[Fotoapparatuur] Mijn nieuwe apparatuur [deel 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 30 Laatste
Acties:
  • 266.455 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 23:06:
Zojuist opgehaald, Sigma 12-24mm f4.5-5.6 EX objectief. Wat een front element zeg.

[afbeelding]

Er zit een heel klein krasje op het front element, maar ik betwijfel of ik dat ooit ga zien. Daarvoor was ie niet te duur. Nu moet Canon nog ff opschieten met de opvolger van de EOS 5D, dan ben ik klaar voor de meest extreme groothoek foto's die je kunt maken zonder te stitchen :)
8 september is volgens hardnekkige geruchten de releasedatum van de 5D mkII. nog 3 weekjes geduld dus. Lijkt me wel cool zeg, 12mm full frame. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 13:45
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3104/2775449399_e4ce23aace.jpg

Een nieuwe vriend voor mijn D300 -- de AF-S Nikkor 24-70mm f/2.8G ED.
Nu is het rijtje 2.8 glas compleet : 14-24 / 24-70 / 70-200.

Next step - studiomateriaal & pocketwizards.

[ Voor 27% gewijzigd door iworx op 19-08-2008 00:26 ]

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 23:06:
Zojuist opgehaald, Sigma 12-24mm f4.5-5.6 EX objectief. Wat een front element zeg.

[afbeelding]

Er zit een heel klein krasje op het front element, maar ik betwijfel of ik dat ooit ga zien. Daarvoor was ie niet te duur. Nu moet Canon nog ff opschieten met de opvolger van de EOS 5D, dan ben ik klaar voor de meest extreme groothoek foto's die je kunt maken zonder te stitchen :)
Op de fisheye's na dan. :P
iworx schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:23:
[afbeelding]

Een nieuwe vriend voor mijn D300 -- de AF-S Nikkor 24-70mm f/2.8G ED.
Nu is het rijtje 2.8 glas compleet : 14-24 / 24-70 / 70-200.

Next step - studiomateriaal & pocketwizards.
Nice!

Heb je er geen last van dat het omwisselpunt op 24mm ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3245/2777153419_c0e4d48026.jpg

Vanmorgen aangekomen, gekocht via Marktplaats, hij werkt erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:32:
[afbeelding]

\o/ Het setje is aardig compleet aan het worden zo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:44:
[...]

\o/ Het setje is aardig compleet aan het worden zo... :)
ja inderdaad.. als ik weer geld heb is de 70-200 f4 het eerste.. Maar ik kan zo op zich al lekker vooruit, ben ik wel blij mee.

Ik heb vanacht gedroomd dat ik een telelens had gekocht zo lang als mijn been 8)7 En nee, ik had niet gesnoven.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:20
Leuk speelgoed Sophietje :)

Nu nog even je sig aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:07:
Ik heb vanacht gedroomd dat ik een telelens had gekocht zo lang als mijn been 8)7 En nee, ik had niet gesnoven.. :X
* iceheart houdt alle compenseergrappen terzijde

afgezien daarvan, die sigma 300-800 is zo nuttig niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 11:04
Sigma 70-300 f/4-5.6 :)
Wat een joekel :P :9

[ Voor 56% gewijzigd door RedPixel op 19-08-2008 20:38 . Reden: eigen plaatjes gewenst ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben jaloers hoor. Ik wil wel testfoto's zien hé, en met mij vele anderen denk ik :P

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Is dat de niet-apo versie? Daar ben ik ook wel benieuwd naar, wat ik ervan gezien heb was.. ehh...tja...

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:49

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Heb 'm zelf ook, en het valt me behoorlijk mee. Voor een kleine preview van een tweetal portretten op 70 en 220 mm:

klik
klik 2

Eén ding: (maar dat geldt ook voor de APO versie), gebruik 'm zo min mogelijk op 300mm, dan worden de platen zo soft als de pest. Lekker afstoppen op f9 ofzo doet een hoop wonderen. Verder staat de lens erom bekend nogal contrastloze platen te geven, en dat klopt helemaal, maar daarvoor is PP uitgevonden ;)
Al met al vind ik het nog steeds een prima lens aangezien ik er 85 euro voor betaald heb (2e hands)

ik zal nog eens opzoek gaan naar 300mm platen met flink wat CA ofzo ;)
klik
zie de onderkant van de rotsen..

[ Voor 11% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 19-08-2008 20:38 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
hm, dat valt zeker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Ohja, hier willen jullie graag eigen plaatjes :D
Afbeeldingslocatie: http://wwwhizz.nl/meuk/70-300.jpg

Inderdaad de niet-APO versie. Ik heb er dan ook slechts 80 euro inclusief verzenden voor betaald. Ik was bij de sneekweek, en ik vond het erg vervelend dat ik alleen maar 100 bootjes tegelijk op foto kon zetten, en niet 1 specifiek...

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:32:
[afbeelding]

Ben even benieuwd naar de aankoopprijs.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Gisteren gekocht: schoonmaak papiertjes. blaasbalgje en 67mm UV filter van B+W.

volgende keer gelieve de topic waarschuwing lezen

[ Voor 30% gewijzigd door Nomad op 21-08-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:22:
Verder staat de lens erom bekend nogal contrastloze platen te geven, en dat klopt helemaal, maar daarvoor is PP uitgevonden ;)
PP kan alleen (helaas) nooit wat een lens zelf kan... We mochten willen dat we het heerlijke contrast van een 24-70L konden faken op een kitlensje... kwestie van een preset bouwen in LR en kwijlen maar... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Wat niet geregistreerd wordt kan ook niet gefaked worden, net zoals flares vaak niet netjes weg te PP'en zijn.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jivecar schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:53:
[...]

Ben even benieuwd naar de aankoopprijs.
310 euro incl. bounce. Ik weet het, geen wereld van verschil met nieuw, maar toch.. Hij is echt nauwelijks gebruikt en ik ben er blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:35:
[...]

310 euro incl. bounce. Ik weet het, geen wereld van verschil met nieuw, maar toch.. Hij is echt nauwelijks gebruikt en ik ben er blij mee :P
Ik vroeg het om te kijken hoe de prijzen liggen.
Het valt mij op dat er de laatste tijd ook woekerprijzen worden gevraagd voor flitsers.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jivecar schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:56:
[...]

Ik vroeg het om te kijken hoe de prijzen liggen.
Het valt mij op dat er de laatste tijd ook woekerprijzen worden gevraagd voor flitsers.
is ook zo. Het prijsverschil tussen de 430EX II en de 580EX II vond ik toch de moeite om voor de laatste te gaan. En ook omdat het i.c.m een spatwaterdichte 40D een mooie combi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Laatst online: 06-01-2021
ligt er aan wat je onder contrast verstaat, diepere zwarten en fellere kleuren zijn easy in pp.
microcontrast is al een stuk lastiger, maar dan nog is contrast denk ik wel 't makkelijkste van alle optische eigenschappen van een lens te faken.

edit: was dus een reactie op oxi :)

[ Voor 7% gewijzigd door abrakadaver op 20-08-2008 12:15 ]

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

abrakadaver schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:14:
ligt er aan wat je onder contrast verstaat, diepere zwarten en fellere kleuren zijn easy in pp.
microcontrast is al een stuk lastiger, maar dan nog is contrast denk ik wel 't makkelijkste van alle optische eigenschappen van een lens te faken.

edit: was dus een reactie op oxi :)
Een upgrade in glas naar wat significant beters merkte ik erg goed in de resultaten. Dat verschil was zo groot dat ik dat verschil echt niet kon overbruggen door de foto's met 'mindere lenzen' te photoshoppen. Vooral het microcontrast en contrast bij moeilijke situaties (zoals tegenlicht) is niet te faken. Nu kan ik gerust met de zon in beeld fotograferen zonder bang te zijn dat ik detail verlies in de donkere delen, dat hoefde ik met mijn vorige glas niet eens te proberen.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Na jaren kijken kijken niet kopen (vanwege te weinig geld) EINDELIJK aan de dSLR!

Brakke phonepic maar het is zo moeilijk om een foto van de camera te maken zonder die camera, en spiegelfoto's vind ik niks.

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/7996/image0271st5.jpg

U ziet:

400D met BG-E3 grip, 18-55mm f/3.5-5.6 kitlens en Sigma 55-200mm f/4-5,6 DC

Lenzenset is nog niet ideaal, maar eerst maar eens leren, oefenen en sparen voor wat mooier spul (waarschijnlijk Sigma 70-300mm f/4-5,6 APO DG of misschien lang doorsparen voor Canon 70-300mm)

[ Voor 10% gewijzigd door Kiwiknaapje op 21-08-2008 13:31 ]

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwiknaapje schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:18:
Na jaren kijken kijken niet kopen (vanwege te weinig geld) EINDELIJK aan de dSLR!

Brakke phonepic maar het is zo moeilijk om een foto van de camera te maken zonder die camera, en spiegelfoto's vind ik niks.

[afbeelding]

U ziet:

400D met BG-E3 grip, 18-55mm f/3.5-5.6 kitlens en Sigma 55-200mm f/4-5,6 DC

Lenzenset is nog niet ideaal, maar eerst maar eens leren, oefenen en sparen voor wat mooier spul (waarschijnlijk Sigma 70-300mm f/4-5,6 APO DG of misschien lang doorsparen voor Canon 70-300mm)
Hehe, nee, ik zie het niet. :+ Je link is dood... Edit: Nu niet meer! :)

Maar mooie set om mee te beginnen. Pas op, je wilt snel meer. :/

Vandaag een (heuze) Canon EF 85mm f/1.8 USM binnengekregen. Heb voor een opdracht die eraan komt in korte tijd meer lichtsterkte nodig op het tele eind. Het budget laat alleen de upgrade naar een 70-200 f/2.8 (met of zonder IS en nieuw of 2dehands) even niet toe, omdat er ook nog een rijbewijsje betaalt moet worden :P

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3082/2781412153_34b7ee5b8d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:19
Van die 85/1.8 ga je nog veel plezier hebben. Ik heb hem nu ook een maand of 4 en het enige nadeel is dat ik hem niet eerder gekocht heb.

... wel je sig nog even aanpassen...

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
1.8 primes zijn altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Een Naneu Pro Military Ops Lima tas. Kleinste schoudertas in het gamma van Naneu Pro. Past 1 body met objectief erop in plus een extra objectief en flitser. En dan zit ie vol. Ben er nu eindelijk achter wat ik al die tijd niet had kunnen benoemen. Een doodnormale tas voor non fotospul. Een kleine tas voor je foto spul. En klaar ben je (naja ik iig). Kan mooi mijn D80 met 12-24 en 70-300 erin vervoeren en das dat. Geen combi tas met ruimte voor en foto gear en non foto gear. Gewoon twee aparte tassen voor zowel foto gear als non foto gear. Dat is dus voor mij de Naneu Pro Lima en de Eastpak Dodge. :)

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:41:
[...]Vandaag een (heuze) Canon EF 85mm f/1.8 USM binnengekregen. Heb voor een opdracht die eraan komt in korte tijd meer lichtsterkte nodig op het tele eind.
"Tele eind" ? Dit is pas het begin van tele hoor ;) Grootste nadeel van dit objectiefje is, dat je nooit meer helemaal tevreden zal zijn met de resultaten van zoomlenzen. Pas op bij het portretteren van oudere vrouwen (rond de 50 jaar). Een technisch perfecte foto is véél te scherp, in hun ogen...
Het is mijn goedkoopste lensje, maar als ik zou moeten kiezen, dan zou ik alledrie m'n zoom's (17-55IS, 28-135IS en 70-300IS DO) opofferen om de 85/1.8 te mogen houden.

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a198/_Finalzelda_/probeersel-0037kopie.jpg

Bij thuiskomst trof ik hem dan eindelijk aan :) Kreeg er 90th anniversary prullaria bij (lees: hele zachte dikke lens pouch + neck strap) Nu eerst hem voorzichtig uitpakken om eerst te checken of er niet 4 bakstenen inzitten ;)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Wat een stoere prullaria... Heeft deze meer comfort dan de standaard versie die bij de D80 zit? Dan ga ik ook eens even zoeken op ebay..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• iceheart
haal dan gelijk een fijne optech strap, da's pas echt comfy :)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
een neckstrap bij een objectief ?
* whoami zou eens goed moeten kijken, maar ik heb dat bij m'n 70-300 niet gekregen. :'(

https://fgheysels.github.io/

• Joosie200
  • Niet online
@M@cer: ik vind hem iig wel wat dikker dan de standaard versie, dus heb ik hem nu in gebruik met mijn D80. Voelt iig wel een tikkie comfortabeler.

optech, is dat zo'n strap die je om je hand doet? En @Whoami: deze werd als combinatie bij de 70-300 geleverd. Standaard koop je een 70-300 kaal, het objectief, zachte buidel voor objectief & zonnekap. Nu kreeg ik een dikkere buidel en andere neckstrap erbij geleverd. Waarom? Omdat de verkoper dat er los bijgestopt heeft in de doos. Normaal krijg je zulk spul idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Joosie200 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:21:
@M@cer: ik vind hem iig wel wat dikker dan de standaard versie, dus heb ik hem nu in gebruik met mijn D80. Voelt iig wel een tikkie comfortabeler.

optech, is dat zo'n strap die je om je hand doet? En @Whoami: deze werd als combinatie bij de 70-300 geleverd. Standaard koop je een 70-300 kaal, het objectief, zachte buidel voor objectief & zonnekap. Nu kreeg ik een dikkere buidel en andere neckstrap erbij geleverd. Waarom? Omdat de verkoper dat er los bijgestopt heeft in de doos. Normaal krijg je zulk spul idd niet.
De Optech strap die iceheart bedoelt is een neckstrap, alhoewel er ook handstraps en gripstraps beschikbaar zijn. Ze zijn gemaakt van neopreen, wat dikker, zachter ook. Vind ze op zich wel lekker zitten, de normale Nikon strap wil nog wel eens snijden in de nek bij mij. Vind de Optech straps wel nogal zweterig.

Dit soort straps gaat het dus om, denk ik O-)
Afbeeldingslocatie: http://www.optechusa.com/PRODUCTIMAGES/medium/medium_XEP-rkLyDg.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Fl4pp13 op 22-08-2008 00:05 . Reden: Plaatje van Optech strap toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Fl4pp13 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:03:
[...]

De Optech strap die iceheart bedoelt is een neckstrap, alhoewel er ook handstraps en gripstraps beschikbaar zijn. Ze zijn gemaakt van neopreen, wat dikker, zachter ook. Vind ze op zich wel lekker zitten, de normale Nikon strap wil nog wel eens snijden in de nek bij mij. Vind de Optech straps wel nogal zweterig.

Dit soort straps gaat het dus om, denk ik O-)
[afbeelding]
Nee die clips zijn lekker veilig 8)7
Als je als junk een beetje snelle vingers hebt, heb je een camera dus zo van een nek/schouder gejat en wat specifieker voor mij: in festival/feestpubliek ben je je camera echt in een mum van tijd kwijt omdat er altijd wel een grappenmaker in de buurt is die je clipje even voor je losmaakt. Dat is in het kader van helpen zeggen ze dan, terwijl je staat te kijken hoe je peperdure camera met ditto lens net op de grond is gedonderd.

Nee die optechs, dat doe ik niet!

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zo Joosie, jij bent flink aan de NAS zie ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
UpStrap camerastraps zijn imo het beste, iig als je het veel over je schouder draagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:04
Floor-is schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:20:
[...]

Nee die clips zijn lekker veilig 8)7
Als je als junk een beetje snelle vingers hebt, heb je een camera dus zo van een nek/schouder gejat en wat specifieker voor mij: in festival/feestpubliek ben je je camera echt in een mum van tijd kwijt omdat er altijd wel een grappenmaker in de buurt is die je clipje even voor je losmaakt. Dat is in het kader van helpen zeggen ze dan, terwijl je staat te kijken hoe je peperdure camera met ditto lens net op de grond is gedonderd.

Nee die optechs, dat doe ik niet!
Oh? Nog nooit last van gehad anders..... Ik vind die OpTechs prima werken, zitten lekker en die strap haal ik er nu makkelijk vanaf als hij weer eens in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
En de clips zijn van dermate goede kwaliteit dat je echt je best moet doen om ze los te krijgen. dat is niet iets wat je zo even 'on the fly' doet, iig niet bij die van mij. Ik moet zeggen dat ik eerst ook mijn twijfels had, maar ik heb er nooit problemen mee gehad :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
ik heb zo'n kleinere band van op-tech, zonder die clips. Is wel wat minder stevig dus niet geschikt voor een grote body + 2.8 zoomlens maar voor al 't kleinere erg prettig en onopvallend.
Volgens mij is ie eigenlijk voor een verrekijker, kheb 'm geloof ik ooit eens bij de bever sport gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wilko schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:28:
Zo Joosie, jij bent flink aan de NAS zie ik :P
Not exactly, wanneer ik iets voor ogen heb doe ik er alles aan om ´t zo snel mogelijk te krijgen ;) En ik had een D80 + 12-24 + 70-300 voor ogen, wat ik nu eindelijk heb. M.a.w. acquisition is completed :P

En die optechs zien er wel fijn uit, maar ik val ook over de clip aansluiting. Zoals je de standaard Nikon strap vastmaakt is een stuk beter. Zit ie eenmaal vast, dan ben je wel even bezig hem los te krijgen. Enige waar je natuurlijk machteloos tegenover staat is wanneer iemand de schaar er inzet en huppakee camera mee. Maar dan nog moet je dat wel merken wanneer iemand een poging doet ;) Niettemin ga ik wel kijken wat optech (zo heet het merk dus?) zoal te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
* iceheart heeft fijn een tie-rep door de bandjes zitten zodat die clipjes niet meer boeien

en dan zijn het heerlijke dingen. maargoed, wat een discussie gelijk weer zeg :P en tja, die upstrap dingen zijn ook wel oke, maar over zweterig gesproken zeg, en nog wel echt een prijsklassetje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich wel leuk. Gisteren een tijd rondgelopen met de tas op m'n rug en camera om m'n nek, maar dat is toch niet heel fijn. Ik zou hem dan liever aan de schouderbanden hangen, wat dus wel moet lukken met die clipjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 08:43

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:13:
Op zich wel leuk. Gisteren een tijd rondgelopen met de tas op m'n rug en camera om m'n nek, maar dat is toch niet heel fijn. Ik zou hem dan liever aan de schouderbanden hangen, wat dus wel moet lukken met die clipjes :)
Daar ben ik nog naar op zoek, alleen niet ieder merk/type rugzak heeft die mogelijkheid. Daarnaast moet je bijna de winkels af om te kijken welke tassen dat hebben (staat vaak niet in de specs).

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36
Ik heb een Tamrac neck strap, ook met die clipjes en heb er nooit problemen mee gehad. Maar ik draag mijn camera eigenlijk nooit om mijn nek, ik wikkel de strap altijd rond mijn pols, dus die clipjes zijn verder geen nadeel voor mij. Alleen een voordeel zelfs, erg handig om de lange strap er even snel af te halen :)

Zo een zeg maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.tamrac.com/images/n46_2k_m.jpg

Ja dat is een vlammenpatroon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw!

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/iemmeel/SK8NLZT_jeI/AAAAAAAAACc/kwnJVd82gaE/_MG_3725.jpg

Blij!

Plaatje zeurt. Ik heb dus een carl zeiss vario sonnar 3.4/35-70

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 21:21 . Reden: plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FH5OlrxefpQGehuy0OxJsyxT/full.jpg

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wardie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-03-2023
Yeah, nieuw met mOtOr! Ze bregen het alsof het een voordeel is ;)

Goeie lens hoor BTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wardie schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:17:
Yeah, nieuw met mOtOr! Ze bregen het alsof het een voordeel is ;)

Goeie lens hoor BTW!
Op een D40 heb je weinig keus :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
@koeitje, kan je eens een foto maken van de lens zelf? en ik zou graag je ervaringen ermee lezen, deze staat ook op mijn lijstje van lenzen waar ik een keuze uit ga maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:57

polthemol

Moderator General Chat
om het probleem van een overlopende bankrekening voor te zijn, 2 aanvullingen op mijn assortiment gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://www.pictureplease.nl/tweakers/IMG_1343.jpg

u ziet:
tamron SP Di 90/2.8 macro

gemaakt met:

zenitar fish eye 16mm/2.8 (2de hands op marktplaats gevonden)

Nu kan ik weer even vooruit ^^

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Wat een mooie foto voor een fisheye :) Andere lensje ziet er ook lekker uit :9

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol

polthemol

Moderator General Chat
hele vakantie kunnen oefenen (2 dagen voor ik vertrok was de fish binnen :D ). Geeft alleen standaard zwaar fletse kleuren, maar daarvoor hebben ze lightroom uitgevonden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Na lang twijfelen toch gekocht, een onderwaterhuis voor m'n Powershot G7. Ga elke vakantie snorkelen en de onderwaterwereld is schitterend, mooie visjes/rotspartijen/lichtval/etc. Had gekeken voor zo'n waterdichte camera maar vond op ebay voor een mooie prijs de Canon wp-dc11 en die is t dus geworden, ga over ongeveer 3 weken op vacantie en ben benieuwd..... :)

Afbeeldingslocatie: http://img245.imageshack.us/img245/2038/dc11frge2.jpgAfbeeldingslocatie: http://img385.imageshack.us/img385/7343/dc11frontcq3.jpg

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Wobcat schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:37:
Na lang twijfelen toch gekocht, een onderwaterhuis voor m'n Powershot G7. Ga elke vakantie snorkelen en de onderwaterwereld is schitterend, mooie visjes/rotspartijen/lichtval/etc. Had gekeken voor zo'n waterdichte camera maar vond op ebay voor een mooie prijs de Canon wp-dc11 en die is t dus geworden, ga over ongeveer 3 weken op vacantie en ben benieuwd..... :)

[afbeelding][afbeelding]
Zie ik nou een foto van een Nikon achterop die digicam-in-waterhuis? :D

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
Floor-is schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:36:
[...]

Zie ik nou een foto van een Nikon achterop die digicam-in-waterhuis? :D
Goed gespot, Nikon D80+MB-D80+70-300VR (+optech pro-strap)
Daarmee zijn de foto's gemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Wobcat op 23-08-2008 13:12 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wardie
Dus als ik het goed begrijp heb je een foto die je niet zelfgemaakt hebt op je G7 gezet (geupload) en vervolgens je G7 in onderwaterhuis gefotografeerd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

polthemol schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:17:
om het probleem van een overlopende bankrekening voor te zijn, 2 aanvullingen op mijn assortiment gehaald.

[afbeelding]

u ziet:
tamron SP Di 90/2.8 macro
Ik heb zelf vandaag zijn 105mm Sigma broertje gehaald :) Leuk spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
Wardie schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:21:
Dus als ik het goed begrijp heb je een foto die je niet zelfgemaakt hebt op je G7 gezet (geupload) en vervolgens je G7 in onderwaterhuis gefotografeerd? :+
Uhm....
Foto v/d Nikon is met de G7 gemaakt, foto v/d WP-DC11 / G7 is met de Nikon gemaakt, simpel toch !! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
  • Laatst online: 13-09 12:01
Sinds gister de Nikon SB800 erbij! :D 303 euro voor betaald. Ben van plan om er veel draadloos mee te gaan flitsen... (portretten en zo, icm met de SB600).

Afbeeldingslocatie: http://i313.photobucket.com/albums/ll397/rvbfotografie/SB800/DSC_0810.jpg

Achterkant SB800 - SB800 + SB600

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:03:
Nieuw!

[afbeelding]

Blij!

Plaatje zeurt. Ik heb dus een carl zeiss vario sonnar 3.4/35-70
Nice, ga je die op een contax gebruiken of met een adaptor op een digibody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wardie
Wobcat schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:40:
[...]

Uhm....
Foto v/d Nikon is met de G7 gemaakt, foto v/d WP-DC11 / G7 is met de Nikon gemaakt, simpel toch !! :P
Foto zag er zo strak uit dat ik dacht dat je 'm van het net geplukt had ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3134/2796769830_f4ce39472d.jpg

Batterijen voor m'n recent opgepikte sb-26 en een Nikon AF-S 24-85/3.5-4.5 G IF-ED als mogelijke opvolger van m'n 28-105 en om 's ervaring met "echte" AF-S op te doen.

Over die vapex dingen zal ik binnenkort in het batterijen topic ook wat roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 12-09 09:50
gelukkie schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:19:
Sinds gisteren een handgemaakte bean bag erbij (gevuld met pvc korrels). De zak plus inhoud is erg licht, dus ideaal om mee te nemen.

Wat pics hieronder:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het geheel is erg stabiel, dus goed te gebruiken voor lange sluitertijden! Dit is voor de komende vakantie mijn alternatief voor een driepoot statief.
Even een oud bericht gequote maar weet iemand waar je zo'n zak koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Kussenhoes? Handige vrouw/man/vriendin/whatever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 12-09 09:50
Dat is inderdaad een mogelijkheid, alleen heb ik momenteel nieumand beschikbaar die handig is met naald/draad/naaimachine. Vandaar de vraag waar deze zak gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol

polthemol

Moderator General Chat
ik had voor mijn windbuks altijd een zakje met klittenbandsluiting, gewoon wat zand erin plempen ter plekke et voila (maakt niet uit wat voor een zand erin zit, als het maar een tikkeltje vochtig is en niet bikkelhard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 18:11
Sinds vandaag deze lens in mijn bezit. Ben blij O+

Afbeeldingslocatie: http://www.hw-photo.nl/got/_MG_1914.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Moet vanavond nog maar eens een plaatje schieten, maar ik heb sinds gister mijn 70-200/f2.8 L IS binnen. OMG, wat een lens is dit. :) :)

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abrakadaver schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:45:
[...]

Nice, ga je die op een contax gebruiken of met een adaptor op een digibody?
Ik ga hem inderdaad op mijn eos gebruiken. Ik heb hem eigenlijk gekocht voor mijn verwachte switch naar fullframe.

Nu nog evenwachten op een adapter om het te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 18:11
afterburn schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:49:
Moet vanavond nog maar eens een plaatje schieten, maar ik heb sinds gister mijn 70-200/f2.8 L IS binnen. OMG, wat een lens is dit. :) :)
Ja hee, Ik helemaal blij met mijn 70-200 F4L, kom jij met de duurste lens uit dezelfde reeks aanzetten. En dat nog wel 1 post onder mij. Gefeliciteerd ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Mh, ik zie een 5D (9000 clicks) met grip en Canon 50mm F1.2L voor 1300 euro ... ligt het aan mij of is dit een koopje ? Ik wil al lang een occasie 5D :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:11

Barrycade

Through the...

Dieter schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:50:
Mh, ik zie een 5D (9000 clicks) met grip en Canon 50mm F1.2L voor 1300 euro ... ligt het aan mij of is dit een koopje ? Ik wil al lang een occasie 5D :p
En de advertentie is in het Engels? Dan het is het te mooi om waar te zijn waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Zal dezelfde vent zijn die een D300 met 14-24 had voor 800 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Wel, neen niet in het engels en bovendien van een beroepsfotograaf. Althans volgens zijn website. Heeft nu een H3D gekocht. Daarmee dat ie zijn 5D weg doet.

Mag hem ook komen bekijken & uittesten vooralleer te kopen, daarmee dat ik het wel vertrouw. Al is het wel HEEL goedkoop!

Die lens gaat occasie voor minstens 900 euro en de 5D rond 1200 1300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

If it is too good to be true, it usualy is.

Ik zou zeggen dat dit een gevalletje oplichting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 07:31
Ga niet alleen, spreek niet af op een plek waar niemand je ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt belachelijk goedkoop! ik ben wel geinterreseerd in de 50mm 1.2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Vorige week al gekocht, maar "geen tijd" gehad om er een fotootje van te maken:

Afbeeldingslocatie: http://www.renevdmark.nl/24-105L.jpg

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wardie
nose schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:11:
Vorige week al gekocht, maar "geen tijd" gehad om er een fotootje van te maken:

[afbeelding]
Nee die lens zat natuurlijk de hele tijd OP je camera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose

nose

size matters

Wardie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:59:
[...]

Nee die lens zat natuurlijk de hele tijd OP je camera :P
Hehe, inderdaad :)

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:53
Vandaag via Marktplaats mijn lensen arsenaal verdubbeld.
Erbij een Tokina 100 mm F/2.8 AT-X Macro 1:1;
een Tokina 12-24 mm F/4.0 AT-X Digital
en een Tamron 28-75 F/2.8 Di XRLD 200 euro

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/jvandenbrakel/SLROK4H2J3I/AAAAAAAACic/kSUnioAHX7E/s800/nieuwe%20lensen-small.jpg

als uitbreiding voor mijn D80 waar ik al een 18-135 (die nu minder vaak op mijn body zal zitten), een 70-300 VR en een 50mm f/1.8 voor had.

Ik ben wat armer, maar wel blij.

(ok, na vele edits en gepruts eindelijk de foto erbij :-)

[ Voor 42% gewijzigd door pCOW op 26-08-2008 21:00 ]

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Zoals beloofd:

Afbeeldingslocatie: http://www.sport-touring.eu/images/5d70200.jpg

Mijn nieuwe EF 70-200/f2.8 L IS op de 5D. :) Deze lens heb ik al zo lang willen hebben. Kan nog nauwelijks geloven dat ik em echt heb. :)

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Goed bezig pCOW! Die Tokina 12-24 komt er bij mij ook nog wel een keertje... Eerst maar eens een sigma 70-200 f/2.8 (heb er al eentje op het oog tweedehand) :p
afterburn schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:51:
Zoals beloofd:

[afbeelding]

Mijn nieuwe EF 70-200/f2.8 L IS op de 5D. :) Deze lens heb ik al zo lang willen hebben. Kan nog nauwelijks geloven dat ik em echt heb. :)
I know the feeling... Als een kind met nieuw speelgoed! O+

[ Voor 56% gewijzigd door NickH op 26-08-2008 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Idd Niky.

Ding is wel erg groot. De 5D die er achter ziet is geen kleine camera, zeker met grip zoals ik heb maar als je het plaatje zo ziet valt de camera al in het niet bij de lens. De balans is echter wel precies goed, dus je hebt tijdens het schieten niet echt last van het gewicht. En dat gewicht is er wel. Gok toch wel op een kilootje of 3-4 als ik het zo voel. Een comfortabele neckstrap is dus wel aan te raden.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose

nose

size matters

Zoals beloofd:

[afbeelding]

Gefeli!

Dat gevoel ken ik ook heel goed. Heb datzelfde bij m'n 24-105L. Nu verder sparen voor de 70-200 2.8L IS. Heb er van het weekend mee staan schieten en het is toch wel een hele lekkere lens hoor. En zekerweten dat het nauwelijks-te-geloven-gevoel dan weer dubbel en dwars terug zal komen :)

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Zoals beloofd:

[afbeelding]

Is ook een mooie lens voor een serieuze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eens ie op je camera zit vergeet je je lege buidel :+
ik heb er als student zo goed als een volledige vakantiejob aan uitgegeven :9

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
pCOW schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:48:

[afbeelding]

als uitbreiding voor mijn D80 waar ik al een 18-135 (die nu minder vaak op mijn body zal zitten), een 70-300 VR en een 50mm f/1.8 voor had.

Ik ben wat armer, maar wel blij.

(ok, na vele edits en gepruts eindelijk de foto erbij :-)
Alle 3 samen voor 200 euro? Dat vind ik ook nog wel interessant :+

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
pCOW schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:48:
* Wobcat is een beetje nieuwsgierig naar de prijs v/d Tokina 12-24.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

afterburn schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:00:
Idd Niky.

Ding is wel erg groot. De 5D die er achter ziet is geen kleine camera, zeker met grip zoals ik heb maar als je het plaatje zo ziet valt de camera al in het niet bij de lens. De balans is echter wel precies goed, dus je hebt tijdens het schieten niet echt last van het gewicht. En dat gewicht is er wel. Gok toch wel op een kilootje of 3-4 als ik het zo voel. Een comfortabele neckstrap is dus wel aan te raden.
De lens is 1600 gram, je body is ±900gram zonder grip (zeg 1350 met grip) dus die 3 kilo komt aardig in de buurt. ;)

Behalve een nekstrap zou ik vooral een handstrap aanraden overigens, hoewel ik die er bij mij pas weer heb afgehaald is het echt een ideale uitbreiding! (Ik heb ze er af omdat ik twee bodies om wil kunnen hangen en direct gebruiken, dan zit de handstrap soms in de weg.)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Zit je wel met het feit hoe je de neckstrap fijn vastmaakt incombinatie met een handstrap :)

* Timo heeft altijd ruzie met straps zit altijd in de weg :P

[ Voor 24% gewijzigd door Timo op 27-08-2008 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Floor-is schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 00:35:
[...]

De lens is 1600 gram, je body is ±900gram zonder grip (zeg 1350 met grip) dus die 3 kilo komt aardig in de buurt. ;)

Behalve een nekstrap zou ik vooral een handstrap aanraden overigens, hoewel ik die er bij mij pas weer heb afgehaald is het echt een ideale uitbreiding! (Ik heb ze er af omdat ik twee bodies om wil kunnen hangen en direct gebruiken, dan zit de handstrap soms in de weg.)
Ik heb handstraps voor mijn camera's, echter ik ben er nog niet uit/achter hoe ik op de 5D met grip die handstrap moet vastmaken zodat ik in portrait-mode geen last van dat ding heb. En het is ook niet de bedoeling dat ie in landscape mode tegen de knoppen op de grip gaat zitten dauwen. De 30D heeft (nog?) geen grip, dus daar zit alleen een handstrap op en geen neckstrap. Vind ik in pricipe fijner, al is het gewicht van bovenstaande dusdanig dat je die wel af en toe even wilt kunnen laten hangen. :)

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Wobcat schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:49:
[...]

Tweedehands gok ik zo €270 - €320...

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Laatst online: 22:20
wwwhizz schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:25:
[...]

Tweedehands gok ik zo €270 - €320...
Meeste 2e hands gaan voor zo'n € 300-€ 350 weg denk ik. Het is 2e hands nog een aardig gewilde lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem tweedehands voor 300 euro kunt krijgen ben je spekkoper. Ik heb een aardige tijd MP in de gaten gehouden, maar voor minder dan 80% van de nieuwprijs gingen ze niet weg.
Daarom heb ik toen ook maar gewoon een nieuwe gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
Alle 3 samen voor 200 euro? Dat vind ik ook nog wel interessant
Wobcat schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:49:
[...]

de 200 euro is een foutje van mijn kant, vergeten weg te halen. Prijs samen was 625 euro. De 12-24 heeft ongeveer 205 euro gekost, De 100mm tokina ongeveer 250 en de Tamron 24-70 zo'n beetje 170 euro als ik de (originele) vraagprijs van de verkoper aanhoudt. Dus volgens mij geen slechte deel.
Vandaag al een hoop foto's met de Tamron geschoten en dat werkt toch wel een stukje prettiger dan mijn oude "standaard 18-135 mm" lens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik je heel erg hartelijk feliciteren. Voor die prijzen zou ik de lenzen onmiddellijk hebben meegenomen. Het feit dat ik die Tokina dan dubbel zou hebben gehad 8) Verkopen wat ik niet wil hebben. (Dus eigenlijk alleen de macro houden :9 ) en dan heb ik die wel ongeveer gratis.

Ik zou enorm getwijfeld hebben bij deze deal of er niet een addertje onder het gras zat.

Veel plezier met je spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:47:
Mag ik je heel erg hartelijk feliciteren. Voor die prijzen zou ik de lenzen onmiddellijk hebben meegenomen. Het feit dat ik die Tokina dan dubbel zou hebben gehad 8) Verkopen wat ik niet wil hebben. (Dus eigenlijk alleen de macro houden :9 ) en dan heb ik die wel ongeveer gratis.

Ik zou enorm getwijfeld hebben bij deze deal of er niet een addertje onder het gras zat.

Veel plezier met je spullen.
Het was een medefotograag die bezig was zijn spullen te updaten naar fullframe of Nikon-eigen en/of lichtsterker. We hebben de lensen samen getest en leuk gekletst of foto's maken. Waarschijnlijk goed onderhandeld. Volgende keer eens met auto's proberen?? :)

Pagina: 1 ... 27 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-> Zorg voor plaatjes die je zelf gemaakt hebt, dat maakt het waardevol. Stockplaatjes verwijderen we.
-> Ben je helemaal wild van hoeveel knopjes er op je camera zitten of hoe goed je iemand z'n hersenen in kan slaan met je nieuwe telelens,dan mag je dat uiteraard melden. Wil je echter wat meer uitgebreide ervaringen over het product delen, doe dit dan in de daarvoor bestemde topics. Op die manier verzuipen de ervaringen niet in al het aankoopgeweld en hebben andere mensen er ook wat aan.
-> Fotoapparatuur = lenzen, camera's, flitsers, statieven en printers etc. Dus geen filters, omnibounces, geheugenkaartjes, schoonmaakspul en andersoortig "klein spul" Ook nieuwe monitoren, PC's, laptops, (externe) HD's, extra geheugen voor je computer etc zijn weliswaar goed bruikbaar bij digitale fotografie, maar vallen daar dus niet onder.
-> Houd slowchat binnen de perken.