Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 74.794 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:24
MeNTaL_TO schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:35:
Iemand enig idee of je gratis content naar iemand anders zijn ps3 kan overzetten, in dit geval Dream On voor GH3 uit de US store, een vriend van me zat in de verkeerde store te zoeken en heeft het nummer nu dus niet, iemand enig idee?

Gelijk MLB 08: The show demo meegenomen en gelijk maar preordered bij cduniverse, damn 07 speelde al lekker maar zag er niet echt nextgen uit, deze ziet er goed uit en speelt nog beter. Ik zag ook dat je in de US store psp demo kan downloaden, waarom hebben wij dat (en nog veel meer) niet in de EU store?
Geloof dat als je jouw psn gegevens daar invoert, je bij de download history het opnieuw kan downloaden.

Maar of het gebruiker gebonden is durf ik je niet te zeggen.

[ Voor 66% gewijzigd door Pieler op 25-02-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we nou niet te krampachtig in dit topic net gaan doen alsof er helemaal geen problemen kunnen zijn met de PS3. Als er problemen zijn, zoals een drive of koelingsprobleem, dan hoor ik die graag, zeker omdat ik ook een 40BG PS3 heb, en alvast wil weten welke problemen ik potentieel zou kunnen tegenkomen.

En aangezien dit het PS3 ervaringen topic is, lijken me dat precies de verhalen die hier thuis horen (in tegenstelling tot de 'ik moet zo lang wachten op mijn bestelling uit de USA' meldingen)
Met je tweede alinea ben ik het helemaal eens, maar voegt het iets toe als je van 30 gebruikers hoort dat ze dezelfde storing hebben ten opzichte van 3? Als er een structurele storing in een partij apparaten zit dan hebben per definitie honderden of duizenden mensen er last van, afhankelijk van hoe snel het opgespoord en verholpen is in de productielijnen.
Als tientallen mensen bij een storing alleen maar varianten van "ik ook!" gaan posten dan wordt dat net zo irritant als vragen "wanneer je spelletje uit de USA binnenkomt, want iemand anders had hier ook gepost dat het erg lang duurde!" :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

swopdark schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:25:Laten we voorkomen dat het hier een: het grote: meld je yellow light of death of disk read error topic gaat worden
Aangezien er maar drie procent van alle Sony consoles uit valt zouden die posts nog wel te overzien zijn qua aantallen. En aangezien dit toch het PS3 topic is en blijft zijn uitvallende PS3 consoles en eventuele andere failures dingen die hier gepost kunnen en mogen worden. Persoonlijk vind ik het posten van problemen (en dus ook de oplossingen) ook meer thuis horen in dit topic dan een nader niet te noemen discussie die hier veelal gevoerd wordt.
JazzySOB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:10:
Nou, ik hoor hem toch echt heel duidelijk hard lucht blazen en dan zit ik er vier meter vandaan. Het is ongeveer te vergelijken met een PSU-fan van een PC die op vol vermogen draait. Ik heb laatst zelf een nieuwe PC gebouwd met luchtkoeling en die hoor ik niet tot nauwelijks terwijl ik er nog geen halve meter naast zit..

[x]

Ik heb net de PS3 even uit de (open) kast gehaald en hem er vrij bovenop gezet om er zeker van te zijn dat dat niet de oorzaak is. Als ik hem aanzet is hij heerlijk stil maar na een tweetal minuten gaat de fan steeds harder blazen tot aan het onaangename hoge niveau aan toe. En dan heb ik hem nog alleen maar aanstaan zonder DVD er in. Klopt gewoon niet.
Een pc met zo veel fans die minder geluid maakt dan een PS3 is sowieso al een prestatie op zich. Maar dat jij je irriteert aan de PS3-fan terwijl je op 4 meter afstand zit is toch wel het meest wat mij verbaasd. Je zal mij nooit horen zeggen dat de PS3 100% stil is, want dat is inderdaad niet zo. Maar begin nu toch wel steeds meer te twijfelen of jij niet een maandagochtendconsole hebt. Want de fan horen op 4 meter afstand als je dvd aan het kijken bent of alleen de XMB draait is gewoon niet goed. Misschien kan je je PS3 nog ruilen of anders RMA melden bij Sony.
homernt schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:29:
Van het weekend UT3 gehaald en meteen flink wat uurtjes gedraaid. Ik vind de graphics wat minder maar dat is ook het stijltje denk ik. De backdrops zijn iig schitterend.
Denk dat ik die game vanmiddag ook maar eens ga halen.
Ook nog €7,50 korting door die VIG-kaart die bij de PU zat, dus dat is dan wel een leuke prijs :)
Ik weet dat het nog steeds duurder is dan import, maar daar kan ik niet mee zitten…

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Pixel Junk monsters demo was echt cool, heb helaas geen CC. Hoop dat er snel prepaid kaartjes komen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56
FeaR1986 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:06:
[...]
Een pc met zo veel fans die minder geluid maakt dan een PS3 is sowieso al een prestatie op zich.
Tja, ik heb de PC speciaal gebouwd op stilte, dus met grote stille fans die op een laag rpm draaien. Als gevolg daarvan heb ik een PC die nog stiller is dan mijn vorige watergekoelde PC.
Maar dat jij je irriteert aan de PS3-fan terwijl je op 4 meter afstand zit is toch wel het meest wat mij verbaasd. Je zal mij nooit horen zeggen dat de PS3 100% stil is, want dat is inderdaad niet zo. Maar begin nu toch wel steeds meer te twijfelen of jij niet een maandagochtendconsole hebt. Want de fan horen op 4 meter afstand als je dvd aan het kijken bent of alleen de XMB draait is gewoon niet goed. Misschien kan je je PS3 nog ruilen of anders RMA melden bij Sony.
Ik ben me er degelijk van bewust dat een apparaat met luchtkoeling best wel wat geluid mag maken en niet absoluut stil kan zijn, daar heb ik ook helemaal geen probleem mee en ik geloof ook direkt de mensen die hier zeggen dat hun PS3 bijna onhoorbaar is. Maar de mijne maakt gewoon echt te veel herrie en kan hem boven de dialogen van een DVD uit horen aan de andere kant van de kamer (ruim vijf meter). Het klinkt alsof ik een flinke PC aan heb staan die niet zulke stille fans heeft als mijn eigen stille PC dus dat zegt toch wel wat.

Ook het feit dat de nieuwe generatie PS3's koeler moeten zijn denk ik dat er gewoon wat mis is met de fanregeling of misschien wel een fout met de montage van de heatsink op de Cell-processor, wie zal het zeggen. Als het een videokaart of CPU van de PC was dan keek ik zelf wel, maar ik ga de PS3 niet zelf openmaken zolang er garantie op zit. Ik heb hem afgelopen zaterdag gekocht. Het is alleen te hopen dat ik een nieuwe meekrijg van de winkel (Dixons) want ik heb geen behoefte om vijf weken op Sony te moeten wachten voor een apparaat welke ik twee dagen geleden heb gekocht.

Anyway, vanavond maar even mijn oor te luisteren leggen bij die kennis met z'n 60Gb PS3. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Weet iemand nog waar je goedkoop een Dual Shock 3 kan importeren? Bij Yesasia zijn ze momenteel niet op voorraad namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Aaii. Phil Harrison is ontslagen als President SCE Worldwide Studios.

Tijdens de GDC '08 had hij kritiek op SCE Japan, en nu wordt hij door Kazuo Hirai de laan uit gestuurd.

Het probleem begon hier:
And our Japanese colleagues said that there is no such thing as social gaming in Japan – people do not play games on the same sofa together in each other's homes. It will never happen. And then out comes the Wii.
bron: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=33412

En eindigd hier:
Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI)
today announced that Phil Harrison, President of Sony Computer
Entertainment Worldwide Studios (SCE WWS), will resign from Sony Computer
Entertainment Group as of February 29, 2008.
bron: http://prnewswire.com/cgi...25-2008/0004761366&EDATE=

Erg jammer, ik had hem best hoog zitten en was erg goed in het identificeren van nieuw tallent (LittleBigPlanet anyone?). Ik begrijp niet dat er zo hard wordt ingegrepen door Sony. Erg jammer.

Phil ik wens je het beste! En we zien je vast terug!

[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 25-02-2008 12:49 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 04-08 10:22
-Sander schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:45:
Weet iemand nog waar je goedkoop een Dual Shock 3 kan importeren? Bij Yesasia zijn ze momenteel niet op voorraad namelijk.
Probeer het hier eens:
Het grote Import topic! Deeltje #1!

[ Voor 3% gewijzigd door chrisboers op 25-02-2008 12:50 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Valt weinig te proberen daar, dat topic is gesloten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Klopt, maar adressen genoeg.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik ga morgen mijn PS3 kopen zitten twee spellen bij.

Hij zal sowieso veel stiller zijn als mijn oude XBOX die ik nog heb staan. Dat is namelijk net een stofzuiger.
Vind dat trouwens niet heel erg hoor zet gewoon het geluid wat harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:53
JazzySOB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:32:
Ik ben me er degelijk van bewust dat een apparaat met luchtkoeling best wel wat geluid mag maken en niet absoluut stil kan zijn, daar heb ik ook helemaal geen probleem mee en ik geloof ook direkt de mensen die hier zeggen dat hun PS3 bijna onhoorbaar is. Maar de mijne maakt gewoon echt te veel herrie en kan hem boven de dialogen van een DVD uit horen aan de andere kant van de kamer (ruim vijf meter). Het klinkt alsof ik een flinke PC aan heb staan die niet zulke stille fans heeft als mijn eigen stille PC dus dat zegt toch wel wat.
Bij mijn 60Gb PS3 gaat de fan ook harder draaien als ik een tijdje met een spel bezig ben, of als ik een dvd/blu-ray afspeel. Tijdens een spel stoort me dit niet zo, maar bij een film met veel rustige momenten hoor ik hem wel goed (zit er zo'n 2,5 meter vanaf). Overigens houdt de fan na het stopzetten van een film/spel wel binnen een minuut op met hard draaien en gaat terug naar de snelheid die hij ook heeft na het aanzetten van de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Arx schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:48:
Als ik Nintendo of Microsoft was wist ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Msniekers schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:59:
[...]

Bij mijn 60Gb PS3 gaat de fan ook harder draaien als ik een tijdje met een spel bezig ben, of als ik een dvd/blu-ray afspeel. Tijdens een spel stoort me dit niet zo, maar bij een film met veel rustige momenten hoor ik hem wel goed (zit er zo'n 2,5 meter vanaf). Overigens houdt de fan na het stopzetten van een film/spel wel binnen een minuut op met hard draaien en gaat terug naar de snelheid die hij ook heeft na het aanzetten van de console.
Het gekke is dat de mijne zich dus niet terugregelt maar gewoon op hetzelfde hoge niveau blijft blazen, ook al doe ik er helemaal niks mee. Ik gok (en hoop natuurlijk) dat het gewoon een defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

De 'oude' PS3 van 60GB heeft een koeler die op tijd loopt. Na een aantal minuten gebruik (film/game) gaat de fan harder lopen. Volgens mij in stappen van 3. Ik vind het net te doen bij film kijken maar lekker is anders.

Bij de 40GB is dit aangepast en gaat de fan ook daadwerkelijk pas harder draaien als de temperatuur stijgt. Een film draaien vraagt minder dan een spel waardoor de fan waarschijnlijk stukken minder hoorbaar is.

Bij de 60GB versie is het dus gerelateerd aan de tijd van in gebruik en bij de 40GB aan de temperatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Aaii. Phil Harrison is ontslagen als President SCE Worldwide Studios.

Tijdens de GDC '08 had hij kritiek op SCE Japan, en nu wordt hij door Kazuo Hirai de laan uit gestuurd.

Het probleem begon hier:

[...]

bron: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=33412

En eindigd hier:

[...]

bron: http://prnewswire.com/cgi...25-2008/0004761366&EDATE=

Erg jammer, ik had hem best hoog zitten en was erg goed in het identificeren van nieuw tallent (LittleBigPlanet anyone?). Ik begrijp niet dat er zo hard wordt ingegrepen door Sony. Erg jammer.
Waar staat dat Phil moet vertrekken? Misschien heeft hij zelf de spullen gepakt om ergens anders te gaan werken. Die dingen gebeuren dagelijks hoor, het is gewoon een baan net als alle andere.
alwinus schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:07:
De 'oude' PS3 van 60GB heeft een koeler die op tijd loopt. Na een aantal minuten gebruik (film/game) gaat de fan harder lopen. Volgens mij in stappen van 3. Ik vind het net te doen bij film kijken maar lekker is anders.

Bij de 40GB is dit aangepast en gaat de fan ook daadwerkelijk pas harder draaien als de temperatuur stijgt. Een film draaien vraagt minder dan een spel waardoor de fan waarschijnlijk stukken minder hoorbaar is.

Bij de 60GB versie is het dus gerelateerd aan de tijd van in gebruik en bij de 40GB aan de temperatuur.
Mijn 60gb versie schakelt ook terug hoor wanneer het minder warm is. Althans dat hoor je bv in het warhawk menu, de fan schakelt dan terug na een 20-tal seconden.

[ Voor 31% gewijzigd door EfBe op 25-02-2008 13:14 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
EfBe schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:11:
[...]

Waar staat dat Phil moet vertrekken? Misschien heeft hij zelf de spullen gepakt om ergens anders te gaan werken. Die dingen gebeuren dagelijks hoor, het is gewoon een baan net als alle andere.
Dat staat hier: ... will resign from Sony Computer Entertainment Group. Dat hij zelf deze keuze heeft gemaakt, zullen we waarschijnlijk nooit weten, maar 1 + 1 = 2 lijkt me en daar baseer ik mij ook op. Die vent is ontslagen. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:11:
[...]

Het gerucht is dat hij naar Atari gaat.

Het is wel toevallig na zijn uitlatingen de laatste tijd (was niet alleen vorige week). Als jij weet dat je weggaat, doe je die uitlatingen imho niet vlak voordat je vertrekt, dat zou niet echt netjes zijn.

Het lijkt me dat hij een iets te kritische houding aan nam, en "in goed overleg" is vertrokken. We zullen het nooit zeker weten natuurlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 25-02-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

-Sander schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:52:
[...]

Valt weinig te proberen daar, dat topic is gesloten. ;)
Maar dat betekent niet dat je het niet door kan lezen 8)7

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44
Mensen even een vraagje. Wie heeft er ook deze pack gehaald;

PlayStation 3 40 Gig
1 draadloze Sixaxis Controller
Ratchet & Clank - Tools of Destruction
Uncharted - Drakes Fortune

Want ik vraag me af of de games die erbij zitten gewoon in een doosje zitten zoals in de winkel? :) Of krijg je alleen van die schijfjes mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Bij mij zaten gewoon de retail versies in de verpakking, dus geen losse schijfjes of doosjes met "niet voor de losse verkoop" oid in het groot erop. Gewoon de normale versies die je ook in de winkel kunt kopen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024

Inderdaad erg jammer dat ie weg is bij Sony.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Voor de mensen die echt ruimte te kort komen op hun PS3 is het volgende nieuwsstukje wel erg interresant! :P

nieuws: Fujitsu introduceert 2,5"-schijf met 500GB opslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
Msniekers schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:59:
[...]

Dat heb ik ook. Begint vrijwel zonder geluid, dan na een tijdje gamen (15 minuutjes ofzo), begint ie meer geluid te maken. Stop ik het spel en kom ik in de XMB, dan begint ie meteen minder hard te blazen... Overigens, als ik een film kijk dan hoor ik hem ook heel duidelijk hoor. Vooral bij stille momenten hoor ik hem blazen. Gelukkig heb ik ook nog een dvd speler aangesloten. Vooral bij films die wat minder spectaculair zijn gebruik ik de dvd speler. Bij vette actiefilms mijn PS3 (ook vanwege het upscalen)....

@Alwinus: Bij mij is dat dus zeker NIET het geval. Zou volgens mij ook niet zo'n goede ontwikkeling zijn dat je het koelen van je processor/systeem dit puur laat afhangen van de tijd dat je hem in gebruik hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Dutch_Baseline op 25-02-2008 14:15 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
heeft iemand nog ergens iets gelezen of gehoord van een F1 2008 ofzo van EA?

zonder F1 licentie ga ik mijn ps3 maar es verkopen denk ik

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een spel vergelijkbaar met Ratchet & Clank voor de PS3. Zou Sonic the hedgehog dat misschien kunnen zijn?
Jak and Daxter lijkt mij ook wel wat, maar is dacht ik alleen voor de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

Het is in ieder geval niet temperatuur geregeld in 60GB versie. Als ik een film kijk dan na een x aantal minuten in de film gaat de fan steeds harder blazen en blijft dan op zijn hoogste niveau draaien (net zo hard als bij een film) en dit houdt pas op als de film is uitgezet en je weer naar het menu gaat.

De 40GB laat de fan draaien afhankelijk van de temperatuur.

Laat ik het dan zo zeggen..bij de 60GB hangt het af van de functie...waarbij film kijken en game geen verschilt maakt in hoe hard de fan blaast. Bij de 40Gb is dit wel degelijk het geval en is het bij een film kijken een stukkie stiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:22:
Ik ben op zoek naar een spel vergelijkbaar met Ratchet & Clank voor de PS3. Zou Sonic the hedgehog dat misschien kunnen zijn?
:r blij dat je eerst hier vraagde want mondeju! Sonice de hedgehog voor de PS3 zuigt nog erger dan Kirby met een pruik op en een rood kort jurkje aan! Koop die game niet.

Ik zou zeggen zoek het eens op bij Metacritics. Echt sommige games zijn het gewoon niet waard te kopen, wees slim en lees de reviews!

Hell als genoeg mensen stoppen met het kopen van "samurai warriors NOGWAT" dan zullen ze ook dat soort oninspirerende buttenbashende gameseries niet meer verkopen!

[ Voor 10% gewijzigd door swampy op 25-02-2008 14:38 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
alwinus schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:35:
Het is in ieder geval niet temperatuur geregeld in 60GB versie. Als ik een film kijk dan na een x aantal minuten in de film gaat de fan steeds harder blazen en blijft dan op zijn hoogste niveau draaien (net zo hard als bij een film) en dit houdt pas op als de film is uitgezet en je weer naar het menu gaat.

De 40GB laat de fan draaien afhankelijk van de temperatuur.

Laat ik het dan zo zeggen..bij de 60GB hangt het af van de functie...waarbij film kijken en game geen verschilt maakt in hoe hard de fan blaast. Bij de 40Gb is dit wel degelijk het geval en is het bij een film kijken een stukkie stiller.
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat als je een DVD kijkt op je PS3 en Upscaling staat aan, dat ie dan sneller warmer wordt omdat ie dan continu bezig is met het upscalen. Of zeg ik nou iets geks?? Ik merk bij spellen echt wel dat ie soms terug schakelt. Vooral als je tijdens een game een pauze inlast de game dus pauzeert...

Trouwens, als je PS3 maximaal zou blazen dan zou je dat echt wel merken. Ik heb een keer de fout gemaakt dat ik het kastdeurtje dicht liet. Op een gegeven moment kwam er een partij herrie vanaf!!! Ongekend!!! Als ik zeg dat het geluid van een stofzuiger niet te onderscheiden was hiervan dan overdrijf ik niet!!!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Dutch_Baseline op 25-02-2008 14:45 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Phusebox schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:14:
heeft iemand nog ergens iets gelezen of gehoord van een F1 2008 ofzo van EA?

zonder F1 licentie ga ik mijn ps3 maar es verkopen denk ik
*blink* De PS3 heeft meer dan ..oh well als je het zelf wilt!

Sony heeft de F1 licentie niet meer dus zal geen F1 games meer maken en ach wat kan ik zeggen de F1 demo was niet donderend! EA heeft nu schijnbaar de F1 licentie en of die met een game zullen komen moet de tijd nog uitwijzen.

En de PS3, ach ja hebt nu een blu-ray speler in huis met vast wel een paar games die zelfs jij leuk vindt, waarom probeer je niet een paar demo's en misschien vindt je wel iets leuks ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamefabrikant EA wil concurrent kopen
REDWOOD CITY - De Amerikaanse fabrikant van computerspelletjes Electronic Arts (EA) heeft een overnamebod uitgebracht van 1,9 miljard dollar (1,3 miljard euro) op branchegenoot Take-Two Interactive Software, bekend van het spel 'Grand Theft Auto'.

Het bod werd vrijwel onmiddellijk verworpen door het bestuur van Take-Two. EA, uitgever van onder meer 'Madden Sports' en 'Need for Speed', biedt de aandeelhouders van Take-Two 26 dollar per aandeel in contanten, een premie van 50 procent op de slotkoers van afgelopen vrijdag.

Onvoldoende

EA bracht eerder deze maand al tevergeefs een bod uit van 25 dollar per aandeel en benadert nu rechtstreeks de aandeelhouders met een verhoogd bod. Volgens de top van Take-Two is het bod onvoldoende en probeert EA het bedrijf goedkoop in handen te krijgen voordat in april de vierde versie van Grand Theft Auto in de schappen komt te liggen.

Fusie

EA wil met de overname zijn leidende positie in de gamesindustrie behouden, na de in december aangekondigde fusie van concurrenten Activision en Vivendi Games. Door deze transactie van 18 miljard dollar ontstaat de grootste producent van videogames ter wereld met bekende titels als 'Call of Duty', 'Guitar Hero', 'Tony Hawk' en 'World of Warcraft'.
BRON

Ik vind EA niet echt bekend staan om hun hoogstaande kwaliteit spellen maar ze blijven wel de rest van de industrie opkopen, of dit een goede ontwikkeling is betwijfel ik dan ook een beetje.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Het lijkt nu meer een wedstrijdje te worden met wie de meeste bedrijven kan opkopen ofzo. Gaat nergens meer over...

Nog wat Motorstorm 2 nieuws:
BBC: MotorStorm 2 verschijnt nog dit jaar

BBC kreeg een aantal indrukwekkende PS3-titels te zien, voor nieuwe previews, één daarvan is MotorStorm 2.

Met MotorStorm 2 hebben de developers eigenlijk geluisterd naar wat er minder goed was aan MotorStorm 1. Zo heeft de game nu een 4 player splitscreen mode (wat vrij indrukwekkend is voor een racing game) en zijn de omgevingen nu veel diverser. Zo zag BBC een tropisch eiland waarin de vegatatie interactief is.

MotorStorm 2 is heeft nog een paar maanden te gaan, voordat die zal verschijnen met kerst maar de engine zag er nu al verbluffend uit.
Ik heb me erg vermaakt met het eerste deel, dus MS2 is er zeker eentje om in de gaten te houden voor mij :)

[ Voor 83% gewijzigd door SToRM666 op 25-02-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Dutch_Baseline schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:42:
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat als je een DVD kijkt op je PS3 en Upscaling staat aan, dat ie dan sneller warmer wordt omdat ie dan continu bezig is met het upscalen. Of zeg ik nou iets geks??
Mijn PS3 gaat bij het kijken van een DVD in 1080p ook na verloop van tijd meer blazen. Het gekke is dat bij het kijken van een Blu-Ray het systeem langer stiller blijft. Dit zou toch meer processorkracht moeten vergen... maar ach soms snap ik het toch niet. Bij het webbrowsen gaat mijn PS3 ook meer blazen terwijl dit een redelijk simpele functie is?
Ik merk bij spellen echt wel dat ie soms terug schakelt. Vooral als je tijdens een game een pauze inlast de game dus pauzeert...
Mijn PS3 (launch 60gig) schakeld de snelheid van de fan ook terug. Merkbaar ca 5 minuten na het uitzetten van foldin@home. In het begin was ik ook bang dat hij niet zou terugschakelen. Inmiddels heb ik al een paar keer gehoord dat het wel gebeurd.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
swampy schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:47:
[...]

*blink* De PS3 heeft meer dan ..oh well als je het zelf wilt!

Sony heeft de F1 licentie niet meer dus zal geen F1 games meer maken en ach wat kan ik zeggen de F1 demo was niet donderend! EA heeft nu schijnbaar de F1 licentie en of die met een game zullen komen moet de tijd nog uitwijzen.

En de PS3, ach ja hebt nu een blu-ray speler in huis met vast wel een paar games die zelfs jij leuk vindt, waarom probeer je niet een paar demo's en misschien vindt je wel iets leuks ertussen.
F1:CE is best een vermakelijk spel; alleen jammer genoeg te makkelijk op hard. Ik wist dat EA inmiddels de licentie heeft (maar een licentie kopen en dan geen spel uitbrengen lijkt me niet slim maar goed).

ja de ps3 is een bluray speler; de enige reden naast F1:CE dat ie hier nog staat. Verder heb ik nog steeds geen speelbare spellen (ja ok: R:FOM 2ehands (30 min gespeeld) en Assassin's Creed (2uurtjes gespeeld) en bevalt geen enkele demo me.

Laatst Uncharted full version gespeeld op zo'n demopod maar kon me niet echt bekoren.

Het is nog ff wachten wat Haze. MGS4 en GT5:P gaan brengen. Dat zijn de enige 3 spellen die ik dit jaar zou willen kopen als ze goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Phusebox schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:22:
[...]

F1:CE is best een vermakelijk spel; alleen jammer genoeg te makkelijk op hard. Ik wist dat EA inmiddels de licentie heeft (maar een licentie kopen en dan geen spel uitbrengen lijkt me niet slim maar goed).
Is dat zo? EA heeft een deal met Hamilton, maar dat ze de F1 licentie gekocht hebben kan ik nergens vinden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:22:
Swampy zegt het ook al, maar 2x waarschuwen kan geen kwaad.

Sonic is het aller aller aller slechtse spel wat ik in 5 jaar heb gespeeld. Volgens mij is er geen seconde getest, en de besturing werkt alleen als je dronken bent en 10 joints op hebt. Dat corrigeert dan namelijk.

Afblijven dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:06:
Voor de mensen die echt ruimte te kort komen op hun PS3 is het volgende nieuwsstukje wel erg interresant! :P
nieuws: Fujitsu introduceert 2,5"-schijf met 500GB opslag
In het nieuwsstukje staat dat het model van Fujitsu 12,5 millimeter dik is. Deze schijven zijn niet te plaatsen in een Playstation-3. Alleen 2,5" harddisks met een dikte van 9,5 millimeter passen in de PS-3.

Naast Fujitsu zijn voorlopig alleen Hitachi en Samsung bezig om de grotere 2,5" schijven uit te brengen van 500 GB. Hitachi heeft de grotere capaciteit bereikt door een extra platter toe te voegen. Hierdoor zijn de drives ook 3mm dikker dan de 9,5mm die standaard is voor 2,5" schijven. Die van Samsung is wel 9,5mm en wordt verwacht in maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:26:
[...]

Is dat zo? EA heeft een deal met Hamilton, maar dat ze de F1 licentie gekocht hebben kan ik nergens vinden.
volgens diverse betrouwbare bronnen op een forum zou EA de licentie hebben.

Dat Studio Liverpool ermee gestopt is (qua f1 games dan) is wel 100% zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A new F1 game is set to be released in 2008 on the PS3 and Xbox 360, it has been reported. Lewis Hamilton has reportedly signed a deal to front the game worth an estimated £5million[citation needed]. It remains to be seen whether EA will have exclusive rights to the Formula One games market, or whether the door will still be open for Sony to continue it's series of games.
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/F1_Challenge_'99-'02

Ik heb op het ps forum ook ergens gelezen dat EA de licentie had van de F1. Het is echt te hopen at er een 2008 versie komt, vind F1:CE namelijk een erg leuk en gaaf spel, ok grafisch is het niet over the top, maar het is meer de beleving.. en wat is er nou mooier dan hufters als Alonso en M.Schumacher in te halen!! (ja dat is idd mijn mening haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:34:
[...]

In het nieuwsstukje staat dat het model van Fujitsu 12,5 millimeter dik is. Deze schijven zijn niet te plaatsen in een Playstation-3. Alleen 2,5" harddisks met een dikte van 9,5 millimeter passen in de PS-3.

Naast Fujitsu zijn voorlopig alleen Hitachi en Samsung bezig om de grotere 2,5" schijven uit te brengen van 500 GB. Hitachi heeft de grotere capaciteit bereikt door een extra platter toe te voegen. Hierdoor zijn de drives ook 3mm dikker dan de 9,5mm die standaard is voor 2,5" schijven. Die van Samsung is wel 9,5mm en wordt verwacht in maart.
Hmmm handig om te weten. Ik heb net een harddisk besteld. Snel eens kijken of die wel 9,5 mm is, en niet 12 mm. Kan hem nu misschien nog annuleren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisboers schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:05:
[...]

Hmmm handig om te weten. Ik heb net een harddisk besteld. Snel eens kijken of die wel 9,5 mm is, en niet 12 mm. Kan hem nu misschien nog annuleren.
What happened to the tweakers here? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Jaja, ik kan wel proberen hem er met een hamer in te rammen maar lijkt me niet zo goed voor de garantie...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:34:
[...]

Kijk dit is nu informatie wat in de SP kan wat mij betreft. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opmerking

Af en toe starten spellen niet op op mijn ps3.

Als ik 1080P aanzet (ook al ondersteunt mijn tv dit niet) starten de spellen wel, als ik deze uit zet doen ze het niet (ik krijg het playstation 3 logo en voor de rest een zwart scherm)

Misschien een tip voor de mensen met vastlopers???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:12:
Opmerking

Als ik 1080P aanzet (ook al ondersteunt mijn tv dit niet) starten de spellen wel, als ik deze uit zet doen ze het niet (ik krijg het playstation 3 logo en voor de rest een zwart scherm)

Krijg je nog wel geluid ? Want anders heb je kans dat je last hebt van het ''blinking'' probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:12:
Opmerking

En wat gebeurt er als je de videosettings even reset? (PS3 uitzetten en dan aanzetten met de knop op de PS3, deze ingedrukt houden tot de PS3 een 2de keer piept).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Ik heb even een test gedaan met mijn PS3.
Ik heb met twee stukken papier de luchtinlaten aan de rechterkant en voorkant afgedekt om een hoge fansnelheid te forceren. Inderdaad, even later gaat de fan langzaam in stapjes steeds harder draaien tot het moment (stand 5?) dat hij nog harder klinkt dan mijn Miele stofzuiger! Ik heb op dat moment een gewone DVD draaien. Vervolgens haal ik het papier weer weg zodat hij weer alle frisse lucht krijgt en haal de DVD er uit zodat hij helemaal idle is. Na een kwartier (!) loopt de fan nog steeds op de hoogste snelheid.

Op het moment dat ik eigenlijk niet meer had verwacht dat hij de snelheid nog zou terugregelen hoor ik hem plotseling één stap terug gaan naar wat vermoedelijk de 4e stand is. Het is dan nog ongeveer half zo luid als een stofzuiger wat nog steeds een t*ringherrie is welke in het hele huis te horen is. Op deze stand blijft hij vervolgens permanent draaien en regelt de fan niet verder meer terug.

Van deze fanregeling klopt dus geen snars. Nu ben ik benieuwd of dit een exemplarische fout is of dat het een hele batch PS3's is die deze fout hebben. Ik zou nog langs een kennis gaan met een 60Gb PS3, maar die is vermoedelijk op de wintersport dus kan ik ook niet heen om te vergelijken. Morgenochtend dan maar langs de winkel om hem om te ruilen, maar ik heb eerlijk gezegd weinig hoop en denk dat ik een exemplaar terugkrijg met een fan die net zo slecht geregeld is.

Ik zie op verschillende fora dat dit een structureel probleem is bij Europese PS3's die modelrevisie SECHH04 dragen, en laat ik nou net dit type hebben.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:52
Een kort vraagje over de store content. Snap ik het nu goed dat je gekochte spellen (stardust e.d.) op 5 verschillende Playstation 3's mag installeren?

Of kan je totaal 5 keer downloaden, dus erop-eraf en dat 5 keer? In het geval van de eerste optie is het toch niet moeilijk om een gestructureerd ruil-groepje te vormen? Lijkt me trouwens ook niet echt de bedoeling maar als de mogelijkheid geboden wordt ;)

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony zal wel bang zijn voor RRoD-achtige tafarelen. Dus: fan liever te hard laten blazen en te lang versus te zacht en te kort. Het is en blijft echter vervelend de geluidoverlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

politrix schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:06:
Een kort vraagje over de store content. Snap ik het nu goed dat je gekochte spellen (stardust e.d.) op 5 verschillende Playstation 3's mag installeren?

Of kan je totaal 5 keer downloaden, dus erop-eraf en dat 5 keer? In het geval van de eerste optie is het toch niet moeilijk om een gestructureerd ruil-groepje te vormen? Lijkt me trouwens ook niet echt de bedoeling maar als de mogelijkheid geboden wordt ;)
Dat klopt wel. Houdt er rekening mee dat als je een nieuwe PS3 zou krijgen en je hebt al 4 anderen laten downloaden dat je een probleem hebt.

Maar het 'uitlenen' van een account is dat prima werkt. Behalve Warhawk, die heeft een extra beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:21:
Sony zal wel bang zijn voor RRoD-achtige tafarelen. Dus: fan liever te hard laten blazen en te lang versus te zacht en te kort. Het is en blijft echter vervelend de geluidoverlast.
Wees blij dat de PS3 zichzelf nog koel kan houden ipv in de RROD stand te gaan. Ik heb ik het begin wel eens ergens gelezen dat als je PS3 echt te heet wordt je een systeemmelding krijgt en het apparaat zichzelf uitzet. Op deze manier voorkomt het dat het onherstelbare schade oploopt.

Als console in de woonkamer voldoet hij aan geluid en functies echter nog steeds. Ik heb een PS2 van de eerste leveringen gehad en deze maakte standaard eenzelfde geluid qua fan terwijl de PS3 in de meeste gevallen zelfs stiller is. Ik denk dat met de beloftes en ervaringen overseas de verwachtingen van de stille PS3 enigzins tegenvallen maar dat je het nog steeds als zeer netjes mag beschouwen gezien de hardware en de inwendige voeding. Ik heb er tijdens de meeste functies compleet geen last van terwijl ik systemen ken die een stuk luidruchtiger zijn of zelfs een mechanisch fan geluid produceren terwijl je bij de PS3 eigenlijk alleen de lucht hoort.

Hoe een Wii klink weet ik eigenlijk niet maar deze zal wel stil zijn gezien de beperkte hardware van het apparaat. Daarnaast kan je hier ook geen DVD oid op kijken dus deze vergelijking gaat niet op.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

zet je geluid dan ook niet op mute tijdens t gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is ...

Gran Turismo 5 Prologue is goedkoop bij play.com: 28 euro incl verzending. Prijs hier ten lande is 45 euro.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51W5dmTP7gL._SCLZZZZZZZ_.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 25-02-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

Ow crap, dat is wel goedkoop zeg! Ga er over nadenken, wil em wel hebben.. hmm

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

JazzySOB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:03:
-knip-

Ik zie op verschillende fora dat dit een structureel probleem is bij Europese PS3's die modelrevisie SECHH04 dragen, en laat ik nou net dit type hebben.. :'(
De PS3 die ik enkele dagen geleden heb gekocht bij MM in Amsterdam heeft CECHG04 als revisienummer. Deze is dus fluisterstil, misschien heb je hier iets aan? (revisienummer staat ook aan de buitenkant van de doos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:15:
[...]

De PS3 die ik enkele dagen geleden heb gekocht bij MM in Amsterdam heeft CECHG04 als revisienummer. Deze is dus fluisterstil, misschien heb je hier iets aan? (revisienummer staat ook aan de buitenkant van de doos).
Youtube video PLZ :)
Swopdark, ik ben ook blij dat de ps3 (uit voorzorg) zichzelf extra koelt wanneer vergeleken met een andere, niet nader te noemen console die dus al sinds de lancering aan de lopende band stukgaat dit ter ergernis van veel bezitters waaronder mijzelf :). PS3 is goed gebouwd laat dit duidelijk zijn.
Het klopt ook wat je zegt: je hoort voornamelijk luchtverplaatsing. De PS3 is gewoon een ware verademing als je andere, niet nader te noemen consoles, gewend bent.
Er zal ook altijd warme lucht uit komen; de voeding zit intern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:19:
Gran Turismo 5 Prologue is goedkoop bij play.com: 28 euro incl verzending. Prijs hier ten lande is 45 euro.
Heel leuk prijsje, maar let wel op, het is een PRE-ORDER he! De game komt pas op 28 maart hierheen. Hmm.. nu zit ik toch te twijfelen om deze versie aan te schaffen, terwijl ik me eerst had voorgenomen het niet te doen en te wachten op de volledige GT5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:32:
[...]

Youtube video PLZ :)
Swopdark, ik ben ook blij dat de ps3 (uit voorzorg) zichzelf extra koelt wanneer vergeleken met een andere, niet nader te noemen console die dus al sinds de lancering aan de lopende band stukgaat dit ter ergernis van veel bezitters waaronder mijzelf :). PS3 is goed gebouwd laat dit duidelijk zijn.
Het klopt ook wat je zegt: je hoort voornamelijk luchtverplaatsing. De PS3 is gewoon een ware verademing als je andere, niet nader te noemen consoles, gewend bent.
Er zal ook altijd warme lucht uit komen; de voeding zit intern.
En hij verbruikt maar 200Watt van de 380Watt voeding. Of zelfs maar 140Watt, als je ziet dat je daarvoor een aardige GPU hebt een superkrachtige Processor en superduur geheugen.

Ja de PS3 vereist iets aan koeling maar zelf heb ik er geen last van, maar ja hij staat dan ook gewoon vrij, verticaal en elke week gaat er een doekje over hoor. Black is Beautifull! (behalve dat ik een DS3 witte heb, wit zodat ik weet dat het een DS3 is inplaats van een Sixaxis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
DCFreak schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:15:
[...]

Klopt, op de doos staat het keurig vermeld. :)
Maar welke heb jij gekocht, de "kale" versie of het starterspack met de twee spellen?
En regelt jouw PS3 wel de fan terug al hij koeler wordt? Want ik denk dat daar het probleem zit: het niet meer willen terugregelen als hij weer afkoelt.
Nouja, morgenochtend zal ik het weten als ik een nieuwe krijg of het exemplarisch is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

JazzySOB schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 00:20:
[...]
Klopt, op de doos staat het keurig vermeld. :)
Maar welke heb jij gekocht, de "kale" versie of het starterspack met de twee spellen?
En regelt jouw PS3 wel de fan terug al hij koeler wordt? Want ik denk dat daar het probleem zit: het niet meer willen terugregelen als hij weer afkoelt.
Nouja, morgenochtend zal ik het weten als ik een nieuwe krijg of het exemplarisch is :)
Het was de kale versie die ik kocht. Ik weet niet of de fan terug gaat in snelheid, simpelweg omdat de fan op de lage startsnelheid bleef. Ik heb hem 3 a 3,5 uur aangehad en in die tijd blu-ray's en Warhawk zitten spelen, dus het is niet dat hij onbelast in de XMB heeft gezeten. Verder staat hij hier wel helemaal vrij (niet in een kastje ofzo) en de omgevingstemperatuur is 22 graden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 00:13:
[...]

En hij verbruikt maar 200Watt van de 380Watt voeding. Of zelfs maar 140Watt, als je ziet dat je daarvoor een aardige GPU hebt een superkrachtige Processor en superduur geheugen.

Ja de PS3 vereist iets aan koeling maar zelf heb ik er geen last van, maar ja hij staat dan ook gewoon vrij, verticaal en elke week gaat er een doekje over hoor. Black is Beautifull! (behalve dat ik een DS3 witte heb, wit zodat ik weet dat het een DS3 is inplaats van een Sixaxis)
Nice :) doet me goed om dat te lezen.
Black is beautiful indeed, al is de PS3 in elke kleur mooi :P
krijg ineens flashbacks naar 2001, toen bekend werd gemaakt dat de PS2 in verschillende kleuren uit zou komen om te vieren dat er 10 miljoen stuks verkocht werden.. hmm, old times :)

2002 dus :D http://scei.co.jp/corporate/release/pdf/020701ae.pdf

"There was also a selection of glossy systems dubbed the 'European Automobile Color Collection'. They were a series of limited color editions that came in (all metallics) Red, Yellow, Blue, White and Silver. There were supposedly 666 units of each color allocated to the US." < deze bedoel ik. Kan echter niet vinden wat het precies was.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 00:34:
[...]

Nice :) doet me goed om dat te lezen.
Black is beautiful indeed, al is de PS3 in elke kleur mooi :P
krijg ineens flashbacks naar 2001, toen bekend werd gemaakt dat de PS2 in verschillende kleuren uit zou komen om te vieren dat er 10 miljoen stuks verkocht werden.. hmm, old times :)

2002 dus :D http://scei.co.jp/corporate/release/pdf/020701ae.pdf
Zelf in hard Roze! >:)

Als je dan niet opvalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ymmv schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:19:
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is ...

[afbeelding]
ik denk dat ik maar Ferrari Challenge instead ga kopen. En dan maar wachten op GT5 met regen en schade. De huidge GT demo's zijn me nog te veel last-gen. Ok de graphics van de auto's zijn top, maar de omgeving is niet zo mooi en je hebt nog steeds het treintje rijden van de AI wat gewoon belachelijk is heden ten dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Phusebox schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 08:40:
[...]

ik denk dat ik maar Ferrari Challenge instead ga kopen. En dan maar wachten op GT5 met regen en schade. De huidge GT demo's zijn me nog te veel last-gen. Ok de graphics van de auto's zijn top, maar de omgeving is niet zo mooi en je hebt nog steeds het treintje rijden van de AI wat gewoon belachelijk is heden ten dagen.
Visueel is het inderdaad echt prachtig, maar speltechnisch viel het mij ook een beetje tegen. Maar goed daar is het ook een warmmakertje voor. Met name de schademodellen ben ik erg benieuwd naar. Nu is bij een botsing meteen het realistische gevoel kwijt. Bij Burnout paradise heb ik een groter gevoel van realisme 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door sopsop op 26-02-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
PLay.com is wel aardig, maar die posterijen van de UK zijn echt om te huilen. God of war2 heeft er eens 4 weken over gedaan van de UK naar mn huis vanaf play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
JazzySOB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:03:
Ik heb even een test gedaan met mijn PS3.
Ik heb met twee stukken papier de luchtinlaten aan de rechterkant en voorkant afgedekt om een hoge fansnelheid te forceren. Inderdaad, even later gaat de fan langzaam in stapjes steeds harder draaien tot het moment (stand 5?) dat hij nog harder klinkt dan mijn Miele stofzuiger! Ik heb op dat moment een gewone DVD draaien. Vervolgens haal ik het papier weer weg zodat hij weer alle frisse lucht krijgt en haal de DVD er uit zodat hij helemaal idle is. Na een kwartier (!) loopt de fan nog steeds op de hoogste snelheid.

Op het moment dat ik eigenlijk niet meer had verwacht dat hij de snelheid nog zou terugregelen hoor ik hem plotseling één stap terug gaan naar wat vermoedelijk de 4e stand is. Het is dan nog ongeveer half zo luid als een stofzuiger wat nog steeds een t*ringherrie is welke in het hele huis te horen is. Op deze stand blijft hij vervolgens permanent draaien en regelt de fan niet verder meer terug.

Van deze fanregeling klopt dus geen snars. Nu ben ik benieuwd of dit een exemplarische fout is of dat het een hele batch PS3's is die deze fout hebben. Ik zou nog langs een kennis gaan met een 60Gb PS3, maar die is vermoedelijk op de wintersport dus kan ik ook niet heen om te vergelijken. Morgenochtend dan maar langs de winkel om hem om te ruilen, maar ik heb eerlijk gezegd weinig hoop en denk dat ik een exemplaar terugkrijg met een fan die net zo slecht geregeld is.

Goeie test man!!! Kan niet goed zijn denk ik. Ben benieuwd wat ze bij de winkel gaan zeggen tegen je!
Ik heb een keer mijn kastdeurtje dichtgelaten met gamen. Echt niet normaal wat voor een bak herrie er dan in een keer vanaf komt!!! Serieus, niet normaal! Minstens zo luid als een stofzuiger!!! (En dan niet alleen van een Miele :+ )

(Overigens, ik heb CECHC04 als reviesie. Ik heb een 60GB PS3.... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
[...]

GT5 heeft toch geen schademodel????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:06:
[...]

GT5 heeft toch geen schademodel????
GT5 Prologue heeft geen schademodel, de full version zal dat wel hebben:
Now, what about damage? Well, good news, there are a variety of damage models being tested internally at Polyphony Digital. The challenge is choosing one that isn't hyper-realistic to the point where a single, tiny error destroys your car and throws you out of a race when you've completed 90% of it. Additionally, because Gran Turismo 5 is dealing with hundreds of cars, covering virtually every manufacturer, some car brands still don't want to see their cars getting damaged, while others don't mind. And so the issue is out of Polyphony's hands, forcing them to prevent certain cars from being damaged. So while most should be damageable, there will be some that won't be.
Bron: http://www.psxextreme.com/ps3-news/2313.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Is er al meer bekend of Buzz echt in Maart hoeveel maart uitkomt? Zit er met smacht op te wachten en of de controllers draadloos worden?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ross schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:45:
Is er al meer bekend of Buzz echt in Maart hoeveel maart uitkomt? Zit er met smacht op te wachten en of de controllers draadloos worden?
reken er maar niet op dat ie in maart komt, zie er nog nergens op geen een lijst iets van staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

"omgeving is niet zo mooi"
http://www.gamersyde.com/stream_5650_en.html

ik heb gelinkt naar het flash filmpje. Ik denk niet dat je computer de 60 FPS footage aankan namelijk.
Als je mij een racespel kan laten zien wat hierbij in de buurt komt dan geloof ik je statement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:03:
[...]

ik heb gelinkt naar het flash filmpje. Ik denk niet dat je computer de 60 FPS footage aankan namelijk.
Als je mij een racespel kan laten zien wat hierbij in de buurt komt dan geloof ik je statement :)
ok dit ziet er goed uit, maar wil het wel eerst ingame zien offcourse. Filmpjes lijken altijd mooier.

had deze track ook nog niet gezien alleen de 2 demo tracks (alpen en suzuka) en daar vond ik alles zo cardboard achtig overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
[...]

Dat ziet er wel heel erg vet uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:13:
[...]

ok dit ziet er goed uit, maar wil het wel eerst ingame zien offcourse. Filmpjes lijken altijd mooier.

had deze track ook nog niet gezien alleen de 2 demo tracks (alpen en suzuka) en daar vond ik alles zo cardboard achtig overkomen
Klopt, de alpen zien er niet bijzonder PS3 uit. Het filmpje is direct opgenomen van een PS3, het is realtime ingame. Probeer voor de grap toch eens de 60 fps versie te downloaden (link staat op zelfde pagina), je hebt een redelijk zware pc nodig om het vloeiend af te spelen (mijn core duo trekt het net), maar je zult zien dat de 'hud' er ook inzit, precies alsof jij het zelf speelt.
GT5 is echter ver van af, als je hoort wat er nog allemaal in gaat zitten. Toch kijk ik erg uit naar de game.
Als noot wil ik toevoegen dat IMO GT4 op de ps2 er beter uitziet op dit moment. Alsof de reflecties in GT5 net iets te hoog staan, de autos hebben daardoor een ietwat plastic indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ross schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:45:
Ben je niet in de war met de PSP-versie die dan uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

EfBe schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:21:
PLay.com is wel aardig, maar die posterijen van de UK zijn echt om te huilen. God of war2 heeft er eens 4 weken over gedaan van de UK naar mn huis vanaf play.com.
play verstuurt niet vanaf de UK maar vanaf een ander eiland (ergens bij frankrijk oid) binnen de EU

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:40:
[...]

Wees blij dat de PS3 zichzelf nog koel kan houden ipv in de RROD stand te gaan. Ik heb ik het begin wel eens ergens gelezen dat als je PS3 echt te heet wordt je een systeemmelding krijgt en het apparaat zichzelf uitzet. Op deze manier voorkomt het dat het onherstelbare schade oploopt.

Als console in de woonkamer voldoet hij aan geluid en functies echter nog steeds. Ik heb een PS2 van de eerste leveringen gehad en deze maakte standaard eenzelfde geluid qua fan terwijl de PS3 in de meeste gevallen zelfs stiller is. Ik denk dat met de beloftes en ervaringen overseas de verwachtingen van de stille PS3 enigzins tegenvallen maar dat je het nog steeds als zeer netjes mag beschouwen gezien de hardware en de inwendige voeding. Ik heb er tijdens de meeste functies compleet geen last van terwijl ik systemen ken die een stuk luidruchtiger zijn of zelfs een mechanisch fan geluid produceren terwijl je bij de PS3 eigenlijk alleen de lucht hoort.

Hoe een Wii klink weet ik eigenlijk niet maar deze zal wel stil zijn gezien de beperkte hardware van het apparaat. Daarnaast kan je hier ook geen DVD oid op kijken dus deze vergelijking gaat niet op.
de 360 werd ook niet te heet. Kwam door een productiefout. Op het moederbord was was die op een bepaald punt gevoeliger voor warmte ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:04:
[...]

de 360 werd ook niet te heet. Kwam door een productiefout. Op het moederbord was was die op een bepaald punt gevoeliger voor warmte ontwikkeling.
Het is meer bij de concurrent dat er in de eerste revisies een dunne heatsink onder de DVD speler zat die de warmte van de GPU moest af laten voeren door wat over was van een belachelijke lage luchtstroom. En tja dan faal je al snel! Nieuwe ontwerpen hebben een pijpje naar de CPU koeler toegevoegt zodat de warmte verbetert afgevoerd kan worden.

En natuurlijk 65nm processen maar helaas tot de Jesper is de GPU nogsteeds 90nm. Gevalletje te vroeg uitgebracht? Ah hoe dan ook technisch gezien is het niet kosher.

De PS3 heeft heattubes, een grote 15 of 17 inch fan in een behuizing waarbij ze gedacht hebben aan hoe lucht stroomt. Geloof me dat de PS2 vroeger ook warmte problemen had hoor, de DVD-rom laser verzwakte door een te warm onderdeel dichtbij.

Daarom ook dat ze deze keer bij Sony liever veilig en zeker zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Warmte viel nog mee in de ps2, er zat gewoon een brakke laser in hun eerste versies, waardoor ze na een paar jaar 1 voor 1 stukgingen. Nog sneller voor degenen die met hun ps2 geprutst hadden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

[...]

Ziet er erg mooi uit :D alleen wanneer krijgen we eens andere geluiden voor slippende/driftende banden ipv dit piepende irritante geluid wat er al sinds GT1 inzit :?.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
bAdmuTs schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:39:
[...]

Ziet er erg mooi uit :D alleen wanneer krijgen we eens andere geluiden voor slippende/driftende banden ipv dit piepende irritante geluid wat er al sinds GT1 inzit :?.
Dat is ook hetgeen wat mij tegen begon te staan in GT4. Qua geluid was er weinig tot niets anders in GT4 t.o.v. GT3. Daarom viel Test Drive unlimited aardig bij mij in de smaak omdat alle auto's een lekker eigen geluid hadden (en Hawaii toplocatie!). Volgens mij is het geluid van auto's wel op de schop genomen en hebben ze in GT 5 eigen geluiden. Als je de banden zo hoort, hebben we het daar weer mee te doen, jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Shiver23 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:43:
[...]

Ben je niet in de war met de PSP-versie die dan uitkomt?
http://nl.playstation.com...item76491/Buzz-is-terug!/
ik ben niet in de war ;)

Handen aan de knoppen, want Buzz! is terug en is groter dan ooit op PLAYSTATION 3.

De geliefde en razendsnelle quizmaster keert in maart 2008 terug als Buzz! next gen gaat met Buzz!: Quiz TV op PLAYSTATION 3. De quizgame die je huis in de studio van een tv-show transformeert, is over de hele wereld al populair. Dankzij PLAYSTATION Network wordt de hele wereld echter een tv-quiz en kun je nu ook online gaan om je quizvaardigheden met de beste spelers te meten.

Deze keer is alles groter, beter en nog mooier. Buzz!: Quiz TV biedt je onmiddellijk toegang tot bijna ieder onderwerp dat je maar kunt bedenken en bevat bovendien enorm veel downloadbare en door gebruikers geproduceerde content. Je kunt je eigen quizvragen bedenken en deze uploaden en delen op de gloednieuwe MyBuzz-site, die direct aan de game is verbonden. En vervolgens kun je je eigen vragen in de Buzz!-studio spelen. Dit is dus het ideale moment om de beroemde zoemers van Buzz! in huis te halen.

Een heleboel vragen

Er is voor ieder wat wils met maar liefst 5.000 vragen die in vijf verschillende kanalen zijn onderverdeeld: The Music Channel, The Movies and TV Channel, The Sports Channel, The Knowledge Channel en The Lifestyle Channel. Kies voor een volledige game met vragen uit één kanaal of selecteer de Channel Hopper-mode voor een willekeurige selectie met vragen uit alle vijf de kanalen. Hoe je ook speelt, de Buzz!-studio en de belichting, natuurlijk allemaal in prachtige high definition, veranderen mee met het onderwerp waarover je vragen krijgt.

En laten we de beste man zelf niet vergeten. Buzz, de geliefde en best geklede quizmaster, is al hard bezig zijn repertoire aan woordspelingen en terloopse opmerkingen voor zijn eerste next gen-uitstapje uit te breiden. Hou eu.playstation.com de komende tijd in de gaten voor meer informatie.

[ Voor 75% gewijzigd door Ross op 26-02-2008 12:49 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Buzz is zo'n ernorm vet spel. Hopelijk op de PS3 met genoeg vernieuwing en iets beter gebalanceerde eindrondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
SeamusXanthus schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:57:
Buzz is zo'n ernorm vet spel. Hopelijk op de PS3 met genoeg vernieuwing en iets beter gebalanceerde eindrondes.
Inderdaad, ook al heb je de meeste punten bij de eindronde dannog kan je redelijk eenvoudig verliezen! Maar ja dat houdt het wel tot het einde spannend op zich...Ben inderdaad ook benieuwd of de nieuwe Buzzers ook draadloos zijn. Bij de PS2 versie is het echt een irritante warboel.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Ben ik weer ;)
Hier even een update over mijn fan-troubles...

Vanmorgen na bezoek aan de tandarts voor de halfjaarlijks controle meteen maar langs de winkel gereden om mijn PS3 om te ruilen en daar het hele verhaal over de hoge fan snelheid en de daarbijbehorende herrie uitgelegd.
Ze vertelden me dat ze er momenteel eentje hadden uitgepakt die ze een paar dagen hadden staan om uit te proberen en dat deze volgens hun beslist geen herrie maakte. Deze kon ik meenemen dus heb dat maar gedaan.

Eenmaal thuis even snel aangesloten en er een DVD'tje ingestopt en... ja deze blijft stil! _/-\o_
Heb wat instellingen gedaan en een DVD ongeveer 20 minuten laten draaien en de console blijft op dezelfde stille stand draaien als vlak na het aanzetten, dus zeer rustig. Je hoort hem nog wel iets maar dan moet je er echt naastzitten, maar voor mij is dat gewoon stil. Echt een wereld van verschil met de vorige!

Uiteraard gekeken welke versie ik nu heb en dat is dezelfde als DCFreak, namelijk CECHG04. Het lijkt er trouwens op dat er toch verschillen zitten in deze twee revisies want de standaard kleur van het "original" thema was bij mijn eerste PS3 zwart en bij deze is dat groen. Vaag...

Of mijn CECHH04 was echt "faulty" of deze hele batch is gewoon niet goed. Maar als er iemand hier een stille CECHH04 heeft en dat wil melden kunnen we dat ook uitsluiten.

Vanavond maar eens goed testen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed blijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Heb je voor buzz echt die speciale controllers nodig, of kun je ook de normale controller gebruiken?

@hierboven: Thema kleuren verschillen per maand (en tijd! dus savonds zwart, overdag vage kleur)

[ Voor 34% gewijzigd door EfBe op 26-02-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:15:De PS3 heeft heattubes, een grote 15 of 17 inch fan in een behuizing waarbij ze gedacht hebben aan hoe lucht stroomt. Geloof me dat de PS2 vroeger ook warmte problemen had hoor, de DVD-rom laser verzwakte door een te warm onderdeel dichtbij.
Neem aan dat je een 15 of 17 bladige fan bedoeld.... 15 of 17 inch is nogal extreem groot voor een fan in het algemeen. Laat staan voor in een console :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die in de Home beta zit? Er is vandaag een update vrijgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:57:
Iemand hier die in de Home beta zit? Er is vandaag een update vrijgegeven...
Hoe kom je eigenlijk in die beta?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
JazzySOB schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:55:
Het lijkt er trouwens op dat er toch verschillen zitten in deze twee revisies want de standaard kleur van het "original" thema was bij mijn eerste PS3 zwart en bij deze is dat groen. Vaag...
Goed man, ik hoop voor je dat deze console de komende paar jaar bij je blijft als entertainment apparaat en dat je je ervaringen in dit topic blijft zetten.

Dat verschillende theme kleuren hebben te maken met de instellingen van je console. Je kan een standaard kleur kiezen of dat de kleur per maand wisselt. Daarbij is de kleur van je theme ook afhankelijk van het tijdstip van de dag. snacht's issie altijd zwart en overdag komt de kleur van onder naar boven als een opkomende zon oid.

voeg me toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
EfBe schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:57:
Heb je voor buzz echt die speciale controllers nodig, of kun je ook de normale controller gebruiken?

@hierboven: Thema kleuren verschillen per maand (en tijd! dus savonds zwart, overdag vage kleur)
Die knoppen heb je echt nodig. Die zorgen er ook voor dat het spel leuker word! Ipv op de rode knop die knippert drukken, op de start toets drukken.. Nee.. Neemt veel lol weg, maar die dingen zij verplicht dus je hebt verplicht meer lol ;) .

Buzz PS3 zal ook wel weer gaaf worden want ze kunnen nu makkelijk de quizes updaten met nieuwe vragen. Heerlijk funfactor er weerbij vanaf april / mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

m4yall schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:05:
Buzz PS3 zal ook wel weer gaaf worden want ze kunnen nu makkelijk de quizes updaten met nieuwe vragen. Heerlijk funfactor er weerbij vanaf april / mei
Tegen betaling uiteraard, dat zie je al van mijlenver aankomen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
FeaR1986 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:54:
[...]

Neem aan dat je een 15 of 17 bladige fan bedoeld.... 15 of 17 inch is nogal extreem groot voor een fan in het algemeen. Laat staan voor in een console :)
Dan heb je nooit een foto van de ventilator in de PS3 gezien...

Afbeeldingslocatie: http://techon.nikkeibp.co.jp/article/NEWS/20061111/123437/fan2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zolang het spel zelf voldoende content bevat zie ik dat niet echt als een nadeel. Bij Singstar net zo. Liever zelf af en toe wat dingen downloaden dan nieuwe versies blijven kopen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
-Sander schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:14:
[...]

Tegen betaling uiteraard, dat zie je al van mijlenver aankomen. :/
So true! :Y) . Ik moet zeggen dat ik bij Singstar tevreden ben hoe de Singstore werkt. Zelf kiezen. Nu zal zelf de vragen kiezen nogal saai zijn, maar als het een schappelijke prijs is en de levensduur aardig verlengt, hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
ymmv schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:19:
[...]

Dan heb je nooit een foto van de ventilator in de PS3 gezien...

[afbeelding]
Groot ok, 17" bij lange na niet :P. Hij heeft trouwens ook meer dan het aantal blades wat ik hier de rondte hoor doen.... Uit het plaatje lijkt mij dat de fan ook niet makkelijk te vervangen is voor een stillere, maar de echte tweaker vind vast een manier! Ach ik hoor hem niet, dus ik laat mijn ps3 gewoon zijn gang gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Uit de categorie, 'slecht gejat' is Scene-it wel een goed voorbeeld zeg.
Wat maakt Buzz nu leuk:
1) de toegankelijke vragen, waardoor je het met iedereen kan spelen
2) de bizarre humor

Dus wat doen ze:
1) super specialistische vragen die alleen de grootste filmkenners weten
2) ze halen de humor eruit

Dan heb je dus een supereenvoudig concept als Buzz, en dan nog slagen ze erin om het verprutsen. Scene It heeft WEL goede vragenrondes, met leuke ideeen. Maar je kan het dus alleen leuk spelen met enorm grote flimkenners (liefhebber is niet goed genoeg), en wie kent er daar nu veel van (die ook nog eens dit spel hebben)? Degene die bedenkt om een casual game op de markt te brengen voor de hardcore filmliefhebber mag zich flink lopen schamen.

Tot zover mijn persoonlijke frustatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
swopdark schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:02:
[...]

Goed man, ik hoop voor je dat deze console de komende paar jaar bij je blijft als entertainment apparaat en dat je je ervaringen in dit topic blijft zetten.

Dat verschillende theme kleuren hebben te maken met de instellingen van je console. Je kan een standaard kleur kiezen of dat de kleur per maand wisselt. Daarbij is de kleur van je theme ook afhankelijk van het tijdstip van de dag. snacht's issie altijd zwart en overdag komt de kleur van onder naar boven als een opkomende zon oid.
Grappig, ik wist niet dat de kleur op de standaard instelling (origineel) zelf van kleur wisselt! Weer wat geleerd ;). Ik wist wel dat je zelf een kleur kon toevoegen, en dat heb ik ook gedaan omdat ik blauw het mooiste vind.

Ik hoop ook dat ik er jaren van kan genieten, want m'n DVD's zien er via HDMI duidelijk beter uit geupscaled naar 1080 dan op m'n gewone DVD-speler die aangesloten is via component. Ik denk dat ik straks onderweg naar huis maar even een omweggetje via de A9 maak om bij de Mediamarkt een paar Blu-Ray films te halen. Ik wil namelijk ook de "gratis" afstandsbediening hebben, hopelijk zijn er een paar films die me aanstaan want de keuze bij Sony Enternainment is helaas niet erg groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Alle goede titels lagen tot nu toe bij HD-DVD, dus ga je nog even geduld moeten hebben tot de uitgevers overgeschakeld zijn ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.