DizzyWeb schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:37:
[...]
Dan ben ik maar kansloos. Ik ben met WoW begonnen na TBC, dus het is voor mij vrijwel onmogelijk om de oude endgame content te zien. Moet er nu behoorlijk mijn best voor doen om nog wat van de huidige endgame te zien, omdat ik op een server zit waar de progress bagger is. Dus dan ben ik kansloos? So be it. Persoonlijk vind ik mensen die roepen dat geen Ony attunement hebben kansloos is, vrij kortzichtig....
Lol inderdaad. Ik wou er nog op reageren maar dacht, laat maar, is niet eens een reactie waard. Ik ben zelf ook redelijk laat begonnen met spelen, denk nu ong 1.5 jaar ofzo. Toen TBC uitkwam dingde ik toevallig 58 en kon ik meteen door naar Outland.
Ik heb trouwens door mijn nieuwe job weinig tijd om te "relaxen". Ben constant bezig

Dus vandaar dat ik niet zo veel post, of zelfs speel
Mja ik heb eindelijk mijn Medalion of the Horde gehaald. Toch wel een stukkie beter, die trinket
Nu ff kijken of ik genoeg honor kan krijgen voor die boots dit weekend. Daar ff surefooted op en dan zijn we mooi klaar
Gisteren trouwens iets zieks meegemaakt. Een guildie zijn alt moest naar BM voor attunement. Omdat niemand wilde helpen besloot ik dat maar te doen. Dus ik speciaal terugspeccen naar combatdaggers (stiekum vind dat ik dat toch veeeeeeeel gaver dan hemo maces

) om weer lekker die hoge crits te zien
We waren met een dw shaman, 2 pala's en een prot/fury warrior. Check de stats
Nu eerst ff een Sautosoepje

en dan ff kijken of AV wat minder laggy is. Klote AV weekends altijd