Ja weet je, als iedereen alleen maar negatieve dingen neerzet, dan krijg Logica ten eerste een slecht imago en dus minder joiners en ten tweede krijgen de huidige consultants er ook steeds minder zin in en dus meer leavers. De post van moneycarswomen is daar een goed voorbeeld van. Ik probeer het alleen een beetje nuanceren. Het is erg makkelijk om je frustraties op te schrijven, en vaak houden mensen de positieve dingen voor zich, of ze nemen ze voor lief.
Hier dan nog een positief puntje: Ik ben vorige week lekker naar EuroSTAR (testing conference) geweest! Was heel leuk en leerzaam. En de Logica stand had een Wii met Guitar Hero 3 staan! Ik was daar niet weg te slaan

Dus iedereen die daar ook was weet nu waarschijnlijk wel wie ik ben
Vanuit Logica konden alle test consultants die wilden op dinsdagmiddag de expo bezoeken, waarna in het Omniversum het 'test event' plaatsvond. Met o.a. informatie over de horizontalisering en de presentatie van het nieuwe TestFrame boek, wat alle aanwezigen ook mee naar huis kregen.
Mijn manager had geregeld dat ik en nog twee collega's woensdag de hele dag EuroSTAR konden bijwonen en van een andere manager van de test competence kreeg ik ook een kaartje voor de donderdag én het gala diner. Even tussen haakjes: Zo'n kaartje kost € 950,- p.p.p.d.!
Oh en ik wil ook nog even zeggen dat wij hele lieve, behulpzame en geduldige secretaresses hebben!
(FS EHV)
[
Voor 7% gewijzigd door
Xochiquetzal op 19-11-2008 08:17
]
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.