Hmz. De bouw van de SE210 is voor de 150 euro die de set kost, niet geweldig.
Hoewel beide oordopjes geweldig klinken, en beide oordopjes nog werken, is er iets mis met de behuizing van het rechter dopje. De behuizing bestaat voor een deel uit plastic, en voor een deel uit rubber; dat is het fexibele deel waar de kabel uit komt. Ik heb net gezien dat dit rubberen gedeelte bij de rechter behuizing los aan het gaan is. Die van het linker dopje zit wel nog gewoon vast.
Eigenlijk vind ik dit best een beetje teleurstellend voor een set oordopjes van deze prijs die uitsluitend in het OV zijn gebruikt, en dan pas twee maanden. Is er eigenlijk een manier om contact op te nemen met Shure Nederland en het direct met hen af te handelen, of is de via de Apple Store (waar de dopjes gekocht zijn) beter? (De blisterverpakking heb ik uiteraard niet meer. Die heb ik ongeveer moeten vernietigen om de dopjes eruit te krijgen.)
Gelukkig heb ik mijn CX300 bewaard. Hoewel die niet in de buurt komen, kunnen ze wellicht wel nog even dienst doen als invallers.
Apple zegt zelf in de webwinkel:
Ondersteuning voor niet-Apple producten
Voor niet-Apple Producten geldt dat alle ondersteuningsverzoeken en aanspraken op garantie het best rechtstreeks bij de fabrikant kunnen worden ingediend...
Dat houdt dus in dat ik mijn Shures naar Amerika moet gaan sturen ofzo? Eigenlijk een beetje absurd. Ik weet niet eens hoe ik contact kan opnemen met Shure, vanuit Nederland. edit: Volgens de Shure website moet ik op "Shure Global" klikken voor ondersteuning buiten de USA. De distributeur in Nederland is Vivanco. Apple zegt dat ik contact op moet nemen met de fabrikant, de fabrikant zegt dat ik onder "Shure Global" moet kijken voor support, waar ik weer een 3de bedrijf vind... ik ga Vivanco maar eens bellen dan, al heb ik het gevoel dat die me terugsturen naar Apple.
Dit gaat nog leuk worden.
[
Voor 37% gewijzigd door
Katsunami op 22-04-2008 10:51
]