Ervaring werken bij Logica [deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 114.234 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er problemen met de Mail for Exchange server van Logica.

Ik krijg mijn mail niet meer binnen op mijn Nokia N95. Voorheen ging dat wel goed.
Sinds de naamswijziging niet meer!

CIS meldt dat ze Nokia niet ondersteunen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:44:
Wie heeft er problemen met de Mail for Exchange server van Logica.

Ik krijg mijn mail niet meer binnen op mijn Nokia N95. Voorheen ging dat wel goed.
Sinds de naamswijziging niet meer!

CIS meldt dat ze Nokia niet ondersteunen....?
MIsschien moet je de server hernoemen...? Ik heb er geen problemen mee ondervonden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dan weer geen Nokia heb.

Als je een naam wilt van een onze Indiaase vrienden kan ik je er wel een geven. Hij heeft mij een tijd geleden gehoplen met exchange vs. UIQ 3 (Sony Ericsson).

Ik hoor het wel!

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:51:
[...]

Nee. Ik bedoel dat, als je bij 32.000km een standaard golf kunt rijden zonder eigen bijdrage, je dat bij 60.000km ook kunt. Dit terwijl het leasebedrag wat Logica betaalt aan de leasemaatschappij veel hoger is in het laatste geval.
Je prive-kilometers zijn bij Logica begrensd op 13.500 per jaar. Daarboven betaal je een vergoeding van 12 cent per km (die weer aftrekbaar is van de bijtelling, dus voor dat geld rij je nog steeds niet in de auto van je partner).

Het totale aantal kilometers is dus niet van belang voor je eigen bijdrage. Wel het aantal prive kilometers. Anders kom je in de rare situatie dat je meer moet betalen voor de leaseauto als je op een project ver weg zit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:14
t_captain schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:26:
[...]

Als je zo het gemiddelde van NL neemt dan denk ik dat we onder budget zijn uitgekomen, terwijl ASBS pas gaat uitbetalen als de resultaten boven budget zijn.
Als dat inderdaad zo is (ik heb ook nog steeds niets gehoord) dan zou dat erg jammer zijn. Niet alleen omdat het het eerste jaar is van asbs maar ook omdat we in nl opzich best een goed 2007 hadden.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook bonusregelingen bestaan voor het aanbrengen van nieuwe collega's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:01:
Weet iemand of er ook bonusregelingen bestaan voor het aanbrengen van nieuwe collega's?
yep. 1500 euro geloof ik.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:59:
[...]

is inmiddels verhoogt, check op intranet bij Friends@work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Microkid schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:59:
[...]

Is 2500 euro geworden.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 11:06
Wijnands schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:15:
[...]

Als dat inderdaad zo is (ik heb ook nog steeds niets gehoord) dan zou dat erg jammer zijn. Niet alleen omdat het het eerste jaar is van asbs maar ook omdat we in nl opzich best een goed 2007 hadden.
Als het zo'n goed 2007 was dan zou je ook een bonus krijgen.

Maargoed, er is nog niks bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLuca schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:10:
[...]

MIsschien moet je de server hernoemen...? Ik heb er geen problemen mee ondervonden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dan weer geen Nokia heb.

Als je een naam wilt van een onze Indiaase vrienden kan ik je er wel een geven. Hij heeft mij een tijd geleden gehoplen met exchange vs. UIQ 3 (Sony Ericsson).

Ik hoor het wel!
Ja stuur hem maar door voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Wijnands schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:15:
[...]

Absoluut mee eens, geen bonus is altijd jammer :)

Ik kan het ook mis hebben, want het ASBS is me nooit voor 100% duidelijk geworden. Wat ik wel weet: er zijn twee factoren die de bonus bepalen: je persoonlijke OPR (beoordeling) en het resultaat van Logica NL.

Met resultaat wordt waarschijnlijk naar goed LCMG gebruik de winst bedoeld. Of dat de EBIT / EBITDA winst is, of de nettowinst is me niet duidelijk.

Bovendien: die "resultaat" factor is relatief gedefinieerd. NL resultaat "op budget" of slechter=0 bonus, daarboven loopt de factor op. Niemand heeft me goed uitgelegd wat het budget nou is.
Als budget gelijk is aan de som van de kosten op de begroting (wat wel logisch klinkt), dan is het percentage-boven-budget in feite de brutomarge van NL. In dat geval kun je wel een bonus tegemoet zien, want we hebben best een marge gedraaid afgelopen jaar. Zie persbericht van de jaarcijfers en kijk bij de resultaten naar regio --> NL.
Maar het kan ook dat in "budget" een prognose voor de gewenste winst is opgenomen. In dat geval krijg je pas een bonus als NL de target heeft overtroffen. Dan zie ik het niet zo zitten, zie mijn eerdere post over de performance in de eerste 10 maanden van 2007 (toen zaten we overall nog onder de target vanwege matige performance van NL FS).

Dus: elke ochtend kijken of er iets in je schoen zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

t_captain schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:24:
[...]

Absoluut mee eens, geen bonus is altijd jammer :)

Ik kan het ook mis hebben, want het ASBS is me nooit voor 100% duidelijk geworden. Wat ik wel weet: er zijn twee factoren die de bonus bepalen: je persoonlijke OPR (beoordeling) en het resultaat van Logica NL.

Met resultaat wordt waarschijnlijk naar goed LCMG gebruik de winst bedoeld. Of dat de EBIT / EBITDA winst is, of de nettowinst is me niet duidelijk.

Bovendien: die "resultaat" factor is relatief gedefinieerd. NL resultaat "op budget" of slechter=0 bonus, daarboven loopt de factor op. Niemand heeft me goed uitgelegd wat het budget nou is.
Als budget gelijk is aan de som van de kosten op de begroting (wat wel logisch klinkt), dan is het percentage-boven-budget in feite de brutomarge van NL. In dat geval kun je wel een bonus tegemoet zien, want we hebben best een marge gedraaid afgelopen jaar. Zie persbericht van de jaarcijfers en kijk bij de resultaten naar regio --> NL.
Maar het kan ook dat in "budget" een prognose voor de gewenste winst is opgenomen. In dat geval krijg je pas een bonus als NL de target heeft overtroffen. Dan zie ik het niet zo zitten, zie mijn eerdere post over de performance in de eerste 10 maanden van 2007 (toen zaten we overall nog onder de target vanwege matige performance van NL FS).

Dus: elke ochtend kijken of er iets in je schoen zit ;)
Het ging inderdaad om het gebudgetteerde resultaat van Nederland en helaas wordt er dan gekeken naar alle divisies en dus ook naar Finance én IDT, wiens resultaten volgens de geruchten er voor gezorgd hebben dat het gebudgetteerde resultaat niet behaald is.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Is er niet een forum op workspace waar we dit kunnen bespreken? Dit wordt volgens mij veel te gedetailleerd voor het topic-doel.

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dat is zeker de moeite waard dus. Het punt is echter dat ik op dit moment nog niet formeel in dienst ben. Ik heb vanochtend het contract op de bus gedaan, en ik zal begin mei aan de slag gaan. Een vriend van mij is echter ook geïnteresseerd in Logica. Zou hij moeten wachten tot 1 mei om zijn CV in te sturen of kan dit ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeropdracht bij een concurrent van Logica (Getronics Pinkroccade) en wil me een beetje oriënteren op geschikte banen/bedrijven waar ik zou kunnen solliciteren nadat ik mijn opleiding afgerond heb.
Ik woon in Limburg en ben eigenlijk ook op zoek naar een baan in het zuiden. Echter is het aanbod hier in het zuiden niet geweldig. Eigenlijk wordt het pas interessant vanaf Eindhoven. Maar dat zie ik niet zo zitten, omdat dat een vervelend stuk rijden is (zo'n anderhalf uur en grote kans op files).
Nu zie ik hier en op de site van Logica dat zij ook een vestiging hebben in Maastricht. Weet iemand welke werkzaamheden deze vestiging uitvoert en of hier wellicht interessante banen voor een afgestudeerde HBO (Informatie Management) student beschikbaar zijn?

Groet.

Ps. Andere suggesties van mooie bedrijven in het zuiden zijn natuurlijk ook welkom :)

[ Voor 5% gewijzigd door Spurlie op 09-04-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Ik heb regelmatig contact met wat AMS collega's die dingen doen voor telecom bedrijven. Die werken vanuit de vestiging maastricht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:41
Even als complete buitenstaander (en dus niet gehinderd door enige feitenkennis): hou er wel rekening mee dat Vodafone het hoofdkantoor van Maastricht naar Amsterdam gaat verhuizen. De kans dat daardoor werk voor Logica van Maastricht naar Amsterdam meeverhuisd zou ik voor de hand vinden liggen. Lijkt me wel even een puntje om uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is een open dag op zaterdag 19 april vanaf 10 uur in het Theater aan het Vrijthof in Maastricht.
kom eens praten :)
CubicQ schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:55:
Even als complete buitenstaander (en dus niet gehinderd door enige feitenkennis): hou er wel rekening mee dat Vodafone het hoofdkantoor van Maastricht naar Amsterdam gaat verhuizen. De kans dat daardoor werk voor Logica van Maastricht naar Amsterdam meeverhuisd zou ik voor de hand vinden liggen. Lijkt me wel even een puntje om uit te zoeken.
Logica heeft meer klanten in Zuid-Limburg dan alleen Vodafone. Er is werk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:50:
[...]
er is een open dag op zaterdag 19 april vanaf 10 uur in het Theater aan het Vrijthof in Maastricht.
kom eens praten :)
Dat klinkt interessant! Ik zie nu ook een artikel op de site staan.
Ik weet niet of jij meer van de open dag weet. Maar in het artikel op de site gaat het over een open dag voor ervaren ICT Professionals, is deze dag dan voor een starter ook interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:21:
[...]

Wow, dat is zeker de moeite waard dus. Het punt is echter dat ik op dit moment nog niet formeel in dienst ben. Ik heb vanochtend het contract op de bus gedaan, en ik zal begin mei aan de slag gaan. Een vriend van mij is echter ook geïnteresseerd in Logica. Zou hij moeten wachten tot 1 mei om zijn CV in te sturen of kan dit ook anders?
Volgens mij moet jij eerst door je proeftijd heen zijn om voor de aanbrengbonus in aanmerking te komen. Maar dat durf ik je niet met 100% zekerheid te zeggen.
En zijn CV in sturen moet jij doen(via friends@work).
CubicQ schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:55:
hou er wel rekening mee dat Vodafone het hoofdkantoor van Maastricht naar Amsterdam gaat verhuizen.
Die zijn toch juist een paar jaar geleden van Amsterdam naar Maastricht verhuisd?
En nu weer terug! :?

[ Voor 51% gewijzigd door Donde op 10-04-2008 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donde schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:03:
Die zijn toch juist een paar jaar geleden van Amsterdam naar Maastricht verhuisd?
En nu weer terug! :?
"Vodafone's verhuisperikelen" op Intermediair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Donde schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:03:
[...]

Volgens mij moet jij eerst door je proeftijd heen zijn om voor de aanbrengbonus in aanmerking te komen. Maar dat durf ik je niet met 100% zekerheid te zeggen.
En zijn CV in sturen moet jij doen(via friends@work).
Daarvan is mij niets bekend. Wel geldt de regel dat de kandidaat die jij introduceert door zijn/haar proeftijd heen moet voordat jij je bonus van 2500,- ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t_captain schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:53:
[...]

Daarvan is mij niets bekend. Wel geldt de regel dat de kandidaat die jij introduceert door zijn/haar proeftijd heen moet voordat jij je bonus van 2500,- ontvangt.
het klopt dat je ook door je eigen proeftijd heen moet zijn en bovendien moet je ook nog in dienst zijn ten tijde van uitkering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:23:
[...]

het klopt dat je ook door je eigen proeftijd heen moet zijn en bovendien moet je ook nog in dienst zijn ten tijde van uitkering :)
Dat dacht ik dus ook en dat lijkt me ook logisch dat de aanbrenger ook door zijn proeftijd heen is.

[ Voor 16% gewijzigd door Donde op 10-04-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan ook niet anders, omdat je pas iemand aan kunt melden zodra je in dienst bent. Aangenomen dat de proeftijd voor ieder even lang is (dat is i.i.g. zo voor contracten voor onbepaalde tijd), kan de nieuwe pas door de proeftijd heen zijn als je dat zelf ook bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bericht verwijderd

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Het gonst van de geruchten, zal in de volgende OR vergadering 's vragen wanneer er officieel bericht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:42:
[...]

Ja stuur hem maar door voor de zekerheid
Al een antwoord? Zit namelijk met hetzelfde probleem (heb ook een nokia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:52:
[...]

Nee CIS is traag. Voorheen werkte het altijd met Symbian,

Erg vreemd, en vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:52:
[...]

CIS heeft weliswaar aanpassingen gedaan in mijn configuratie. Maar ik zou als ik jou was, eerst je profiel van M for E verwijderen en weer opnieuw aanmaken.

Dat schijnt ook te werken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 07:51:
[...]

CIS heeft weliswaar aanpassingen gedaan in mijn configuratie. Maar ik zou als ik jou was, eerst je profiel van M for E verwijderen en weer opnieuw aanmaken.

Dat schijnt ook te werken. _/-\o_
Ga ik direct doen. Welk exchange server adres gebruik je, want volgens mij ga ik daar al de mist in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRJ008
  • Laatst online: 17-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:24:
[...]

Ga ik direct doen. Welk exchange server adres gebruik je, want volgens mij ga ik daar al de mist in?
Server = eas.logicacmg.com (voor hoe lang nog, weet ik niet :) )
Sinds een week of twee, is India bezig om niet geautoriseerde gebruikers van EAS te disablen.. Dit was bij mij ook het geval.
Je kunt je officieel alsnog aanmelden voor de 'pilot' op het [url="http://cis/navigatie/calls_b/servicecall.cfm?call_id=240&action=new"]intranet [/url]:
Wel even toestemming aan je manager vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NRJ008 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:14:
[...]

Server = eas.logicacmg.com (voor hoe lang nog, weet ik niet :) )
Sinds een week of twee, is India bezig om niet geautoriseerde gebruikers van EAS te disablen.. Dit was bij mij ook het geval.
Je kunt je officieel alsnog aanmelden voor de 'pilot' op het [url="http://cis/navigatie/calls_b/servicecall.cfm?call_id=240&action=new"]intranet [/url]:
Wel even toestemming aan je manager vragen.
Dank dank _/-\o_

CIS mag ook voor mij even aan de gang gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bericht verwijderd

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:56:
het is 18 april en nog steeds niks gehoord over de bonus :(
iemand al iets opgevangen hierover?
<laat maar>

[ Voor 35% gewijzigd door avotar op 18-04-2008 18:30 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had deze week een company meeting en daar is door manager gezegd dat het ASBS niets zal opleveren voor ons. :(

Uitleggen kunnen ze het niet maar had niet officieel gehoord dat het de volgende keer per divisie bepaald gaat worden. Als nu een divisie iets minder presteert heeft dat een nadelig effect op de goede divisies.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:56:
het is 18 april en nog steeds niks gehoord over de bonus :(
iemand al iets opgevangen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe HBO Bedrijfseconomie (weet niet of ik iets bij Logica te zoeken heb dan), maar ik zag altijd in Nieuwegein een mooie vestiging staan maar nu lijkt het wat verlaten.
Betekend dit dat de vestiging in Nieuwegein is verkocht of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Ja, Nieuwegein zat voornamelijk telecom products, da's vorig jaar verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:03:
Ik had deze week een company meeting en daar is door manager gezegd dat het ASBS niets zal opleveren voor ons. :(

Uitleggen kunnen ze het niet maar had niet officieel gehoord dat het de volgende keer per divisie bepaald gaat worden. Als nu een divisie iets minder presteert heeft dat een nadelig effect op de goede divisies.

[...]
En dat vind ik terecht ook. Als er bedrijfssbreed een grote verandering doorgevoerd moet worden en ze beginnen bij één divisie met de implementatie, dan draait deze divisie ook op voor de evt. 'leerkosten'. De koploper vangt de meeste wind, hè? Maar daardoor gat het wel soepeler bij de rest.
Sowieso zijn we één bedrijf. Ik zou het behoorlijk zuur vinden als collega's van een andere divisie een bonus zouden krijgen en wij niet. Alsof ik er iets aan kan doen dat mijn divisie een minder goed jaar achter de rug heeft.

Dit is al zo bij andere onderdelen, zoals divisiefeesten, kerstfeest, achterbandagen, etc. Dat verschilt ook per divisie. Dus als je bij de juiste divisie terecht komt, dan heb je van alles het beste, maar als je de pech hebt dat jouw divisie minder presteert, heb je geen feestjes, geen achterbandag, een sober kerstfeest en ook nog geen bonus, terwijl je van collega's hoort hoe vet hun laatste feest was?

Sorry, maar dat schept niet echt een eenheidsgevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IDT Jaarfeest was daarom ook een succes ;)
Bier, fris en cocktails....helaas geen coronoa's.

De BBQ en catering was ook uitstekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Laatst online: 23-08 16:56
hmm... "Logica schrapt 1300 banen"

Vooral administratieve en management functies moeten het ontgelden. Het werd tijd dat er gesneden wordt in deze niet-billeble functiegroepen.

Als ik zie wat ik binnenhaal voor de vestiging en ervoor terug krijg...

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
DaLuca schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:13:
Waarvan sowieso al 500 in de UK. En de overige 700 zijn verspreid over alle vestigingen in alle landen. Dus niet echt iets om je zorgen over te maken.

Deze reorganisatie heeft FS trouwens al achter de rug, als ik het goed begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
DaLuca schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:13:

Vooral administratieve en management functies moeten het ontgelden. Het werd tijd dat er gesneden wordt in deze niet-billeble functiegroepen.

Als ik zie wat ik binnenhaal voor de vestiging en ervoor terug krijg...
Als ik kijk hoe weinig secretaresse's we hier hebben en hoe druk die meiden het hebben....

Wat je binnenhaalt, tja, tijd voor een baan als freelancer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Wijnands schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:41:
[...]

Als ik kijk hoe weinig secretaresse's we hier hebben en hoe druk die meiden het hebben....
Dan kan het best wel zo zijn dat er dáár niet gesneden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xochiquetzal schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:23:
[...]
Dan kan het best wel zo zijn dat er dáár niet gesneden wordt.
Ja inderdaad meis :)

In Eindhoven is er een behoorlijk 'te kort'.
Dit in de trant van teveel werk per secretaresse.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Kan niet wachten op de ASBS Bonus.... :9 8)7 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
turbopinda schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:52:
Kan niet wachten op de ASBS Bonus.... :9 8)7 ...
Trakteer je op taart als je 'm binnen hebt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
Nou het is maar afwachten of ie komt?????? niemand schijnt te weten wat de multiplier wordt haha sommige roepen 0 en dat zou ergggg zuur zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

turbopinda schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:40:
Nou het is maar afwachten of ie komt?????? niemand schijnt te weten wat de multiplier wordt haha sommige roepen 0 en dat zou ergggg zuur zijn!
IDT heeft wel goed gedraaid toch ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Royz schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:29:
[...]

IDT heeft wel goed gedraaid toch ;)
Bij mijn laatste gegevens heeft PS ruim boven de target gedraaid, FS nauwelijks winst gemaakt, EUT iets boven target, IDT iets onder de target.

Als deze gegevens t.o.v. dezelfde target zijn als de target die wordt gebruikt voor ASBS, dan zie ik het niet zo best in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

t_captain schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:48:
[...]

Bij mijn laatste gegevens heeft PS ruim boven de target gedraaid, FS nauwelijks winst gemaakt, EUT iets boven target, IDT iets onder de target.

Als deze gegevens t.o.v. dezelfde target zijn als de target die wordt gebruikt voor ASBS, dan zie ik het niet zo best in.
Naar minj weten zit hij ook bij PS en die bedoelde ik ook, geen idee waarom ik IDT zei 8)7

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
Nou ik vind alles best, als het maar geen 0 is want dan krijgen we nix. We wachten rustig af! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
  • Laatst online: 30-09-2024
Afgelopen maandag op de locatiemeeting in Groningen:
"Geen Bonus!"

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Unox: the worst OS!

Wijnands schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:41:

Als ik kijk hoe weinig secretaresse's we hier hebben en hoe druk die meiden het hebben...
[Off topic] Wijnands, ik vind bovenstaande opmerking in combinatie met jouw avatar HILARISCH! :9~

@ Testert: Geen bonus? Join the club, haha!

[ Voor 28% gewijzigd door hbokh op 23-04-2008 23:03 ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Dat gaat over salarisverhogingen, niet over bonussen. De bonden eisen daar 3,5% salarisverhoging. Ze krijgen 2%.

Met 3,5% zou ik ook geen genoegen nemen. Nog 3 maanden en we weten het :D

Sowieso slechte zaak bij Atos. Startsalaris voor schoolverlaters is volgens mijn laatste bronnen € 2.000,- bruto + € 550,- leasevergoeding. Bij Logica is dit € 2.100,- (laatst wéér omhoog gegaan) + € 735,- leasevergoeding.

[ Voor 20% gewijzigd door Xochiquetzal op 23-04-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

Xochiquetzal schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:54:
[...]

Dat gaat over salarisverhogingen, niet over bonussen. De bonden eisen daar 3,5% salarisverhoging. Ze krijgen 2%.

Met 3,5% zou ik ook geen genoegen nemen. Nog 3 maanden en we weten het :D

Sowieso slechte zaak bij Atos. Startsalaris voor schoolverlaters is volgens mijn laatste bronnen € 2.000,- bruto + € 550,- leasevergoeding. Bij Logica is dit € 2.100,- (laatst wéér omhoog gegaan) + € 735,- leasevergoeding.
Het grote voordeel van Atos is dat je veel meer mogelijkheden hebt om buiten de randstad te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Hoe dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Xochiquetzal schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:54:
[...]

Ik moet daar wel een ding aan toevoegen: AO heeft een 13e maand, een arbeidsvoorwaarde die je in de IT consultancy/detachering niet veel ziet.
--> Jaarsalaris starter AO: 27.919
--> Jaarsalaris starter Logica: 27.299

Overigens ben ik van mening dat Logica in het algemeen wel beter betaalt dan AO.

Ten eerste in de loonstijging na de indiensttreding. Bij veel detacheerders zie je dat hun juniors qua loonstijging enorm achterblijven bij hun collega's in vaste dienst bij de klant. Die krijgen bijvoorbeeld 2x per jaar 70 euro verhoging + CAO, de consultants stijgen maar eens per jaar 5%.
Bij Logica kan je redelijk snel 500 euro toevoegen aan je startsalaris.

Verder zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden wat beter. Bijvoorbeeld hogere leasenorm en vrije merkenkeuze, maar ook de werkgeversbijdrage in de zorgezekering ligt wat hoger (ondanks de beperking van januaru 2007)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
avotar schreef op donderdag 24 april 2008 @ 07:14:
[...]

Het grote voordeel van Atos is dat je veel meer mogelijkheden hebt om buiten de randstad te werken.
Daarin kan ik me niet vinden. Logica heeft 12 locaties in Nederland, waarvan 5 buiten de randstad (Eindhoven, Arnhem, Groningen, Leeuwarden en Maastricht).

Het hangt enigszins af van de branche waarin je werkt. Zit je in de financiele IT en in het bijzonder in de bankwereld, dan ben je vaak gebonden aan de randstad. Daar verandert geen detacheerder iets aan, het komt gewoon omdat de meeste grote banken daar zitten.
In de industrie ligt het anders, daar zitten de klanten zowel in de randstad (vooral regio Rotterdam is erg groot) als elders. Denk aan de electronica rond Eindhoven en de chemie in zuid-Limburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

t_captain schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:52:
[...]

Daarin kan ik me niet vinden. Logica heeft 12 locaties in Nederland, waarvan 5 buiten de randstad (Eindhoven, Arnhem, Groningen, Leeuwarden en Maastricht).

Het hangt enigszins af van de branche waarin je werkt. Zit je in de financiele IT en in het bijzonder in de bankwereld, dan ben je vaak gebonden aan de randstad. Daar verandert geen detacheerder iets aan, het komt gewoon omdat de meeste grote banken daar zitten.
In de industrie ligt het anders, daar zitten de klanten zowel in de randstad (vooral regio Rotterdam is erg groot) als elders. Denk aan de electronica rond Eindhoven en de chemie in zuid-Limburg.
Nou daar kan ik me niet helemaal in vinden t_captain.

Het ligt aan je werkzaamheden, dat wel, maar zeker als je niet veel in huis bent, maar vooral bij de klant, ben je afhankelijk van waar de klant zit.
Nu ben ik de eerste om toe te geven dat als je diep in Zeeland zit, je ervanuit moet gaan dat je meer reistijd hebt als bij een vestiging als Rotterdam hoort, maar Logica heeft er verder geen klanten zitten, terwijl AO bv zit bij Delta, EPZ, etc....

Maar ik hoor graag dat ik er naast zit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om 32 uur verdeeld over vier dagen (of 4 x 9 uur) te werken bij Logica?

Zo ja, is dit iets wat in de arbeidsvoorwaarden geregeld is of ben je afhankelijk van de goodwill van je manager/opdrachtgever/etc..?

Alle info hierover is welkom,

groet, Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
hbokh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:54:
[...]

[Off topic] Wijnands, ik vind bovenstaande opmerking in combinatie met jouw avatar HILARISCH! :9~
:) Daar had ik even niet op gelet.

4x9 is sowiso mogelijk, 4x8 weet ik niet helemaal zeker maar ik dacht 't wel. Wel heb je kans dat je dan niet naar bepaalde klanten gestuurd wordt omdat ze geen parttimers willen hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Wijnands op 24-04-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:10:
Weet iemand of het mogelijk is om 32 uur verdeeld over vier dagen (of 4 x 9 uur) te werken bij Logica?

Zo ja, is dit iets wat in de arbeidsvoorwaarden geregeld is of ben je afhankelijk van de goodwill van je manager/opdrachtgever/etc..?

Alle info hierover is welkom,

groet, Lars
Dit is wat HR er over zegt: "Alle medewerkers komen in beginsel in aanmerking voor Parttime werk. Medewerkers kunnen hun Manager verzoeken om Parttime te werken. Het verzoek wordt ingewilligd, tenzij zwaarwegende bedrijfs- en dienstbelangen zich daartegen verzetten."

Alles is eigenlijk mogelijk in overleg met je manager. Ook 36 uur over 4 dagen kan. (Voor 'Logicanen': intranet, zoekterm "parttime protocol").

Overigens wordt de leasenorm verlaagd met de verhouding van het parttime werk, dus bij 32 uur wordt het 80% x 735 = 588 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:22:
[...]

Dit is wat HR er over zegt: "Alle medewerkers komen in beginsel in aanmerking voor Parttime werk. Medewerkers kunnen hun Manager verzoeken om Parttime te werken. Het verzoek wordt ingewilligd, tenzij zwaarwegende bedrijfs- en dienstbelangen zich daartegen verzetten."

Alles is eigenlijk mogelijk in overleg met je manager. Ook 36 uur over 4 dagen kan. (Voor 'Logicanen': intranet, zoekterm "parttime protocol").
Geweldig bedankt dat je dat voor me hebt uitgezocht _/-\o_
Geldt het bovenstaande ook als je in dienst komt als starter, vanwege kids alleen op vier dagen kunt werken?? Of sturen ze je gelijk weg bij het sollicitatiegesprek als je dat ter sprake bengt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Ik heb hier sinds kort een collega zitten die ook parttime werkt vanwege kids. Moet dus mogelijk zijn. Ik zou 't wel meteen aangeven bij HR als je daar contact mee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil me aanmelden voor de software testen masterclass, krijg je dan tijdens de sollicitatiedag een vakinhoudelijke test? Waar gaat zo'n test dan over? Wat kan ik verwachten? Kan ik ervoor oefenen? Tips? Wie wil mij ermee helpen, mailen kan ook.

Groet, Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
Nee die krijg je niet Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie, maar wat bedoel je precies?
Nee je krijgt de tips niet :'( of Nee, je krijgt geen vakinhoudelijke test (hoop het laatste pfffff...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:58:
[...]

Nee je krijgt de tips niet :'( of Nee, je krijgt geen vakinhoudelijke test (hoop het laatste pfffff...)
Als je voor een masterclass begint krijg je volgens mij zelden een vakinhoudelijke test.
Ik moest drie jaar geleden een presentatie geven over een vrij gekozen onderwerp binnen de IT.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:44:
Wil me aanmelden voor de software testen masterclass, krijg je dan tijdens de sollicitatiedag een vakinhoudelijke test? Waar gaat zo'n test dan over? Wat kan ik verwachten? Kan ik ervoor oefenen? Tips? Wie wil mij ermee helpen, mailen kan ook.

Groet, Lars
Nou, hopelijk welkom aan boord.

De sollicitatiepriocedure bij Logica betaat uit een dagdeel met een aantal gesprekken:
- korte kennismaking met de director van de afdeling
- eerste gesprek met een consultant (potentiele collega), nadruk op vakkennis
- tweede gesprek met een competence manager (direkt leidinggevende), algemeen sollicitatiegesprek
- derde gesprek met de director, om het aanbod te bespreken.

Tussen de gesprekken word je steeds een paar minuten alleen gelaten, in die tijd komen de drie interviewers kort samen om te bepalen of de procedure doorgaat of wordt afgebroken.
In dat geval krijg je meteen feedback waarom je wordt afgewezen.
Maar laten we daar niet van uitgaan, als het goed is dan zit je er op het eind nog en dan krijg je een aanbod, bruto-netto berekening en contract om samen met de director door te nemen.
De aanbieding mag je mee naar huis nemen en is een week geldig.

Bij mijn weten is er voor masterclasses geen andere procedure dan de algemene procedure die ik hierboven heb beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:58:
[...]

Dat laatste dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd. Ik heb ook gesolliciteerd voor de masterclass software testen...(vorige week) en kreeg wel een test.

Had goede score gelukkig, en heb het aanbod ook aangenomen (begin per 5 mei locatie Groningen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:09:
[...]

Vreemd. Ik heb ook gesolliciteerd voor de masterclass software testen...(vorige week) en kreeg wel een test.

Had goede score gelukkig, en heb het aanbod ook aangenomen (begin per 5 mei locatie Groningen).
Gefeliciteerd Bols, en succes in je nieuwe baan.

De test die jij kreeg, wat voor test was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
  • Laatst online: 30-09-2024
@ Bols > Blijkbaar wist je Ruud nog niet met je cv te overtuigen ;)

@ Lars > Reken erop dat je een test krijgt voorgelegd Lars. Je oriënteert je tenslotte op de testwereld... Het laatste wat mij verteld is, is dat het niet teveel voorstelt. Testen is in feite niet meer dan:
- krijgt de opdrachtgever wat hij/zij graag wil hebben?
- wat zijn de mogelijkheden qua budget, tijd, techniek, resources ed?
- hoeveel effort steek ik in welke priorititeiten?

Laat blijken dat je met de klant meedenkt en verantwoord hoe je er voor zorgt dat elke in test gestoken euro het maximale oplevert.

@ beide > Veel plezier gewenst in de testwereld!

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnbaar krijg je bij Logica een leasevergoeding van € 735,- Wat gebeurt er als je een goedkopere auto neemt? Krijg je het restant dan (deels) uitbetaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 13:24:
Schijnbaar krijg je bij Logica een leasevergoeding van € 735,- Wat gebeurt er als je een goedkopere auto neemt? Krijg je het restant dan (deels) uitbetaald?
Staat allemaal in de openingspost :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 13:34:
Staat allemaal in de openingspost :)
Ah, de openingspost is informatiever dan ik dacht :)
(...) Kies je goedkoper, dan krijg je de helft van het prijsverschil vergoed. (...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Testert schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:51:
@ Bols > Blijkbaar wist je Ruud nog niet met je cv te overtuigen ;)

@ Lars > Reken erop dat je een test krijgt voorgelegd Lars. Je oriënteert je tenslotte op de testwereld... Het laatste wat mij verteld is, is dat het niet teveel voorstelt. Testen is in feite niet meer dan:
- krijgt de opdrachtgever wat hij/zij graag wil hebben?
- wat zijn de mogelijkheden qua budget, tijd, techniek, resources ed?
- hoeveel effort steek ik in welke priorititeiten?

Laat blijken dat je met de klant meedenkt en verantwoord hoe je er voor zorgt dat elke in test gestoken euro het maximale oplevert.

@ beide > Veel plezier gewenst in de testwereld!
Klopt inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Wijnands schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:20:
[...]

:) Daar had ik even niet op gelet.

4x9 is sowiso mogelijk, 4x8 weet ik niet helemaal zeker maar ik dacht 't wel. Wel heb je kans dat je dan niet naar bepaalde klanten gestuurd wordt omdat ze geen parttimers willen hebben.
4x8 is heel goed mogelijk. Zeker bij FS, want bij de banken zelf werken ze ook allemaal maar 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bericht verwijderd

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:32:
heeft iemand enig idee wat je als starter kunt verwachten qua gemiddelde salarisverhoging op jaarbasis (in procenten) bij Logica?.

Ik ben vorig jaar mei begonnen bij Logica en heb toen door "te vroeg in dienst" de eerste salaris ronde gemist. In de tussentijd is het salaris wel omhoog gegaan omdat de startsalarissen zijn opgekrikt (dus die van mij ging ook mee)

Iemand enig idee waar ik aan moet denken?
Misschien dat daar door een van de andere starters wat over gezegd kan worden, want er bestaan voor "jullie" wellicht andere regelingen.

Normaliter hangt het af van de ruimte die je manager gekregen heeft en van je review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:32:

Ik ben vorig jaar mei begonnen bij Logica en heb toen door "te vroeg in dienst" de eerste salaris ronde gemist.
Voor zover ik weet ga je als starter sowieso het eerste jaar niet met de reguliere salarisverhogingen mee, maar krijg je eerst een verhoging van 0-100 euro, daarna een verhoging van 0-200 euro en ga je daarna met de reguliere salarisverhogingen mee. Ik ben van maart 2007 en ik ga nu in juli ook pas voor het eerst 'regulier' mee. Maar dit geldt dus voor starters, dus schoolverlaters of anderen zonder werkervaring in het vakgebied waar je voor wordt aangenomen.
Dus als het goed is heb jij in januari je eerste (echte) verhoging gehad (dus de verhoging i.v.m. de verhoging van de startsalarissen niet meegerekend) en in juli je tweede en ga je volgend jaar juli mee met de reguliere verhogingen.

[ Voor 13% gewijzigd door Xochiquetzal op 03-05-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen (maandag) begin ik bij Logica. In de brief die ik heb gekregen wordt gesproken over een introductiedag, maar staat helaas niet expliciet bij wie ik me om 8.30 moet melden. Gezien het weekend is, kan ik helaas niemand bereiken. Moet ik me maandagochtend melden bij de competence manager van mijn team, of weten ze bij de receptie wel bij wie ik moet melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 09:39:
Morgen (maandag) begin ik bij Logica. In de brief die ik heb gekregen wordt gesproken over een introductiedag, maar staat helaas niet expliciet bij wie ik me om 8.30 moet melden. Gezien het weekend is, kan ik helaas niemand bereiken. Moet ik me maandagochtend melden bij de competence manager van mijn team, of weten ze bij de receptie wel bij wie ik moet melden?
Je moet je gewoon bij de receptie melden, daar zal je opgehaald worden

Weet jij misschien of het starters loon op dit moment inderdaad verhoogt is naar 2100 ?
Zijn er bij jou al afspraken gemaakt dat je bijv na 3 maanden alweer omhoog zou gaan in salaris?

Johnnyv postte dit een paar dagen geleden maar ik heb daar verder nog nooit iemand over gehoord...

[ Voor 99% gewijzigd door NoReseth op 04-05-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squall schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:07:
Je moet je gewoon bij de receptie melden, daar zal je opgehaald worden
Maar moet ik dan bij de receptie naar iemand vragen, of staat mijn naam daar op een of andere lijst? Toen ik daar kwam voor mijn sollicitatiegesprek wisten ze bij de receptie (in eerste instantie) ook van niets.
Weet jij misschien of het starters loon op dit moment inderdaad verhoogt is naar 2100 ?
Zijn er bij jou al afspraken gemaakt dat je bijv na 3 maanden alweer omhoog zou gaan in salaris?

Johnnyv postte dit een paar dagen geleden maar ik heb daar verder nog nooit iemand over gehoord...
Ik heb begin april mijn contract ondertekend. Dit was nog voor 2000 p/m. Nu schijnt het alweer 2100 te zijn en voel ik me enigszins genaaid :) Er zijn bij mij overigens geen concrete afspraken gemaakt over salarisverhoging. Wel werd er gezegd dat na een aantal maanden (volgens mij 6, maar dit weet ik niet zeker), het salaris omhoog ging. Zo werd er ook gezegd dat ik na 1 jaar op 2300 zou zitten, tenzij ze niet tevreden waren. Dit is echter niet vastgelegd, maar ik kreeg de indruk dat dit standaard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:34:
[...]

Maar moet ik dan bij de receptie naar iemand vragen, of staat mijn naam daar op een of andere lijst? Toen ik daar kwam voor mijn sollicitatiegesprek wisten ze bij de receptie (in eerste instantie) ook van niets.

[...]

Ik heb begin april mijn contract ondertekend. Dit was nog voor 2000 p/m. Nu schijnt het alweer 2100 te zijn en voel ik me enigszins genaaid :) Er zijn bij mij overigens geen concrete afspraken gemaakt over salarisverhoging. Wel werd er gezegd dat na een aantal maanden (volgens mij 6, maar dit weet ik niet zeker), het salaris omhoog ging. Zo werd er ook gezegd dat ik na 1 jaar op 2300 zou zitten, tenzij ze niet tevreden waren. Dit is echter niet vastgelegd, maar ik kreeg de indruk dat dit standaard was.
Voor je solli moest je inderdaad vragen naar een bepaald persoon.
Echter voor je eerste werkdag (induction) ligt er een lijst bij de receptie, iedereen wordt om 08.30 opgehaald.

Wat betreft je joiners salaris, dat was bij mij ook 2000 (in januari gejoined) en is zover ik begreep al in februari verhoogd naar 2100. Ik heb al verschillende collega's gesproken die zeggen dat het bij mij waarschijnlijk zelfs nog verhoogd zal worden. Dus dan neem ik aan dat dat bij jou ook het geval zal zijn.
Wat betreft die 2300, dat komt dus wel deels overeen met wat Johny zei. Ik ga morgen of overmorgen het een en ander binnen Logica navragen om echt concreet antwoorden te krijgen.
Zodra ik deze heb zal ik ze hier wel weer neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squall schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:18:
Voor je solli moest je inderdaad vragen naar een bepaald persoon.
Echter voor je eerste werkdag (induction) ligt er een lijst bij de receptie, iedereen wordt om 08.30 opgehaald.

Wat betreft je joiners salaris, dat was bij mij ook 2000 (in januari gejoined) en is zover ik begreep al in februari verhoogd naar 2100. Ik heb al verschillende collega's gesproken die zeggen dat het bij mij waarschijnlijk zelfs nog verhoogd zal worden. Dus dan neem ik aan dat dat bij jou ook het geval zal zijn.
Wat betreft die 2300, dat komt dus wel deels overeen met wat Johny zei. Ik ga morgen of overmorgen het een en ander binnen Logica navragen om echt concreet antwoorden te krijgen.
Zodra ik deze heb zal ik ze hier wel weer neerzetten.
Bedankt. Weet je overigens ook hoe het zit met de tijdelijke huurauto? Ik heb hiervoor een formulier ingevuld, en een tweetal emails hierover gestuurd naar het email adres dat op de formulier zat, maar ik heb nog steeds niets ervan gehoord. Krijg je deze auto tijdens de introductiedag, of is er in mijn geval iets fout gegaan? Voor morgen heb ik overigens al ander vervoer geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:42:
[...]

Bedankt. Weet je overigens ook hoe het zit met de tijdelijke huurauto? Ik heb hiervoor een formulier ingevuld, en een tweetal emails hierover gestuurd naar het email adres dat op de formulier zat, maar ik heb nog steeds niets ervan gehoord. Krijg je deze auto tijdens de introductiedag, of is er in mijn geval iets fout gegaan? Voor morgen heb ik overigens al ander vervoer geregeld :)
Je gaat heen met de trein en komt terug met je huurauto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
Iemand officieel nog iets gehoord over de "bonus" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:00:
Je gaat heen met de trein en komt terug met je huurauto :)
Ok, want op dat formulier kon je namelijk ook aangeven of je de auto wilde laten bezorgen op de laatste werkdag vóórdat je in dienst treed. Dat heb ik dus aangevinkt, maar dat was dus afgelopen vrijdag en ik heb geen auto gezien. Ik neem aan dat het morgen allemaal wel goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:36:
[...]

Ok, want op dat formulier kon je namelijk ook aangeven of je de auto wilde laten bezorgen op de laatste werkdag vóórdat je in dienst treed. Dat heb ik dus aangevinkt, maar dat was dus afgelopen vrijdag en ik heb geen auto gezien. Ik neem aan dat het morgen allemaal wel goed komt :)
Als je aangegeven hebt dat je hem op de laatste werkdag voordat je in dienst treed wilt ontvangen gebeurd dat normaal ook. Ik kreeg hem netjes vooraf thuis afgeleverd.
Indien dat niet zo is zal je hem waarschijnlijk morgen wel mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

Roadman schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:26:
Iemand officieel nog iets gehoord over de "bonus" ?
Niets verder meer, maar ik heb er in dit topic wel alles over kunnen lezen :s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squall schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:14:
Als je aangegeven hebt dat je hem op de laatste werkdag voordat je in dienst treed wilt ontvangen gebeurd dat normaal ook. Ik kreeg hem netjes vooraf thuis afgeleverd.
Indien dat niet zo is zal je hem waarschijnlijk morgen wel mee krijgen.
Er was schijnbaar iets misgegaan daarmee, maar ik heb hem inderdaad gewoon vandaag gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
ASBS multiplier was 0 omdat de winst on target was. Zulke dingen kun je trouwens beter op de competence meeting vragen i.p.v. hier weken zitten wachten tot iemand het weet/antwoord geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

Xochiquetzal schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:50:
ASBS multiplier was 0 omdat de winst on target was. Zulke dingen kun je trouwens beter op de competence meeting vragen i.p.v. hier weken zitten wachten tot iemand het weet/antwoord geeft.
En daarnaast is het antwoord hier al weken geleden volgens mij gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
Xochiquetzal schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:50:
Ik heb het vaak genoeg gevraagd kreeg alleen steeds als antwoord dat het nog niet bekend was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Roadman schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 07:45:
[...]

Ik heb het vaak genoeg gevraagd kreeg alleen steeds als antwoord dat het nog niet bekend was. :)
Het was wel degelijk al een tijdje bekend, alleen ze hadden een reden om het niet publiekelijk naar buiten te brengen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

[...]

8)
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:03:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

[...]

Xochiquetzal schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:07:
ABSB is afgeschoten. Gaat niet door, omdat er zogenaamd te weinig winst is gemaakt... :X
T-8one schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:55:
[...]

Ik kan het ook bevestigen, ondanks een boven verwachting EYR geen bonus -O-
Erg jammer, ik had er een beetje op gerekend.
Maar je wilde het niet geloven. :P

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
T-8one schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:56:
[...]

[...]

[...]

Maar je wilde het niet geloven. :P
Ik wilde het wel geloven hoor, maar zolang ik niks via de officiele weg hoor... :z
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.