Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 74.795 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JazzySOB schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:33:
[...]

Grappig, ik wist niet dat de kleur op de standaard instelling (origineel) zelf van kleur wisselt! Weer wat geleerd ;). Ik wist wel dat je zelf een kleur kon toevoegen, en dat heb ik ook gedaan omdat ik blauw het mooiste vind.

Ik hoop ook dat ik er jaren van kan genieten, want m'n DVD's zien er via HDMI duidelijk beter uit geupscaled naar 1080 dan op m'n gewone DVD-speler die aangesloten is via component. Ik denk dat ik straks onderweg naar huis maar even een omweggetje via de A9 maak om bij de Mediamarkt een paar Blu-Ray films te halen. Ik wil namelijk ook de "gratis" afstandsbediening hebben, hopelijk zijn er een paar films die me aanstaan want de keuze bij Sony Enternainment is helaas niet erg groot...
Ik vindt de afstandbediening erg handig voor DVD's afspelen maar ook voor Muziek en Foto's.
Jammer dat je niet het volume kunt regelen. In het menu is wel via de PS3 het volume enigszins te beinvloeden maar niet via een speciale knop op de remote. Of is er nog wel een methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:00:
[...]

Hoe kom je eigenlijk in die beta?
Geen idee, niet dat ik er in zit ofzo. Het is geluk hebben, Sony kiest je willekeurig uit, maar ik heb het idee dat er voornamelijk Amerikanen in zitten, dat terwijl Home ontwikkeld wordt in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:39:
[...]
Ik vindt de afstandbediening erg handig voor DVD's afspelen maar ook voor Muziek en Foto's.
Jammer dat je niet het volume kunt regelen. In het menu is wel via de PS3 het volume enigszins te beinvloeden maar niet via een speciale knop op de remote. Of is er nog wel een methode?
Mij lijkt de remote ook een stuk handiger dan de controller en het volume regel ik wel op m'n receiver. Daarvan ligt de afstandsbediening toch naast die van de TV... Ik heb ook nog een grote programmeerbare "touch screen" LCD remote liggen, maar aangezien die van de PS3 via Blue Tooth werkt (gelukkig niet meer hoeven richten, heerlijk!) heb ik daar niets zo veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:39:
[...]

ik dacht alleen gister dat mijn ps3 gaar was, maar het lag aan de remote.

Hij begon opeens films achteruit af te spelen in slowmotion (gewoon op random momenten tijdens een film)

Wat blijkt nu: de batterijen in de remote waren leeg (al na 2 maanden en nauwelijks gebruikt te hebben) en dan gaat ie random commando's versturen ofzo :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:47:
[...]

Hij begon opeens films achteruit af te spelen in slowmotion (gewoon op random momenten tijdens een film)

Wat blijkt nu: de batterijen in de remote waren leeg (al na 2 maanden en nauwelijks gebruikt te hebben) en dan gaat ie random commando's versturen ofzo :S
Als je de remote gebruikt en dan bijvoorbeelde Folding@home de hele nacht laat doordraaien dan blijft de remote aangemeld op de PS3 en door Bleutooth gewoon batterijen gebruiken. Je moet dan de remote afmelden bij de PS3. Ik weet niet of dat bij jou de oorzaak was maar dat zou een verklaring kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Phusebox schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:47:

Het zou mooi zijn als de remote via USB oplaadbaar zou zijn net zoals de controller, maar dat zal wel niet. Gaan zeker gewone penlites in? Die kosten toch maar een drol bij de Lidl
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:54:Als je de remote gebruikt en dan bijvoorbeelde Folding@home de hele nacht laat doordraaien dan blijft de remote aangemeld op de PS3 en door Bleutooth gewoon batterijen gebruiken. Je moet dan de remote afmelden bij de PS3. Ik weet niet of dat bij jou de oorzaak was maar dat zou een verklaring kunnen zijn.
Maar als de console uitstaat en de remote dus niet aangemeld is, hoe kan hij dan toch de console aanzetten? (zelfde geldt voor de controller) Of is het "aan" signaal een standaard signaal wat altijd werkt ongeacht of hij "gepaired" is met de console?

[ Voor 34% gewijzigd door Tranquility op 26-02-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JazzySOB schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:55:
[...]
Het zou mooi zijn als de remote via USB oplaadbaar zou zijn net zoals de controller, maar dat zal wel niet. Gaan zeker gewone penlites in? Die kosten toch maar een drol bij de Lidl

[...]

Maar als de console uitstaat en de remote dus niet aangemeld is, hoe kan hij dan toch de console aanzetten? (zelfde geldt voor de controller) Of is het "aan" signaal een standaard signaal wat altijd werkt ongeacht of hij "gepaired" is met de console?
je bluetooth ontvanger in de ps3 staat altijd aan, als jij je remote of controller aanzet geeft deze een signaal aan die ontvanger en die zet je ps3 aan

gister bleef mijn ps3 ook ff hard hangen, enige optie was stroom eraf en hopen dat ie nog aanging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Phusebox schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:03:
[...]

gister bleef mijn ps3 ook ff hard hangen, enige optie was stroom eraf en hopen dat ie nog aanging
Je bedoeld het knopje achterop? Gebeurd mij regelmatig als ik zitten te browsen. Niks bijzonders wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
JazzySOB schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:55:
Ben ik weer ;)
Hier even een update over mijn fan-troubles...

Vanmorgen na bezoek aan de tandarts voor de halfjaarlijks controle meteen maar langs de winkel gereden om mijn PS3 om te ruilen en daar het hele verhaal over de hoge fan snelheid en de daarbijbehorende herrie uitgelegd.
Ze vertelden me dat ze er momenteel eentje hadden uitgepakt die ze een paar dagen hadden staan om uit te proberen en dat deze volgens hun beslist geen herrie maakte. Deze kon ik meenemen dus heb dat maar gedaan.

Eenmaal thuis even snel aangesloten en er een DVD'tje ingestopt en... ja deze blijft stil! _/-\o_
Heb wat instellingen gedaan en een DVD ongeveer 20 minuten laten draaien en de console blijft op dezelfde stille stand draaien als vlak na het aanzetten, dus zeer rustig. Je hoort hem nog wel iets maar dan moet je er echt naastzitten, maar voor mij is dat gewoon stil. Echt een wereld van verschil met de vorige!

Uiteraard gekeken welke versie ik nu heb en dat is dezelfde als DCFreak, namelijk CECHG04. Het lijkt er trouwens op dat er toch verschillen zitten in deze twee revisies want de standaard kleur van het "original" thema was bij mijn eerste PS3 zwart en bij deze is dat groen. Vaag...

Of mijn CECHH04 was echt "faulty" of deze hele batch is gewoon niet goed. Maar als er iemand hier een stille CECHH04 heeft en dat wil melden kunnen we dat ook uitsluiten.

Vanavond maar eens goed testen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed blijft. :)
Zelfde hier naar disc probleem rma en nu nieuwe terug gehad, deze lijkt ook veel stiller. En wat ik me niet kan herinneren was dat disc's er gedraait uitkwamen en nu wel of was dat al zo?
Verder viel me dat thema ook op idd maar dat schijnt dus te verandere ook nooit opgemerkt :p

Edit:

Over GT ik heb die japanse demo gedownload proxy opgezet etc zoals het overal beschreven staat, maar het lijkt of ie als nog om de proxy heen gaat en dus toch de geselecteerde demo download ipv de "gefakte". Ander proxy geprobeert linkje maar die crashed gewoon helemaal als ik re-download en geeft error@psn na 3/4min wachten. Doe ik nu wat verkeerd? :D Heb toch echt zo gedaan als daar staat, en heb ook op me router poort 8080 open gezet en laten verwijzen naar me pc waar ik die proxy op heb draaien.

[ Voor 13% gewijzigd door kRyPtO op 26-02-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Boeboe schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:37:
Alle goede titels lagen tot nu toe bij HD-DVD, dus ga je nog even geduld moeten hebben tot de uitgevers overgeschakeld zijn ;)
Subjectief. ;) Ik heb genoeg goeie Blu-ray titels gekocht. Enige wat ik mis is Transformers.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 18:08
ymmv schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:19:
[...]

Dan heb je nooit een foto van de ventilator in de PS3 gezien...

[afbeelding]
Wat heeft die gast een grote handen dan!

17" is 42.5 cm, dat weet je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JazzySOB schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:55:
[...]

[...]
Penlites inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

m4yall schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:44:
Dat is ook hetgeen wat mij tegen begon te staan in GT4. Qua geluid was er weinig tot niets anders in GT4 t.o.v. GT3. Daarom viel Test Drive unlimited aardig bij mij in de smaak omdat alle auto's een lekker eigen geluid hadden (en Hawaii toplocatie!). Volgens mij is het geluid van auto's wel op de schop genomen en hebben ze in GT 5 eigen geluiden. Als je de banden zo hoort, hebben we het daar weer mee te doen, jammer genoeg.
Mwoah, van 3 naar 4 was er wel een verbetering in het geluid van auto's (en graphics) ik had laatst weer GT3 opgezet, klinkt best wel het zelfde, maar toch wel verschil. (een Ford GT40 klinkt anders dan een nissan skyline, maar een supra en een evo klinken weer redelijk gelijk.
Bij deel 4 hadden de auto's wel een eigen geluid (zelfs verschil als je het uitlaatsysteem vervangt)
En van 4 naar 5 is ook een grote verbetering, auto's hebben nu duidelijker een eigen geluid en het klinkt beter, alleen mogen ze dat wat nadrukkelijker in het spel doen, ipv die piepende banden (wat overigens wel mee valt, of ik stoor me dr gewoon niet aan)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:52:
[...]

En wat gebeurt er als je de videosettings even reset? (PS3 uitzetten en dan aanzetten met de knop op de PS3, deze ingedrukt houden tot de PS3 een 2de keer piept).
Ik heb allerlei dingen geprobeerd.
Videosettings resetten maakt niet uit, dan heb ik hetzelfde probleem (en ook niet :-) )

Maar dus:
Als ik 1080p uitzet starten sommige games en demo's niet.
Ik krijg het playstation 3 logo en dan gaat het scherm op zwart en geen geluid en na ±3 seconden ook geen hdd of cd activiteiten.

Als ik 1080p aanzet werkt alles perfect behalve het afspelen van PS1 games en DVD's
(dan krijg ik (te) rode pixels, etc) omdat mijn TV geen 1080p ondersteunt.

Ik vraag me af of nog meer mensen dit zijn tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:15:
[...]

De PS3 die ik enkele dagen geleden heb gekocht bij MM in Amsterdam heeft CECHG04 als revisienummer. Deze is dus fluisterstil, misschien heb je hier iets aan? (revisienummer staat ook aan de buitenkant van de doos).
Dus om de feiten nog eens te bevestigen. U staat binnen een bereik van 1 meter van je ps3. Deze is ingeschakeld met een opgestart game. En u hoort niks ? Is dit correct ?

Indien dit het feit is is er een probleem met mijn ps3. al moet ik zeggen dat ik nog geen stille ps3 ben tegen gekomen. dus ik betwijfel dit feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Wat voor soort geluid heb je het over dan? Ik hoor af en toe de bluray drive wat zoemen, that's it. De fans zijn onhoorbaar voor mij.

Ik heb ook een 40gb PS3 van een paar dagen oud.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geruchten gaan dat Metal Gear Solid 4 op 12 juni verschijnt, en deel uit zal maken van een 80GB PS3 pack plus DualShock 3:
Word from Destination PlayStation, a retailers-only conference for all things PlayStation related, is that Metal Gear Solid 4 is coming to the PlayStation 3 on June 12, 2008. According to sources there now, the release of Kojima Productions action-stealth game will arrive on a Thursday, oddly enough. Even more interesting is that we're hearing word that Sony will be offering a hardware bundle that features MGS4, an 80GB PlayStation 3 and a DualShock 3 packed-in.

We're checking with Konami for official word on the matter and will update with additional information soon.

http://kotaku.com/360906/...inally-has-a-release-date
Hopelijk bevestigt Konami dit. :)

Edit: nog meer nieuws, DualShock 3 verschijnt in de VS op 15 april voor $54.99
http://kotaku.com/360931/dualshock-3-dated-for-us

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

P.E.No.1 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:11:
[...]

Inderdaad, ook al heb je de meeste punten bij de eindronde dannog kan je redelijk eenvoudig verliezen! Maar ja dat houdt het wel tot het einde spannend op zich...Ben inderdaad ook benieuwd of de nieuwe Buzzers ook draadloos zijn. Bij de PS2 versie is het echt een irritante warboel.
Heb net een interview met 1 van de makers van Buzz! op IGN.com gelezen, en daaruit komt de volgende quote:
IGN: Any changes for the PS3 buzzer?

David Amor: We're keeping it the same because we did not want to add a lot of complexities. One thing we really hoped for was that Sony would make it wireless - and that's something they're going to do. Plus, the wireless controllers will be backward compatible with the PS2, so even if you haven't got a PS3 you can use them. So, the new controllers are four separate units with a little dongle that plugs into the front of the console. They're battery powered too, but we guess that's to be expected. You can also have eight players using wireless pads at once.
Lijkt me wel een leuk spel worden, als iedereen zelf vragen kan maken (en raten, anders krijg je totale chaos... :P)

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

kRyPtO schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:11:
[...]

Zelfde hier naar disc probleem rma en nu nieuwe terug gehad, deze lijkt ook veel stiller. En wat ik me niet kan herinneren was dat disc's er gedraait uitkwamen en nu wel of was dat al zo?
Verder viel me dat thema ook op idd maar dat schijnt dus te verandere ook nooit opgemerkt :p

Edit:

Over GT ik heb die japanse demo gedownload proxy opgezet etc zoals het overal beschreven staat, maar het lijkt of ie als nog om de proxy heen gaat en dus toch de geselecteerde demo download ipv de "gefakte". Ander proxy geprobeert linkje maar die crashed gewoon helemaal als ik re-download en geeft error@psn na 3/4min wachten. Doe ik nu wat verkeerd? :D Heb toch echt zo gedaan als daar staat, en heb ook op me router poort 8080 open gezet en laten verwijzen naar me pc waar ik die proxy op heb draaien.
De disc's komen er bij mij ook met een draaiende beweging uit, itt mijn oude 60GB PS3. Wat betreft die proxy.. download als eerste een engelse versie van die proxyserver hier. Lees vervolgens mijn oude post daar, om eea in te stellen.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:07:
[...]

Dus om de feiten nog eens te bevestigen. U staat binnen een bereik van 1 meter van je ps3. Deze is ingeschakeld met een opgestart game. En u hoort niks ? Is dit correct ?

Indien dit het feit is is er een probleem met mijn ps3. al moet ik zeggen dat ik nog geen stille ps3 ben tegen gekomen. dus ik betwijfel dit feit.
Ja, ik moet ongeveer op 30 a 40 cm afstand komen om de fan zachtjes te horen zoemen (in een verder doodstille kamer). Het spel was wel van HDD opgestart, dus geen draaiende blu-ray schijf op dat moment. Ik zou mij er niet al te druk over maken, mijn 60GB PS3 maakt een stuk meer lawaai en dat heb ik nooit als een probleem ervaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Arx schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:14:
Subjectief. ;) Ik heb genoeg goeie Blu-ray titels gekocht. Enige wat ik mis is Transformers.
Ik zag de reactie van Boeboe ook maar ik wou eigenlijk niet op zijn post reageren omdat "hij het er om doet" Ben blij dat jij het nu hebt gedaan.... ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Ik kwam straks Lost via domus al tegen. heb hem maar meegenomen maar die wil nu ook al 3,7gb installeren voordat ik aan de slag kan. Ik vind dit toch geen goede ontwikkeling. Ik speel niet veel en als ik dan wat speel moet het gewoon direct werken. Ook kan ik dus makkelijk veel spellen door elkaar spelen als ze allemaal 4 tot 5 gb gaan installeren vind ik dat toch wel een slechte zaak. En nu 1 schaap over het hek is zullen er snel meer volgen (heavenly sword + DMC4 + Lost )

Ik zal straks laten weten of het wat is.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:10:
Ik kwam straks Lost via domus al tegen. heb hem maar meegenomen maar die wil nu ook al 3,7gb installeren voordat ik aan de slag kan. Ik vind dit toch geen goede ontwikkeling. Ik speel niet veel en als ik dan wat speel moet het gewoon direct werken. Ook kan ik dus makkelijk veel spellen door elkaar spelen als ze allemaal 4 tot 5 gb gaan installeren vind ik dat toch wel een slechte zaak. En nu 1 schaap over het hek is zullen er snel meer volgen (heavenly sword + DMC4 + Lost )

Net als of het iets nieuws is?

Er zijn al zat oudere games die ook al installeerde. Sommige verplicht, sommige niet verplicht (ninja gaiden sigma was een optie, tenminste kon ik kiezen in menu en had ik dus gedaan voordat ik ging spelen).

Overigens vind ik het wel prima, die paar minuutjes wachten 1 keer vind ik beter dan langere loading times als ik aan het spelen ben. Meestal speel ik toch een game redelijk gauw uit en als ie dan geen mp heb kan die er wel weer af voor een tijdje (zoals assassins creed bijv, was wel grappig maar toen ik hem uitspeelde heb ik hem er ook weer af gehaald, speel ik toch niet meer het aankomende half jaar).

Dus zo erg is dat allemaal niet in mijn belevenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 17:44
Is er ook een mogelijkheid om games te kopen op PSN zonder dat je een echte creditcard hebt? Omdat ik overal hoor dat wirecard niet meer werkt. (Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:22

Maxow

Hidden Sound System

harley schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:10:

Ben benieuwd of het spel wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
JAY: bevestiging vam MGS4 pack:
http://blog.us.playstatio...alshock3-release-date-by/

12 juni release van MGS4, en in de US in ider geval vanaf april meedoen in de beta van MGS Online als je pre-ordered.
*fingers crossed voor europa*

[ Voor 4% gewijzigd door Sentry23 op 26-02-2008 21:26 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 05:42
Ik had ook met me 60GB dat die veel lawaai maakt.
Opgestuurd en een nieuwe gekregen volgens mij is het iets minder als hoor ik hem naar een paar minuten in het menu toch weer harder draaien.
Meestal staat me pc aan en hoor ik hem niet meer.

Maar ik heb nog iets van een maand garantie wat doen om laten ruilen of gewoon deze behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Sentry23 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:26:
JAY: bevestiging vam MGS4 pack:

12 juni release van MGS4, en in de US in ider geval vanaf april meedoen in de beta van MGS Online als je pre-ordered.
*fingers crossed voor europa*
Dat is dus een 80GB (die onlangs discontinued was), Dualshock3 én MGS4 voor $499,-
Zal mij benieuwen of dit een 80GB is met BC, 4usb en cardreader of een 40GB met grotere schrijf. (En natuurlijk of deze versie ook naar europa komt)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46

hm even speculeren. Op dit moment kost een 80gig 500 euro maar in juni zal die dus 500 euro kosten inc een spel. Zou dit misschien een indicatie kunnen zijn voor een aanstande prijsdaling?

Nou hopen dat deze versie ook BC bevat. Als dat zo is dan heb ik nog best veel hoop dat BC misschien nog gaat terug komen naar Europa

edit: woaw in de comments op de PS blog staat bevestigd dat deze versie BC heeft :O
Een van de eerste comments is op gereageert waar dit in staat.

[ Voor 14% gewijzigd door zerokill op 26-02-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Maxow schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:59:
[...]

Ben benieuwd of het spel wat is :)
Nou hier gaat hij morgen terug.
Alleen een ander spel vinden rond die prijs (40 euro) bij de FRS want ze ruilen alleen en DMC4 en Burnout paradise zijn bij de MM 10 en 15 euro goedkoper.

spoiler:
animaties vind ik vrij houterig.
conversaties gaan via een keuzemenu en als je hetzelfde vraagt krijg je hetzelfde domme antwoord retour. hoe vaak je ook vragen stelt.
Je moet na een minuut of 5 met je fotocamera een foto maken uit een halve herinnering. Eerst inzoomen met de L1 L2 buttons daarna scherpstellen en dan als je dat op het juiste moment doet krijg je de gehele herinnering te zien. Doe je het niet op exact het juiste moment dan krijg je eindeloos de mogelijkheid om dat te doen. Dit is zodat je na 5 minuten al weet dat kate een fugetive is.

nog eens een 3 minuten later moet je locke helpen om de brandstoftoevoer om te leiden. Dit moet je doen met een minipuzzel. dan is chapter 1 al voorbij. Je kunt doorgaan naar chapter 2 en dan krijg je al een flashback van de vorige chapter te zien die je welgeteld de afgelopen tien minuten hebt zitten spelen. Next chapter moet je op zoek naar je spullen inclusief je camera 8)7
Het is iig niet mijn soort game en ik had er echt meer van verwacht

[ Voor 5% gewijzigd door harley op 26-02-2008 22:54 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

zerokill schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:36:

hm even speculeren. Op dit moment kost een 80gig 500 euro maar in juni zal die dus 500 euro kosten inc een spel. Zou dit misschien een indicatie kunnen zijn voor een aanstande prijsdaling?

Nou hopen dat deze versie ook BC bevat. Als dat zo is dan heb ik nog best veel hoop dat BC misschien nog gaat terug komen naar Europa

edit: woaw in de comments op de PS blog staat bevestigd dat deze versie BC heeft :O
Een van de eerste comments is op gereageert waar dit in staat.
Softwarematige BC (werkt dus alleen met bepaalde games), iets dat ze ook in de 40GB versies kunnen implementeren, maar Sony acht dat niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
-Sander schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:24:
[...]

Softwarematige BC (werkt dus alleen met bepaalde games), iets dat ze ook in de 40GB versies kunnen implementeren, maar Sony acht dat niet nodig.
Nee dat kan niet. Zoals al zo vaak gezegd in deze topics: Voor PS2 emulatie is een graphics synthesizer nodig. Die zit niet in een PS3. De GS chip is nodig vanwege het snelle eDRAM dat in de GS zit. Zonder eDRAM gaat ps2 software emulatie voorlopig niet werken.

Tenzij ze echt enorme patches aan de spellen gaan aanbrengen maar ik verwacht niet dat dit snel gebeurt. Op een 40gig PS3 hoef je voorlopig ieg geen ps2 emulatie te verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:24:
[...]

sander, please.
Een PS2 bestaat uit 2 onderdelen (jaja, meer etc, zal wel): Graphic Synthesizer en Emotion Engine.
1e is de GPU, 2e is de CPU.
Het eerste model van de PS3 had beiden aanwezig. De europese launchversie echter, bezit geen emotion engine. Dit is mogelijk omdat de processor van de ps2 makkelijk genoeg te emuleren is om goede compatibiliteit te hebben. Echter niet alle games werken met deze methode.
Nu is ook de GS uit de PS3 gehaald, in europa. De GS is stukken moeilijker te emuleren, het aantal compatible games was te laag voor sony om deze optie aan te bieden.
Nu gaan er geruchten dat sony wel aan de BC gewerkt heeft, maar vooralsnog lijkt het er niet op dat we ooit volledige software emulatie te zien krijgen. :'(
Jij brengt het alsof sony ons wil pesten door het de amerikanen wel te geven. maar je weet niet waar de klepel hangt jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:22

Maxow

Hidden Sound System

harley schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:43:
[...]

Nou hier gaat hij morgen terug.
Alleen een ander spel vinden rond die prijs (40 euro) bij de FRS want ze ruilen alleen en DMC4 en Burnout paradise zijn bij de MM 10 en 15 euro goedkoper.

spoiler:
animaties vind ik vrij houterig.
conversaties gaan via een keuzemenu en als je hetzelfde vraagt krijg je hetzelfde domme antwoord retour. hoe vaak je ook vragen stelt.
Je moet na een minuut of 5 met je fotocamera een foto maken uit een halve herinnering. Eerst inzoomen met de L1 L2 buttons daarna scherpstellen en dan als je dat op het juiste moment doet krijg je de gehele herinnering te zien. Doe je het niet op exact het juiste moment dan krijg je eindeloos de mogelijkheid om dat te doen. Dit is zodat je na 5 minuten al weet dat kate een fugetive is.

nog eens een 3 minuten later moet je locke helpen om de brandstoftoevoer om te leiden. Dit moet je doen met een minipuzzel. dan is chapter 1 al voorbij. Je kunt doorgaan naar chapter 2 en dan krijg je al een flashback van de vorige chapter te zien die je welgeteld de afgelopen tien minuten hebt zitten spelen. Next chapter moet je op zoek naar je spullen inclusief je camera 8)7
Het is iig niet mijn soort game en ik had er echt meer van verwacht
Hmm... ik heb de mogelijkheid gehad om de pc versie uit te testen, en die bestond voor 90% uit laden en de overige 10% uit de bezigheden die jij beschrijft... Moet er bij de PS3 versie ook zo vaak en lang geladen worden telkens?

Denk niet dat ik 'm voor de PS3 ga kopen iig. Had er meer van verwacht. (pc versie iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ok, hoe het technisch in elkaar zit wist ik inderdaad niet, maar dat Sony het niet nodig acht voor ons Europeanen dat moge duidelijk zijn, ik verwacht dus ook niet dat wanneer wij hier een HDD upgrade krijgen de BC ineens zal terugkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:46:
Ok, hoe het technisch in elkaar zit wist ik inderdaad niet, maar dat Sony het niet nodig acht voor ons Europeanen dat moge duidelijk zijn, ik verwacht dus ook niet dat wanneer wij hier een HDD upgrade krijgen de BC ineens zal terugkeren.
Zeer jammerlijk inderdaad. Als je de reviews moet geloven dat heeft de PS2 de allerbeste games van haar generatie (pakweg 2001 tot en met 2005.) En die kunnen wij hier dus niet netjes op de PS3 spelen, balen gewoon. Ook lijkt het me goedkoper voor sony om gewoon 1 PS3 fabriek te hebben waar allemaal dezelfde machines uitkomen (andere schijf is mogelijk), in plaats van 2 productielijnen met ieder verschillende configuraties, 2 usb poorten, 4, wel/niet sacd, wel GS geen GS en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-Sander schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:46:
Samen met de DS3 zou best kunnen dat de 80GB ook hier uitkomt. Ik zou niet weten waarom niet? En Sony heeft meerdere keren aangegeven te blijven kijken naar andere SKU's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Slash500 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:31:
Opgestuurd en een nieuwe gekregen volgens mij is het iets minder als hoor ik hem naar een paar minuten in het menu toch weer harder draaien.
Meestal staat me pc aan en hoor ik hem niet meer.

Maar ik heb nog iets van een maand garantie wat doen om laten ruilen of gewoon deze behouden.
Het geluid zoals jij beschrijft is normaal. Iedereen laten zich gewoon gek maken doordat sommige mensen de PS3 als fluisterstil ervaren, somige als geruisloos, sommige als stil, sommige horen de fan draaien, sommige horen de drive draaien. Allemaal normaal en allemaal een eigen perceptie van de realiteit. het geluidsniveua heeft ook te maken met de temperatuur in je kamer, hoe deze staat opgesteld (liggend of staand), waar deze staat opgesteld en hoe groot of hoe klein de kamer welniet is.

Helemaal stil zal ie niet worden want de hardware in het apparaat maakt hitte. Vergelijk het met een PC (wees even stil tijdens het tikken) en hoor de fan van je pc ook. Mijn PS3 is iig stiller dan mijn pc. Na een Blu-raytje kijken staat ie wel te blazen en komt er behoorlijk warme lucht uit het systeem. Maar warme lucht uit het systeem is juist goed. Dan werkt je fan dus naar behoren.

Als ik jou eravring zo lees zou ik zeggen: Hou lekker deze PS3. Helemaal stil zal ie toch niet worden. Geniet van het apparaat en game on!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-03-2021
JazzySOB schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:55:

-knipje-

Of mijn CECHH04 was echt "faulty" of deze hele batch is gewoon niet goed. Maar als er iemand hier een stille CECHH04 heeft en dat wil melden kunnen we dat ook uitsluiten.

Vanavond maar eens goed testen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed blijft. :)
Ik heb na 6 weken wachten mijn PS3 weer terug, wat blijkt hebben ze de oude gewoon omgewisseld voor een nieuwe.
maar de nieuwe is dus een CECHH04, meteen gechecked, maar hij is stil.

bij opstarten en in idle hoor je hem niet, na een Call of Duty 4 sessie van 3 uur even de stereo set uit gedaan, en daarna hoor ik hem lichtjes blazen. Maar niet zo hard dat het storend is. (als ik mijn tv op volume 1 zet komt de PS3 niet boven de tv uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Shiver23 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:23:
[...]

Samen met de DS3 zou best kunnen dat de 80GB ook hier uitkomt. Ik zou niet weten waarom niet? En Sony heeft meerdere keren aangegeven te blijven kijken naar andere SKU's.
Ik ben ergens toch zenuwachtig dat dit niet gaat gebeuren. Het is al ontzettend vreemd om eerst BC in de console te hebben en het er vervolgs uit te halen maar het zou nog vreemder zijn als je het eerst wel hebt, dan niet, maar na een jaartje toch weer wel.

Het wordt er dan voor de consument niet duidelijker op... Maar toch, dat is wat ze aan het doen zijn in Amerika op he moment. 80gig gaat er nu uit maar komt er in juni weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Maxow schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:46:
[...]

Hmm... ik heb de mogelijkheid gehad om de pc versie uit te testen, en die bestond voor 90% uit laden en de overige 10% uit de bezigheden die jij beschrijft... Moet er bij de PS3 versie ook zo vaak en lang geladen worden telkens?

Denk niet dat ik 'm voor de PS3 ga kopen iig. Had er meer van verwacht. (pc versie iig)
Ja laden gebeurt ook vrij vaak en onnodig in mijn ogen het duurt geen uren maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

swopdark schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:27:
[...]

Het geluid zoals jij beschrijft is normaal. Iedereen laten zich gewoon gek maken doordat sommige mensen de PS3 als fluisterstil ervaren, somige als geruisloos, sommige als stil, sommige horen de fan draaien, sommige horen de drive draaien. Allemaal normaal en allemaal een eigen perceptie van de realiteit. het geluidsniveua heeft ook te maken met de temperatuur in je kamer, hoe deze staat opgesteld (liggend of staand), waar deze staat opgesteld en hoe groot of hoe klein de kamer welniet is.

Helemaal stil zal ie niet worden want de hardware in het apparaat maakt hitte. Vergelijk het met een PC (wees even stil tijdens het tikken) en hoor de fan van je pc ook. Mijn PS3 is iig stiller dan mijn pc. Na een Blu-raytje kijken staat ie wel te blazen en komt er behoorlijk warme lucht uit het systeem. Maar warme lucht uit het systeem is juist goed. Dan werkt je fan dus naar behoren.

Als ik jou eravring zo lees zou ik zeggen: Hou lekker deze PS3. Helemaal stil zal ie toch niet worden. Geniet van het apparaat en game on!
En ik zeg: laat er iemand anders naar luisteren die ook een PS3 heeft. Want toen een vriend van mij kwam langs met zijn PS3 (40 GB versie BTW) was ik uitermate onder de indruk van de stilte. Zelfs na een uur of drie volop gamen.
Het is inderdaad goed dat warme lucht afgevoerd wordt, maar dat hoeft dus niet tot een hoger geluidsniveau te leiden dan wat ik noem 'ruizen' van de fan in het systeem. Ik denk dat je het het best kan vergelijken met het blazen van een laptop met gemiddelde belasting.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste shot van het MGS4 pack:

Afbeeldingslocatie: http://kotaku.com/assets/resources/2008/02/mgs4_ps3_bundle_box.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Of deze?
Afbeeldingslocatie: http://kotaku.com/assets/resources/2008/02/ltdedition-thumb.jpg
drinking monkey and Captain Shitting-in-a-barrel
De gameplay van Prototype ziet er anders best goed uit. Beetje combinatie van GTA en Assasins Creed. Er moet duidelijk nog het nodige aan gebeuren, maar kan best wat worden.

[ Voor 34% gewijzigd door Shiver23 op 27-02-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 18:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bAdmuTs schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:39:
[...]

Ziet er erg mooi uit :D alleen wanneer krijgen we eens andere geluiden voor slippende/driftende banden ipv dit piepende irritante geluid wat er al sinds GT1 inzit :?.
Dit filmpje laat echt weer zien dat het een typische GT game is, gewoon beuken om in te halen :) Verder ziet het er wel erg goed uit.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer de dualshock in nederland uitkomt en wat ie gaat kosten?
En weet iemand ook nog een burnout paradise community/site?
Heb nog steeds 0 vrienden online :(
Wel een zeer gaaf spel overigens!!

(burnout was er overigens na 5 dagen via 3bm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:58:
Of deze?
[afbeelding]

[...]

De gameplay van Prototype ziet er anders best goed uit. Beetje combinatie van GTA en Assasins Creed. Er moet duidelijk nog het nodige aan gebeuren, maar kan best wat worden.
ik heb net even naar wat filmpjes gekeken, maar ik denk dat dit echt een heel erg vet spel gaat worden.. over the top chaos volgens mij... en daar hou ik wel van.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22

Het filmpje ziet er idd best aardig uit! Het gehele doel snap ik nog niet maar ik zal me daarover wel wat beter in moeten lezen. De dingen die je allemaal kan maken het best spectaculair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de nieuwste editie van Famitsu staat dat er 3 versies van MGS4 verschijnen:

- Metal Gear Solid 4 - Game
- Metal Gear Solid 4 Special Edition - Game + Trailers + Making Of
- Metal Gear Solid 4 Bundle - Game + PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:25:
Iemand enig idee wanneer de dualshock in nederland uitkomt en wat ie gaat kosten?

Kom even in het Burnout topic kijken dan :)
En je mag mij altijd toevoegen, al speel ik burnout een stuk minder nadat ik m'n Elite license had gehaald...
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:37:
In de nieuwste editie van Famitsu staat dat er 3 versies van MGS4 verschijnen:

- Metal Gear Solid 4 - Game
- Metal Gear Solid 4 Special Edition - Game + Trailers + Making Of
- Metal Gear Solid 4 Bundle - Game + PS3
Als je het goed bekijkt zijn dat natuurlijk maar 2 versies van het spel, want de normale versie zal gewoon in het pack zitten neem ik aan :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Al nieuws wat we deze week in de Europa Store kunnen verwachten?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of deze?
[afbeelding]

[...]

Prototype had ik al een tijdje in het vizier! super vette game lijkt me dat :)
Zoek er regelmatig wat van op maar dit filmpje nog niet gezien. Erg tof, thanks voor het plaatsen hier.

spoiler:
offtopic: sorry voor dit, maar ik ben helemaal nieuw met paypal en ebay. Verwijder maar als er echt veel mensen zich hier aan irriteren. En las net iemand die een 3BM spel binnen 5 dagen had.
Heb 3 february R&C besteld bij 3BM, 6 februari via paypal betaald, 7 februari van mijn postbank afgeschreven, 13 februari een bericht dat ze het artikel verstuurd hebben maar tot op heden nog niks mogen ontvangen. Gaat dit pakketje gewoon door de brievenbus? is bijna maart nu dus lijkt me beetje lang als ik alle ervaringen zo heb gelezen hierover. Andere topic was al dicht dus heb ook geen idee waar ik dit wel mag/kan vragen.En is trouwens dat verstuurd email bericht van 3BM standaard of als ze het ook echt verstuurd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of deze?
[afbeelding]

[...]

LOL.
Ah MGS4 O+ Weet iemand of de optie bestaat om de stemmen in het Japans te laten horen?
Ik geniet in het geval van MGS altijd heel erg van de, in mijn ogen, (voor een game) sublieme Amerikaanse voice acting. Echter een optie om te horen hoe de japanse snake klinkt (ken ik enkel uit trailers :) ) lijkt me gewoon tof voor de replay value. Met de BD moet het toch zeker mogelijk zijn beiden op de Disc te zetten.
Dus.. weet iemand of je bij MGS4 de taal kunt kiezen?

Overigens hoop ik niet dat ze de game voor elke regio gaan lokaliseren, dan bestaat namelijk de kans dat we langer moeten wachten op deze game. ;( Achja, gelukkig is de PS3 voor games regiovrij. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag zeker nog wat aan gebeuren, maar het concept zelf spreekt me echt heel erg aan :D GTA met een parkour verslaafd bovennatuurlijk wezen 8)7 Deze game ga ik in de gaten houden!
Release date staat nu op 15 september 2008, maar die data zijn nooit zo zeker als we zouden willen natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:57:
[...]

spoiler:
offtopic: sorry voor dit, maar ik ben helemaal nieuw met paypal en ebay. Verwijder maar als er echt veel mensen zich hier aan irriteren. En las net iemand die een 3BM spel binnen 5 dagen had.
Heb 3 february R&C besteld bij 3BM, 6 februari via paypal betaald, 7 februari van mijn postbank afgeschreven, 13 februari een bericht dat ze het artikel verstuurd hebben maar tot op heden nog niks mogen ontvangen. Gaat dit pakketje gewoon door de brievenbus? is bijna maart nu dus lijkt me beetje lang als ik alle ervaringen zo heb gelezen hierover. Andere topic was al dicht dus heb ook geen idee waar ik dit wel mag/kan vragen.En is trouwens dat verstuurd email bericht van 3BM standaard of als ze het ook echt verstuurd hebben?
offtopic:
Zou me niet zo druk maken, als het de 13e pas is verstuurd moet je het nog even geven. Als het van de week niet bezorgd is, even 3Bman mailen, en dat komt vast wel in orde dan.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Hmm heftig hoor, zoals ie die tank en heli overneemt.
Nogal bloederig allemaal.

P.S. Ik vind die vragen over webstores en bestellingen niet erg, maar daar was toch een apart topic voor? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
swopdark schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:27:
Ik snap dat er perceptieverschillen zijn, maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk hele grote verschillen zitten tussen diverse PS3's. Ik heb het zelf aan de lijve ondervonden. Die ik nu heb is en blijft redelijk stil. Je hoort de fan iets "ratelen" omdat hij zo zachtjes draait, maar daar heb ik weinig last van in tegenstelling van de hard lucht blazende PS3 die ik ervoor had.
Ik heb gisteren mijn eerste Blu-Ray filmpje gekocht (The Day After Tomorrow) en meteen bekeken natuurlijk, maar de fan ging daardoor niet harder draaien gelukkig. Trouwens een aanrader deze film, want man man, wat een beeld! Haarscherp tot in de details op mijn Philips Full-HD TV. Echt genieten dit. Ik baal echt dat Sony nog zo weinig films heeft uitgebracht, dus die gratis remote moet nog even wachten ben ik bang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
JazzySOB schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:47:
[...]

Ik heb gisteren mijn eerste Blu-Ray filmpje gekocht (The Day After Tomorrow) en meteen bekeken natuurlijk, maar de fan ging daardoor niet harder draaien gelukkig. Trouwens een aanrader deze film, want man man, wat een beeld! Haarscherp tot in de details op mijn Philips Full-HD TV. Echt genieten dit. Ik baal echt dat Sony nog zo weinig films heeft uitgebracht, dus die gratis remote moet nog even wachten ben ik bang..
Niet zo zeer dat ze weinig uitbrengen het zit he meer in de kwaliteit van de film. Ik heb er twee van ze waarvan één voor 1 feb. gekocht dus daar heb ik niks aan. Ik ga geen films kopen die ik toch niet leuk vind dus al het lukt voor 31 mei is dat meegenomen anders jammer pech gehad.

The Day After Tomorrow klikt wel goed al heb hem al wel op dvd. Ik moet nog testen of hij geupscaled op mijn Philips Full-HD TV ook nog goed uitziet. Ik gebruik hier voor mijn denon 1930 die doet toch beter upscalen dan de PS3. Zo heb nog stappel dvd's om te kijken of het te moeten waard is om ze te vervangen. Je moet ergens een grens trekken en als nou 10 euro zijn dan is vervangen niet zo'n moelijke keus maar dat zijn ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
JazzySOB schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:33:
[...]

Grappig, ik wist niet dat de kleur op de standaard instelling (origineel) zelf van kleur wisselt! Weer wat geleerd ;). Ik wist wel dat je zelf een kleur kon toevoegen, en dat heb ik ook gedaan omdat ik blauw het mooiste vind.

Ik hoop ook dat ik er jaren van kan genieten, want m'n DVD's zien er via HDMI duidelijk beter uit geupscaled naar 1080 dan op m'n gewone DVD-speler die aangesloten is via component. Ik denk dat ik straks onderweg naar huis maar even een omweggetje via de A9 maak om bij de Mediamarkt een paar Blu-Ray films te halen. Ik wil namelijk ook de "gratis" afstandsbediening hebben, hopelijk zijn er een paar films die me aanstaan want de keuze bij Sony Enternainment is helaas niet erg groot...
Ooooooooof, je wacht tot deze uitkomt... Dan heb je meteen een toetsenboord. Apparaat is PS3 compatible. Ze hebben er zelfs een knopje op geplaatst waarmee je schakelt tussen PS3 en PC.

Laat je niet afschrikken door de prijs die je ziet, op internet heb ik hem al veel goedkoper gezien! Vraag is alleen wanneer die precies uit komt.

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline

Voeg mij toe... ;)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:27:
[...]

offtopic:
Zou me niet zo druk maken, als het de 13e pas is verstuurd moet je het nog even geven. Als het van de week niet bezorgd is, even 3Bman mailen, en dat komt vast wel in orde dan.
Ik zag trouwens dat Turning point ook al verkrijgbaar was en Lost ook.
Al lijkt me die laatste niet echt leuk, en zoals ik iemand hier al hoorde die em al had klopt dit.

Dat overnemen van mensen bij Prototype ziet er gruwelijk uit :) al vraag ik me af wat de bedoeling daar van is. Lijkt beetje Carnage achtig als van de Marvel comics.
De spikes uit de grond ziet er ook zeer fraai uit en erg handig voor bosjes soldaten.
Lijkt me echt zo'n game waarbij je je all powerfull voelt. me likes ;)

p.s: Dat topic voor import e.d. is al gesloten. Maar zal het hier bij laten, nogmaals excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024

vervallen!

[ Voor 9% gewijzigd door RedBaret op 02-03-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Laatst online: 15-08 11:00
Ik zoek me rot zonder succes. Weet iemand toevallig hoe het zit met reeds online gekochte en op HDD geinstalleerde games als je de HDD vervangt door een groter exemplaar?

Kan je dan gewoon die gekochte games opnieuw downloaden zonder te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:34:
[...]

Ik zag trouwens dat Turning point ook al verkrijgbaar was en Lost ook.
Al lijkt me die laatste niet echt leuk, en zoals ik iemand hier al hoorde die em al had klopt dit.

Dat overnemen van mensen bij Prototype ziet er gruwelijk uit :) al vraag ik me af wat de bedoeling daar van is. Lijkt beetje Carnage achtig als van de Marvel comics.
De spikes uit de grond ziet er ook zeer fraai uit en erg handig voor bosjes soldaten.
Lijkt me echt zo'n game waarbij je je all powerfull voelt. me likes ;)

p.s: Dat topic voor import e.d. is al gesloten. Maar zal het hier bij laten, nogmaals excuses.
Turning Point al verkijgbaar?? Via internet zeker??? Lijkt me best wel geinig spelletje! Heb de demo op de Xdoos gespeeld...

Dat Prototype lijkt me heeeeeeeeel vet!!! Wat ik alleen wel beetje jammer vind (maar misschien nog wordt verbeterd) is de drawing distance... Aan het begin van het filmpje valt het mee, maar als die eenmaal in de heli zit, dan heeft ie best wel 'last' van een korte drawing distance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:22:
Wat voor soort geluid heb je het over dan? Ik hoor af en toe de bluray drive wat zoemen, that's it. De fans zijn onhoorbaar voor mij.

Ik heb ook een 40gb PS3 van een paar dagen oud.
Puur fan geluid. Lucht die verplaatst word. je hoort het op 1m of op 5m wanneer er weinig of stil geluid is. Tijdens zware scenes hoor je zelf zeer goed hoe de fan geluid maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Dutch_Baseline schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:41:
[...]
Dat Prototype lijkt me heeeeeeeeel vet!!! Wat ik alleen wel beetje jammer vind (maar misschien nog wordt verbeterd) is de drawing distance... Aan het begin van het filmpje valt het mee, maar als die eenmaal in de heli zit, dan heeft ie best wel 'last' van een korte drawing distance...
Als je op technisch vlak kijkt is er nog veel meer mis met het filmpje. Maar dat moeten ze er gewoo nog uitwerken en zou ik me geen zorgen om maken :)

Prototype word echt tof!

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
ISaFeeliN schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:41:
Ik zoek me rot zonder succes. Weet iemand toevallig hoe het zit met reeds online gekochte en op HDD geinstalleerde games als je de HDD vervangt door een groter exemplaar?

Kan je dan gewoon die gekochte games opnieuw downloaden zonder te betalen?
Ja dat kan. Tot 5 keer toe dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
homernt schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Niet zo zeer dat ze weinig uitbrengen het zit he meer in de kwaliteit van de film. Ik heb er twee van ze waarvan één voor 1 feb. gekocht dus daar heb ik niks aan. Ik ga geen films kopen die ik toch niet leuk vind dus al het lukt voor 31 mei is dat meegenomen anders jammer pech gehad.
Inderdaad, ik koop ook geen films die ik niets aan vind. The Day After Tomorrow die ik gisteren kocht is ook niet eens een Sony titel. En zoals het er nu naar uitziet is de enige Sony titel die ik wil hebben Close Encounters Of The Third Kind, en voor de rest hebben ze niets wat me aanspreekt. Waarschijnlijk zal ik de remote dan ook gewoon los gaan kopen.
The Day After Tomorrow klikt wel goed al heb hem al wel op dvd. Ik moet nog testen of hij geupscaled op mijn Philips Full-HD TV ook nog goed uitziet. Ik gebruik hier voor mijn denon 1930 die doet toch beter upscalen dan de PS3. Zo heb nog stappel dvd's om te kijken of het te moeten waard is om ze te vervangen. Je moet ergens een grens trekken en als nou 10 euro zijn dan is vervangen niet zo'n moelijke keus maar dat zijn ze nog niet.
Ik begrijp wat je bedoelt. :) Ik had deze film al op DVD (niet helemaal legaal) maar deze is echt verbluffend mooi op Blu-Ray. Daarom wil ik Close Encounters Of The Third Kind ook op Blu-Ray hebben, hoewel ik die origineel ook op DVD heb (iemand interesse?). "t zijn gewoon films waar ik een zwak voor heb ;)

Ik heb een Yamaha RX-V2700 receiver en had daar mijn oude Sony DVD-speler via component op aangesloten en de Yamaha deed de upscaling naar 1080i HDMI perfect. De beeldkwaliteit was iets beter dan wanneer ik de DVD-speler via een goede Scartkabel (RGB) rechtstreeks op de TV aansloot. Maar de PS3 scaled via HDMI gewoon nog beter op. De Yamaha receiver kan ook alleen analoge bronnen (Scart RGB, SVIDEO en Component) upscalen en geen digitale bronnen, dus dat doet de PS3 zelf en dat doet hij uitstekend, wat ook in vele reviews bevestigd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
Zo gister mijn PS3 starters pack op gehaald met de spellen ratchet en clank / uncharted voor 444 Euro bij de MM. Lekker 25 Euro korting op de normale prijs.

Het was een aanbieding bij MM in Leeuwarden, maar ik was in Groningen. Heb gezegd dat ik het ook voor 444 euro wou hebben onder het mom laagste prijs garantie. De jongen moest het na vragen en ik kreeg later te horen dat ik hem voor de aanbiedingsprijs mee mocht nemen.

Ik ben zo blij als een kind wat een gaaf en mooi apparaat. Ik heb hem uitgeprobeerd op een Samsung LE37M86BD zonder HDMI kabbel en het was nu al prachtig.

Ik heb trouwens een CECHG04 en deze is muisstil. Ik hoor hem bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
JazzySOB schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:37:
[...]

Inderdaad, ik koop ook geen films die ik niets aan vind. The Day After Tomorrow die ik gisteren kocht is ook niet eens een Sony titel. En zoals het er nu naar uitziet is de enige Sony titel die ik wil hebben Close Encounters Of The Third Kind, en voor de rest hebben ze niets wat me aanspreekt. Waarschijnlijk zal ik de remote dan ook gewoon los gaan kopen.

Ik begrijp wat je bedoelt. :) Ik had deze film al op DVD (niet helemaal legaal) maar deze is echt verbluffend mooi op Blu-Ray. Daarom wil ik Close Encounters Of The Third Kind ook op Blu-Ray hebben, hoewel ik die origineel ook op DVD heb (iemand interesse?). "t zijn gewoon films waar ik een zwak voor heb ;)
Ik heb TDAT ook op Blu. Moet de film alleen nog gaan kijken. De reviews waren ook erg lovend over de beeld / audio kwaliteit. Qua audio merk ik er alleen niet veel van want ik heb (nog) geen Dolby HD receiver.
ik heb voor sommige films ook gewoon een zwak. De pirates serie vind ik ook gewoon erg gaaf om op Blu te hebben. Deel 1 en 2 heb ik al (uit the USA) en het beeld is echt enorm veel beter dan de DVD versie. Zo zal ik nog wel meer films gaan vervangen uit mijn DVD collectie omdat ik het gewoon waard vind om ze op Blu (lees beste kwaliteit) te hebben. De Bourne trilogy is een voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten daar ook 2 controllers bij dat starterspack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
Nee zit 1 controller bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
JazzySOB schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:37:
[...]

[...]

Ik heb een Yamaha RX-V2700 receiver en had daar mijn oude Sony DVD-speler via component op aangesloten en de Yamaha deed de upscaling naar 1080i HDMI perfect. De beeldkwaliteit was iets beter dan wanneer ik de DVD-speler via een goede Scartkabel (RGB) rechtstreeks op de TV aansloot. Maar de PS3 scaled via HDMI gewoon nog beter op. De Yamaha receiver kan ook alleen analoge bronnen (Scart RGB, SVIDEO en Component) upscalen en geen digitale bronnen, dus dat doet de PS3 zelf en dat doet hij uitstekend, wat ook in vele reviews bevestigd wordt!
Close Encounters Of The Third Kind is de gene die ik voor 1 feb. gekocht heb. Deze had ik al op dvd maar het is gewoon een mooie uitgave met alle drie de versies van de film en mooi boekwerkje er bij. En ik vind het de beste film allertijden dus dacht daar wil ik wel de volle prijs voor betalen. Ik heb tot nu 10 Blu-Rays en Close Encounters... is mijn enige vervanging tot nu.

Bij wat oudere films en tv series doet de Denon het met name beter heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Heeft trouwens iemand ook gemerkt dat bij het afspelen van Blu-Ray films de pauze knop op de controller niet werkt? Als ik een gewone DVD afspeel, functioneert de x als playknop en pauzeknop naar gelang je er op drukt. Bij Blu-Ray werkt 'ie dan niet en moet je eerst het menu'tje aktiveren met het driehoekje en dan naar de pauzefunctie om deze te aktiveren. Om vervolgens weer verder te gaan met afspelen moet je weer eerst naar het menu. Ook de pijltjestoetsen werken dan niet als je bijvoorbeeld versneld voor- of achteruit wil afspelen of naar het volgende hoofdstuk wilt. Dan kun je opeens alleen de toetsen aan de voorkant van de controller gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
JazzySOB schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:01:
Heeft trouwens iemand ook gemerkt dat bij het afspelen van Blu-Ray films de pauze knop op de controller niet werkt? Als ik een gewone DVD afspeel, functioneert de x als playknop en pauzeknop naar gelang je er op drukt. Bij Blu-Ray werkt 'ie dan niet en moet je eerst het menu'tje aktiveren met het driehoekje en dan naar de pauzefunctie om deze te aktiveren. Om vervolgens weer verder te gaan met afspelen moet je weer eerst naar het menu. Ook de pijltjestoetsen werken dan niet als je bijvoorbeeld versneld voor- of achteruit wil afspelen of naar het volgende hoofdstuk wilt. Dan kun je opeens alleen de toetsen aan de voorkant van de controller gebruiken.
Ik gebruik bij Bluray gewoon de controller en druk op start voor pause / play.. Heb nooit met X gewerkt eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:50
om even die discussie over de geluidsproductie te stoppen:

PS3 is fluisterstil.

ben je het hier niet mee eens, zoek dan iemand op die een xbox360 heeft, het liefst 1 van de launch en ga een avondje met hem gamen, hierna beschouw je de PS3 wel als fluisterstil

Om mijn PS3 (cechg04) te horen moet ik letterlijk mijn oor er tegenaan leggen, dit is als er geen cd in zit. als er wel een cd inzit moet ik nog mijn oor er tegenaan leggen, je hoort dan alleen de lens verschuiven als je een andere track kiest.

bij de xbox360 moest ik het geluid altijd harder zetten en als er een cd inzat mocht ie nog wat extra harder.

PS3 staat trouwens in een kastje die van voor en achter open is, aan de zijkanten 15cm ruimte en 2 a 3cm aan de bovenkant, als je een kastje hebt wat aan de achterkant dicht is dan word het geluid weerkaatst waardoor het erger lijkt dan het is dus tip: haal de achterkant van je kastje er af en zorg dat er dan een cm of 5 ruimte is tussen de kast en de muur zodat het geluid en de warmte genoeg weg kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 05:42
Bedankt voor de reacties denk dat ik hem gewoon hou.
Ik had wel 1x dat ie terug schakelde naar een lager niveau dat is mooi denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben van plan een PS3 te kopen, en ik willen gaan gamen op mijn Samsung 226BW scherm.
Met de Xbox 360 op dit scherm is het beeld uitgerekt, kan ik dit ook verwachten als ik de PS3 op ditzelfde scherm ga aansluiten?

Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:21:
Hallo,

Ik ben van plan een PS3 te kopen, en ik willen gaan gamen op mijn Samsung 226BW scherm.
Met de Xbox 360 op dit scherm is het beeld uitgerekt, kan ik dit ook verwachten als ik de PS3 op ditzelfde scherm ga aansluiten?

Bedankt,
heeft dit scherm een hdmi ingang?

en omdat de resolutie van je scherm geen 720p of 1080p is zal je altijd of balken hebben of een iets uitgerekt scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:48:
[...]

heeft dit scherm een hdmi ingang?

en omdat de resolutie van je scherm geen 720p of 1080p is zal je altijd of balken hebben of een iets uitgerekt scherm
Dat heeftie niet maar ik heb een HDMI naar DVI convertertje hier liggen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:51:
[...]

Tja dan heb je je eigen vraag beantwoordt, het scherm zal "rekken" ja maar daar is op zich weinig op tegen zo lang je maar HD resoluties krijgt toch?

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:52:
[...]

Tja dan heb je je eigen vraag beantwoordt, het scherm zal "rekken" ja maar daar is op zich weinig op tegen zo lang je maar HD resoluties krijgt toch?
best wel irritant toch als een ferrari 3 meter hoog lijkt? :P (quote naar wat ik gezien heb met pgr op dit scherm)
ik dacht dat de ps3 wel de 1680x1050 resolutie had. of komt het omdat dit scherm 16:10 is en de meeste games of schermen 16:9?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mijn 16:10 samsung scherm croppet het beeld gewoonweg. Momenteel heb ik enkel een 360, maar ik vermoed dat hij bij de PS3 net hetzelfde doet. Dit is de meest elegante manier om met het ratio verschil om te gaan. Er is slechts 1 spel geweest waar ik merkte dat het beeld niet "compleet" was, en dat was Guitar hero 3: Het linkerbeentje van de "a" van het activision logo wordt net afgesneden door de linkerkant van het scherm :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:51:
[...]

Dan zit je goed, want DVI is niets anders dan HDMI zonder audio. Aangezien je waarschijnlijk geen Full-HD TV hebt raad ik je aan de PS3 op 720p output te zetten, je HD-Ready TV vult het dan netjes aan. Als je de PS3 op 1080 output zet moet je TV het signaal weer gaan downscalen, en dat betekent een extra stap dus daar schiet je niks mee op. Uiteraard niet vergeten de audio via een losse audio of digitaal, via COAX of optical als je TV dat heeft, naar je TV te leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JazzySOB schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:07:
[...]

Dan zit je goed, want DVI is niets anders dan HDMI zonder audio. Aangezien je waarschijnlijk geen Full-HD TV hebt raad ik je aan de PS3 op 720p output te zetten, je HD-Ready TV vult het dan netjes aan. Als je de PS3 op 1080 output zet moet je TV het signaal weer gaan downscalen, en dat betekent een extra stap dus daar schiet je niks mee op. Uiteraard niet vergeten de audio via een losse audio of digitaal, via COAX of optical als je TV dat heeft, naar je TV te leiden.
Bedankt, maar het gaat hier om de Samsung 226BW, een pc scherm :)
En ik heb ook al iets voor het geluid. red/white naar zo'n groene (allemaal female)

Deze twee dingetjes heb ik al.
Afbeeldingslocatie: http://img256.imageshack.us/img256/7969/dsc00368gd3.th.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:55:
[...]

best wel irritant toch als een ferrari 3 meter hoog lijkt? :P (quote naar wat ik gezien heb met pgr op dit scherm)
ik dacht dat de ps3 wel de 1680x1050 resolutie had. of komt het omdat dit scherm 16:10 is en de meeste games of schermen 16:9?
Ahum HDMI is gemaakt voor Televisies enzovoort en dat het toevallig ook werkt voor een beeldscherm a la maar de consoles hebben gewoon support voor 720p,1080i/p en over het algemeen geen "custom" resoluties.

Het verschil in resolutie word door je scherm opgevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:42:
[...]

Ahum HDMI is gemaakt voor Televisies enzovoort en dat het toevallig ook werkt voor een beeldscherm a la maar de consoles hebben gewoon support voor 720p,1080i/p en over het algemeen geen "custom" resoluties.

Het verschil in resolutie word door je scherm opgevangen
Kej bedankt,

ik bedoelde zoiets zoals bij de xbox 360. daar kon je bij de instellingen de resolutie kiezen als je de vga kabel gebruikte, maar die is er niet voor de ps3 omdat ik dan een hdmi naar dvi converter zou gebruiken, domme vraag :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
JazzySOB schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:01:
Dit is naar mijn weten vanaf BluRay profile 1.1 veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
DCFreak schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:02:
[...]

Wat betreft die proxy.. download als eerste een engelse versie van die proxyserver hier. Lees vervolgens mijn oude post daar, om eea in te stellen.
thx, heeft gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Misschien een domme vraag, maar is het nou zo dat Home op den duur al het on-line gebeuren moet vervangen, dus inclusief de PS Store? Of blijft dat parallel bestaan?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Armada schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:11:
Misschien een domme vraag, maar is het nou zo dat Home op den duur al het on-line gebeuren moet vervangen, dus inclusief de PS Store? Of blijft dat parallel bestaan?
Het loopt parallel naast de PS store en de XMB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
DCFreak schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 19:02:
[...]

De disc's komen er bij mij ook met een draaiende beweging uit, itt mijn oude 60GB PS3. Wat betreft die proxy.. download als eerste een engelse versie van die proxyserver hier. Lees vervolgens mijn oude post daar, om eea in te stellen.

[...]

Ja, ik moet ongeveer op 30 a 40 cm afstand komen om de fan zachtjes te horen zoemen (in een verder doodstille kamer). Het spel was wel van HDD opgestart, dus geen draaiende blu-ray schijf op dat moment. Ik zou mij er niet al te druk over maken, mijn 60GB PS3 maakt een stuk meer lawaai en dat heb ik nooit als een probleem ervaren!
Pfff!!! ik heb serieus uren zitten proberen met links uit log copy/pasten en weer naar de store gaan en downloaden en hopen... Heb zeker wel 10+ demo's gedownload voor niks, allemaal verschillende IP instellingen geprobeert en poort op router forward... En die F@H werkt in 1 keer.. Snap niet dat ze dat niet in die tutorial hebben gezet! Iig super bedankt nu was het idd heel simpel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
GT5:P demo net dus gedownload en geprobeerd.

+ziet er vet uit, schaduwen kunnen wel beter en ik hoop dat de damagemodel wel goed word
+cockpit view, dit is toch een groot pluspunt al vind ik wel dat je soms wel erg weinig overzicht hebt omdat de camera redelijk dicht op het stuur zit en je niet om je heen kunt kijken omdat je de pookjes voor gas/remmen gebruikt
+16 auto's racen
-ik mis de dakcamera uit GT4, die was heerlijk, veel overzicht
-----a.i. groot minpunt, ze rijden echt op rails en doen niets om een botsing te voorkomen, ga maar eens tegen het verkeer in rijden, zijn gewoon zelfmoordterroristen, ze geven je ook niks de ruimte, ik nam een bocht wat krap en werd daarna half ingehaald en van de weg gedrukt

vreemd trouwens dat ik traction control en active stability management uit moet zetten wil ik fatsoenlijke tijden neerzetten, dacht dat het hulpmiddelen waren maar het zorgt er alleen voor dat je 5sec of meer langer over een rondje doet

[ Voor 14% gewijzigd door iwaarden op 27-02-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:21:
Hallo,

Bedankt,
zet je PS3 op 720p en het beeld zal iets worden uitgerekt aangezien het scherm 16:10 is en geen 16:9. Merk je overigens vrij weinig van. Alleen iets wat echt rond moet zijn is iets ovalig. M'n PS3 is hier ook aangesloten op een 226BW m.b.v. een HDMI -> DVI kabel en dat gamed prima :) Geluid los aansluiten via de "oude" ps2 aansluiting op je PS3 en gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 27-02-2008 17:49 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

KillaH87 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:35:

+ziet er vet uit, schaduwen kunnen wel beter en ik hoop dat de damagemodel wel goed word
+cockpit view, dit is toch een groot pluspunt al vind ik wel dat je soms wel erg weinig overzicht hebt omdat de camera redelijk dicht op het stuur zit en je niet om je heen kunt kijken omdat je de pookjes voor gas/remmen gebruikt
+16 auto's racen
-----a.i. groot minpunt, ze rijden echt op rails en doen niets om een botsing te voorkomen, ga maar eens tegen het verkeer in rijden, zijn gewoon zelfmoordterroristen, ze geven je ook niks de ruimte, ik nam een bocht wat krap en werd daarna half ingehaald en van de weg gedrukt
Hehe ach ja AI kan iets beter maar ja ze rijden nogal scherp in de demo ja.
vreemd trouwens dat ik traction control en active stability management uit moet zetten wil ik fatsoenlijke tijden neerzetten, dacht dat het hulpmiddelen waren maar het zorgt er alleen voor dat je 5sec of meer langer over een rondje doet
Tractie control enzo zorgt ervoor dat je op de baan blijft en dat je auto binnen de "grenzen" van zijn kunnen blijft maar te actieve TC maakt de rit wel erg Tam! Zonder TC en ASM zal je meer moeten werken maar kun je wel veel scherper rijden!

TC en ASM zijn dus leuk als je moeite hebt met de auto op de weg te houden maar het kost je tijd!

[ Voor 3% gewijzigd door swampy op 27-02-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:48:
[...]

zet je PS3 op 720p en het beeld zal iets worden uitgerekt aangezien het scherm 16:10 is en geen 16:9. Merk je overigens vrij weinig van. Alleen iets wat echt rond moet zijn is iets ovalig. M'n PS3 is hier ook aangesloten op een 226BW m.b.v. een HDMI -> DVI kabel en dat gamed prima :) Geluid los aansluiten via de "oude" ps2 aansluiting op je PS3 en gaan.
Cool, bedankt :)
Kan je misschien wat foto'tjes plaatsen van een race game?
dat soort spellen speel ik het meest en daar is het toch erg belangrijk dat de verhoudingen kloppen, anders zien de autotjes er niet erg goed uit he :P

Ik ga het geluid trouwens zo doen. Dat kan toch ook?
Afbeeldingslocatie: http://img256.imageshack.us/img256/7969/dsc00368gd3.th.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:35:-----a.i. groot minpunt, ze rijden echt op rails en doen niets om een botsing te voorkomen, ga maar eens tegen het verkeer in rijden, zijn gewoon zelfmoordterroristen, ze geven je ook niks de ruimte, ik nam een bocht wat krap en werd daarna half ingehaald en van de weg gedrukt
Dat is bij alle gran turismo's al zo geweest, zal jammer genoeg in het volle spel ook nog wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
KillaH87 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:35:

+16 auto's racen

Yep jammer van die a.i. het is ook erg gemakkelijk om te winnen lijkt het :s.
Verder vind ik sommige stukken erg donker en zie ik er bijna haast niks, vooral bij het opkomen van het rechte stuk op suzuka aan de linker kant. Heb alleen nog met bmw en skyline gereden, zijn er nog andere circuits/autos te halen of unlocken? Die japanse tekentjes zeggen me niet zo heel veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk GT5 Prologue binnen gekregen, Asia versie, helaas heeft deze ook geen Engelse menu's :'(

Afbeeldingslocatie: http://s152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_GT5Pro2008-02-2717-47-03-13.png Afbeeldingslocatie: http://s152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_GT5Pro2008-02-2718-37-54-26.png Afbeeldingslocatie: http://s152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_GT5Pro2008-02-2717-04-23-24.png

Afbeeldingslocatie: http://www.tripletags.com/uploads/A/AXEL_F_XTREME52066146.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:48:
Eindelijk GT5 Prologue binnen gekregen, Asia versie, helaas heeft deze ook geen Engelse menu's
wel....DUH :>

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.