Seraphin schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:27:
[...]
Ik heb er een frostwolf mount voor gekocht, plus af en toe aan battle standard (x% extra DPS voor alle raidmembers in een bepaalde radius, toch leuk als je op Vandar staat te meppen). Beide dingsies kosten alleen marks.
* Seraphin slaat zijn dagboek ook maar eens open
Ho*rige Kara bosses!!!oneoneeleven
Begin het echt zoooooo zat te worden dat Maiden, Illhoof en Prince categorisch weigeren "mijn" spullen te droppen (tankspul: Necklace van Maiden, Cape van Illhoof, T4 head van Prince). Heb ze nu al weet ik veel hoe vaak omgelegd (toegegeven illhoof wat minder), en het begint me goed te vervelen om in een run de zoveelste alt met teh l33t pwnzor gear naar buiten te zien gaan, terwijl ik nog met die f*cking blues zit die ik 5 jaar geleden al had. Heb ondertussen betere DPS & heal spul dan tank gear (ben feral druid). [/drama queen]
Maar weer met AV-grinden begonnen voor de S1 headpiece, want Prince kan ik niet meer zien. Voor necklace pak ik dan toch maar die badge-versie...
Dat gevoel ken ik, nadat ik eerst de roll op de caster gloves van Attumen verloor, weigert hij nu al meer dan 8 weken ze opnieuw te droppen, terwijl ik er toch elke week weer ben.
Gisteren ook maar wat leuks meegemaakt. Moest normal UB doen om questlog te clearen, dus party gezocht. Uiteindelijk kwam goede guildvriend van me op zijn undead warrior lvl 70 alt, onze MT van Kara op zijn lvl 68 pally, onze kara druid kwam op zijn druid, en guildie kwam op zijn lvl 64 main lock, en ik met mijn epic lvl 70 lockje. We beginnen, en omdat het normal UB en de mobs niet hard hiten, nukte ik ze gewoon weg zonder op treat te letten, waarbij ik de tank inhaalde qua aggro. Hij deed 10k, ik tike 19k. Na een tijdje moest de druid weg, maar wij gingen door omdat ik die DPS wel goed kon maken. Zo dus even bezig, totdat de tank vergat dat ik een mob gebanish had, en die vrolijk op mij afkwam, snel Dot's erop en neerhalen, voordat de tank het zag was de mob dood

. Hij ging mij dus toen beetje uitdagen(doen we wel vaker, is leuk

), want diamond mocht ik vanaf dan solo doen, wat geen problem was.
Zo verder clearend kommen wij bij de 1e boss met de 2 Bog Giants als guards. 1e was diamond, dus van mij. Was nog redelijk moeilijk omdat het beestje geen angst kent, maargoed instant dots erop houden, en life drainen red je het wel. Bleek dat ik hem ook nog sneller neer had dan hun de andere. Na de 1e boss klagde de tank even dat het niet snel genoeg ging, dus ging ik wel even die Bog Giant soloen die erna wacht loopt. Dat was wel snel genoeg voor hem.
Omdat ik het nog steeds presteerde niet te wipen, moest ik ineens Moon en Diamond soloen, Moon en Diamon waren de Naga Guards die wacht lopen op de brug naar de 2e boss. Hij zei nog dat ik het moest zeggen als ik het niet kon, iets wat ik niet wist, omdat ik het nog nooit gedaan heb. Uiteraard wel gedaan een easy down gekregen, gewoon 1 doten en 2 fearen, heb je 1 down voordat de ander terug is. Weer verder zegt de Tank dat hij moest gaan. Jammer, en wat nu? Vraagt de pally, of ik niet de VW als tank kon gebruiken. Dat kon wel dus gedaan, 1e pull ging goed totdat een gefearde mob andere mee terug nam. Wipe dus. Opnieuw gedaan en dat ging wel goed, totdat we bij de 2 boss kwamen. Ik ging die tanken met imp als DPS, en die ging makkelijk down. Gewoon instant dots erop houden, drain lifen en als Nightfall proct die casten. Simpel.
Dus weer verder, de 2 Bog Lords voor de laatste boss waren wel moeilijk, omdat die mij kickte toen hij doodging, en net voor de voeten van de 2e lord. Weer wipe. 3e boss overgeslagen omdat het al laat was en wij wel naar bed wouden. Opnieuw poging op de Lord gedaan en die down gekregen.
The Black Stalker bleek een harde te zijn, 1e keer harde wipe omdat ik nogal snel oom ging, en imp geoneshot werdt=geen mana. 2e keer was op 6%, waarbij ik net een crit op me kreeg terwijl ik mijn HS wou gebruiken. Jammer, maargoed 6% is bijna dood, dus het is te doen. Het was toen tijd voor de laatste try. Toen maar voor Fel hunter gekozen, omdat die resistance heeft, leuke AP debuff heeft en geen mana nodigt heeft voor attacks. En ja hoor Black Stalker ging down. Heerlijk omdat te zien