Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 74.788 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:05:
[...]

Ik kijk uit naar rainbow six: vegas 2, komt in maart (bijna al dus) uit.

Ziet er wel vet uit, coop, multiplayer etc. Zou wel leuk moeten zijn.
Hoe zou de Offline co-op modus eruit komen te zien? Split screen neem ik aan?

[ Voor 9% gewijzigd door Nimoleda op 05-03-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Fietsbel schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:37:
Weet iemand nog een shop waar ik de normale 40GB kan kopen? ik wil niet zo;n starters pakket met twee spellen erbij. De meeste winkels die ik benader hebben de normale 40GB niet meer.
iemand? :)
pricewatch: [PlayStation 3] Sony Playstation 3 (40GB) ?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*oeps*

[ Voor 178% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo'n fan van splitscreen co-ops... het lijkt me veel gaver om in een scherm de 2 personages te hebben en dan te spelen. Enige nadeel is dan dat je dan niet al te ver van elkaar weg kan gaan, maar dat split screen is hem ook weer net niet. Het hangt ook van het spel af besef ik me net, bij rainbow 6 is het toch wel handig dat ieder zn eigen weg kan gaan. Maar als we even terugblikken op GTA:SA daar had je een 2 player optie, waarbij je bij elkaar in beeld bleef, iets wat ik perfect vond! Maar ja das mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
lvisser87 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:41:
[...]

Hoe zou de Offline co-op modus eruit komen te zien? Split screen neem ik aan?
Jep! Splitscreen. Gelukkig wel horizontaal!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:34:
[...]

Of een knietje in z'n maag.... Of een pets tegen z'n achterhoofd! Leuke is dat als je hem daarna een high-five wil geven je van hem een mep krijgt! Ik speel overigens met grote kale brede!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
Nah, kijk zelf wel of ik het leuk vind of niet, anders kan ik er vast wel iemand anders mee blij maken via marktplaats ofzo.

Wil ook nog wel die rainbow six scoren strax als ie uit komt, die heb ik wel veel gespeeld op de 360, single player en multiplayer met wat vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
even en technische vraag:

Ik heb mijn ps3 met de bijgesloten kabel van Sony aangesloten op mijn hd ready beamer (s-video)
Nu is mijn vraag: wordt de kwaliteit veel beter als ik een hdmi kabel tussen de ps3 en de beamer doe. (de kwaliteit is nu al heel goed maar kan het nog beter?)

[ Voor 43% gewijzigd door Nimoleda op 05-03-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:19
lvisser87 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:44:

Ik heb mijn ps3 met de bijgesloten kabel van Sony aangesloten op mijn hd ready beamer (s-video)
Nu is mijn vraag: wordt de kwaliteit veel beter als ik een hdmi kabel tussen de ps3 en de beamer doe. (de kwaliteit is nu al heel goed maar kan het nog beter?)
kort antwoord: Ja. Wereld van verschil.

Iets langer antwoord
Denk dat het ook voor een beamer nogal wat verschil kan maken aangezien de beelddiagonaal nog groter is dan de gemiddelde TV. Zelf heb ik een 42" HD ready Plasma en het verschil is echt groot tussen Svideo en HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

:/
Even langs de Hans Anders? B)

Ja, haal een HDMI-kabel en je mond zal denk ik openvallen. Hoop ik. En de bijgeleverde kabel is composite, geen s-video. Dat is nog minder. Mooie beamer trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 05-03-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
Shiver23 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:57:
[...]

:/
Even langs de Hans Anders? B)

Ja, haal een HDMI-kabel en je mond zal denk ik openvallen. Hoop ik. En de bijgeleverde kabel is composite, geen s-video. Dat is nog minder. Mooie beamer trouwens.
Dat is goed nieuws, ik zit +/- 4 meter van het beeld af, maar het is scherp beeld hoor :X
Zijn er nog andere mensen met een beamer?

[ Voor 4% gewijzigd door Nimoleda op 05-03-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

swampy schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 02:51:
Ik hoop niet dat de PS3 niet zoals de Xbox360 gekraakt word om copietjes op te spelen.

Heb liever gewoon gegarandeerd 5 jaar mooie en goede games! Als we de console markt
ook nog moeten gaan verzuren! Hel in Cod4 was het al zo dat er heel veel PC spelers waren maar de verkoop cijfers lieten dat echt niet zien! Klinkt misschien moralistisch van mij maar je krijgt wat je betaalt voor en als je voor een duppie op de eerste rij zit dan duurt het niet lang voordat het theater moet sluiten!

Doordat sony de PS3 opengestelt heeft voor Linux heeft het in ieder geval gezorgt dat weinig mensen er energie in steken om het dingen te laten doen die Sony niet wel! Wil je een betere Media speler? Een linux installatie met beter media spelers voila!
Ik hoop ook dat het ding niet op dezelfde manier gehacked wordt als bijv. de PSP. Dat er mensen zijn die zo'n ding helemaal openen en er op de manier allerlei applicaties voor maken is natuurlijk een leuke eigenschap.
Maar het spelen van gekopieerde spelletjes vindt ik een slechte zaak, er is een bloeiende tweedehands markt en ook importeren vindt ik geen probleem.
Maar ik vindt het inderdaad je eigen glazen ingooien als je uiteindelijk allemaal gekopieerde games gaat spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

EgoPro schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:21:
[...]

Ik hoop ook dat het ding niet op dezelfde manier gehacked wordt als bijv. de PSP. Dat er mensen zijn die zo'n ding helemaal openen en er op de manier allerlei applicaties voor maken is natuurlijk een leuke eigenschap.
Maar het spelen van gekopieerde spelletjes vindt ik een slechte zaak, er is een bloeiende tweedehands markt en ook importeren vindt ik geen probleem.
Maar ik vindt het inderdaad je eigen glazen ingooien als je uiteindelijk allemaal gekopieerde games gaat spelen
Sinds het zo makkelijk gaat verkoopt ie wel als een trein, het is altijd nog lastiger dan bij de best verkopende handheld (DS). Blijkbaar zit er een overeenkomst tussen de verkoopcijfers en kopieerbaarheid van de games.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Tja recent vroeg een collega mij om zijn PSP ff op custom firmware te zetten en ik zei meteen ja dat doe ik wel, uiteindelijk had ik het ding thuis liggen en heb ik het niet gedaan, ik hoor hier op het forum van veel mensen die ook gewoon games blijven kopen, maar mensen die downgraden zien als een truck om goedkoop te kunnen gamen vind ik een kwalijke zaak.

[ Voor 13% gewijzigd door EgoPro op 05-03-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
lvisser87 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:59:
[...]

Dat is goed nieuws, ik zit +/- 4 meter van het beeld af, maar het is scherp beeld hoor :X
Zijn er nog andere mensen met een beamer?
Ik heb een Panasonic PT-AX100E, ik heb nooit geprobeerd m'n ps3 met s-video aan te sluiten. Maar ik denk dat je met HDMI zeker vooruitgang boekt in beeldkwaliteit.

Volgensmij ondersteunt S-video ook helemaal geen HD signalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:27:
[...]

Sinds het zo makkelijk gaat verkoopt ie wel als een trein, het is altijd nog lastiger dan bij de best verkopende handheld (DS). Blijkbaar zit er een overeenkomst tussen de verkoopcijfers en kopieerbaarheid van de games.
Dat dacht ik ook, maar als je kijkt naar de software charts, dan verkopen de games voor de DS ook als een trein. M.a.w.: kennelijk is de trigger om een DS te kopen dus niet het gemak waarmee je games download en op een kaartje plempt.

Ik hoop ook dat men niet bij machte blijkt om gekraakte games te draaien: online wordt het er dan niet beter op met de cheaters. Offline moet iedereen zelf weten. Wat me wel stoort is het inmense verschil in prijs wat men in europa betaalt vs. in de vs of in japan. BTW daargelaten, de euro is veel harder dan de dollar, en als je beide omrekent in bv goudwaarde, is de prijs voor een game MET btw in de vs nog altijd veel lager. M.a.w.: hier worden we getild. Ik betaal de prijs wel, maar men kan daar best wat aan doen, de hoge prijzen hier stimuleert nu eenmaal piracy of het zoeken naar een mogelijkheid ertoe.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:58:
[...]
Hele verhaal over piracy kraken etc.
in principe ben ik het met jullie eens, maar ik vind dit wel heel erg heilig gepraat allemaal... ik neem aan dat jullie dan ook nooit een mp3-tje of misschien zelfs wel een filmpje downloaden... en wil iedereen die photoshop op zn pc heeft staan even eerlijk aangeven of deze legaal is??

Dat de prijzen te duur zijn, daar is iedereen het wel over eens denk ik. Er is alleen een verschil tussen de puur hack gamers en de echte gamers..

Ik heb een XBOX gehad die was omgebouwd puur eigenlijk voor het media gebeuren. Een spel downloaden en spelen is erg makkelijk natuurlijk op een omgebouwd console, heb ik ook wel gedaan en als het spel beviel ga je naar je plaatselijke spellenboer en haal je hem in het eggie, meer als blijk van waardering voor de ontwikkelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://kotaku.com/assets/resources/2008/02/mgs4_box_up.jpg

Dat niemand deze nog gepost heeft zeg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
Net naar de Free record shop hier in amsterdam, ze verkopen army of two al, net ff gescoord, moest alleen mn bankpas laten zien ipv mn anwb pas :)

[ Voor 9% gewijzigd door NeoSoulStar op 05-03-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt net ff MGS4 gescoord? doe je netjes:S. mag ik die teletijd machine ook even lenen

Edit. laat maar , zie dat bericht hierboven nu wel een titel van een game bevat en dus niet op de post erboven slaat :-)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben sinds een half uurtje ook een Playstation 3 bezitter :D

Uncharted, Ratchet en Unreal 3 erbij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
BladePHQ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:42:
Ben sinds een half uurtje ook een Playstation 3 bezitter :D

Uncharted, Ratchet en Unreal 3 erbij !
Tot over een tijd!

ik heb net wat hand-ons gelezen over GTA4.De meningen zijn toch wel eenduidig dat het een echt goede game is. Als ik de mogelijkheden zo allemaal lees, ga ik me er denk ik ook wel een aardige tijd mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Svideo is niet capable voor Hd resoluties dus ja als je een HDMI kabel gebruikt en 720p ofzo instelt dan krijg je beter beeld!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:15:
je hebt net ff MGS4 gescoord? doe je netjes:S. mag ik die teletijd machine ook even lenen

Edit. laat maar , zie dat bericht hierboven nu wel een titel van een game bevat en dus niet op de post erboven slaat :-)
jeps, was vergeten om de game te vermelden.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

m4yall schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:10:
[...]

Tot over een tijd!

ik heb net wat hand-ons gelezen over GTA4.De meningen zijn toch wel eenduidig dat het een echt goede game is. Als ik de mogelijkheden zo allemaal lees, ga ik me er denk ik ook wel een aardige tijd mee vermaken.
GTA4, hehe nu zijn de reviewers vaak al veel gewend hoor. Als je previews en hand-ons leest van games hebben ze toch vaak van "kan meer in zitten maar we zagen het nog niet". Yup die reviewers zijn allemaal positief over GTA IV!

Zoals elke GTA zullen er wel dingen zijn die het niet een perfect game maken maar alles bij elkaar zal het een hele goede game worden! Er is altijd zoveel dat een GTA game maakt dat goed is dat de paar zwakkere dingen aanvoelen als details!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
United States Air Force koopt 300 PS3 40GB consoles

Een quote uit de tekst:
The Air Force Research Laboratory is conducting a technology assessment of certain cell processors. The processors in the Sony PlayStation 3 are the only brand on the market that utilizes the specific cell processor characteristics needed for this program at an acceptable cost.
:D

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Ik kan me nog een post herinneren van enkele pages(?) geleden over harddisks. Deze is misschien voor die persoon wel interessant:
nieuws: Samsung perst 500GB op 2,5"-harddisk
Deze versie van Samsung is keurig 9,5 mm, dus past in een ps3.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dat was te verwachten, ja je kan ook andere oplossingen kopen met Cell processoren maar die wel wel duurder dan "gewoon" een aantal PS3's aan elkaar koppelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Kan je de PS3 ook aan een PC netwerk(thuis dus) hangen en je films dan echt op de hardeschijf zetten van de PS3? Dus dat je die kan afspelen zonder dat je PC aanstaat?

Ik weet dat je de PS3 kan aansluiten aan een netwerk, maar niet of dat wat ik vraag ook lukt. Je kan ook dingen streamen(staat in het andere PS3 topic hier op GoT), maar dat wil ik dus ook niet. Echt films/muziek/foto's van computer direct naar de PS3, en dat het dan ook op de PS3 HDD staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:50
Ik kwam dit tegen:

PS3 40GB + R&C + Uncharted voor 469.

Ik ga volgende week/van het weekend Army of Two bestellen, iemand zin om dit Co-op te willen spelen dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

barzi schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:00:
Kan je de PS3 ook aan een PC netwerk(thuis dus) hangen en je films dan echt op de hardeschijf zetten van de PS3? Dus dat je die kan afspelen zonder dat je PC aanstaat?

Ik weet dat je de PS3 kan aansluiten aan een netwerk, maar niet of dat wat ik vraag ook lukt. Je kan ook dingen streamen(staat in het andere PS3 topic hier op GoT), maar dat wil ik dus ook niet. Echt films/muziek/foto's van computer direct naar de PS3, en dat het dan ook op de PS3 HDD staat.
Driehoekje, en dan copy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Frank J. schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:02:
Ik kwam dit tegen:

Ik ga volgende week/van het weekend Army of Two bestellen, iemand zin om dit Co-op te willen spelen dan? :)
Lijkt me wel leuk, alleen weet ik nog niet of ik het spel ga kopen :)
Waar bestel jij m dan?

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 05-03-2008 15:12 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
Bij de free record shop ken je hem scoren, kost je wel 65 euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Dankje. Ik heb zelf nog geen PS3, maar wou het even zeker weten dat het kon.
Waar kopen jullie trouwens meestal je games? 65 euro(lees ik hierboven) vind ik toch wel iets te duur. In de TS zie ik een paar winkels, maar de goedkoopste zijn volgens mij nog steeds de ebay winkels, of niet?

En komt daar nog wat overheen(behalve de verzendkosten)? Zoals BTW/Douane kosten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is hebben de 3drukkemannen 'm gisteren naar mij verstuurd, maar ik ga hem waarschijnlijk in splitscreen co-op spelen met een huisgenoot. Wellicht ben ik nog beschikbaar voor een tweede run online co-op daarna :D De campaign schijnt vrij kort te zijn iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Frank J. schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:02:
Ik kwam dit tegen:

Ik heb hem vorge week voor 444 euro gehaald bij de MM was wel een aktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aftellen :9 klik - klik

Afbeeldingslocatie: http://www.tripletags.com/uploads/A/AXEL_F_XTREME30065969.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GT: 5 Prologue - Playstation 3 - Status: Now Playing
:/ what the... ? Heb jij em al? :9~

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat zit er nu allemaal wel en niet in een back-up?
Op de site staat:
# De typen van data die kunnen worden hersteld op een ander systeem zijn de volgende:
# - Opgeslagen data van PLAYSTATION®3-software *1
# - Afbeeldingsbestanden onder (Foto)
# - Muziekbestanden onder (Muziek) *2
# - Videobestanden onder (Video) *2
# - Bladwijzers toegevoegd onder (Internetbrowser)
# - Termen die zijn toegevoegd met (Instellingen) > (Systeeminstellingen) > [Term toevoegen/bewerken] of voorspelbare termen die werden "geleerd" door het schermtoetsenbord
Als ik nu een format doe (omdat ik misschien linux wil proberen), wat raak ik dan allemaal nog kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
ik heb een backup gemaakt van alles op een 8gig usb stick, toen een andere hdd er in, backup terug gezet en toen zelfs pas de nieuwe partitie gemaakt voor linux yellow dog, denk zelfs als je je huidige hdd gebruik je helemaal niks kwijt raakt, er alleen een partitie wordt gecreeerd voor je linux, de mijne is 10 gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:28:
Free record shop... €58,- (je moet gewoon vragen of ze je kunnen matsen met anwb kaart..) ;)
jullie gaan veel te snel in dit topic :P

Kun je korting krijgen met je anwb pas op games bij de FRS? Zo ja, ook bij andere winkels? want dan moet ik de anwb pas van mn ouders maar ff gaan lenen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

jdm8 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:30:
[...]
Kun je korting krijgen met je anwb pas op games bij de FRS? Zo ja, ook bij andere winkels? want dan moet ik de anwb pas van mn ouders maar ff gaan lenen :9
http://www.anwb.nl/azf/de...d=syc&_azfindex=0&id=7782

[ Voor 68% gewijzigd door Shiver23 op 05-03-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

THNX, ik dacht dat je dat ding alleen maar kon gebruiken in de anwb shops :$ alweer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik even blij dat ik voor mn werk naar amerika moest.

heb net bij target gekocht:

PS3 80Gb Motorstorm Pack (328! Euro)
Extra Sixaxis Controller
BlueRay Remote Control
Half Life orange box
Fifa 08
Spiderman 1+2+3 BlueRay
Blue Planet IMAX BlueRay

voor.......543 Euro!!! Heerlijk die wisselkoers! >:)

vraagje.
ik weet dat ik euro ps3 games en blueray films kan kijken, maar kan ik ook euro DVD's kijken op deze US PS3?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:08:
ben ik even blij dat ik voor mn werk naar amerika moest.

heb net bij target gekocht:

PS3 80Gb Motorstorm Pack
Extra Sixaxis Controller
BlueRay Remote Control
Half Life orange box
Fifa 08
Spiderman 1+2+3 BlueRay
Blue Planet IMAX BlueRay

voor.......543 Euro!!! Heerlijk die wisselkoers! >:)

vraagje.
ik weet dat ik euro ps3 games en blueray films kan kijken, maar kan ik ook euro DVD's kijken op deze US PS3?

Bedankt!
Je kan wel PS3 spellen uit Europa spelen, maar geen Blu-Ray en DVD's uit Europa bekijken. Tenzij het een regio vrij Blu-Ray films is.

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 05-03-2008 18:09 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
swampy schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:37:
[...]

Svideo is niet capable voor Hd resoluties dus ja als je een HDMI kabel gebruikt en 720p ofzo instelt dan krijg je beter beeld!
Wow zeg dat wel! Ik heb zojuist mijn nieuwe kabel aangesloten en wat is dat een super verschil! Dit had ik echt niet verwacht :o bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:09:
[...]

Je kan wel PS3 spellen uit Europa spelen, maar geen Blu-Ray en DVD's uit Europa bekijken. Tenzij het een regio vrij Blu-Ray films is.
Ik dacht gelezen te hebben dat de meeste films regiovrij zijn en maar heel zelden een regiocode op de disc gezet wordt.

En kan het zijn dat ze de ps3 met komende softwareversies regiovrij willen gaan maken? dacht ok ergens gelezen te hebben dat dat de trend gaat worden.

Naja,hoe dan ook...dan bestel ik de discs gewoon uit amerika..is nog goedkoper ook...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
chrisboers schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:31:
Ik kan me nog een post herinneren van enkele pages(?) geleden over harddisks. Deze is misschien voor die persoon wel interessant:
nieuws: Samsung perst 500GB op 2,5"-harddisk
Deze versie van Samsung is keurig 9,5 mm, dus past in een ps3.
Kijk, now were talking!! 500GB lijkt mij toch wel future-proof. Heb nog wel een vraag hierover. Is de schijf in de ps3 zelf (intern) dus NTFS of FAT32? Want als ik een interne schijf heb waar alleen maar bestanden op kunnen staan < 4GB dan is 320GB mss ook wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:24:
[...]

Ik dacht gelezen te hebben dat de meeste films regiovrij zijn en maar heel zelden een regiocode op de disc gezet wordt.

En kan het zijn dat ze de ps3 met komende softwareversies regiovrij willen gaan maken? dacht ok ergens gelezen te hebben dat dat de trend gaat worden.

Naja,hoe dan ook...dan bestel ik de discs gewoon uit amerika..is nog goedkoper ook...
Heel zelden is iets overdreven. Ongeveer de helft is regio vrij. Maar aangezien HD DVD heeft verloren verwacht ik dat er steeds minder regio vrije films uit zullen komen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
bramberk15 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:41:
[...]

Kijk, now were talking!! 500GB lijkt mij toch wel future-proof. Heb nog wel een vraag hierover. Is de schijf in de ps3 zelf (intern) dus NTFS of FAT32? Want als ik een interne schijf heb waar alleen maar bestanden op kunnen staan < 4GB dan is 320GB mss ook wel voldoende.
FAT32 anders herkent de PS3 hem niet. Wie weet in de toekomst NTFS, maar dan kunnen HD films er zo op. Is ook meer een 'beveiliging'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 besteld morge binnen :9~ spijbelen!!111one :9 Nee grapje hoor :+
Anyways nu nog ff 2 dikke games uitzoeken :X
Heavenly sword
Drake unfortune's
Of nog een andere eyecatchers kwa graphics? (maar tegelijkertijd ook een goeie multiplayer)
Warhawk voor de multi? :O

HELP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleeh net YDL 6.0 op mijn PS3, toch wel even wennen.
Traag reageren..lange opstart procedures en ook nog gb's innemen op de harddisk, als ik er niet snel aan wen gaat hij er weer mooi af.

Heb toch liever de GameOS, aandoen en pets daar is ie op het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh, weet iemand of ik mijn ps2 buzzers ook op de ps3 kan aansluiten? ze zijn tenslotte usb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texelcabrio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-07 19:29
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:08:
oh, weet iemand of ik mijn ps2 buzzers ook op de ps3 kan aansluiten? ze zijn tenslotte usb...
Is geen enkel probleem, werkt prima !
(moet je wel de 60 gig versie hebben voor de ps2 spellen...........)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft de 80 gb versie in de US gekocht :), ik hoop dat er morgen eens fatsoenlijke demo's in de stores verschijnen. Laatste weken is het echt huilen met de pet op en gebruik mijn ps3 eigenlijk alleen nog als een hele dure dvd upscaler en blu-ray speler.... spellen vind ik allemaal maar vies tegenvallen en ik denk dat heel dat Home gebeuren ook niet echt denderend wordt, lijkt me teveel The sims meets 2nd life.
Maarja wie ben ik om jullie mijn mening op te dringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:08:
Bleeh net YDL 6.0 op mijn PS3, toch wel even wennen.
Traag reageren..lange opstart procedures en ook nog gb's innemen op de harddisk, als ik er niet snel aan wen gaat hij er weer mooi af.

Heb toch liever de GameOS, aandoen en pets daar is ie op het scherm!
heb je misschien een snelle mirror?

De public mirrors zijn zo traag als dikke stront bergop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:04:
Heavenly sword
Drake unfortune's
Of nog een andere eyecatchers kwa graphics? (maar tegelijkertijd ook een goeie multiplayer)

HELP!!!
HS en Uncharted zijn beide geen multiplayer. Met HS heb ik mezelf echt wel even vermaakt. Goede graphics en verhaal. Uncharted zal volgens mij hetzelfde zijn.Goede graphics en multi is op dit moment CoD4. Daar vermaak ik me kostelijk mee online. Onlangs ook weer een keer begonnen met de single player, daarin zijn de graphics ook erg aangenaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:04:
Heavenly sword
Drake unfortune's

HELP!!!
Hangt af wat je wilt :)

Shooters? Cod 4 en The Orange Box zijn het waard maar let op, The Orange Box is niet zo perfect afgewerkt als Cod 4.
Resistance is ook best aardig maar Cod 4 heeft vele Resistance Spelers overgenomen.

Warhawk kan je niet mis mee gaan
Heavenly Sword is nogal kort maar hey het is een eye-catcher en Uncharted is ook een aanrader.

Lees de reviews zou ik zeggen op http://www.metacritics.com

Motorstorm is ook aardig hoor en je hebt ook Burnout Paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:30:
GT: 5 Prologue - Playstation 3 - Status: Now Playing
:/ what the... ? Heb jij em al? :9~
GT5 prologue Aziatische versie 32,89 euro via Games Asia 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023
Nou is de Motostorm 2 trailer al online? Zal trouwens zou even een nieuw topic openen. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
m4yall schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:59:
[...]

FAT32 anders herkent de PS3 hem niet. Wie weet in de toekomst NTFS, maar dan kunnen HD films er zo op. Is ook meer een 'beveiliging'.
Gaat met een copy van een streaming server al prima ;)

Ik heb verder even geen extra externe disk over, maar heeft iemand al eens UDF 2.5 formattering geprobeerd ? Het filesysteem is aanwezig in de PS3 voor de DVDs dus misschien kan hij het ook zo van USB devices lezen ?

@arx:die is helaas delayed tot de 12e :-/
http://www.jeuxvideo.com/...video-a-ete-repoussee.htm

[ Voor 13% gewijzigd door Sentry23 op 05-03-2008 20:21 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:47:
[...]

HS en Uncharted zijn beide geen multiplayer. Met HS heb ik mezelf echt wel even vermaakt. Goede graphics en verhaal. Uncharted zal volgens mij hetzelfde zijn.Goede graphics en multi is op dit moment CoD4. Daar vermaak ik me kostelijk mee online. Onlangs ook weer een keer begonnen met de single player, daarin zijn de graphics ook erg aangenaam :)
en
swampy schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:51:
[...]

Hangt af wat je wilt :)

Shooters? Cod 4 en The Orange Box zijn het waard maar let op, The Orange Box is niet zo perfect afgewerkt als Cod 4.
Resistance is ook best aardig maar Cod 4 heeft vele Resistance Spelers overgenomen.

Warhawk kan je niet mis mee gaan
Heavenly Sword is nogal kort maar hey het is een eye-catcher en Uncharted is ook een aanrader.

Lees de reviews zou ik zeggen op http://www.metacritics.com

Motorstorm is ook aardig hoor en je hebt ook Burnout Paradise!
Tnx voor het zeggen :) zal van de games waarvan ik nog geen review gezien heb er is even lkkr voor gaan zitten :) Hmmm de demo's die je via de store kan krijgen... zijn die gewoon gratis? want dan kan ik natuurlijk altijd even de boel testen enzo :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023
Nieuw deeltje!

Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 23

Daar dan maar verder?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:29:
[...]

en

[...]

Tnx voor het zeggen :) zal van de games waarvan ik nog geen review gezien heb er is even lkkr voor gaan zitten :) Hmmm de demo's die je via de store kan krijgen... zijn die gewoon gratis? want dan kan ik natuurlijk altijd even de boel testen enzo :9~
Tuurlijk zijn Demo's gratis daar zijn ze voor oh ja maak ook een USA PSN account aan aangezien amerikanen vaak 2 weken eerde demo's en andere spullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Merde!

En ja, demo's zijn gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

m4yall schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:59:
[...]

NTFS gaat denk ik niet gebeuren, aangezien dit echt een typisch Windows FS is. Ook de 360 ondersteund NTFS niet.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.