Wat een aso's bij xs4all...
kom ik net thuis, heb ik een rekening van xs4all op de mat liggen. Na gebeld te hebben met sales afdeling blijkt dat ik deze gewoon moet betalen. Reden: telfort heeft het abonnement op xs4all opgezegd op 31 januari en ik heb een maand opzegtermijn...
Sinds 30 januari heb ik echter helemaal geen xs4all verbinding meer omdat toen telfort hem overgenomen heeft. De opzegging was door Telfort gedaan, volgens xs4all pas op de 31e januari.
Dit klopt toch niet? Beide bedrijven zijn van kpn en nu moet ik dus 40 euro aan xs4all en 20 euro aan telfort betalen? De mevrouw van de helpdesk vond het allemaal logisch, tja meneer.... 30 dagen opzegtermijn
xs4all, ik kom er niet meer terug. Wat is dit nu voor service? En kpn vult lekker zijn zakken zo.
Hoe kan ik nu controleren op welke datum telfort de opzegging heeft gedaan? En waarom word ik nu de dupe van het te laat melden van de overstap door Telfort? In de openingspost hier staat dat je in stap 4 de opzeggingsbrief moet opsturen, maar ik zat de 30e janari nog in stap 3 omdat er een vinkje verkeerd stond bij Telfort en daardoor heb ik nooit zelf opgezegd. Maar de 31e vertelde xs4all mij dat dat helemaal niet hoeft omdat Telfort dat al voor mij gedaan had. En is dit wel rechtsgeldig? Ik heb namelijk geen verbinding meer van xs4all, maar betaal er wel voor deze maand?
[
Voor 41% gewijzigd door
Verwijderd op 12-02-2008 16:21
]