[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 76.241 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als dat via iSync gaat kun je het aangeven in de iSync-voorkeuren wat er gedaan moet doen bij het synchroniseren. Dat al gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:05:
[...]

Ik geloof dat een van de Apple preview sites vandaag een post heeft gemaakt om je foon te upgraden en de nieuwe baseband te behouden. Ging volgens mij als volgt: Upgraden en de jailbreaken met de laatste Ziphone versie. Daarna unlocken met een oudere Ziphone versie.
Heeft voor mij weinig zin, ik heb nooit de nieuwe BL gehad dus ;) Maar bedankt voor je reactie.
Er is trouwens een ander topic waar men met veel interesse je post zouden lezen. 8)

[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
^^ die dus

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Harm schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:40:
Als dat via iSync gaat kun je het aangeven in de iSync-voorkeuren wat er gedaan moet doen bij het synchroniseren. Dat al gecheckt?
Gaat gewoon via iTunes..
En daar kun je ook aangeven dat de agenda niet overschreven wordt door de Mac, maar gewoon synct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:31:
[...]

Je moet ff in iCal bij je voorkeuren "toon verjaardagskalender" aanzetten. Dan staan ze er wel tussen.
ik gebruik windows xp en outlook 2007 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 17:24
Een vriend vroeg:

Kan je met een iPhone en een sim only abonnement + onbeperkt internet (max 128 kbps download), wel een beetje fatsoenlijk surfen? Want 128 kbps is nogal langzaam om bijv. iets te downloaden, maar is dat wel snel genoeg om beetje fatsoenlijk op internet te kunnen surfen?
Zijn er andere manier om met een sim only een fatsoenlijke snelheid te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coeluh schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:20:

Kan je met een iPhone en een sim only abonnement + onbeperkt internet (max 128 kbps download), wel een beetje fatsoenlijk surfen? Want 128 kbps is nogal langzaam om bijv. iets te downloaden, maar is dat wel snel genoeg om beetje fatsoenlijk op internet te kunnen surfen?
Ligt aan de site natuurlijk, maar veel sites werken prima om even iets op te zoeken, en verder gebruik ik persoonlijk vrijwel alleen mobile- en iPhone-sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Om nog even terug te komen op ons "iPhone in Nederland" bericht, T-Mobile heeft erop gereageerd en ze willen het niet bevestigen nog ontkennen :)

[ Voor 20% gewijzigd door DaannO op 05-03-2008 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Coeluh schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:20:
Zijn er andere manier om met een sim only een fatsoenlijke snelheid te krijgen?
De iPhone doet alleen GPRS (en EDGE, maar dat is niet beschikbaar in Nederland). Dus je zit zowiezo aan maximaal 114kbit/s. In de praktijk haal ik dat alleen nooit (meer rond de 60kbit/s) al ligt het ook aan het netwerk. Maar een sneller abonnement dan 128kbit gaat dus niet helpen.

Echt snel is het niet, inderdaad, maar het is redelijk te doen zodra je de meeste plaatjes van een site in je cache hebt zitten. Maar reken wel op 10-30 seconden voor een gemiddelde pagina (afhankelijk van de grootte en het aantal plaatjes).

Edit: De laadtijd interesseert me niet zo, trouwens, dat is nog wel te doen. Wat ik wel vervelend vind is dat ik tijdens GPRS gebruik niet gebeld kan worden. Schijnt aan de Network Operating Mode van het netwerk te liggen, volgens deze site, maar op mijn Nokia E60 had ik daar geen last van (ook niet in GSM-only mode met UMTS uitgeschakeld). Dus ik geloof niet helemaal dat het alleen aan het netwerk ligt, maar ook aan hoe de iPhone met GPRS om gaat.

[ Voor 28% gewijzigd door GekkePrutser op 05-03-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:43

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb net geüpgrade naar 1.1.4, werkt prima, alleen ik krijg nu Summerboard niet meer aan de gang. Hij staat wel als geïnstalleerd in Installer, maar ik heb geen SMBprefs-applicatie op mijn Springboard. Als ik het wil deïnstalleren krijg ik 'Main script execution failed'.

Op 1.1.3 moest ik een fix uitvoeren om themes werkend te krijgen (voor themes wordt een andere directory gebruikt dan eerder) maar toen had ik tenminste nog een SMBprefs-app die ik kon gebruiken. Nu dus niet meer, maar opnieuw installeren gaat dus niet omdat Installer denkt dat het prog er nog op staat (zal ook vast zo zijn). Wat zoekwerk levert alleen informatie op over hoe je het werkend moet krijgen als je SMBprefs wél hebt.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Daniël schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:56:
Ik heb net geüpgrade naar 1.1.4, werkt prima, alleen ik krijg nu Summerboard niet meer aan de gang. Hij staat wel als geïnstalleerd in Installer, maar ik heb geen SMBprefs-applicatie op mijn Springboard. Als ik het wil deïnstalleren krijg ik 'Main script execution failed'.

Op 1.1.3 moest ik een fix uitvoeren om themes werkend te krijgen (voor themes wordt een andere directory gebruikt dan eerder) maar toen had ik tenminste nog een SMBprefs-app die ik kon gebruiken. Nu dus niet meer, maar opnieuw installeren gaat dus niet omdat Installer denkt dat het prog er nog op staat (zal ook vast zo zijn). Wat zoekwerk levert alleen informatie op over hoe je het werkend moet krijgen als je SMBprefs wél hebt.

Iemand een tip?
Als je naar 1.1.4 geüpgradet hebt, heb je het probleem dat oude, problematische, applicaties inderdaad nog als geïnstalleerd staan gemarkeerd staan; en deze kun je dan niet verwijderen. Eigenlijk wordt het van alle kanten aangeraden dat je restored naar nieuwere versies, omdat dan alles echt opgeschoond wordt.

Ik heb namelijk wel vrolijk SummerBoard draaien onder 1.1.4...

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor dat ik een iPone had een Nokia waarmee ik hier in België en een GPRS verbinding had en een 3G (UMTS) verbinding. 3G Is sneller klopt, maar het verschil valt echt reuze mee en verwacht van 3G zeker geen snelheden zoals je gewend bent als je wireless werkt. Dit mag je pas gaan verwachten als de iPhone HSDPA gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:25

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:08:
[...]

ik gebruik windows xp en outlook 2007 ...
Dan heb ik geen idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPiC
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Weet iemand hoe ik op een 1.1.4 Iphone een Nederlandse T9 geinstalleerd krijg?
En weet iemand hoe ik een attachment toevoeg in een mailtje die ik wil versturen?
Ik ben al een paar dagen aan het goog(e)len (letterlijk en figuurlijk) met deze problematiek.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

even hier kijken.. hebben we speciaal topic voor ;)

[iPhone & iPod touch] Handige & onmisbare applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
al naar ifoneguide-repo gekeken? (ik heb zelf geen idee, maar dat is de plek waar ik zou kijken)

[ Voor 6% gewijzigd door Tijn89 op 05-03-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPiC
Hier heb ik ook een post geplaatst met dezelfde vraag, maar als ik de ifoneguide-repo (http://ifoneguide.nl/11x (vervang de x voor het laatste cijfer van de firmware die je gebruikt!) pagina bezoek krijg ik een Access denied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

LPiC schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 00:16:
[...]

Hier heb ik ook een post geplaatst met dezelfde vraag, maar als ik de ifoneguide-repo (http://ifoneguide.nl/11x (vervang de x voor het laatste cijfer van de firmware die je gebruikt!) pagina bezoek krijg ik een Access denied...
Misschien is je IP adres geblokkeerd. Kijk even via een andere computer op ifoneguide.nl. Als je daar een bericht daarover ziet staan ben je geblocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Ik las ergens dat ze je wel eens willen blocken als je een te grote aanslag pleegt op hun data verkeer.

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Nee je moet dat gewoon in je Installer als source opnemen. Is niet bedoeld om naar toe te surfen met je browser. Dus gewoon http://ifoneguide.nl/113 of http://ifoneguide.nl/114 in je Installer opnemen en dan refreshen.

[ Voor 10% gewijzigd door Nitai op 06-03-2008 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Ik krijg bij alle appz van ifoneguide.nl die ik wil downloaden via de installer de melding "Error - Package download failed".
Appz van andere sources kan ik wel gewoon downen. Raar maar waar :(

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Nou, ik ook nog twee vraagjes:

1) ik wil heel graag mijn agenda op het springboard, kan dat?
2) Met Summerboard verandert alles bij het kiezen van een thema, alleen de standaard knoppen voor sms, mail, telefoon, weer en aandelen niet. Ik heb de fix voor het weer-icoon al eens geinstalleerd, echter dat mocht niet baten...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
FL!PNEUS schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:25:
Als je naar 1.1.4 geüpgradet hebt, heb je het probleem dat oude, problematische, applicaties inderdaad nog als geïnstalleerd staan gemarkeerd staan; en deze kun je dan niet verwijderen. Eigenlijk wordt het van alle kanten aangeraden dat je restored naar nieuwere versies, omdat dan alles echt opgeschoond wordt.

Ik heb namelijk wel vrolijk SummerBoard draaien onder 1.1.4...
Inmiddels gefixed door Summerboard handmatig te installeren :)

En nu zegt mijn telefoon dat ik 1.1.3 draai 8)7 euh :? iTunes vind dat ook én zegt dat de software volledig up to date is. Nouja, dan maar niet upgraden.

[ Voor 11% gewijzigd door Daniel op 06-03-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik wil heel graag VNSea instaleren maar de installer geeft een foutmelding (al een paar weken schijnt)
kan ik ook via een andere weg programmas instaleren?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Daniël schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:13:
[...]

Inmiddels gefixed door Summerboard handmatig te installeren :)

En nu zegt mijn telefoon dat ik 1.1.3 draai 8)7 euh :? iTunes vind dat ook én zegt dat de software volledig up to date is. Nouja, dan maar niet upgraden.
Heb je SHIFT+restore gedaan in iTunes met de 1.1.4 firmware en dan ZiPhone 2.5c gedraaid ? Want dat laatste alleen update hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb gewoon update in iTunes gedaan en daarna iJailbreak gedraaid. Nouja, ik heb nu alles weer werkend (NL-taalpakket etc) dus laat die update maar. Ik had toch geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Probeer bovenstaande maar eens. Let wel erop dat het een volledige restore is dus van de telefoon is dan alles weg. Maar als je met iTunes gesynced had, maakt ie zowiezo een backup en dat plaatst ie terug na een gerestorede foon aan te koppelen. Zowiezo is de ZiPhone oplossing quasi foolproof, je hoeft echt niets meer zelf te doen buiten de restore dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 18:53

Maximus

There is no substitute

whitehouse schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 08:53:
Ik krijg bij alle appz van ifoneguide.nl die ik wil downloaden via de installer de melding "Error - Package download failed".
Appz van andere sources kan ik wel gewoon downen. Raar maar waar :(
Probeer je sources even handmatig te updaten via de installer. Veelal is dat het probleem met de package download failed :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
En na een reboot van de telefoon geeft ie weer 1.1.4 aan?? Volgens mij snapt ie het niet helemaal meer nu. Ik ga hem wel helemaal shift-restoren en dan overnieuw beginnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Of gewoon restoren ja. Updaten geeft vaak problemen, is niet echt aan te raden, komt door al die aanpassingen door installer.app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De SDK event is bezig !!

http://live.gizmodo.com om te volgen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Geweldig!!! Eindelijk 802.1x (WPA Enterprise) ondersteuning in de aankomende firmware!!!

En die exchange sync en sdk zien er ook zeer netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is niet echt interessant om hier te herhalen wat iedereen kan lezen op Engadet of Gizmodo. Als je over het event wilt praten, kun je of op IRC terecht in #apple of iPhone en iPod touch SDK event - 6 maart.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
zit er ook een trilfuntie op de iphone zodat als je een sms krijgt of gebeld wordt hij gaat buzzen? ook met beltoon UIT?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ja geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

misschien een rare vraag, maar heb net mijn iphone binnen, maar hoe krijg ik me simkaart er nu in?

O+ O+

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Paperclipje in het gaatje drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Muthas schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 20:21:
Paperclipje in het gaatje drukken :)
Dat is gelukt alleen nu zit me simkaart vast in dat gleufje krijg ik die er nog uit?
:'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:30

DoctorV64

Cosmopoliet

Uh, je hebt toch wel de AT&T kaart uit de houder gehaald en daar jouw sim in gedaan toch? En dan pas de houder terug in je iPhone? Dus niet je simkaart erin gedaan zonder je houder?

[ Voor 4% gewijzigd door DoctorV64 op 06-03-2008 20:35 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

DoctorV64 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 20:34:
Uh, je hebt toch wel de AT&T kaart uit de houder gehaald en daar jouw sim in gedaan toch? En dan pas de houder erin. Dus niet je simkaart erin gedaan zonder je houder?
Hij is eruit geglipt dus nu zit ie vast, is dat nog te redden?

of kan ik me iphone weggooien :'( :'( :'(

[ Voor 6% gewijzigd door racoon op 06-03-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

cypress3d schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:51:
zit er ook een trilfuntie op de iphone zodat als je een sms krijgt of gebeld wordt hij gaat buzzen? ook met beltoon UIT?
sterker nog, wat heel relaxed is dat er opzij een switch zit om hem direct op silent (met tril aan) te zetten, hoef je dus geen menu voor door en geen rare shortcuts.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

racoon schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 20:35:
[...]

Hij is eruit geglipt dus nu zit ie vast, is dat nog te redden?

of kan ik me iphone weggooien :'( :'( :'(
Alleen de simkaart zit erin of simkaarthouder en losse sim in de gleuf?
Als alleen de simkaart erin zit, dan zou deze, als je rustig bent, hem met twee naalden of spelden aan weerszijden toch langzaam eruit kunnen halen. Dus de 2 naalden in een wijde V houden zodat de simkaart ertussen blijft en dan langzaam eruit halen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

DoctorV64 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:47:
[...]

Alleen de simkaart zit erin of simkaarthouder en losse sim in de gleuf?
Als alleen de simkaart erin zit, dan zou deze, als je rustig bent, hem met twee naalden of spelden aan weerszijden toch langzaam eruit kunnen halen. Dus de 2 naalden in een wijde V houden zodat de simkaart ertussen blijft en dan langzaam eruit halen.
Dat lukt mij zelf helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

In juni de 2.0 firmware, ik ben benieuwd ! Iets zegt me dat er wel goed opgelet gaat worden dat er niet zomaar mee geprutst kan worden. Aan de andere kant zal jailbreaken niet echt meer nodig zijn aangezien de App Store ook gratis software zal bevatten. Alleen de 99$ fee die de ontwikkelaars moeten betalen maar daar is paypal voor. Het worden nog zeeeeer leuke tijden in de zomer voor de iPhone eigenaars !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

racoon schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:49:
[...]

Dat lukt mij zelf helaas niet.
Dus alleen de sim zit erin als ik het zo lees.
Enerzijds geduld (dus niet lopen kloten nu omdat het niet lukt, dan gaat het meestal fout), wat je moet doen is ervoor zorgen dat de simkaart parallel aan de opening ligt en dan met beleid de sim eruit halen. Als je een heel dunne (dus echt dun!!) plastic/kunststof strookje hebt (desnoods dus even op maat knippen/snijden zodat deze dus ook door de gleuf past en je hem onder de sim kan schuiven wordt het wel makkelijker. Let op dat het dun genoeg moet zijn dat er in de gleuf nog ruimte is dat de sim naar buiten kan glijden over het strookje. That should do the trick volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

DoctorV64 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:59:
[...]

Dus alleen de sim zit erin als ik het zo lees.
Enerzijds geduld (dus niet lopen kloten nu omdat het niet lukt, dan gaat het meestal fout), wat je moet doen is ervoor zorgen dat de simkaart parallel aan de opening ligt en dan met beleid de sim eruit halen. Als je een heel dunne (dus echt dun!!) plastic/kunststof strookje hebt (desnoods dus even op maat knippen/snijden zodat deze dus ook door de gleuf past en je hem onder de sim kan schuiven wordt het wel makkelijker. Let op dat het dun genoeg moet zijn dat er in de gleuf nog ruimte is dat de sim naar buiten kan glijden over het strookje. That should do the trick volgens mij.
Ik zie dat je dm niet aanstaat, en dat er geen mail adres is, maar wil je even contact per mail met me opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik kan jou ook niet DM-en
Ik stuur je wel een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:41

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

ff youtube raadplegen. Daar is zat te vinden, misschien wel een oplossing voor jouw probleem? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPiC
Nitai schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 08:31:
Nee je moet dat gewoon in je Installer als source opnemen. Is niet bedoeld om naar toe te surfen met je browser. Dus gewoon http://ifoneguide.nl/113 of http://ifoneguide.nl/114 in je Installer opnemen en dan refreshen.
Dank je wel Nitai, het staat ook gewoon in de start post... Ik moet is beter lezen.
Alleen heb ik nu 3 keer T9 op een 1.1.4 geinstalleerd. Maar direct hierna crasht mijn phone en de enige manier om hem te reanimeren is een restore. Ik gooi eerst Ziphone erover, en installeer hierna als eerste Bsdsubsystem en opsshd. En hierna installeer ik de T9, heb het nu maar opgegeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Phuncz schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:54:
In juni de 2.0 firmware, ik ben benieuwd ! Iets zegt me dat er wel goed opgelet gaat worden dat er niet zomaar mee geprutst kan worden. Aan de andere kant zal jailbreaken niet echt meer nodig zijn aangezien de App Store ook gratis software zal bevatten.
Nee, maar voor unlocken en activeren wel, en daarvoor kunnen eigen apps nodig zijn -> jailbreak ;) Misschien wordt het voor ons zelfs juli :P

[ Voor 13% gewijzigd door Muthas op 06-03-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok die SDK ziet er ERG vet uit. De iphone developer site ligt overigens al plat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

LPiC schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:27:
[...]

Dank je wel Nitai, het staat ook gewoon in de start post... Ik moet is beter lezen.
Alleen heb ik nu 3 keer T9 op een 1.1.4 geinstalleerd. Maar direct hierna crasht mijn phone en de enige manier om hem te reanimeren is een restore. Ik gooi eerst Ziphone erover, en installeer hierna als eerste Bsdsubsystem en opsshd. En hierna installeer ik de T9, heb het nu maar opgegeven :(
Hmm vreemd, heb je wel eerst KB2 geinstalleerd en daarna Settings > General > Keyboard > Enable Autocorrection op ON gezet?

Als je BSD en SSH hebt geinstalleerd zou ik even rebooten, dat helpt ook vaak, en daarna anders apps installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPiC
Nitai schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:55:
[...]

Hmm vreemd, heb je wel eerst KB2 geinstalleerd en daarna Settings > General > Keyboard > Enable Autocorrection op ON gezet?

Als je BSD en SSH hebt geinstalleerd zou ik even rebooten, dat helpt ook vaak, en daarna anders apps installeren.
Wederom bedankt Nitai, dit was exact het geval bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Laatst online: 15-03 17:41
ik heb nu sinds gisteren me iPhone. wel een vet dingetje. even wennen. heb hiernaast ook de touch en ben nokia fan dus is even omschakelen en wennen.

maar heb nu al 1x gehad dat die me sim niet kon vinden. komt dit vaker voor? want na een herstart is het weer goed. maar is wel even irritant natuurlijk.

edit. ik heb ook een abonnement zonder internet en zo. maar als ik op plekken buiten met eigen WiFi zone gaat kan ik wel op internet is dat gewoon het GPRS van t-mobile waarvoor je dus veel betaald? maar staat dit alleen aan dan als je safari of youtube of zo op gaat? want lijkt me niet erg fijn voor me portemonnee .

[ Voor 34% gewijzigd door fingerhead op 07-03-2008 10:01 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Komt er ook een ervaringen topic over de iPhone SDK? Lijkt me wel interessant, ik ben nu al aan het proberen hem te downloaden. Indien nodig kan ik wel een openingspost maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
GekkePrutser schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:12:
Komt er ook een ervaringen topic over de iPhone SDK? Lijkt me wel interessant, ik ben nu al aan het proberen hem te downloaden. Indien nodig kan ik wel een openingspost maken.
Dat is een leuk idee :). Ik geef je bij deze toestemming, maak er wat moois van!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Aangezien dit het ervaringen topic is: Ik zou mijn toekomstige iPhone graag willen gebruiken icm Google Calendar. Kan iemand vertellen hoe soepel dit gaat en wat extra screenshotjes posten naast degene die met Google zelf te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Hoedje schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:16:
[...]

Dat is een leuk idee :). Ik geef je bij deze toestemming, maak er wat moois van!
Bedankt! Het maken van een topicstart viel me een beetje tegen (had het nog nooit gedaan) dus hij ziet er nog een beetje simpel uit. Ik zal het van de week verbeteren (of als iemand anders het wil overnemen dan is dat ook prima).

Voor wie wil meepraten: hier is het topic te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

trouwens, wel handige tip voor veel mensen denk ik; de iphone kan ik gewoon op de cradle van mn 80Gb iPod zetten en dan laad hij ook op en kan ik ook de remote gebruiken. de iPhone geeft wel een waarschuwing dat de accesoire niet speciaal is gemaakt voor de iPhone maar hij werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Hmmz in juni dus de nieuwe software 2.0 :) Dat lijkt mij dan ook de datum dat ze die nieuwe iphone met 3g ondersteuning (als die ooit komt) zullen lanceren.

Ik kan niet wachten tot juni :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Lt. Marx schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:34:
Aangezien dit het ervaringen topic is: Ik zou mijn toekomstige iPhone graag willen gebruiken icm Google Calendar. Kan iemand vertellen hoe soepel dit gaat en wat extra screenshotjes posten naast degene die met Google zelf te vinden zijn?
google calendar detecteert de iPhone als mobile device en schotelt je een speciale versie voor die erg goed werkt maar nog duidelijk in ontwikkeling is. ik zie sowieso nog geen optie om een afspraak toe te voegen, kan alleen bestaande afspraken bekijken momenteel. ik wordt ook steeds gevraagd om opnieuw in te loggen maar dit komt vanwege mn 1.1.3 firmware schijnt (vergeet cookies) 1.1.4 schijnt dit wel goed te doen.
ik heb mn google calenders ook in mn iCal (mac) staan en als je via itunes synced zet hij die afspraken ook op je iphone.

in juni komt er trouwens microsoft exchange pushmail en push agenda support wat wel echt briljant is.. alleen gebruiken wij geen exchange server op onze studio..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Ben ik nou de enige die niet begrijpt waarom ze nu Microsoft Exchange gaan integreren en het zelfs over-the-air mogelijk maken, maar dat de integratie met .Mac eigenlijk ver te zoeken is. Natuurlijk kun je wel synchroniseren dmv iTunes, maar ik zou dat ook graag over-the-air zien en het liefst nog met push ondersteuning.

Allebei producten van apple, je zou toch verwachten dat ze dan ook goede integratie mogelijk kunnen maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
V&A is beperkt tot de frontpage. Neem evt. direct contact op met elkaar via email of DM, maar niet via het forum.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 08-03-2008 14:36 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Tijn89 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:19:
Hmmz in juni dus de nieuwe software 2.0 :) Dat lijkt mij dan ook de datum dat ze die nieuwe iphone met 3g ondersteuning (als die ooit komt) zullen lanceren.

Ik kan niet wachten tot juni :D
waaruit haal je dat dan ook de 3g ondersteuning komt met nieuwe iphone? Die logica ontgaat mij compleet.. :?

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
AT&T is aan het investeren in hun netwerk, daarbij wil apple dit jaar azie en europa plat gooien met de iphone. Lijkt mij dat ze zoiets doen. Van mij hoeft t niet hoor :P Ben al blij met het ding wat ik nu in mn broekzak heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Zoals gezegd, V&A is beperkt tot de frontpage.

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 08-03-2008 14:36 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

psychonikeo schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:37:
[...]

waaruit haal je dat dan ook de 3g ondersteuning komt met nieuwe iphone? Die logica ontgaat mij compleet.. :?
volgens mij is er wel eens door apple geroepen dat dat pas het 3e kwartaal wordt..
maar of je daar blij van gaat worden;
"One of the problems with the 3G chips is that they are “power hogs,” commented Steve Jobs during the U.K. iPhone rollout. Jobs said they expect to see better battery consumption later next year (2008)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
Dat is dus niet de bedoeling.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 08-03-2008 14:37 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Hulp vragen buiten het forum schieten we niet veel mee op, het is juist de bedoeling om kennis te delen :)

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 08-03-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wat spijtig aan de telefoon is, is dat wireless "roaming" zoveel moeite vereist. Je kan bv. als je ergens bent niet ineens effe het wireless op want vaak moet je nog effe "Renew Lease" drukken. Serieus irritant, dat moet toch wel automatisch kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
ik heb een bleutooth headset aangeschaft van sitecom maar krijg hem niet aan de praat met mijn iphone weet iemand of het uberhaupt mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Phuncz schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:25:
Wat spijtig aan de telefoon is, is dat wireless "roaming" zoveel moeite vereist. Je kan bv. als je ergens bent niet ineens effe het wireless op want vaak moet je nog effe "Renew Lease" drukken. Serieus irritant, dat moet toch wel automatisch kunnen ?
hey das weird, dat heb ik niet.
ik gebruik so far 4 verschillende wifi points bijna dagelijks en hij connect altijd automatisch.
(ik draai 1.1.3)
Soms zet ik wifi trouwens uit met de services.app om stroom te besparen, maar niet altijd dus daar heeft t niet mee te maken lijkt me, maar dacht ik vermeld het even, misschien heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb het niet altijd maar soms wil hij gewoon niets doen via Wifi als ik op een "bekend" wireless netwerk zit. Renew Lease en het werkt weer. Ik vermoed dat hij zijn DNS-servers niet telkens opnieuw aanvraagt ? Ik krijg namelijk vrij snel een fout dat YouTube niet werkt of dat hij geen mail kan ophalen bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Phuncz schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 23:46:
Ik heb het niet altijd maar soms wil hij gewoon niets doen via Wifi als ik op een "bekend" wireless netwerk zit. Renew Lease en het werkt weer. Ik vermoed dat hij zijn DNS-servers niet telkens opnieuw aanvraagt ? Ik krijg namelijk vrij snel een fout dat YouTube niet werkt of dat hij geen mail kan ophalen bv.
Hm ok.. geen bekend probleem hier, dus dat moet op te lossen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dapie007 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 23:18:
ik heb een bleutooth headset aangeschaft van sitecom maar krijg hem niet aan de praat met mijn iphone weet iemand of het uberhaupt mogelijk is?
Vertel eens wat je geprobeerd hebt.
- Staat je headset in pairing modus? (raadpleeg je documentatie)
- Staat bluetooth aan op de iPhone? (kijk in Instellingen > Algemeen)
- Gebruik je de juiste code (meestal 0000 of 1234).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 00:30:
[...]

Vertel eens wat je geprobeerd hebt.
- Staat je headset in pairing modus? (raadpleeg je documentatie)
- Staat bluetooth aan op de iPhone? (kijk in Instellingen > Algemeen)
- Gebruik je de juiste code (meestal 0000 of 1234).
Hij staat gekoppeld aan mijn iphone code 0000 gebruikt maar als ik ipod start komt het geluid nog uit mijn brakke speakertje op mijn iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dapie007 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 01:10:
[...]

Hij staat gekoppeld aan mijn iphone code 0000 gebruikt maar als ik ipod start komt het geluid nog uit mijn brakke speakertje op mijn iphone
Oh, je wil de muziek uit je headset horen? Dat kan helaas niet met BT headsets, enkel gesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben volgende week ook de trotse bezitter van een iPhone. Heb hem via een moderator van de iPhoneclub gekocht. Ik kan niet wachten tot volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Als ik ringtones toevoeg dan krijg ik er vaak maar 1 te pakken. ik heb 3 ringtones omgezet naar m4r en dan toegevoegd aan me iphone. Waardoor er in die lijst 3 aangepaste ringtones komen te staan wel degelijk allemaal met dezelfde naam en allemaal hetzelfde nummer. Hebben meer mensen hier last van of. is it only me :(. vind het heel jammer want zou graag verschillende nummers willen voor bepaalde mensen (A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fingerhead schreef op zondag 09 maart 2008 @ 13:03:
Als ik ringtones toevoeg dan krijg ik er vaak maar 1 te pakken. ik heb 3 ringtones omgezet naar m4r en dan toegevoegd aan me iphone. Waardoor er in die lijst 3 aangepaste ringtones komen te staan wel degelijk allemaal met dezelfde naam en allemaal hetzelfde nummer. Hebben meer mensen hier last van of. is it only me :(. vind het heel jammer want zou graag verschillende nummers willen voor bepaalde mensen (A).
Nee, geen problemen hier. Hoe maak je die ringtunes? Als je ze in iTunes afspeelt hoor je ze wel goed?
Ik begrijp dat je 3 aparte nummers had, maar na de sync zit er 3x hetzelfde nummer op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Zorg dat de lengte van je ringtones niet langer is dan 20 sec - was bij de truc

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het versturen van SMS. Soms komt er een SMS-je niet aan. Heeft iemand hier ook problemen mee en weet iemand er een oplossing voor? Ik heb een iPhone BL4.6, FW 1.1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
Ik ben nu enige dagen in het bezit van een iphone maar toch enkele dingen vielen mij op.

Klopt het dat je dus maar op 1 pc via itunes nieuwe muziek kunt syncen/kopieren? Met de touch kon ik op andere pc's gerust via itunes dit doen, maar gisteren viel me op dat het niet kan. Lekker dan.

Klopt het ook dat de iphone niet werkt in diverse audio docks ( Klipsch I groove/ I tube ) HIj pas wel in het slot maar geluid blijft uit de speaker komen.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op zondag 09 maart 2008 @ 14:31:
Ik ben nu enige dagen in het bezit van een iphone maar toch enkele dingen vielen mij op.

Klopt het dat je dus maar op 1 pc via itunes nieuwe muziek kunt syncen/kopieren? Met de touch kon ik op andere pc's gerust via itunes dit doen, maar gisteren viel me op dat het niet kan. Lekker dan.

Klopt het ook dat de iphone niet werkt in diverse audio docks ( Klipsch I groove/ I tube ) HIj pas wel in het slot maar geluid blijft uit de speaker komen.
De iPhone ondersteunt geen a2dp bluetooth profiel, wat nodig is voor het streamen van muziek via bluetooth. Enkel het headset profiel (voor bellen) wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 13:17:
[...]

Nee, geen problemen hier. Hoe maak je die ringtunes? Als je ze in iTunes afspeelt hoor je ze wel goed?
Ik begrijp dat je 3 aparte nummers had, maar na de sync zit er 3x hetzelfde nummer op de iPhone.
ja ik zie ze alledrie in me lijst van beltonen staan onder me iphone. maar als ik in me iphone kijkt staan er 3x dezelfde en als je ze alle3 in de iphone afspeelt hoor je ook alle3 dezelfde. en heb er toen verwijderd en 1 toegevoegd enzo en had er wel is 2 instaan maar nu niet meer heel raar. :(

Nu had ik een ander vraagje.
er word gezegd dat het wss werkt als je het boxje. muziek handmatig bewerken enzo. maar dan geeft die nu aan dat die alles gaat vervangen door alle muziek in de bieb van iTunes maar heb daar geen muziek in staan. Betekend dat, dat die dan alles verwijderd en niets terug zet?

[ Voor 19% gewijzigd door fingerhead op 09-03-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

fingerhead schreef op zondag 09 maart 2008 @ 13:03:
Ja, zelfde probleem hier.. is erg vervelend want ik zie ook geen manier om de lijst op te schonen aangezien itunes ze niet opmerkt. ik heb nu ringtone syncing in itunes maar uitgezet en gebruik de iToner instead. Die werkt wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

cypress3d schreef op zondag 09 maart 2008 @ 14:31:
Je kunt altijd synchen met een andere iTunes/computer, alleen wordt de muziek dan van je iPod/iPhone gewist en gesynched met de nieuwe library.

Zo heeft het altijd gewerkt (bij alle iPod/Touch/iPhone's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Hij komt, hij komt en OMT weet wanneer

We zijn eruit, dames en heren. De iPhone komt deze maand nog naar Nederland en t-Mobile is de gelukkige provider die een percentage van de abonnementsgelden mag afdragen aan Apple.

OMT is een datum én een locatie ingefluisterd over een top secret meeting waar 'betrokkenen' worden ingelicht over de komst van de iPhone. Een beetje vaag misschien, maar discretie is geboden.

Voor het laatste nieuws over de iPhone en lijnvorming bij de winkels, moet je bij One More Thing zijn.
bron: www.onemorething.nl

Ben benieuwd wanneer dit zal zijn en wat de prijzen worden.

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik heb wat problemen met de ontvangst van mijn iPhone, heb Orange als provider en heb meestal maar een of twee streepjes ontvangst en dit was met mijn andere telefoons altijd voluit.

Is hier een fix voor of weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Sephone schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:09:
[...]

bron: www.onemorething.nl

Ben benieuwd wanneer dit zal zijn en wat de prijzen worden.
De prijzen kan ik zo al noemen, die zijn €400 voor 8GB en €500 voor 16GB, met een tweejarig abbo van PIT en minimaal relax150, geen korting, dus €30/maand.

De kans dat T-Mobile de iPhone hier in Nederland gaat regelen lijkt me groot, dat ie deze maand komt 0.

Het is gewoon een lekkere bezoekersboost voor onemorething.nl, als het niet waar blijkt te zijn is er niemand die hun daar op aan zal kijken. Al die kleine iPhonesitejes mompelen over hun inside informatie bij Vodafone en T-Mobile, maar er zijn nooit echte getallen uitgekomen en waar bleek al helemaal niks te zien. Na Engeland, Duitsland en Frankrijk heeft NL denk ik toch wel de grootste afzetmarkt voor de iPhone, als Apple hem hier had willen releasen was dat al lang gebeurd. Ze gaan gewoon voor de 3G versie hier.

Sowieso zal er eerst weer een nieuwe firmware moeten komen voordat ie gereleased kan worden hier, en zelfs dat lijkt mij niet waarschijnlijk na 1.1.4 die net nieuw is.

[ Voor 10% gewijzigd door Muthas op 10-03-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook al een app voor het draaien van je scherm tijdens het smsen?
Ik dacht dat ik ergens voorbij heb zien komen kan het alleen nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wat denken jullie van dit:
Afbeeldingslocatie: http://aycu18.webshots.com/image/47497/2004705113003002861_rs.jpg

Komt opeens in m'n mailbox maar is wel erg erg geil natuurlijk...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Best een mooie aanbieding lijkt me! Ik heb hem zelf besteld en was destijds meer kwijt (€480).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm ik twijfel ik twijfel...
Op MP staan ze vanaf 400,- tm 525,-
Hij is simlockvrij, maarja hoe gemaakt, welke firmware... Wel gruwelijk mooi zeg...

Ik zit vannacht om 00.00 achter de site om er eentje te bestellen!
8GB voor 450,- (of viavia 16GB voor 550,-) vind ik meer dan zat...
- Ik bespaar makkelijk 100,- voor een aankomende EU iPhone / SonyEricssn XPERIA
- Ik heb ook nog een 30GB Microsoft Zune die ik als primaire MP3 speler zal gaan gebruiken

[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 10-03-2008 19:29 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:38:
[...]

Je kunt altijd synchen met een andere iTunes/computer, alleen wordt de muziek dan van je iPod/iPhone gewist en gesynched met de nieuwe library.

Zo heeft het altijd gewerkt (bij alle iPod/Touch/iPhone's).
Niet helemaal waar.
Mijn iPod video kan ik gewoon aan al mijn computers hangen en muziek erbij zetten.
Ook als ik bij mijn broer ben kan ik gewoon muziek bijplaatsen vanaf zijn computer met iTunes.
Automatisch syncen van muziek gaat natuurlijk maar aan 1 computer tegelijk,
anders val je inderdaad terug aan jou verhaal, net als met foto's, adressen en agenda.

Mijn iPod heb ik windows based geïnstalleerd, maar ik hang hem net zo makkelijk aan mijn Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb naar koopjessite.nl gemailed, maar die hebben m'n mail nog niet beantwoord...
Zou graag willen weten welke bootloader / firmware erop staat namelijk... Maar zover ik weet is alles zelf te updaten naar 1.1.4 die ook zelf te unlocken is door middel van software toch? Ik krijg nu een simlockvrije iPhone, maar daar kan net zo goed 1.1.2 opstaan en ik wil wel de nieuwste van de nieuwste shizzle erop en een volledig functionerende simlockvrije iPhone als ik er eentje koop natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 15:29
Voor dat geld heb je in Nederland ook een gesealde. Dan zou ik toch voor een gesealde gaan want nu hebben die lui er met hun 'handen' aangezeten. En is hij niet nieuw meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 12-09 20:30
ik ben er nu lekker mee aan het spelen, wat een bruut aparaat, even monkeyt island erop zetten, dan kan ik die lekker spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Is er iemand bekend met het probleem dat wanneer je op je iPhone 2 afspraken op dezelfde tijd maakt of 2 afspraken elkaar overlappen er na het syncen maar 1 afspraak weer gegeven word in iCall op de Mac? En is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Heb er toch eentje besteld... Firmware 1.1.3 en geheel simlockvrij en in NL ingesteld...
Zelf 'kloten' met simlockvrij maken enzo ging me bij 'n apparaatje van 450,- toch wat doen twijfelen...

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.