Ik vindt de afstandbediening erg handig voor DVD's afspelen maar ook voor Muziek en Foto's.JazzySOB schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:33:
[...]
Grappig, ik wist niet dat de kleur op de standaard instelling (origineel) zelf van kleur wisselt! Weer wat geleerd. Ik wist wel dat je zelf een kleur kon toevoegen, en dat heb ik ook gedaan omdat ik blauw het mooiste vind.
Ik hoop ook dat ik er jaren van kan genieten, want m'n DVD's zien er via HDMI duidelijk beter uit geupscaled naar 1080 dan op m'n gewone DVD-speler die aangesloten is via component. Ik denk dat ik straks onderweg naar huis maar even een omweggetje via de A9 maak om bij de Mediamarkt een paar Blu-Ray films te halen. Ik wil namelijk ook de "gratis" afstandsbediening hebben, hopelijk zijn er een paar films die me aanstaan want de keuze bij Sony Enternainment is helaas niet erg groot...
Jammer dat je niet het volume kunt regelen. In het menu is wel via de PS3 het volume enigszins te beinvloeden maar niet via een speciale knop op de remote. Of is er nog wel een methode?