Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 74.792 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

HammerNL schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:57:
[...]

Vandaag maar weer gebeld, wordt dus een RMA, maar ik vroeg hoe hij gerepareerd ging worden en hij wordt dus gereviseerd.. hij had het over 2e hands onderdelen 8)7 daar zit ik niet echt op te wachten.
Duurt 2-3 weken als hij daar bij hen aankomt. Ik wil gewoon een nieuwe O-)
Ik wacht inmiddels al 2,5 week.. baal ontzettend want heb er in feite amper op gespeelt als ik de verhalen hier zo lees :p . Had de ps3 eind november gekocht ben tussendoor nog 3 weken weg geweest. In feite dus 2 maanden gehad waarvan ik nog geen 3 uur per week erop heb gespeelt (was te druk met studie en werk :( ) Hij is dus na ongeveer 24h kapot gegaan.. schandalig eingelijk dat je dan niet direct een vervangend exemplaar kan krijgen.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Emiel1984 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:05:
[...]

Ik wacht inmiddels al 2,5 week.. baal ontzettend want heb er in feite amper op gespeelt als ik de verhalen hier zo lees :p . Had de ps3 eind november gekocht ben tussendoor nog 3 weken weg geweest. In feite dus 2 maanden gehad waarvan ik nog geen 3 uur per week erop heb gespeelt (was te druk met studie en werk :( ) Hij is dus na ongeveer 24h kapot gegaan.. schandalig eingelijk dat je dan niet direct een vervangend exemplaar kan krijgen.
Mmm wel als je Televisie kapot gaat krijg je soms ook geen 'vervangend' of "tijdelijk" exemplaar. De fabrikanten MOETEN alleen repareren, ze hoeven geen extra services te bieden zo als vervangend exemplaar!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

swampy schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:19:
[...]
Mmm wel als je Televisie kapot gaat krijg je soms ook geen 'vervangend' of "tijdelijk" exemplaar. De fabrikanten MOETEN alleen repareren, ze hoeven geen extra services te bieden zo als vervangend exemplaar!
Zoals je al zegt: soms ook wel. Mijn mening is dat een apparaat dat 400 euro kost en binnen korte tijd al kapot gaat, nogal onacceptabel is.

Ook lees ik veel verhalen van mensen die al weken wachten op de reparatie van hun ps3 met hetzelfde defect als ik en HammerNL hebben. Toch wacht ik al 2,5 week ondanks dat de fout al sinds half december veelvuldig voor is gekomen. Maar laat duidelijk zijn dit is mijn enkel mening maar ik denk wel dat veel mensen het hier met mij eens zullen zijn.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
Shiver23 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:11:
Deze zomer Ingame XMB in firmware 2.4. We zitten nu op 2.1, dus ik denk dat we tussendoor nog een aantal kleinere updates kunnen verwachten.
[afbeelding]

En nog een lijstje van PSN-games voor de store. Erg teleurstellend als je het mij vraagt. Waar is bowling bijvoorbeeld? Waar Sony zegt de Europese store beter te maken, blijkt dat niet bepaald uit de content.
Maart
* PAIN (PS3)
* PAIN personage pakketten (PS3)
* flOw – voor de PSP (PC)

April
* Ape Quest – voor de PSP (PC)
* Elefunk (PS3)

Mei
* Echochrome (PS3)
Voor pain moeten we zeker betalen? Hoe gaan we dat fixen? Toen ik nog geen ps3 had zag ik de review op tv ergens en wou hem meteen downloaden naar aanschaf van me ps3 tot mijn grote teleurstelling was ie dus nog niet op de PSN in eu ... ;( Andere games ken ik verder niet afwachten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
swampy schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:19:
[...]
Ik ga niet WEER naar de postbus51 folder linken, maar het is aan de consument wat er gedaan wordt. Sterker, volgens de wet mag de consument een nieuwe eisen EN geld terugvragen bv voor de helft. Het is dat de consument er niet veel mee kan met die wet want je hebt OF de keuze naar de rechter te gaan, OF wat de fabrikant/winkel aanbiedt te accepteren.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 11:25
Is het mogelijk om mijn backup Blu-Ray films af te spelen op mijn PS3 of is hij hier tegen beveiligd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

chrisboers schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:57:Edit: net even op gamespot gekeken, die gaven Lair een 4.5. Nou, zo slecht is het volgens mij ook weer niet, maar zal wel een score geven als ik het wat meer gespeeld heb.
Terechte score. Iedereen klaagde over de motion sensor bij deze game, maar het ligt allemaal aan de ontwikkelaar. De gehele game is gewoon slecht, niet alleen de besturing met de motion sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

-RazieL- schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:42:
[...]

Terechte score. Iedereen klaagde over de motion sensor bij deze game, maar het ligt allemaal aan de ontwikkelaar. De gehele game is gewoon slecht, niet alleen de besturing met de motion sensor.
Wat vernietigt een game, slechte graphics? Niet altijd kijk naar GTA!
Slechte AI? well het helpt om de score veel lager te zetten
Slechte controls, nu dat is de gamescore killer! Een game die gewoon verrot bestuurt zal heel veel punten laten liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

swampy schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:58:
[...]

Wat vernietigt een game, slechte graphics? Niet altijd kijk naar GTA!
Slechte AI? well het helpt om de score veel lager te zetten
Slechte controls, nu dat is de gamescore killer! Een game die gewoon verrot bestuurt zal heel veel punten laten liggen!
GTA SA had anders ook niet echt super controlls op de ps2 en toch super scores ;) Heb je de game wel eens gespeeld? Volgens mij moet je namelijk gewoon even aan de controlls wennen. Dus niet dat ding alle kanten op zwiepen maar rustige bewegingen maken. Ik zeg niet dat het super werkt, maar het is best speelbaar en een originele manier van besturen. Ze hadden gewoon ook analoge controlls in moeten bouwen. Bij motorstorm werkt analoog ook veel beter, maar nadat ik een tijdje met motion contoll gespeeld had ging me dat ook best wel goed af eigelijk. Nu is Lair veel beter geschikt voor de ietwat "slome" controlls dan een race game waar je snel moet kunnen reageren en je precies moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me nog 1 dingetje af he :P
Ik ben wel overtuigd nu en er gaat ckr een PS3 komen :)
Welke game ik als eerste erbij zal nemen moet ik nog even bedenken maar dat komt wel goed ;)

Maargoed: nu de vraag...
Als ik er Linux op zet, is het dan mogelijk er Dreamweaver/Photoshop/3d max erop te zetten? en zoja hoe zit het met renderen e.d gaat dat een beetje of zal het zo traag als een slak zijn :z

Lees net hier dat 3d max al een (of nog te worden) ondersteunde is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Als je lair met de sticks kon spelen dan zou het nog steeds een slechte besturing zijn.

Ik heb eens een stukje gespeeld dat je een "belangrijke" draak moest achtervolgen en neerhalen. Je kon een knop ingedrukt houden om 'm automatisch te volgen. Maar dan verdween je eigen draak wel helemaal buiten beeld. Hij was ook niet neer te schieten op die manier en wat nou precies de bedoeling was was ook erg onduidelijk. In z'n totaliteit is lair een knap staaltje van slecht programmeerwerk, het wel of niet gebruiken van de analoge sticks maakt niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

http://www.gametrailers.c...79.html?playlist=featured W00T *O* (Army of two ;) )

Lair is idd niet echt super geprogrammeerd, maar toch echt wel minimaal een zes of een zeven waard, en niet de drieën en vieren die reviewers geven.

[ Voor 46% gewijzigd door jdm8 op 03-03-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

jdm8 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:07:
http://www.gametrailers.c...79.html?playlist=featured W00T *O* (Army of two ;) )

Lair is idd niet echt super geprogrammeerd, maar toch echt wel minimaal een zes of een zeven waard, en niet de drieën en vieren die reviewers geven.
Ach in het einde gaat het erom dat je een game kan spelen, en laat bij lair het bijna onmogelijk zijn bepaalde missies te halen. Niet omdat de game moeilijk zou zijn maar vooral om de controls! Als een game niet te spelen is dan is hij niet te spelen! Nu Lair is niet zo slecht als ET de game...maar dat is niet zo moeilijk! Lair zou met de keuze tussen Stick of Sixaxis misschien hoger scoren. Maar het forceren van Sixaxis gebruik op de manier zoals Lair doet, dat doet de game de das om!

Sixaxis is leuk als een game het goed gebruikt! Maar in games waarbij de Sixaxis niet goed gebruikt wordt zit het gewoon in de weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Emiel1984 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:39:
[...]

Zoals je al zegt: soms ook wel. Mijn mening is dat een apparaat dat 400 euro kost en binnen korte tijd al kapot gaat, nogal onacceptabel is.

Ook lees ik veel verhalen van mensen die al weken wachten op de reparatie van hun ps3 met hetzelfde defect als ik en HammerNL hebben. Toch wacht ik al 2,5 week ondanks dat de fout al sinds half december veelvuldig voor is gekomen. Maar laat duidelijk zijn dit is mijn enkel mening maar ik denk wel dat veel mensen het hier met mij eens zullen zijn.
Alles kan stuk gaan, ook een Mercedes van 250.000.
Dat het apparaat 400 euro kost wil niet zeggen dat het niet stuk kan (snap ook niet echt waarom je er uberhaupt bij vermeld dat ie 400 kostte)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
De PS3 ondersteunt toetsenborden via de USB aansluiting.
Is het ook mogelijk om met een convertor PS/2 toetsenborden aan te sluiten?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houden we het nuttig?

[ Voor 73% gewijzigd door TheZeroorez op 03-03-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-09 16:42
hesr schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:09:
De PS3 ondersteunt toetsenborden via de USB aansluiting.
Is het ook mogelijk om met een convertor PS/2 toetsenborden aan te sluiten?
Als het toetsenbord het ondersteund wel jah. Maar een Usb keyboard kost en tientje ofzo ?
ik heb iig een logitech cordless setje van 3 tientjes speciaal voor de ps3 aangeschaft en dat werkt gewoon goed.

Iemand nog LOST in domus aangeschaft ? ik wil weten of meer mensen het met mijn idee van klotespel eens zijn of dat het echt aan mij ligt (volgens mij had ik dit vanmorgen ook al gepost maar ik zie die post niet meer terug)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

harley schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:17:
[...]

Iemand nog LOST in domus aangeschaft ? ik wil weten of meer mensen het met mijn idee van klotespel eens zijn of dat het echt aan mij ligt (volgens mij had ik dit vanmorgen ook al gepost maar ik zie die post niet meer terug)
De reviews zijn redelijk duidelijk. Het is een klotespel dat er best leuk uitziet en wat leuke dingetjes heeft, maar het spel is veel te kort en bevat weinig en frustrerende gameplay.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
Heb je ook bluetooth toestenborden en muizen de werken via de bluetooth van de PS3 of kost het altijd een USB poort voor de signaalontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist Rock Band besteld bij Dimension Plus. Door de verzendkosten was het gewoon goedkoper om hem daar te bestellen dan uit Amerika te halen.

Heb het spel in Amerika al gespeeld en het is gewoon geniaal. De partygame van de PS3!!

Iemand nog iets gehoord over compatibility met de Guitar Hero III gitaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Nico111 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:22:
Heb je ook bluetooth toestenborden en muizen de werken via de bluetooth van de PS3 of kost het altijd een USB poort voor de signaalontvanger?
Ik weet niet of er nog meer zijn, maar logitech heeft wel een net keyboard. De Cordless Mediaboard (Pro), waarvan de pro me iets meer aanspreekt. Zie onderstaande foto.
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/537/jpg/4731.1.0.jpg
De doos bevat
# Logitech® Cordless MediaBoard Pro™
# Installation guide
# 2 AA batteries
Ik maak hieruit op dat de usb poort vrij blijft.
De normale heeft wel een usb reciever.

Door middel van een hub kan je sowieso het aantal usb poorten eenvoudig vergroten btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee hoor, heb mn DiNovo setje wel eens aan de PS3 gekoppeld. Hij vind 'm zo via BT, komt geen USB aan te pas .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Damn dat tobo ziet er wel lekker slick uit...mischien iets om over na te denken. Alleen op dit moment gebruik ik de ps3 weinig voor webbrowsen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

als je keyboard / muis hebt kan deze dan ook bij games gesupport worden?
lijkt me _zalig_ om 1fps-achtige games zo te kunnen spelen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UT heeft dat meen ik als enige, keyboard muis ondersteuning.
Dat leuke toetsenbord hierboven kost overigens iets van 80 euro, vind ik nog teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 20:48
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 00:03:
UT heeft dat meen ik als enige, keyboard muis ondersteuning.
Dat leuke toetsenbord hierboven kost overigens iets van 80 euro, vind ik nog teveel.
Ik heb zel al gezien voor 59 euro dus valt opzich mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 18:27
ik vind DEZE heel leuk...

plaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/620/jpg/5818.1.0.jpg

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You are the winning buyer for the item below. Thank you for your business!

Item title: Army of Two PRE-SALE SHIPS 3/4 Playstation 3 PS3 NEW
Hopen dat de 3drukkemannen weer net zo snel zijn als vorige keer 8)
Ik heb al samen met een huisgenoot afgesproken dat we deze weer gaan uitspelen (met Resistance ook samen gedaan), dus volgende week flink los als 't meezit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 00:59:
[...]

[...]

Hopen dat de 3drukkemannen weer net zo snel zijn als vorige keer 8)
Ik heb al samen met een huisgenoot afgesproken dat we deze weer gaan uitspelen (met Resistance ook samen gedaan), dus volgende week flink los als 't meezit _/-\o_
:D Ik dacht dat ie uitgesteld was naar juni/juli ofzo, toch nog wat leuks om te spelen deze maand :D.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil over een tijdje ook een keyboard kopen voor de ps3 maar het moet wel iets passends zijn, ik bedoel, mijn ps3 staat gewoon in de woonkamer en ga hiernaast niet een fullsize keyboard neerzetten.

Dat click-on keyboardje zoals die van de xbox360 zou geweldig zijn voor de ps3, lekker klein en functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Dat heb je zeker! Ik ben zeer gecharmeerd van de DiNovo mini! Binnenkort effe halen denk ik...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:53:
[...]
Ik weet niet of er nog meer zijn, maar logitech heeft wel een net keyboard. De Cordless Mediaboard (Pro), waarvan de pro me iets meer aanspreekt. Zie onderstaande foto.
[afbeelding]
De doos bevat
# Installation guide
# 2 AA batteries

Door middel van een hub kan je sowieso het aantal usb poorten eenvoudig vergroten btw ;)
klopt de usb blijft als ik het me goed herinner gewoon vrij, heb hem toch wel zeker een hele avond in mijn bezit gehad alvorens hem gelijk weer terug te brengen.. Ik hoopte op een compatibiliteit met linux, maar dit is helaas niet het geval. Kortom wil je puur in de ps3 kunnen typen: perfect dingetje, wil je hem voor meer dan de ps3 gebruiken: niet zo perfect dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meen dat in de nieuwe Yellowdog bluetooth keyboards ondersteund wordt.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:07:
[...]

klopt de usb blijft als ik het me goed herinner gewoon vrij, heb hem toch wel zeker een hele avond in mijn bezit gehad alvorens hem gelijk weer terug te brengen.. Ik hoopte op een compatibiliteit met linux, maar dit is helaas niet het geval. Kortom wil je puur in de ps3 kunnen typen: perfect dingetje, wil je hem voor meer dan de ps3 gebruiken: niet zo perfect dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren een video review gezien van Army of Two en ik ben nog niet helemaal overtuigd eigenlijk. Ik ga eerst wat reviews en ervaringen van andere gebruikers afwachten voordat ik m eventueel ga kopen.
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 08:23:
[...]

Dat heb je zeker! Ik ben zeer gecharmeerd van de DiNovo mini! Binnenkort effe halen denk ik...
Is wel een mooi dingetje ja en aangezien ik zeer regelmatig zit te surfen op mijn PS3 kan deze nog wel eens handig van pas komen :)
Enige wat er van mij nog wel bij had gemogen zijn de functietoetsen van de PS3 controller.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Dankjewel voor alle respons op mijn vraag. Ben veel wijzer geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:43:
Devil May Cry 4 valt echt tegen. De graphics zijn middelmatig, de gameplay is storend, de level design is ongeinspireerd, de AI is om te huilen, het verhaal is lachwekkend simplistisch en de uiteindelijke doelgroep lijkt wel de tiener leeftijdcategorie. Het evenwicht tussen de personages was ook verstoord door de overbelichting van het zwakkere personage Nero. Je beleeft duidelijk veel meer plezier van het spelen met Dante, jammer alleen dat hij tegen dezelfde 'bazen' moet.

Ze behandelen het hele spel als een arcade-achtig iets, vooral punten scoren blijkt de doelstelling van de gameplay. De gameplay elementen zelf zijn niet goed verweven in het verhaal, zoals de episodische webben van 'demonische energie' die jou ervan weerhouden om verder te gaan totdat je de vijanden hebt verslagen. (Heb de voorgaande delen niet gespeeld dus misschien ligt het daaraan, op zichzelf staand vind ik het een slecht spel.)

Vooral het thema 'liefde' en 'menselijkheid' werd weer is gebruikt om een verhaal aan elkaar te knopen.

Misschien krijgt het wel een gratis online uitbreiding voor Dante via PSN. Als 'cadeau' om de pijn te verzachten van die verspilde moeite.
Die mening deel ik niet met je; Devil May Cry 4 valt mij grafisch echt niet tegen, de actie is echt bruut in beeld gebracht en de omgevingen zien er mooi uit. Wat verwacht je dan van de AI? Dat alle vijanden je tegelijk gaan aanvallen? Dat red je niet op dan hoor.. :P Het spel is altijd al arcade achtig geweest want ze hanteren al sinds de eerste DMC dat rankingsysteem...Hoe beter je het doet, hoe meer dingen je kan kopen qua moves en items..Ook die demonische webben stammen nog uit de eerste DMC. En hoe bedoel je de gameplay is storend? En Nero ja..ik begrijp ook niet helemaal waarom ze nu voor een ander hoofdpersonage kiezen maar hem heb je zo onder de knie als je eerder DMC gespeeld hebt. Bovendien vind ik die Devilsarm van hem echt bruut! Ik heb nog niet met Dante gespeeld maar ook daar kan ik niet opwachten! Tot nu toe is DMC iig voor mij een toptitel!

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft hij nog nooit devil may cry's gespeeld, dit spel is altijd zo geweest en ik vind het ook zo moet blijven :)
P.E.No.1 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:27:
[...]

Die mening deel ik niet met je; Devil May Cry 4 valt mij grafisch echt niet tegen, de actie is echt bruut in beeld gebracht en de omgevingen zien er mooi uit. Wat verwacht je dan van de AI? Dat alle vijanden je tegelijk gaan aanvallen? Dat red je niet op dan hoor.. :P Het spel is altijd al arcade achtig geweest want ze hanteren al sinds de eerste DMC dat rankingsysteem...Hoe beter je het doet, hoe meer dingen je kan kopen qua moves en items..Ook die demonische webben stammen nog uit de eerste DMC. En hoe bedoel je de gameplay is storend? En Nero ja..ik begrijp ook niet helemaal waarom ze nu voor een ander hoofdpersonage kiezen maar hem heb je zo onder de knie als je eerder DMC gespeeld hebt. Bovendien vind ik die Devilsarm van hem echt bruut! Ik heb nog niet met Dante gespeeld maar ook daar kan ik niet opwachten! Tot nu toe is DMC iig voor mij een toptitel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Voor de mensen die een PS2 controller hebben met usb adapter: wanneer je sixaxis/ds3 leeg is, en je laadt deze op, bv aan de PC, dan kun je toch je PS3 gebruiken met louter je ps2 controller (dus ps3 controller niet nodig): handmatig aandoen, ps2 controller erin, analog button, klaar. :) uitdoen: analog button: die werkt als ps3 button.

Waarschijnlijk was ik de enige die het niet wist, maar indien niet, bij deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kan je dan niet beter gewoon je PS3 controller opladen via een USB kabel aan je PS3?

Als je toch een kabel in je PS3 moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 17:24
Als ie uitstaat laad dat ding toch niet op?? (Toch :X :X )

Vond laatst nog een 220 V adapter die ik gebruikte om mij mp3 speler op te laden. De mp3 speler werd opgeladen via die adapter en een lossen usb kabel. Dit systeem werkt ook voor mijn ps3 controllers dus mocht je geen pc in de buurt hebben om op te laden, eventueel zo'n usb adapter zoeken (Handyman??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
cojones81 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 10:19:
Als ie uitstaat laad dat ding toch niet op?? (Toch :X :X )

Vond laatst nog een 220 V adapter die ik gebruikte om mij mp3 speler op te laden. De mp3 speler werd opgeladen via die adapter en een lossen usb kabel. Dit systeem werkt ook voor mijn ps3 controllers dus mocht je geen pc in de buurt hebben om op te laden, eventueel zo'n usb adapter zoeken (Handyman??)
Ja heb zo'n ding ook voor opladen van mn iPod, echter gaan de lampjes van de sixaxis niet aan... laad em nu gewoon op als die muziek staat af te spelen oid.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Sinds 2 weken in het bezit van DS3... Heeeeeeeeel vet! Speel er o.a. Kane&Lynch mee. Eigenlijk best wel vet spel (ondanks al die negatieve reviews!!! Ik vermaak me kostelijk)! Helemaal icm die controller dus!!!

Ennieweej, weet iemand of COD4 een patch gaat krijgen zodat die ook dit spel DS3 ondersteunt??? Lijkt me namelijk een hele vette toevoeging!!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:34:
Ik vroeg me nog 1 dingetje af he :P
Ik ben wel overtuigd nu en er gaat ckr een PS3 komen :)
Welke game ik als eerste erbij zal nemen moet ik nog even bedenken maar dat komt wel goed ;)

Maargoed: nu de vraag...
Als ik er Linux op zet, is het dan mogelijk er Dreamweaver/Photoshop/3d max erop te zetten? en zoja hoe zit het met renderen e.d gaat dat een beetje of zal het zo traag als een slak zijn :z

Lees net hier dat 3d max al een (of nog te worden) ondersteunde is :)
Zijn er uberhaubt wel linux vanrianten van die programma's? En wat er in dat nieuwsbericht bedoeld wordt is dat 3ds Max ondersteuning heeft om 3D modellen te maken die door de PS3 gebruikt kunnen worden, niet dat je het programma op een PS3 kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:15:
Sinds 2 weken in het bezit van DS3... Heeeeeeeeel vet! Speel er o.a. Kane&Lynch mee. Eigenlijk best wel vet spel (ondanks al die negatieve reviews!!! Ik vermaak me kostelijk)! Helemaal icm die controller dus!!!
Ik las gisteren dat die game zo'n 1,4 miljoen keer verkocht is, dus er zullen wel meer mensen zijn die m leuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn LCD-Tv is een tijdje stuk geweest en heb dus al een tijdje niet meer kunnen spelen. Nou heb ik UT3 geimporteerd via 3Busymen en vroeg me af of er nou zo weinig servers zijn of dat ik niet tegen Europese sepelers kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SToRM666 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:59:
[...]

Ik las gisteren dat die game zo'n 1,4 miljoen keer verkocht is, dus er zullen wel meer mensen zijn die m leuk vinden :)
Tja, kwaliteit van games staat zelden in relatie tot verkoopcijfers. Filmgames als transformers of de net uitgekomen game van Lost verkopen vaak erg goed, zonder enige vorm van kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 10:29:
[...]

Ja heb zo'n ding ook voor opladen van mn iPod, echter gaan de lampjes van de sixaxis niet aan... laad em nu gewoon op als die muziek staat af te spelen oid.
Bij mij gaan de lampjes ook niet branden
ik weet dus nieet zeker of de controller opgeladen wordt, of dat alles dan intern in de controller goed verbonden zit.
Ik heb een adaptor met daarin een usb aansluiting.
Weet iemand of de controller dan wel gewoon opgeladen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:28:
[...]

Bij mij gaan de lampjes ook niet branden
ik weet dus nieet zeker of de controller opgeladen wordt, of dat alles dan intern in de controller goed verbonden zit.
Ik heb een adaptor met daarin een usb aansluiting.
Weet iemand of de controller dan wel gewoon opgeladen wordt?
Heb je het al gestest? Dwz hang em er een uurtje aan en kijk daarna op de PS3 of de batterijindicator voller is dan voorheen? Ik denk persoonlijk niet dat ie oplaadt aangezien er geen lampjes gaan branden...

[ Voor 7% gewijzigd door P.E.No.1 op 04-03-2008 12:46 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:07:
[...]

Volgens een heleboel sites is dit keyboard geheel compatible (ook de muis dus) met YDL 6.0, ik hoop het maar want heb hem vandaag online gekocht (nu nog YDL 6.0 installeren).
Ja ik heb het over de BT Pro versie en niet de grijze gewone versie van het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh sinds kort is er in Motorstorm als je online gaat racen,staan er geen namen boven de spelers hebben meer mensen hier laast van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xvanwaart schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:31:
[...]

Volgens een heleboel sites is dit keyboard geheel compatible (ook de muis dus) met YDL 6.0, ik hoop het maar want heb hem vandaag online gekocht (nu nog YDL 6.0 installeren).
Ja ik heb het over de BT Pro versie en niet de grijze gewone versie van het toetsenbord.
dat zou erg mooi zijn en het overwegen waard zijn voor mij om hem nog maar eens te kopen :D heb hem nl getest met ydl5.0 en ubuntu op de ps3, maar helaas deed ie daar helemaal niks! keep me informed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:55
Iemand ervaring met een Sitecom Bluetooth Wireless Stereo Headset CN-530? Hier hebben ze hem in de aanbieding.
Ben al een tijdje op zoek naar een mooie BT headset voor bij mijn PS3. Een echte headset en niet zo'n Jabra oordopje. Mijn eerste voorkeur ging uit naar een Logitech Vantage, maar die zijn werkelijk nergens te krijgen, al zouden ze al vanaf december in Europa te koop moeten zijn.
Ik heb ook geen idee of zo'n model wel comfortabel zit, zeker als je meer dan een uur aan het spelen bent. DIe Jabra heb ik ook gehad, maar dat ding begon mij behoorlijk te irriteren en pijn aan mijn oor te doen.

Zit nu weer op een bedrade versie, maar zou graag ook draadloos gaan met mijn headset.

[ Voor 15% gewijzigd door Melniek op 04-03-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:41:
[...]

Heb je het al gestest? Dwz hang em er een uurtje aan en kijk daarna op de PS3 of de batterijindicator voller is dan voorheen? Ik denk persoonlijk niet dat ie oplaadt aangezien er geen lampjes gaan branden...
weet iemand welke adaptor wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Dutch-Hane schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:53:
[...]
[afbeelding]
De doos bevat
# Installation guide
# 2 AA batteries

Ik denk dat het gewoon een draadloos toetsenbord muis combi van logitech gaat worden. Deze kost maar 1 USB poort (1 singaal receiver voor toetsenbord en muis) en kost maar 3 tientjes :) en als ik dan toch te weinig USB poorten heb in de toekomst sluit ik er wel een hub op aan. Dutch-Hane bedankt voor de tip.

Ik vind zo'n toetsenbord met muispad wel heel handig, mooi en het scheelt weer een losse muis, maar als er straks meer spellen uitkomen met ondersteuning voor toetsenbord muis is het wel zo handig om een losse muis te hebben. En ik denk dat er wel meer spellen gaan komen die dat ondersteunen Unreal Tournament 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weet iemand of die GT prologue kit al ergens te pre-orderen is? Net bij 3 game zaken geweest en geen van allen wist uberhaubt iets over die GT-kit. (jammer van de DS3, maar ik ga GT toch met mijn G25 spelen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Ik geloof dat PS3s een 2 jaar garantie hebben klopt dat? Kreeg namelijk via google geen echt antwoord op deze.

En weet iemand of de PS3s via de Bravia aktie dezelfde garantie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Volgens mij heb ik mijn next gen console PS3 gekocht voor PixelJunk Monsters!! :) Hehehe geweldig spelletje. Nog moeilijk ook. Nu pas paar Medium LvLs uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:44:
Huh sinds kort is er in Motorstorm als je online gaat racen,staan er geen namen boven de spelers hebben meer mensen hier laast van?
Dat kun je in- en uitschakelen met 1 van de schouderknoppen, ik dacht L1 maar ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Verkoop doen we hier niet aan.

[ Voor 75% gewijzigd door TheZeroorez op 04-03-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
technoaddict schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:40:
Volgens mij heb ik mijn next gen console PS3 gekocht voor PixelJunk Monsters!! :) Hehehe geweldig spelletje. Nog moeilijk ook. Nu pas paar Medium LvLs uitgespeeld.
Ik las dat mensen het hadden over een demo van dit spel maar ik kon alleen de full version vinden. Ben ik nou blind of is die ergens goed weggestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Deadsy schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:35:
Ik geloof dat PS3s een 2 jaar garantie hebben klopt dat? Kreeg namelijk via google geen echt antwoord op deze.

En weet iemand of de PS3s via de Bravia aktie dezelfde garantie hebben?
Volgens mij hebben de PS3's via de Bravia actie maar 1 jaar garantie.

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:21:
[...]

Ik las dat mensen het hadden over een demo van dit spel maar ik kon alleen de full version vinden. Ben ik nou blind of is die ergens goed weggestopt?
Ik heb zelf de demo uit de japanse store geplukt, maar sinds een paar weken staat hij als het goed is ook in de amerikaanse store.

In de EU store staat alleen de full version denk ik ( en gezien andere psn games mogen we daar al blij mee zijn....)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico111 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:21:
[...]

Ik denk dat het gewoon een draadloos toetsenbord muis combi van logitech gaat worden. Deze kost maar 1 USB poort (1 singaal receiver voor toetsenbord en muis) en kost maar 3 tientjes :) en als ik dan toch te weinig USB poorten heb in de toekomst sluit ik er wel een hub op aan. Dutch-Hane bedankt voor de tip.

Ik vind zo'n toetsenbord met muispad wel heel handig, mooi en het scheelt weer een losse muis, maar als er straks meer spellen uitkomen met ondersteuning voor toetsenbord muis is het wel zo handig om een losse muis te hebben. En ik denk dat er wel meer spellen gaan komen die dat ondersteunen Unreal Tournament 3.
hou er wel rekening mee dat de range van de ontvanger niet echt denderend is... als ik mijn ontvanger voor de bank heb liggen heb ik soms al problemen met mn toetsenbord... het is maar een tip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
pixeljunk monsters demo beviel mij op zich ook wel. en volgens mij heb ik die idd weg uit de usa store.

over die usb keyboards -> ik heb gewoon een usb verlangkabel erbij gekocht en de ontvanger ligt nu langs de muur onder de vensterbank dan is het nog maar 2 meter tot de plek waar ik zit en dan heb ik geen last van de kleine reikweidte.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar :MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K8. Weet iemand waar ik deze game in NL kan bestellen. Veel winkels hebben deze game niet omdat baseball niet erg goed loopt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 16:45
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:13:
Ik ben opzoek naar :MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K8. Weet iemand waar ik deze game in NL kan bestellen. Veel winkels hebben deze game niet omdat baseball niet erg goed loopt hier.
Volgens mij nergens.
Importeren is je enigste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
heeft iemand toevallig de game: Juiced 2 Hot Import Nights 2?

op de achterkant van het doosje staat dat je dit spel met z'n 2e kan spelen dmv een splitscreen, alleen ik kan dit nergens in de game vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freddy Krueger schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:22:
[...]

Volgens mij hebben de PS3's via de Bravia actie maar 1 jaar garantie.
Alles van sony heb maar 1 jaar garantie!!!!!!!!!!!!! :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:42:
[...]

Kan heel veel neerzetten hier, maar doe het niet:

Onzin

EDIT:

http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Garantie

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 04-03-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Ik heb Army of Two!!! WOEHOOO!!!! Ben nu in 2e missie en damnm wat is dit spel vet!!! Effe wennen dat wel, maar hele vette gameplay!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:13:
Ten eerste, waarom 2K8 en niet 08 the show (van Sony)? Die laatste krijgt veel betere reviews. Ten tweede komt dit spel alleen uit in de VS. Je zou hem dus online moeten bestellen, of anders informeren bij winkels die spellen importeren (dimensionplus doet dat oa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar heb je die gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Free record shop... €58,- (je moet gewoon vragen of ze je kunnen matsen met anwb kaart..) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Terwijl wij slechts aan het gamen, surfen, films kijken, muziek luisteren en foto's aan het showen zijn met onze PS3's hebben sommige mensen heel andere plannen met het apparaat. Deze knakker heeft ff 16 PS3's aan elkaar geknoopt en voozien van linux om zodoende voldoende rekenkracht te verkrijgen om een botsing tussen twee zwarte gaten te kunnen simuleren.

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/549/rackmountedps3supercompsm7.jpg
“Overall, a single PS3 performs better than the highest-end desktops available and compares to as many as 25 nodes of an IBM Blue Gene supercomputer,” Khanna noted.
link

Best interresant, ik ga echter gewoon verder met Okami op mijn 60 gig PS3 en COD4... ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Shiver23 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:09:
[...]

Ten eerste, waarom 2K8 en niet 08 the show (van Sony)? Die laatste krijgt veel betere reviews. Ten tweede komt dit spel alleen uit in de VS. Je zou hem dus online moeten bestellen, of anders informeren bij winkels die spellen importeren (dimensionplus doet dat oa).
Ik heb MLB 08: The show preordered bij cduniverse.com voor omgerekend 41 euro inc verzendkosten, komt begin maart uit en komt denk ik (net als 2007) niet uit in NL.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
swopdark schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:42:
Terwijl wij slechts aan het gamen, surfen, films kijken, muziek luisteren en foto's aan het showen zijn met onze PS3's hebben sommige mensen heel andere plannen met het apparaat. Deze knakker heeft ff 16 PS3's aan elkaar geknoopt en voozien van linux om zodoende voldoende rekenkracht te verkrijgen om een botsing tussen twee zwarte gaten te kunnen simuleren.

[afbeelding]

[...]

link

Best interresant, ik ga echter gewoon verder met Okami op mijn 60 gig PS3 en COD4... ;)
Netjes.. :)

Ookal is 'ie al wat ouder.. Er zijn vast nog wel mensen die hem niet kennen, dus ik haal hem er maar weer bij: Het Warhawk clustertje van Sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol je was me iets te snel af :P
Wou dus zeggen...

quote blabla /quote enzo :z

En toen... En terwijl wij aan het gamen etc etc etc zijn doen we dat op servers van sony, en je raadt het al heel veel ps3's :D hmmm zal microsoft dit ook doen :O ?

offtopic:
Btw: die servers deden mij doen overhalen de ps3 te nemen, gezien sony er vertrouwen in heeft de ps3 lang meegaat met 24/7/7 gebruik. :9~

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Speelt iemand hier FIFA Street 3, en hoe bevalt dat?

Ik ben van plan hem aan te schaffen, om relaxx met vrienden na het sporten een beetje een spelletje te spelen, of aan het einde van een werk dag even lekker te ontspannen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
swopdark schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:42:

[afbeelding]

[...]

link

Dit is toch al een vrij oud nieuws hoor ->

http://www.wired.com/tech...2007/10/ps3_supercomputer

Toen had hij er pas 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Overall, a single PS3 performs better than the highest-end desktops available and compares to as many as 25 nodes of an IBM Blue Gene supercomputer," Khanna noted.
That's the way it is. PS3 is meer dan een spel doen, muziek luisteren, internetten, online gamen, kanker genezen, films kijken..
Voor mij heeft de PS3 nu al 'gewonnen'. Het ding is gewoon overal het beste in :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ben benieuwd of we morgen de trailer van Motorstorm 2 te zien gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:28:
Free record shop... €58,- (je moet gewoon vragen of ze je kunnen matsen met anwb kaart..) ;)
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:00:
Ik heb Army of Two!!! WOEHOOO!!!! Ben nu in 2e missie en damnm wat is dit spel vet!!! Effe wennen dat wel, maar hele vette gameplay!!! _/-\o_
Joh, ga morgen ook ff checken dan, heb geen anwb kaart maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 23:39
wil tohc even een demo spelen voordat ik me waag aan army of two

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
Niet in België, hier zijn ze wettelijk verplicht om 2 jaar garantie te geven ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Boeboe schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 00:10:
[...]

Niet in België, hier zijn ze wettelijk verplicht om 2 jaar garantie te geven ;)
In Nederland ook, volgens mij is dat allemaal geregeld binnen de EU wetgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 23:04:
[...]

That's the way it is. PS3 is meer dan een spel doen, muziek luisteren, internetten, online gamen, kanker genezen, films kijken..
Voor mij heeft de PS3 nu al 'gewonnen'. Het ding is gewoon overal het beste in :Y)
Sony kent zijn hardware, beestje is krachtig genoeg om zware wetenschappelijke berekeningen te doen.

Natuurlijk of je ook dat vermogen goed kan aansturen voor in games is een tweede maar denk zeker dat we nog wonderen te zien krijgen met de PS3! Realtime physics, betere speler physics dan ragdol kan bieden. Explosies die elke keer weer anders zijn etc.. en dat allemaal in games!

Alone in the Dark schijnt aardige vuur effecten te hebben..om maar ergens mee te beginnen! SPE's zijn duidelijk geen simpele dingen maar als je er goed voor kan programmeren kan je er wonderen mee doen!

Sony denkt toekomst gericht dat is duidelijk! Hangt nu van de gamestudios af hoe goed de games worden die ze afleveren!

[ Voor 12% gewijzigd door swampy op 05-03-2008 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Vanuit de EU zou het 2 jaar moeten zijn... echter spreken we in Nederland van een nominale levensduur van een product. ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
swampy schreef op maandag 03 maart 2008 @ 02:00:
[...]

En welke website heeft dat gezegt? Iso loaders he, heb alleen gehoord over Paradox en nog een team en aangezien er nu nog niets aan de hand is een jaar later denk ik dat Sony dit keer de PS3 aardig heeft dichtgetimmert. Oh ja het laatste nieuws ze konden een video die Hello World zei booten!

En waarom zou Sony toelaten dat je PS2 kans kan rippen? Sorry hoor maar het slaat niet echt ergens op!
de 2e ( Duitse ) groep Team ICE kon idd een bitmap met "Hello world" op het scherm toveren.

Sony staat niets toe.
Het feit dat de ps2 games wel lukt, en de ps3 games niet, wanneer er spraken is van een bepaalde "situatie" heeft te maken met de aard van de exploit. Deze word vanuit de ps2emu gedraaid.
Hint: Er zijn hardware verschillen tussen PS3's Zoek het verband ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik hoop niet dat de PS3 niet zoals de Xbox360 gekraakt word om copietjes op te spelen.

Heb liever gewoon gegarandeerd 5 jaar mooie en goede games! Als we de console markt
ook nog moeten gaan verzuren! Hel in Cod4 was het al zo dat er heel veel PC spelers waren maar de verkoop cijfers lieten dat echt niet zien! Klinkt misschien moralistisch van mij maar je krijgt wat je betaalt voor en als je voor een duppie op de eerste rij zit dan duurt het niet lang voordat het theater moet sluiten!

Doordat sony de PS3 opengestelt heeft voor Linux heeft het in ieder geval gezorgt dat weinig mensen er energie in steken om het dingen te laten doen die Sony niet wel! Wil je een betere Media speler? Een linux installatie met beter media spelers voila!

[ Voor 65% gewijzigd door swampy op 05-03-2008 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
swampy schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 02:51:
Ik hoop niet dat de PS3 niet zoals de Xbox360 gekraakt word om copietjes op te spelen.

Heb liever gewoon gegarandeerd 5 jaar mooie en goede games! Als we de console markt
ook nog moeten gaan verzuren! Hel in Cod4 was het al zo dat er heel veel PC spelers waren maar de verkoop cijfers lieten dat echt niet zien! Klinkt misschien moralistisch van mij maar je krijgt wat je betaalt voor en als je voor een duppie op de eerste rij zit dan duurt het niet lang voordat het theater moet sluiten!

Doordat sony de PS3 opengestelt heeft voor Linux heeft het in ieder geval gezorgt dat weinig mensen er energie in steken om het dingen te laten doen die Sony niet wel! Wil je een betere Media speler? Een linux installatie met beter media spelers voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

team ICE....hehe, die hebben totaal geen idee waar ze mee bezig zijn :)

ze hebben een PS3SDK (niks bijzonders) en ze zéggen dat ze een SELF tool hebben (waar de S staat voor Signed). Wat ze niet snappen is dat een app gecompileerd voor de PS3 die SIGNED is gewoon self-bootable is....lol, dus ze lullen uit hun nek.

Ik kan en mag niks zeggen, maar geloof maar dat er een aantal hele slimme mensen mee bezig zijn (die niet posten op websites, zoals team ICE, dus je vindt geen bron), die al een behoorlijke staat van dienst hebben, Er zit tenminste vooruitgang in :). Of geloof me niet, mag ook.

En army of two duurt overigens maar 4 uur, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Army of two maar 4 uur? Dan ga ik hem echt niet kopen. Heb al 8 uur PixelJunk Monsters er op zitten en die game heb ik voor 5 euro nog wat gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

is het niet zo in NL dat alle elektronica 3 jaar garantie heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 07:43:
team ICE....hehe, die hebben totaal geen idee waar ze mee bezig zijn :)

ze hebben een PS3SDK (niks bijzonders) en ze zéggen dat ze een SELF tool hebben (waar de S staat voor Signed). Wat ze niet snappen is dat een app gecompileerd voor de PS3 die SIGNED is gewoon self-bootable is....lol, dus ze lullen uit hun nek.

Ik kan en mag niks zeggen, maar geloof maar dat er een aantal hele slimme mensen mee bezig zijn (die niet posten op websites, zoals team ICE, dus je vindt geen bron), die al een behoorlijke staat van dienst hebben, Er zit tenminste vooruitgang in :). Of geloof me niet, mag ook.

En army of two duurt overigens maar 4 uur, beetje jammer.
Eeeeeuh... Ik weet niet waar je het over hebt hoor, maarre... dat is dus echt niet zo! Gisteren de hele avond zitten gamen (toch wel een uur of 4, minimaal) en ben net bij de 3e missie (van de zes of zeven dacht ik)... ok, ik geef je gelijk als je zegt dat ie niet heel lang is maar 4 uur, no way!!! (of de laatse 3 of 4 maps moeten extreem kort zijn)... Overigens speel ik mijn spellen tegenwoordig op "hard" dan gaan ze sowieso langer mee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
technoaddict schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:02:
Army of two maar 4 uur? Dan ga ik hem echt niet kopen. Heb al 8 uur PixelJunk Monsters er op zitten en die game heb ik voor 5 euro nog wat gekocht.
Ik zag gister een review video op gametrailers (was gelinkt hier ergens, vorige page) waarbij de reviewer riep dat het 10-11 uur was.

De game spreekt me niet echt aan, het lijkt een echte amerikaanse 'war is good' game. Ik heb niks tegen een potje knallen, maar wanneer de characters als popi-jopi's door het veld rennen houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
NeoSoulStar schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 23:37:
[...]

[...]

Ik ook niet.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoSoulStar schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 23:37:
[...]

[...]

Ik heb Army of Two gister gehaald, echt een tof spel, moet het net als baseline nog wel even de controls onder de knie krijgen. Het grappigste is nogwel dat je je team-maat voor zijn hoofd kan meppen of een kopstoot kan geven 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:31:
[...]

Ik heb Army of Two gister gehaald, echt een tof spel, moet het net als baseline nog wel even de controls onder de knie krijgen. Het grappigste is nogwel dat je je team-maat voor zijn hoofd kan meppen of een kopstoot kan geven 8)7 .
Of een knietje in z'n maag.... Of een pets tegen z'n achterhoofd! Leuke is dat als je hem daarna een high-five wil geven je van hem een mep krijgt! Ik speel overigens met grote kale brede!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Weet iemand nog een shop waar ik de normale 40GB kan kopen? ik wil niet zo;n starters pakket met twee spellen erbij. De meeste winkels die ik benader hebben de normale 40GB niet meer.
iemand? :)

39

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.