Héél erg triest hoe je nu gelooft (of anderen wilt laten geloven) in een plaatje waarin wordt gesuggereerd dat alle wetenschappers die de petitie niet hebben ondertekend
dús wel automatisch moeten geloven in de menselijke broeikashypothese. Zelfs het IPCC (en die hebben toch echt wel enige ervaring met het verdraaien van de waarheid) durft niet met dit soort onzin aan te komen...(hoewel...)
Als ik het net zo bont zou maken als jij en de waarheid net zo hard zou gaan verdraaien, dan zou ik nu gaan roepen dat zolang je géén petitie kan aantonen met handtekeningen van wetenschappers die aangeven te geloven in de menselijke broeikashypothese, er
dús 0% wetenschappers "AGW-gelovig" zijn en
dús moet wel 100% sceptisch zijn.
En om helemaal consequent te zijn met jouw gedragslijn dan zou ik zodra er handtekeningen worden getoond, vervolgens moeten gaan roepen: "ja, maar die lui zijn geen echte wetenschappers, maar #@#$! zoals:
- Rajendra Pachauri: IPCC-voorziter/clown, in zijn vorige leven, voordat hij miljoenen uit de klimaathype verdiende,
spoorwegingenieur
- Maarten Hajer: directeur PBL,
bestuurskundige, leverancier van verkeerde cijfers over Nederland aan het IPCC (zweeg jaren over verkeerde cijfers in rapport) en wordt nu door Kramer ingehuurd om het eigen werk in het IPCC-vod te keuren
- Actvistische Greenpeacewetenschappers die een rapport schrijven over houtkap en het verdwijnen van het oerwoud in het Amazonegebied (vervolgens door het IPCC verdraaid tot het verdwijnen van het oerwoud vanwege de menselijke broeikashypothese... Greenpeace vindt dat overigens best, want als Jezus uit de dood kon opstaan, dan kon hij vast ook wel over water lopen... alles in het teken van het geloof en de evangelie)
- Student aardrijkskunde, die tot zijn grote vreugde plots gerekend mag worden tot de selecte club van IPCC-goedgekeurde klimaatwetenschappers (mits hij maar wel iets roept over het smelten van gletsjers en het IPCC naar goed gebruik zijn cijfers mag aanpassen met een paar honderd jaar)
- Klimaatlobbyisten, klimaatsubsidieslurpers, klimaatgrootgeldverdieners etc.etc."
Maar zelfs zonder op die manier los te gaan verheug ik me al op een petitie waaraan wetenschappers hun goede naam durven te verbinden ten gunste van de menselijke broeikashypothese. Laat maar zien of start maar zelf een petitie. Show me the money...
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450