Kan iPhoneclub.nl in de startpost en dan vooral de wiki die ze hebben. Op veel punten vind ik het slechte site, vooral het niveau van het forum waar ze slecht proberen een beleid als GoT te voeren en de inhoud en uitleg in de nieuwsberichten, maar de wiki is wel handig. Vragen zoals Harem.nl stelt hierboven mij zijn daar namelijk easy te vinden.
Dus Harem.nl, check iphoneclub.nl, en dan vooral de wiki

Stel even dat je geen mp3 als ringtone kan instellen, of dat dat met bluetooth niet mogelijk zal zijn, haal je de telefoon dan niet? Ik denk van niet
1. Klopt, dat kan niet. Mijn glazen bol is verder stuk, dus kan je niet helpen (en de rest hier..

).
2. Nee, had je kunnen vinden.
3. Niet direct, je moet een mp3 eerst op je pc omzetten en aan iTunes als ringtone toevoegen, waarna je hem op je iPhone kan selecteren als ringtone. SMS-tones is nog moeilijker, dan moet je gaan kloten met SSH en de standaard ringtones overschrijven, je kan daar duss geen nieuwe ringtones toevoegen.
4. iPhoneclub.nl again. Zie het handige applicaties voor iPhone (/ iPod touch) topic ook is.
Over het jailbreaken, dat moet je doen, want daardoor kan je custom code draaien en dus code draaien om je iPhone te unlocken. Door het jailbreaken kan je ook vette applicaties installeren en tweaks, zoals Nederlandse taal, T9 etc.
[
Voor 14% gewijzigd door
Muthas op 14-03-2008 16:46
]