Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 146 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
10110001 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:43:
Morgen gaan we met onze guild Gruul doen. Deze hebben we al op farm dus heeft iedereen al wel door hoe het gevecht gaat. Waarschijnlijk ga ik morgen voor de eerste keer de Mage Tank zijn.
Mijn gear geeft mij nu 10701 HP en 5890 mana (unbuffed). Moet volgens mij wel genoeg zijn voor een eerste keer. De mage tank krijgt altijd een priest als healer dus over mana hoef ik me niet echt druk te maken.

Wil alleen wel weten welke spells ik het beste kan gebruiken tussen spellsteals, Ik ben een Fire Mage. Wil er nog een speciale casting bar voor maken die ik kan aanzetten tijdens het tanken.
Daarnaast vraag ik me ook af welke flasks/food e.d. ik moet gebruiken.
Heb nu +hit food gekocht om mn hit op 100 te krijgen, maar verder weet ik het niet echt.
Bestaat er +spelhit food dan? volgens mij heb je nu namelijk de melee hitfood :P. Wat erg helpt is de 2 punten in de arcane tree te pakken waarbij je 10% minder kans op resist krijgt, spellsteal is arcane namelijk. Verder is het gewoon scorch spam, jouw target gaat toch als laatste/een na laatste neer dus agro heb je dan wel genoeg. (en vergeet niet blesisng of salvation weg te klikken :O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Seraphin schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:27:
[...]

Ik heb er een frostwolf mount voor gekocht, plus af en toe aan battle standard (x% extra DPS voor alle raidmembers in een bepaalde radius, toch leuk als je op Vandar staat te meppen). Beide dingsies kosten alleen marks.

* Seraphin slaat zijn dagboek ook maar eens open

Ho*rige Kara bosses!!!oneoneeleven :(
Begin het echt zoooooo zat te worden dat Maiden, Illhoof en Prince categorisch weigeren "mijn" spullen te droppen (tankspul: Necklace van Maiden, Cape van Illhoof, T4 head van Prince). Heb ze nu al weet ik veel hoe vaak omgelegd (toegegeven illhoof wat minder), en het begint me goed te vervelen om in een run de zoveelste alt met teh l33t pwnzor gear naar buiten te zien gaan, terwijl ik nog met die f*cking blues zit die ik 5 jaar geleden al had. Heb ondertussen betere DPS & heal spul dan tank gear (ben feral druid). [/drama queen]

Maar weer met AV-grinden begonnen voor de S1 headpiece, want Prince kan ik niet meer zien. Voor necklace pak ik dan toch maar die badge-versie...
Dat gevoel ken ik, nadat ik eerst de roll op de caster gloves van Attumen verloor, weigert hij nu al meer dan 8 weken ze opnieuw te droppen, terwijl ik er toch elke week weer ben.

Gisteren ook maar wat leuks meegemaakt. Moest normal UB doen om questlog te clearen, dus party gezocht. Uiteindelijk kwam goede guildvriend van me op zijn undead warrior lvl 70 alt, onze MT van Kara op zijn lvl 68 pally, onze kara druid kwam op zijn druid, en guildie kwam op zijn lvl 64 main lock, en ik met mijn epic lvl 70 lockje. We beginnen, en omdat het normal UB en de mobs niet hard hiten, nukte ik ze gewoon weg zonder op treat te letten, waarbij ik de tank inhaalde qua aggro. Hij deed 10k, ik tike 19k. Na een tijdje moest de druid weg, maar wij gingen door omdat ik die DPS wel goed kon maken. Zo dus even bezig, totdat de tank vergat dat ik een mob gebanish had, en die vrolijk op mij afkwam, snel Dot's erop en neerhalen, voordat de tank het zag was de mob dood >:) . Hij ging mij dus toen beetje uitdagen(doen we wel vaker, is leuk :D ), want diamond mocht ik vanaf dan solo doen, wat geen problem was.
Zo verder clearend kommen wij bij de 1e boss met de 2 Bog Giants als guards. 1e was diamond, dus van mij. Was nog redelijk moeilijk omdat het beestje geen angst kent, maargoed instant dots erop houden, en life drainen red je het wel. Bleek dat ik hem ook nog sneller neer had dan hun de andere. Na de 1e boss klagde de tank even dat het niet snel genoeg ging, dus ging ik wel even die Bog Giant soloen die erna wacht loopt. Dat was wel snel genoeg voor hem.
Omdat ik het nog steeds presteerde niet te wipen, moest ik ineens Moon en Diamond soloen, Moon en Diamon waren de Naga Guards die wacht lopen op de brug naar de 2e boss. Hij zei nog dat ik het moest zeggen als ik het niet kon, iets wat ik niet wist, omdat ik het nog nooit gedaan heb. Uiteraard wel gedaan een easy down gekregen, gewoon 1 doten en 2 fearen, heb je 1 down voordat de ander terug is. Weer verder zegt de Tank dat hij moest gaan. Jammer, en wat nu? Vraagt de pally, of ik niet de VW als tank kon gebruiken. Dat kon wel dus gedaan, 1e pull ging goed totdat een gefearde mob andere mee terug nam. Wipe dus. Opnieuw gedaan en dat ging wel goed, totdat we bij de 2 boss kwamen. Ik ging die tanken met imp als DPS, en die ging makkelijk down. Gewoon instant dots erop houden, drain lifen en als Nightfall proct die casten. Simpel.
Dus weer verder, de 2 Bog Lords voor de laatste boss waren wel moeilijk, omdat die mij kickte toen hij doodging, en net voor de voeten van de 2e lord. Weer wipe. 3e boss overgeslagen omdat het al laat was en wij wel naar bed wouden. Opnieuw poging op de Lord gedaan en die down gekregen.
The Black Stalker bleek een harde te zijn, 1e keer harde wipe omdat ik nogal snel oom ging, en imp geoneshot werdt=geen mana. 2e keer was op 6%, waarbij ik net een crit op me kreeg terwijl ik mijn HS wou gebruiken. Jammer, maargoed 6% is bijna dood, dus het is te doen. Het was toen tijd voor de laatste try. Toen maar voor Fel hunter gekozen, omdat die resistance heeft, leuke AP debuff heeft en geen mana nodigt heeft voor attacks. En ja hoor Black Stalker ging down. Heerlijk omdat te zien :D

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
batsma schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:57:
[...]

Bestaat er +spelhit food dan? volgens mij heb je nu namelijk de melee hitfood :P. Wat erg helpt is de 2 punten in de arcane tree te pakken waarbij je 10% minder kans op resist krijgt, spellsteal is arcane namelijk. Verder is het gewoon scorch spam, jouw target gaat toch als laatste/een na laatste neer dus agro heb je dan wel genoeg. (en vergeet niet blesisng of salvation weg te klikken :O)
Spellhit food bestaat helaas niet :(

en sowieso wil je in PvE 2 punten in die talent gooien ivm 40% aggro reductie. Bij AoE ga je anders kansloos dood : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

morpheus schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:54:
[...]

10k7 HP unbuffed of buffed? Buffed komt er nog zo'n 2 a 3k bij. 13k is wel beetje het minimum dat je buffed moet hebben. Normale hit is iets van 3k. Een hit als je zijn buff niet gespellstealed hebt is 9 a 10k. Heel soms als je even niet oplet of je spellsteal missed (lage hitrating) kun je mogelijk 2x een 9k treffer krijgen in 3sec tijd. Dan heb je een knappe healer nodig die je goed in de gaten houdt.

Doe gewoon damage waarmee je de meeste damage doet, voor minste mana. Gebruik scorch op het moment dat je spellsteal weer bijna wilt casten (je ververst die scorch fire debuff en je kan wat makkelijker je spellsteal timen).

Kwa mana hoef je je tegenwoordig met die gem buff als ook innervation niet druk te maken.
Zowel Health als Mana zijn unbuffed dus buffed zou ik idd wel op 13k moeten komen.
Scorch is dus de spell die ik moet gaan gebruiken.
Spells die ik nu op mijn bar wil zetten zijn (namen zijn twijfel, maar zit nu niet thuis):
Spellsteal
Scorch
Fire Ward

Met welke spell kan ik het beste pullen?? Ook Scorch, Voor Fireblast moet ik denk ik te dicht bij staan i.v.m. range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

Jerry schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:31:
[...]

Zal je net zien dat als je die S1/necklace hebt dat ze in Kara droppen :P. Dat is altijd zo ;).
Idd ik ben d'r ook bang voor :P
Is als feral druid de heroic cloak niet veel beter? is maar 35 badges en heeft een bak meer dodge in ruil voor ietsje minder armour.
Slikk's Cloak of Placation bedoel je? Dat is inderdaad een erg lekkere cloak, en een goede concurrent voor Gilded Thorium Cloak. Ik vind het alleen wel prettig om die extra armor eruit te persen (heb 'maar' 22k op dit moment), en probeer m'n def een beetje hoog te houden. Dodge heb ik geen tekort aan op dit moment (als mn idol of terror proct zit ik met gemak op 45%).

Overigens is de belangrijkste reden om voorlopig nog illhoof af te wachten nou net mijn chronisch tekort aan badges :D

Ik doe weinig heroics, en vul 25-man raids aan met Kara. Ik heb zo ongeveer al 6 primal nethers gekocht met badges om de Windhawk set + een paar andere leuke dingen (Shadowprowler's Chestguard, Boots of Natural Grace) te craften. Voorlopig geen nethers meer echt nodig gelukkig, dus als de cloak/necklace niet is gedropt voor ik voldoende badges heb, koop ik die items.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

MantaMania schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:11:
Balen he die voids. ;)
Bij ons is iedereen tijdens heroic runs nog steeds gek op voids en wint de hoogste roller nog steeds de void vaak ipv een shard. En dat terwijl de shards nu ongeveer 2x meer waard zijn. Dat epic kleurtje doet toch nog wat. Voids zijn nu rond de 10g bij ons.
Mwehehe, heel herkenbaar!
En de truk zal nog best ff blijven want hij is al zo ontzettend oud weinig mensen nemen de moeite of investeren flink.
Oud is ie al wel idd, maar waar ik voorheen met gemak heel wat stacks ore kon inslaan voor 18 - 19g, zijn ze nu vrij zeldzaam aan het worden en vaak rond de 22- 23g.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
10110001 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:09:
[...]

Zowel Health als Mana zijn unbuffed dus buffed zou ik idd wel op 13k moeten komen.
Spells die ik nu op mijn bar wil zetten zijn (namen zijn twijfel, maar zit nu niet thuis):
Spellsteal
Scorch
Fire Ward

Met welke spell kan ik het beste pullen?? Ook Scorch, Voor Fireblast moet ik denk ik te dicht bij staan i.v.m. range.
gewoon een fireball of een pyro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:56:
[...]

WIM werkt voor mij erg lekker..al je whispers komen in een apart schermpje en hij slaat ook al je gesprekken op.
In raids zie je het alleen in je grote chat venster, zodat je geen irri schermpjes voor je neus krijgt :)
Is het geen idee om handige addons in de startpost te zetten, want de aparte thread is vrij hard dood (op de bump van een paar dagen geleden na)

bv
Chat: Prat
Quest: (Lightheaded+TomTom)
Threatmeter: Omen
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
[...]

Pyroblast pull, en vanaf 3 meetellen naar 0 zodat de rest van de mobs ook wordt opgepakt.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Sabbatical much yesh?

;)

[ Voor 22% gewijzigd door ImdaMned op 21-01-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Seraphin schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:09:
[...]

Idd ik ben d'r ook bang voor :P

[...]

Slikk's Cloak of Placation bedoel je? Dat is inderdaad een erg lekkere cloak, en een goede concurrent voor Gilded Thorium Cloak. Ik vind het alleen wel prettig om die extra armor eruit te persen (heb 'maar' 22k op dit moment), en probeer m'n def een beetje hoog te houden. Dodge heb ik geen tekort aan op dit moment (als mn idol of terror proct zit ik met gemak op 45%).

Overigens is de belangrijkste reden om voorlopig nog illhoof af te wachten nou net mijn chronisch tekort aan badges :D

Ik doe weinig heroics, en vul 25-man raids aan met Kara. Ik heb zo ongeveer al 6 primal nethers gekocht met badges om de Windhawk set + een paar andere leuke dingen (Shadowprowler's Chestguard, Boots of Natural Grace) te craften. Voorlopig geen nethers meer echt nodig gelukkig, dus als de cloak/necklace niet is gedropt voor ik voldoende badges heb, koop ik die items.
45% dodge en maar 22k armor klopt dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboek

Ben weer eens met m'n hunter aan 't pvpen geslagen en ga voor de complete gladiator set inclusief de losse boots, belt en bracers. :)
Ik was pre-TBC al heel veel bezig met pvp op m'n hunter, en heb daarom ook nog steeds Knight Champion voor mijn naam staan (dat was uit m'n hoofd pre-TBC rank 11 of 12) :*)
Ik was eerst BM specced maar ben weer gerespecced naar (de oude, trouwe) MM build ;)
Ik ben altijd MM geweest op mijn hunter en zal dat ook wel blijven :)

Als het mee zit kan ik vanavond (als de honor geupdate is) m'n schouders halen in SW, en dan nog ff een paar potjes AV voor wat honor en marks :P

Ben niet heel veel aan het raiden geweest de laatste tijd met oakfriend, wel nog ff een oud guildy van me geholpen met haar HH honor in een heroix BF.
Gister nog ff VR gedaan en een paar pogingen op al'ar, maar die laatste ging niet echt lekker (we hadden hem al een paar keer gekilled, maar met een hoop nieuwe mensen enzo tsja je weet hoe het gaat) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Ahja nog een mini-dagboek entry:

Dit weekend niet zoveel tijd gehad om veel te spelen, dus vooral mijn "administratie" gedaan.
(banken van mijn chars eens opgeruimd, professions lvlen, AH zaken doen,...)
Heb dus verdeeld over verschillende chars Engi / Tailoring / JC / Enchanting
Engineering staat nu op 361
Enchanting op 300
Tailoring op 340
en JC op 336

Probleem met Tailoring is dat ik binnenkort spellcloth wil beginen maken, maar mijn mage is maar 61... wordt dus een beetje moeilijk om in Netherstorm te geraken.

Wel heb ik Pattern:Vengeance Wrap van de AH kunnen plukken voor 250g. *O*
Eerst stond er eentje aan 500g en toen was ik aan het twijfelen... 500 is toch wel een smak geld (heb een dikke 3,5k en nog maar 0 epic flyers) en 5 min later stond er eentje voor 250 op.
Deze heb ik dan maar direct geshizzled. Iets later nog eventjes terug gaan kijken en die van 500 was ook verdwenen.

Verder heb ik op mijn hunter nog maar 5 badges nodig voor Shifting Camouflage Pants w00t!
maar zelfs die heb ik niet kunenn halen dit weekend.
hopelijk vanavond de daily hc doen (wat is die trouwens vandaag?) of als er een plek vrijkomt voor Kara wordt het dat.
Dit weekend zijn was de 2e keer dat we met 2 groepen naar Kara zouden gaan, en alletwee de raids zijn gecancelled door no-shows.
Vrij bizar aangezien er veel gemor was dat er maar 1 groep was terwijl we wel de mensen hadden voor 2 groepen, en nu er ineens 2 groepen zijn, komen "ze" niet opdagen.
Anyway we zitten nu terug met 1 groep nu :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

Spellsteal
Scorch
Fire Ward

ehm die heb je toch sowieso op je bar staan lijkt mij? ik heb al mijn spels in mijn 4 actions bars staan.
6k mana is wel erg weinig in tank gear, maar met gems/pots/evocation moet je een heel einde komen.

wat ik meestal doe, vlakvoor dat het schild van jou af fade, fireward poppen, en dan gewoon spellsteal rammen, laatste als fire mage, kreeg ik ook 1 resist, maar nog voordat de fireball insloeg luktte het mij om alsnog het schild te stelen :) als mage tank heb ik meestal een pala die mij healt.
voor de rest idd gewoon scroch/fireballen

owjah ik pull altijd met een Pyro + fireblast, die 6 seconden casting time is ook waar de rest van de raid mee moet timen. overigens gebruiken wij nooit MD voor de pull. gaat bij ons beter zonder :P

[ Voor 8% gewijzigd door Valkyre op 21-01-2008 15:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:12:
Hm, ik zat me is in te lezen op de 2e boss in Hyjal; Anetheron

Carrion Swarm zorgt ervoor dat je healing done met 75% verminderd wordt.
Nou viel me al is eerder op dat lifebloom voor druids beetje raar werkt wat dat betreft.

Heals the target for 273 over 7 sec. When Lifebloom completes its duration or is dispelled, the target instantly heals themself for 600.

Viel me al is eerder op, omdat een lock procs kreeg van z'n trinket omdat m'n lifebloom op hem procte.

Dus zat zo te denken, als je die debuff krijgt is het misschien wel handig om overal de lifeblooms te laten ontploffen.
Ik ken die encounter niet, maar de lifebloom 'bloom' is inderdaad een self-heal. Je krijgt er dus ook zelf de healing aggro voor. Healing meters in instances laten als het goed is ook zien dat een hoop targets zichzelf gehealed hebben.
sabriel schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:49:
waarom wil je exalted worden dan. Gear is allemaal lvl60
Alleen voor AV lijkt de recall-trinket wel handig.
En exhalted ben je in no time in AV, helemaal als healer. heb iets van 2k HKs ofzo nu, en ben exhalted op m'n druid. Honor grinden ftl :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Evil_Kroki schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:17:

Probleem met Tailoring is dat ik binnenkort spellcloth wil beginen maken, maar mijn mage is maar 61... wordt dus een beetje moeilijk om in Netherstorm te geraken.
Nou je hoeft alleen maar in Area 52 te zijn, de guards helpen je toch om die elemental te slayen :)

samen met een vriend weleens als lowbies Netherstorm en BEM verkend :) was nog best wel te doen. vooral Area52 is niet zo heel ver lopen!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
[...]

Spellsteal
Scorch
Fire Ward

fireball of pyro voor de pull, (gebruik die tijd om af te tellen, want dat is meestal de pulltijd die meeste tijd kost vergeleken met andere pullers, zoals mdmeijer al zegt). Op dat moment loopt hij op je af en loop jij naar de plek waar je wil staan, ondertussen spellstealen en fireblast gebruiken tijdens het lopen. Een maal op je plek scorchen.

Op de juiste positie komen alsook spellsteal niet over het hoofd zien (of missen en daarna niet nog een keer spellstealen) is het lastigste van je rol.

edit:
Ohw, en je healers een signaaltje geven enkele seconden voordat je spellsteal afloopt helpt ook. Zij kunnen er dan voor zorgen dat je op dat moment full healing krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door morpheus op 21-01-2008 15:37 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

MantaMania schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:44:
[...]

45% dodge en maar 22k armor klopt dat wel?
Helaas wel. Grootste probleem dat ik nu heb is dat op een aantal slots gewoonweg geen tank-item heb, en er dus maar een DPS-item met zoveel mogelijk STA + AGI op heb zitten. b.v. Head: Stylin' Purple Hat, Waist: Veteran's Leather Belt, wrist: Veteran's Leather Bracers....... en daarmee tank ik *schaam* *schaam*

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Eindelijk 67 gedingt :+
Lekker gequest in Nagrand gister, de bloodring quest voltooid: Lekker veel gold en xp en een hele mooie staff die mijn bonusdamage nu over de 600 tilt.
Daarna nog Durnholde Keep gedaan, wat is dat een vette instance.
Nu weet ik ook wie er verantwoordelijk is voor het vernietigen van durnholde keep, namelijk ikzelf :+

Voor de rest ook nog wat AV gedaan, bijna alles gewonnen zit nu over de 60 marks, heb allleen nog de honor nodig voor de lvl 70 gladiator staff.
Was trouwens zaterdag nog leuk: ik check mijn honor staat er 13337 _/-\o_

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Seraphin schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:41:
[...]

Helaas wel. Grootste probleem dat ik nu heb is dat op een aantal slots gewoonweg geen tank-item heb, en er dus maar een DPS-item met zoveel mogelijk STA + AGI op heb zitten. b.v. Head: Stylin' Purple Hat, Waist: Veteran's Leather Belt, wrist: Veteran's Leather Bracers....... en daarmee tank ik *schaam* *schaam*
Wat is je char naam / server want ben toch wel benieuwd hoe je op 45% dodge komt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Ik heb een vraag als Panzerwagen (tank :))

Geen tijd/spot om te raiden, wel gear om te raiden. Totdat ik meer tijd beschikbaar krijg wil ik graag wat heroics doen en nog wat geld/rep farmen. Beetje zuur, want je specced of tanking of dps... Maar, het volgende viel me ineens op:

Tactical mastery
You retain up to an additional 5 of your rage points when you change stances. Also greatly increases the threat generated by your Bloodthirst and Mortal Strike abilities when you are in Defensive Stance.

En toen dacht ik; misschien is het mogelijk om een hybride build te maken. Nu ben ik er natuurlijk van op de hoogte dat ik zowel dps ga inleveren, als dat ik damage mitigation ga inleveren ten opzichte van bepaalde specs. Maar toch lijkt me de volgende build voldoende om een party als tank, of als dps te joinen. En het plaatst me (vind ik) sowieso nog boven de meeste pvp-specs waarin de meeste mensen tegenwoordig instances in gaan runnen.

Dus ik presenteer: Fury & Tanking hybrid. Mijn vraag is; zijn er nog punten beter de besteden in de spec? Ik heb er zo'n vertrouwen in, dat ik hem vanavond ga testen, zowel als tank, als dps. Mijn bevindingen zal ik morgen even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:41:
[...]

Ik tank ook met s2 chest/vindicator bracers. Zo'n ramp is 't niet maar ik ben wel benieuwd naar je stats want je hebt bijna net zoveel dodge als ik in m'n 4x t5.Vroegah zat ik echt niet boven de 40% met de gear die jij nu noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

MantaMania schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:51:
[...]

Wat is je char naam / server want ben toch wel benieuwd hoe je op 45% dodge komt dan.
Draeg op Kul Tiras.
Heb op dit moment een mix van DPS / Tank spul aan, als tank draag ik:

Stylin' Purple Hat (+34 AP +16hit)
Strength of the Untamed
Mantle of Malorne (4agi / 6sta gems)
Burnoose of Shifting Ages (+120 armor)
Heavy Clefthoof Vest (+6 all stats)
Veteran's Leather Bracers (+4 all stats)
Gauntlets of Malorne (+15 agi)
Veteran's Leather Belt
Heavy Clefthoof Leggings (+30 sta +10 agi)
Boots of Natural Grace (+12 sta)
Violet Signet of the Great Protector
Ring of Unyielding Force
Adamantine Figurine
Idol of Terror (let wel: die 45% dodge is alleen als deze proct = 65Agi voor 10seconden ofzo)
Terestian's Stranglestaff

Laatste trinketslot varieert per gevecht, meestal een keuze tussen Bloodlust Brooch en Violet Badge

Overigens zal ik het nog eens checken: die 45% weet ik 100% zeker dat ik heb (gehad), maar hoe volgebuffed ik was weet ik niet meer. Ik zal mn unbuffed stats dus nog even nagaan vanavond :)

[ Voor 9% gewijzigd door Seraphin op 21-01-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

barfieldmv schreef op maandag 21 januari 2008 @ 00:08:
[...]

...

Iemand anders die ook zo langzamer hand steeds meer alts begint te maken, mijn score tot nu toe:
lvl 70 Mage (full epics)
lvl 70 Rogue (s1 gear)
lvl 56 Hunter (fun)
lvl 30 Paladin (bubble bubble boil and trouble)

Trouwens iemand anders die al sinds de beta speelt _/-\o_ (niet continue hoor)
speel sinds launch, maar nooit echt + 5 uur gem. per dag gespeeld hoor :)

3 lvl 70'ers (zie sig)
hunter half epic (vooral pvp epics), rest +- 68+ blues
shaman blues ook zoiets van 65,66+ blues
war tank gear ook zoiets, dps gear een paar groene tussen

belf pala lvl 33 (de alt die k lvlde, voor ik een lock begon, veel blue gear, was twink)
ud rogue lvl 31 (saai geworde vond ik, speel ik nooit meer op)
dorf pala lvl 29 (wordt gedelete zodra wotlk uitkomt en ik een dark knight kan krijgen :) )
troll mage lvl 25 (met 225 tailor en 225 ench)
belf lock lvl 18 (net begonne, wel dikke fun zo'n lock)
tauren druud lvl 10 (van men vriendin)
troll priest lvl 8 (bankchar)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Gohan-san schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:18:
[...]

ehm die heb je toch sowieso op je bar staan lijkt mij? ik heb al mijn spels in mijn 4 actions bars staan.
6k mana is wel erg weinig in tank gear, maar met gems/pots/evocation moet je een heel einde komen.

wat ik meestal doe, vlakvoor dat het schild van jou af fade, fireward poppen, en dan gewoon spellsteal rammen, laatste als fire mage, kreeg ik ook 1 resist, maar nog voordat de fireball insloeg luktte het mij om alsnog het schild te stelen :) als mage tank heb ik meestal een pala die mij healt.
voor de rest idd gewoon scroch/fireballen

owjah ik pull altijd met een Pyro + fireblast, die 6 seconden casting time is ook waar de rest van de raid mee moet timen. overigens gebruiken wij nooit MD voor de pull. gaat bij ons beter zonder :P
De 2 andere Mage Tanks hebben een speciale bar die ze alleen gebruiken tijdens het tanken. De spels voor tanken staan bij namelijk niet echt bij elkaar in de buurt dus is het makkelijker om een aparte bar te maken waar ze allemaal bij elkaar staan.
Wij hebben een 5 seconder countdown dus 6 seconden casttime is dan een beetje lastig. Spell om te pullen word waarschijnliujk gewoon firebolt.
6k mana unbuffed is ongeveer gelijk aan de andere mage tanks en die halen het er ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Wootlock schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:42:
Voor de rest ook nog wat AV gedaan, bijna alles gewonnen zit nu over de 60 marks, heb allleen nog de honor nodig voor de lvl 70 gladiator staff.
Was trouwens zaterdag nog leuk: ik check mijn honor staat er 13337 _/-\o_
Fuck AV... 25 potjes AV, 3 gewonnen. Trollbane horde..

Ongelovelijke randdebielen die je soms tegenkomt. 5man blijft altijd wel in de cave AFK, 5man gaat losse kills farmen ofzo, 30man gaat rushen naar de general. Dat rushen gaat enorm goed, tot m'n zich afvraagt wie die general eigenlijk gaat tanken. 5min verspilt en je begint uiteindelijk, halverwege general wint alliance omdat ze eerder horde verslagen hebben.

1x zelf gezien hoe snel alliance gewoon doorwalzde. Laatste graveyard verdedigt, waarbij ik doodging. Ik kom terug en horde general is al op 50% waarbij het platgenuked wordt door 30 alliance. Aan de horde kant wil iedereen eerst aid station echt vast hebben ofzo voor ze verder gaan en zit er in de top van het veld 30man verspreid in plaats van 30man focussen op enkel nog de general.

Maargoed, ik ben zelf ook een randdebiel. Zit dus goed...

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

morpheus schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:13:
Op Trollbane zit je dan inderdaad goed :Y)

Kom maar, kom maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Heb nu een rogue gestart, inmiddels level 10
Ik houd wel van kruipen in Stealth, en wil graag wat Instances doen
Iemand enig idee wat voor build ik kan doen?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
T!m0n schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:18:
Heb nu een rogue gestart, inmiddels level 10
Ik houd wel van kruipen in Stealth, en wil graag wat Instances doen
Iemand enig idee wat voor build ik kan doen?
Alles in combat dumpen tot je enig idee hebt hoe de rogue class werkt.
Tegen die tijd ben je 70 en mag je de vraag nog eens stellen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door QuarK op 21-01-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Hmmmm ik begin nu echt te twijfelen over m'n eigen stats. Net even een berichtje opgezocht op mn guild-forum van een maandje terug, waarin we een algemene gear review hadden.

Ik had toen 30% dodge unbuffed in full tank gear. Nou ben ik er al engiszins op vooruit gegaan de afgelopen maand, maar een gat van 15% valt met 2/3 nieuwe items & buffs niet op te vullen denk ik zo.

En toch weet ik 100% zeker dat ik die 45% in mn character screen heb zien staan :? Enige verklaring die me nog te binnen schiet is dat ik toen full DPS gear aan had (b.v. als ik de eerste channeler tank bij Maggie hou ik mn DPS set aan). Zoals eerder gezegd; ik ga het vanaaf ff checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

BlaSfem0n schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:08:
[...]

speel sinds launch, maar nooit echt + 5 uur gem. per dag gespeeld hoor :)

3 lvl 70'ers (zie sig)
hunter half epic (vooral pvp epics), rest +- 68+ blues
shaman blues ook zoiets van 65,66+ blues
war tank gear ook zoiets, dps gear een paar groene tussen

belf pala lvl 33 (de alt die k lvlde, voor ik een lock begon, veel blue gear, was twink)
ud rogue lvl 31 (saai geworde vond ik, speel ik nooit meer op)
dorf pala lvl 29 (wordt gedelete zodra wotlk uitkomt en ik een dark knight kan krijgen :) )
troll mage lvl 25 (met 225 tailor en 225 ench)
belf lock lvl 18 (net begonne, wel dikke fun zo'n lock)
tauren druud lvl 10 (van men vriendin)
troll priest lvl 8 (bankchar)
Speel sinds launch van TBC :P.
2x lvl 70 warrior en mage (warrior full epic, mage is half-epic).
1x lvl 61 priest (gaat naar 70 ;)).
1x lvl 24 druid
1x lvl 16 paladin
1x lvl 14 warlock
1x lvl 8 shaman
1x lvl 1 banker (warrior)
1x free slot voor evt. dark knight :P

Alleen mijn priest ga ik nog naar lvl 70 tillen en dan vind ik het genoeg geweest (alle type classes heb ik dan: healer, tank en dps). Meer dan 3 zou ik ook niet eens kunnen managen :X. Iemand uit onze guild heeft 5 lvl 70's :X (druid, priest, mage, rogue, hunter) en is bezig met zijn lvl 66 shaman 8)7. Erg frustrerend, want hij wil altijd met de class waarbij hij nog de meeste epics nodig heeft en niet met een class die we op dat moment nodig hebben.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

10110001 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:13:
[...]

De 2 andere Mage Tanks hebben een speciale bar die ze alleen gebruiken tijdens het tanken. De spels voor tanken staan bij namelijk niet echt bij elkaar in de buurt dus is het makkelijker om een aparte bar te maken waar ze allemaal bij elkaar staan.
Wij hebben een 5 seconder countdown dus 6 seconden casttime is dan een beetje lastig. Spell om te pullen word waarschijnliujk gewoon firebolt.
6k mana unbuffed is ongeveer gelijk aan de andere mage tanks en die halen het er ook mee.
je bent een fire mage waar heb je dan scorch/fireball/fireblast staan?

1scorch
2fireball
3fireblast
4blastwave
Shift+1 = spellsteal
Shift+3 = pyro (gebruik ik voor de rest eigenlijk nooit, en dit is dichtbij genoeg :)

fireward staat ergens ver weg maar kan je makkelijk op klikken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:18:
[...]
Mjah...

Lock heeft heeeeel weinig spell dmg of heeft zn trinkets niet goed getimed. Zat die lock uberhaupt op de curator de hele tijd? Aangezien ie zo te zien affl is heeft het weinig zin hem op de adds te zetten.
Dat heet: L2time je Curse of Doom+trinkets ;)

Gewoon een minuut voor de evocate CoD erop 'plakken' en hij klapt zo voor 60-80k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Resistance_NL schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:03:
Ik heb een vraag als Panzerwagen (tank :))

Geen tijd/spot om te raiden, wel gear om te raiden. Totdat ik meer tijd beschikbaar krijg wil ik graag wat heroics doen en nog wat geld/rep farmen. Beetje zuur, want je specced of tanking of dps... Maar, het volgende viel me ineens op:

Tactical mastery
You retain up to an additional 5 of your rage points when you change stances. Also greatly increases the threat generated by your Bloodthirst and Mortal Strike abilities when you are in Defensive Stance.

En toen dacht ik; misschien is het mogelijk om een hybride build te maken. Nu ben ik er natuurlijk van op de hoogte dat ik zowel dps ga inleveren, als dat ik damage mitigation ga inleveren ten opzichte van bepaalde specs. Maar toch lijkt me de volgende build voldoende om een party als tank, of als dps te joinen. En het plaatst me (vind ik) sowieso nog boven de meeste pvp-specs waarin de meeste mensen tegenwoordig instances in gaan runnen.

Dus ik presenteer: Fury & Tanking hybrid. Mijn vraag is; zijn er nog punten beter de besteden in de spec? Ik heb er zo'n vertrouwen in, dat ik hem vanavond ga testen, zowel als tank, als dps. Mijn bevindingen zal ik morgen even posten.
Enrage en flurry zou je toch zeker moeten nemen dat helpt voor wat extra threat en voor je dps aanzienlijk.
Gooi die punten uit improved cleave en uit improved demo en stop ze in enrage en dan evt improved beseker stance ofzo in flurry of de gene uit improved beserker rage.
Seraphin schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:38:
Hmmmm ik begin nu echt te twijfelen over m'n eigen stats. Net even een berichtje opgezocht op mn guild-forum van een maandje terug, waarin we een algemene gear review hadden.

Ik had toen 30% dodge unbuffed in full tank gear. Nou ben ik er al engiszins op vooruit gegaan de afgelopen maand, maar een gat van 15% valt met 2/3 nieuwe items & buffs niet op te vullen denk ik zo.

En toch weet ik 100% zeker dat ik die 45% in mn character screen heb zien staan :? Enige verklaring die me nog te binnen schiet is dat ik toen full DPS gear aan had (b.v. als ik de eerste channeler tank bij Maggie hou ik mn DPS set aan). Zoals eerder gezegd; ik ga het vanaaf ff checken :P
Je zat volgens armory nu op 30.70% en ook met je trinket proc van 65 agi zal je niet ineens 15% hoger uit komen. volgens wowwiki heeft een druid 15 agi nodig voor 1% dodge (mazzelaars een warrior 30) dus dan zal je een procent of 4 a 5 erbij krijgen. Zit nu te denken die shaman totem geeft ongeveer 80 agi dus dan zou je nog een 6% hoger zitten dan met kings of iets erbij zou je het nog halen ook. Best bizar eigenlijk dat een druid zoveel dodge krijgt van agi.

[ Voor 26% gewijzigd door MantaMania op 21-01-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:40:
[...]

Dat heet: L2time je Curse of Doom+trinkets ;)

Gewoon een minuut voor de evocate CoD erop 'plakken' en hij klapt zo voor 60-80k
Behalve als die wordt geresist :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Ik wilde net ff wat eten in de inn van Gadgetzan, gebeurd er dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LUOf7x8sC3a1dRES8GTqsCqr/full.jpg

Ik heb dus duidelijk het verkeerde zwijn gevangen. Deze doet aan necrofilie :/

:+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Rakkerzero schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:44:
Ik wilde net ff wat eten in de inn van Gadgetzan, gebeurd er dit:

[afbeelding]

Ik heb dus duidelijk het verkeerde zwijn gevangen. Deze doet aan necrofilie :/

:+
hahha ;) Hij is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

morpheus schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:13:
[...]

Fuck AV... 25 potjes AV, 3 gewonnen. Trollbane horde..

Ongelovelijke randdebielen die je soms tegenkomt. 5man blijft altijd wel in de cave AFK, 5man gaat losse kills farmen ofzo, 30man gaat rushen naar de general. Dat rushen gaat enorm goed, tot m'n zich afvraagt wie die general eigenlijk gaat tanken. 5min verspilt en je begint uiteindelijk, halverwege general wint alliance omdat ze eerder horde verslagen hebben.

1x zelf gezien hoe snel alliance gewoon doorwalzde. Laatste graveyard verdedigt, waarbij ik doodging. Ik kom terug en horde general is al op 50% waarbij het platgenuked wordt door 30 alliance. Aan de horde kant wil iedereen eerst aid station echt vast hebben ofzo voor ze verder gaan en zit er in de top van het veld 30man verspreid in plaats van 30man focussen op enkel nog de general.

Ik zit op aggramar battlegroup Blackout.
Wij hebben eigenlijk geen tactic's gewoon rushen en alles cappen wat we zien, meestal blijven er een klein aantal mensen in defsense om de hordes wat te slowen :P

Wat het tanken betreft: meestal wachten we tot we towers gecapped hebben en er alleen nog maar Drek + 2 wolven overblijven. dan is het een kwestie van tank n spank.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Wootlock schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:49:
[...]

Ik zit op aggramar battlegroup Blackout.
Wij hebben eigenlijk geen tactic's gewoon rushen en alles cappen wat we zien, meestal blijven er een klein aantal mensen in defsense om de hordes wat te slowen :P

Wat het tanken betreft: meestal wachten we tot we towers gecapped hebben en er alleen nog maar Drek + 2 wolven overblijven. dan is het een kwestie van tank n spank.
Hij heeft het over dezelfde battlegroup als waar ik in zit. Doe geen moeite, verspil geen adem, de horde in die group is zo dom dat ze tegenwoordig niks meer winnen. Als je 20% van je BG's wint mag je in je handjes klappen.

@morph rustig ademhalen en blij zijn dat jij het tenminste inziet. De rest opvoeden heeft toch geen zin en werkt alleen maar averrechts :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Had ik het overigens al gehad over buffen voor AV start?

Nu heeft blizzard het zo geregeld dat het je totaal geen mana kost. Kost je hooguit wat klikwerk om wat buffs uit te delen. Dan valt het toch wel op dat je de enige mage bent die AI cast op iedereen, dat je verder mag hopen dat een druid/priest/paladin ook wat bufjes doen en een lock een healthstone genereert. Ondertussen wel 10 requesten of je een drank/eet tafel wilt neerpleuren (moet ik dan de enige zijn in AV die gold uitgeeft? ) Koop zelf je rotvoer en buff ook gewoon mee.

Verder doe ik wel rustig hoor :+

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 16:59
morpheus schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:14:

Nu heeft blizzard het zo geregeld dat het je totaal geen mana kost. Kost je hooguit wat klikwerk om wat buffs uit te delen. Dan valt het toch wel op dat je de enige mage bent die AI cast op iedereen, dat je verder mag hopen dat een druid/priest/paladin ook wat bufjes doen en een lock een healthstone genereert. Ondertussen wel 10 requesten of je een drank/eet tafel wilt neerpleuren (moet ik dan de enige zijn in AV die gold uitgeeft? ) Koop zelf je rotvoer en buff ook gewoon mee.

QFT.

Word ook helemaal gek van die gasten die denken dat ik iedere AV een table maak. "TABLE PLZ" schreeuwen en dan vervolgens geen enkele single buff op me gooien. Dan maar lekker geen table meer in BG's. Maak er 1 in de eerste BG die ik doe en probeer zoveel mogelijk stacks voor mezelf te ninja'en. Daarna maak ik de gehele avond geen enkele stack meer. Als mensen vriendelijk om water/food bedelen dan trade ik nog wel is een stack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

MantaMania schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:41:
[...]

Je zat volgens armory nu op 30.70% en ook met je trinket proc van 65 agi zal je niet ineens 15% hoger uit komen. volgens wowwiki heeft een druid 15 agi nodig voor 1% dodge (mazzelaars een warrior 30) dus dan zal je een procent of 4 a 5 erbij krijgen. Zit nu te denken die shaman totem geeft ongeveer 80 agi dus dan zou je nog een 6% hoger zitten dan met kings of iets erbij zou je het nog halen ook. Best bizar eigenlijk dat een druid zoveel dodge krijgt van agi.
Ik gebruik ook regelmatig Flask of Chromatic Wonder (+18 all stats) of een Elixer of major agility (+35 Agi). Verder natuurlijk Improved Gift of the Wild (+15 Agi). En Kings geeft +/- 45 AGI (zit in elke gear setup denk ik wel op de 450 agi unbuffed)

Bufss zouden dus ook nog 5 - 6% extra dodge moeten geven. Maar dan nog steeds niet helemaal verklaard hoe ik op de 45% kwam (ik denk dan toch DPS-gear, daar zit wel "een beetje" AGI op).

Overigens vind ik het wel verdedigbaar dat druids veel dodge krijgen: we hebben geen parry / block. (plus het klopt ook wel een heel klein beetje met de lore: tijdens de bear-form quest line krijg je hele verhalen waar de beer voor staat, onder andere dattie ondanks zijn formaat toch heel soepel / snel beweegt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmmjah tables maak ik eigenlijk nooit in AV, maar then again ik pvp ook nauwelijks!
Vind het wel erg jammer dat ik geen portal meer in AV kan maken :(, heb altijd eens willen zien hoeveel mensen er op klikken.! :P (toen ik het eindelijk wou proberen kon het niet meer :()

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Seraphin schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:09:
Slikk's Cloak of Placation bedoel je? Dat is inderdaad een erg lekkere cloak, en een goede concurrent voor Gilded Thorium Cloak.
Slikk's Cloak of Placation is beter als je al aan je defense cap zit (=415 met 3/3 SotF talent), anders beter voor Gilded gaan.
Darkasantion schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:05:
Dat gevoel ken ik, nadat ik eerst de roll op de caster gloves van Attumen verloor, weigert hij nu al meer dan 8 weken ze opnieuw te droppen, terwijl ik er toch elke week weer ben.
Lol ik heb Kara bijna een jaar gedaan en Gilded Thorium Cloak is nog nooit gedropt voor me, ik gebruik nog steeds die cloak uit Mech. Binnenkort maar weer eens mee met de alts naar Kara om badges te scoren voor die Slikk cloak (en dan de nodig def gems/enchants versieren). Maar weinig tijd nu daarvoor buiten het dagelijkse werken en raiden. Maar zul je zien dat als ik straks Slikk's cloak heb en weer in Kara ben, dat die Gilded cloak dan dropt :P
Seraphin schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:07:
Draeg op Kul Tiras.
Heb op dit moment een mix van DPS / Tank spul aan, als tank draag ik:
Ik zie op armory dat je nog niet aan die defense cap zit, als je puur voor tanken gaat zou ik zorgen dat je je def naar 415 brengt. Dit kan oa door die head enchant te halen in Caverns of Time (+16 def +17 dodge).

En ga de Clefthoof chest en legs scoren, daar zit aardig wat +def op. Ikzelf heb die twee items van de Clefthoof set ook nog steeds en tank daarmee gewoon in ssc/tk. Socket dan die set met 12sta en def gems en je zit makkelijk aan je cap. En enchant je legs met sta/agi ipv ap/crit zoals je nu hebt. Dat zijn een beetje de basics voor tank gear. Check voor meer feral druid info en gear lists: http://druid.wikispaces.com/Gear+List

offtopic:
Slikk's Cloak of Placation and Pepe's cloak are named after the main tanks in Fires of Heaven(Slikknick and Jepepe) which is lead Blizzard quest designer Alex Frasiabi's guild.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 07-09 11:44
Jerry schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:39:
Iemand uit onze guild heeft 5 lvl 70's :X (druid, priest, mage, rogue, hunter) en is bezig met zijn lvl 66 shaman 8)7.
hehe een vriend van me heeft 7 lvl 70's (shaman, druid, priest, mage, rogue, hunter, warlock) en is bezig met zijn priest te levellen, lvl 67 atm :D Ergste nog is dat die op de meeste alts ook nog eens wat epixx heeft :p Het voordeel van zoveel 70's is dat die van main kan switchen, vroeger was zijn lock zijn main, toen zijn shaman, toen zijn druid en nu alweer tijden zijn shaman.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik speel sinds 2005 ofzo..

Ik heb aan chars..

Lvl 70 priest (full epic)
" 70 rogue (full epic op 1 ring en 1 trinket na)
" 70 hunter (2 epic items TBC en full tier 2 pre-TBC op belt na)
" 40 warrior
" 33 mage
" 35 druid
" 24 shaman
" 10 lock
" 10 mage
" 1 rogue (alleen aangemaakt nooit op gespeeld :) )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34

Haha snap je precies, maar om eerlijk te zijn, heb ik het idee dat juist druids redelijk vaak buffen, en vooral mages het mooi laten (table, ok, maar AI, komop), priests als goede tweede. Kwestie van perceptie.

Edit: wat Manta zei, 't is maar net waar je de nadruk op wilt leggen, maar talents als flurry en enrage *mag* je gewoon niet laten liggen als je deep fury gaat :P
Ik zou em zo doen denk ik: http://www.wowhead.com/?talent=LZVVkV0xRVuqocizoIM
Hangt ook beetje van je gear af want je mist nu wel een leuke armor bonus.

[ Voor 15% gewijzigd door porn* op 21-01-2008 18:00 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.i.M
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 19:48
Ik heb een vraag die ongetwijfeld al vaker is gevraagd maar ik zit dit spel nu een weekje te spelen en ik ben een warrior. Nu wil ik ook m'n boog gebruiken en heb dus m'n eerste training gedaan voor de boog en ik heb een boog en pijlen gekocht. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar om de boog te gebruiken.

Nu heb ik al ergens gelezen dat je de 'shoot spell' moet gebruiken maar die heb ik niet. Hoe kom ik aan die spell ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ga zo raiden met me priest (yay) maar goed, die heeft onderhand best wel een kut build. Ik zat er aan te denken om hem zo te gaan speccen

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Wat denken jullie hiervan? Welke punten kan ik er beter in/uit laten? Het is puur healing.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ff een kort bericht van my. werkdag is net afgelopen en zit in de trein. av weekend was leuk. opeens was horde wel tactisch bezig, leuk :) byna genoeg honor voor vin. boots. mats voor surefooted heb ik al. dat was het voor vandaag. groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds een paar weken na de EU launch, en heb:

1 * lvl 70 Warlock (Kara epics + Frozen Shadoweave)
1 * lvl 70 Warrior (Kara epics + craftable gear zoals felsteel, 12.9k unbuffed hp 510 def)
1 * lvl 62 Paladin (Speel ik niet meer mee, pally levelt zooooo traag in vergelijking met andere classes)
1 * lvl 49 Druid (Is horde op een andere server dan mijn andere chars, die staat ook in de kast)
1 * lvl 22 Shaman (Ben ik nu aan het levelen tussendoor)

En dan nog een handvol low level chars op verschillende servers die staan stof te happen :p

Totaal heb ik op alle chars denk ik een dikke 100 dagen played time, waarvan een 65 op mijn Warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Laatst online: 11-09 00:36
Kost je hooguit wat klikwerk om wat buffs uit te delen. Dan valt het toch wel op dat je de enige mage bent die AI cast op iedereen, dat je verder mag hopen dat een druid/priest/paladin ook wat bufjes doen en een lock een healthstone genereert.
Meestal buff ik ongeveer het aantal groups dat verhoudinsgewijs klopt, en ja, als priest betaal je nog steeds voor je reagents, idem dat een hs well nog steeds soulshards kost.

Verder heeft buffen vaak weinig zin, aangezien de meeste mensen toch vaak rap zichzelf om zeep weten te helpen :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik speel al zo'n 9 maanden geen WoW meer, maar zag vanochtend toevallig dat Tales of the Past 3 uit was.
De vorige Tales of the Past delen (voornamelijk deel 2) vond ik zo ontzettend vet dat ik vanochtend onmiddelijk aan de 2 gig (!) download begon voor deel 3.

Net zitten kijken.... Serieus, hier zijn echt absoluut geen woorden voor. Dit is adembenemend. Ik zat te kijken zoals ik in de bioscoop naar Lord of the Rings keek. In spanning, meelevend met de karakters, lachend, naar adem snakkend.....
Dit is zonder enige twijfel de beste machinama ooit. En hij zou zeker niet misstaan in de bioscopen, ik zou er een kaartje voor kopen, dat is zeker.

Ik kan gewoon nauwelijks geloven dat een simpele jongeman in staat kan zijn dit soort meesterwerken achter zijn computer in elkaar te draaien (hij heeft er dan ook anderhalf jaar aan besteed, alleen al aan deel 3.)

Ik kan alleen maar zeggen, ga deze film(s) kijken, mocht je dat nog niet hebben gedaan!

Tales of the Past I
Duur: 15 min.
Meer een inleiding tot de volgende 2 delen, ook zonder stemmen ed. Haalt het bijlange na niet bij de laatste 2 delen, maar zeker leuk om te kijken, en dat moet je ook zeker doen om de verhaallijn goed te blijven volgen.

Tales of the Past II
Duur: 41 min.
Super, fantastisch, geweldig! Dacht dat niks deze film meer zou kunnen overtreffen, tot vandaag...

Tales of the Past III
Duur: 89 min.
...... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Great, laatste 2 raids gecanceled, vandaag setup in raid vrij goed voor RoS, lets go! Trash van BB net gedaan... "Arathor offline" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Even een vlug vraagje, welke mensen hier spelen allemaal op Daggerspine?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41

greater blessings van pally's kosten nog reagents
soulwell van warlock kost nog steeds een SS
magetable kost nog een weet ik het wat..

altijd leuk als rogue's/hunters lopen te wanken om buffs....

maar dat mages geen tables maken vind ik ronduit ego.. ik maak ALTIJD een soulwell.. ALTIJD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:04:
Great, laatste 2 raids gecanceled, vandaag setup in raid vrij goed voor RoS, lets go! Trash van BB net gedaan... "Arathor offline" |:(
En 2 uur later, 5e pull van de avond RoS 1st kill toch nog. _/-\o_ Krap op t eind maar da's normaal imo. Jammer alleen van "emo crap" later in de raid, knap hoe je van "w00t first kill" naar "wtf just happened in 45mins" kunt gaan..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gohan-san schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:25:
[...]

Nou je hoeft alleen maar in Area 52 te zijn, de guards helpen je toch om die elemental te slayen :)

samen met een vriend weleens als lowbies Netherstorm en BEM verkend :) was nog best wel te doen. vooral Area52 is niet zo heel ver lopen!
alleen als je te weinig damage doet, kan je de motes of fire & mana niet looten

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 00:20:
[...]

En 2 uur later, 5e pull van de avond RoS 1st kill toch nog. _/-\o_ Krap op t eind maar da's normaal imo. Jammer alleen van "emo crap" later in de raid, knap hoe je van "w00t first kill" naar "wtf just happened in 45mins" kunt gaan..... :X
Share us the /emo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dagje gehad gistur.
Onze guild bestond gisteren 2 jaar, en op die dag zijn we ook BT attuned geraakt. :) Gisteren Winterchill neergehaald. Screen :)
Boss is opzich wel te doen, maar we hadden maar 6 healers mee, en er gingen toch wel wat mensen dood. Maar goed, trash lijkt moeilijker dan de boss zelf. Helaas hebben we geen prot pala attuned, en hadden we best moeite met het snel killen van de waves met trash.

Verder BT ingeweest, dat ziet er allemaal wel heel stijlvol uit zeg. Even trash gedaan tot we de 1e boss zagen, met z'n 18en ofzo. Dat leek allemaal wel goed te doen. Nog wat gems en een epic gedropt in dat kleine stukje met trash. ^^

Brengt me nog tot een vraagje, hoe doen andere guilds dat op de trash waves in Hyjal met de loot? :? ML gaat gewoon niet omdat het allemaal erg snel gaat en dat gewoon lang duurt. We hadden gistur maar need/greed ingesteld. Iemand suggesties?

Verder nog iets grappigs, guildies van me postten een screenie op ons forum.
http://www.postimage.org/image.php?v=aVLegEJ
Manylouse - Prot paladin:
Zaarlus - Afflic warlock:
Yahriel - Disc priest
Nimitz - Holy Priest
Toch wel knap dacht ik zo, wel grappig iig.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 00:20:
[...]

Na hoelang proberen? Ik neem aan dat die 5e pull niet de eerste 5 waren? :P
Denial kwam gister na de eerste 5 tries ook in phase 2 tot 40% ofzo, maar er gingen nog wat dingen mis. :+

Zover ik me kan herrineren burn je gewoon AL je CD's burnen in phase 3 net 20 seconden voordat je doodgaat aan de nature dot. :P Bij mijn eerste kill waren er 8 mensen levend, en het stomme is dat dat voor de laatste 30% ofzo was. Heroism pop je volgens mij meteen in phase 3, kleine kans dat je die 40 sec levend doorkomt, of misschien net wat langer.

Vanavond kan die ook best neer, 2x in phase 3 komen, kijken hoe het moet etc, dan gewoon killen!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 08:27:
Leuk dagje gehad gistur.
Onze guild bestond gisteren 2 jaar, en op die dag zijn we ook BT attuned geraakt. :) Gisteren Winterchill neergehaald. Screen :)
Boss is opzich wel te doen, maar we hadden maar 6 healers mee, en er gingen toch wel wat mensen dood. Maar goed, trash lijkt moeilijker dan de boss zelf. Helaas hebben we geen prot pala attuned, en hadden we best moeite met het snel killen van de waves met trash.
Feli !

Gisteravond leuk avondje gehad.
Na tips alle ringen die ik nog op bank had staan laten De-en.. Hmm dan ineens gaat het hard met goud. Ik heb nu eindelijk genoeg geld voor mijn flying mount :)

Vervolgens vroeg de guild of ik het leuk vond om de leiding een beetje op me te nemen, sure !
Shammy hangt nu nog op 67 maar planning is om voor het einde van deze week 70 te zijn.
Ben inmiddels halverwege voor 68, gaat best aardig dacht ik zo.
Nagrand blijft een leuk quest gebied wel erg weinig veins maar goed who cares.
Ring of blood gespeeld met goed groepje 0 wipes in een keer down.

Ik spaar nu maar even gems e.d op om straks in een keer op AH te knikkeren.
Tenslotte gisteravond nog wat oude mats op AH gegooid. ( tigereye e.d. ) 2 minuten later alles verkocht :D

Vanavond 68 en dan ga ik de chainquest beginnen voor kara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:04
Klopt, ik heb ook met open mond achter mijn PC zitten kijken, zo verschrikkelijk gaaf is die film (filmpje kun je het niet meer noemen met een volle anderhalf uur).

Een aantal stemmen had hij anders kunnen doen vind ik, daar mist wat emotie in op sommige momenten maar inderdaad, niks dan lof over Tales of the Past III _/-\o_

Ik had er nog nooit van gehoord maar ik zag op warcraftmovies.com dat iedereen razend enthousiast was over deel III. Daarom eerst maar begonnen met deel I en II, raad ik echt iedereen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets geks. 8)

Ik zet altijd de ingebouwde Blizzard scrolling combat text uit, omdat ik daar Parrot voor gebruik. Helaas vindt m'n WoW installatie het altijd nodig om die aan te zetten als ik in- en uitlog en dat wordt wel een beetje irritant.

Iemand daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 08:29:
[...]

Na hoelang proberen? Ik neem aan dat die 5e pull niet de eerste 5 waren? :P
Denial kwam gister na de eerste 5 tries ook in phase 2 tot 40% ofzo, maar er gingen nog wat dingen mis. :+

Zover ik me kan herrineren burn je gewoon AL je CD's burnen in phase 3 net 20 seconden voordat je doodgaat aan de nature dot. :P Bij mijn eerste kill waren er 8 mensen levend, en het stomme is dat dat voor de laatste 30% ofzo was. Heroism pop je volgens mij meteen in phase 3, kleine kans dat je die 40 sec levend doorkomt, of misschien net wat langer.

Vanavond kan die ook best neer, 2x in phase 3 komen, kijken hoe het moet etc, dan gewoon killen!
Dit was de 3e avond serieuze tries. (hebben hem overigens wel eens een/twee keer geprobeerd aan't einde van een raid avond na BB ofzo, maar niets schokkends).

p3 was het in dit geval de tank even de tijd geven om tijden seeth zoveel mogelijk agro te bouwen in't begin. Daarna heroism, trinkets etc.etc. en nuken. Weet niet meer exact hoeveel mensen het bij ons overleeft hebben, maar ik schat een man of 10, zal niet veel meer geweest zijn.

En de emocrap na afloop van de avond was idd minder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.i.M schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:28:
Nu heb ik al ergens gelezen dat je de 'shoot spell' moet gebruiken maar die heb ik niet. Hoe kom ik aan die spell ?
Heb je al in je spellbook gekeken? Heb je je arrows uit je backpack in het quivervakje naast je ranged weapon in je character screen gesleept? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
W.i.M schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:28:
Ik heb een vraag die ongetwijfeld al vaker is gevraagd maar ik zit dit spel nu een weekje te spelen en ik ben een warrior. Nu wil ik ook m'n boog gebruiken en heb dus m'n eerste training gedaan voor de boog en ik heb een boog en pijlen gekocht. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar om de boog te gebruiken.

Spelbook, eerste bladzijde. Die kun je naar de actionbars slepen.
Boog in een hands slot stoppen en arrows in het kleine slot zetten. (Hou het er maar boven, en loslaten, dan valt het vanzelf op de juiste plaats.
kllik je shoot button in je actionbar

Succes

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002

JSchut

.....

Speel sinds december 2005 en heb:

1 x lvl 70 nelf rogue
1 x lvl 70 human lock
1 x lvl 64 dr shaman
en nog een aantal rond de 30/40. (Niet echt boeiend)

Na 2 jaar was ik alliance een beetje zat en ben nu dus op een andere server gererolled naar een orc warrior (level 13 pas). Ook maar eens een pvp server gekozen. Alleen vraag ik me af hoe goed de server is... Zit nu op de realm: Karazhan. Maarja de tijd zal het leren.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Was gisteravond AV op andere realms ook down ? :(
Was gisteren daily AV heb ik nog niet kunnen grinden !

[ Voor 3% gewijzigd door Security op 22-01-2008 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Ik ben gisteren ook maar begonnen met JC in de hoop om 'bigbucks' te verdienen. :+
Op lootables.com staat een mooie walkthrough om JC zo efficiënt mogelijk te levellen naar 375 plus een bijbehorende booschappenlijst.
Nou had ik gisteren al ruim 80% van de mats van de AH geplukt tegen 'spotprijzen'. Momenteel moet ik nog een paar Huge Emeralds en wat Citrines. Met name de Huge Emeralds zijn nogal schaars... :( Verder heb ik alle benodigde copper, bronze, iron bars bij elkaar gesprokkeld. Helaas zijn die 100x Mithril Bar - 65x Thorium Bar nogal overpriced, dus ws. zal ik ze wel zelf gaan minen in EPL,SIlithus etc.

Het stukje levellen met blue raw gems heb ik ook al ingecalculeerd. In Halaa kan je tegen 4 tokens (te verkrijgen met 80 Osh'gun Powder Dust) een talasite gem recipe (res/sta) kopen. Nou is het zo dat de talasite stukken goedkoper is dan (bv) Rubies. :)

Vooralsnog ben ik +/- 350 gold kwijt aan de mats..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Valt mee goede tip die site.
Toegevoegd aan marks :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister met de guild weer Kara in. Begonnen bij Maiden, die dropte Shard of the Virtuous, en aangezien UTwizard zo aardig was om te passen (thanks again), issie nu van mij! Nu nog even de mats voor +81 healing. :) Zit ik alleen met het punt van offhand.

Ik heb op dit moment:
Signet of Unshakable Faith (+19 sta, +21 int, +22 spi, +37 healing)

En ik twijfel tussen één van deze;
1. Tears of Heaven (+75 healing, +6 mp5)
2. Voodoo Shaker (+18 sta, +20 int, +25 spi, +55 healing)

Op dit moment neig ik naar Tears, omdat die Signet al wat extra stats heeft voor gevechten waar ik dat nodig heb, zodat ik voor overige gevechten de volle +healing van Tears heb. Komt mede ook door dat ik nog maar 18 Badges heb, waardoor Voodoo sowieso nog lang zou duren.

Wat denken jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 22-01-2008 09:27 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

MaTr1x schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:28:
[...]

Slikk's Cloak of Placation is beter als je al aan je defense cap zit (=415 met 3/3 SotF talent), anders beter voor Gilded gaan.

Ik zie op armory dat je nog niet aan die defense cap zit, als je puur voor tanken gaat zou ik zorgen dat je je def naar 415 brengt. Dit kan oa door die head enchant te halen in Caverns of Time (+16 def +17 dodge).

En ga de Clefthoof chest en legs scoren, daar zit aardig wat +def op. Ikzelf heb die twee items van de Clefthoof set ook nog steeds en tank daarmee gewoon in ssc/tk. Socket dan die set met 12sta en def gems en je zit makkelijk aan je cap. En enchant je legs met sta/agi ipv ap/crit zoals je nu hebt. Dat zijn een beetje de basics voor tank gear. Check voor meer feral druid info en gear lists: http://druid.wikispaces.com/Gear+List
Check, ga idd toch maar voor Slikk's Cloak. (eerst weer badges sparen.... misschien misschien misschien dropt illhoof toch nog iets leuks :P )

Wat m'n gear betreft: bedankt voor de tips, echter heb ik heavy clefhthoof leggings + chest al om te tanken (de armory link van gister gaf een mix aan van tank + dps spul). Ik zit op dit moment ook al ruim aan mn def cap (ook al in de gear die je gisteren waarschijnlijk op mn armory zag: +resilience helpt ook om uncrittable te zijn). Ik heb nu bewust een overschot om het verlies aan +def op te vangen zodra ik de heavy clefhtoof spullen voor T4 ga vervangen.

Wat mijn dodge betreft: in full tank gear heb ik nu 32-33% dodge (unbuffed) in bear form. +45 agi van elixir, +18 agi van motw, +/- 15 agi van Kings +65agi van proc idol geeft +/- 42% dodge. In full dps gear zit ik in bear form op 42% unbuffed dodge (bearform). dus waarschijnlijk ging mijn voorbeeld over een moment dat ik in DPS gear zat te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
OkkE schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:27:
Gister met de guild weer Kara in. Begonnen bij Maiden, die dropte Shard of the Virtuous, en aangezien UTwizard zo aardig was om te passen (thanks again), issie nu van mij! Nu nog even de mats voor +81 healing. :) Zit ik alleen met het punt van offhand.

Ik heb op dit moment:
Signet of Unshakable Faith (+19 sta, +21 int, +22 spi, +37 healing)

En ik twijfel tussen één van deze;
1. Tears of Heaven (+75 healing, +6 mp5)
2. Voodoo Shaker (+18 sta, +20 int, +25 spi, +55 healing)

Op dit moment neig ik naar Tears, omdat die Signet al wat extra stats heeft voor gevechten waar ik dat nodig heb, zodat ik voor overige gevechten de volle +healing van Tears heb. Komt mede ook door dat ik nog maar 18 Badges heb, waardoor Voodoo sowieso nog lang zou duren.

Wat denken jullie?
Spellsurge > +81 healing
haal tears, en badges stromen toch wel binnen als jullie zo doorgaan :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tears nemen Okke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Vraag voor de Imba warriors hier op het forum! :)

Ik ben net 70 gedingt met mn Warrior alt.
Ik wil wat pvp/pve doen en 5-mans gaan tanken om mijn gear wat te verbeteren (is nu echt een mess). Later zal ik full prot speccen.

Ik zat aan deze hybrid build te denken.
MS voor PVP en toch de basis prot talents om de normal 5mans te tanken.
Is het wat? Ben al een aantal malen gerespecced en mijn geld begint op te raken dus tips welkom :)

http://www.worldofwarcraf...0002305011033020100000000

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Zo gisteravond weer een succesvolle avond voor Frostbyte (Bloodhoof). Hadden we eerder deze maand al Voidreaver (the eye), Halazzi (zul'aman) en hadden we vorige week Hydross the Unstable gedowed. Sinds gisteravond kunnen weer een first kill noteren. Gisteren na 3 tries Lurker gedowned (of flushed down the drain). Helaas geen loot voor mn mage, maar wel weer ontzettend leuk.

Nog even bij Morogrim Tidewalker gaan kijken en voor de lol nog even 1 try gedaan, Kamikaze stijl. Deze uiteindelijk naar 89% gebracht en toen zijn we gestopt. Maar de bedoeling is om nu Donderdag weer terug te gaan en zowel Hydross en Lurker te doen. We weten nu allemaal hoe het gaat dus dat zal wel moeten lukken.

Vanavond Gruul :D
Gohan-san schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:39:
[...]

je bent een fire mage waar heb je dan scorch/fireball/fireblast staan?

1scorch
2fireball
3fireblast
4blastwave
Shift+1 = spellsteal
Shift+3 = pyro (gebruik ik voor de rest eigenlijk nooit, en dit is dichtbij genoeg :)

fireward staat ergens ver weg maar kan je makkelijk op klikken.
De gewone fire spells staan op mn gewone castbar. Maar Spellsteal, fireward staan veel verder weg. En aangezien ik in drukke situaties nogal eens op het verkeerde knopje wil drukken (doe alles met de muis behalve 3 en 4 waar mn scorch and fireball opstaan) daarom heb ik ze liever bij elkaar.

[ Voor 33% gewijzigd door 10110001 op 22-01-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik zit eigenlijk (vanwegen mijn +healing aura) altijd bij de twee tanks in de groep, is die Spellsurge dan nogsteeds beter? Misschien als we verder altijd zorgen dat er 2 andere mana-gebruikers bij zit wel?

Zal eens kijken of ik iemand kan vinden op de server die Spellsurge kan doen.
Oké, thanks. Was het al min of meer van plan, maar wel fijn om even de mening van anderen te horen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Xouxic schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:11:
Even een vlug vraagje, welke mensen hier spelen allemaal op Daggerspine?
Err in ieder geval ik, Woz, Phen (af en toe is meer rl bezig atm), Rakker.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:04
Wat Okke en ik gisteren in Karazhan trouwens wel meemaakten was het Curator gevecht wat bugged was. Er was een mob die gebugged in de muur zat maar die ons wel aan kon vallen tijdens het Curator gevecht, we hebben dus ook naar de andere kant van de kamer moeten rennen en daar stonden we met z'n allen op elkaar. Healing was dus natuurlijk nauwelijks te doen omdat iedereen de Chain Lightning meepakte van de Flares.

Vervolgens ging Curator NIET in Evocation, hielden de Flares dus ook op vanwege te weinig mana en moesten we hem zonder Evocation neernuken. Van zijn aggro table klopte ook helemaal niks. Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
OkkE schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:58:
[...]

Ik zit eigenlijk (vanwegen mijn +healing aura) altijd bij de twee tanks in de groep, is die Spellsurge dan nogsteeds beter? Misschien als we verder altijd zorgen dat er 2 andere mana-gebruikers bij zit wel?

Zal eens kijken of ik iemand kan vinden op de server die Spellsurge kan doen.

[..]
hmmz wat is de rest van de group setup dan?
je aura kan nice zijn voor de tanks, maar de dps buffs van andere mogelijk classes zijn imho een veel betere keuze voor de tankgroup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 08:27:

Brengt me nog tot een vraagje, hoe doen andere guilds dat op de trash waves in Hyjal met de loot? :? ML gaat gewoon niet omdat het allemaal erg snel gaat en dat gewoon lang duurt. We hadden gistur maar need/greed ingesteld. Iemand suggesties?
Loot op Group loot

treshold op blue zetten

patterns naar guildbank/craafter

Epix bieden naar RL en als je hoort dat je gewonnen hebt op need rollen.
Blue BoE is greed rollen en heart of darkness naar guldbank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
ImdaMned schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:06:
[...]

Loot op Group loot

treshold op blue zetten

patterns naar guildbank/craafter

Epix bieden naar RL en als je hoort dat je gewonnen hebt op need rollen.
Blue BoE is greed rollen en heart of darkness naar guldbank
wij doen need/greed. imo wel lekker als je Low dkp hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:05:
Wat Okke en ik gisteren in Karazhan trouwens wel meemaakten was het Curator gevecht wat bugged was.
Inderdaad, behoorlijk vervelend. Maar ik vond dat we het nog netjes gedaan hebben. Hij ging toch neer.
Bokkie schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:06:
hmmz wat is de rest van de group setup dan?
je aura kan nice zijn voor de tanks, maar de dps buffs van andere mogelijk classes zijn imho een veel betere keuze voor de tankgroup
Het verschilt nog wel eens welke classes er mee zijn, maar gister was het zo.

Groep 1:
Resto Druid
Prot Warrior
Prot Paladin
Holy Priest
Enh Shaman

Groep 2:
Feral Druid
Resto Shaman
Mage
Mage
Rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

lief dagboek:

Gisteravond naar ZA geweest met min of meer het vaste team, miste de paladin maar 2 shamans + druid voor healing did the trick.
Tot de 4de boss gekomen zonder eigenlijk grootte problemen, alleen die hoerige scouts voor de dragonhawk boss zijn zo annoying 3x op gewiped ofzo.

maar op de dragonhawk boss sinds lange tijd een gear upgrade gehad! :) nieuwe boots, dus nu de Ruby slippers kunnen exit, (nu alleen mijn HS weer van de bank vissen :P)

Daarna even snel de daily heroic Sethekk gedaan, met echt een imba group.
Warrior, (guild MT, echt een sicke tank is hij!)
Mage, ik
Shaman, ench
Warrior, dps
Druid, Healing
Waarbij de onderst 4 met zijn alle op skype zaten.

gelijk van het begin al tussen de 3 dpsers een dmg meter battle, echt wat je in normal instances doet, deden wij in sethekk. echt enorme fun gehad, en volgens mij hebben we er ongeveer 45 min over gedaan. elke vrije seconden dat ik had moest ik echt gaan drinken. bosses worden gepulled wanneer ik op 50% mana zat ofzo, maar wat een fun was dat zeg.

aan het einde ook de druid boss gekilled, en toen maakte ik een portal naar silvermoon, en ik hoor nog iemand op skype zeggen: "Silvermoon huh?" *click* en op hoppa iedereen behalve de tank was in silvermoon, echt ik lag helemaal dubbel, vooral omdat het gewoon nog gezegd werd was een sukkels! :P dit gaan ze in ieder geval nog lang horen! :P

nou ja vanavond op het menu HExlord + Zuljin (waarvan we zuljin nog nooit gekilled hebben, maar ja nog maar 1 avondje geprobeert)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
OkkE schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:13:
[...]

Inderdaad, behoorlijk vervelend. Maar ik vond dat we het nog netjes gedaan hebben. Hij ging toch neer.

[...]

Het verschilt nog wel eens welke classes er mee zijn, maar gister was het zo.

Groep 1:
Resto Druid
Prot Warrior
Prot Paladin
Holy Priest
Enh Shaman

Groep 2:
Feral Druid
Resto Shaman
Mage
Mage
Rogue
Hoe gimp je je dps :P, gooi je holy priest en resto druid naar groep 2 en gooi je feral druid en rogue naar groep 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:39:
[...]

Spellsurge > +81 healing
Niet in Kara imo, spellsurge is het alleen waard als je in een group zit die er allemaal van profiteren, en het liefst zelf ook de spellsurge enchant hebben. :)

/edit
EN het gevecht lang genoeg is, zodat het ook nog is nodig is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 08:50:
Ik heb iets geks. 8)

Ik zet altijd de ingebouwde Blizzard scrolling combat text uit, omdat ik daar Parrot voor gebruik. Helaas vindt m'n WoW installatie het altijd nodig om die aan te zetten als ik in- en uitlog en dat wordt wel een beetje irritant.

Iemand daar ook last van?
ik gebruik de standaard bars van wow zelf, nu heb ik op men sham dat met het zone'en of uitloggen, men 2de verticale bar verdwijnt... en enkel bij men sham, rest van men chars geen problemen. moet dus ook zelf elke keer in opties die bar terug aan zetten (hij onthoudt men instellingen dus ook niet)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

BlaSfem0n schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:24:
[...]
ik gebruik de standaard bars van wow zelf, nu heb ik op men sham dat met het zone'en of uitloggen, men 2de verticale bar verdwijnt... en enkel bij men sham, rest van men chars geen problemen. moet dus ook zelf elke keer in opties die bar terug aan zetten (hij onthoudt men instellingen dus ook niet)
Staat jullie Config.wtf op read only ofzo?

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Bokkie schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:18:
[...]

Hoe gimp je je dps :P, gooi je holy priest en resto druid naar groep 2 en gooi je feral druid en rogue naar groep 1
nou als healing een probleem is dan zou je de resto druid in grp1 kunnen laten zitten, ivm met die tree auro

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bokkie schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:18:
Hehe. Thanks voor je tip. :) We gaan het zeker uitproberen.
Gohan-san schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:30:
nou als healing een probleem is dan zou je de resto druid in grp1 kunnen laten zitten, ivm met die tree auro
Healing is niet echt het probleem tot nu toe, geen idee in hoeverre dat aan mijn aura ligt. Die wordt ook met de week minder, heb nu net geen 400 spirit meer, dus net onder de 100 +healing van die aura.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:18:
Niet in Kara imo, spellsurge is het alleen waard als je in een group zit die er allemaal van profiteren, en het liefst zelf ook de spellsurge enchant hebben. :)

/edit
EN het gevecht lang genoeg is, zodat het ook nog is nodig is.
Hmm. Blijft dus best nog een lastige keuze, Spellsurge of +81 healing. De meningen zijn verdeeld. :) Ik ga er nog eens over denken, en kijken of ik meer info kan vinden.

[ Voor 62% gewijzigd door OkkE op 22-01-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Weten jullie een goede plek om me weapon skill te trainen op mijn 70 "green" warrior?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ehm wat doet die spellsurge enchant eigenlijk? ik dacht altijd dat de +81 healing op weapon DE healing enchant was :) (moet op mijn priest nog steeds een goeie MH hebben voordat ik deze erop gooi :)
RMB schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:35:
Weten jullie een goede plek om me weapon skill te trainen op mijn 70 "green" warrior?
ik meende banished demons op de Black temple.

[ Voor 38% gewijzigd door Valkyre op 22-01-2008 10:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gohan-san schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:38:
ehm wat doet die spellsurge enchant eigenlijk? ik dacht altijd dat de +81 healing op weapon DE healing enchant was :) (moet op mijn priest nog steeds een goeie MH hebben voordat ik deze erop gooi :)

ik meende banished demons op de Black temple.
Formula: Enchant Weapon - Spellsurge
Requires Enchanting (360)
Use: Teaches you how to permanently enchant a Melee Weapon to have a 3% chance on spellcast to restore 100 mana to all party members over 10 seconds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

RMB schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:35:
in SMV heb je van die corruptor of earth/air/water (broken).
Die hebben een schildje om zich dat in stand wordt gehouden door 3 totems.

Gewoon op dat schildje inrammen op auto-attack, afk gaan en hopen dat je niet geganked wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:41:
[...]

Formula: Enchant Weapon - Spellsurge
Requires Enchanting (360)
Use: Teaches you how to permanently enchant a Melee Weapon to have a 3% chance on spellcast to restore 100 mana to all party members over 10 seconds.
Mjah, met die proc chance is een btjuh vaag. Het is volgens mij 15% kans om te proccen.
http://thottbot.com/s27997

Maar nadat ie geprocced heeft, zit er een interne cooldown van 30 seconde op, en kan die niet meer proccen in die tijd. Misschien dat ze het zo verekend hebben naar 3%? Geen id eigenlijk.

Staat een heel verhaal over op elitejerks. Ik heb spellsurge zelf ook, op m'n mana wapen. En bevalt erg goed hoor, procced behoorlijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Even een vraag, ik hoorde hier vandeweek dat iemand gehacked was en dat je dan blizzard je account kunt laten onderzoeken.
Nu vroeg ik me af, kan het zijn dat blizzard dan ook de armory voor je account niet meer update?

Dan meteen een vraag daarbij: wat als er bij dat armory account zelfs staat dat het vandaag is geupdate?

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen,

ik heb een vraagje en hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
gister hebben we ZA gedaan en daar dropte de Footpads of Madness best leuke boots maar ik had de Boots of Foretelling met die footpads of maddness zal ik dus 1.05%crit zakken en dan zit ik op zo'n 33.6% crit met fire self buffed en ik zal stijgen in spelldmg

wat zou ik nu doen de crit van foretelling houden of footpad of madness gebruiken = meer spelldmg en ook nog wat haste rating erbij.

(boots of blasting heb ik atm nog niet ivm het niet willen droppen van dat *piep* patern :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Seraphin schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:43:
[...]

in SMV heb je van die corruptor of earth/air/water (broken).
Die hebben een schildje om zich dat in stand wordt gehouden door 3 totems.

Gewoon op dat schildje inrammen op auto-attack, afk gaan en hopen dat je niet geganked wordt :P
THNX, coords :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
I am a WoW Gamer.
I am a Paladin and a member of an alliance. I serve the people of Azeroth, and live the Terms of Service.
I will always place the quest first.
I will never accept a wipe.
I will never log.
I will never leave a fallen comrade unressed.
I am disciplined, physically and mentally tough, trained and proficient in my paladin talents and skills. I always keep my weapons, my gear and myself up to date.
I am an expert and I am an addict.
I stand ready to enter a raid, engage, and destroy, the raid bosses and other mobs in close combat.
I am a guardian of the light and the gamer way of life.
I am a WoW Gamer.
De amerikaanse soldier's creed wat aangepast. Heh, had geen zin om te werken blijkbaar... ;)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.