Jups, het lijkt wel alsof de frequentie evenredig met het aantal frames gaat.. überzwaar en 30fps maakt geen geluid, heel licht en 999 wel lijkt hetrickyy schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 19:26:
[...]
Ik denk dat ik weet wat je hoord. Dat zijn volgens mij de condensatoren van de kaart. Had dit ook met m'n oude 6800XT, die piepte echt hard. Met 3dmark03 was het heel erg, het is vooral erg met hoge frames. Of niet?
ATiTool lijkt alleen de struikelen over deze kaart. Da's balen, want nu moet ik alles zelf uitzoeken qua arti's

Aan de ene kant is het gemakkelijk je limiet vinden, aan de andere kant is het vreeemd
M'n core zal toppen richting 775MHz, Shader zal niet boven de 1900 uitkomen gok ik (heb ik op 1825 gefixed omdat hij niet verder mee omhoog wilde met de core), en geheugen heb ik nog niet aangeraakt...
Nee, ik heb een passieveMaDLiVe schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:03:
Ben momenteel ook aan het kijken naar een 9600GT maar dat heel hard piepen wat de laatste posters zeggen te horen zou ik eigelijk willen voorkomen. Ik heb namelijk een erg stil systeem en ben daar ook best fan vanMaar het ligt dus niet aan de koeling van de 9600?
Maar idle hoor je hem echt niet, dus wat dat betreft voldoet 'ie voor mij al. Vooral tijdens 2D en met de monitor uit moet het niet te horen zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door TheZeroorez op 07-03-2008 20:27 ]