Ik zat te dubben om het of in "Show your Gear" te plaatsen of hier te plaatsen, maar aangezien het toch allemaal nieuw spul is plaats ik het hier.
Het is een soort van Huwelijks kado van mijn ouders wellis waar zelf uit gezocht maar afijn.
Trouwen = Nieuw tijdperk dus ik dacht tijd voor een nieuwe hobby, fotografie heb ik altijd erg leuk gevonden dus vandaar, na veel te hebben gelezen heb ik het volgende gekocht:
Plaatje zegt meer dan 100 woorden.
Ik koop graag gelijk iets goeds om laten niet tegen beperkingen te lopen(niet dat de kitlens nu zo verkeerd is maar toch).
De foto is gemaakt met de 450D + kitlens, maar die gebruik ik alleen maar met vakantie.
Ik heb ook nog een handstrap in bestelling van Sony, die ik kan gebruiken zonder extra grip.
De grijs kaart op de foto is er een van Menno, maar deze zou(volgends de webshop) duurzaam, krasbestendig, watervast enz zijn afijn een stukje grijs karton voldoet daar niet aan dus koop geen menno grijskaart.
De grijze pvc kap die je op de foto ziet wordt een zelf te maken MacroLedRing (ben gek op knutselen met electronica).
Als die af is plaats ik wel hier een link naar een how to op mijn website.
[
Voor 13% gewijzigd door
BlueFoxOne op 15-08-2008 09:58
]