9 man voor kara binnen 10 minuten gevonden, attumen ligt in 30 minuten om. wipe de eerste keer doe het nog een keer, ga ik uit van ruim 1.5uur. heroic in 4 man gevonden in 30 minuten, mech of UB heb je in 2 uur kaal, ook in quest blues met wat greens. dit is gewoon waar. simpel zat. valt je epic niet? doe em nog 3 of 4 keer en je hebt genoeg tokens om een relevante epic van onze sha'tar vrienden te halen. Met honored rep voor heroic keys heb je 3 van de 5 heroic sleutels al met lvl-en, dus dat is ook geen probleem. Een warrior met quest blues kan prima een heroic tanken, en een healer met quest blues kan prima een heroic healen. Je wiped misschien een keer vaker, maar het is zeker wel te doen.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:11:
[...]
Dat ik verontwaardigd ben is omdat ik met valide argumenten + mijn eigen ervaringen kom, en de tegenpartij met scheve vergelijkingen komt. Ik heb nergens 1 argument gezien die de mijne kon ontkrachten. En ja, dan vind ik het vreemd als ik geen gelijk krijg. Jij bent trouwens ook een goed voorbeeld van scheve vergelijkingen. Hadden we het over raids vs pvp of over heroics vs pvp? oke
Een discussie voer je namelijk op basis van argumenten. Als je die niet hebt, heb je niks te zoeken in een discussie. Laat dat maar aan de mensen over die wel weten waar ze over praten. Ik heb en beetje een hekel aan schreeuwerds. Een mening hebben is prima, maar je moet hem kunnen onderbouwen.
Boeit me verder niet, maar het zegt indirect wel wat over de tegenpartij.
Denk jij dat de PVP-ers die je loopt te zieken met je opmerkingen over welfare epics nu niet op precies dezelfde manier denken over jou? De argumenten zijn er namelijk wel, jij ziet ze alleen als scheef en je bent het er niet mee eens, dus heb jij gelijk. Prima zo kan ik ook discussieren

. We hadden het over epics, en niet pecifiek over welke of waar vandaan, maar wel over waar de meeste moeite in zit.
Dat er mensen zijn die zich beter willen voelen dan anderen omdat ze veel PVP-en of PVE-en, dat zegt wat over die personen. Mij persoonlijk maakt het geen bal uit. Zie ik iemand in s2/s3 gear dan kijk ik ff op z'n pvp tabje, ooh 1300 rating, GJ!
Wat ook gebeurt is bijvoorbeeld onze thuis-warlock tomvdburg die een MH/BT guild joined met 400 SD en gewoon lekker wacht totdat zn guildgenoten hem boosten door alle raids heen. Ja dat kost tijd, ja dat kost geld, maar het zijn per slot van rekening nog steeds easy epics (sorry tom). Dit soort excessen gebeurt aan beide kanten van de PVE/PVP scheidslijn, maar om daarom nu maar iedereen over 1 kam te scheren is wel heel erg makkelijk vind je niet?
Uiteindelijk komt het er op neer dat PVP EN PVE compleet andere takken van "sport" zijn die heel moeilijk op een onbevooroordeelde manier zijn te vergelijken. Dus laat iemand nou gewoon lekker fijn blij zijn met wat hij heeft, en loop ze niet te beledigen met "welfare epics" etc.
(PS. de beste retpala gear voor PVE is op het moment volle season3

)
[
Voor 11% gewijzigd door
batsma op 25-01-2008 13:30
]