Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 146 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.218 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
hmm gister even wat maten geholpen in naab instances met mn rogue. 60% dmg had ik in mn eentje gedaan :P begint dan toch wel weer te dagen om weer es wat meer te spelen :P Ik was pre-TBC altijd al de kamikaze dpser van onze guild. Stond vrijwel altijd bovenaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Darkasantion schreef op zondag 20 januari 2008 @ 02:33:
[...]

Locks zijn zeker niet overpowered, maar als je een lock de tijd geeft om te casten, kun je het wel vergeten in principe. Dan zijn de klappen inderdaad erg hard, kun je een lock zijn casts onderbreken, zijn ze eigenlijk nergens, omdat locks cloth hebben en weinig defence.
Uuuh..casts onderbreken? De meeste DOTS zijn instants :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
voor mensen die het logitech G15 keyboard hebben.. is er een manier om de stats die je op je LCD-display ziet, om kan zetten naar SPELL-stats..? 3.12% melee crit boeit een lock niet zoveel nl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:59
Imodium schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:47:
[...]

Uuuh..casts onderbreken? De meeste DOTS zijn instants :+
Corruption: 2 sec untalented
UA: talented dot met cast time
Immolate: direct damage met dot effect, ook met cast time
Siphon life: talented dot zonder cast
curse of agony: onze enige dot zonder cast time en zonder talents

Overdrijven is een vak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
BootVluchteling schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:38:
voor mensen die het logitech G15 keyboard hebben.. is er een manier om de stats die je op je LCD-display ziet, om kan zetten naar SPELL-stats..? 3.12% melee crit boeit een lock niet zoveel nl..
Je 4 keuze buttons op je keyboard(onder de display) schakelen om naar een bepaalde display. Zo heb je whispers, battleground, character stats en nog 1. Button 1 schakelt naar je character stats, deze kun je nogmaals indrukken om te schakelen tussen welke stats je wilt zien. Je hebt melee/defences/spell en nog 1 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Voor de mensen met een G11/G15 toetsenbord:

Welke handige keymacro's hebben jullie in gebruik voor WoW? :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Rakkerzero schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:44:
Voor de mensen met een G11/G15 toetsenbord:

Welke handige keymacro's hebben jullie in gebruik voor WoW? :)
Ik heb een G15 maar geen macro's ingesteeld, sorry rakker. BTW, ben je van de rose af? :P

Ennuh nog een vraagje, welke realm speel je?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Archi dood! \o/

Eerste avond op 'm sinds onze vier weken break (well, donderdag een uur of anderhalf) en na zo'n anderhalf uur dood. :D Nu weer in BT bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Xouxic schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:04:
[...]

Ik heb een G15 maar geen macro's ingesteeld, sorry rakker. BTW, ben je van de rose af? :P

Ennuh nog een vraagje, welke realm speel je?
Ja, ik ben al heel lang van Rose af.
En ik speel om dezelfde realm als Wozzie en Axe. Daggerspine that is :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kaap schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:39:
[...]

Je 4 keuze buttons op je keyboard(onder de display) schakelen om naar een bepaalde display. Zo heb je whispers, battleground, character stats en nog 1. Button 1 schakelt naar je character stats, deze kun je nogmaals indrukken om te schakelen tussen welke stats je wilt zien. Je hebt melee/defences/spell en nog 1 geloof ik.
thanks!

dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Exitium schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:19:
Archi dood! \o/

Eerste avond op 'm sinds onze vier weken break (well, donderdag een uur of anderhalf) en na zo'n anderhalf uur dood. :D Nu weer in BT bezig. :)
Gratz. Gaat nog druk worden om te kijken wie de 3de guild op Tura wordt die Ilidian down krijgt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
junglebeast schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:41:
[...]

Gratz. Gaat nog druk worden om te kijken wie de 3de guild op Tura wordt die Ilidian down krijgt.
Well, zou tussen NG en ons moeten gaan. We staan nu weer gelijk met Serenity, maar ons probleem is gewoon een 4 weken break en daarna een week attunements geweest. NG had Archi neer vlak voor onze break en heeft diezelfde week Bloodboil nog gepakt, dus die liggen voorlopig voor, maar Serenity moeten we kunnen pakken wat dat betreft.

Net Teron ook geoneshot, zijn onderweg naar Bloodboil nu. :)

Edit: Hmm k, NG had van de week RoS al en vanavond op de eerste try ooit Shahraz neergelegd. o.O

[ Voor 8% gewijzigd door Exitium op 20-01-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmz, ineens na x-mas break mensen geen zin meer... Raiding grp was al niet heel erg groot en nu 4-6 man die weg blijven na kerst, nog n paar die in de toekomst misschien/waarschijnlijk stoppen of casual gaan dus meh :| Vrijdag raid canceled, vandaag weer. Gief raids dammit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Imodium schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:05:
Rogues kunnen ontzettend vervelend zijn in PvP maar nu besef ik me ook dat het een cooldown reliant class is. Het is altijd grappig hoe mensen een oordeel hebben over classes die ze zelf nooit gespeeld hebben. Ik kan iedereen van harte aanraden om een class te levelen waarvan ze denken dat die class overpowered/lame/easy is. :+
Dat heb ik dus gedaan. lvl 70 mage staat nu op pauze, omdat een hunter me zoveel beter bevalt :D.lvl 46 ondertussen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Laatst online: 24-06-2023
HolyCorn schreef op zondag 20 januari 2008 @ 09:08:
[...]

Niet zeuren, je hebt nu iceblock :q
Edit: welke 4 instants dan ? ;p
Curse of Agony, Corruption, Siphon Life, Shadowburn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Imodium schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:05:

Rogues kunnen ontzettend vervelend zijn in PvP maar nu besef ik me ook dat het een cooldown reliant class is. Het is altijd grappig hoe mensen een oordeel hebben over classes die ze zelf nooit gespeeld hebben. Ik kan iedereen van harte aanraden om een class te levelen waarvan ze denken dat die class overpowered/lame/easy is. :+
60% van de rogue zijn playskill = cloak of shadows.
Een rogue kan in feite nooit winnen van classes die niet hoeven te casten (Warrior, Hunter). Verder kunnen paladins bubblen tijdens Cloak of Shadows en (Frost) mages in Iceblock jumpen.
Het hele idee van tegen een rogue vechten is: Omzeil cloak of shadows.
Dat geeft ook al direct aan hoe overpowerd die skill is. Rogue zonder cloak of shadows is het lachertje van PvP...onbetwist de allerslechtste class. Met cloak of shadows zijn ze ineens een van de beste :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
edit:dubbel

[ Voor 144% gewijzigd door MysticSnake op 20-01-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
edit:dubbel

[ Voor 4% gewijzigd door MysticSnake op 20-01-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Da's driedubbel dan. :P

Geweldige avond voor ons. Eerst Archimonde first kill, toen Teron Gorefiend eerste try in zes weken neer en net een 18% try op Gurtogg op onze eerste halve avond. Morgen nog een avondje te gaan, dus hopelijk first kill en de eerste serieuze tries op RoS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Dat noemen ze een trippel. Of tel je ook een twee twee twee :D

Het timen van een Cloak of Shadows is voor de rogue de belangrijkste skill. Niet te vroeg in een fight en ook niet te laat |:(

Net als het timen van een vanish en het leren opgaan met mislukkende vanishes stomme pets 8)

Iemand anders die ook zo langzamer hand steeds meer alts begint te maken, mijn score tot nu toe:
lvl 70 Mage (full epics)
lvl 70 Rogue (s1 gear)
lvl 56 Hunter (fun)
lvl 30 Paladin (bubble bubble boil and trouble)

Trouwens iemand anders die al sinds de beta speelt _/-\o_ (niet continue hoor)

[ Voor 60% gewijzigd door barfieldmv op 21-01-2008 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

barfieldmv schreef op maandag 21 januari 2008 @ 00:08:

Trouwens iemand anders die al sinds de beta speelt _/-\o_ (niet continue hoor)
Da's niet moeilijk. Speel ook al sinds beta :) Wel met twee onderbrekingen en genoeg periodes waarin ik weinig tot niet speel. Spel begint me zo langzamerhand beetje zat te worden eerlijk gezegt.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TankiEEE
  • Laatst online: 21:43
Hier zit nu ook een happy warrior, na een tijdje tankgear farmen voor mijn prot warrior had ik daarstraks eindelijk genoeg defence om heroics te gaan runnen. Nog geen halfuur later kon ik al invallen bij een vriend aangezien de druid tank na de 2e boss in heroic Mech wegmoest.

Dus na 10min waren we al klaar met de instance en tot mijn blijdschap dropt hij de Sun Eater :D Dus ik heb maar meteen een mongoose enchant erop laten zetten en ik moet zeggen dat het toch wel een grote upgrade was (threat wise) van mijn Crystalline Kopesh naar de Sun Eater :)

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
cls schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:36:
[...]

Corruption: 2 sec untalented
UA: talented dot met cast time
Immolate: direct damage met dot effect, ook met cast time
Siphon life: talented dot zonder cast
curse of agony: onze enige dot zonder cast time en zonder talents

Overdrijven is een vak
Hoeveel locks in high ranked arenas ken jij die destro spec zijn? : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Darkasantion schreef op zondag 20 januari 2008 @ 03:20:
[...]
BM Hunter stuurt pet op je af en gaat koffie drinken. Zij zijn dus volgens die redenering helemaal overpowered.
Zelfde dus als warlocks met hun Felhunter. Stuur hem op een priest af (no skill involved) en ga verder met je andere target af te maken. Al je buffs worden gewoon van je afgesnoept (incl HoT's) en niets wat je er tegen kan doen.

ps. Wat is de beste manier om felhunter af te maken in PvP, ik begreep namelijk dat hij health regenereerd door magic buffs weg te halen ?
rodie83 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 14:47:
Ik vind het overigens nog steeds belachelijk dat Blizzard die oude content zo in de steek laat. Onyxia is gewoon een pracht van een encounter, hetzelfde geldt voor sommige bazen in MC/BWL/AQ/Naxx. Er zijn in feite al weinig mensen die die instances ooit van binnen hebben gezien, maar nu is er per definitie geen reden meer om ze nog eens te doen. Developmentwise vind ik het ook vreemd om zoveel tijd te stoppen in instances die nu geen enkel nut meer dienen.
MC : boring
BWL : dat was draak, nog een draak, nog een draak --> gewoon elke keer een draak = eentonig
alleen Vael..... was een topgevecht. Geen slackers toegestaan of je whiped

AQ40 : tofste bosses daar vindt ik twins en Chu'Tun
Naxx : helaas maar 3 bosses gedaan

Maar wat ik begreep gaan ze naxx weer nieuw leven inblazen met WotLK, dus misschien ga ik er wel meer van zien.

[ Voor 44% gewijzigd door sabriel op 21-01-2008 08:17 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Nou, ben dan eindelijk weer overstag gegaan en heb weer een Active Subscription lopen :Y)
Gisteren ook meteen geprobeerd om een Heroic te runnen maar helaas viel de PUG weer goed tegen.
Lock die met zn pet aan het rondlopen was en daardoor wat random mobs pullde, whipe!
Word er 1 keer in de chat gezegt dat het verstandig is om de pet niet mee te nemen voor Banish acties... leaved hij meteen de party :/

Achja, je kan ook niet anders verwachten tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistur voor het eerst in weken weer Vashj gedaan. Hadden haar nog maar 1 x omgelegd, daarna een lange xmas break, toen gefocussed op Kael'Thas. Ook gelijk 9 nieuwe mensen mee.

Deze mogen looten. Ben ik wel blij mee ^^

Morgen Winterchill proberen in Hyjal.

Heeft iemand nog wat info over die epic gems? Droppen die nou alleen van mines in Hyjal, of ook in BT. En wanneer en waar spawnen die mines? Na elke boss? Na elk kamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:55:
Heeft iemand nog wat info over die epic gems? Droppen die nou alleen van mines in Hyjal, of ook in BT. En wanneer en waar spawnen die mines? Na elke boss? Na elk kamp?
Epic gems droppen op trash in BT en in MH als je een camp hebt gecleared (2 bosses in zowel alliance als horde camp) spawnen er epic mines.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Hmm klote wow weekeinde gehad.
Zit te questen in Nagrand / Shatt.
Maar goed Zaterdag en Zondag proberen crypt te rennen.. MT is easy..
Crypt blijft lastig tot 15x wipe.. Auww.. Dikke repair bill
Iemand tips ?

1e boss 10 x wipe
2e boss 5 x wipe.. Toen had ik er meer dan genoeg van..
Party was verschillend.. Naja nadat we een pala met 40+ healing binnenhadden had ik er echt genoeg van..

Overigens de verkopen van jewelcraft spul vallen me zwaar tegen..
Maken kost me vele malen meer dan verkopen! Iemand tips om daar wat winst op te maken?

Verder wel ff me kunnen uitleven in AV blijft leuk.
Ivm Arena teaming @ 70 toch maar voorgenomen terug naar resto te gaan.
Zit nu dus gear te farmen..

[ Voor 12% gewijzigd door Security op 21-01-2008 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
MysticSnake schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:55:
[...]

60% van de rogue zijn playskill = cloak of shadows.
Een rogue kan in feite nooit winnen van classes die niet hoeven te casten (Warrior, Hunter). Verder kunnen paladins bubblen tijdens Cloak of Shadows en (Frost) mages in Iceblock jumpen.
Het hele idee van tegen een rogue vechten is: Omzeil cloak of shadows.
Dat geeft ook al direct aan hoe overpowerd die skill is. Rogue zonder cloak of shadows is het lachertje van PvP...onbetwist de allerslechtste class. Met cloak of shadows zijn ze ineens een van de beste :/
ben ik het direct mee eens.. ik ging arena doen, en die flikker won alleen maar, omdat hij de laatste seconde van zn leven ff CLoS popte (voor de 2e keer in het gevecht) en zo met 1hp won in de 2v2...

ik vind het maar kansloos.. zonder CLoS zijn ze pisseasy, maar met CLoS zijn ze TE sterk. geen enkele affliction lock kan 1v1 een rogue aan. je kan gewoon geen fuck doen, want alles mist.. je staat 4 seconde aan je pik te trekken en ik vind het flink frustrerend..
Security schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:05:
Hmm klote wow weekeinde gehad.
Zit te questen in Nagrand / Shatt.
Maar goed Zaterdag en Zondag proberen crypt te rennen.. MT is easy..
Crypt blijft lastig tot 15x wipe.. Auww.. Dikke repair bill
Iemand tips ?

1e boss 10 x wipe
2e boss 5 x wipe.. Toen had ik er meer dan genoeg van..
Party was verschillend.. Naja nadat we een pala met 40+ healing binnenhadden had ik er echt genoeg van..

Maken kost me vele malen meer dan verkopen! Iemand tips om daar wat winst op te maken?

Verder wel ff me kunnen uitleven in AV blijft leuk.
Ivm Arena teaming @ 70 toch maar voorgenomen terug naar resto te gaan.
Zit nu dus gear te farmen..
die dacht serieus om even te gaan healen?? 8)7

zo had ik ook weleens een kneus in normal mech. die wilde met zn 2H healen, en allemaal crap groene rommel... 400 healing ofzo had ie

[ Voor 31% gewijzigd door BootVluchteling op 21-01-2008 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:52:
Nou, ben dan eindelijk weer overstag gegaan en heb weer een Active Subscription lopen :Y)
Gisteren ook meteen geprobeerd om een Heroic te runnen maar helaas viel de PUG weer goed tegen.
Lock die met zn pet aan het rondlopen was en daardoor wat random mobs pullde, whipe!
Word er 1 keer in de chat gezegt dat het verstandig is om de pet niet mee te nemen voor Banish acties... leaved hij meteen de party :/

Achja, je kan ook niet anders verwachten tegenwoordig :P
shit man al die nubs inderdaad :< van het weekend 61 geworden met me hunter, honored geworden en me Hellfire hc key gehaald, maar alle parties kicken me me :+

Echt ben serieus nog geen instance ingeweest met me hunter, niveau is gewoon echt triest :<
Wel een domper trouwens, van 0-60 in 3.5 dagen played en dan kom je in outlands en dan gaat levellen ineens traaaag :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:04
1e boss: Iedereen op max range en uit elkaar voor de Focus die hij doet. Hopen dat je healer genoeg +healing heeft om met de debuff te compenseren. Geen grote spells (dus ook geen heals), alleen de allersnelst castende.
2e boss: Nooit problemen mee gehad, tank & spank en nuke de Soul Ribbons neer zodra ze er zijn? (Of verwar ik hem nu met een andere boss?)
Security schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:05:
Tijdens het levelen van JC'en heb ik toch best wat geld verdiend eigenlijk, er zijn een aantal blauwe ringen (bijv. Truesilver Commander Ring uit m'n hoofd) voor rond de level 30 die maar weinig mats kosten, daar heb ik er toch een flinke stapel van verkocht.
Ook zijn er een aantal necklaces die goed verkopen dacht ik, ik kan me er herinneren dat ik hier:http://thottbot.com/i20950 toch flink winst op heb gemaakt.
BootVluchteling schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:08:
ben ik het direct mee eens.. ik ging arena doen, en die flikker won alleen maar, omdat hij de laatste seconde van zn leven ff CLoS popte (voor de 2e keer in het gevecht) en zo met 1hp won in de 2v2...
Besef wel dat 9 van de 10 spelers EXACT hetzelfde zegt over Warlocks, want zeg nou zelf, heb je als Warlock veel moeite met non-Rogues vermoorden? Volgens mij niet. Wat je hier zegt komt dus neer op:
- Ik kan 7 classes met gemak aan
- 1 class kan mij aan
- "Buff Warlocks plz!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hox
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 18:06

Hox

Dit weekend na dik 5 maanden weer begonnen en het voelde weer goed. Gelukkig was een GM zo vriendelijk om mijn char te reviven. Toen ik stopte was ik zo pissed dat ik me 70 mage en 53 pala gedelete had :P

Nu heb ik me pala terug en ben na 2 korte daagjes al 56. Jezus wat gaat de lvlen snel tegenwoordig. Kan niet wachten om weer 70 te zijn :D

Dragonmaw had het hele weekend last van lagg. Was dat bij jullie ook zo of is het alleen die server geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Daggerspine had ook lagg, gister server restart en daarna was het wat minder. Maar had nog steeds lagg in AV.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
UTwizard schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:22:

Besef wel dat 9 van de 10 spelers EXACT hetzelfde zegt over Warlocks, want zeg nou zelf, heb je als Warlock veel moeite met non-Rogues vermoorden? Volgens mij niet. Wat je hier zegt komt dus neer op:
- Ik kan 7 classes met gemak aan
- 1 class kan mij aan
- "Buff Warlocks plz!"
MS warriors heb ik veel moeite mee, BM hunters, rogues en soms Spriests.. dat is wel aardig wat imo.. ik besef dat ik sterk ben, want als ik in AV ben, en iets loopt op een mount langs me, doe ik er 3 DoTs op, en met geluk 4 en is hij na 30 seconde dood. maar rogue's begin ik al niet aan. CLoS, dead..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:11:
BWL : dat was draak, nog een draak, nog een draak --> gewoon elke keer een draak = eentonig
alleen Vael..... was een topgevecht. Geen slackers toegestaan of je whiped
Suppression room was ook altijd leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:37:
[...]

Suppression room was ook altijd leuk. :)
/shoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het was weer een nat weekend, reden genoeg dus om WoW te spelen. Ik heb aardig door kunnen grinden en questen op mijn Druid. 1,5 Level bij elkaar gesprokkeld en moet ook zeggen dat feral al leukerder is om te spelen. Vanavond nog even het laatste beetje en dan zit alweer op L64.

Ik moet nu ook wel, want dan kan ik ge-attuned worden voor die high level raid instances en moet ik weer terugspeccen naar full-resto. Ik heb nu weer een trial gekregen bij TiC op Trollbane. Tja naar ruim een jaar als Remy door de WoW wereld te hebben gelopen is het weer leuk om bij een NL guild te zitten. :) Dus onderweg naast feral gear, zal ik ook resto gear proberen mee te nemen, want dat kan ik toch eerst in de bank stashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

wij zijn lekker aan het oefenen op lady vashj maar we krijgen die striders maar niet snel genoeg neer en als een 2e spawnt is het eigenlijk al over omdat het kiten nog niet echt super succes vol is.
Hoe doen jullie het wij hebben 3 meleeers op de tainted core die af en toe supporten bij de nagas, 4 hunters die de spawns killen rondom (verder niks), dan de melee op de nagas in het midden en zolang er nog geen strider is gaat ranged er ook op. Zodra er een strider spawnt gaat alle ranged (muv de hunters) op de striders.
Het kiten is niet echt een succes tot op heden omdat we eigenlijk maar 1 elemental shaman hebben waar mee het een beetje ging maar met een lock lukt het helemaal lastig omdat die snel agro kwijt was van de mage die hem ging slowen. Blijkbaar slowed rank 1 fb minder lang als de hoogste rank dus die werd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Heel veel AV gedaan dit weekend en als het goed is heb ik nu de honor voor mijn Belt. Helaas mis ik nog de nodige AB marks, dus dat wordt deze week tussen de Kara runs door AB doen.

Blijf pvp op mijn Resto Druid toch maar vervelend vinden; elke tegenstander die een beetje weet wat hij aan het doen is, pakt mij als eerste en aangezien ik geen resilience gear heb, ligt ik natuurlijk zo om.

Al was het afgelopen weekend wel beter, paar leuke potjes AB gedaan. 2x samen met een warrior en mage de goldmine bewaakt, ging prima: mage zorgde dat niemand bij mij in de buurt kwam en ik healen. :)

-

Verder nog een Old Hillsbrad run gedaan met wat guildies en een onbekende Paladin tank. Nou, sorry maar hij kon er echt niets van. Zat ook voor een deel nog in greens, misschien was dat het, maar aggro houden kon hij niet. :(

-- edit --

Oh, en de economie van Eonar lijkt nog steeds flink verrot te zijn. In het begin verdiende in nog aan prospecten van lowlevel Ore, dat lukt nu al niet meer. Living Ruby verkoopt voor 62g (eerst 35g), Primal Life al voor 10g (eerst 21g), etc...

[ Voor 13% gewijzigd door OkkE op 21-01-2008 10:15 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:10:
wij zijn lekker aan het oefenen op lady vashj maar we krijgen die striders maar niet snel genoeg neer en als een 2e spawnt is het eigenlijk al over omdat het kiten nog niet echt super succes vol is.
Hoe doen jullie het wij hebben 3 meleeers op de tainted core die af en toe supporten bij de nagas, 4 hunters die de spawns killen rondom (verder niks), dan de melee op de nagas in het midden en zolang er nog geen strider is gaat ranged er ook op. Zodra er een strider spawnt gaat alle ranged (muv de hunters) op de striders.
Het kiten is niet echt een succes tot op heden omdat we eigenlijk maar 1 elemental shaman hebben waar mee het een beetje ging maar met een lock lukt het helemaal lastig omdat die snel agro kwijt was van de mage die hem ging slowen. Blijkbaar slowed rank 1 fb minder lang als de hoogste rank dus die werd gebruikt.
Laat een warlock CoEx speccen, en searing pain spammen. (Vergeet niet dat hij salvation wegclicked ;q_) Zorg dat tailors wat netherweave net's hebben om hem af en toe te stunnen, Tainted doen wij geloof ik zo: (doe ik zelf nooit ;p) 1 melee+ 1 ranged op elementals per kant, zodra er tainted is, daar volop. Melee gooit naar de ranged, ranged gooit naar hun healer, en dan naar de juiste paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 18:01
Sinds een paar daagjes ook maar weer begonnen, nu met een tauren warrior. Valt niet mee om met een tank te grinden, nadat ik hiervoor een lock naar 70 heb gelevelled. Gisteren voor het eerst in een groep gespeeld, SFK. Ging wel redelijk maar het is wel heel erg wennen om als tank te spelen, zeker als iedereen in de groep vanalles aanvalt en dan verwacht dat ik van iedereen de agro haal (wat me wonderbaarlijk nog redelijk lukte). Zitten er nog GOT'ers op Anachronos? Ben nog op zoek naar een leuke guild met wat relaxte mensen (wat dat betreft is Anachronos een kutserver, moet de eerste normale figuur nog tegenkomen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
OkkE schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:12:
Verder nog een Old Hillsbrad run gedaan met wat guildies en een onbekende Paladin tank. Nou, sorry maar hij kon er echt niets van. Zat ook voor een deel nog in greens, misschien was dat het, maar aggro houden kon hij niet. :(

-- edit --

Oh, en de economie van Eonar lijkt nog steeds flink verrot te zijn. In het begin verdiende in nog aan prospecten van lowlevel Ore, dat lukt nu al niet meer. Living Ruby verkoopt voor 62g (eerst 35g), Primal Life al voor 10g (eerst 21g), etc...
Hillsbrad blijft een verschrikkelijke instance om te doen met mensen die je niet kent, evenals Black Morass. Ik ben er niet bij geweest maar ik kan me enigzins voorstellen hoe het moet zijn gegaan.

Wat betreft de economie, klopt, die is nog steeds niet wat het hoort te zijn. Large Prismatics zijn gelukkig weer aan het zakken naar 30g per stuk. Righteous Orb zijn gezakt van 45g naar 15g per stuk. Beetje vreemd allemaal.

Ik heb gisteren trouwens 250g aan Thorium Bars uitgegeven om m'n BS eindelijk te powerlevelen naar 300. Werd ook wel een keer tijd na 9 maanden level 70 te zijn op die char :+ Het minen van Thorium doe ik nooit weer, wat een verschrikkelijk spul om te gatheren / mee te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik denk dat bij vashj het gewoon een kwestie is van blijven proberen. De tactics zijn gewoon bekend en het is een kwestie van tijd voordat het gewoon allemaal op z'n plaats valt. Wij zitten namelijk op exact hetzelfde punt, maar moeten gewoon meer oefenen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:21:
Hillsbrad blijft een verschrikkelijke instance om te doen met mensen die je niet kent, evenals Black Morass. Ik ben er niet bij geweest maar ik kan me enigzins voorstellen hoe het moet zijn gegaan.
Ja idd... Nouja, opzich ging het nog wel, gelukkig hadden we Tirande die ook kon tanken. :P En ik heb ondertussen eigenlijk wel veel +healing voor zo'n instance op normal, dus echt heel moeilijk was het niet.
Wat betreft de economie, klopt, die is nog steeds niet wat het hoort te zijn. Large Prismatics zijn gelukkig weer aan het zakken naar 30g per stuk. Righteous Orb zijn gezakt van 45g naar 15g per stuk. Beetje vreemd allemaal.
Ja, echt klote. Alles waar ik aan kan verdienen zakt in prijs en alles wat ik nodig heb wordt steeds duurder. Blergh. Nouja, gelukkig heb ik op dit moment nog geen gebrek aan geld. :) En mooi dat de Shards zakken, met een beetje (veel?) geluk dropt vanavond weer de Mace van Maiden, en dan moet daar natuurlijk weer een +81 healing op.
Ik heb gisteren trouwens 250g aan Thorium Bars uitgegeven om m'n BS eindelijk te powerlevelen naar 300. Werd ook wel een keer tijd na 9 maanden level 70 te zijn op die char :+ Het minen van Thorium doe ik nooit weer, wat een verschrikkelijk spul om te gatheren / mee te levelen.
Ja het kost wat. Maar grats met level 300, nog maar 75 te gaan. Haha. :) Heb verder geen ervaring trouwens, met BS of Mining, alleen van wat ik van anderen gehoord heb. Maar als ik het zo lees/hoor, is het niet easy te levellen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Wij zitten nu ook op vashj, gister eerste avond tries, grootste probleem wat we nu hebben is dat de strider nog niet neergaat voordat de 2e spawned, ragned kan niet genoeg dps doen omdat de kitende warlock enigzins threat problemen heeft. Als de 2e strider of de 3e naga spawned raken de uitwerpselen dan ook meestal meestal de ventilator.

Gelukkig hebben we er veel van geleerd, en volgende keer kunnen we een aantal dingen anders proberen (elemental shaman kiter, meer ranged op de strider, spriests eerst 50% op een naga laten gaan en daarna all out op een strider, etc)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Heb een vraag over het raiden. Onze guild had een hoop mensen die af en toe een raid deden. Deze zijn destijds over gegaan in een andere guild.

Nu willen we met 5 mensen weer beginnen met raiden, maar we hebben geen idee, hoe en waar we moeten beginnen. Zoeken op google is een beetje verwarrend. We moeten laag beginnen om goede gear te krijgen, maar wat is een logische volgorde? Of misschien een starters guide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
BootVluchteling schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:26:
[...]
MS warriors heb ik veel moeite mee, BM hunters, rogues en soms Spriests.. dat is wel aardig wat imo.. ik besef dat ik sterk ben, want als ik in AV ben, en iets loopt op een mount langs me, doe ik er 3 DoTs op, en met geluk 4 en is hij na 30 seconde dood. maar rogue's begin ik al niet aan. CLoS, dead..
Woot :
9 classes, 3 trees = 27 mogelijkheden

problemen met 1 warrior tree/1 priesttree and max 3 rogue-trees --> 80+% geen problemen mee.
Ik wou dat ik dat kon zeggen met mijn priest (ben bezig met mijn resiliance-gear, dus je hoeft niet te beginnen met de tekst dat ik undergeared ben want dat weet ik al)

[ Voor 48% gewijzigd door sabriel op 21-01-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Idem. Door allerlei vertragingen, wisselingen in bezetting en mensen die ff weg moesten bijna 5 uur in kara doorgebracht en alleen maar Curator en Chess gedaan 8)7 Je wilt je guildies niet afvallen maar de volgende keer zoeken ze het maar uit. Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken ...
Ik maak nog altijd dikke winst met JC. Had 1200g, voor 1000g Adamantite Ore (max 20g per stack), Primal Earth, Fel Iron Bars en Eternium Bars gekocht. De ore geprospect en de goede gems op AH gezet. Van de rest simpele ringetjes en necklaces gemaakt. Alles disenchanted en vervolgens de Arcane Dust en Large Prismatic Shards op AH gegooid. Een dik uur later had ik 2000g in de mail. d:)b

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Tjeerdtq schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:41:
Heb een vraag over het raiden. Onze guild had een hoop mensen die af en toe een raid deden. Deze zijn destijds over gegaan in een andere guild.

Nu willen we met 5 mensen weer beginnen met raiden, maar we hebben geen idee, hoe en waar we moeten beginnen. Zoeken op google is een beetje verwarrend. We moeten laag beginnen om goede gear te krijgen, maar wat is een logische volgorde? Of misschien een starters guide?
Karazhan, de eerste 10-man raid die je zult en kunt doen. Lager dan Karazhan zul je niet vinden met de Burning Crusade.

http://www.wowwiki.com/Karazhan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hangt vooral van je gear af. Je zou kunnen beginnen met normale 5 mans, en later de 5 mans op heroic doen. Ondertussen is het een idee om opzoek te gaan (in game, op wow forum, ..) naar nog 5, en wanneer je 10 mensen hebt met redelijke gear, kun je aan Kara gaan beginnen.
UTwizard schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:44:
Karazhan, de eerste 10-man raid die je zult en kunt doen. Lager dan Karazhan zul je niet vinden met de Burning Crusade.

http://www.wowwiki.com/Karazhan
Kara is inderdaad de eerste raid, maar ik denk dat het héél lastig wordt om met 5 man Kara te doen. En ik denk niet dat het lukt om 5 randoms voor Kara te vinden. Als ik tenminste zie hoe lastig het bij ons op de server is...

[ Voor 23% gewijzigd door OkkE op 21-01-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

wat wil je precies hoe ver ben je? heb je al de normale / heroic instances gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Ik denk gezien de info we moeten beginnen met de normale/lage heroic 5 mans dungeons aangezien we 5 mensen op 70 hebben. Er komen nog wel meer, maar heeft tijd nodig. Tot we 10 mensen hebben. Tot die tijd lees ik die wowiki fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Woot lekkere avond gisteren, nadat vorige week Kael down was was de guild al in MH/BT begonnen, ik was op wintersport en ben bovendien casual dus moest beide vials nog. Gisteren Vashj down en uur of 3 later Kael ook, dus ben meteen attuned voor MH \o/
Rage nog ff neer krijgen en ik kan ook meteen BT in :D
Blauwe gear: normale instances, dan beetje heroics doen om wat blues en epics te pimpen. Tegelijk kun je al Kara proberen om bijv. de eerste 3 bosses plat te leggen. 1e boss moet sowieso lukken al heeft niemand een epic (alhoewel greens niet zo handig zijn :P )
Tjeerdtq schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:54:
Ik denk gezien de info we moeten beginnen met de normale/lage heroic 5 mans dungeons aangezien we 5 mensen op 70 hebben. Er komen nog wel meer, maar heeft tijd nodig. Tot we 10 mensen hebben. Tot die tijd lees ik die wowiki fora.
Nou dan focus je met die 5 een beetje op heroics, verzamel je badges en wat leuke gear EN oefen je het samenspelen vast voor een goede kern. Af en toe was guildies helpen met een normal (je hebt vast toch nog rep nodig) en 't komt wel goed :)

[ Voor 25% gewijzigd door porn* op 21-01-2008 10:58 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 11-09 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek,
Gisteren weer Kara ingeweest met ons guild, na donderdag dus Attumen en Moroes te hebben gekilled. Ik vind dat we goede progress hebben gemaakt voor een guild vrijwel zonder Kara-ervaring:

The Maiden: 2x whipe (2e keer op 1% :(), 3e try ging ze neer met maar 1 dode in ons team en kreeg onze healadin van haar een mooie healing mace (Shard of the Virtuous).

In de operazaal speelde Big Bad Wolf en die ging vrij vlot plat op zijn bek. Met zijn klauw mep ik nu hordies en mobs om de oren. Staat wel wat suf naast de S1 bijl die ik in mn off-hand draag maar is ook wel weer grappig.

Tot slot naar de Curator. Die ging neer op de 2e try. Een gelukkige paladin kreeg zijn token voor gloves en mij werd, voor mn healing set, deze shoulders (Dragon-Quake Shoulderguards) toebedeeld.

3x guild first en een heleboel lol. En jemig wat is Kara een prachtige instance! Vanavond gaan we verder als onze off-tank het redt, eens zien hoe ver we komen.

Door het droppen van de Big Bad Wolf's Paw stel ik de aanschaf van een 2e S1 bijl nog even uit en ik heb de honour en AV tokens eerst in de aanschaf van de S1 helm gestopt. Volgende S1 aankopen zullen nu chest en legs zijn maar ik zie nogal tegen AB en WSG op omdat dat
lange series verloren games gaan worden. Ik ben al blij dat ik EotS niet meer inhoef voorlopig...

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Weakling schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:43:
[...]

Idem. Door allerlei vertragingen, wisselingen in bezetting en mensen die ff weg moesten bijna 5 uur in kara doorgebracht en alleen maar Curator en Chess gedaan 8)7 Je wilt je guildies niet afvallen maar de volgende keer zoeken ze het maar uit. Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken ...

[...]

Ik maak nog altijd dikke winst met JC. Had 1200g, voor 1000g Adamantite Ore (max 20g per stack), Primal Earth, Fel Iron Bars en Eternium Bars gekocht. De ore geprospect en de goede gems op AH gezet. Van de rest simpele ringetjes en necklaces gemaakt. Alles disenchanted en vervolgens de Arcane Dust en Large Prismatic Shards op AH gegooid. Een dik uur later had ik 2000g in de mail. d:)b
gief zulke lage prijzen, adamantite ore is nauwelijks onder de 30g per stack te vinden en alle prijzen van gems (behalve living rubies) zijn enorm gedaald... erg lastig om dan flink winst te maken ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hebben jullie het trouwens ook, dat je 100 (+30 in de mail) AV marks hebt na zo'n weekend, eigenlijk niet weet waar je het aan uit moet geven, maar het ook zonde vind om die in de mail verloren te laten gaan?

Ik ben aan het sparen voor mijn Belt, waar ik AB marks voor nodig heb. De honor heb ik net bij elkaar, maar ik zit wel met al die AV marks.. Ik heb even op Wowhead gekeken, maar er zijn niet echt dingen die ik er voor kan kopen, zonder gelijk ook een hele hoop honor kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

OkkE schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:06:
Hebben jullie het trouwens ook, dat je 100 (+30 in de mail) AV marks hebt na zo'n weekend, eigenlijk niet weet waar je het aan uit moet geven, maar het ook zonde vind om die in de mail verloren te laten gaan?

Ik ben aan het sparen voor mijn Belt, waar ik AB marks voor nodig heb. De honor heb ik net bij elkaar, maar ik zit wel met al die AV marks.. Ik heb even op Wowhead gekeken, maar er zijn niet echt dingen die ik er voor kan kopen, zonder gelijk ook een hele hoop honor kwijt te raken.
Ik koop er health en mana pots voor, 2 marks per pot, geen honour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik zat me is in te lezen op de 2e boss in Hyjal; Anetheron

Carrion Swarm zorgt ervoor dat je healing done met 75% verminderd wordt.
Nou viel me al is eerder op dat lifebloom voor druids beetje raar werkt wat dat betreft.

Heals the target for 273 over 7 sec. When Lifebloom completes its duration or is dispelled, the target instantly heals themself for 600.

Viel me al is eerder op, omdat een lock procs kreeg van z'n trinket omdat m'n lifebloom op hem procte.

Dus zat zo te denken, als je die debuff krijgt is het misschien wel handig om overal de lifeblooms te laten ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

SnoeiKoei schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:10:
Ik koop er health en mana pots voor, 2 marks per pot, geen honour.
Ah thanks! Ik wist niet dat dit kon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lief dagboek (ben ik weer :+),

Vrijdag een vrije dag dus weer wat tijd besteed aan mijn priest. Het gaat lekker in Outland, al aardig wat quests gedaan en mijn damage gear is er al flink op vooruit gegaan. Ook heb ik al wat leuke lvl 61 healing items kunnen looten (incl. de friendly/honored rep rewards van Thrallmar :Y)). Toen ik lvl 61 dingde en naar mijn trainer ging voor nieuwe spells schrok ik van het feit dat ik vergeten was mijn nieuwe Mindflay ranks te trainen 8)7. Ik ben een paar dagen geleden gerespecced naar holy/shadow (grappige combo :P) en daardoor was ik dus vergeten de nieuwe ranks te halen. Ik vond het al zo apart dat ik wat minder damage deed, maar ik dacht dat dat aan die respec lag (minder punten in shadow) :X.

Vrijdagavond was het weer tijd voor Karazhan. Deze keer kon ik mijn mage meenemen. Helaas ging er een warrior mee welke geen verstand heeft van zijn class. Dat terwijl hij wel in full epic gear zit :X. Een paar tips van mijn kant kon hij ook niet waarderen (leuk zo'n persoon die absoluut niet tegen opbouwende kritiek kan). Gelukkig was de rest van de groep wel gefocused en wist wat ze moesten doen. Wel een wipe op maiden 8)7 dat was een tijdje geleden :P.
Curator was wel erg leuk op mijn mage. De eerste keer wipeten we wel op 3%, maar ik stond echt dik bovenaan met mijn frostmage op dat gevecht :P. En dat terwijl we een fire mage deze keer bij ons hadden. De eerste try zat ik op 1089 dps en was het tijdens evocation - 10k crit, 10k crit, 11k crit, etc :D. Heerlijk bloodlust + Icy veins + Scryers trinket >:).
Daarna nog een try (+kill) en bij die try zat ik op 1288 dps :P. Ik zat op 21% damage done :X (en we hadden niet eens zoveel melee). Curator is echt een geweldig gevecht voor (frost) mages. Frostbolts die de flares raken voor 3k en dan een Fireblast erachteraan van 1.2k terwijl je Water Elemental lekker op Curator aan het doornuken is :).
Daarna moest ik helaas weg ivm werk volgende dag.

Zondag besteed aan het levelen van mijn Mining en Jewelcrafting. Jewelcrafting is op het moment: 168 en mijn mining zit op 138. Nu even mijn mining naar 175 halen, zodat ik ook weer verder kan met jewelcrafting. Ik heb namelijk Mithril nodig :P. En dat is een beetje duur om op te kopen van de AH.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:12:

Nou viel me al is eerder op dat lifebloom voor druids beetje raar werkt wat dat betreft.

Heals the target for 273 over 7 sec. When Lifebloom completes its duration or is dispelled, the target instantly heals themself for 600.

Viel me al is eerder op, omdat een lock procs kreeg van z'n trinket omdat m'n lifebloom op hem procte.

Dus zat zo te denken, als je die debuff krijgt is het misschien wel handig om overal de lifeblooms te laten ontploffen.
Als het goed is zou een lifebloom final tick vol moeten healen zolang iemand die debuff niet op zichzelf heeft idd. de lifebloom final tick telt in combat logs/stats idd als een heal done van je target, niet van de healende druid. Het geeft de druid ook geen aggro e.d.

Enige wat ik me afvraag: is het niet vreselijk mana-inefficient om 3 lifeblooms te stacken op een target om ze 7s later te laten afgaan?

een enkele lifebloom zal wschl niet genoeg healen om veel uit te maken (ik weet niet heel erg goed hoe lifebloom scaled, ik schat dat ie een 500 hot doet en 1000 final proc of zo?) voor de carrion swarm, is het niet een idee om dat door een CoH priest te laten doen? (zeker aangezien het een cone effect is en iedereen dus in range van de CoH zal zijn)

[ Voor 16% gewijzigd door Hmzaniac op 21-01-2008 11:23 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:19:
[...]

Als het goed is zou een lifebloom proc vol moeten healen zolang iemand die debuff niet op zichzelf heeft idd. de lifebloom final tick telt in combat logs idd als een heal done van je target, niet van de healende druid. Het geeft de druid ook geen aggro e.d.

Enige wat ik me afvraag: is het niet vreselijk mana-inefficient om 3 lifeblooms te stacken op een target om ze 7s later te laten afgaan?
Als ik ze laat afgaan, zal ik er niet eerst 3 stacken, gewoon 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ja dat is mana inefficient. Gelukkig heeft een MH/BT resto druid nooit mana problemen :)
Maar normaal gesproken inderdaad of 3 stacks in leven houden, of 1 stack uit laten tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hmzaniac schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:19:
Nooit getest, maar ik denk dat het niet echt efficient is idd. Wat ik wel regelmatig doe; gewoon niet stacken maar elke Lifebloom laten aflopen. Werkt alleen niet zo goed bij gevechten waar veel healing nodig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:12:

Werkt niet helaas, als de druid de lifebloom applied op het moment dat hij de carrion-swarm heeft, zal de uiteindelijke "bloom" ook affected zijn door de debuff van de druid.

Goeiemorgen, ik zat dus verkeerd te kijken in mn combat-log, de gehealde had ook de debuff :) Na beter bestuderen werkt het dus inderdaad wel :

code:
1
2
3
4
00:05'38.421    Druid's Lifebloom dot heals Warrior for 184
00:05'39.437    Druid's Lifebloom dot heals Warrior for 184
00:05'40.406    Druid's Lifebloom dot heals Warrior for 184
00:05'40.406    Warrior's Lifebloom heals Warrior for 1603

[ Voor 18% gewijzigd door Rudi op 21-01-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

OkkE schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:06:
Ik heb er een frostwolf mount voor gekocht, plus af en toe aan battle standard (x% extra DPS voor alle raidmembers in een bepaalde radius, toch leuk als je op Vandar staat te meppen). Beide dingsies kosten alleen marks.

* Seraphin slaat zijn dagboek ook maar eens open

Ho*rige Kara bosses!!!oneoneeleven :(
Begin het echt zoooooo zat te worden dat Maiden, Illhoof en Prince categorisch weigeren "mijn" spullen te droppen (tankspul: Necklace van Maiden, Cape van Illhoof, T4 head van Prince). Heb ze nu al weet ik veel hoe vaak omgelegd (toegegeven illhoof wat minder), en het begint me goed te vervelen om in een run de zoveelste alt met teh l33t pwnzor gear naar buiten te zien gaan, terwijl ik nog met die f*cking blues zit die ik 5 jaar geleden al had. Heb ondertussen betere DPS & heal spul dan tank gear (ben feral druid). [/drama queen]

Maar weer met AV-grinden begonnen voor de S1 headpiece, want Prince kan ik niet meer zien. Voor necklace pak ik dan toch maar die badge-versie...

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Is als feral druid de heroic cloak niet veel beter? is maar 35 badges en heeft een bak meer dodge in ruil voor ietsje minder armour.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Seraphin schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:27:
* Seraphin slaat zijn dagboek ook maar eens open

Ho*rige Kara bosses!!!oneoneeleven :(
Begin het echt zoooooo zat te worden dat Maiden, Illhoof en Prince categorisch weigeren "mijn" spullen te droppen (tankspul: Necklace van Maiden, Cape van Illhoof, T4 head van Prince). Heb ze nu al weet ik veel hoe vaak omgelegd (toegegeven illhoof wat minder), en het begint me goed te vervelen om in een run de zoveelste alt met teh l33t pwnzor gear naar buiten te zien gaan, terwijl ik nog met die f*cking blues zit die ik 5 jaar geleden al had. Heb ondertussen betere DPS & heal spul dan tank gear (ben feral druid). [/drama queen]

Maar weer met AV-grinden begonnen voor de S1 headpiece, want Prince kan ik niet meer zien. Voor necklace pak ik dan toch maar die badge-versie...
Zal je net zien dat als je die S1/necklace hebt dat ze in Kara droppen :P. Dat is altijd zo ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Weakling schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:43:
[...]

[...]

kan je aub even uitschrijven wat je er precies van maakt..? weet dat het al eerder aan bod is gekomen, maar ik wil ook de gold-cap halen in WoW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Seraphin schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:27:
Ik heb er een frostwolf mount voor gekocht, plus af en toe aan battle standard (x% extra DPS voor alle raidmembers in een bepaalde radius, toch leuk als je op Vandar staat te meppen). Beide dingsies kosten alleen marks.
Mount zou ik ook nog kunnen doen, maar zal ik toch niet veel gebruiken. Die Battle Standard is opzich ook een goed idee, ben zelf geen DPS, maar komt op gevechten bij Drek en Galv wel van pas denk ik. Ook thanks voor de tips.
Jerry schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:31:
Zal je net zien dat als je die S1/necklace hebt dat ze in Kara droppen :P. Dat is altijd zo ;).
Inderdaad.

Na mijn Belt ga ik sparen voor de PVP healing Mace. Hoop dat de Mace van Maiden eerder dropt, maar zo niet, dan haal ik gewoon de PVP Mace. Kan wel blijven wachten, maar dat schiet ook niet op... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

BootVluchteling schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:36:
[...]

kan je aub even uitschrijven wat je er precies van maakt..? weet dat het al eerder aan bod is gekomen, maar ik wil ook de gold-cap halen in WoW :+
Hoe ik het zelf doe:

koop shitload aan ore met kwantumkorting (20g per stack, hooguit 21, niet veel meer). Alle blauwe gems verpatsen (cut of uncut afhankelijk van vraag op de server), met de rest doe je het volgende:

12 adamantite powder (4g vendor prijs of zo) +3 primal earth (6g ah prijs) + 2 eternium bars (2g ah prijs) = http://www.wowhead.com/?item=24114 = large prismatic shard (20-30g ah prijs)

al je groene gems zet je met cheapo gems (25s vendor value per stuk) en een fel iron bar (1g ah prijs) om in ringen als:

http://www.wowhead.com/?item=24076
http://www.wowhead.com/?item=24074
http://www.wowhead.com/?item=24075

die ieder 2-3 arcane dust opleveren (3-4g ah prijs)

dan hou je over het algemeen nog een stapel cheapo gems over die niet gebruikt worden in crafted items. Meestal geef ik ze weg aan guildies, in de toekomst (zo gauw mn alt lvl70 is) zal ik ze in alchemy transmutes stoppen)

Helaas zit ik nu met ongeveer 2000g aan gems in de mail omdat de helft niet verkocht is, zitten een stelletje leiers op mn realm die de gem prijzen aan het drukken zijn ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Hmzaniac op 21-01-2008 11:46 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Jerry schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:18:
Lief dagboek (ben ik weer :+),
Daarna nog een try (+kill) en bij die try zat ik op 1288 dps :P. Ik zat op 21% damage done :X (en we hadden niet eens zoveel melee). Curator is echt een geweldig gevecht voor (frost) mages. Frostbolts die de flares raken voor 3k en dan een Fireblast erachteraan van 1.2k terwijl je Water Elemental lekker op Curator aan het doornuken is :).
Daarna moest ik helaas weg ivm werk volgende dag.
21% maar? met zon dps zit ik rond de 31% ^^ 2e evoc boem plat
stats ore it didnt happen. Hunter zijn bij curator powned :)
Hmzaniac schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:18:
[...]
Over het algemeen werden toen we nog kara deden onze hunters op de curator zwaar outdamaged omdat ze geen hunters mark konden gebruiken en curator immune is voor arcane shot. Ik wil niet zeggen dat je slechte dps doet oid maar de andere classes in die wws kunnen echt wel beter.
hehe je hebt ook gelijk. Het was voor hun ook beetje een wake up call van err 8)7 .. hoe kan dit nou weer. Zal aantal zaken is doorgeven ty for review :).

[ Voor 29% gewijzigd door William/Ax3 op 21-01-2008 13:00 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

William/Ax3 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:57:
[...]

Het kan ook meer geweest zijn :X. Ik weet het niet meer precies. Hij is bij ons ook in de 2de evocation plat gegaan :). Er was bij ons trouwens ook een hunter aanwezig, maar die was half-bezopen dus die stond niet zo hoog op de dps-lijst ;).
Ook maar is een keer die wowwebstats aanraden voor bij de raidforce :).

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 21-01-2008 12:06 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

als er 2 vroeg tijdig worden uitgeschakeld is dat idd makkelijker met 3 dpsers he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Weet iemand waar ik een overzicht kan vinden van de arena-teams.
Ik ben op zoek naar een goede PvP disc build, en wil gaan kijken wat de meest voorkomende build is voor een PvP-disc priest in de hogere brackets.

Ik kno het niet zo gauw traceren op de wow-forums, vandaar deze vraag.

[ Voor 14% gewijzigd door sabriel op 21-01-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Mjah...

Lock heeft heeeeel weinig spell dmg of heeft zn trinkets niet goed getimed. Zat die lock uberhaupt op de curator de hele tijd? Aangezien ie zo te zien affl is heeft het weinig zin hem op de adds te zetten.

Wat voor spec is die mage? vol frost? Zo te zien heeft ie zn cooldowns niet goed getimed, anders lag zn dmg op de curator wel veel hoger. Hij heeft maar 15 hits op de curator, in een evocate met heroism/icy veins (aangezien ie frost is) moet dat veel hoger kunnen.

Rogue: Waarom rogue op de flares zetten? Tenzij je echt te weinig dps op de flares hebt kan je rogues veel beter op de curator zetten. Ze kunnen veel betere sustained dmg doen omdat ze niet achter de flares aan hoeven te rennen en ze kunnen 5 cp opbouwen voor de evocate en dan voordat ie afloopt nog eens 5. Een rogue die tijdens de evocate eerst de flare om moet leggen en dan nog eens op de curator moet beginnen doet geen zak damage. Verder heeft ie maar 1x BF gebruikt terwijl jullie zo te zien 2 evocates hebben gehad. Verder: waarom instant/deadly poison op deze fight? Als je op adds zit is instant/instant veel beter, als je op de curator zit hoort ie gewoon sharpening stones te gebruiken als je maximale dps wil.

Shaman: 9 chain lightnings is echt heeeeeel erg laag. Zn dmg is zowiezo om te janken, net een procent boven de MT. Als elemental shaman hoor je op die fight chain lightning op de cooldown af te gooien, liefst net als er een add spawned. Ook heeft ie zn chain lightning niet afgegooid tijdens de evocate en ook geen heroism gebruikt.

Wat heeft je prot paladin (ik neem aan dat ie je prot tank is) in vredesnaam lopen doen op die fight? hij heeft 180 avg dps, 5% raid dps of zo, en een whopping 6k gehealed? heeft ie zichzelf op autoattack gezet of zo en is vervolgens afk gegaan? Zelfs een prot paladin in blue healing gear kan nog redelijk helpen healen in karazhan, maar volgens deze stats heeft ie echt helemaal niets gedaan.

Over het algemeen werden toen we nog kara deden onze hunters op de curator zwaar outdamaged omdat ze geen hunters mark konden gebruiken en curator immune is voor arcane shot. Ik wil niet zeggen dat je slechte dps doet oid maar de andere classes in die wws kunnen echt wel beter.

[ Voor 8% gewijzigd door Hmzaniac op 21-01-2008 12:23 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
sabriel schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:11:
Weet iemand waar ik een overzicht kan vinden van de arena-teams.
Ik ben op zoek naar een goede PvP disc build, en wil gaan kijken wat de meest voorkomende build is voor een PvP-disc priest in de hogere brackets.

Ik kno het niet zo gauw traceren op de wow-forums, vandaar deze vraag.
42/19/0 :)
http://www.sk-gaming.com/arena/5/all/priest/all/all/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

OkkE schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:16:
[...]

Ah thanks! Ik wist niet dat dit kon. :)
Kan trouwens ook met marks van andere BGs mocht je die eens over hebben :*) Pots zijn niet alleen in PvP maar ook in instances bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
SnoeiKoei schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:36:
[...]

Kan trouwens ook met marks van andere BGs mocht je die eens over hebben :*) Pots zijn niet alleen in PvP maar ook in instances bruikbaar.
Ja, alleen ze stacken dan weer niet. Met elkaar bedoel ik dan. Als je pots met EotS marks koopt en met AV marks, stacken ze niet. Bovendien kun je er slechts 10 van elk kopen zodat je mailbox snel weer overstroomt met marks.

Snap niet dat ze niet meer ingeleverd kunnen worden voor rep, zoals voorheen kon. Het duurd nu echt vreselijk lang om exalted te worden bij Arathi/WSG faction. Zeker in mijn battlegroup, winnen bijna nooit AB/WSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Hooli-gan schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:43:
[...]

Ja, alleen ze stacken dan weer niet. Met elkaar bedoel ik dan. Als je pots met EotS marks koopt en met AV marks, stacken ze niet. Bovendien kun je er slechts 10 van elk kopen zodat je mailbox snel weer overstroomt met marks.

Snap niet dat ze niet meer ingeleverd kunnen worden voor rep, zoals voorheen kon. Het duurd nu echt vreselijk lang om exalted te worden bij Arathi/WSG faction. Zeker in mijn battlegroup, winnen bijna nooit AB/WSG.
waarom wil je exalted worden dan. Gear is allemaal lvl60
Alleen voor AV lijkt de recall-trinket wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

SnoeiKoei schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:36:
[...]

Thanks, dit maakt het nog interessanter om te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
sabriel schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:49:
[...]

Alleen voor AB lijkt de recall-trinket wel handig.
AV bedoel je.

Wil alleen maar exalted worden omdat ik het leuk vind. Ben ook bezig exalted te worden bij alle andere factions. Bovendien zijn de marks toch nutteloos als je alle gear al hebt en 100 van elk op de bank hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
sabriel schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:49:
[...]
Alleen voor AB lijkt de recall-trinket wel handig.
Omdat exhalted met alle drie = Conqueror titel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Heb me net ook maar eens aangemeld voor een WWS account, lijkt me toch ook wel eens interessant om zoveel informatie over een gevecht te kunnen bekijken.

Nu zag ik dat het mogelijk is om info van verschillende guildmembers te combineren. Ik neem aan dat dit net als met Recap etc werkt; hoe meer mensen het draaien hoe naukeuriger het wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

OK,

- Prospect Adamantite Ore, levert gems en Adamantite Dust op.
- Verkoop de goede gems op AH (ruw of gecutte gems, wat je zelf handig vindt)
- Maak van 4x Adamantite Dust en 1x Primal Earth: 1x Mercurial Adamantite
- Maak van 3x Mercurial Adamantite en 2x Eternium Bar: 1x Braided Eternium Chain
- Disenchant Braided Eternium Chain: 1x Large Prismatic Shard (heel soms 1x Void Crystal)
- Maak van 1x Fel Iron Bar en 2x Blood Garnet: 1x Blood Iron Fel Ring
- Disenchant Blood Iron Fel Ring: 2x/3x Arcane Dust of Small Planar Essence
- Maak van 1x Fel Iron Bar en 2x Golden Draenite: 1x Golden Draenite Ring
- Disenchant Golden Draenite Ring: 2x/3x Arcane Dust of Small Planar Essence
- Maak van 1x Fel Iron Bar, 2x Azure Moonstone en 1x Deep Peridot: 1x Azure Moonstone Ring
- Disenchant Azure Moonstone Ring: 2x/3x Arcane Dust of Small Planar Essence
- Maak van alle Small Planar Essences: Large Planar Essences
- Knal alle Shards, Essences en Dust van de disenchants op AH

Nou dat dus ...

Vooralsnog werkt dat op mijn server prima, maar ik merk wel dat steeds meer mensen deze "truk" door hebben, zeker als personen zoals ik gaan vertellen hoe het moet ... dus het zal binnenkort wel uit zijn met de pret.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
OkkE schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:58:
Heb me net ook maar eens aangemeld voor een WWS account, lijkt me toch ook wel eens interessant om zoveel informatie over een gevecht te kunnen bekijken.

Nu zag ik dat het mogelijk is om info van verschillende guildmembers te combineren. Ik neem aan dat dit net als met Recap etc werkt; hoe meer mensen het draaien hoe naukeuriger het wordt?
In theorie wel, in de praktijk echter als je als logger zo slim bent je logging-range op 300yards te zetten (wat de wws2 beta addon automatisch voor je doet, of een addon als Loggerhead), is het mergen nooit nodig om het nauwkeuriger te maken, aangezien er weinig gevechten te verzinnen zijn die een gebied van > 300 yards beslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
MantaMania schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:10:
Wij kiten de striders met een affliction (coex) lock (ik), coex up houden en searing pain + dots spammen en niemand die de aggro van mij afrkijgt (ik gebruik ook tailoring nets om ze stil te zetten
en af en toe een oplettende warrior die even stancedanced en intercept + hamstring helpt ook :P).
Verder zijn er 2 locks, een shadow priest en een hunter bezig om dat ding te mollen, die locks en die shadowpriest die dotten ook de nagas en die hunter die helpt bij het mollen vna de tainted elementals, op deze manier hebben we striders meestal 10-15 seconden voordat de volgende spawned neer.

De handigste manier van kiten is de striders met de klok mee op de buitenste rand van de middelste ring te kiten, en de nagas worden getanked in de binnenste ring, zo wordt er niemand gefeared en kan de strider dps toch ook de nagas dotten.

Voor de duidelijkheid twee plaatjes van fase 2:

Afbeeldingslocatie: http://www.bosskillers.com/pix/bbguild/feature/Lady-Vashj-Phase-2-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bosskillers.com/pix/bbguild/feature/Lady-Vashj-Phase-2-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Weakling schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:01:
[...]
- Disenchant Braided Eternium Chain: 1x Large Prismatic Shard (heel soms 1x Void Crystal)
Balen he die voids. ;)
Bij ons is iedereen tijdens heroic runs nog steeds gek op voids en wint de hoogste roller nog steeds de void vaak ipv een shard. En dat terwijl de shards nu ongeveer 2x meer waard zijn. Dat epic kleurtje doet toch nog wat.
Voids zijn nu rond de 10g bij ons.
En de truk zal nog best ff blijven want hij is al zo ontzettend oud weinig mensen nemen de moeite of investeren flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

wat is een goede chat addon?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Gebruik zelf naar alle tevredenheid de mod Prat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Rudi schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:09:
[...]

In theorie wel, in de praktijk echter als je als logger zo slim bent je logging-range op 300yards te zetten (wat de wws2 beta addon automatisch voor je doet, of een addon als Loggerhead), is het mergen nooit nodig om het nauwkeuriger te maken, aangezien er weinig gevechten te verzinnen zijn die een gebied van > 300 yards beslaan.
Ok, thanks!

Ik ga het vanavond eens proberen, kijken hoe het werkt. Ben wel benieuwd naar wie wat precies doet bij ons in de guild. :) Heb soms het idee dat sommige mensen (vooral dps) wat lopen te slacken. Daarnaast denk ik dat het sowieso handig is voor iedereen om te kijken waar we nog kunnen verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
[...]

Even mezelf copieëren
BootVluchteling schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:09:
voor de mensen die jewelcrafter hier zijn.. zijn jullie ook blij met de keuze die jullie gemaakt hebben..?

ik heb skinning lvl 375 laten droppen, en ben inmiddels al 1,5 maand lvl 375 JC, maar het geld is toch erg lekker dat ik er nu mee verdien..

ik prospect zelden ore, maar ik ben ongeveer de bekendste aanbieder alliance side op mijn realm nu. elke keer als ik in een hoofdstad ben, plaats ik een macro in de tradechannel, en veelal wordt erop gereageerd..

ik vraag iets meer dan het gemiddelde voor een cut (normaal = 5G) ten minste.. ze hebben de keuze.

ik vraag dus 5G voor puur de cut, en 5.50 G voor de cut, én een cadeautje.. veel mensen kiezen dan toch voor het cadeautje (nieuwsgierigheid FTW >:) )

dat cadeautje is dan buff-food, specifiek voor bij de gem-keuze.. hebben ze dus 16 attack power gem, dan krijgen ze +20 agi food erbij (kan nog niet de 40 attackpower food maken :( )
kopen ze een +18 heal/ +9 heal 2mp5 dan krijgen ze +44 healing food..

veel mensen zijn er toch wel blij mee..

hoe doen jullie dat..? en hoe maak je eventueel meer geld..?
ImdaMned schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:37:
[...]

Alle adamantite ore onder de 25g, fel iron ore onder de 9g, eternium ore onder de 25g en primal earth onder de 70g opkopen.

Adamantite ore prospecten
Fel iron ore smelten naar bars of prospecten naar wat je nodig hebt
Eternium ore smelten naar bars

Alle rare gems cutten en op de AH gooien

Van golden draenite http://www.wowhead.com/?spell=31049 maken
Van blood garnet http://www.wowhead.com/?spell=31048 maken
van azure moonstone en deep peridot http://www.wowhead.com/?spell=31050 maken
van adamantite powder maak je http://www.wowhead.com/?spell=38068 waar je dan weer http://www.wowhead.com/?item=24114 van maakt.

Bovenstaande disenchant je allemaal weer

shadow draenite en flame spessarite vendor je of maak je gems van, maar dat laatste kost me teveel tijd en is irritant als je ze niet verkoopt.

Easy mode ; )
Hetzelfde vragen gaat je nogal goed af he :z

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 21-01-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
OkkE schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:16:
[...]

Ok, thanks!

Ik ga het vanavond eens proberen, kijken hoe het werkt. Ben wel benieuwd naar wie wat precies doet bij ons in de guild. :) Heb soms het idee dat sommige mensen (vooral dps) wat lopen te slacken. Daarnaast denk ik dat het sowieso handig is voor iedereen om te kijken waar we nog kunnen verbeteren.
Ik heb er ook naar lopen kijken, ik probeer hem vanavond in Karazhan ook wel uit, kunnen we gelijk zien hoe dat zit met de synchronisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:27:
Ik heb er ook naar lopen kijken, ik probeer hem vanavond in Karazhan ook wel uit, kunnen we gelijk zien hoe dat zit met de synchronisatie.
Ja is goed. :)

Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de prestaties van de verschillende members, en vooral ook mijn eigen uiteraard. Zo'n Recap log is wel aardig, maar er mist toch een hoop info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Morgen gaan we met onze guild Gruul doen. Deze hebben we al op farm dus heeft iedereen al wel door hoe het gevecht gaat. Waarschijnlijk ga ik morgen voor de eerste keer de Mage Tank zijn.
Mijn gear geeft mij nu 10701 HP en 5890 mana (unbuffed). Moet volgens mij wel genoeg zijn voor een eerste keer. De mage tank krijgt altijd een priest als healer dus over mana hoef ik me niet echt druk te maken.

Wil alleen wel weten welke spells ik het beste kan gebruiken tussen spellsteals, Ik ben een Fire Mage. Wil er nog een speciale casting bar voor maken die ik kan aanzetten tijdens het tanken.
Daarnaast vraag ik me ook af welke flasks/food e.d. ik moet gebruiken.
Heb nu +hit food gekocht om mn hit op 100 te krijgen, maar verder weet ik het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Toppie.
Ik heb die 42/19/0 build uitgeprint en ga hem vanavond eens rustig bestuderen waarom bepaalde keuzes wel en niet zijn genomen (zelf-studie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
msn :+

sorry, heel flauw. wat wil je precies bereiken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
sabriel schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:43:
[...]

Toppie.
Ik heb die 42/19/0 build uitgeprint en ga hem vanavond eens rustig bestuderen waarom bepaalde keuzes wel en niet zijn genomen (zelf-studie)
Overigens is zover ik weet het één en ander ook afhankelijk van je gear. Zo schijnt het verstandiger te zijn als je nog < 300 resilience hebt om dieper in Holy te speccen en Blessed Resilience te nemen. En dan pas als je daarboven komt, diep Disc te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Laatst online: 09-07 21:38
10110001 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:43:
Morgen gaan we met onze guild Gruul doen. Deze hebben we al op farm dus heeft iedereen al wel door hoe het gevecht gaat. Waarschijnlijk ga ik morgen voor de eerste keer de Mage Tank zijn.
Mijn gear geeft mij nu 10701 HP en 5890 mana (unbuffed). Moet volgens mij wel genoeg zijn voor een eerste keer. De mage tank krijgt altijd een priest als healer dus over mana hoef ik me niet echt druk te maken.

Wil alleen wel weten welke spells ik het beste kan gebruiken tussen spellsteals, Ik ben een Fire Mage. Wil er nog een speciale casting bar voor maken die ik kan aanzetten tijdens het tanken.
Daarnaast vraag ik me ook af welke flasks/food e.d. ik moet gebruiken.
Heb nu +hit food gekocht om mn hit op 100 te krijgen, maar verder weet ik het niet echt.
10k7 HP unbuffed of buffed? Buffed komt er nog zo'n 2 a 3k bij. 13k is wel beetje het minimum dat je buffed moet hebben. Normale hit is iets van 3k. Een hit als je zijn buff niet gespellstealed hebt is 9 a 10k. Heel soms als je even niet oplet of je spellsteal missed (lage hitrating) kun je mogelijk 2x een 9k treffer krijgen in 3sec tijd. Dan heb je een knappe healer nodig die je goed in de gaten houdt.

Doe gewoon damage waarmee je de meeste damage doet, voor minste mana. Gebruik scorch op het moment dat je spellsteal weer bijna wilt casten (je ververst die scorch fire debuff en je kan wat makkelijker je spellsteal timen).

Kwa mana hoef je je tegenwoordig met die gem buff als ook innervation niet druk te maken.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIM werkt voor mij erg lekker..al je whispers komen in een apart schermpje en hij slaat ook al je gesprekken op.
In raids zie je het alleen in je grote chat venster, zodat je geen irri schermpjes voor je neus krijgt :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.