Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 146 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.215 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:27:

En ik twijfel tussen één van deze;
1. Tears of Heaven (+75 healing, +6 mp5)
2. Voodoo Shaker (+18 sta, +20 int, +25 spi, +55 healing)

Wat denken jullie?
Ga voor de voodoo shaker, die gebruik ik ook en die is gewoon zoveel beter als de tears. :)
Yup spellsurge is idd beter dan 81 healing (geeft je 10 mana elke seconde voor 10 seconden als hij proct), het is niet zo heel veel maar de proc rate is echt ziek en als je het met meer mensen in je party hebt is het echt wel lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

In onze guild (we hebben Hyal en BT op farm) gebruikt niemand spellsurge en alle healers +81 healing en DPS Soulfrost/Sunfire/+40 speldamage.
Wel hebben wel meestal 2-3 Mana batteries mee en dat is eigenlijk genoeg voor de casters.

[ Voor 23% gewijzigd door DefLite op 22-01-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:51:
hallo iedereen,

ik heb een vraagje en hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
gister hebben we ZA gedaan en daar dropte de Footpads of Madness best leuke boots maar ik had de Boots of Foretelling met die footpads of maddness zal ik dus 1.05%crit zakken en dan zit ik op zo'n 33.6% crit met fire self buffed en ik zal stijgen in spelldmg

wat zou ik nu doen de crit van foretelling houden of footpad of madness gebruiken = meer spelldmg en ook nog wat haste rating erbij.

(boots of blasting heb ik atm nog niet ivm het niet willen droppen van dat *piep* patern :( )
1.5hit = 2 dmg = 4 crit
Allemaal in ratingvorm. Volgens mij al eens vaker gepost hier door mij. ;)

Wat je doet: Zorgen dat je hitcapped bent. Ik ga altijd uit van de ~30% crit die een firemage nodig heeft, is meer dan genoeg.
Mochten de ene boots uitblinken in stats, dan is de keus snel gemaakt. Ik reken met je mee, haste rating buiten beschouwing gelaten, klote stat! :P(korreltje zout..)

Boots #1
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 50.
Boots #2
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 26.
Equip: Improves spell critical strike rating by 19 (0.86% @ L70).

Boots #1 hebben 24 meer dmg dan boots #2. Als je die critrating om zou zetten naar dmg zou je +9.5 dmg nodig hebben om de crit te vervangen. Boots 1 zit ver over die 9.5dmg..

Conclusie snel getrokken, klaar.
Haste zou ik me niet teveel op focussen, nog niet..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Spellsurge vs. +81 healing
Bron: http://elitistjerks.com/f31/t17783-druid_raiding_tree/
Weapon: The only real options are Spellsurge and +81 Healing. The other enchants just don't offer as much benefit as these two do. Due to spellsurge's high proc rate and internal cooldown, it will almost always work out to 9mana/5 for your party, but it appears to have a range of 30 yards which limits its effectiveness on many encounters. Whether you prefer spellsurge or 81 healing will depend on how spread out your group normally is, how many mana users are in your group, and your idea of the relative value of mp5 and +healing. You also have the option of enchanting a secondary weapon with Spellsurge and using a weapon swapping mod or macro (see discussion on Spellsurge - Page 5 - Elitist Jerks).
Het hangt dus van een hoop dingen af... Het is best lastig aangezien ik wel het idee heb dat vooral wat van mijn party members mana-problemen hebben. In dat opzicht zou het misschien wel slim zijn dat ik de Spellsurge neem, maar zelf heb ik eigenlijk nooit mana problemen. En aangezien ik de mats voor +81 healing sneller en goedkoper bij elkaar heb, ga ik toch voorlopig die nemen. Bedankt voor de reacties iig!

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

OkkE schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:41:
[...]

Formula: Enchant Weapon - Spellsurge
Requires Enchanting (360)
Use: Teaches you how to permanently enchant a Melee Weapon to have a 3% chance on spellcast to restore 100 mana to all party members over 10 seconds.
dus je moet hem eerste usen, en dan nog maar een 3% kans op 100mana, eerlijk gezegd lijkt mij dit een beetje useless. geef mij de +81 healing dan maar.
bij elke heal bespaar je hiermee mana omdat je meer healt (mits geen overheal natuurlijk)

voor mijzelf heb ik in wow eigenlijk de stelling regel als iets minder dan 10% kans heeft ik het eigenlijk niet nee, omdat het bijna nooit procct.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:14:
[...]

1.5hit = 2 dmg = 4 crit
Allemaal in ratingvorm. Volgens mij al eens vaker gepost hier door mij. ;)

Wat je doet: Zorgen dat je hitcapped bent. Ik ga altijd uit van de ~30% crit die een firemage nodig heeft, is meer dan genoeg.
Mochten de ene boots uitblinken in stats, dan is de keus snel gemaakt. Ik reken met je mee, haste rating buiten beschouwing gelaten, klote stat! :P(korreltje zout..)

Boots #1
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 50.
Boots #2
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 26.
Equip: Improves spell critical strike rating by 19 (0.86% @ L70).

Boots #1 hebben 24 meer dmg dan boots #2. Als je die critrating om zou zetten naar dmg zou je +9.5 dmg nodig hebben om de crit te vervangen. Boots 1 zit ver over die 9.5dmg..

Conclusie snel getrokken, klaar.
Haste zou ik me niet teveel op focussen, nog niet..
hehe zelfde als ik eigelijk dacht maar ik wist 't niet zeker :D de haste rating ging 't me niet echt om meer om de spelldmg en ja met die 33% crit zat ik imo wel goed moet nu nog wat werken aan men spellhit en spelldmg en voor die eventueel nog iets crit in leveren en dan zit het wel goed met men mage :D

thx voor je antwoord iig :D

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 11:26 . Reden: typo's en vergeten dingetjes etc -_-' ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja, laten we de 2 gems vergeten ;')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Seraphin schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:07:
[...]

Draeg op Kul Tiras.
Heb op dit moment een mix van DPS / Tank spul aan, als tank draag ik:

Laatste trinketslot varieert per gevecht, meestal een keuze tussen Bloodlust Brooch en Violet Badge

Overigens zal ik het nog eens checken: die 45% weet ik 100% zeker dat ik heb (gehad), maar hoe volgebuffed ik was weet ik niet meer. Ik zal mn unbuffed stats dus nog even nagaan vanavond :)
pak voor tanking de Earthwarden , helpt meteen al 3000armor
Ik zelf heb ook nog de badge of tenacity (+1540 armor in bear ) & moroes pocket watch , 63% dodge met alles on (badge, pocketwatch & idol) indien ik die trinkets gebruik ofc.
voor de rest zou je de veterans spul door heroic badge rewards kunnen vervangen (boots , brace & belt ieg ) en de Slikk's Cloak of Placation is ook wel erg nice :)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

JSchut schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:08:
Speel sinds december 2005 en heb:

1 x lvl 70 nelf rogue
1 x lvl 70 human lock
1 x lvl 64 dr shaman
en nog een aantal rond de 30/40. (Niet echt boeiend)

Na 2 jaar was ik alliance een beetje zat en ben nu dus op een andere server gererolled naar een orc warrior (level 13 pas). Ook maar eens een pvp server gekozen. Alleen vraag ik me af hoe goed de server is... Zit nu op de realm: Karazhan. Maarja de tijd zal het leren.
Welkom op Karazhan
Heb er ook een alt Undead rogue rondlopen, lvl 29 :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:59
Gohan-san schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:24:
[...]

dus je moet hem eerste usen, en dan nog maar een 3% kans op 100mana, eerlijk gezegd lijkt mij dit een beetje useless. geef mij de +81 healing dan maar.
bij elke heal bespaar je hiermee mana omdat je meer healt (mits geen overheal natuurlijk)

voor mijzelf heb ik in wow eigenlijk de stelling regel als iets minder dan 10% kans heeft ik het eigenlijk niet nee, omdat het bijna nooit procct.
Nee, die recipe moet je usen om spellsurge te kunnen enchanten..

Spellsurge zelf is gewoon een enchant op je wapen die af en toe procced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

[...]

Mijn quote is om de enchant te leren, foutje van mij.

Enchant zelf is:

Enchant Weapon - Spellsurge
5 sec cast
Tools: Runed Adamantite Rod
Reagents: Large Prismatic Shard (12), Greater Planar Essence (10), Arcane Dust (20)
Permanently enchant a Melee Weapon to have a 3% chance on spellcast to restore 100 mana to all party members over 10 seconds. Requires a level 35 or higher item.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee, dit is gequote van het recipe. Als je dit used, dan leer je het te enchanten.
De enchant zelf is gewoon kans op een proc, hoef je niet te usen of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren kwam ik, na me maanden te hebben geergerd aan het tekort aan bagspace, op het idee om mijn priest daarvoor te misbruiken.

Op mijn rogue heb ik 84 slots aan backpackruimte, en de bank volgestouwd met 16slotters, maar dat is nog steeds veel te weinig :X

Dus eerst ffetjes 400g overgemaakt (leg ik later uit, imho weer een briljant idee), en daarna voor het eerst Org bezocht op mijn priest wat goed was voor 84 experience.

In tegenstelling tot wat ik me kon herinneren, is de standaardbank "gratis" en kan je slots aanschaffen voor 10s, 50s, 1g, 10g, 25g*4. Dit was vroeger anders :)

Ik kan me herinneren dat ik 50g betaald heb voor de laatste slots een lange tijd terug op mijn rogue.

Anyways, de bank was fully unlocked en ik ging met mijn overgemaakte centjes naar de AH om eens even wat 16slotters te kopen. Mooncloth bags,16 slots, voor 16g per stuk. Niet verkeerd. Meteen de bank volgegooid, en wat een verademing die ruimte >:)

Ik gebruik deze bank alleen voor volle, waardevolle stacks, zoals enchanting mats, primals, pots, gems zowel gecut als uncut.

Elk 16slottertje heeft zijn eigen doel, zodat alles geordend blijf. Iets wat ik erg belangrijk vind. De " mainslot" wordt gebruikt voor enchanting mats, want daar heb ik er echt echt veel van (80 slots ofzo)

Ik kwam ook tot de ontdekking dat ik nog een tuxedo suitje had liggen voor mijn rogue, dus ik heb die troll ook mooi aangekleed :)

Verder heb ik besloten dat ik op regelmatige basis geld ga sturen vanaf mijn rogue naar mijn priest. Op mijn rogue maak ik het geld altijd snel op en dat vind ik zonde, dus ik stuur het naar de priest en hij beheerd het. Hij ziet er ook echt uit als een zakenmannetje :D

Deze char parkeer ik in Org om regelmatig de AH te checken voor interessant spul. Doordat ik nu veel slots heb, kan ik groter inkopen, wat uiteindelijk tot meer winst leidt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

nou ja neemt niet weg dat ik persoonlijk 3% een veel te lage proc rating vind. en wat is nu 100mana?
je hebt die vooral nodig wanneer je oom bent, maar dan kan hij niet proccen :) (maar ja het duurt natuurlijk wel iets langer voordat je oom bent, maar wat is nu 100 mana)

op mijn priest ga ik voor +healing en spi, aangezien mijn mage een taillor is heb ik alch/herb op mijn priest. en kan ik helaas niet de hele vette mooncloth set maken :(

naam van mijn Priest: Disc op "the venture co" check out my armory :) kan vanaf hier niet linken.
mijn mage is "Spellhawk" op diezelfde server

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
@ nawintjuh

Start een guild met je alt, open een guildbank. Hoi ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
SMulTiE schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:28:
Ja, laten we de 2 gems vergeten ;')
Heb je een verdomd goed punt:

hadden 24dmg minder. Denk neit dat je nu al BT gems tot je beschikking hebt -> 2x 9dmg, 18dmg
Dan hou je dus 6dmg over. Maar ze hebben wel 19 critrating meer..
die 19critrating staat weer gelijk aan 9.5dmg, dus dan zou je in principe beter af zijn met je oude boots, maar ik weet niet wat haste doet. Heb het wel een paar keer getest, maar kon er niet veel uit opmaken.

Hou het bij je oude boots, maar dan wel 2x9dmg eringooien, desnoods 1x12 van pvp. Dan zijn ze al beter.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:51:
hallo iedereen,

ik heb een vraagje en hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
gister hebben we ZA gedaan en daar dropte de Footpads of Madness best leuke boots maar ik had de Boots of Foretelling met die footpads of maddness zal ik dus 1.05%crit zakken en dan zit ik op zo'n 33.6% crit met fire self buffed en ik zal stijgen in spelldmg

wat zou ik nu doen de crit van foretelling houden of footpad of madness gebruiken = meer spelldmg en ook nog wat haste rating erbij.

(boots of blasting heb ik atm nog niet ivm het niet willen droppen van dat *piep* patern :( )
Ik zou lekker voor die haste rating gaan. Zo gaat net alles even sneller en het is een leuke compensatie van lag. Verder is spell damage belangrijker dan crit rating.

Toen mijn fire mage net 70 dingde ben ik eerst een tijdje op volledige crit rating gaan focussen, maar zodra dat 33+ is snel door voor spell damage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:31:
Verder heb ik besloten dat ik op regelmatige basis geld ga sturen vanaf mijn rogue naar mijn priest. Op mijn rogue maak ik het geld altijd snel op en dat vind ik zonde, dus ik stuur het naar de priest en hij beheerd het. Hij ziet er ook echt uit als een zakenmannetje :D
Ik stuur als ik uitlog alles boven de 10G naar m'n bankalt toe, als ik weer inlog begin ik dus met 10G. In mijn WoW hand zit namelijk best een gat en zo sparen gaat best goed. :)

Mijn bankalt staat uiteraard bij de bank in Ironforge en is een dikke negerin in een lelijke jurk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

jarnotjuh schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:41:
[...]

hadden 24dmg minder. Denk neit dat je nu al BT gems tot je beschikking hebt -> 2x 9dmg, 18dmg
die 19critrating staat weer gelijk aan 9.5dmg, dus dan zou je in principe beter af zijn met je oude boots, maar ik weet niet wat haste doet. Heb het wel een paar keer getest, maar kon er niet veel uit opmaken.

Hou het bij je oude boots, maar dan wel 2x9dmg eringooien, desnoods 1x12 van pvp. Dan zijn ze al beter.
gister dezelfde madness boots geloot, die haste rating haalt 0.05 seconden van een fireball af :s dus daar werd ik zelf niet echt warm van. ik heb dan ook de haste shoulders van de bear boss in ZA, maar heb ook de T4 shoulders welke beter zijn :)

Voormijzelf heb ik eindelijk de Ruby Slippers kunnen vervangen, enige verschil is 16 hitrating, maar deze heb ik niet echt nodig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zat ik idd aan te denken, maar hier was er enige tijd geleden ook over gediscussieerd, en het bleek dat het vrij prijzig was. Laatste slot 5k WTF :X

Nu snap ik wel dat je het in de juiste verhouding moet zien. Guildbank over het algemeen voor een guild. Meerdere mensen in een guild, iedereen lapt wat etc.

Maar nu heb ik iig voor de komende maanden wel genoeg ruimte hoop ik. Want in principe heb ik in totaal 12*16 slots + 2*24 slots, als ik het goed heb.

Iets wat ik vergat in mijn vorige post is dat mijn priest het grote geld beheerd, en mijn rogue genoeg voor onkosten (zo ong 100 a 200g). Zodoende kan ik ook een beetje gek doen, zonder dat ik opeens geen geld meer heb voor repairs ofzo :X

Hoe doe jij dat eigenlijk met slots? Met die praktijkjes van je heb je geloof ik ook wel aardig wat ruimte nodig
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:43:
[...]

Ik stuur als ik uitlog alles boven de 10G naar m'n bankalt toe, als ik weer inlog begin ik dus met 10G. In mijn WoW hand zit namelijk best een gat en zo sparen gaat best goed. :)

Mijn bankalt staat uiteraard bij de bank in Ironforge en is een dikke negerin in een lelijke jurk. :P
Juist dit idee. Dat ben ik ook van plan. Precies om dezelfde redenen. Ik kwam er opeens op. IRL doe ik namelijk ook een groot deel van me salaris overmaken naar de spaarrekening als het gestort is.

Mijn priest is wel een hunk 8) Ik vind het belanrijk om een leuke char te hebben, en deze priest was in 1e instantie bedoeld om naar 70 te lvlen, maar dat gaat of erg lang duren of nooit gebeuren.

Tuxedo had ik ook eens gekregen van een vriendin, maar op mijn rogue staat hij niet zo supermooi (1e nadeel dat ik heb ondervonden van UD zijn). Daarnaast loop ik altijd in mijn gear rond. Als ik zonder chest, legs en nog wat loop, zijn mijn stats toch echt minder. En om tuxedo nou telkens mee te sjouwen in mijn bags voor dat 1e keertje dat ik hem aandoe is het ook net niet.

Mijn priest draagt hem constant en het staat nog leuker ook 8) Helemaal icm die dikke groene staart die mooi bij elkaar gebonden zit en die 2 vooruitstekende tusks :P

Zal vanaaf als ik ga spelen weer een screenie regelen. Ik ben dol op screenies, maar dat hebben jullie vast al door ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:34:
nou ja neemt niet weg dat ik persoonlijk 3% een veel te lage proc rating vind. en wat is nu 100mana?
je hebt die vooral nodig wanneer je oom bent, maar dan kan hij niet proccen :) (maar ja het duurt natuurlijk wel iets langer voordat je oom bent, maar wat is nu 100 mana)

op mijn priest ga ik voor +healing en spi, aangezien mijn mage een taillor is heb ik alch/herb op mijn priest. en kan ik helaas niet de hele vette mooncloth set maken :(
Spellsurge proct echt op de meest zieke dingen (b.v. als je aan het herben bent of als shammy een totem neer smijt. :)

Die 3% klopt van geen kant omdat hij veel en veel meer procced ik zou zeggen dat hij 40-50% kans op proc heeft. :) enige nadeel is de 30sec hidden CD.. 8)7

En gewoon ff op letten in een raid dat je samen met andere personen (healers) in de party zit en anders je RL ff vragen daarom. :P

Bij ons hebben uit m'n hoofd 3 mensen spellsurge en ik zit altijd bij hun in de groep, zo dat ik (met mzzl) 25mana per sec voor 10 sec kreeg...en dat is wel het voordeel van spellsurge. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Je kan met Blizzards standaard mail 12 items in een kistje bouncen tussen characters. Zo heb ik van alle high end herbs een kistje in mijn mail (afkomstig van mijn bank altje) met 12 stacks erin. Als je daar 1 stack uithaalt, blijft de return timer gewoon op de maximale hoeveelheid dagen staan. Alle herbs dus 240 stuks bij de hand als ik pots of flasks wil maken. Aangezien je 49 mailtjes kan zien in je postdoos, kan je dus bijna 600 stacks aan materiaal in je mailbox opslaan. Af en toe de bijna lege kistjes terugsturen en weer laten vullen door je alt. Tipje?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:45:
[...]

Spellsurge proct echt op de meest zieke dingen (b.v. als je aan het herben bent of als shammy een totem neer smijt. :)

Die 3% klopt van geen kant omdat hij veel en veel meer procced ik zou zeggen dat hij 40-50% kans op proc heeft. :) enige nadeel is de 30sec hidden CD.. 8)7
40,50%? :P
Komop man.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup dat gevoel bekruipt me een beetje, als ik in de raid heals sta te spammen...maarja het is maar een gevoel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:40

JSchut

.....

Wootlock schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:29:
[...]

Welkom op Karazhan
Heb er ook een alt Undead rogue rondlopen, lvl 29 :)
Bevalt de server een beetje? en wat is de naam van je char? Even aan de FL toevoegen ;)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000

Seraphin

Meep?

dontcare schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:28:
[...]

pak voor tanking de Earthwarden , helpt meteen al 3000armor
Ik zelf heb ook nog de badge of tenacity (+1540 armor in bear ) & moroes pocket watch , 63% dodge met alles on (badge, pocketwatch & idol) indien ik die trinkets gebruik ofc.
voor de rest zou je de veterans spul door heroic badge rewards kunnen vervangen (boots , brace & belt ieg ) en de Slikk's Cloak of Placation is ook wel erg nice :)
Hehehe ik moet inderdaad heeeeeel erg nodig SV / Heroics gaan doen (nog niet Exalted), die badge of tenacity probeer ik idd via Shartuul event te pakken te krijgen (1500g BO op AH...... ik heb het er gewoonweg niet voor over). Als je Terokk summoned in Skettis, schijnt hij ook af en toe een leuke trinket te droppen.

Die Veteran spullen moest ik idd misschien ook maar vervangen. Ik had ze indertijd opgepikt als easy upgrades, maar beginnen nu hun glans wat te verliezen (overigens: Boots of Natural Grace sinds kort aan mijn voetjes gebonden, die hou ik wel ff).

Het blijft een beetje kijken wat op dit moment de "weakest link" is, want ik kan natuurlijk niet alles in 1 keer vervangen, en moet rekening houden met verschillende alternatieven. Cloak is hierin een mooi voorbeeld: hij is heel mooi idd, maar tegen de tijd dat ik die badges bij elkaar heb, heb ik waarschijnlijk ook alweer 3 keer voor illhoof gestaan; mocht hij zn nog cloak droppen dan gebruik ik mijn badges in eerste instantie voor iets anders (upgrade > sidegrade).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

JSchut schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:50:
[...]

Bevalt de server een beetje? en wat is de naam van je char? Even aan de FL toevoegen ;)
Is een degelijk server, niet te veel ganking imo (zit nog maar bij hillsbrand)
één ding viel me wel op: veel russen.

Me naam is: Outfishing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002

JSchut

.....

Wootlock schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:53:
[...]

Is een degelijk server, niet te veel ganking imo (zit nog maar bij hillsbrand)
één ding viel me wel op: veel russen.

Me naam is: Outfishing
Ben nog geen russen tegengekomen. Maarja pas level 13... Als er een betere PvP server is waar ik beter naar kan rerollen (Horde) dan hoor ik dat graag :) Anders ga ik hier lekker verder tot ik het zat ben en kan ik later altijd nog transferen... maarja voorkomen is beter natuurlijk.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:31:
<ik heb het concept bank/ah char ontdekt-verhaal
hehe, welkom bij de klub.

Wat je trouwens niet moet doen is, zoals ik gedaan heb, je bankchar als nelf creëren: Darnassus is een hel om naartoe te lopen, en is eigenlijk keislecht gelayout. Veel te veel plaats tussen bank en AH

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Lief dagboek,

gisteren voor het eerst mee naar Hyjal, de eerste baas genakt voor attunement van BT en de tweede omdat iemand zo graag iets wilde hebben (wat natuurlijk niet dropte). Toen door naar BT en tries gedaan op Naj maar omdat we maar 6,5 healer hadden ging ie helaas niet neer... 28% beste try maar dat komt zeer binnenkort wel goed. Toffe instance so far, helaas niet echt melee friendly :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:45:
[...]

En gewoon ff op letten in een raid dat je samen met andere personen (healers) in de party zit en anders je RL ff vragen daarom. :P

Bij ons hebben uit m'n hoofd 3 mensen spellsurge en ik zit altijd bij hun in de groep, zo dat ik (met mzzl) 25mana per sec voor 10 sec kreeg...en dat is wel het voordeel van spellsurge. :)
hmm denk toch dat ik eerder voor +81 healing ga, mana is tot nu toe nog niet echt een probleem geweest. en we hebben altijd 1 / 2 Shadow priests mee. voor de rest een goeden mix van Shaman/Druid/Priests/Paladin middels mana tide e.d. er genoeg mana voorhanden is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-08 09:34
Nadat me tijd was afgelopen discussie met een vriend van mij gehad. "Ja het is wel leuk, maar ik denk dat ik niet blijf spelen. Teveel noobs." ik dacht van verdorie, ik heb geen zin om het "alleen" te spelen. Toen dacht ik, RP servers, die lijken mij een stuk volwassener. Ik heb wel eens een altje gehad op een RP server, maar die kwam niet verder dan lvl 10. Mijn vraag aan jullie: Zijn RP servers echt volwassener? zoja, weer iemand een leuke RP-PvP server (alliance, barrens iets te vaak gezien) dan hoor ik het graag :D

terwijl ik net me 'lock lvl 30had met 3 mounts en 90 gold |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53
Maar Nawa heeft de bankalt uitgevonden ;)

Die had ik al snel opgepikt op de forums (hoe dat werkte) en netjes aangekleed.
Bankalt ontvangt alle zooi als ik op andere chars mijn tassen leeg wil hebben. Hij sorteert en verkoopt en handelt links en rechts wat op de AH. (verkoop en natuurlijk soms inkoop/verkoop)

Maar mijn bankalt nu naast veel bags and full sized bank ook een guilbank. Zodra de guildbanks er waren daar een tab van gekocht. 96 slots voor 125g (1e tab). 2e tab (weer 96 slots) is 275g.

Tel eens uit wat een bank vullen kost met 16slots (of tel even 18 slots...)
Zijn die eerste tabs heel fijn ;) Je hoeft de laatste tab niet te kopen.

Heb nu mijn 2e epic (voor mijn net 70 druid), dus zodra ik weer wat geld heb ga ik de 2e tab ook kopen. Kan ik het allemaal wat netter uit sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

bagspace/bank verhaaltje
Had Pre-guildbank gebeuren al 2 alts met allemaal 16 slots, dat was pre TBC goed te doen. Maar in TBC verzamel je zoveel nuttige "rotzooi" zo snel dat ik blij was met guildbanks. Toen de guildbanks er waren een guild gemaakt, alts in gegooid 3 guildbank slots gekocht en geen ruimte gebrek meer :)

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kornflakes schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:11:
Nadat me tijd was afgelopen discussie met een vriend van mij gehad. "Ja het is wel leuk, maar ik denk dat ik niet blijf spelen. Teveel noobs." ik dacht van verdorie, ik heb geen zin om het "alleen" te spelen. Toen dacht ik, RP servers, die lijken mij een stuk volwassener. Ik heb wel eens een altje gehad op een RP server, maar die kwam niet verder dan lvl 10. Mijn vraag aan jullie: Zijn RP servers echt volwassener? zoja, weer iemand een leuke RP-PvP server (alliance, barrens iets te vaak gezien) dan hoor ik het graag :D

ehm op lvl 30, 3 mounts? bedoel je niet pets? je kan altijd je charc transfferen.

ik zit zelf op RPPVP the venture co en het bevalt mij zeer goed moet ik zeggen, alleen de afgelopen weken in de /2 trade channels veel [Dirge] Spam het houd nu al meer dan een week stand, maar goed zo vaak ben ik niet in een city raiding ftw! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
cannibal schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:15:

Bankalt ontvangt alle zooi als ik op andere chars mijn tassen leeg wil hebben. Hij sorteert en verkoopt en handelt links en rechts wat op de AH. (verkoop en natuurlijk soms inkoop/verkoop)

Maar mijn bankalt nu naast veel bags and full sized bank ook een guilbank. Zodra de guildbanks er waren daar een tab van gekocht. 96 slots voor 125g (1e tab). 2e tab (weer 96 slots) is 275g.

Heb nu mijn 2e epic (voor mijn net 70 druid), dus zodra ik weer wat geld heb ga ik de 2e tab ook kopen. Kan ik het allemaal wat netter uit sorteren.
Tabs kosten:

100, 250, 500, 1000, 2500, 5000G

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

Je kent me toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Je moet hem alleen niet te vaak pesten, want elke keer als ik maar op msn durf te komen begint hij erover tegen mij ;(

@Ontopic
Na een dagje even gespeeld te hebben kriebelt het aan alle kanten weer om weer volledig te spelen.
Lekker weer gear verzamelen en evt. mijn Professions op mijn Rogue naar 375 te knallen!
Nu nog wat Heroics voor wat mooie gear en daarna weer proberen een guild te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

true maar die van pvp heb ik al in men pants en kep nu 2 crappy gems er in maar met spelldmg en hit en een gewone 7 spelldmg gem nu zou ik die eventueel kunnen gaan regemme na 2x9 spelldmg maar als je al bekijkt dat je voor een uncutted over de 50g zit de laatste 2 dagen dat ik gekeken heb en voor de cutted zit je al over de 70g >< dusja dat is dan weer wat minder... had gehoopt op 't boots patern uit ssc/tk eigenlijk maar dat verdomt 't om te droppen :X 8)7

maarja ik zal 't nog ens nader gaan bekijken alsk thuis ben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:31:
[...]

Je moet hem alleen niet te vaak pesten, want elke keer als ik maar op msn durf te komen begint hij erover tegen mij ;(

@Ontopic
Na een dagje even gespeeld te hebben kriebelt het aan alle kanten weer om weer volledig te spelen.
Lekker weer gear verzamelen en evt. mijn Professions op mijn Rogue naar 375 te knallen!
Nu nog wat Heroics voor wat mooie gear en daarna weer proberen een guild te vinden..
:P Ik pest Jarno graag ja ^^
Good to have you back! Kom gezellig naar Trollbane joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Seraphin schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:07:
[...]

Draeg op Kul Tiras.
Heb op dit moment een mix van DPS / Tank spul aan, als tank draag ik:

Stylin' Purple Hat (+34 AP +16hit)
Strength of the Untamed
Mantle of Malorne (4agi / 6sta gems)
Burnoose of Shifting Ages (+120 armor)
Heavy Clefthoof Vest (+6 all stats)
Veteran's Leather Bracers (+4 all stats)
Gauntlets of Malorne (+15 agi)
Veteran's Leather Belt
Heavy Clefthoof Leggings (+30 sta +10 agi)
Boots of Natural Grace (+12 sta)
Violet Signet of the Great Protector
Ring of Unyielding Force
Adamantine Figurine
Idol of Terror (let wel: die 45% dodge is alleen als deze proct = 65Agi voor 10seconden ofzo)
Terestian's Stranglestaff

Laatste trinketslot varieert per gevecht, meestal een keuze tussen Bloodlust Brooch en Violet Badge

Overigens zal ik het nog eens checken: die 45% weet ik 100% zeker dat ik heb (gehad), maar hoe volgebuffed ik was weet ik niet meer. Ik zal mn unbuffed stats dus nog even nagaan vanavond :)
Hoi Seraphin,

Ik zit ook op Kul Tiras.
Misschien kan 1 van onze feral druids in de guild je wel enkele tips qua gear geven.
Praat eens met Alphamon in game.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:48:
[...]

Je kan met Blizzards standaard mail 12 items in een kistje bouncen tussen characters. Zo heb ik van alle high end herbs een kistje in mijn mail (afkomstig van mijn bank altje) met 12 stacks erin. Als je daar 1 stack uithaalt, blijft de return timer gewoon op de maximale hoeveelheid dagen staan. Alle herbs dus 240 stuks bij de hand als ik pots of flasks wil maken. Aangezien je 49 mailtjes kan zien in je postdoos, kan je dus bijna 600 stacks aan materiaal in je mailbox opslaan. Af en toe de bijna lege kistjes terugsturen en weer laten vullen door je alt. Tipje?
Bedankt, goeie tip. Enig nadeel is dat dit stukken minder overzichtelijk is, althans voor mij. Ik vind het fijner om alles netjes in de bank te kunnen zien, maar ik zal zeker wat doen met je tip. Mijn bankspace is ook niet oneindig en dan is zoiets wel erg leuk :)
DexterBelgium schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:59:
[...]

hehe, welkom bij de klub.

Wat je trouwens niet moet doen is, zoals ik gedaan heb, je bankchar als nelf creëren: Darnassus is een hel om naartoe te lopen, en is eigenlijk keislecht gelayout. Veel te veel plaats tussen bank en AH
Hehe, ik wist dat deze reply zou komen. Ik was al langer op de hoogte van zogenaamde bankchars, maar dit had niet echt veel meerwaarde voor mij (als in extra opslagplaats). Maar nu heb ik mede door enchanting, en anderzijds doordat ik een soort van bewaarziekte heb.

Het komt uiteindelijk waarschijnlijk wel op hetzelfde neer, maar het doel van de priest is om de waardevolle mats te bewaren in volle stacks, en deze dan op een gunstig moment te verkopen. Daarnaast is hij bedoeld om geld te beheren, omdat ik het op mijn rogue snel op maak, plus dat ik met deze char ook echt veel geld wil gaan maken door slim te AH' en.

Dit deed ik mijn rogue ook tussen BG's door, maar een dedicated char is wel makkelijker daarvoor.

Mijn priest zat trouwens maanden vast in Durotar,dus in 5 minuutjes na mijn ingeving was ik in Org :)

Al had ik wel toen ik gister ff op de priest ging een grote behoefte om daar ff mee te spelen. Zat alleen maar shields en renews te spammen tijdens et lopen :P
cannibal schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:15:

Ja, maar dit is niet mijn insteek geweest. Het gaat om waardevolle spullen die vol gestacked zijn. Dat is het enige dat naar de priest gaat.

De rest (wat niet vol gestacked is, of wat ik veel gebruik) blijft lekker op mijn rogue. De reden dat ik voor deze oplossing heb gekozen is omdat mijn bank uitpuilde met allemaal zooi die ik niet vaak nodig had, maar te kostbaar was om te destroyen/vendoren. Daarnaast zag ik er tegenop om alles op de AH te gooien. Zou me teveel tijd kosten.

Mijn motivatie is, althans voor zover ik de ervaringen van anderen lees, anders. Wat ik namelijk heb begrepen van mensen die bankchars hebben, is dat het de centrale opslagplaats is. Dat is bij mij niet zo. Ik wil het liefst zoveel mogelijk op mijn rogue hebben, zolang het maar nuttig is. Even als voorbeeld.

Ik heb aardig wat stacks Greater Planar Essence, Arcane Dust. Die kan ik op mijn rogue bewaren. Ik heb het haast nooit nodig, maar het neemt wel veel ruimte in. Ik kan het veel beter op mijn priest bewaren dan.

Als jullie je bankchar zo gebruiken, dan heb ik niks gezegd :P

Prijzen vallen me reuze mee btw. Ik dacht dat die slots bij 2k begonnen. Hier ga ik mee aan de slag :9

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
Gohan-san schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:21:
[...]

ehm op lvl 30, 3 mounts? bedoel je niet pets? je kan altijd je charc transfferen.

ik zit zelf op RPPVP the venture co en het bevalt mij zeer goed moet ik zeggen, alleen de afgelopen weken in de /2 trade channels veel [Dirge] Spam het houd nu al meer dan een week stand, maar goed zo vaak ben ik niet in een city raiding ftw! :)
Echt 3 mounts, had ik zin in. Teveel gold is niet goed voor mij ;) Tranferren kan, maar ik wil weer een keer Alliance spelen en Paladin lijkt me ook wel leuk (Dwarf bubbledin :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Spellsurge versus 81 healing is altijd een moeilijke afweging doe je voornamelijk raids en heb je een raidleader die er rekening mee houd dan is spellsurge mijn favoriet, doe je voornamelijk party`s en raid je af en toe dan wint 81 healing.
je merkt spellsurge pas als je met meerdere in de raid zit in dezelfde groep met allemaal spelsurge in je eentje zal je het nouwlijks merken.

heb zelf de mace van de maiden met spelsurge uitgerust en de mace van de prince heb ik gedaan met 81 healing erg handig ik switch ze op basis in wat voor groep ik geplaatst wordt (raidleader vind spellsurge het laatste waar ie rekening mee moet houden, vandaar dat ik maar beide keuzes heb)

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kornflakes schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:52:
[...]

Echt 3 mounts, had ik zin in. Teveel gold is niet goed voor mij ;) Tranferren kan, maar ik wil weer een keer Alliance spelen en Paladin lijkt me ook wel leuk (Dwarf bubbledin :))
Maar 3 mounts op level 30? vergis je je niet in je level dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Valt tegenwoordig vies tegen vrees ik. Er zijn nogal veel mensen die compleet op de verkeerde server zitten. Maargoed, ik weet niet hoe niet-Rp servers zijn.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:57:
[...]

Je kan op lvl 30 niet eens een mount gebruiken... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:57:
[...]

Mounts kun je kopen ongeacht je lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:05:
[...]

Je kan op lvl 30 niet eens een mount gebruiken... :N
Maar al wel kopen toch?

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macadoshis schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:16:
[...]

Had Pre-guildbank gebeuren al 2 alts met allemaal 16 slots, dat was pre TBC goed te doen. Maar in TBC verzamel je zoveel nuttige "rotzooi" zo snel dat ik blij was met guildbanks. Toen de guildbanks er waren een guild gemaakt, alts in gegooid 3 guildbank slots gekocht en geen ruimte gebrek meer :)
Hmm ben benieuwd. Ik ga de 1e slots zeker aanschaffen, maar weet niet zeker of ik ze echt nodig heb. Het voorlopige plan is dat er alleen volledig gestackte spullen naartoe gaan. Gisteren ben ik op het volgende gekomen:

- Enchanting mats
- Pots
- Primals
- Nog een paar dingen waar ik nu niet opkom :P

Opzich ging dit prima op mijn rogue, totdat ik teveel van bovengenoemde ellende kreeg. Daarom leken dedicated bags me wel een goed plan. Als ik er dan echt veel heb, gooi ik het op de AH als het een goed moment is.

De "nuttige rotzooi" bewaar ik op mijn rogue (heb niet voor niets ook daar die bank helemaal unlocked met 16 slotters :D )

Had gisteren trouwens nog een heerlijk staaltje world pvp. Ik deed me dailies van bombing/banish. En ik zag allies waarvan er 1 met pvp onliep.

Ik moest meteen aan jullie commentaar denken, dus ik hielp hem met het slopen van zijn mob en deed /point en /wrath.

Hij ging drinken/eten en ik wachtte todat hij full mana/hp zou zijn. Op een gegeven moment zag ik hem zo friemelen met die handen. Ik denk: Wat doet hij nou :?

Mount hij opeens en peert hij em. Dat doe ik dus ook nooit meer. Dus ik ging hem zoeken, en ja hoor, snel gevonden.

Liep een beetje met hem mee, maar hij bleef maar vluchten en toen sloeg ik toe.
Gelijk zijn maatje, een human warlock erbij. Maar ik had zoiets van, boeie jij gaat neer !

Dus hij nog eens bubblen, healen en vluchten, terwijl die lock mij voldotte. Ik rende achter de pala aan, vermoorde hem. Gelijk naar de lock toe, ff hakken. Ik zag dat er fear werd gecast. Clos aan, dots weg, nog een paar klapjes en dood was hij :)

Tijd om op adem te komen had ik niet, want toen ik wilde cannabalizen werd ik gelijk gepounced door een druid. Die durfde ik trouwens niet te pakken, dus ik gougde hem en sprinte weg.

Zie hier overigens hoe belangrijk het timen van clos is. Als ik clos popte nadat ik gedot was, werd ik na 5 sec opnieuw gedot en zou ik doodgaan. Nu overleefde ik echter met 3k hp.

Ik had nu helaas wel een probleem, want er waren 3 allies op zoek naar mij en ik moest me dailies afmaken. Nouja, was toch te laat om te pvpen dus ging ik me maar met world pvp vermaken.

Ik bleef ze achtervolgen om een geschikt moment te vinden om toe te slaan en ja hoor. Druid bleef een beetje achter en de lock/pala renden naar voren. Toen heb ik de druid nog gepakt. Ze kwamen nog aanrennen, maar ik popte weer clos in de hoop dat ik aan 5sec genoeg zou hebben, en ja hoor. Druid ging dood net voordat clos afliep, vanish en weg was ik.

You gotta love it O+
redfoxert schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:23:
[...]

Tabs kosten:

100, 250, 500, 1000, 2500, 5000G
aah bedankt :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revocx
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Hoe goed zijn die Wapens van S1 om te raiden.
De dps is wel redelijk hoog.
alleen aan die stats erop zijn niet zo heel boeiend voor raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Hier op het forum is nog geroeppen dat mensen achter in de 30 alvast een mount gingen kopen zodat ze de laatste lvl's naar de 40 toe wat leuks hadden om naar toe te werken.

Verder lvl ik nu lekker met een paladin protection style. Gister avond even met een mage een quest in hillsbrand wezen doen. Ik nam een man of 5-10 op me schildje en begon met een consecration. Vervolgens deed de mage een frostnova (zodat ze wel op mij in moesten slaan voor extra reflection damage) en vorvolgens Arcane Exploison totdat iedereen dood was.

Ik zag vervolgens mijn Reckoning de hele tijd proccen en ook Redoubt was 50% van de tijd up.
Ik vertelde dat ik nog wel even verder ging AOE'en de komende lvls en ik werd promt toegevoegd aan een friend list :D

@Revo: afhankelijk van de class die je speelt zou ik zeker wel of niet voor de S1 wapens gaan. Meestal niet zo veel hit rating maar wel voldoende damage om mee te komen in raids. Als rogue speel ik nu met S1Mace en S2 Mace en dat is wel dikke lol, maar raiden kan ik er niet echt mee. (teveel rogues in de guild)

[ Voor 15% gewijzigd door barfieldmv op 22-01-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53
Al mijn chars hebben/houden eigen voorraad voor hun main profession. (meeste zijn gather/craft).
Maar loopt dit over (op mijn 70's heb ik ook veel gear vaak te bewaren in de bank of andere quest-items) dan gaat het naar mijn banker.

Maar al wat ik dus als stack wil verkopen (white-items) gaan naar mijn banker. Als ik dus in SMV zit en ik heb mijn bags vol gequest/grind, ga ik naar een mailbox in een stadje (je hebt daar meestal geen bank) en verkoop alle grijze rommel en stuur al het witte spul wat ik niet direct nodig heb naar mijn bank. Deze haalt er uit wat bij hem hoort of verkocht kan worden op AH (greens/blues) of wat doorgestuurd moet worden naar andere alts. (greens welke ik dis naar mijn priest en zo, gems van mining naar mijn JC). Al wat terug moet (zeker nu met die 12 items in 1 mail) doe ik gewoon return en gaat naar de char terug die het opstuurde.

Op deze manier iig altijd redelijk veel bagspace over om goed te questen en te grinden. (al zitten ze vaak nog zo vol als je bijv. netherwing quests aan het doen bent.

(sorry voor het lange bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Mijn 2 mains hebben alle slots voorzien van 18slot bags, inclusief de bank. Sommige bagslots heb ik 20 slots van quests/tailored.

Daarnaast heb ik 3 bank alts die ook allemaal 16 slot bags hebben. Meestal in de bank ook en dan alle slots :) 1 bank alt heeft alleen maar Engineering bags, Mining bags en Gem bags in de bank :P En dan heb ik op 1 van mn bank alts nog 2 Herbalism bags en 2 Enchanting bags ipv de 16 slot bags in de bank hangen.

Ik spaar nogal veel troep en ik verkoop het niet :) Enchanting zooi kan je altijd gebruiken, net als herbs, ores en gems.

Die bank alts zitten ook nog eens met zn allen in een guild waarvoor ik 3 guildslots heb gekocht. Meer kost teveel voor wat het opbrengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag deze bij de OP ?

http://www.wowlocator.com/

dagboek item
gister vroeg een priest in /1 in hellsfire of ie alsjeblieft wat hulp kon krijgen
herkende ze naam van een instance (op ze alt met een vergelijkbare naam - bleek later).. sure

wat heerlijk is dat zeg, paladin met priest achter je aan
normaal durf ik echt niet meer dan 3 mobs te pakken tegelijk . en al helemaal niet in helfire

maar met healer kon ik er rustig 7 a 8 oppakken. zolang ie maar niet meteen begon te healen en aggro steelde en verder bleef bijhealen zodat ik mana krijg .. aoe ftw :D

binnenkort maar eens verder met hem . bevalt goed
vanavond niet .. nieuwe computer .. moet even uitgebreid getest worden ;)

wow bevalt trouwens goed daarop.. lekker alles maxen en 60 frames over houden
minimale drops in shatt maar zelfs daar loopt het lekker ^^
(core 2 duo @ 3ghz , 8800gt 512 .. d8 ik .. uit het hoofd)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

SMulTiE schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:34:
:P Ik pest Jarno graag ja ^^
Good to have you back! Kom gezellig naar Trollbane joh :P
Thnx :Y)

Ik pest Jarno ook graag hoor.. daar niet van, was een van de dagelijkse bezigheden toen die nog op Frostmane zat ;)

Trollbane.. hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:14:
[...]

Hmm ben benieuwd. Ik ga de 1e slots zeker aanschaffen, maar weet niet zeker of ik ze echt nodig heb. Het voorlopige plan is dat er alleen volledig gestackte spullen naartoe gaan. Gisteren ben ik op het volgende gekomen:

- Enchanting mats
- Pots
- Primals
- Nog een paar dingen waar ik nu niet opkom :P

Opzich ging dit prima op mijn rogue, totdat ik teveel van bovengenoemde ellende kreeg. Daarom leken dedicated bags me wel een goed plan. Als ik er dan echt veel heb, gooi ik het op de AH als het een goed moment is.

De "nuttige rotzooi" bewaar ik op mijn rogue (heb niet voor niets ook daar die bank helemaal unlocked met 16 slotters :D )
Op een bepaald moment is je main vol.. heb nu allemaal 20 slots op mijn main en ik heb niet echt super veel ruimte over, wel genoeg maar onvoldoende om primals, ores, dusts, essences, etc te bewaren op mijn main. Dus 1 bank chars met alle elixer, flasks, pots etc voorraad voor een paar maanden raiden en een andere char met cloths, primals, ores, dusts, essences etc.

Daarnaast een Guildbank met herbs, meer pots, trade goods etc.
(Daarnast voorbereiden op Sunwell helpt ook om mijn bank te vullen)

Bijkomend iets is dat ik geen zin heb om 1 uur voor de raid allemaal shit moet kopen om te raiden, dus heb gewoon een flinke voorraad (rond de 75 flasks, paar honderd elixers enzo), dus ik moet haast wel zo te werk gaan. Heb een ongelovelijke hekel aan mensen die vlak voor de raid lopen de huilen dat ze geen flasks ofzo kunnen vinden op AH of tijdens de raid moete vragen of iemand post enzo wil maken voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een bankalt met gbank erbij, maar alles zit vol.
Kan nu eenmaal moeilijk afscheid nemen van zaken :P

Zijn er trouwens nog nederlandse holy priests/resto shamans/oomkins/elemental shamans/resto druids/prot palas aan horde side (pvp-eu server) met decent gear op zoek naar een leuke MH/BT guild ?
We gaan nu weer mensen attunen, hopelijk komen we wat ruimer in de mensen te zitten.
Binnen korte tijd redelijk makelijk ver gekomen in BT en MH, maar uiteindelijk merk je dat we met een te kleine basisgroep 4 dagen in de week de high-end content willen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-08 19:46
Nowa schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:41:
Vraag voor de Imba warriors hier op het forum! :)

Ik ben net 70 gedingt met mn Warrior alt.
Ik wil wat pvp/pve doen en 5-mans gaan tanken om mijn gear wat te verbeteren (is nu echt een mess). Later zal ik full prot speccen.

Ik zat aan deze hybrid build te denken.
MS voor PVP en toch de basis prot talents om de normal 5mans te tanken.
Is het wat? Ben al een aantal malen gerespecced en mijn geld begint op te raken dus tips welkom :)

http://www.worldofwarcraf...0002305011033020100000000
Waarom wil je MS voor PVP, je bent dan redelijk wat TP's kwijt die je prot build wat in de weg zitten. Ik heb zelf ook een tijdje in mijn prot build PVP gedaan en dat beviel nog best prima.

Met dual wield in berserker stance:

Tegen melee: spam ik eerst 5 keer devestate en daarna heroic strike en dan weer devestate zodat je veel heroic strikes achter elkaar hebt.

Tegen casters is het wat lastiger, iig je shield er bij pakken voor spell reflection en shield bash. Dan gewoon zelfde als voor melee spammen.

Af en toe concussion blow...

Dit heeft voor mij altijd wel gewerkt.

(dit was mijn build btw, klik)

[ Voor 10% gewijzigd door Optix op 22-01-2008 13:51 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was trouwens wel frustrerend gisteren...ik ben dus op mijn hunter bezig met peeveepee.
Nou had ik al een aantal potjes AV gedaan voor honor, en ik had iets van 7k.

Toen m'n estimated honor op iets meer dan 3k stond ben ik AB gaan doen voor de marks (ik wilde mijn schouders) dus ik had 20 marks nodig.

Ik had een paar potjes gewonnen en een paar verloren, zo was het gisteravond rond 03:00 toen ik nog 3 marks moest (1 x win).

Maar ik was ook ontzettend moe en wilde eigenlijk naar bed, toen de honor geupdate was had ik iets van rond de 12k dus genoeg voor mijn schouders of gloves.
Ik moest en zou mijn schouders hebben en ben ik dus verder gegaan met AB toen uiteindelijk na veel verloren potjes, wonnen we eindelijk een potje en kon ik me schouders gaan halen. :) ondertussen was het rond 03:45!!

maar goed vanavond ff een zooitje AV doen voor honor, dan kan ik me gloves halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:19:
Al mijn chars hebben/houden eigen voorraad voor hun main profession. (meeste zijn gather/craft).
Maar loopt dit over (op mijn 70's heb ik ook veel gear vaak te bewaren in de bank of andere quest-items) dan gaat het naar mijn banker.

Maar al wat ik dus als stack wil verkopen (white-items) gaan naar mijn banker. Als ik dus in SMV zit en ik heb mijn bags vol gequest/grind, ga ik naar een mailbox in een stadje (je hebt daar meestal geen bank) en verkoop alle grijze rommel en stuur al het witte spul wat ik niet direct nodig heb naar mijn bank. Deze haalt er uit wat bij hem hoort of verkocht kan worden op AH (greens/blues) of wat doorgestuurd moet worden naar andere alts. (greens welke ik dis naar mijn priest en zo, gems van mining naar mijn JC). Al wat terug moet (zeker nu met die 12 items in 1 mail) doe ik gewoon return en gaat naar de char terug die het opstuurde.

Op deze manier iig altijd redelijk veel bagspace over om goed te questen en te grinden. (al zitten ze vaak nog zo vol als je bijv. netherwing quests aan het doen bent.

(sorry voor het lange bericht ;)
Opzich is dat ook wel slim. Ik moet vaak mijn avonturen staken omdat de bags vol zitten. Echt wat heb ik daar een hekel aan.

Ik heb 1 16bagslot vol met mounts en trinkets. Dan nog 1 16bagslot met bandages, food, pots. Dan nog 1 16bagslot met poison, spul om vuur te maken en classrelated stuff. Dan 1 20slotter vol met questitems en dan nog de backpack waar ik motes in bewaar totdat ik er een primal van kan maken, dingen die je oppikt tijdens het grinden.

Ik zit meestal tussen de 70/84 en 84/84 :(

Ik wil trouwens ook die 20slotters kopen, maar die zijn een partij duur bij ons. je betaald zo 200g voor 1 zakje.
redfoxert schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:20:
Mijn 2 mains hebben alle slots voorzien van 18slot bags, inclusief de bank. Sommige bagslots heb ik 20 slots van quests/tailored.

Daarnaast heb ik 3 bank alts die ook allemaal 16 slot bags hebben. Meestal in de bank ook en dan alle slots :) 1 bank alt heeft alleen maar Engineering bags, Mining bags en Gem bags in de bank :P En dan heb ik op 1 van mn bank alts nog 2 Herbalism bags en 2 Enchanting bags ipv de 16 slot bags in de bank hangen.

Ik spaar nogal veel troep en ik verkoop het niet :) Enchanting zooi kan je altijd gebruiken, net als herbs, ores en gems.

Die bank alts zitten ook nog eens met zn allen in een guild waarvoor ik 3 guildslots heb gekocht. Meer kost teveel voor wat het opbrengt :)
haha nice !! dat is dikke shit :9
Macadoshis schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:41:
[...]

Op een bepaald moment is je main vol.. heb nu allemaal 20 slots op mijn main en ik heb niet echt super veel ruimte over, wel genoeg maar onvoldoende om primals, ores, dusts, essences, etc te bewaren op mijn main. Dus 1 bank chars met alle elixer, flasks, pots etc voorraad voor een paar maanden raiden en een andere char met cloths, primals, ores, dusts, essences etc.

Daarnaast een Guildbank met herbs, meer pots, trade goods etc.
(Daarnast voorbereiden op Sunwell helpt ook om mijn bank te vullen)

Bijkomend iets is dat ik geen zin heb om 1 uur voor de raid allemaal shit moet kopen om te raiden, dus heb gewoon een flinke voorraad (rond de 75 flasks, paar honderd elixers enzo), dus ik moet haast wel zo te werk gaan. Heb een ongelovelijke hekel aan mensen die vlak voor de raid lopen de huilen dat ze geen flasks ofzo kunnen vinden op AH of tijdens de raid moete vragen of iemand post enzo wil maken voor ze.
Klinkt erg goed. Ik herken dat " vol" gedeelte ook. Normaal had ik zoiets van: ohja, ik vendor dit wel ff, of dat kan ik wel destroyen, maar dat ging dus niet meer.

Achter die 20slots moet ik ook aan. Daar wil ik er erg graag 3 van hebben. Ik heb er al 1 van ZA en 3*4 is bijna weer een bag erbij. Mooie is ook, dat de traveller bags, die ik gebruik niet soulbound zijn. Die geef ik weer door aan mijn priest zodat hij van die rare rugzakjes af is met 12 en 14 slots.

Heb jij die gemaakt, laten maken of gekocht? En hoeveel heeft het je gekost

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er even helemaal klaar mee... heb ik als s-priest volledige s1 gear verzameld. Ben vervolgens wat actiever in arena geworden. In combinatie met een rogue win ik behoorlijk vaak (70%), maar ik krijg vrijwel altijd te horen dat ik beter discipline had kunnen kiezen.

Wanneer houdt dit zeuren op?

Of, zou ik gewoon moeten rerollen? Iemand ervaring met disc rerollen met dmg gear?

Vind het behoorlijk zonde van alle geinvesteerde tijd, maar als jullie kunnen bevestigen dat je in een full s1 damage set ook als Disc priest geen flater slaat... dan wil ik t wel proberen.

http://eu.wowarmory.com/c...Tarren+Mill&n=Homunoculus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:52:
[...]
Ik heb 1 16bagslot vol met mounts en trinkets.
WTF moet je met een bag vol MOUNTS ?! 2 is toch zat ? :) 1 Flying en 1 Land mount ... klaar, kan je ook overal mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:04:
Ben er even helemaal klaar mee... heb ik als s-priest volledige s1 gear verzameld. Ben vervolgens wat actiever in arena geworden. In combinatie met een rogue win ik behoorlijk vaak (70%), maar ik krijg vrijwel altijd te horen dat ik beter discipline had kunnen kiezen.

Of, zou ik gewoon moeten rerollen? Iemand ervaring met disc rerollen met dmg gear?

Vind het behoorlijk zonde van alle geinvesteerde tijd, maar als jullie kunnen bevestigen dat je in een full s1 damage set ook als Disc priest geen flater slaat... dan wil ik t wel proberen.

Als je top rank arena matches wilt gaan spelen moet je disc kiezen als priest. Als je niet voor de top (of bijv 2k rating wilt gaan voor de shoulders) kies je toch lekker een spec die je leuk vind? Zelfde als dat een prot warrior of prot pallie niet zoveel in top rank arena's te zoeken heeft.
redfoxert schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:06:
[...]

WTF moet je met een bag vol MOUNTS ?! 2 is toch zat ? :) 1 Flying en 1 Land mount ... klaar, kan je ook overal mee komen.
black war kodo / orange raptor / baron mount / zg raptor / zg tiger / mount van attunmen / mount van raven boss / elekk

Deze trash je niet zo snel hoor ; P

[ Voor 15% gewijzigd door ImdaMned op 22-01-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Hoezo 'zeuren'? Disc priest + rogue is een erg goeie combo. Net zoals dat resto druid + MS warrior gewoon erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje een tick. Ik wil graag alles hebben. Ik heb van horde alle mounts behalve de bloodelf kip. Wel pvpversie want ik ben nergens exalted mee, zelfs niet met UC :X
Soms vind ik het jammer dat ik niet veel gequest had. Pre-TBC rep zuigt echt en TBC heb ik bijna alles al exalted, op 2 na ofzo.

Ik heb ook veel pets companions. Een sneeuwmannetje, een robot, een vogel, een eekhoorn en nog een vogel :P
Het zijn de kleine dingen die ik echt leuk vind, naast players afslachten.

@Hydra

Ik vermoed dat ze eerst "zeurden" dat hij gear moest halen, en nu hij de gear heeft zeuren dat disc beter is, waarop hij weer nieuwe gear moet farmen.

Zou ik niet doen. Ik zou met een lock spelen. Lock + spriest ftw >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
me lock vol met 20 slotters
1 bank alt char met 2 bankslots met 18 slotters voor herbs,

meestal 16 tot 26 slots vrij tijdens farmen/grinden/questen
20 slotters voor 20gold :D meestal gaan ze voor het dubbele, heb er een paar verkocht voor 450 gold, maar ik vind het de moeite niet waard, verkoop dan liever de primal mooncloth los voor 40g per stuk

sinds ik me frozen shadoweave niet meer nodig had ben ik geswitched naar primal mooncloth spec, primal water en life is makkelijker te farmen dan shadow en fire :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:12:
[...]

black war kodo / orange raptor / baron mount / zg raptor / zg tiger / mount van attunmen / mount van raven boss / elekk

Deze trash je niet zo snel hoor ; P
Nee, maar kunnen wel op de bank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:14:
[...]

Hoezo 'zeuren'? Disc priest + rogue is een erg goeie combo. Net zoals dat resto druid + MS warrior gewoon erg goed is.
Als ik full dmg geared ben, dan vind ik het nogal zeurderig over komen als je vraagt om even te rerollen...

En hoef je me niet uit te leggen dat discpriest/rogue goede combo is, dat hoor ik al 10 x per dag zo'n beetje.

Mijn vraag was dus: als ik nu Disc ga, kan ik dan nog enigszins meekomen in de arena met deze gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

[
Klinkt erg goed. Ik herken dat " vol" gedeelte ook. Normaal had ik zoiets van: ohja, ik vendor dit wel ff, of dat kan ik wel destroyen, maar dat ging dus niet meer.

Achter die 20slots moet ik ook aan. Daar wil ik er erg graag 3 van hebben. Ik heb er al 1 van ZA en 3*4 is bijna weer een bag erbij. Mooie is ook, dat de traveller bags, die ik gebruik niet soulbound zijn. Die geef ik weer door aan mijn priest zodat hij van die rare rugzakjes af is met 12 en 14 slots.

Heb jij die gemaakt, laten maken of gekocht? En hoeveel heeft het je gekost
gewoon guildies/vrienden gevraagd om 2 primal mooncloth te maken per 4 dagen en/of ik maak met mijn lock alt shadowcloth en dat verkoop ik en dan koop ik weer primal mooncloth. Heeft me zo niet heel veel gekost want de primals kreeg ik wel via "grinden". heb niet bijgehouden hoe veel het me gekost heeft, boeit me ook niet zo.
Op een bepaald moment kost het spel je niks meer, behalve repairs, consumables en eventueel enchants. Dus je houdt geld over.

We hebben als guild er een leuke inkomsten bron bij, we verkopen SSC/TK runs op de dagen dat we "vrij" zijn met raiden omdat Hyjal en BT gecleared zijn. De afgelopen weken leverde dat 500g per persoon op (met 20 guildies in de raid grp en 5 pugs) plus nog een duizend gold voor de guildbank.

Nawa, pre-TBC factiosn zijn juist "heel" makkelijk te grinden. Low level quests geven nu de volle mep rep dus dat gaat redelijk hard. Het enige wat tijd/geld kan kosten is cloth turn ins.
gelukkig had ik pre-TBC al veel rep gegrind in AV door die verzamel quests te doen (ongelovelijk saai, maar ja).
Veel factions heb ik niet meer te gaan, de makkelijkste die over is is Timbermaw. De rest is hardcore rep grinden zoals ravenholdt, steamwheedle cartle enzo.
Guildie van mij is bezig met Darkmoon rep en shendalar rep, kost "veel" gold en tijd en geduld.

[ Voor 17% gewijzigd door Macadoshis op 22-01-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:17:
me lock vol met 20 slotters
1 bank alt char met 2 bankslots met 18 slotters voor herbs,

meestal 16 tot 26 slots vrij tijdens farmen/grinden/questen
20 slotters voor 20gold :D meestal gaan ze voor het dubbele, heb er een paar verkocht voor 450 gold, maar ik vind het de moeite niet waard, verkoop dan liever de primal mooncloth los voor 40g per stuk

sinds ik me frozen shadoweave niet meer nodig had ben ik geswitched naar primal mooncloth spec, primal water en life is makkelijker te farmen dan shadow en fire :P
Argh die luckers altijd :D

Zou je de naam van dat zakje kunnen posten? Dan kan ik ff op zoek naar de mats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:18:
[...]
Als ik full dmg geared ben, dan vind ik het nogal zeurderig over komen als je vraagt om even te rerollen...
En hoef je me niet uit te leggen dat discpriest/rogue goede combo is, dat hoor ik al 10 x per dag zo'n beetje.
Mijn vraag was dus: als ik nu Disc ga, kan ik dan nog enigszins meekomen in de arena met deze gear?
Ben blij dat jij geen retripaladin bent, die stress (whispers over respeccen) had je vast niet aangekund ;) (niet gemeen bedoeld hoor)

Overigens, ik weet niet precies wat je gear is, armory werkt niet vanaf hier. Maar disc is gewoon een kwestie van veel sta en +healing voor zover ik het weet. Ik neem aan dat je standaard pvp gear hebt met stamina en spelldmg, en dan komt dat vast goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SMulTiE schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:17:
[...]

Nee, maar kunnen wel op de bank :P
Precies, op de bank met die onzin :) Je BoE rommel stuur je maar naar je bank alt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:18:
Dan doe je het toch niet? Wie 'zeurt' er dan, je Arena partner? Als je perse voor een niet-Arena build setup wilt gaan kies je daarvoor. Als hij dat neit goed genoeg vindt zoekt 'ie een andere healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:21:
[...]

8x primal mooncloth
4x netherweb spidersilk

wat neerkomt op

144 Netherweave Cloth
16 Arcane Dust
80 Motes of Life
80 Motes of Water
4 Netherweb Spider Silk

per bag :P

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 22-01-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:21:
[...]

Primal mooncloth bag

Paar avondjes gefarmed, goedkope mats gekocht, wat guildies aan de moonclothproductie gezet en een weekje later had ik 10x20 slotters. Zeer de moeite waard, vooral omdat ik nu in de expansion niet gelijk nieuwe 20 slotters hoef te regelen en die mats dus voor iets anders kan inzetten.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:48:
Was trouwens wel frustrerend gisteren...ik ben dus op mijn hunter bezig met peeveepee.
Nou had ik al een aantal potjes AV gedaan voor honor, en ik had iets van 7k.

Toen m'n estimated honor op iets meer dan 3k stond ben ik AB gaan doen voor de marks (ik wilde mijn schouders) dus ik had 20 marks nodig.

Ik had een paar potjes gewonnen en een paar verloren, zo was het gisteravond rond 03:00 toen ik nog 3 marks moest (1 x win).

Maar ik was ook ontzettend moe en wilde eigenlijk naar bed, toen de honor geupdate was had ik iets van rond de 12k dus genoeg voor mijn schouders of gloves.
Ik moest en zou mijn schouders hebben en ben ik dus verder gegaan met AB toen uiteindelijk na veel verloren potjes, wonnen we eindelijk een potje en kon ik me schouders gaan halen. :) ondertussen was het rond 03:45!!

maar goed vanavond ff een zooitje AV doen voor honor, dan kan ik me gloves halen :P
Krijg je tegenwoordig niet meer gewoon 1 mark als je verliest en 3 als je wint dan :?. Dan hoef je toch maar max3 potjes (3x1=3 :7 ) :?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:29:
[...]

Krijg je tegenwoordig niet meer gewoon 1 mark als je verliest en 3 als je wint dan :?. Dan hoef je toch maar max3 potjes (3x1=3 :7 ) :?
Mja kwam er later achter dat het wat vreemd staat, maar ik had al een hoop potjes verloren toen ik op een gegeven moment nog 3 marks moest. :P
Toen heb ik nog een potje verloren en stond ik op het punt om uit te loggen, maar ben toch nog ff in queue gegaan. :)
En dat laatste potje wonnen we dus :)

En ja je krijgt nog steeds 1 mark als je verliest en 3 als je wint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:52:
[...]

*knip*

Ik wil trouwens ook die 20slotters kopen, maar die zijn een partij duur bij ons. je betaald zo 200g voor 1 zakje.

*knip*
Valt nog mee, kosten bij ons zo'n 400g ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

belgian1 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:35:
[...]

Hoi Seraphin,

Ik zit ook op Kul Tiras.
Misschien kan 1 van onze feral druids in de guild je wel enkele tips qua gear geven.
Praat eens met Alphamon in game.

Groetjes
Heheh direct met hem praten zal voor mij wat lastig worden als Tauren zijnde denk ik. Maar een gesprek met iemand Anarchy99 sla ik nooit af natuurlijk..... :D
Dan maar een nelf rollen o.i.d. (ik heb alleen maar horde chars op de realm :P )

Grootste probleem in mn gear setup is trouwens voornamelijk: tijd. Ik heb al een behoorlijke lijst van gear die een goed totaalplaatje maken, maar 24*7 raiden / farmen / heroics is plantechnisch wat moeilijk te realiseren ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:45:Zijn er trouwens nog nederlandse holy priests/resto shamans/oomkins/elemental shamans/resto druids/prot palas aan horde side (pvp-eu server) met decent gear op zoek naar een leuke MH/BT guild ?
Ja :P

Hmm... overstappen naar TiC... het zou kunnen nu ik uit STERF ben gestapt (echt, waarom stopt iedereen daar zodra ze GM worden en waarom moeten de nieuwe GMs altijd idioten om zich heen verzamelen?!).

Denk alleen niet dat ik echt een gewild personage heb op Trollbane ^^

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Bij ons zijn ze tussen de 300 en 400, vind het best een redelijke prijs. Als je ziet dat vroeger de bottomless bag al 400g was (pre-tbc) dan is dit een stuk minder verhoudingsgewijs.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 09-09 10:12

Whuzz

Dodgeball!

Ghostlands is nog relatief jong, en heeft dus nog maar weinig spelers die hun mooncloth sets al af hebben... met als gevolg dat 1 primal mooncloth al 45g cost en een mooncloth bag al snel dik over de 400 ja.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RainManX schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:55:
[...]

Ja :P

Hmm... overstappen naar TiC... het zou kunnen nu ik uit STERF ben gestapt (echt, waarom stopt iedereen daar zodra ze GM worden en waarom moeten de nieuwe GMs altijd idioten om zich heen verzamelen?!).

denk dat dat de Blackraven curse is :P
Had begrepen dat Kees trouwens weer ging spelen en ook weer naar Sterf wilde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Veel mensen stoppen zodra ze GM zijn, omdat ze dan pas beseffen dat het veel en ondankbaar werk is ;)

<--- ook GM. Niet gestopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Bokkie schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:04:
[...]

denk dat dat de Blackraven curse is :P
Had begrepen dat Kees trouwens weer ging spelen en ook weer naar Sterf wilde :D
Mja, had hem een week of 3 geleden al even online gezien op Ellende jah... ach, met hem kon ik nog wel leven denk ik, maar als er zoals nu iemand als DeathWratje RL wordt 10 minuten nadat Firestorm z'n GM had overgedragen, tja, dan hoef ik niet meer in die guild te zitten, hello GEK #2! (overigens, geen persoonlijke aanval op (ex)GEK members, maar meer op de uitstraling van het type guild wat jullie hadden in de MC/BWL tijd)

Maar blijkbaar werkt het voor hen nog aardig, want ze hebben zondag met wat TiC hulp nog een aardige raid gehad geloof ik...
Whuzz schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:09:
Veel mensen stoppen zodra ze GM zijn, omdat ze dan pas beseffen dat het veel en ondankbaar werk is ;)

Mja, het is ook niet het probleem dat de GM gestopt is, maar meer dat de eerste beslissing van de nieuwe er een is waar ik gewoon niet achter kan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Whuzz schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:09:

Of omdat al je members op 70 vertrekken om te raiden... Leek mij niet zo leuk in de eerste instantie.
Totdat ik toch wel wat meer wilde doen dan als prot warrior dan alleen grinden (wat niet gaat als prot) en instances runnen.
Tja, daar sta je dan als GM 8)7
Hmmz ja, alt GM gemaakt en zoef... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
RainManX schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:12:
[...]
Mja, het is ook niet het probleem dat de GM gestopt is, maar meer dat de eerste beslissing van de nieuwe er een is waar ik gewoon niet achter kan staan.
Ben zelf 2 jaar GM geweest van een raiding guild, Pre-TBC, en dat is inderdaad zwaar en veel werk gek genoeg. Je zou denken dat mensen ook zonder jouw leiding een dagje of meer kunnen maar niets is minder waar. Tenzij je natuurlijk al een groepje om je heen hebt die het inderdaad ook zonder de GM kunnen rooien, magoed.

Ben nu zelf "onderdaan" in een guild die ik na veel hoppen gevonden heb en die een beetje meer mijn richting in ging/gaat. Progress maar toch relaxed en niet teveel raids. Hebben nu in 1 week 3 guild firsts en ik zit er pas een week in :)

- Magtheridon
- Voidreaver
- Solarian (na slechts 2 tries)

Niet slecht al zeg ik het zelf maar het moeilijkste komt nog ... mensen focused en gemotiveerd houden als het wat tegen zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:28:
[...]

8x primal mooncloth
4x netherweb spidersilk

wat neerkomt op

144 Netherweave Cloth
16 Arcane Dust
80 Motes of Life
80 Motes of Water
4 Netherweb Spider Silk

per bag :P
Kijk eens aan, nu komt mijn voorraad goed van pas. Ik heb niet alles, maar dat grind of koop ik wel. Bedankt Bokkie
Hmzaniac schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:29:
[...]

Primal mooncloth bag

Paar avondjes gefarmed, goedkope mats gekocht, wat guildies aan de moonclothproductie gezet en een weekje later had ik 10x20 slotters. Zeer de moeite waard, vooral omdat ik nu in de expansion niet gelijk nieuwe 20 slotters hoef te regelen en die mats dus voor iets anders kan inzetten.
Nice, ook jij bedankt. Klinkt goed trouwens 10*20 slotters. Ik hoef er alleen maar 3 voor mijn rogue, want anders zit ik echt met een overschot van traveller bags. Maargoed, als ik geld teveel heb zal ik hier zeker in investeren.
Capa schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:47:
[...]

Valt nog mee, kosten bij ons zo'n 400g ;(
Oei. Misschien ook een tip voor jou om mats te farmen :)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Capa schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:19:
Of omdat al je members op 70 vertrekken om te raiden... Leek mij niet zo leuk in de eerste instantie.
Totdat ik toch wel wat meer wilde doen dan als prot warrior dan alleen grinden (wat niet gaat als prot) en instances runnen.
Tja, daar sta je dan als GM 8)7
Hmmz ja, alt GM gemaakt en zoef... :X
Dat maakt het verschil tussen een goede GM en "de zoveelste GM die na twee weken kapt".
Als GM moet je je guild vormen, opbouwen, structureren en motiveren.

Mijn guild is de Nr2 op horde side op onze realm, progression-wise. We liggen maar 1 boss achter op de Nr1. Tevens zijn we enorm stabiel. De laatste persoon die vertrok naar een ander guild is 1 maand geleden, en die transferede naar een compleet ander realm.
We verliezen af en toe eens een member aan "het echte leven", maar er stapt bijna niemand ooit op naar een ander guild. En waarom zouden ze? We hebben goede progressie, een geweldig officer team (ik ben zelf ook maar een onderdeel van het geheel) en een super organisatie.

Als er geen reden is om op te stappen, dan doen ze het ook niet. Dus als GM bouw je aan je guild tot je dat bereikt hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RainManX schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:55:

Hoezo, omdat je toevallig een eigen mening hebt ;)

Want aan spelkennis kan het niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Whuzz schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:24:
[...]

Dat maakt het verschil tussen een goede GM en "de zoveelste GM die na twee weken kapt".

Mijn guild is de Nr2 op horde side op onze realm, progression-wise. We liggen maar 1 boss achter op de Nr1. Tevens zijn we enorm stabiel. De laatste persoon die vertrok naar een ander guild is 1 maand geleden, en die transferede naar een compleet ander realm.
We verliezen af en toe eens een member aan "het echte leven", maar er stapt bijna niemand ooit op naar een ander guild. En waarom zouden ze? We hebben goede progressie, een geweldig officer team (ik ben zelf ook maar een onderdeel van het geheel) en een super organisatie.

Als er geen reden is om op te stappen, dan doen ze het ook niet. Dus als GM bouw je aan je guild tot je dat bereikt hebt :)
Nog een feral druid, resto shaman of marksman hunter nodig? :P
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:31:
[...]

Hoezo, omdat je toevallig een eigen mening hebt ;)

Want aan spelkennis kan het niet liggen.
Zoiets ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Whuzz schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:24:
[...]

Ik werd ook tot GM gedoopt, was in de eerste instantie best leuk natuurlijk.
En daar de guild in de eerste instantie alleen fun en leveling was en alleen maar NL'ers, zag ik raiden nooit gebeuren. En ik wilde toch wat meer dan dat, want naar 70 gaan is pas het begin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
barfieldmv schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:19:
[...]

Hier op het forum is nog geroeppen dat mensen achter in de 30 alvast een mount gingen kopen zodat ze de laatste lvl's naar de 40 toe wat leuks hadden om naar toe te werken.
Psies zo zit het. Ik had het geld en ik vind de standaard lock mount niet zo geweldig. En 3 omdat ik even een vriend van mij pissig wil maken die meestal rond de 3gold zit. heel flauw :)

Maar nog een weekje wachten, dan weer spelen denk ik. Heb nu proefwerkweek met school, beter dat ik dan maar geen WoW heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowpriest + Rogue is vele malen beter dan DiscPriest + Rogue. Shadow is alleen de 2 vs 2 specc geworden, als je hoog wil komen met 3 vs 3 en 5 vs 5 zal je wel Disc moeten ja.

Warrior + Dr00d is free points als Shadowpriest/Rogue, daardoor kom je hoog.

Niet zo luisteren naar al die andere mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Capa schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:38:
Ik werd ook tot GM gedoopt, was in de eerste instantie best leuk natuurlijk.
En daar de guild in de eerste instantie alleen fun en leveling was en alleen maar NL'ers, zag ik raiden nooit gebeuren. En ik wilde toch wat meer dan dat, want naar 70 gaan is pas het begin ;)
Ik ben begonnen als gewoon member in dit guild, al snel officer geworden en toen de vorige GM er mee stopte was ik inmiddels de gedoodverfde opvolger.
Guild is begonnen als "ach, gewoon leuk" en is nu een semi-hardcore raiding guild, met een hele goede structuur en organisatie. Kost veel tijd en energie, maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Na een tijd het WoW forum hier gevolgd te hebben toch maar besloten een login hier aan te maken.

Ik had een kort vraagje, Bij onze laatste guild attempt op kharazan stond ik voor mijn doen als mage 10/48/3 redelijk laag op de dmg done charts ( derde achter een rogue en een warlock).
Bij het nalezen van mijn combat logg stond ik wel op 110% van de MT tps. Na de gear en de cycle van de tank eens gechecked te hebben bleek dat deze een erg crappy cycle had.
Nu wilde ik om mn dps/tps verhouding wat te verbeteren (en minder threatafhankelijk te zijn) naar deep arcane speccen, maar ik heb helaas moeite met het vinden van een fatsoenlijk voorbeeld. Weten jullie toevallig een mage met een fatsoenlijke build of een voorbeeld. mana is geen probleem (Spriest ftw).

YT Solesti, daggerspine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021

zit zelf op de server The Sha'Tar RP Server, en ik kom redelijk wat "oudere" spelers tegen. Vind het noob gehalte eigenlijk wel meevallen. Wel veel nieuwe mensen, maar genoeg hulp om verder te komen (was zelf ook nieuw 6 maanden geleden).

Nog meer mensen van the Sha'Tar en Horde btw? Bloodpassy is de naam

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn enige ervaring met RP server was toen m'n eigen server offline was, en ik op een willekeurige server die wel up was een char had aangemaakt om even te kunnen kijken wat dat allemaal met dat Brewfest was. Die char had ik dan ook brewfest genoemd. :)

Dat werd me niet in dank afgenomen :)) Een hoop gescheld in whispers, want dit was geen RP naam.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:52:
Hoi,

Na een tijd het WoW forum hier gevolgd te hebben toch maar besloten een login hier aan te maken.

Ik had een kort vraagje, Bij onze laatste guild attempt op kharazan stond ik voor mijn doen als mage 10/48/3 redelijk laag op de dmg done charts ( derde achter een rogue en een warlock).
Bij het nalezen van mijn combat logg stond ik wel op 110% van de MT tps. Na de gear en de cycle van de tank eens gechecked te hebben bleek dat deze een erg crappy cycle had.
Nu wilde ik om mn dps/tps verhouding wat te verbeteren (en minder threatafhankelijk te zijn) naar deep arcane speccen, maar ik heb helaas moeite met het vinden van een fatsoenlijk voorbeeld. Weten jullie toevallig een mage met een fatsoenlijke build of een voorbeeld. mana is geen probleem (Spriest ftw).

YT Solesti, daggerspine
http://elitistjerks.com/f...eet_informational_thread/
Denk dat je daar een hele hoop info kan vinden omtrent dps, tps, builds, etc.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.