Het kleine-mismoderatietopic deel VI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Een +2 is het niet nee. Maar binnen de offtopic discussie biedt de post wel meerwaarde juist door de eigen ervaringen. Daarnaast ook nog wat inzichtelijke opmerkingen (hardware afstemmen op Windows, i.p.v. exotische configuraties) die nog wat extra informatie bieden. :)

Ik ben voor een +1, een 0 zou op zich ook kunnen maar vind ik wat aan de lage kant. Een -1 is het in elk geval zeker niet.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
BramT in 'nieuws: Studenten uit Maine willen Riaa de voet dwars zetten'

Hier krijgt hij van mij een -1 voor, +2 is toch echt bij zijn haren gegrepen.

[ Voor 65% gewijzigd door Alfredo op 03-04-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

-1 is gepaster ja :o Die twee maal +2 die ervoor gegeven zijn, kloppen ook echt niet.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
DWC in 'nieuws: Photoshop CS4 krijgt 64bits Windows-versie'

Had deze als eerste bericht gestaan, zou iedereen hem -1 voor fipo gegeven. Voor mij is het dat nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Je hebt wel gelijk ja. Al zou hij onderaan staan, is hij nog steeds nutteloos.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkje schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:29:
Mee eens. :) Echt een fipo+zeik reactie. Heeft er een edit bij.
semicon in 'nieuws: Photoshop CS4 krijgt 64bits Windows-versie'
en wat dacht je van deze dan

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Van die reply vraag ik mij af of daar geen edit gepast is......... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 22:23
n4m3l355 in 'nieuws: Studenten uit Maine willen Riaa de voet dwars zetten'
Vind het max. een 0, aangezien hij zonder enig fundament de Riaa aanvalt (Riaa zou selectief zijn met de unie die ze aanklagen en Riaa richt zich voornamelijk op 'makkelijke schapen').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is dat zonder fundament of is het een logische gevolgtrekking? In het eerste geval heb je gelijk, maar het tweede lijkt ook bijzonder goed toepasbaar en is deze (ongefundeerde) logica wel iets wat voor anderen leerzaam is.

Er zijn 27 +1's uitgedeeld, slechts een +2 en daarnaast nog een tweetal nullen. De meerderheid vind het iig een +1 enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat te doen met deze reactie? Er staat idd wel wat nuttigs in ((middelste alinea), maar ik vind het op de man spelende deel van de reactie dermate overheersend dat ik een -1 een beter niveau vind.

Een 0 is nog te verdedigen, maar de +1 waar het op stond (7x +1!) is imho veel te hoog, door het negatieve deel van de reactie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Gezien de flamer waar 'ie op reageert is het ontopic om je jasje uit te trekken. Zo bezien is het best netjes en geef je er wmb zo een +1 voor.
Grijze Staaf valt idd ook op en daar wordt aan gewerkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij is het reageren op een flame nog steeds geen reden om zelf ook even terug te gaan flamen. En om er dan ook nog +1 voor te geven is volgens mij wel erg over-the-top, in de FAQ is ook nergens terug te vinden dat terugflamen met een +1 beloond zou moeten worden volgens mij?

Imho maakt, als je daaraan gaat beginnen, dat het modsysteen een beetje tot een farce

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat degene op wie hij reageert een flamer is doet imo weinig af aan het op de man spelen. Ik kan voor zo'n met ad hominem doordrenkte post geen +1 geven. Nulletje kan nog, omdat er wel een inhoud staat, maar meerwaarde kan ik het zo niet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

wildhagen schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:39:
Volgens mij is het reageren op een flame nog steeds geen reden om zelf ook even terug te gaan flamen. En om er dan ook nog +1 voor te geven is volgens mij wel erg over-the-top, in de FAQ is ook nergens terug te vinden dat terugflamen met een +1 beloond zou moeten worden volgens mij?
En jij kunt het gewoon niet hebben dat je mij niet in kan halen op de karmaladder :+ ;)

Seriously though, ik vind het zelf ook wel een 0. Inhoudelijk wellicht een +1, maar ik kon het niet laten om een irritante gast als Grijze Staaf daarbij enigszins af te branden. En ja, daar verlies je gewoon punten mee :)

Ad hominem niet trouwens. Ik speel weliswaar op de man in die post, maar mijn argumenten doen dat niet :)

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2008 22:01 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

wildhagen schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:30:
Wat te doen met deze reactie? Er staat idd wel wat nuttigs in ((middelste alinea), maar ik vind het op de man spelende deel van de reactie dermate overheersend dat ik een -1 een beter niveau vind.

Een 0 is nog te verdedigen, maar de +1 waar het op stond (7x +1!) is imho veel te hoog, door het negatieve deel van de reactie.
Als first-modder moet ik bekennen deze post op +1 gezet te hebben. Vindt het na het opnieuw gelezen te hebben nog altijd twijfelachtig. Toch nu alsnog aangepast naar 0 vanwege de edit-regel die er later nog in is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Avond,
Lijkt me niet echt een post met meerwaarde:
broli123 in 'nieuws: Star Wars: The Force Unleashed komt op 19 september uit'

En maar weer eens een mogelijke +2:
Verwijderd in 'nieuws: Star Wars: The Force Unleashed komt op 19 september uit'

Deze misschien ook, maar zelf vind ik hem niet echt een must-read op dit moment:
BruT@LysT in 'nieuws: Star Wars: The Force Unleashed komt op 19 september uit'

[ Voor 52% gewijzigd door Kixtart op 04-04-2008 20:22 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik weet niet, maar als je deze reactie een +2 geeft mag je je modrechten ook wel inleveren imho. Een nulletje lijkt me het juiste niveau.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Absoluut niks meer dan een 0. Die +2 zal wel van een behoorlijke meningmodder komen.
Eens.
Deze misschien ook, maar zelf vind ik hem niet echt een must-read op dit moment:
BruT@LysT in 'nieuws: Star Wars: The Force Unleashed komt op 19 september uit'
De relevantie is wat laag, maar de post is wel goed. +1 lijkt mij ook het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:36:
Ik weet niet, maar als je deze reactie een +2 geeft mag je je modrechten ook wel inleveren imho. Een nulletje lijkt me het juiste niveau.
Ik zie verder helemaal niks mis bij hem dus ik verwacht een slippertje. Het zou een meeloper kunnen zijn, maar naast deze misbruikt hij zijn gemiddelde iig niet.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

wildhagen schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:36:
Van mij krijgt 'ie zelfs een -1. Een troll is typisch 'linux' posten in een MS-draad, wat dit is. En dan mogen we Linux nog dankbaar zijn ook?

* Delerium doet -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je kunt het inderdaad trollerig opvatten, maar imo moet je het dan wel zo "willen" lezen. Imo mag zoiets best gezegd worden, ook al is het wellicht onzin. Hij maakt opzich wel een punt en doet dit netjes, dus wmb een nulletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

SuperDre in 'nieuws: Apple vervolgt New York om appel-logo'
Rant op T.net, maar wel een inhoud. -1 lijkt mij persoonlijk wat zwaar.. maar wat denken jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb erover getwijfeld, tussen de 0 en de -1. Wegens het ranten in de 1e en 3e alinea, én het feit dat de reactie in het GR-forum had gemoeten ipv op de FP, heb ik uiteindelijk voor de -1 gekozen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind niet dat de reactie in GR had gemoeten. Hij maakt opzich wel een goed inhoudelijk punt, wat prima op de FP past. Het probleem is dus (imo) dat hij het in een jasje giet waardoor het op een rant naar T.net gaat lijken. +1 en -1 maakt samen een 0. Maar ik kan me jou -1 ook wel voorstellen.

* RoD wacht de meningen van anderen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hij wijst op een (kennelijke) fout in het artikel (even los van de vorm waarin hij dat doet, die rant), dat hoort bij mijn weten toch echt in het GR-forum thuis? Daar zitten de mensen die het artikel kunnen aanpassen en de kans dat men het daar leest is ook aanzienlijk groter dan ergens diep in een reactie.

Of misinterpreteer ik zijn reactie nu? Kan hoor, ik ben niet zo helder vandaag ;)

Ik kan prima leven met een 0 voor die reactie, maar zoals het nu is gesteld neig ik eerder naar de -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik lees het persoonlijk niet als het wijzen op een fout in het artikel, maar hij probeert een nuance aan te brengen. Daarbij heeft hij (inderdaad) commentaar op het artikel door de eerste en de derde alinea.. maar zijn inhoud opzich vind ik "informatief".

Maargoed, je kunt het inderdaad wel twee kanten op lezen. Gezien de nuttige inhoud neig ik persoonlijk toch meer naar de 0. Maar wellicht ben ik de enige die het zo leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Hij kan 2 kanten op mijns inziens, ik vind de reactie persoonlijke niet zó informatief dat het erg zou zijn als de reactie op -1 zou komen, daarnaast is dit een foutje in het artikel, dat hoort in GR. Ranten is gewoon makkelijk willen scoren, je weet toevallig iets wat iemand anders niet weet en daarom doet de ander direct zijn werk niet goed :? te simpel voor de 0 voor mij. De +2 die eraan gegeven is, is in ieder geval een mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
albatross in 'nieuws: 'Windows 7 wordt niet compatibel met oudere versies''

Toch apart weer, dat ik hier weggemod wordt. Waarom? Omdat ik het vervelend vind dat MS alweer met iets nieuws komt nog voordat ze Vista zelf eerst fatsoenlijk fixen? En omdat het me irriteert dat MS Vista dus de kant van Windows Millenium op laat gaan? Nee, dat soort reacties kunnen we niet hebben. :)

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Commentaar op modding, op de verkeerde plaats: -1

Daarnaast is de reactie nogal trollerig (het eerste zinnetje), én offtopic, want het gaat niet over Vista, maar over Windows 7.

Overigens is de reactie krap 15 minuten oud. Om nou meteen na zo'n korte tijd al aan de bel te trekken is wel wat erg snel. Geef het modsysteem ff de tijd en, indien nodig, trekt het meestal vanzelf bij.

[ Voor 36% gewijzigd door wildhagen op 05-04-2008 20:28 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Nu online
albatross schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:20:
albatross in 'nieuws: 'Windows 7 wordt niet compatibel met oudere versies''

Toch apart weer, dat ik hier weggemod wordt. Waarom? Omdat ik het vervelend vind dat MS alweer met iets nieuws komt nog voordat ze Vista zelf eerst fatsoenlijk fixen? En omdat het me irriteert dat MS Vista dus de kant van Windows Millenium op laat gaan? Nee, dat soort reacties kunnen we niet hebben. :)
Je wordt niet geweggemod anders? De score staat stond gewoon op 0 voorzover ik kan zien, maar volgens mij hoort je reactie wel op -1. Allereerst is de reactie offtopic, wat jij vindt over Vista heeft niets te maken met de compitabiliteit van de opvolger.
Daarnaast begin je direct te zeuren over de eventuele moderatie, dat hoort niet op de FP, sterker nog, je post hoort niet eens in dit topic omdat de score volgens jou niet verkeerd stond.
Tevens onderbouw je, je boude bewering niet,
Goh, ik zit nog steeds te wachten op een werkbare versie van Vista!
is nogal grof gesteld en als je dan geen onderbouwing geeft is je reactie niet erg waardevol, dat met de punten Offtopic en Moderatieklagen is voor mij een reden voor een -1.
offtopic:
Wat wildhagen zegt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2516877
waarom mijn reactie hier als ongewenst wordt gemod is mij een volslagen raadsel, 't is geen hoogvlieger ok, maar dat was de vraagsteller ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Allereerst is de reactie offtopic, wat jij vindt over Vista heeft niets te maken met de compitabiliteit van de opvolger.

Compatibiliteit van de opvolger heeft per definitie alles te maken met de voorganger. En als de voorganger nog steeds problemen heeft, wat is dan de betekenis van 'compatibiliteit' van de opvolger? Plenty relevant, dus.

Tevens onderbouw je, je boude bewering niet,

Nou probeer je, moderatie-wijs, van twee walletjes te eten: ik wordt weggemod omdat Vista zogenaamd 'off-topic' is, EN omdat ik er niet voldoende diep op de problemen met Vista inga!

Overigens, zelfs al betrof het een geheel andere context, dan nog zou ik er weinig voor voelen om een groot betoog te gaan houden waarom, en welke, problemen er precies met Vista zijn. Daar wordt dagelijks genoeg over geschreven. Van een tweaker mag verwacht worden dat ie zelf een beetje op de hoogte is.

Moderatieklagen is voor mij een reden voor een -1

Vragen waarom je weggemod wordt != klagen of zeuren. Bovendien, iemand wegmodden omdat ie het met een moderatie niet eens is, is wel erg kinderachtig.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Nu online
Waarschijnlijk hebben de modders niet goed naar de tijd gekeken en de post beschouwd als een dubbelpost, aangezien er maar 2 minuten tussenzit is het dat niet echt. Of je daar dan 0 of -1 voor geeft hangt af van de manier waarop je modereert, echt alleen voor de lezer of ook voor de poster.
Daarnaast staat de reactie Root dus dan wordt het zowiezo onduidelijk waar die enkele zin op slaat en neemt de meerwaarde van de post snel af, kan wel op 0 wmb maar -1 lijkt me geen mismod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=29874729,noline]
Daarnaast staat de reactie Root dus dan wordt het zowiezo onduidelijk waar die enkele zin op slaat en neemt de meerwaarde van de post snel af, kan wel op 0 wmb maar -1 lijkt me geen mismod
dat was een misclick(kan je niet meer veranderen), bovendien heb ik dat er in een edit bijgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
albatross, een moderatie is altijd een optelsom van factoren. Ten eerste zie ik een niet onderbouwde troll op windows vista die in deze vorm ook niet bepaald ontopic is en ten tweede klaag jij over de moderatie. In een verder niet bijzondere reactie wordt dat voor mij toch echt een -1.

En laat ik dan ook direct duidelijk wezen over die troll: In mijn ogen mag je niets slechts zeggen over wat dan ook, zonder dat te onderbouwen. Zodra je het onderbouwt en je doet dat op zo'n manier dat het ontopic is, krijg je ook direct een goede moderatie. Dit geld overigens ook voor complimenten, enkel een compliment is ook nutteloos en gaat dus ok al gauw op -1.
En als je dan zou willen aankomen met een reactie als 'Iedereen weet dat toch? Ik hoef het toch niet te beargumenteren?', dan zeg ik: Waarom post je het dan nog?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Albatros:

Zou je mij kunnen uitleggen wat een stelling in de trand van "vista is brak" uberhaupt met het al dan niet compatible zijn van een besturingssyteem met zijn vorige versies te maken heeft?

Een offtopic ononderbouwde flame welke een regel later opeens kennelijk niet eens serieus is lijkt mij niet meer dan een -1.

De paar regels daarna zijn niet meer dan alvast voor een eventuele moderatie meteen klagen over mods in het algemeen, gevolgd door precies dezelfde flame nogmaals in een andere verwoording.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind hetgeen hij in de reactie meldt opzich niet zo vreemd. Als Windows straks een nieuwe versie uit gaat brengen terwijl de oude versie hartstikke brak is (note: dat zijn niet mijn woorden) dan is het ontopic en relevant om er wat over te zeggen. Het is een beetje een zijtak, maar offtopic vind ik het zeker niet.

De reactie zelf, echter, is wel een beetje een ononderbouwde troll. Dat eerste zinnetje doet nogal flamerig/trollerig aan. De rest van de inhoud borduurt eigenlijk een beetje op dezelfde stijl voor. Persoonlijk vind ik dat een -1 als een 0 te rechtvaardigen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Blij dat nog iemand enige relevantie ziet. :)

Overigens zijn "Vista is brak!" ook niet mijn woorden. Maar, welgesteld, toen Vista uitkwam was XP, na service pack 2, rete-stabiel. En dat heeft zo een aantal jaar lekker gedraaid. En toen pas kwam men pas met Vista. Okay, ik heb niet genoemd wat er allemaal mis is met Vista (en ik draai het al bijna vanaf het begin). Maar nu doen een hoop modders of hun neus bloedt, en of ze nog nooit van de problemen gehoord hebben.

We zijn nu net bij service pack 1, en nu komen ze al weer met iets nieuws?? Ik blijf vinden dat ze nu eerst maar eens degelijk de issues in Vista zelf moeten oplossen, voordat ze je weer iets anders op proberen te drukken. Die hele class action suit die nu loopt tegen MS wegens het "Vista ready" debacle is daar een goed voorbeeld van: ze zijn veel te snel in hun eigen hype meegegaan, terwijl grote ontwikkelaars zoals nVidia en Creative, niet, of nauwelijks, klaar waren. Dat komt nu in die class action allemaal mooi naar boven.

Nu heb ik veel mensen horen beweren dat het niet de schuld van MS is dat de grote bedrijven nog geen goede drivers/software hadden. Maar dat is toch echt te simpel gesteld. MS dient de bedrijven ruimschoots tijd te geven om het dit keer goed te (kunnen) doen, en op tijd, en niet over zichzelf strompelen met weer een nieuw OS, terwijl het oude nog niet eens af is. Kijk, als er nou een jaartje of wat na service pack 2 weer eens wat nieuws kwam, okay. Waar van deze snelheid van uitbrengen wordt ik niet vrolijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kijk, als je dat nou in je reactie neer had gezet, dan was er niet eens een discussie geweest over of het nu wel of geen -1 is :P Als je nu slechts "Vista is brak" neerzet, dan kun je dat opvatten als een flame. Het is wel handig als je een dergelijke uitlating doet, dat je het dan ook onderbouwt. Hoger dan een 0 zal ik het overigens niet geven omdat het een behoorlijke zijtak is. Maar ongewenst is het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
RoD schreef op zondag 06 april 2008 @ 00:02:
Kijk, als je dat nou in je reactie neer had gezet, dan was er niet eens een discussie geweest over of het nu wel of geen -1 is :P Als je nu slechts "Vista is brak" neerzet, dan kun je dat opvatten als een flame. Het is wel handig als je een dergelijke uitlating doet, dat je het dan ook onderbouwt. Hoger dan een 0 zal ik het overigens niet geven omdat het een behoorlijke zijtak is. Maar ongewenst is het niet :)
Teruglezend had ik me inderdaad wel wat uitoeriger mogen uitdrukken.

Case closed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Lord Daemon in 'nieuws: Apple vervolgt New York om appel-logo'

Op zich een prima reactie hoor, maar die 56x +1 begrijp ik niet - zoveel meerwaarde heeft dit toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die heeft geen meerwaarde, wat hij zegt staat met andere woorden al in de tekst, dus zelfs een -1 wegens zwaar overbodig zou nog te verdedigen zijn. Al houd ik het op een 0.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vind het een nulletje maar de +1 is ook wel te verdedigen hoor. De +2 must read mod begrijp ik niet op die post. Waarschijnlijk een " mee eens " modder.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 06-04-2008 12:50 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind die reactie wel bijdragen aan de discussie. Hij is wel makkelijk, maar van mij mag ie een +1 hebben. -1 vind ik niet terecht.
56x+1 vind ik trouwens wel heel opvallend. Je zou verwachten dat men wat minder eensgezind zou zijn wmb een dergelijke reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Waarom moeten mensen toch met de laatste regel hun post verpesten?!
the_stickie in 'nieuws: Hynix presenteert snel en zuinig mobiel geheugen'

Redelijk flamerig en overbodig imho, maar niet genoeg om het onder een 0 te brengen denk ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind dat niet echt een flame. Hoogstens een beetje onaardig. Persoonlijk ga ik daar geen minpunten voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
In deze post zie ik eigenlijk helemaal geen meerwaarde maar de de rest is aardig eensgezind:
arbraxas in 'nieuws: Britse isp wil geen 'politieagent spelen''

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik kan mij eigenlijk die reactie wel voorstellen. En de waardering ook wel. Het ontleedt de materie, speelt de facetten tegen elkaar uit en trekt een conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ja ok. Op die manier kan ik me wel indenken dat er +1 gekozen wordt, maar ik vind het zelf niet genoeg voor meerwaarde, omdat het gewoon duidelijk in het artikel staat en ik het wat mager vind.

Verder zitten er aardig wat goede posts bij dat artikel wat ik niet echt verwacht had :D

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ik vind het de +1 wel waard eigenlijk. Een aanvulling / critische blik op het artikel die toch wel de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Ik neig zelf ook meer naar de 0. Het is allemaal erg summier en daarom blijft ie wat aan de lage kant wmb. Op zich maakt ie wel een goed punt!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Maar het was weer eens geen mismod zo te zien ;)

Deze toch net een 0? Hij is de eerste van z'n soort en ik vind hem wat nutteloos, maar niet vervelend:
TaranQQ in 'nieuws: Joost lijkt ambitie niet waar te kunnen maken'

edit
Eigenlijk laat maar. Ik zal wat meer de mismods proberen te zoeken, want zoiets kan natuurlijk -1 en 0 zijn. Zolang er geen +1's of hoger staan valt het allemaal wel mee.

[ Voor 23% gewijzigd door Kixtart op 07-04-2008 14:58 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb een 0 gegeven. Het is te mager en te makkelijk uit de tekst te herleiden.

Edit: ik heb het over de voor laatste post dus.

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 07-04-2008 14:58 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

HoppyF in 'nieuws: Steeds meer spamfilters blokkeren Gmail na kraken captcha'

Op het eerste oog wellicht een post die je een +1 zou kunnen geven. Totdat je eens goed naar de inhoud kijkt. Het idee van CAPTCHA is precies wat de afkorting zegt: een test voor het onderscheiden van computers en mensen. Nou komt deze meneer met de slimme opmerking dat ze gewoon een extra test toe moeten voegen, maar dan eentje die makkelijk is voor mensen en moeilijk voor computers. Eureka!!!

Daarop volgt de clichéopmerking dat het e-mail systeem op de schop moet (waarheid als een koe, maar hoe vaak hebben we dat al niet gehoord) en dat hackers zich bezig moeten houden met beveiliging zelf en niet met het breken ervan (zo ken ik er ook nog wel een paar, iets met wereldvrede en hongersnood)

Weinig inzichtvol dus, wmb een 0.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jayjay1990 in 'nieuws: NS doet nieuwe proef met narrowcasting in trein'
Als de prijzen van de treinkaartjes daardoor naar beneden gaan is het natuurlijk altijd mooi meegenomen. En doe je in de eerste klas geen reclame, kijk naar de trams in Belgie die hebben binnen langs de helebovenkant advertenties hangen en zijn de ov prijzen erg laag.
Ik begrijp echt niet waarom deze 6 keer +1 meerwaarde krijgt. Er is geen onderbouwing te vinden en imo volledig uit de lucht gegrepen. Volgens mij krijgt deze post 6 keer een +1 omdat meerdere mensen dit wenselijk vinden, niet omdat het echt iets toevoegt.

Dat OV prijzen in België relatief laag zijn tov NL is reeds van vóór de reclames in trams/bussen. Er staat ook nergens dat de prijzen van treinkaartjes naar beneden zullen gaan na het invoeren van reclame en dat er in 1ste klasse geen reclame zal zijn.

[edit] Ondertussen staat er reeds 5x neutraal zie ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mee eens. Daar staat hij nu ook op :)
Ook mee eens, een nul gegeven. Er is nog iets meer voor nodig, maar hij komt er wel. Ik vind het alleen wel jammer dat je de reactie zelf niet even modereert ;) Maar goed, dat is niet verplicht natuurlijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Cloud op 07-04-2008 16:14 . Reden: niet meer nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
wolkje schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:14:
[...]

[...]

Ook mee eens, een nul gegeven. Er is nog iets meer voor nodig, maar hij komt er wel. Ik vind het alleen wel jammer dat je de reactie zelf niet even modereert ;) Maar goed, dat is niet verplicht natuurlijk.
Hij staat nog inactief en dus moet zich even aanmelden :)
En er was niet veel meer voor nodig nee :Y)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

Er zijn ook 5x +1 verhuisd naar de +0. Een powermod die ik met mijn relaas heb overtuigd? :+

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 07-04-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:26:
[...]

Er zijn ook 5x +1 verhuisd naar de +0. Een powermod die ik met mijn relaas heb overtuigd? :+
Yup ;) die post was een twijfel, maar eigenlijk vind ik hem ook weinig inhoud hebben.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Ik heb moderatie uit staan, omdat het systeem niet werkt als je weinig modereert en in deze korte periodes van weinig modereren toevallig ook nog eens afwijkend modereert. Posts als deze vallen vaak niet op en als je dan als enige persoon een 0 geeft, dan zit je dus zwaar onder het gemiddelde. Daardoor ging ik na een tijdje pro-actief denken en eerst kijken wat een ander gemodereerd heeft om daarna mijn eigen vote - indien nodig - te balanceren, maar da's natuurlijk niet de bedoeling van een moderatiesysteem.

Of met minder woorden: ik ben niet meer gemotiveerd om te moderaten.
[edit] Maar ik kom wel graag hier mijn steentje bijdragen hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:33:
Of met minder woorden: ik ben niet meer gemotiveerd om te moderaten.
[edit] Maar ik kom wel graag hier mijn steentje bijdragen hoor :)
Helemaal duidelijk en geen probleem hoor :) 't Viel me gewoon even op.

edit:
@ hieronder: dat begreep ik hoor ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 07-04-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkje schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:36:
[...]

Helemaal duidelijk en geen probleem hoor :) 't Viel me gewoon even op.
offtopic:
't Is ook niet de bedoeling om te klagen ofzo, maar wel om een inzicht te geven van waarom ik niet meer modereer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd in 'nieuws: High-end Phenom vernielt 780G-budgetmoederborden'

Deze staat redelijk goed op +1 verankerd, maar ik kan het er niet voor geven. Gewoon een snelle opmerking, maar echt geen meerwaarde m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
wolkje schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:06:
Verwijderd in 'nieuws: High-end Phenom vernielt 780G-budgetmoederborden'

Deze staat redelijk goed op +1 verankerd, maar ik kan het er niet voor geven. Gewoon een snelle opmerking, maar echt geen meerwaarde m.i.
Zeker eens. Gewoon herhaling van de tekst (sort of) en in deze vorm een 0.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het ook een 0. Er zijn nog 3 puntjes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze nog 5 puntjes... :)

Maar ik twijfel altijd wel bij dit soort posts... Enerzijds voegt het niets nieuws toe... anderzijds blijkt uit de discussie dat sommigen het artikel verkeerd begrepen hebben, en vanuit dat gezichtspunt kan het wel meerwaarde hebben...

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik houd het er nu op dat ik het zelf geen meerwaarde vind en denk dat de meeste dat ook vinden. Alleen voor diegene die die vraag heeft gesteld zou het meerwaarde kunnen zijn. Een behulpzame post is meestal pas meerwaarde als hij er ook wat moeite in heeft gestoken.

Er zijn ook nog steeds mensen die terugkomende quote die Bill Gates gezegt zou hebben grappig vinden. Ik ga bij het modereren ook niet denken "er zullen misschien wel mensen zijn die het grappig vinden" en dan +1 kiezen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mja, ik vind het een beetje goedkoop om op een post van iemand die het duidelijk niet goed begrepen heeft, hetgeen wat al bekend is nog eens te herhalen. Als je het artikel niet goed leest kan het meerwaarde hebben.. maar om daar nou op te modden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Hier weer een echte mismod:
bbr in 'nieuws: Yahoo wijst aanbod Microsoft opnieuw af'
De reactie voor de edit was idd geen -1 waard. Maar +2 hiervoor geven is ten allen tijde mismodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor de edit was hij wel een -1 waard, want hij heeft de eerste regel grondig verbouwd. Eerst werd er gegooid met termen als 'blackmail, 'afpersen', 'chanteren' etc.

Na de (dubbele!) edit is het al helemaal een -1 waard.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik had hem wel een -1 gegeven door SH4D3H in 'nieuws: Yahoo wijst aanbod Microsoft opnieuw af'. In 30 minuten kan je toch wel zien dat iemand dezelfde vraag heeft gepost :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Ik had gedacht dat hij alleen een edit had gemaakt door de moderatie waar hij niet tevreden over was. Dan zal ik hem zeker als -1 aanduiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Misbruiken van het edit systeem zou eigenlijk ook moeten kunnen worden "bestraft". Het zou wel leuk zijn wanneer men de post van voor de edit terug kon lezen, maar dat is meer een "als alle devers toevallig een week over hebben en er nog wat serverruimte en capaciteit over is"-optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modden op iets wat er voor de edit stond en dus niet eens meer fysiek aanwezig is vind ik ook weer zo kunstmatig. Natuurlijk is het vervelend wanneer mensen een heel stuk gaan editten, bijvoorbeeld om een FiPo te krijgen.. maar diffs in kunnen zien en daarop modden lijkt mij nog onwenselijker.

Als ik een FiPo zie die ge-edit is en (waarschijnlijk daardoor) op -1 staat terwijl ik er op dat moment een 0 voor zou geven, laat ik zo'n post gewoon links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Nu online
Gewoon het bericht modden as it is lijkt me het handigst, levert de beste score op voor de eindgebruiker. Als het echt een van de eerste reacties is en hij staat op -1 dan laat ik hem wel met rust, maar anders gewoon modereren. De afwijking voor de anderen compenseert wel weg als ze genoeg modden. Een systeem om terug te lezen lijkt me niet handig, het moderatiesysteem is primair bedoelt voor de lezer, en niet voor de schrijver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ik zou het ook niet persé willen om te modereren, ik ben sowieso nogal nieuwschierig aangelecht en wil gewoon graag weten wat er geëdit is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze reactie lijkt me een dudelijke -1?

Ik weet niet wat hij met blauwe ridders bedoelt, misschien de Ridders van de Blauwe Knoop ofzo, de geheelonthouders, maar op dit toontje is de -1 toch echt het verdiende niveau. Ook zonder de edit zou het dat zijn overigens, want dan is het commentaar op het artikel wat niet op de FP thuishoort maar in GR.

Idem voor de reactie op deze post. Deze is weliswaar vriendelijker qua toon, maar is toch echt volstrekt offtopic en hoort ook in GR thuis ipv op de FP.

[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 08-04-2008 06:26 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Idd oftopic en gezeur op de moderatie, beide -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
lijkt me vrij duidelijk idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

BarôBarôZZa in 'nieuws: EU effent pad voor mobiel bellen tijdens vluchten in heel Europa'
Volgens mij meer een mening-mod. Hij zegt niet meer of minder dan de rest van de posts in die subdraad. Ik denk dat het meerendeel met 'm eens was dat bellen niet zou moeten mogen, maar echt met goede argumenten komt ie niet. Een 0 wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die blauwe ridders zijn uiteraard Intel aanhangers.

De constatering dat Tweakers de gesignaleerde problemen nogal AMD onvriendelijk opschrijft, terwijl het eigenlijk helemaal niets met AMD te maken heeft, lijkt me geen -1 waard. Tweakers had ook kunnen opschrijven dat moederbord fabrikanten geen ondersteuning én geen beveiliging voor zware AMD CPU's op hun budget moederborden zet. In weze dezelfde informatie, maar met een volkomen andere beleving. Dat onderscheid is uiterst relevant.

Die eerste mag van mij gewoon op 0 blijven, aangezien het wel degelijk on-topic blijft, namelijk een andere verwoording van de geconstateerde feiten, die het beter duidelijk maakt hoe de vork in de steel steekt. Dat dat inherent kritiek op de Tweakers verwoording is, is daarbij minder relevant.
Vermelding op het forum is in zo'n geval zinloos, aangezien Tweakers echt niet een grootscheepse wijziging van hun artikel gaat doen. Zolang een dergelijke post extra informatie in de vorm van die andere bewoording levert, is dat on-topic, en op zijn plaats op de FP.

De expliciete kritiek aan het eind van de post is ongewenst, en degradeert de post van +1 naar 0, maar wat mij betreft niet erg genoeg dat het -1 moet zijn.

Zijdelingse opmerkingen over een zekere gekleurdheid hoeven wat mij betreft niet perse in het forum. Tweakers moet oppassen dat men niet alle kritiek weg wil stoppen in het forum, om zo de FP smetteloos vrij van kritiek te houden. Een beetje kritiek op de FP moet je tegen kunnen.

Die tweede post is puur en alleen kritiek op de toon van het artikel, zonder extra informatie. Dat is wel iets dat alleen op het forum thuishoort, en niet op de FP. Die mag zonder meer naar -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kritisch reageren kan naar mijn mening ook prima. Maar dit is geen kritiek, dit is gewoon een rant/troll of iets van die aart. Dat is wmb niet onschuldig. Dit trouwens even los van de score die die reactie verdiend, daar heb ik nog niet echt naar gekeken. Maar in ieder geval ben ik van mening dat dergelijke uitlatingen ongewenst zijn en ze de post naar beneden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

De eerste alinea gaat zuiver over dat het expliciet vermeld moet worden dat de chipset zelf (AMD's aandeel) geen schuld heeft en AMD zelf dus ook niet. Daarmee is het al bijna geen -1 meer te noemen.

Maar dat íe z'n eigen glazen ingooit is wel weer heeel erg blauw. Ik geef een 0, maar kan een -1 goed begrijpen. Zeker als enkele jaren terug Tnet altijd als anti-Intel werd afgeschildert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaiZas in nieuws: Vlaamse isp verhoogt datalimiet naar 175GB per maand
Het blijft lachen met de linux iso. Je bedoelt games en films pikken van het internet. (Als er voor elke "linux iso" uitspraak effectief een linux iso werd gedownload, zou Windows allang niet meer nummer 1 zijn.)
Vind bovenstaande post maar een ongefundeerde flame, en krijgt toch 4x 0 en zelfs 1x +1, 4x -1 (2 van mij). Post lijkt me een standaard -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is een +1 of zelfs +2 voor deze reactie niet ietwat aan de hoge kant? Ten eerste is hij wel erg aan de korte kant en zo extreem nuttig is het ook niet, en ten tweede is het inhoudelijk onjuist (zoals degene die op hem reageert ook al aanhaalt). Dat laatste maakt dat ik hem een 0 gegeven heb. Over een +1 is te discussieren, maar een +2 is imho toch echt veel te hoog.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is typisch iets wat altijd gepost wordt als het over de dollar naar euro wisselkoers gaat. Imo niets meer dan een nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

terror538 in 'nieuws: 'Sci heeft nieuwe Carmageddon laten sneuvelen''
Imo een 0. Beetje goedkoop proberen te scoren op een waardeloze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Nu online
Het onderste deel is een beetje trollerig, lijkt me inderdaad niet meer dan een 0, nogal makkelijk scoren op een ander zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Nu online
Pimmetje16 in 'nieuws: Microsoft hervat uitrol voorbereidende patch Vista SP1' Lijkt mij niet bijzonder genoeg voor de +1 nulletje lijkt me voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Lijkt mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Bijna de hele thread n.a.v. Dysmael in 'nieuws: 'Overheidssites te moeilijk voor burgers'' met mod.geneuzel. Kan iemand nog wat modbreaks plaatsen?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Die eerste in dat topic, Emmertje, is trouwens weer een mooi voorbeeld van mismodden. +2 voor zo'n post??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
k1n8fisher schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:59:
Die eerste in dat topic, Emmertje, is trouwens weer een mooi voorbeeld van mismodden. +2 voor zo'n post??
Yup, gezien en afgehandeld :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

* .oisyn zwaait trouwens naar z'n nieuwe promod collega's :w ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
* Kixtart is geen ProMod, maar zwaait wel naar .oisyn :w (en :w @DirkW en J.J.K.)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gefeliciteerd met zijn allen ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Welkom bij de familie! ;)
De volgende voegt helemaal niets toe en heeft dus van mij -1 gekregen maar tot mijn verbazing heeft iemand anders er +1 voor gegeven. 4ourty2 in 'nieuws: Nieuwe mp3-dobbelsteen van Mobiblu onderweg'
Er zitten trouwens best wat dubbelposts in die draad.
Iedere keer weer mensen die vragen wat het nut is van de kubusvorm etc.

[ Voor 97% gewijzigd door TheCapK op 09-04-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
welkom!

Zijn er nu ook nog mensen in dit topic die geen promod zijn?! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

k1n8fisher schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:20:
Welkom bij de familie! ;)
De volgende voegt helemaal niets toe en heeft dus van mij -1 gekregen maar tot mijn verbazing heeft iemand anders er +1 voor gegeven. 4ourty2 in 'nieuws: Nieuwe mp3-dobbelsteen van Mobiblu onderweg'
Er zitten trouwens best wat dubbelposts in die draad.
Iedere keer weer mensen die vragen wat het nut is van de kubusvorm etc.
Een hoop onzin en oneliners ja. Volgens mij is mijn reactie even lang als de rest van de reacties in totaal :P
De post staat nu op -1 overigens :)
arne schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:37:
welkom!

Zijn er nu ook nog mensen in dit topic die geen promod zijn?! :p
Langzaam maar zeker sterven ze uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Jouw reactie is ook de eerste die ik een +1 waard vind. de rest is 0 of minder!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.