Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 74.793 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Armada schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:28:
[...]

Het lijkt me niet dat Insomniac hiermee begint vanuit een liefdadigheidsprincipe. Ze hebben veel geïnvesteerd om op dit niveau te komen. Waarom zouden ze die informatie delen? Hun produkt werkt goed en wordt goed verkocht. Ik zie dit als een initiatief om steun te geven aan de minder goede development huizen, om het platform als geheel een duw te geven. Met andere woorden, een door Sony aangedreven initiatief. En waar optimalisatie niet nodig is, zal zulk soort initiatieven slecht van de grond komen. Vooral om hele delen broncode af te geven.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een prachtig initiatief, maar laten we elkaar niet voor de gek houden over de achterliggende motivaties.
Wellicht eens bij insomniac games op de site gaan kijken in de R&D sectie? Dan zie je dat ze veel presentaties online hebben staan en als je de teksten leest ernaast zie je dat er veel meetings zijn tussen SPU programmers die bij verschillende bedrijven werken en/of bij sony.

Jij redeneert vanuit het idee dat de engine die insomniac heeft gemaakt hun product is. Maar dat is niet zo, dat is slechts een tool. Het product is de game die ermee gemaakt wordt. Als je nou connecties aangaat met mede programmeurs dan deel jij kennis met hen en zij met jou. De engines worden beter, maar dat zegt niets over de games. Dat is aan de studio's zelf. Als meer ps3 studio's betere engines hebben, krijgen de studios meer kans een betere game te maken en dus dat er meer ps3s worden verkocht en dus meer kans op hogere omzet van insomniac.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:22:
[...]

Basissen :P

Maar ontopic:
Stond net met Unreal Tournament III in mijn handen bij de lokale Music Store (want bij de Intertoys was die game €5 duurder...). Maar vroeg me af of in UT3 ook een soort van rank-systeem zit net als in Call of Duty 4 (en voor de vele Xbox 360-bezitters hier: of zoals in Halo 3). Dus wordt je kill-rating bijgehouden en stijg je ranks en verdien je punten of is het meer dat je elke keer opnieuw begint zoals in games a la Enemy Territory?

Want wil Unreal Tournament III eigenlijk best wel hebben, maar dat kan ook zijn omdat ik het tijd vind worden voor een nieuwe PS3 titel. Want voor dat Haze, GTA 4 en Killzone 2 uit zijn is het al weer twee maanden verder...

Of toch maar eens Warhawk uit de PS Store plukken, want denk dat ik een van de weinigen ben die die game niet op zijn PS3 heeft staan :$
Maar ik vind €30,- voor iets niet tastbaars (dus wat alleen op je console staat) best veel geld. En natuurlijk dat ik een extra game altijd leuk vind voor bij mijn collectie. Maar aan de andere kant bespaar je zo wel het wisselen van discs... dilemma, dilemma
Heb zelf de Disk versie gekocht voor de Blu-ray headphone van aardige kwaliteit!

Maar echt nodig is het niet omdat wel alleen clans met elkaar spreken en de rest is egoistisch in bergen aan het vliegen. En ja ik zit altijd bij de kneuzen maar ja ik ben verre van een top speler, hell ben aardig slecht in Warhawk maar als ze IETS meer samenwerkte..had je toch iets meer kans op winst.

In Cod4 heb je meer kans op samenwerken dan in Warhawk, hell soms vergeten ze zelfs hun eigen zone uit te breiden voordat ze er met een warhawk of tank vandoor gaan!

[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 22-02-2008 19:27 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:06

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:26:
[...]Heb zelf de Disk versie gekocht voor de Blu-ray headphone van aardige kwaliteit!

Maar echt nodig is het niet omdat wel alleen clans met elkaar spreken en de rest is egoistisch in bergen aan het vliegen. En ja ik zit altijd bij de kneuzen maar ja ik ben verre van een top speler, hell ben aardig slecht in Warhawk maar als ze IETS meer samenwerkte..had je toch iets meer kans op winst.

In Cod4 heb je meer kans op samenwerken dan in Warhawk, hell soms vergeten ze zelfs hun eigen zone uit te breiden voordat ze er met een warhawk of tank vandoor gaan!
Ik vraag me nog steeds af of ik een headset (die los te koop is voor €25,- en dus niet gebruikt wordt uit jouw verhaal op makende) en een doosje die extra €35,- waard vindt. Eigenlijk vraag ik me sowieso af of het wel mijn soort game is. Ik houd wel van actie spellen en van teamwork, maar toch houdt iets me tegen (logisch, want anders had ik die game al wel gehad).

En CoD 4 heb ik maar een week gehad. Mijn progress werd niet gesaved, dus telkens kon ik weer beginnen bij level 4-5 zonder enige medailles of beloningen what so ever... Vandaar dat ik vroeg of UT 3 ook zo'n systeem heeft, want ik ben als de dood dat ik daar weer hetzelfde krijg en dus ook geen steek verder kom. Al ga ik zodra CoD 4 voor een paar tientjes of als "Platinum" in de winkel ligt die game toch wel halen. Is het niet voor de multi-player dan is het wel om toch even 6 uurtje te kunnen knallen omringd door mooie graphics en chaos.

Het wachten was voor mij eigenlijk op Frontline: Fuel of War. Want die game had ik op de Xbox 360 gespeeld en leek me best tof. En aangezien online gaming op de PS toch gratis is wilde ik die game voor de Sony-console gaan halen. Maar las net dat F:FoW gecancelled is...
Dus wordt het toch nog een maand wachten op Haze; dan nog een maand wachten op GTA 4 en dan wachten tot het einde van het jaar wanneer alle toppers komen. Al vind ik het de laatste tijd rond Killzone 2 wel erg stil, hoop niet dat ze die game verschuiven naar Q1 2009

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:37:
[...]

Ik vraag me nog steeds af of ik een headset (die los te koop is voor €25,- en dus niet gebruikt wordt uit jouw verhaal op makende) en een doosje die extra €35,- waard vindt. Eigenlijk vraag ik me sowieso af of het wel mijn soort game is. Ik houd wel van actie spellen en van teamwork, maar toch houdt iets me tegen (logisch, want anders had ik die game al wel gehad).
Well de headset is bruikbaar ook in chat natuurlijk en andere dingen in Warhawk zijn ze gewoon vergeten te vertellen aan de spelers hoe je hem moet gebruiken. Zie je moet L3 ingedrukt houden om te spreken...maar dat staat dus gewoon lekker nergens aangegeven! Dus 80% van de spelers weten dat geeneens!

En als je tegen een clan speelt vergeet het die weten het wel en de idioten waarmee jij het moet doen zijn liever egoistisch
En CoD 4 heb ik maar een week gehad. Mijn progress werd niet gesaved, dus telkens kon ik weer beginnen bij level 4-5 zonder enige medailles of beloningen what so ever... Vandaar dat ik vroeg of UT 3 ook zo'n systeem heeft, want ik ben als de dood dat ik daar weer hetzelfde krijg en dus ook geen steek verder kom. Al ga ik zodra CoD 4 voor een paar tientjes of als "Platinum" in de winkel ligt die game toch wel halen. Is het niet voor de multi-player dan is het wel om toch even 6 uurtje te kunnen knallen omringd door mooie graphics en chaos.
Dat is gek, zeer gek..
Het wachten was voor mij eigenlijk op Frontline: Fuel of War. Want die game had ik op de Xbox 360 gespeeld en leek me best tof. En aangezien online gaming op de PS toch gratis is wilde ik die game voor de Sony-console gaan halen. Maar las net dat F:FoW gecancelled is...
Dus wordt het toch nog een maand wachten op Haze; dan nog een maand wachten op GTA 4 en dan wachten tot het einde van het jaar wanneer alle toppers komen. Al vind ik het de laatste tijd rond Killzone 2 wel erg stil, hoop niet dat ze die game verschuiven naar Q1 2009
Ach wie weet laten we hopen dat ze niet alles in December gooien want allejezus al de toptitels die nu nog moeten komen in December...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Of toch maar eens Warhawk uit de PS Store plukken, want denk dat ik een van de weinigen ben die die game niet op zijn PS3 heeft staan :$
Maar ik vind €30,- voor iets niet tastbaars (dus wat alleen op je console staat) best veel geld. En natuurlijk dat ik een extra game altijd leuk vind voor bij mijn collectie. Maar aan de andere kant bespaar je zo wel het wisselen van discs... dilemma, dilemma
De Blu-Ray versie van Warhawk kun je ook gewoon op je HDD installeren. Probleem opgelost, je hebt én een mooi doosje én snelle laadtijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

[...]

Warhawk zou je zeker moeten proberen, ik vind het echt een zeer verslavende game! Ondanks dat ik het prachtig vind om doosjes van spellen te hebben, heb ik deze toch gedownload van psn, omdat het goedkoper is, makkelijker met opstarten (je hoeft geen schijf erin te doen) en de headset wordt toch amper gebruikt (al had ik er een van mn mobiele telefoon).

Dus voor die €30,- heb je echt een topspel naar mijn mening :) en het mooiste is nog dat je je mede got'ers mag afknallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Warhawk is een must have. Pure en uitstekend gebalanceerde multiplayer. 4 player splitscreen en makkelijk zelf een server te starten en binnen kort een gratis update 1.3 met betere voice opties.

check ook het Warhawk forum waar een aantal de laatste tijd Wawhawk weer opgepakt hebben!

WARHAWK FORUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Boeboe schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:30:
Nintendo heeft het in het verleden al gedaan (memory expansion card voor donkey kong 64 (of was het een banjo game? weet niet zeker)) en dat bleek niet zo'n goed idee te zijn.
jah dat was zo;n rode "stekker" die je vooin je 64 kon drukken. Ik had het gekocht voor een soort star wars vliegspel en het verschil was overduidelijk... good times... :9

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik kan het ook nog steeds niet verklaren.
Maar heb die game maar weggedaan, want telkens vanaf level 5 moeten spelen is na een tijdje ook best frustrerend. Had zelfs nog een e-mail gestuurd naar Activision, maar nooit wat op gehoord…
Maar zoals gezegd haal ik die game nog wel als Sony op de PS3 ook aan Plattinum titels gaat werken, want een euro of 25 vind ik wel te doen.
swampy schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:31:
[...]Ach wie weet laten we hopen dat ze niet alles in December gooien want allejezus al de toptitels die nu nog moeten komen in December...
Veelal worden titels sowieso rond periodes als Kerst en dergelijke gereleasd. Puur omdat het tijdens de feestdagen is en dat staat voor goede verkopen. Alleen jammer dat minder bekende games dan helemaal in de schaduw vallen van de groots aangekondigde games. Voorbeeld is TimeShift wat zeker geen slechte game is. Maar als je een niet zo bekende first person shooter released gelijktijdig met wanneer Call of Duty 4 in de winkels ligt is vragen om problemen en een mindere afzet.
-Sander schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:52:
[...]De Blu-Ray versie van Warhawk kun je ook gewoon op je HDD installeren. Probleem opgelost, je hebt én een mooi doosje én snelle laadtijden. :)
Kijk dat is mooi: dan heb ik doosje voor bij mijn verzameling én het gemak van een game snel op kunnen starten zonder van disc te hoeven wisselen.
En op marktplaats staan zelfs versies aangeboden zonder headset voor een euro of €35,-. Dus daar moet best wel iets te regelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

FeaR1986 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 22:57:
[...]

Kijk dat is mooi: dan heb ik doosje voor bij mijn verzameling én het gemak van een game snel op kunnen starten zonder van disc te hoeven wisselen.
En op marktplaats staan zelfs versies aangeboden zonder headset voor een euro of €35,-. Dus daar moet best wel iets te regelen zijn.
Je kan het spel dus niet opstarten zonder de disc erin te doen (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:37:
[...]

Ik heb Warhawk geimporteerd. Goedkoop en headset, win win ;)

Warhawk zelf vond ik wel teleurstellend trouwens, hoopte eerlijk gezegd ook wel op wat meer grond gevechten op voet. Wat ook in filmpes te zien was steeds, maar het is alleen maar vehicles eigenlijk. En ja, als jij als enige op voet op pad bent, dan kom je ook niet ver.

Beetje jammer dus, maarja headset voor 35 euro is toch niet zo heel slecht nog dus vind het niet zo heel erg.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ettepet schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:46:
De 360 hoeft maar een paar jaar mee te gaan, de PS3 is maar voor een deel "HD" (met moeite 720p + goede framerate), en de PS2 is nog vooral populair door de grote hoeveelheden leuke spellen, niet de hardware.
De PS3 is deels HD? Met moeite 720p op vaste framerate? Misschien heb je een ander type PS3 staan dan ik...
Ik denk dat de 360 en de PS3 ongeveer eenzelfde levensduur zullen hebben. Sony is van plan de PS3 nog zeker 9 jaar te steunen net zoals ze doen met de PS2. Uiteraard zal er ergens na het 6e of 7e jaar een PS4 uitkomen en zal de focus daarnaartoe verschuiven maar de PS3 blijft aan. Eenzelfde situatie verwacht ik als dat nu met de PS2 aan de hand is. (mits de PS3 dezelfde populariteit gaat krijgen als de PS2) Ik denk echter dat wanneer de xbox 720 uitkomt Sony niet achterover kan gaan zitten, en nog eens 4 jaar kan wachten.
De PS3 heeft voor veel toepassingen een veels te smalle bottleneck, waar je ook met truukjes niet altijd omheen kan.
Wat voor toepassingen heb je het dan over?
Het geheugen, de 720p, de beperkingen van de graphicskaart.. ik verwacht eigenlijk een soort nieuwe, verbeterde PS3 binnen een paar jaar. Eentje die wel compatibel is (meer geheugen, meerdere/snellere Cell-processors, enz.).
Dit laatste stukje maakt je behoorlijk ongeloofwaardig. Een nieuwe model van de PS3 zal er ongetwijfeld volgen, een die minder enegie verbruikt en minder warm wordt. verwacht echter geen "snellere" PS3 die je spellen beter zullen laten draaien omdat er meer geheugen inzit of toevallig twee CELL's das onzin. Of laat ik het zo zeggen: zeer onwaarschijnlijk.

En dan later zeggen dat je een PS3 verwacht in de toekomst die meer compatibel is met PS3... Daar raakte ik je even kwijt. sorry

Als ik even naar een toevallige PC game op mijn bureau kijk, in dit geval Splinter Cell (2002); Dan zie ik als minimales systeemeisen 256 mb staan en een 800 mhz processor. Nu weet ik ff niet meer wat voor specs de xbox had maar volgens mijn "maar" 64mb en een 600mhz core. De PS2 had zelfs 32mb ram en een 333 mhz core. Dat dit spel Splinter Cell als een zonnetje liep op de Xbox en (in mindere mate) de PS2 had te maken met slim omgaan met bronnen. De hardware in de 360 en PS3 liegt er niet om en ik denk dat met slim omgaan met je bronnen deze twee consoles nog wel even kunnen meekomen met de PC. de oude xbox had een Geforce 3,5 aan boord maar liet aan het einde van zijn levenscyclus nog wel even diverse high end PC's achter zich bij de PC port van HALO1.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DCFreak schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:00:
[...]Je kan het spel dus niet opstarten zonder de disc erin te doen (helaas).
Je kan niet alles hebben :P
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:01:
[...]Warhawk zelf vond ik wel teleurstellend trouwens, hoopte eerlijk gezegd ook wel op wat meer grond gevechten op voet. Wat ook in filmpes te zien was steeds, maar het is alleen maar vehicles eigenlijk. En ja, als jij als enige op voet op pad bent, dan kom je ook niet ver.

Beetje jammer dus, maarja headset voor 35 euro is toch niet zo heel slecht nog dus vind het niet zo heel erg.
Ik vind het jammer dat je (hier in de buurt) nergens games kan huren. Want een spel terugbrengen moet tegenwoordig al binnen 24 uur en dat is wel erg kort. Als je nou eerst een spel zou kunnen huren voor een paar dagen zou het vooral bij online games toch wel duidelijk worden of ze het kopen waard zijn. En aangezien ik ook niemand in de vriendenkring heb met een PS3 en Warhawk is dat ook geen optie.

Maar ik ben ook bang dat ik ook te hoge verwachtingen heb met WarHawk. Games als Battlefield heb ik altijd wel leuk gevonden, maar niet echt mega door de vele voertuigen. Ik was meer een type wat Enemy Territory speelde (dus alleen on-rail voertuigen). En dus denk ik dat ik heel erg hetzelfde ga krijgen als jij: dat ik vooral de grondgevechten ga missen. En vandaar dat UT 3 me dan wel weer tof lijkt, want dat is gewoon lomp fraggen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

swopdark schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:06:

Als ik even naar een toevallige PC game op mijn bureau kijk, in dit geval Splinter Cell (2002); Dan zie ik als minimales systeemeisen 256 mb staan en een 800 mhz processor. Nu weet ik ff niet meer wat voor specs de xbox had maar volgens mijn "maar" 64mb en een 600mhz core. De PS2 had zelfs 32mb ram en een 333 mhz core. Dat dit spel Splinter Cell als een zonnetje liep op de Xbox en (in mindere mate) de PS2 had te maken met slim omgaan met bronnen. De hardware in de 360 en PS3 liegt er niet om en ik denk dat met slim omgaan met je bronnen deze twee consoles nog wel even kunnen meekomen met de PC. de oude xbox had een Geforce 3,5 aan boord maar liet aan het einde van zijn levenscyclus nog wel even diverse high end PC's achter zich bij de PC port van HALO1.
Zekers consoles hebben dat voordeel in waar op een PC ze gewoon de vereisten omhoog gooien, omdat dat kan. Een console gewoon een bepaalde set hardware is en daarmee is het gedaan. Dus om er meer uit te krijgen moet je optimaal programmeren. 256Mbyte geheugen teweinig? Het is een buffer voor de Cell processor vooral en voortdurend wordt er nieuwe informatie in gestreamt! Op een PC zouden ze nooit de moeite doen om te streamen maar gewoon zeggen (1Gbyte geheugen nodig).

Het is een andere manier om dingen te doen maar zekers dat je er veel uit kan persen als het echt moet. En ja dat de PS2 wat lelijker was soms tja..dat was hoe het nou eenmaal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:06:
[...]

Je kan niet alles hebben :P

[...]

Ik vind het jammer dat je (hier in de buurt) nergens games kan huren. Want een spel terugbrengen moet tegenwoordig al binnen 24 uur en dat is wel erg kort. Als je nou eerst een spel zou kunnen huren voor een paar dagen zou het vooral bij online games toch wel duidelijk worden of ze het kopen waard zijn. En aangezien ik ook niemand in de vriendenkring heb met een PS3 en Warhawk is dat ook geen optie.

Maar ik ben ook bang dat ik ook te hoge verwachtingen heb met WarHawk. Games als Battlefield heb ik altijd wel leuk gevonden, maar niet echt mega door de vele voertuigen. Ik was meer een type wat Enemy Territory speelde (dus alleen on-rail voertuigen). En dus denk ik dat ik heel erg hetzelfde ga krijgen als jij: dat ik vooral de grondgevechten ga missen. En vandaar dat UT 3 me dan wel weer tof lijkt, want dat is gewoon lomp fraggen... :+
Warhawk is extreem in balans, zowel op de voet, in de lucht of al rijdend is er altijd iemand of een wapen wat jou dood kan maken. Maar zelfde geld als jij tegen iemand anders staat, bijvoorbeeld een warhawk in de lucht de hoovert en op je schiet, dan is de rocketlauncher heerlijk!

Het is een goede game en voor PSN je kan niet beter krijgen. Wordt goed onderhouden en tja als je vrienden hebt die het ook hebben of in een clan zit dan gaat alles een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Reageer dan niet.

[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 23-02-2008 10:03 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 22:20
swampy schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:23:
[...]
En als je alleen de beste grafische dingen "speelbaar" vindt. Ben je vast een van diegene die Doom 3 gekocht heeft, ..die game is gewoon een TECHDEMO! Ik heb liever volledige games!
Ik weet dat het offtopic is maar Doom3 is geen TECHDEMO. Het is 1 groot zwart gat waar je in rondloopt en je zet er geen moer van :( (dat wou ik even kwijt) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een zaklamp en ducktape deden wonderen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien of Unreal Tournament 3 ook geschikt is voor het spelen door 1 persoon?
Ben nl. niet van plan om (nog) online te gaan spelen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:58:
Weet iemand misschien of Unreal Tournament 3 ook geschikt is voor het spelen door 1 persoon?
Ben nl. niet van plan om (nog) online te gaan spelen,
SP is aardig beperkt. Een soort van online gamen alleen dan offline met wat bots en een verhaal er tussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Over UTIII

Of gewoon tegen bots spelen
Ik heb ook eerst een paar dagen offline ff geoefend en daar vermaakte ik me ook goed mee hoor.
nu heb ik gisteren sinds een maand weer gespeeld maar toen waren er niet echt fatsoenlijke servers :(

vandeweek nog eens proberen aangezien ik vandaag overal UT3 te koop zag staan dus ik hoop dat er nu ook goede CTF servers in europa op zullen duiken !

Ik wil weer een nieuwe game maar ik weet niet welke.

Heb nu Heavenly sword -> leuk maar hack n slash en dus op en duur eentonig
Ratchet & Clank -> Geweldige game !
UT3 -> leuke game online alleen tot op heden te weinig servers (was te verwachten met import)
Motorstorm -> wel aardige game

Gehad maar weer verkocht
Virtua fighter 5 -> is leuk met zijn tweeën niet alleen
Assasins Creed -> te eentonig ziet er wel mooi uit
F1 chamionship edition -> ik ben meer een arcade racer
Oblivion -> niet mijn soort game
untold legends dark kingdom -> wel grappig maar ook redelijk eentoning
Resistance Fall of men -> niet eens gespeeld ik wil geen FPS op mijn PS3 spelen

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

harley schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 01:00:
UT3 -> leuke game online alleen tot op heden te weinig servers (was te verwachten met import)

Uhm ok?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik wil weer een nieuwe game maar ik weet niet welke.

Heb nu Heavenly sword -> leuk maar hack n slash en dus op en duur eentonig
Ratchet & Clank -> Geweldige game !
Motorstorm -> wel aardige game

Gehad maar weer verkocht
Virtua fighter 5 -> is leuk met zijn tweeën niet alleen
Assasins Creed -> te eentonig ziet er wel mooi uit
F1 chamionship edition -> ik ben meer een arcade racer
Oblivion -> niet mijn soort game
untold legends dark kingdom -> wel grappig maar ook redelijk eentoning
Burnout Paradise! Echt een spectaculaire arcade racer met mooie wagens en prachtige crashes.
Graphics en gameplay zijn ook echt top :)

[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 23-02-2008 01:27 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance Fall of men -> niet eens gespeeld ik wilkan geen FPS op mijn PS3 spelen
Waarschijnlijker ;)
R:FoM vond ik echt een leuke game, vooral in co-op met een vriend zeker de moeite waard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ik vond resistance echt een goed verhaal hebben en kan daarom ook niet meer wachten op het vervolg. De game zelf was ietswat gedateerd en werkte niet altijd even lekker. Toch heb ik me vele uren vermaakt met deze game. Als je hem voor een prikkie kan krijgen, zeker niet laten liggen (moet je wel voor het verhaal gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er met Haze gebeurd ? :(

Iemand UT3 al gekocht NL versie ?
- Zijn de server's regio gebonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Uitgesteld geruchten gaan Maart maar tevens ook Augustus.
geen ide ik heb de import maar speel het amper :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RFOM was mijns inziens zeker de moeite waard/leuke game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Ik zla het anders stellen ik wil en kan geen FPS zonder muis en keyboard spelen. UT3 heeft hiervoor ondersteuning dus die mag dan weer wel :P Zowiezo vind ik de meeste FPS niet leuk maar alleen CTF boeit me van UT3 omdat er toch wat tactiek bij komt kijken. Ik vind bijvoorbeeld RTS zoals C7C en RA geweldig !

Burnout heb ik de demo gespeeld en vond de kaart te klein maar met de nieuwe tv valt dat eigenlijk wel mee. dus mischien vandeweek ff naar de MM ehv.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Star Wars TFU heeft PS3 als hoofdplatform

Goed nieuws voor de Star War fans want Star Wars: The Force Unleashed wordt ontwikkeld op de PS3. Wat dus betekend dat wij niet bang hoeven te zijn voor een mindere port.

LucasArts heeft een aantal dingen geleerd tijdens het ontwikkelen van The Force Unleashed op de PS3 en gaat voortaan al zijn multiplatform titels het eerst ontwikkelen op de PS3.

Star Wars: The Force Unleashed zal in november voor de PS3 en Xbox 360 verschijnen.
Goed bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
ik heb altijd FPS op mn pc gespeel, aangezien ik nu een redelijk arme student ben heb ik besloten om mijn pc niet meer te upgraden om de nieuwste games te kunnen spelen, maar heb een ps3 aangeschaft. Ik moet zeggen dat toen ik hem net in huis had ( paar maanden geleden) niet echt ondersteboven was van de prestaties , ik heb ook nog steeds geen hd ready / full hd tv (ik weet dat dit een heel stuk scheelt wat betreft prestaties) . Ben al aan het sparen ;)
Maar even terugkomen over de FPS games, ik heb nu Resistance (die ik best vond tegenvallen, in vergelijking met FEAR, COD 2 enz op de pc) Maar nu heb ik dus COD 4 voor de ps 3, en daar moest ik eerst ook even flink aan wennen, maar nu ik het redelijk onder de knie heb is het net zo vet, al niet vetter dan op de pc, iedereen heeft een gelijk systeem, gelijke besturing enz. Hier komt het gewoon aan op skills van de speler en speelt het niet meer mee of iemand een bruute game PC heeft of niet. Dit maakt het gamen voor mij een stuk vetter, en ben nu niet meer achter mijn ps3 weg te slaan. Wat mij ook is opgevallen is dat het gamen op een ps3 ook vaak een gezellige bezigheid is, zoals met PES2008 , dat is zo gaaf om tegen iemand naast je op de bank te doen, dan tegen een digitaal vriendje achter de pc waar je alleen achter zit met een headphone :) . Al met al, was ik nooit van de consoles en was ik sowieso altijd voor de muis + toetsenbord combinatie, maar na een tijdje van wennen ben ik superblij dat ik deze overstap heb gemaakt. _/-\o_

(en ga me nou niet vertellen dat pes2008 ook prima met 2 man achter de pc gespeelt kan worden, het kan idd.... maar wat dat betreft kan de pc toch echt niet aan de console tippen :P )

[ Voor 5% gewijzigd door paulmp op 23-02-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
paulmp schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:54:

(en ga me nou niet vertellen dat pes2008 ook prima met 2 man achter de pc gespeelt kan worden, het kan idd.... maar wat dat betreft kan de pc toch echt niet aan de console tippen :P )
Dat is idd brak :P .
Nu nog een vette offline multipplayer racegame d:)b
(iemand al info over de nieuwe F1 game? :$ )

ow btw, net skate gekocht bij eplaza voor 23 zoals eerder werd vermeld in het topic. Ik bleef die demo maar spelen, dat moet toch iets betekenen >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Tweak15KW op 23-02-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 13:31:
[...]

Dat is idd brak :P .
Nu nog een vette offline multipplayer racegame d:)b
GT5: prologue (of GT5 in zijn geheel) is niet splitscreen te spelen toch? Van de prologue versie weet ik het haast zeker. Kan zijn dat de volledige versie het alsnog aan gaat bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
idd, alleen ridge racer en need for speed dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Ik weet niet wie de licentie nu heeft (ik geloof EA maar zeker weten doe ik het niet)
maar sony heeft iig de F1 licentie niet en er zijn ook nog geen geruchten over een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

paulmp schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:54:
ik heb altijd FPS op mn pc gespeel, aangezien ik nu een redelijk arme student ben heb ik besloten om mijn pc niet meer te upgraden om de nieuwste games te kunnen spelen, maar heb een ps3 aangeschaft. Ik moet zeggen dat toen ik hem net in huis had ( paar maanden geleden) niet echt ondersteboven was van de prestaties , ik heb ook nog steeds geen hd ready / full hd tv (ik weet dat dit een heel stuk scheelt wat betreft prestaties) . Ben al aan het sparen ;)
Maar even terugkomen over de FPS games, ik heb nu Resistance (die ik best vond tegenvallen, in vergelijking met FEAR, COD 2 enz op de pc) Maar nu heb ik dus COD 4 voor de ps 3, en daar moest ik eerst ook even flink aan wennen, maar nu ik het redelijk onder de knie heb is het net zo vet, al niet vetter dan op de pc, iedereen heeft een gelijk systeem, gelijke besturing enz. Hier komt het gewoon aan op skills van de speler en speelt het niet meer mee of iemand een bruute game PC heeft of niet. Dit maakt het gamen voor mij een stuk vetter, en ben nu niet meer achter mijn ps3 weg te slaan. Wat mij ook is opgevallen is dat het gamen op een ps3 ook vaak een gezellige bezigheid is, zoals met PES2008 , dat is zo gaaf om tegen iemand naast je op de bank te doen, dan tegen een digitaal vriendje achter de pc waar je alleen achter zit met een headphone :) . Al met al, was ik nooit van de consoles en was ik sowieso altijd voor de muis + toetsenbord combinatie, maar na een tijdje van wennen ben ik superblij dat ik deze overstap heb gemaakt. _/-\o_

Welkom bij de BeYond! Yup consoles zijn heerlijke dingen goede controllers geen gezeik met upgraden en configuraties en een even speelveld. Je moet natuurlijk wennen aan de besturing maar dan wil je niets anders meer!

De pc kun je behouden voor het typ en email werk en bepaalde PC games. En soms is het wel een hoofdpijn minder om gewoon te weten dat een game draait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 10:50
ik was ook trouwe PC gamer maar nu ook alleen maar op de PS3, af en toe nog warcraft ofzo op de PC met paar vrienden. volgende aankoop op PC gebied word waarschijnlijk een macbook.

ligt het trouwens aan mij of is er deze week helemaal geen nieuwe content in de PSS gereleased?

[ Voor 57% gewijzigd door iwaarden op 23-02-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
KillaH87 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 14:25:
ik was ook trouwe PC gamer maar nu ook alleen maar op de PS3, af en toe nog warcraft ofzo op de PC met paar vrienden. volgende aankoop op PC gebied word waarschijnlijk een macbook.

ligt het trouwens aan mij of is er deze week helemaal geen nieuwe content in de PSS gereleased?
Klopt precies het zelfde verhaal hier, nieuwe pc zal een macbook worden. en het ligt niet aan jou ik heb ook geen updates kunnen vinden in de PSS :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
paulmp schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 14:37:
[...]

Klopt precies het zelfde verhaal hier, nieuwe pc zal een macbook worden. en het ligt niet aan jou ik heb ook geen updates kunnen vinden in de PSS :o
In de Amerikaanse store staat sinds deze week onder andere de demo van Pixeljunk Monsters, in de europese de multiplayer demo van lost planet (stond vorige week al in us store).
Of ik loop een week achter?

Ik zit trouwens met een apart probleem. M'n ps3 staat via hdmi gekoppeld aan m'n Philips hd ready tv. De beeldscherminstelling staat op 1080i. Als ik nu m'n internetbrowser open valt de bovenste balk voor een groot deel weg. Voor zover ik weet kan je hier zelf niks aan afstellen, ook als ik de output op 720p zet hou ik hetzelfde probleem. Iemand die weet of dit te verhelpen is? Het is goed mogelijk dat ik overigens aan alle kanten een gedeelte mis maar dat is lastiger op te merken.

[ Voor 42% gewijzigd door Rooster op 23-02-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Lair heeft gedurende het gehele ontwikkelingsproces veel aandacht gekregen, toen de game echter uit kwam waren veel mensen teleurgesteld over de controls.
Ontwikkelaar Factor 5 besloot namelijk enkel controls in te bouwen waarbij je de Sixaxis moest bewegen, iets wat volgens velen totaal niet werkte. Al sinds de uitgave van de game roepen gamers dan ook om analoge controls, en nu lijkt IGN, na een lange tijd van geruchten, eindelijk de bevestiging te hebben gegeven.

Op de blog van IGN's DugBuzz geeft hij aan dat hij het spel al gespeeld heeft met analoge controls en dat Lair hiermee veel beter te spelen is. De patch die de game van analoge controls voorziet moet nog dit kwartaal verschijnen en moet ervoor zorgen dat het spel in de 'must-buy' categorie terecht komt.
bron

Dit is wel goed nieuws heren, Ik heb de game LAIR niet gekocht door de vele matige reviews en het ontbreken van een demo om het tegendeel te bewijzen... Als de speelbaarheid er echt zoveel op varuit gaat dan is dit spel zeker de moeite waard van het aanschaffen, athans dat las ik destijds in alle reviews....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 09:02:
Wat is er met Haze gebeurd ? :(

Jep! Uurtje gespeeld en weer teruggebracht! Ik zie de potentie van het spel wel hoor en ik hou van online knallen!!! Maar eigenlijk heb ik met dit spel de bevestiging van wat ik al dacht: Al dat Sci fi is niets voor mij... Schieten met laserbeams en plasmazooi is echt niets voor mij. Geef mij maar CODIV die toch wel op eenzame hoogte staat vwb online knallen!!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

swopdark schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:27:
[...]

bron

Dit is wel goed nieuws heren, Ik heb de game LAIR niet gekocht door de vele matige reviews en het ontbreken van een demo om het tegendeel te bewijzen... Als de speelbaarheid er echt zoveel op varuit gaat dan is dit spel zeker de moeite waard van het aanschaffen, athans dat las ik destijds in alle reviews....
goed nieuws een game met draken die er goed uitziet maar ja de keus Sixaxis alleen en dan met een besturing die niet lekker wil reageren. Controls is een van de top dingen waarop je een game naar de kloten kan helpen! Een slechte film kun je nog kijken en lachen om hoe dom de film gemaakt is of hoe dom het verhaal is maar..een slechte game :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Zoals gezegd was die game uitgesteld tot eind Q1 2008, dus dat zou volgende maand ergens zijn. Maar op veel sites wordt nu al een release aangehouden van september 2008.

Nu hopen dat ze dat niet met GTA 4 gaan flikken, want dan :X
KillaH87 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 14:25:

Same here.
Maar dat kan ook liggen aan dat ik nieuwe games niet meer op mijn oude P4 2.4 Ghz met een 9800 Pro kan draaien. En de laptop van school is dan wel beter met een GeForce 7600, maar gamen op een laptop is ook niet je van het. Mijn volgende aanschaf wordt toch wel weer een pc, maar dan wel iets meer feature proof met een GeForce 9800GTX en een Quadcore denk ik zo 8)

Maar ontopic:
Daarbij is gamen op een console toch veel gemakkelijker. Als er al iets geinstalleerd moet worden gebeurd dat gewoon en hoef je niets aan te vinken wat waar moet komen, of je alles geinstalleerd wilt hebben, etcetera. Verder geen gezeik met dat je anti-virus programma's op de achtergrond moet uitzetten omdat anders je cpu met andere dingen bezig is. En het voordeel dat elke console gelijk is, dus iedereen met dezelfde graphics speelt en dat je dus weet wat je koopt als je een ingame test op internet bekijkt. Laatste geldt dan niet voor Killzone 2, want die screenshots waren door Sony zelf even door de fotosop gehaald :+
swopdark schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:27:
[...]

bron

Volgens mij waren de meeste reviews niet alleen matig door de controls. Ook dingen als eentonigheid speelden een rol (wat dan bij Assassin's Creed geen enkel probleem leek te zijn met de vele dikke scores die die game haaldde). Maar ook dat alles in de lucht er zeer goed uit zag, maar zodra je over ging op grondgevechten dat het dan opeens allemaal een stuk minder was. En overigens kwam de laatste actie meer over als button-bashen dan als echt oorlog voeren (maar dat was bij Heavenly Sword ook geen probleem).

Wel zonde, want LAIR was toch wel een van de games waarmee Sony de PS3 heeft aangekondigd en ook het hele motion-gebeuren had laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

van de week mijn Dual Shock 3 binnen gekregen. ik moet zeggen hele fijne controller, net dat extra gewicht maakt het echt een fijne controller.
besteld via YesAsia.com en betaald via PayPal. lekker snel geleverd (nog geen 9 werkdagen).

nu hoor ik jullie vragen: hoe voelt de 'shock' nu aan?
nou ik weet het niet :P want ik speel atm alleen maar CoD4 op mijn PS3. DMC4 ligt even stof te happen net als AC. beetje jammer maar maar CoD4 is zo goed en al helemaal online.

mochten er nog mensen zijn die een potje samen willen spelen; mijn PSonline naam is ook 'notimeremains'.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

Mijn ps3 laat in een keer niet meer zien als er een disc in het systeem zit, blauwe ledje knippert en blijft branden als ik er een disc in stop (blu ray film of een game) maar er komt geen icoontje meer waar ik op kan klikken om de film of de game te starten...

Heb het systeem net naar standaard instellingen gereset...maar geen resultaat.

Iemand nog tips of heeft ie het "gewoon" begeven... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Welke versie is het? 40GB? Dan zit het er dik in dat je een RMA kan aanvragen bij Sony. Kan wel even duren ivm voorraad problemen (lees 5/6 weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 21:52
Ermo schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:19:
Mijn ps3 laat in een keer niet meer zien als er een disc in het systeem zit, blauwe ledje knippert en blijft branden als ik er een disc in stop (blu ray film of een game) maar er komt geen icoontje meer waar ik op kan klikken om de film of de game te starten...

Klinkt idd als een RMA, zeer zonde!

Gebeurt dit nou vaker bij het 40GB model dan bij het 60GB model, daar had een vriend van mij het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

ik heb idd de 40gb versie...

zal ik eerst de servicedesk bellen of direct een rma aanvragen?
wat vinden jullie?

[ Voor 60% gewijzigd door Ermo op 24-02-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Dutch-Hane schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:23:
[...]
Ik zit trouwens met een apart probleem. M'n ps3 staat via hdmi gekoppeld aan m'n Philips hd ready tv. De beeldscherminstelling staat op 1080i.
Waarom zou je dit doen, en niet gewoon op 720p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Jep dit komt meer voor bij de 40GB dan bij de 60GB. Al moet ik wel zeggen dat er meer mensen een 40GB hebben dan een 60GB. Maar goed, in de 40GB zit ook een ander soort laser aangezien SACD er niet in zit.

Ik heb het idee dat Sony dit wel aangepakt heeft aangezien je echt een nieuwe console krijgt (BACKUPPEN!). De eerste batch 40GB versies zijn niet helemaal vrij van disc error's dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:02:
Jep dit komt meer voor bij de 40GB dan bij de 60GB. Al moet ik wel zeggen dat er meer mensen een 40GB hebben dan een 60GB. Maar goed, in de 40GB zit ook een ander soort laser aangezien SACD er niet in zit.

Ik heb het idee dat Sony dit wel aangepakt heeft aangezien je echt een nieuwe console krijgt (BACKUPPEN!). De eerste batch 40GB versies zijn niet helemaal vrij van disc error's dus :)
Dat SACD ondersteuning is software matig. Zo een licentie kost wel wat, maar haast niemand gebruikt het. Daarom hebben ze het eraf gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Huh, SACD is door Sony mede ontwikkeld lijkt me dus dat licentie kosten amper meewegen in dat besluit toch? En volgens mij is de focus van de laser anders wat (zoals jij zegt) puur een aanpassing in de software zal zijn maar als de laser niet kan switchen om te focussen (andere type laser) zal dit misschien wel een hardware matige aanpassing geweest zijn.

[edit] even mijn zin veranderd :p volgens mij klopt het nu wat ik wilde zeggen 8)

[ Voor 41% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-02-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:10:
Huh, SACD is door Sony mede ontwikkeld lijkt me dus dat licentie kosten amper meewegen in dat besluit toch? En volgens mij is de focus van de laser anders wat (zoals jij zegt) puur een aanpassing in de software zal zijn of zou de focus hardwarematig aan te passen te zijn (ander type laser?)
Wat jij zegt klopt, zie plaatje.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/31/Sacd.jpg

Alleen nu weet ik niet of het in de PS3 hardware matig of software matig is aangepast.

Misschien hebben ze een goedkopere laser genomen ( Daarom het steeds verkeerd gaat ) en die niet op een andere laag kan 'focussen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar binnen hoeveel weken na aanschaf kan dit probleem voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Gisteren de demo van MLB 08: The Show nog eens zitten spelen en wat is dat een ontzettend mooi spel zeg. Ik begin de controls nu ook door te krijgen en de gameplay is ook best leuk eigenlijk :)
Ik ga deze zeker in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
SToRM666 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:35:
Gisteren de demo van MLB 08: The Show nog eens zitten spelen en wat is dat een ontzettend mooi spel zeg. Ik begin de controls nu ook door te krijgen en de gameplay is ook best leuk eigenlijk :)
Ik ga deze zeker in de gaten houden.
ik heb hem ook gespeeld maar kan de controls niet goed vinden het zag er wel vet uit, heb je wat tips? Of is het spel ook co op te spelen dat we even tijdens gamen kunnen chatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:23:
Maar binnen hoeveel weken na aanschaf kan dit probleem voorkomen?
ik heb de 40GB sinds actie van BartSmit. Nog nooit problemen gehad, alleen 1x ik liet me ps3 aan staan. Werd wakker hij was vastgelopen :S tijdens F@H
PS3 uit gezet aangezet geen beeld. Stroom eraf. Weer aan. En hij doet het.
Was waarschijnlijk een bug van F@H client. Maar die is daarna al 2 keer geupdate. Ze zitte nu op 1.31 zo uit mijn hoofd.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 12:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:05
Ik heb ook een van de eerste 40 GB van november. Nog geen problemen. Hoop als die kapot gaat dat het dan wel binnen de garantie gebeurd. Want er valt weinig aan te repareren mensen krijgen allemaal een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

Heb ik ook gehad, niets wat jij doet gaat helpen, software reset, HDD formateren etc.. (ik heb het toen allemaal geprobeerd)
Enige optie terug naar Sony sturen of ruilen in de winkel.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

ok...ga meteen rma aanvragen, hopelijk duurt het niet te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Frank J. schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:06:
[...]

ik heb hem ook gespeeld maar kan de controls niet goed vinden het zag er wel vet uit, heb je wat tips? Of is het spel ook co op te spelen dat we even tijdens gamen kunnen chatten?
Ik heb de controls gisteren eindelijk een beetje kunnen uitvissen ja.

Pitchen
Eerst kies je welke soort pitch je wil met 1 van de 4 knoppen. Voor zover ik het kon zien is de 'beste' optie telkens aangegeven (knop met cirkeltje eromheen). Vervolgens moet je x ingedrukt houden om de snelheid te bepalen waarmee je gooit. En als je dan loslaat moet je de x nogmaals indrukken als de meter in het blauwe gebied is om echt te gooien.

Veld
Als je de bal in het veld hebt kun de de bal naar 1 van de vier honken gooien door de knop in te drukken die ermee overeen komt. Dus rondje is eerste honk, driehoekje is 2de, enz...(Ik snapte zelf al niet waarom ik m telkens naar het thuishonk gooide :D)

Slaan
Dit is naar mijn idee gewoon timing, alhoewel ik de lage ballen nog niet echt kan raken. Je kunt met x slaan voor een gewone, vierkantje is 'power hit' of zoiets en rondje is een zachte tik. En je kunt ook de bal richten, maar dat heb ik ook nog niet echt uit kunnen proberen :P

Edit: Dit lees ik trouwens net nog over slaan:
Pushing L3 will analize your swing, and what you are doing wrong swinging early, too soon, etc. R2 will let you anticipate "guess" what is coming.
Ik ga zo nog maar eens spelen, best wel leuk eigenlijk. Heel misschien dat ik m zelfs wel koop.

Online tegen elkaar wil ik trouwens ook weleens proberen ja :)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 24-02-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of een systeemupdate ook werkt via cd of kan dat alleen via een usb stick of internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
aangezien Sony mijn controller niet wil fixen heb ik t zelf maar gedaan. Wat smeer erin (op kunststof basis) en hij doet t weer :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:23:
Weet iemand of een systeemupdate ook werkt via cd of kan dat alleen via een usb stick of internet?
Hij vraagt volgens mij duidelijk via welk medium je wilt updaten, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:23:
Het kan allemaal..
Updates kunnen bij spellen worden bijgeleverd. Maar internet is ook een optie.
Kun je overigens ook zien bij het systemupdate menu. :)

USB stick weet ik niet zeker, maar ik denk het wel, je kunt de updates namelijk ook op je pc doenloaden van de sony site geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:34:
Aangezien Sony mijn controller niet wil fixen heb ik t zelf maar gedaan. Wat smeer erin (op kunststof basis) en hij doet t weer :D
Hey Phusebox hoe zit dat dan met Sony? Mijn ene sixaxis krijgt kuren, het duurt veel langer om te connecten dan bij de andere die ik heb. Ben nou aan het twijvelen of ik Sony nu wil bellen of wanneer de DS3 hier in de winkels ligt, wil eigenlijk wel een DS3 voor het 'ongemak'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:39:
[...]

Hij vraagt volgens mij duidelijk via welk medium je wilt updaten, dus...
Kan ook via een PSP ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 20:08
Nu Blu-Ray heeft "gewonnen" ben ik ook overstag gegaan en heb gisteren een PS3 gekocht. Mijn eerste indrukken: wauw, wat een strak plaatje! Ziet er echt superstrak uit op mijn 37" Philips Full-HD TV.. Ik heb de PS3 dmv een HDMI kabel aangesloten op een Yamaha RX-V2700 receiver waarvan er weer een HDMI kabel naar de TV gaat. Works like a charm.

Ook het configureren op mijn draadloze netwerk met WPA beveiliging ging probleemloos. WPA-Key invullen en meteen werken, echt perfect. Meteen wou de PS3 een update doen naar versie 2.10 dus heb ik die maar laten lopen en was met een paar minuutjes klaar.

Ik heb al een paar DVD's bekeken en de kwaliteit en kleuren zijn duidelijk beter dan mijn oude Sony DVD speler van drie jaar oud uit de QS-serie. Het enige waar ik enigzins over teleurgesteld ben is de fan, die toch wel behoorlijk aanwezig is, een beetje als een PC. Als ik de PS3 dan aanraak, voelt die niet warm aan. Hij staat ook vrij in de kast die voor en achter open is en waar er links en rechts zo'n 8 cm ruimte over is, dus ventilatie heeft 'ie genoeg...

Toch jammer als je een DVD aan het kijken ben dat het dan niet stil is.
Volgens mij kan de fan best een stukje teruggeregeld worden. Misschien komt dit nog eens in een update. Zoveel processorkracht kost het bekijken van een DVD'tje toch niet? Tenzij het upscalen veel rekenkracht kost, maar dat wordt door een externe chip gedaan als ik het goed begrepen heb en niet door de Cell processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om uitzending gemist te bekijken op de PS3?

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Tom S. schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:13:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om uitzending gemist te bekijken op de PS3?
De PS3 heeft een ingebouwde browser met flash enzo... of die ook streams ondersteunt weet ik niet, aangezien de PS3 nogal kieskeurig is met af te spelen formaten (kan het nu niet checken, straks wel als je wilt).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

Die van mij heeft het vorige week woesdag begeven. Had hetzelfde probleem. Dit is ook in deel 21 terug te lezen. Meer mensen hebben dit probleem. Volgens mediamarkt heeft sony PS 20 werkdagen(dus 4 weken) vanaf het moment dat hij binnenkomt om de PS te repareren. Duurt het langer dan krijg je (vaak) een presentje. Er zijn regelmatig verhalen te lezen van mensen die al 6 a 7 weken wachten. Ik ben aan het duimen :( om een goed resultaat .

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Tom S. schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:13:
Nee, dat kan helaas niet, aangezien Uitzendinggemist.nl streamt met Windows Media Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat eventueel wel kan is de stream uit de uitzending gemist pagina vissen, deze in bijvoorbeeld Tversity laden, en dan de TVersity stream gebruiken voor je PS3. Niet de meest snelle oplossing, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

JazzySOB schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:02:Toch jammer als je een DVD aan het kijken ben dat het dan niet stil is.
Volgens mij kan de fan best een stukje teruggeregeld worden. Misschien komt dit nog eens in een update. Zoveel processorkracht kost het bekijken van een DVD'tje toch niet? Tenzij het upscalen veel rekenkracht kost, maar dat wordt door een externe chip gedaan als ik het goed begrepen heb en niet door de Cell processor.
Aangezien je pas een PS3 hebt gekocht heb je waarschijnlijk de 40Gb-versie.
Deze heeft een fan die alleen in toerental kan toenemen. Probleem is dus dat als de console te warm wordt de fan harder gaat draaien. Wanneer de console weer op temperatuur is kan de fan niet langzamer en zal op dezelfde rpm blijven draaien.

Sommige 60Gb modellen hebben hetzelfde "probleem", maar er zijn ook modellen met een fan die wel de rpm van de fan kan minderen. Heeft ook te maken met of je een 15 of een 17 bladige fan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ja hoor, na anderhalf week is mijn PS3 kapot. Een yellow light of death :( Ik hoop dat MediaMarkt het om wil ruilen, heb geen zin om het op te sturen naar Sony.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Chester schreef op zondag 24 februari 2008 @ 18:46:
Ja hoor, na anderhalf week is mijn PS3 kapot. Een yellow light of death :( Ik hoop dat MediaMarkt het om wil ruilen, heb geen zin om het op te sturen naar Sony.
Eigenlijk is het niet eens een echt geel licht. Het is gewoon de combi van de groene en de rode kleur die elkaar snel afwisselen.

Al eens geprobeerd om de netstroom er een tijdje - minuut of 5/10 - vanaf te halen?
Wordt vele malen als een oplossing op het i-net gepost en de ene keer dat ik een "yellow light" had was lukte het hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de 40GB ps3 bijna de brakheid van de 360 benadert in sommige gevallen... Tuurlijk is het electronica maar die falende drives beginnen nu wel een eigen leven te leiden (ik heb geen 60gb eigenaar gehoord over dit probleem nl.).

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
FeaR1986 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:00:
[...]

Eigenlijk is het niet eens een echt geel licht. Het is gewoon de combi van de groene en de rode kleur die elkaar snel afwisselen.

Al eens geprobeerd om de netstroom er een tijdje - minuut of 5/10 - vanaf te halen?
Wordt vele malen als een oplossing op het i-net gepost en de ene keer dat ik een "yellow light" had was lukte het hier ook.
Eigenlijk is het wel geel licht, maar geen gele lampje ;) Ik weet ook wel dat het een combi is van de rode en groene kleur, maar na op internet gezocht te hebben kwam ik erachter dat het 'yellow light of death' genoemd werd.

Ik heb ook al geprobeerd om de netstroom er een tijdje vanaf te halen, maar dat hielp helaas niet.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

EfBe schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:06:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de 40GB ps3 bijna de brakheid van de 360 benadert in sommige gevallen... Tuurlijk is het electronica maar die falende drives beginnen nu wel een eigen leven te leiden (ik heb geen 60gb eigenaar gehoord over dit probleem nl.).
* FeaR meldt zich

Ik heb een launch PS3 en zoals ik al zei in mijn vorige post heb ik ook wel eens dat gele lichtje gehad.
Heb zelfs ook het probleem gehad dat mijn PS3 spontaan uit viel als ik een apparaat in USB-poort 1 of 4 stak en er daarna weer uit haalde... Dus niet alle problemen liggen bij de PS3 40 GB-modellen.

Maar zoals ook gezegd waren beide bovengenoemde problemen bij mij op te lossen door even de PS3 van de netstroom te halen.
Moet ook gezegd worden dat het probleem van die USB-poorten zelfs bij Sony niet bekend was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Laten we nou niet doen alsof de PS3 ineens net zo'n wanproduct is als een niet nader te noemen concurrent. Laatst is nog aan het licht gekomen dat de Wii en en de PS3 een fall-out ratio hebben van "slechts" 3 pct. Dat de mensen met een kapotte PS3 hier komen om een vraag te stellen betekend niet dat het probleem ineens structureel is. (ookal komt het veel mensen goed uit als dit wel zo zou zijn) Mijn 60 gig PS3 en 2x 40 gig PS3's van twee vrienden werken als een tiet en zonder oververhitting of structurele vastlopers. Bij mij liep ie wel telkens vast bij COD4 online modus. Na de laatste CO4 update heb ik nergens meer last van.

Ik geloof overigens best dat de 40 gig meer problemen zouden hebben dan de 60 uitvoering (hoewel het normaal gesproken andersom zou moeten zijn) het is nu echter zo "populair" om je kapotte xdoos en ps3 online te melden dat het probleem zeker bij de xdoos een eigen leven is gaan leiden. (30pct fall-out is overigens wel absurd) Laten we voorkomen dat het hier een: het grote: meld je yellow light of death of disk read error topic gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb een 60Gb versie uit de tijd dat de bundels net uitkwamen. Nooit ergens last van gehad (en ik heb er al heel wat uurtjes op zitten), op 3 vast lopers na dan. En laat ik het afkloppen, problemen met mijn ps3 zijn niet gewenst. Dat is ook een van de redenen dat ik niet voor een xbox 360 ben gegaan.

[ Voor 8% gewijzigd door BlackRageNL op 24-02-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Mijn PS3 is net terug, naja heb een nieuwe gekregen na het discdrive geneuzel...

niks geen presentje na 6 weken wachten :| nu maar hopen dat ie heel blijft!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:06:
Er zijn ook 60gb met falende drives.

Maarja, mijn 40gb doet het nog steeds prima en de uitval van de ps3 is gewoon laag. Misschien net een slechte serie van de drives, kan gebeuren. Bij de wii was er ook een serie die artifacts ging vertonen. Uitval zal je altijd houden met electronica.

Overigens zijn mensen met problemen meer geneigd om op forums te posten omdat ze hun problemen op willen lossen. De andere 10 milioen heeft geen problemen en zitten lekker te gamen op hun ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
FeaR1986 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 18:39:
[...]

Aangezien je pas een PS3 hebt gekocht heb je waarschijnlijk de 40Gb-versie.
Deze heeft een fan die alleen in toerental kan toenemen. Probleem is dus dat als de console te warm wordt de fan harder gaat draaien. Wanneer de console weer op temperatuur is kan de fan niet langzamer en zal op dezelfde rpm blijven draaien.

Sommige 60Gb modellen hebben hetzelfde "probleem", maar er zijn ook modellen met een fan die wel de rpm van de fan kan minderen. Heeft ook te maken met of je een 15 of een 17 bladige fan hebt.
Ik heb inderdaad de 40Gb versie. Maar ik dacht dat dat fanbladen-issue toch al lang verleden tijd was met de units die momenteel uitgeleverd worden? Ik heb niet het starterspack gekocht, maar gewoon de "kale" PS3.

Ik vind het fangeluid echt onacceptabel voor DVD / Blu-Ray kijken.
Ik heb inderdaad gemerkt dat hij in het begin stil is en naarmate hij warmer wordt het toerental van de fan toeneemt en dat hij niet meer langzamer gaat draaien als de temperatuur weer afneemt. Als ik hem dan uitzet en weer aanzet is 'ie weer even stil en dan loopt het weer langzaam op.

Ik hoop echt dat gefixt wordt in een volgende update of iets dergelijk want ik heb niet echt de behoefte om alsnog een stand-alone Blu-Ray speler erbij te moeten kopen.
Ik heb de PS3 juist gekocht als DVD / Blu-Ray speler.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 16:06

CreX

Princess Leia: @(-_-)@

wij nederlanders zijn een klaagvolk, we zeuren en zeiken graag overal over, nationale volkssport nummer 1 :)

Ik heb overigens een launch ps3 en het ding speelt als een trein. Early adaptors betalen wel iets meer, maar dan heb je ook wat :P

Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

JazzySOB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 00:05:
[...]Ik heb inderdaad de 40Gb versie. Maar ik dacht dat dat fanbladen-issue toch al lang verleden tijd was met de units die momenteel uitgeleverd worden? Ik heb niet het starterspack gekocht, maar gewoon de "kale" PS3.

Ik vind het fangeluid echt onacceptabel voor DVD / Blu-Ray kijken.
Ik heb inderdaad gemerkt dat hij in het begin stil is en naarmate hij warmer wordt het toerental van de fan toeneemt en dat hij niet meer langzamer gaat draaien als de temperatuur weer afneemt. Als ik hem dan uitzet en weer aanzet is 'ie weer even stil en dan loopt het weer langzaam op.
Ik weet nu niet precies meer hoe het nu zit met de 15 en 19 bladige fan. Want de 40GB versie zou volgens bronnen stiller moeten zijn dan de eerste 60GB versies. Maar in de 60GB versies had je de mogelijkheid om een 15 of een 19 bladige fan te hebben. Bij de versies die nu in de winkel liggen zit er altijd een 15 bladige fan in. Maar het geluidsniveau zou dus sowieso minder moeten zijn omdat de nieuwe PS3 minder warm wordt.

Toegegeven dat de PS3 meer geluid maakt dan een dvd-speler (niet de nieuwe generatie DVD-Recorders met harde schijf meegerekend, want daar zit dikwijls ook een fan in). Maar zodra je je tv/surround set aan zet lijkt me het zeer sterk als je het fan geluid nog hoort. Of heb jij soms een hele verzameling stomme films zonder enig geluid? :+

Nu vind ik mijn 60GB versie al extreem stil vergeleken met mijn Xbox Elite (de Falcon, die dus al stiller is dan de gewone Xbox 360) en mijn gewone pc. Denk dat ik zelfs wel kan zeggen dat mijn laptop meer geluid maakt dan mijn PS3. Al zit ik natuurlijk wel een stuk dichter op mijn laptop dan op mijn PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Ik heb een paar dagen geleden een 2e PS3 (Europese/40GB) erbij gekocht, en hoewel mijn oorspronkelijke Japanse 60GB launch PS3 al amper geluid produceerde is deze nieuwe zo mogelijk nog stiller. Zelfs na uren aanstaan komt er nog koude lucht uit, en alleen als ik met mijn oor ernaast ga hangen in een doodstille kamer, hoor ik een fan draaien binnenin.

Ik snap helemaal niets van die klaagverhalen hier :?

Overigens heb ik geen probleem met mijn 1e PS3, die nieuwe doet dienst als blu-ray speler op een andere locatie in de woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Nou, ik hoor hem toch echt heel duidelijk hard lucht blazen en dan zit ik er vier meter vandaan. Het is ongeveer te vergelijken met een PSU-fan van een PC die op vol vermogen draait. Ik heb laatst zelf een nieuwe PC gebouwd met luchtkoeling (drie casefans, één CPU-fan, één PSU-fan, één videokaart-fan en twee harde schijven en die hoor ik niet tot nauwelijks terwijl ik er nog geen halve meter naast zit..

Zoals ik al eerder zei komt er inderdaad koude lucht uit de zijkant, dus warm wordt 'ie niet. Daarom denk ik ook dat er iets met de fanregeling aan de hand is en dat het misschien een structureel probleem is.

Ik baal er wel van want het is verder een prachtig apparaat met een voortreffelijke beeldkwaliteit maar op deze manier is er niet met goed fatsoen een film mee te kijken. Ik ga er morgen dinsdag denk ik mee terug naar de winkel of ik hem kan omruilen en hopen dat een nieuw exemplaar het probleem niet heeft.

[edit]
Ik heb net de PS3 even uit de (open) kast gehaald en hem er vrij bovenop gezet om er zeker van te zijn dat dat niet de oorzaak is. Als ik hem aanzet is hij heerlijk stil maar na een tweetal minuten gaat de fan steeds harder blazen tot aan het onaangename hoge niveau aan toe. En dan heb ik hem nog alleen maar aanstaan zonder DVD er in. Klopt gewoon niet..

Ik heb een kennis die een paar maanden een 60Gb PS3 heeft, ik zal bij hem eens gaan luisteren hoe stil die is.

[ Voor 23% gewijzigd door Tranquility op 25-02-2008 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
JAHRASTAFARI schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:45:
[...]

Waarom zou je dit doen, en niet gewoon op 720p?
Dat is toch scherper beeld? De tv downscaled het naar 1366x768, wat nog altijd meer is dan 720p.
Maar toch, ook bij 720p geeft de tv het beeld niet correct weer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Van het weekend UT3 gehaald en meteen flink wat uurtjes gedraaid. Ik vind de graphics wat minder maar dat is ook het stijltje denk ik. De backdrops zijn iig schitterend. Ik heb het twee minuten geprobeerd met de controller en daarna meteen de muis en toetsenbord aangesloten. En vervolgens knalde het weer als vanouds. Het werkt wat mij betreft prima ook online. Online komen er hoop ik meer servers bij ook voor muis en toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:01
homernt schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:29:
Van het weekend UT3 gehaald en meteen flink wat uurtjes gedraaid. Ik vind de graphics wat minder maar dat is ook het stijltje denk ik. De backdrops zijn iig schitterend. Ik heb het twee minuten geprobeerd met de controller en daarna meteen de muis en toetsenbord aangesloten. En vervolgens knalde het weer als vanouds. Het werkt wat mij betreft prima ook online. Online komen er hoop ik meer servers bij ook voor muis en toetsenbord.
Dus je hebt verschillende servers voor alleen controllers en alleen voor muis/toetsenbord? Wou al bijna zeggen dat ik UT3 anders niet zou kopen. Ga geen muis/toetsenbord kopen voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
technoaddict schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:09:
[...]

Dus je hebt verschillende servers voor alleen controllers en alleen voor muis/toetsenbord? Wou al bijna zeggen dat ik UT3 anders niet zou kopen. Ga geen muis/toetsenbord kopen voor de PS3.
Yep, als je connect naar en sever met controller dan werkt je muis/toetsenbord gewoon niet. Ik heb mijn draadloze microsoft muis/toetsenbord van mijn pc aangesloten en het werkt gewoon. Dus je hoeft niet persé nieuwe te kopen.

Edit:
Je kunt online filteren wat voor servers je wilt zien.

[ Voor 5% gewijzigd door homernt op 25-02-2008 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
swopdark schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:25:
Laten we voorkomen dat het hier een: het grote: meld je yellow light of death of disk read error topic gaat worden
Laten we nou niet te krampachtig in dit topic net gaan doen alsof er helemaal geen problemen kunnen zijn met de PS3. Als er problemen zijn, zoals een drive of koelingsprobleem, dan hoor ik die graag, zeker omdat ik ook een 40BG PS3 heb, en alvast wil weten welke problemen ik potentieel zou kunnen tegenkomen.

En aangezien dit het PS3 ervaringen topic is, lijken me dat precies de verhalen die hier thuis horen (in tegenstelling tot de 'ik moet zo lang wachten op mijn bestelling uit de USA' meldingen)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
JazzySOB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:10:
Nou, ik hoor hem toch echt heel duidelijk hard lucht blazen en dan zit ik er vier meter vandaan. Het is ongeveer te vergelijken met een PSU-fan van een PC die op vol vermogen draait. Ik heb laatst zelf een nieuwe PC gebouwd met luchtkoeling (drie casefans, één CPU-fan, één PSU-fan, één videokaart-fan en twee harde schijven en die hoor ik niet tot nauwelijks terwijl ik er nog geen halve meter naast zit..

Zoals ik al eerder zei komt er inderdaad koude lucht uit de zijkant, dus warm wordt 'ie niet. Daarom denk ik ook dat er iets met de fanregeling aan de hand is en dat het misschien een structureel probleem is.
Komt er bij jouw 40GB echt lucht uit de zijkant? Bij mijn 60GB was dat wel het geval (zijkant en achterkant) en die produceerde dan ook iets meer geluid, maar bij mijn 40GB komt er volgens mij alleen lucht uit de achterkant.
Zou er dan ook nog verschil zitten in koeling bij de 40gb's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Ik lees de laatste tijd steeds vaker dat Home wordt betiteld als zijnde een "game". Dit is toch niet zo??? Home is toch eigenlijk alleen soort 2nd Life, maar dan dus 100.000 keer zo mooi!?

Zoals hier bijvoorbeeld....

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

JazzySOB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:10:

Tenzij er iets mis is met mijn gehoor, denk ik inderdaad dat jou PS3 bovenmatig geluid maakt. Overigens zit ik ook een halve meter naast m'n pc, met 2 case-, 1 cpu- en 1 psufan en dat maakt een niet vergelijkbare herrie, vandaar dat ik alles hier uitgezet had om goed te kunnen beoordelen hoeveel geluid die nieuwe PS3 maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Trouwens, voor diegene die ook altijd op zoek zijn naar release-data:

Op deze site staan zo'n beetje alle te release games, met daarbij Europese en VS release data!!!!

Army of 2 nog twee weekjes!!! Woehooo!!! Hier kijk ik echt al ZO lang naar uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Om even in te haken op de fan-geluid discussie:
ik draai regelmatig de folding@home 's nachts, dus dan staat die PS3 op volle rekenkracht te werken.
De fan is dan nog steeds bijna te horen, zelfs niet op één meter afstand.
Hij staat in een afgesloten kastje, dus bij gebruik moet ik de deur open laten staan, en er komt dan ook behoorlijke warmte af.

Ik heb één keer de deur dicht laten zitten, en ja, dan begint ie natuurlijk behoorlijk te blazen, alsof er een stofzuiger aan staat, maar dat is ook niet gek. Hij kan immers zijn warmte niet meer kwijt.

YazzySOB, wellicht dat dit je helpt?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dutch-Hane schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:48:
[...]
Dat is toch scherper beeld? De tv downscaled het naar 1366x768, wat nog altijd meer is dan 720p.
Maar toch, ook bij 720p geeft de tv het beeld niet correct weer. :'(
DIt is overscan van je TV en staat los van de PS3. Dit kun je over het algemeen alleen in het servicemenu aanpassen, als het al kan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Iemand enig idee of je gratis content naar iemand anders zijn ps3 kan overzetten, in dit geval Dream On voor GH3 uit de US store, een vriend van me zat in de verkeerde store te zoeken en heeft het nummer nu dus niet, iemand enig idee?

Gelijk MLB 08: The show demo meegenomen en gelijk maar preordered bij cduniverse, damn 07 speelde al lekker maar zag er niet echt nextgen uit, deze ziet er goed uit en speelt nog beter. Ik zag ook dat je in de US store psp demo kan downloaden, waarom hebben wij dat (en nog veel meer) niet in de EU store?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.