Macadoshis schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:16:
[...]
Had Pre-guildbank gebeuren al 2 alts met allemaal 16 slots, dat was pre TBC goed te doen. Maar in TBC verzamel je zoveel nuttige "rotzooi" zo snel dat ik blij was met guildbanks. Toen de guildbanks er waren een guild gemaakt, alts in gegooid 3 guildbank slots gekocht en geen ruimte gebrek meer

Hmm ben benieuwd. Ik ga de 1e slots zeker aanschaffen, maar weet niet zeker of ik ze echt nodig heb. Het voorlopige plan is dat er alleen volledig gestackte spullen naartoe gaan. Gisteren ben ik op het volgende gekomen:
- Enchanting mats
- Pots
- Primals
- Nog een paar dingen waar ik nu niet opkom
Opzich ging dit prima op mijn rogue, totdat ik teveel van bovengenoemde ellende kreeg. Daarom leken dedicated bags me wel een goed plan. Als ik er dan echt veel heb, gooi ik het op de AH als het een goed moment is.
De "nuttige rotzooi" bewaar ik op mijn rogue (heb niet voor niets ook daar die bank helemaal unlocked met 16 slotters

)
Had gisteren trouwens nog een heerlijk staaltje world pvp. Ik deed me dailies van bombing/banish. En ik zag allies waarvan er 1 met pvp onliep.
Ik moest meteen aan jullie commentaar denken, dus ik hielp hem met het slopen van zijn mob en deed /point en /wrath.
Hij ging drinken/eten en ik wachtte todat hij full mana/hp zou zijn. Op een gegeven moment zag ik hem zo friemelen met die handen. Ik denk: Wat doet hij nou
Mount hij opeens en peert hij em. Dat doe ik dus ook nooit meer. Dus ik ging hem zoeken, en ja hoor, snel gevonden.
Liep een beetje met hem mee, maar hij bleef maar vluchten en toen sloeg ik toe.
Gelijk zijn maatje, een human warlock erbij. Maar ik had zoiets van, boeie jij gaat neer !
Dus hij nog eens bubblen, healen en vluchten, terwijl die lock mij voldotte. Ik rende achter de pala aan, vermoorde hem. Gelijk naar de lock toe, ff hakken. Ik zag dat er fear werd gecast. Clos aan, dots weg, nog een paar klapjes en dood was hij
Tijd om op adem te komen had ik niet, want toen ik wilde cannabalizen werd ik gelijk gepounced door een druid. Die durfde ik trouwens niet te pakken, dus ik gougde hem en sprinte weg.
Zie hier overigens hoe belangrijk het timen van clos is. Als ik clos popte nadat ik gedot was, werd ik na 5 sec opnieuw gedot en zou ik doodgaan. Nu overleefde ik echter met 3k hp.
Ik had nu helaas wel een probleem, want er waren 3 allies op zoek naar mij en ik moest me dailies afmaken. Nouja, was toch te laat om te pvpen dus ging ik me maar met world pvp vermaken.
Ik bleef ze achtervolgen om een geschikt moment te vinden om toe te slaan en ja hoor. Druid bleef een beetje achter en de lock/pala renden naar voren. Toen heb ik de druid nog gepakt. Ze kwamen nog aanrennen, maar ik popte weer clos in de hoop dat ik aan 5sec genoeg zou hebben, en ja hoor. Druid ging dood net voordat clos afliep, vanish en weg was ik.
You gotta love it

aah bedankt
[
Voor 50% gewijzigd door
Verwijderd op 22-01-2008 13:29
]