Ik heb nu sinds een week ook media portal geinstalleerd. Alles werkt perfect echt een super programma. Ondertussen al moving pictures en de tv series plugin aan de praat gekregen. Zit alleen toch te twijfelen of ik ook fan art zal downloaden, maar denk het wel.
Ik had nu nog een 2 vragen, voor films hoe kan je die nou het beste op je hdd zetten als video_ts map van de dvd of de dvd rippen?
en ik heb nu de sopranos, heroes en prison break in mijn series staan.
van sopranos en prisonbreak doet de ondertiteling het gewoon.
alleen bij heroes doet deze het niet. gewoon .srt met dezelfde naam in dezelfde map. Ik kan wel de ondertiteling bij heroes krijgen als ik deze via de ffdshow codec aan zet. maar dan krijg ik een dubbele ondertiteling bij prison break en sopranos.
bij de laatste 2 kan ik ook als ik 2 keer op de 'i' button van de remote klik de ondertiteling kiezen maar heroes niet. weet iemand hoe dit kan?
Ik had nu nog een 2 vragen, voor films hoe kan je die nou het beste op je hdd zetten als video_ts map van de dvd of de dvd rippen?
en ik heb nu de sopranos, heroes en prison break in mijn series staan.
van sopranos en prisonbreak doet de ondertiteling het gewoon.
alleen bij heroes doet deze het niet. gewoon .srt met dezelfde naam in dezelfde map. Ik kan wel de ondertiteling bij heroes krijgen als ik deze via de ffdshow codec aan zet. maar dan krijg ik een dubbele ondertiteling bij prison break en sopranos.
bij de laatste 2 kan ik ook als ik 2 keer op de 'i' button van de remote klik de ondertiteling kiezen maar heroes niet. weet iemand hoe dit kan?