement wel eindelijk. Was de enige van de normale die ik nog moest hebben en ik heb de afgelopen dagen ongeveer iedereen en alles waar ik mee speelde toegevoegd aan mijn friendslist. :)

Volgens mij is het trouwens zo dat je hem pas krijgt aan het einde van de ronde. Ik weet niet of je heel de ronde met zeven vriendjes moet spelen, of dat je gewoon ooit met z'n achtten online moet zijn. Enfin, wel een lastige om te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij moet je een hele ronde spelen met die 7 vrienden, en dan aan het eind van die ronde heb je de achievement gehaald.

tenminste zo heb ik de mijne wel destijds gehaald :+

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 25342 op 08-05-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Anoniem: 25342 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:49:
volgens mij moet je een hele ronde spelen met die 7 vrienden, en dan aan het eind van die ronde heb je de achievement gehaald.

tenminste zo heb ik de mijne wel destijds gehaald :+
Maar je hebt toch helemaal geen vriendjes? ;)

Je moet inderdaad een hele ronde spelen, maar volgens mij was er gisteravond iets met de achievementserver ofzo. Ik weet dat copy er last van had met z'n achievement en weaponunlock dus wellicht ook dat jij hierdoor de achievement niet kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:41

The Zep Man

🏴‍☠️

chrisO schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:00:
ik vind dat Valve wel iets mag gaan doen aan de engineer klasse, zodat een engineer ook punten krijgt voor gebruik van z'n teleporter/dispenser.
Inderdaad. Als je merkt hoe erg het team geholpen wordt hiermee (ook op CP maps zoals Dustbowl). vaak staat bij mij de teleporter blauw/roodgloeiend bij de tweede capture point van het tweede deel van Dustbowl.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-07 23:34

SilentSimon

Have you been hopped?

Volgens mij krijg je toch telkens een punt als iemand van je teleporter gebruikt maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 01-07 22:42
In HLXstats misschien. Maar niet in TF2 officiële puntensysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

ik had hem nog niet gezien, dus daarom post ik hem maar:

Saving Private Ryan, Team Fortress 2 Style

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CTGrjcgSeAA]

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mik! schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:04:
[...]
Maar je hebt toch helemaal geen vriendjes? ;)
Ow ja dat was ik al even vergeten :o

Hoe heb ik die achievement dan gehaald ? :?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 25342 op 08-05-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Anoniem: 25342 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:43:
[...]

Ow ja dat was ik al even vergeten :o

hoe heb ik die achievement dan gehaald ? :?
cheat? exploit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dat zou ik nog wel weten, :P misschien was het voor de tijd dat ik sniper was... dat moet denk ik bijna wel.. :D

ben benieuwd trouwens wat valve nu gaat doen..... qua updates ed.... ik hoop echt dat ze de achievements voor alle classes tegelijk uit gaan brengen mochten ze dat nog in de planning hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Anoniem: 25342 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:09:
Nee dat zou ik nog wel weten, :P misschien was het voor de tijd dat ik sniper was... dat moet denk ik bijna wel.. :D

ben benieuwd trouwens wat valve nu gaat doen..... qua updates ed.... ik hoop echt dat ze de achievements voor alle classes tegelijk uit gaan brengen mochten ze dat nog in de planning hebben.
Gok niet dat ze alle achievements tegelijk uit brengen....anders kan je wel > 6 maanden wachten... volgens mij was het de bedoeling om regelmatig 1 klasse toe te voegen (2+ zou beter zijn)

en misschien heb je alter ego's...ieder met een eigen steam account ;) ik zou je bankrekening er maar eens op na kijken, om te zien hoe vaak je Team Fortress 2 hebt gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Anoniem: 25342 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:09:

Jup, nu wil niemand meer vriendjes met je zijn... Ooit was je nog de lieve en onschuldige Polleke en nu moeten we het doen met de Bad ass Alter Ego Birdy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Na het free-weekend ook besloten om TF2 te kopen :D
Ik wil ook graag bij de GoT community van TF2, dus hier mijn steam pagina: link

1 persoon ken ik hier iig, koeitje :D we hebben nog bij de ut3 clan van GoT gezeten :)

Voor de rest ben ik nog een totale newb, maar dat komt wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Plisson schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:13:
[...]

Rechtermuisklik op TF2 bij steam -> Properties (Eigenschappen) -> Language (Taal)
Hmm dat helpt niet, alle ondertitels etc.. zijn nog steeds in het Nederlands :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Je zult heel Steam in het Engels moeten zetten om ook de games in het Engels te krijgen.
Zie hier hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Wat screens van vanavond :
Sniper Tyme!
Afbeeldingslocatie: http://xs227.xs.to/xs227/08194/cp_corporation_b20019390.jpg.xs.jpg
Au!
Afbeeldingslocatie: http://xs227.xs.to/xs227/08194/cp_castle30033648.jpg.xs.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Rynji op 08-05-2008 21:46 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Valve heeft de team fortress 2 achievement stats geupdate! :)

Ik vind dit soort statistieken altijd interessant om te zien omdat ze indirect iets zeggen over de grootte van TF2 community en de gedrevenheid. Ziet er naar uit dat de hardcore community (als ik uitga van "with friends like these") iets is gegroeid, naar 4,1% om precies te zijn. Verder kan je zien dat er nog maar 1 op de 20 spelers met een blutsauger rondloopt (milestone 1 4,8%)! Daarnaast heeft slechts10,9% van de medics surgical prep gedaan. Ubersaws zal je nog niet vaak zien, slechts 0,7% v.d spelers heeft er een.

http://www.steampowered.com/status/tf2/achievements.php

P.S.

Er klopt iets niet aan die medic achievements, het zijn nog de oude :?

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 08-05-2008 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joepie, ik behoor tot de 4.8% :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
en ik tot de 0,7 % xD...

jammer dat er niet bij staat hoeveel personen dat in totaal zijn =/

[ Voor 17% gewijzigd door falcon4ever op 08-05-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Forcepoint schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:28:
Je zult heel Steam in het Engels moeten zetten om ook de games in het Engels te krijgen.
Zie hier hoe dat moet.
Bedankt he! Het is gelukt :), ik voelde mij al een noob omdat ik door iedereen afgemaakt wordt, maar dat Nederlands zag er helemaal klungelig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

Ik wil ook graag in de GoT Steam community opgenomen worden: http://steamcommunity.com/id/bFunk

Ik hoop dat er nog een plekje is maar hoorde daarnet al op de GoT server dat het hopeloos is en dat het vol is en dat ik bij de grens gestopt wordt en weer naar huis gestuurd zal worden. En ik heb zolang gestudeerd :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Anoniem: 123662 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:35:
Ik wil ook graag in de GoT Steam community opgenomen worden: http://steamcommunity.com/id/bFunk

Ik hoop dat er nog een plekje is maar hoorde daarnet al op de GoT server dat het hopeloos is en dat het vol is en dat ik bij de grens gestopt wordt en weer naar huis gestuurd zal worden. En ik heb zolang gestudeerd :p.
Vol is vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kunnen we wel vriendjes zijn :). Mag ik wel blijven praten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CapTVK schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:47:
Valve heeft de team fortress 2 achievement stats geupdate! :)

Ik vind dit soort statistieken altijd interessant om te zien omdat ze indirect iets zeggen over de grootte van TF2 community en de gedrevenheid. Ziet er naar uit dat de hardcore community (als ik uitga van "with friends like these") iets is gegroeid, naar 4,1% om precies te zijn. Verder kan je zien dat er nog maar 1 op de 20 spelers met een blutsauger rondloopt (milestone 1 4,8%)! Daarnaast heeft slechts10,9% van de medics surgical prep gedaan. Ubersaws zal je nog niet vaak zien, slechts 0,7% v.d spelers heeft er een.

http://www.steampowered.com/status/tf2/achievements.php

P.S.

Er klopt iets niet aan die medic achievements, het zijn nog de oude :?
Verbaas me er over dat maar zo weinig mensen Hard to Kill hebben gehaald :/ . En Dynasty. Volgens mij rekenen ze ook mensen mee die het alleen maar gekocht hebben ofzo :P

Moet trouwens zeggen dat ik de kritz krieg nu echt aan het waarderen ben, met Racio echt een paar mooie streaks gemaakt. Vooral als defense is het echt een goed alternatief voor een normale uber :).

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 09-05-2008 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Second Opinion
ÜberCharge 2 teammates at once.

Hoe kan dat?!?

Trouwens had vandaag bij 2fort mn sentry in het water gezet, in no time 9 kills ik al blij schiet er in een keer iemand van boven een paar raketten boem dood :(

[ Voor 55% gewijzigd door Dersan op 09-05-2008 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Dersan schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 02:58:
Second Opinion
ÜberCharge 2 teammates at once.

Hoe kan dat?!?
Als je ff een google search of zelfs een search in dit topic had gedaan, had je dat al geweten.
Anywayz:
  • Ga naar options -> multiplayer -> advanced
  • Vink "Medigun continues healing without holding mouse button" uit.
  • Laad je uber
  • Heal iemand, zwier dan die uber aan
  • Wissel snel af tss je 2 targets

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Gamespy heeft een lijst van de achievements en hoe je ze het beste kan halen.

http://pc.gamespy.com/pc/team-fortress-2/871474p1.html

Zelf heb ik nog wat moeite met een aantal achievements. Ik probeer ze vooral op pubservers te halen ipv GoT en het gemiddelde spelniveau ligt daar toch een stuk lager. Mensen weten niet hoe ze om moeten gaan met een crit-uber (blijven lukraak schieten of hollen gewoon naar binnen, ik d'r maar achter aan in de hoop dat ie raak schiet en de tegenstander en masse mist). Soms loopt het gewoon niet. Die scout en demoman achievement worden heel erg lastig zonder goede spelers.

Probleem wat ik ook heb is dat de meeste spies geen "medic!" roepen dus ik ben nog niet eens begonnen aan "FYI I am a medic"-achievement. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CapTVK schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:52:
Gamespy heeft een lijst van de achievements en hoe je ze het beste kan halen.

http://pc.gamespy.com/pc/team-fortress-2/871474p1.html

Zelf heb ik nog wat moeite met een aantal achievements. Ik probeer ze vooral op pubservers te halen ipv GoT en het gemiddelde spelniveau ligt daar toch een stuk lager. Mensen weten niet hoe ze om moeten gaan met een crit-uber (blijven lukraak schieten of hollen gewoon naar binnen, ik d'r maar achter aan in de hoop dat ie raak schiet en de tegenstander en masse mist). Soms loopt het gewoon niet. Die scout en demoman achievement worden heel erg lastig zonder goede spelers.

Probleem wat ik ook heb is dat de meeste spies geen "medic!" roepen dus ik ben nog niet eens begonnen aan "FYI I am a medic"-achievement. :|
die achievement met de demoman had je gisteravond mooi in corporation kunnen halen ze hadden toen bij de cap behoorlijk wat troep 7 a 8 engineers die daar alles dicht bijelkaar hadden gezet 8)7

heb ze zelf allemaal, maar de achievement met de demoman en de scout hebben toch wel even geduurd voordat ik die had. Maar ze zijn mogelijk zelfs op de got servers

Die FYI kun je heel erg makkelijk halen op een public server daar zijn er hoopjes spys die de hele tijd om medic vragen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 25342 op 09-05-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Gister wilde ik "first do no harm" halen. Ik dus naar een public server met goldrush, spy natuurlijk. Gaat goed ben 1e, de persoon onder mij had 12 punten minder dan mij. Nieuw ronde, medic zijn. Alleen haalde iemand mij op 't laatste moment in :'( .

Bij deze: "Blast Assist Assist in exploding 5 enemies with a single ÜberCharge on a Soldier."

Moet het die normale uber zijn?

[ Voor 20% gewijzigd door Cabo op 09-05-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 25342 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:58:
[...]

die achievement met de demoman had je gisteravond mooi in corporation kunnen halen ze hadden toen bij de cap behoorlijk wat troep 7 a 8 engineers die daar alles dicht bijelkaar hadden gezet 8)7

heb ze zelf allemaal, maar de achievement met de demoman en de scout hebben toch wel even geduurd voordat ik die had. Maar ze zijn mogelijk zelfs op de got servers

Die FYI kun je heel erg makkelijk halen op een public server daar zijn er hoopjes spys die de hele tijd om medic vragen ;)
Moonroach, ik was waarschijnlijk een van die engineers! :*) Zelf ben ik geen fan van sentry farms al zijn ze leuk om te zien. Sterker nog, ik raad het alle engineers af om dit te doen. Ze zijn veels te kwetsbaar voor een uber-demoman en als het fout gaat ben je gelijk al je SG's kwijt. Veel succes met je shotgun jongens!

Ik zal nooit zomaar een SG naast een andere zetten, liever een in de andere hoek dan twee op elkaar.

Blijkbaar ben ik te paranoia voor FYI ik schiet en bonesaw op iedereen die in de buurt komt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wat is FYI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"For your information" :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CapTVK schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:06:
[...]

Moonroach, ik was waarschijnlijk een van die engineers! :*) Zelf ben ik geen fan van sentry farms al zijn ze leuk om te zien. Sterker nog, ik raad het alle engineers af om dit te doen. Ze zijn veels te kwetsbaar voor een uber-demoman en als het fout gaat ben je gelijk al je SG's kwijt. Veel succes met je shotgun jongens!

Ik zal nooit zomaar een SG naast een andere zetten, liever een in de andere hoek dan twee op elkaar.

Blijkbaar ben ik te paranoia voor FYI ik schiet en bonesaw op iedereen die in de buurt komt. 8)
ga demoman en leg sticky neer bij elke sentry om elke enemy sticky weg te blaze ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:41:
[...]

ga demoman en leg sticky neer bij elke sentry om elke enemy sticky weg te blaze ^^
4 pipebombs mollen ook een sentry als een engy hem repaired, veel succes met die wegkoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Waarom denkt iedereen op een public server dat ze onsterfelijk zijn als ze een uber krijgen :( ik had gisteren al 15 assists met een heavy...gaat ie naar buiten op 2fort om dat het koffertje op de brug ligt....ja met 8 tegenstanders eromheen... dat gaat dus niet lukken, zelfs niet met een uber... weg poging om "Big Pharma" te halen.
Die achievements waarbij je x tegenstanders of objecten moet killen met 1 enkele uber zijn niet te halen zonder een maatje die je wil helpen :'(

en 5 spies killen die om een medic roepen ga ik ook niet echt snel halen...ten eerste roepen ze niet vaak om een medic (ook niet op een public server)
ten tweede heb ik last van een of andere vreemde bug/feature waardoor bijna iedere spy (99 van de 100) die disguised zijn "Chris" heten ...dan wordt het spotten wel heel erg makkelijk. En natuurlijk voordat je aan die achievement denkt...heb je hem al gedood met de The Blutsauger...

@frickY hieronder
Dat weet ik...de spies waren disguised als diverse klassen en weinig als medic... veel als engineer, of demoman... en ik weet zeker (ik heb vaak achteraf even op tab gedrukt om te kijken of we die klasse hadden) dat we een of meerdere spelers van die klasse in ons team hadden op dat moment.

[ Voor 14% gewijzigd door chrisO op 09-05-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Cabo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:05:
Gister wilde ik "first do no harm" halen. Ik dus naar een public server met goldrush, spy natuurlijk. Gaat goed ben 1e, de persoon onder mij had 12 punten minder dan mij. Nieuw ronde, medic zijn. Alleen haalde iemand mij op 't laatste moment in :'( .
Slim.. gewoon eerst een paar rondes normaal spelen tot je bovenaan staat, en dan 1 ronde medic oor de achievement 8) Volgens mij heeft niemand hier nog aan gedacht :o

@chrisO
Spies krijgen een random naam van spelers uit het andete team die de class spelen zoals je disquised gaat. Als jij de enige medic bent, en een spy disquised als medic, dan zal hij dus jouw naam hebben.
Als hij disquised als iemand een class die niet voorkomt in het andere team wordt een random naam uit dat team gebruikt.

[ Voor 24% gewijzigd door frickY op 09-05-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
frickY schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:24:
[...]

Slim.. gewoon eerst een paar rondes normaal spelen tot je bovenaan staat, en dan 1 ronde medic oor de achievement 8) Volgens mij heeft niemand hier nog aan gedacht :o
Die tip heb ik van hier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
Cabo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:33:
[...]

Die tip heb ik van hier :9
Je kan ook 's avonds laat gaan spelen op een Europese server waar lange maps worden gespeeld. 2Fort met 9 captures als limit... gewoon je werk doen als medic, dan kom je vanzelf hoger op de ranglijst en dan simpel wachten tot degene die boven je staan naar bed gaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Of je loopt een hele map lang als een verliefde pup achter Koetje aan (sta meestal toch 2e, achter Koetje) en als de ronde bijna op zn einde is, zeg je tegen Koeitje dat ie ff spec moet gaan... :Y)
I know, lame :P

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Of je speelt gewoon medic als normaal op vrijwel iedere willekeurige public server, alleen dan zonder te killen... Die achievement is echt simpel :S Zeker als de server niet helemaal vol zit, des te meer kans dat jij de rest gewoon onder het tapijt speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
net als Gamespy al zegt bij 21. Autopsy Report
Provide an enemy with a freezecam shot of you taunting above their ragdoll

We still haven't gotten this one, so we're not sure if this requires the enemy in question to actually take a screenshot as you taunt. That seems to be the case, as we've taunted at least a dozen times after kills (not assists) and have yet to get credit.
hoe zit dat nou?
want ik taunt ook vaak genoeg als medic erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Languh schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:52:
net als Gamespy al zegt bij 21. Autopsy Report

[...]

hoe zit dat nou?
want ik taunt ook vaak genoeg als medic erbij
taunten boven zijn corpse, dus snel op g drukken zodra jij hem gekilld hebt. Kost een paar tries, en op een pub ben je meestal snel toast :)

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 123662 op 09-05-2008 15:03 . Reden: typos en andere vaute englishe nederlansche ausdrunkingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon iemand doodmaken en direct op zn lijk gaan staan en taunten. Zodat hij je bij z'n "you've been killed by"-shot je ziet taunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
naja, dan blijkbaar niet snel genoeg...
goed dat et nu rustig is in de server, want heb em meteen gehaald :)

[ Voor 68% gewijzigd door Languh op 09-05-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik heb tot nu toe al mijn achievements op de GoT server gehaald. Het is veel leuker om er voor te werken dan ze te lamen op die speciale maps of pubs met slechte spelers. Volgens mij hebben de meeste mensen(denk iedereen) op onze server die de ubersaw al hebben de achievements gewoon gelamed.

Ik moet er nu nog 3;
Big Pharma - tja weinig heavies op onze server en doordat er veel goede spelers zijn blijven de heavies niet lang genoeg leven.
Doctor Assisted Homicide - Ik moet nog 4 van de 20. Komt vanzelf wel. Je kan deze ook erg makkelijk halen door zelf vaak dood te gaan en je eigen nemesis te creëren maar dat vind ik lame.
FYI I am A Medic - Ik heb er nu 1 van de 5. Deze is erg moeilijk op de got server want er spelen al erg weinig spies en die roepen ook eigenlijk nooit om medics :(

Blast Assist heb ik ook erg lang overgedaan, telkens maar 4 kills met een crit uber. Maar uiteindelijk wel gehaald.
Medical Breakthrough met de demo was ook irri want normaal gesproken kom je nooit 5 gebouwen bijelkaar tegen. Soms 2 sentries en 2 dispencers maar das niet genoeg. Heb em uiteindelijk gehaald op corporation 2-2 bij die cap achter het glas. Vaak veel engies daar.
Ubi concordia, ibi victoria was ook irri want de vijand moet op de capture point staan en daar staan ze meestal niet. Heb em uiteindelijk gehaald op gravelpit B, redelijk groot CP point dus is de kans groter dat er veel mensen op lopen. Het schijnt ook mogelijk te zijn deze te lamen door een sniper te assisten op afstand maar das geen fun.
You'll Feel a Little Prick met de scout had ik vrij snel gehaald met marky op castle3 stage 1 offense. Je moet gewoon net ff 3 man tegen komen en een crit uber gebruiken. De scout kan met 1 crit schot veel classes in één keer killen, dus hij heeft 2 schoten per persoon. Hij is te doen als je scout een beetje kan aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Veel succes met Big Pharma. Alsof jij of die heavy zo lang leven :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Cabo op 09-05-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Cabo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:06:
Veel succes met Big Pharma. Alsof jij of die heavy zo lang leven :Y)
Als jij nou es wat vaker om een medic gaat roepen O+ })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Is wel een leuk psychologisch spelletje.

Express veel om medic gaan roepen als spy, zodat medic achievement-geil wordt en net alsof doet dat hij niet weet dat je spy bent, je gaat healen, en hem dan in een onbewaakt moment helemaal overhoop steken >:) Vanavond eens mee klieren :p

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 09-05-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
je komt toch wel leuke sprays tegen soms:

Afbeeldingslocatie: http://img128.imageshack.us/img128/2682/cpdustbowl0024mr2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

frickY schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:24:
[...]
...
@chrisO
Spies krijgen een random naam van spelers uit het andete team die de class spelen zoals je disquised gaat. Als jij de enige medic bent, en een spy disquised als medic, dan zal hij dus jouw naam hebben.
Als hij disquised als iemand een class die niet voorkomt in het andere team wordt een random naam uit dat team gebruikt.
Wel leuk die namen. Heb al een keertje gehad dat ik langs 2 engineers stond met exact de zelfde naam... Dan maar op beide schieten om te kijken welke de spy is.

Ben zelfs al een keer mijn eigen naam tegen gekomen... Zag er best grappig uit :+

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Spychecks van mensen zijn soms veel grappiger. Dan schieten ze op je, en dan lopen ze door.
Steek je ze met iets minder health alsnog gewoon in de rug.
Veel mensen denken - gelukkig - dat 1x schieten genoeg is om een spy af te schrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
HertogJanNL schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:44:
Of je speelt gewoon medic als normaal op vrijwel iedere willekeurige public server, alleen dan zonder te killen... Die achievement is echt simpel :S Zeker als de server niet helemaal vol zit, des te meer kans dat jij de rest gewoon onder het tapijt speelt!
Klopt, ik had hem ook snel gehaald, zonder er bij na te denken en door "gewoon" te healen. En de spy-die-medic-roept archievement is ook niet zo'n probleem lijkt me, je moet gewoon geduld hebben.

Je hoeft een archievement toch ook niet per se in een paar dagen te halen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Tja, ik wil het gewoon zsm, the ubersaw that is.

@Languh, lmao _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-06 20:00
the ubersaw is wel tof, maar daar lijdt de gamebalance toch wel een beetje onder denk ik. Want ik sla nu dus 10% minder snel dan met de oude saw maar krijg wel heel snel een übercharge, dus dat "nadeel" valt ontzettend mee. Maar de wijziging is zo miniem dat het eigenlijk niet uitmaakt in de balance. Iig heb ik plezier met de übersaw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb momenteel 31/39 medic achievements en dat vind ik wel genoeg.. ^^

Ik ben wel benieuwd of er nog een reeks updates komt voor de andere classes. Zo ja, tot hoe lang gaat dat door? (immers, we betalen niet hiervoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
ik vraag me af, wanneer de nieuwe achievements komen of je daar net als bij de medic al meteen wat achievements zou kunnen hebben. Zoals bij medic zoveel al geheald hebben dat je dan ook bijvoorbeeld zoveel mensen tegelijkertijd in de fik hebt gestoken of iets dergelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Hoeveel medics denk je dat ik al heb gekilled die "uber ready" waren? Zal vast wel een achievement zijn. Maar wanneer de spy achievements komen ga ik gewoon pyro. Staks gaat iedereen de spy leuk vinden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Dutchmega schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:36:
Ik heb momenteel 31/39 medic achievements en dat vind ik wel genoeg.. ^^

Ik ben wel benieuwd of er nog een reeks updates komt voor de andere classes. Zo ja, tot hoe lang gaat dat door? (immers, we betalen niet hiervoor)
Zolang Valve vindt dat het financieel verantwoord is om door te gaan. Ze hebben wel eens aangegeven dat ze TF2 nog lang zullen ondersteunen en dat alle classes updates krijgen maar het kan ook zijn dat ze er na nog wat upgrades en 4-5 classes mee kappen.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.