[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 76.011 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-05 21:57
ik heb nu de bestanden van monkey island 3 van de cd afgehaald maar heeft iemand misschien enig idee hoe ik ze op de iphone krijg, kan het niet vinden :(

*edit* laat maar, al gevonden, ik gebruik winSCP ervoor

[ Voor 16% gewijzigd door iwaarden op 11-03-2008 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539

CLB schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 00:37:
Heb er toch eentje besteld... Firmware 1.1.3 en geheel simlockvrij en in NL ingesteld...
Zelf 'kloten' met simlockvrij maken enzo ging me bij 'n apparaatje van 450,- toch wat doen twijfelen...
Zij doen precies het zelfde, progje installeren en op één knopje drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:03

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 189953 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:09:
[...]

Niet helemaal waar.
Mijn iPod video kan ik gewoon aan al mijn computers hangen en muziek erbij zetten.
Ook als ik bij mijn broer ben kan ik gewoon muziek bijplaatsen vanaf zijn computer met iTunes.
Automatisch syncen van muziek gaat natuurlijk maar aan 1 computer tegelijk,
anders val je inderdaad terug aan jou verhaal, net als met foto's, adressen en agenda.

Mijn iPod heb ik windows based geïnstalleerd, maar ik hang hem net zo makkelijk aan mijn Mac.
Dan klopt het toch :? Want dan is het niet meer synchen, maar handmatig toevoegen. ;) Ik zeg overigens niet dat het onmogelijk is, je hebt genoeg tools die hetzelfde kunnen bereiken (zoals ik al aangaf), maar dat was niet zijn vraag.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Anoniem: 81539 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 01:18:
Zij doen precies het zelfde, progje installeren en op één knopje drukken...
Tsjaa voor 450,- een gloednieuwe, simlockvrije iPhone met firmware 1.1.3 is het imho een goede deal :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-05 10:03

pposthoorn

Constructeur

CLB schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:03:
[...]

Tsjaa voor 450,- een gloednieuwe, simlockvrije iPhone met firmware 1.1.3 is het imho een goede deal :)
Bovendien heb je nu ook 1jr Nederlandse garantie, aangezien ze dat verplicht zijn. Of ze over een half jaar je kapotte iPhone kunnen repareren is natuurlijk maar de vraag, maar dat is hun probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ook een goede ja :) Tevens werd ik net nog blijer:

Beste,

De iPhone is softwarematig sim-lock vrij gemaakt. Het toestel is volledig werkzaam, T9, YouTube, Wifi enzovoort werken allemaal uitstekend, zoals u het niet anders zou verwachten van de producten van Apple. Verder is het toestel zoals ook op de website is aangegeven voorzien van de allerlaatste versie namelijk de 1.1.3 met ook mogelijkheid tot een Nederlands talige User Interface.

Dus gewoon helemaal perfect werkend met 1.1.3 :) Nu nog 3 daagjes wachten :9
EDIT: Had 'm al besteld vannacht maar toch altijd handig zo'n verificatie :)

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 11-03-2008 10:37 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12609

Wat vindt men van de geluidskwaliteit bij telefoongesprekken?

Ik vind het een beetje tegenvallen, veel te dof geluid.

Soms is het lastig om de andere persoon te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

CLB schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:35:
Dus gewoon helemaal perfect werkend met 1.1.3 :)
Dan heb je dus niet het nieuwste van het nieuwste, zal je toch zelf moeten unlocken als je 1.1.4 wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ajaa dat is idd marketinggeblaat want 1.1.4 is uit mja 1.1.3 voldoet wel denk ik zo :)
Apps zijn te installeren, geen problemen meer met Postbanksmsjes en de verschillen van 1.1.4 naar 1.1.3 zijn voor de rest ook nihil heb ik gelezen... Als alles goed werkt hoef ik het ook niet te updaten!
(zelfde als m'n W880i ofzo die nog op 'n oude firmwareversie draait of oude drivers @ laptop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

SMS-jes die totaal in de verkeerde volgorde staan zijn anders niet erg fijn :P En je zei zelf dat je wel het nieuwste van het nieuwste wou :>

Dan gaan we even op de edit-toer: het verschil is inderdaad minimaal, maar er zitten wel aantal bugs in 1.1.3 die sóms voorkomen. Bij mij werden bijvoorbeeld geen cookies opgeslagen, bij andere stonden SMS-jes door de war. Als je daar last van hebt is dat wel mega-irritant, en zul je wel naar 1.1.4 willen. Anders kan je net zo goed blijven :)

[ Voor 85% gewijzigd door Muthas op 11-03-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Haha hierna stop ik met slowchatten :)
Ik zie het allemaal wel! 1.1.3 zal echt niet veel slechter werken dan 1.1.4 denk ik zo...
En als dingen me niet bevallen zal ik is kijken of dat in 1.1.4 net zo is en update ik 'm wel >:)
@ Hierboven: Als ik die gekke dingen ook krijg is het idd snel 1.1.4 *O*

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 11-03-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
ik heb nu dus €405 incl. betaald voor een splinternieuwe nog in plastic 8GB iPhone uit de US, binnen 5 dagen na bestelling in huis, geen douane kosten.

heb hem zelf naar 1.1.4 geupdate (was even zoeken maar je moest hem eerst activaten voor je hem kon updaten) dus eerst met ziphone geactivate, met iTunes een restore gedraaid naar 1.1.4 en toen met iPlus 2.0 hem verder helemaal klaar gemaakt, werkt perfect nu! was uiteindelijk een uurtje werk incl. het zoeken van de software

*edit* Monkey Island 3 toch maar niet geinstalleerd, 900MB verplaatsen met 150 KB/sec duurt me te lang en hij zou toch niet helemaal lekker draaien (wel jammer want is de vetste Monkey Island vind ik) dan maar de oude installeren en meteen Indiana Jones erbij!

[ Voor 29% gewijzigd door iwaarden op 11-03-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anoniem: 12609 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:37:
Wat vindt men van de geluidskwaliteit bij telefoongesprekken?

Ik vind het een beetje tegenvallen, veel te dof geluid.

Soms is het lastig om de andere persoon te verstaan.
Ja ik heb hetzelfde. Via de gewone speaker klinkt het geluid erg dof, ik merkte het meteen toen ik voor het eerst met de iPhone belde (had hiervoor een Nokia E60).

Het interesseert me niet zo veel (ik gebruik hem bijna nooit om mee te bellen ;) ) maar het is wel jammer. Via de headset klinkt het trouwens wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 00:19
Anoniem: 218766 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:49:
Is er ook al een app voor het draaien van je scherm tijdens het smsen?
Ik dacht dat ik ergens voorbij heb zien komen kan het alleen nergens vinden.
dat zou wel erg mooi zijn als zoiets bestond, ook draaibaar scherm voor het lezen van email zou perfect zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Het probleem dat ik heb bij het unlocken, jailbreaken en niet zonder meer de nieuwste firmware kunnen updaten is toch het feit dat Apple de iPhone ziet als platform... dus, nieuwe firmware kan allerlei mooie niewe zaken toevoegen waar de SDK al een voorbeeld van is. Het is op die manier dus niet te vergelijken met de oudere pda's/mobieltjes waarbij ik gewoon geen support had en updates alleen bestonden uit het kopen van een nieuw apparaat. Vandaar dat ik de boel liever officieel houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Ik was vandaag in de T-mobile shop omdat ik een vervanger zoek voor mijn MDA Compact III
(HTC P3300). Dus heb ik daar eens gevraagd hoe het nou zit met de iPhone, wanneer deze
uitkomt in NL en óf deze überhaubt door T-mobile NL verkocht gaat worden..

Krijg ik van die man (geschikte vent met kennis van zaken, heeft me ook goed
geholpen bij de keuze van mijn huidige mobieltje/abbo) te horen dat dat waarschijnlijk
nieteens meer gaat gebeuren en dat ze deze zomer meteen aan het nieuwe model
iPhone gaan.. Deze schijnt ook GPS onboard the hebben (en nog veul meer afkortingen).
(GPS on board = ook meteen navigatie mogelijkheid?)

Ben net eens wezen googlen hierop en wordt er niet echt wijs uit. De één zegt hoax,
de ander zegt weer dat die 'nieuwe' nog láng niet komt, een derde zegt wéér wat anders..

Hier lijkt me echter de meeste kennis te zitten, dus daarom mijn vraag aan jullie;
Hebben jullie enig idee of het verhaal van de verkoper mogelijk zou kunnen zijn?

Ik bedoel, het lijkt me niet logisch om een klant (ik kwam voor een nieuw abbo + GSM)
te zeggen dat hij over een paar maand terug moet komen als het niet zo zou zijn, toch?
(of ben ik gewoon naïef o.i.d.) :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Pure bullshit. Alleen Apple weet dat zeker, en tenzij die T-Mobile werker als bijbaantje daar in de shop staat en stiekem bij Apple werkt ( :+ ) is er geen mogelijkheid dat hij dat soort informatie heeft.

Zie ook Muthas in "[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27577

Zat die medewerker toevallig in de Raad van Bestuur van Apple ofzo? Want een telefoonverkoper en 20 rangen daarboven hebben dergelijke informatie dus echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Ik heb om de een of andere reden behoorlijk veel vertrouwen in deze bron. De laatste tijd zijn er sowieso heel erg veel (nog meer dan anders) geruchten over het verschijnen van de iPhone in de Lage Landen. Ik vermoed - zuiver speculatief - dat de iPhone zeker nog in Nederland/België gelanceerd wordt voor de firmware-versie 2.0 en de daarbij te verschijnen App store.

Edit: Excuses, kleine verschrijving.

[ Voor 15% gewijzigd door Genya op 11-03-2008 21:17 ]

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat wordt firmware versie 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147721

net iemand gesproken die bij tmobile werkt( hoofdkantoor). Volgens hem nog niks bekend over de iphone. Waarschijnlijk wachten op de 2de versie aangezien tmobile geen edge heeft en iedereen die zon iphone wil hebben deze toch al heeft. dus waarom investeren in een "oude" gsm zegt hij.

ik heb nog een vraag,
bij mijn order @ apple.com staat prepared for shipment, enig idee hoelang het dan duurt voordat ie verscheept wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tuurlijk wachten ze op de iPhone V2.0 wat dacht je dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-04 08:09

fabulaus

Ja toch

Nu weer even ontopic. Even een repost wegens geen reactie..

Als ik afspraken maak in iCall op de iPhone welke op hetzelfde tijdstip beginnen of elkaar overlappen dan word na het syncen met de Mac maar 1 van deze afspraken weer gegeven in iCall op de Mac. Meer mensen met dit probleem en is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
koopjessite.nl heeft em er nog op staan, maar dan voor 495euro. Ik weet niet of i het moet doen of dat ik even het eind van de maand moet afwachten om te kijken wat dit gaat opleveren: http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3074

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 23:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Goh, eigenlijk is zo'n iPhone wel behoorlijk vet he, maar vind het aan de ene kant zonde om m'n w800i weg te doen terwijl hij nog goed werkt.

Klote keuze's he. Als die w800i nou kapot zou vallen dan zou de keuze makkelijker zijn.... hmm.. ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-05 19:55
Wil je wel helpen?
Nee geintje. Ik zou hoe dan ook voor de iPhone gaan, heb toch nog genoeg tijd voordat mijn abbo afloopt (september).

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Dennahz schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:51:
Goh, eigenlijk is zo'n iPhone wel behoorlijk vet he, maar vind het aan de ene kant zonde om m'n w800i weg te doen terwijl hij nog goed werkt.

Klote keuze's he. Als die w800i nou kapot zou vallen dan zou de keuze makkelijker zijn.... hmm.. ;)
Marktplaats geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

W800i is bijna 2½ jaar oud, is dat geen reden genoeg? Geef jezelf eens een kadootje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 06:03

Nitai

Live the life you love.

Wees gewoon tevreden met een toestel die het doet :) Anders verkoop je het toch gewoon?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

batumulia schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:59:
Wil je wel helpen?
Nee geintje. Ik zou hoe dan ook voor de iPhone gaan, heb toch nog genoeg tijd voordat mijn abbo afloopt (september).
Bedankt voor je aanbod ;)
Ik wil sowieso wel een nieuwe, maar op marktplaats / eBay verkopen ze vaak ook wel nieuwe toestellen dus ja. Liefst gewoon uit Amerika zonder die invoerheffingen enzo. :)
MarcoC schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:33:
[...]

W800i is bijna 2½ jaar oud, is dat geen reden genoeg? Geef jezelf eens een kadootje :).
Dat wel, maar ja hij werkt nog goed he. Vind dat altijd zo zonde :p
Nitai schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:00:
[...]

Wees gewoon tevreden met een toestel die het doet :) Anders verkoop je het toch gewoon?
Daarom. Ben er ook wel tevreden mee verder, maar ja het is wel een erg vet toestel waar je zeker veel plezier aan kan hebben ook in de auto (Als passagier lekker filmpje checken ofzo).

Zal nog wel even zien. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Is de iPhone in staat muziek te bluetooth streamen naar je compatible caraudio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Nope, Bluetooth is ALLEEN voor headset mogelijkheid als je gebeld wordt. Wat niet wil zeggen dat het later niet mogelijk zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
voordat ik mijn iPhone binnenhad was ik bij een vriend langsgeweest die er al 1 had en die draaide een www.speedtest.nl op zijn iPhone en kreeg een download van ongeveer 1800KB/s

ik keek laatst bij mijn iPhone een speedtest bij mij thuis en ik moest blij zijn als die boven de 140KB/s kwam (@home €50 abo dus dat kan sneller), ik heb nu dus even zitten spelen en door de channel van de wireless router te verzetten van 6 naar 11 heb ik nu ook eindelijk een goeie verbinding, ik haal nu op de iPhone ook speedtests boven de 1800KB/s

Laptop is nu ook stuk sneller op internet, hij zit nu rond de 900KB/s steeds en eerst zat ie ook rond de 150KB/s

dus als je sloom WiFi hebt probeer dan eens het kanaal in je router te veranderen.

en nog een tip voor de mensen die hem nog niet wisten, op www.apple.com/trailers kun je vette filmtrailers kijken, Apple heeft de site speciaal iPhone proof gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Hoezo heeft het veranderen van een channel invloed op de DL-snelheid?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Even een vraagje, hoe duur zal de iPhone in ongeveer gaan worden in België? Toch niet €999,- net zoals in Duitsland?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

whitehouse schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:03:
Hoezo heeft het veranderen van een channel invloed op de DL-snelheid?
Waarschijnlijk zitten er meer mensen in de buurt op dat channel, dus waarschijnlijk stoort dat elkaar met gevolg dat het signaal niet zuiver is en je DL snelheid inzakt.
batumulia schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:37:
Even een vraagje, hoe duur zal de iPhone in ongeveer gaan worden in België? Toch niet €999,- net zoals in Duitsland?
In België is koppelverkoop verboden dus het moet ook een simlock vrije telefoon worden. Denk dat hij dus ook niet goedkoop gaat worden.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
:( Jammer, dat is echt niet wat ik wou lezen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:14
Heb nu een maand of 3, 4 een nieuwe gsm... maar voor 350 kun je het ook niet laten (import vs, inlcusief import en douane kosten enzo)..
100 euro bijbetalen bij verkoop van huidige gsm gok ik.. :)

Verder mooie OP :) mij lijkt het echt een geweldig dingetje ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Tonkey op 13-03-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
hoe kan ik nou precies foto's vanaf mijn Windows PC op de iPhone krijgen, is daar nog een officielle manier voor of moet ik via SSH foto's verplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-05 10:03

pposthoorn

Constructeur

KillaH87 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:18:
hoe kan ik nou precies foto's vanaf mijn Windows PC op de iPhone krijgen, is daar nog een officielle manier voor of moet ik via SSH foto's verplaatsen
Je kunt via itunes één map met afbeeldingen syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
pposthoorn schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:20:
[...]

zal zo even kijken, had het nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 07:54

DoctorV64

Cosmopoliet

pposthoorn schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:20:
[...]

Dude, als je via itunes je photo's synced met iphoto kan je de foto albums op je iphone zetten die ook in Iphoto zijn aangemaakt. Dus meerdere "mappen" syncen is mogelijk.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
En hoe ga je dan iPhoto draaien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 07:54

DoctorV64

Cosmopoliet

me bad 8)7 windows .....

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:45
KillaH87 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 00:17:
voordat ik mijn iPhone binnenhad was ik bij een vriend langsgeweest die er al 1 had en die draaide een www.speedtest.nl op zijn iPhone en kreeg een download van ongeveer 1800KB/s

ik keek laatst bij mijn iPhone een speedtest bij mij thuis en ik moest blij zijn als die boven de 140KB/s kwam (@home €50 abo dus dat kan sneller), ik heb nu dus even zitten spelen en door de channel van de wireless router te verzetten van 6 naar 11 heb ik nu ook eindelijk een goeie verbinding, ik haal nu op de iPhone ook speedtests boven de 1800KB/s

Laptop is nu ook stuk sneller op internet, hij zit nu rond de 900KB/s steeds en eerst zat ie ook rond de 150KB/s

dus als je sloom WiFi hebt probeer dan eens het kanaal in je router te veranderen.

en nog een tip voor de mensen die hem nog niet wisten, op www.apple.com/trailers kun je vette filmtrailers kijken, Apple heeft de site speciaal iPhone proof gemaakt
Ik heb net Speedtest gedraaid op m'n iPod touch en ik haalde een DL-snelheid van 820 kb/ps.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Je kunt ook www.iphonenetworktest.com daarvoor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 13:58
KillaH87 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 00:17:

Hier hoor ik wat nieuws! Is het echt zo als je je kanaal van je wifi router veranderd de snelheid opschroefd? Ik heb een Linksys wrt54g router en wil graag ook wat sneller internet. heb net als jij het @home abbo van 45,95eur per maand en de download komt niet boven de 529.7 KByte/sec
(=4238 kbps)

Naar welk kanaal kan het beste veranderen?!

MAAR kan er niets fout gaan? als ik in de router het nr van het kanaal wijzig ben i kdan niet mijn connectie kwijt op de laptops? of hoef je die niet in te stellen ?!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
cypress3d schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:37:
[...]

Hier hoor ik wat nieuws! Is het echt zo als je je kanaal van je wifi router veranderd de snelheid opschroefd? Ik heb een Linksys wrt54g router en wil graag ook wat sneller internet. heb net als jij het @home abbo van 45,95eur per maand en de download komt niet boven de 529.7 KByte/sec
(=4238 kbps)

Naar welk kanaal kan het beste veranderen?!

MAAR kan er niets fout gaan? als ik in de router het nr van het kanaal wijzig ben i kdan niet mijn connectie kwijt op de laptops? of hoef je die niet in te stellen ?!
Probeer kanaal 1, 6 of 11 (rest kan ook maar deze hebben geen overlapping) gewoon veranderen, computer zoekt hem meteen weer op. Dan een speedtest draaien en kijken welke het snelste is.

Maar nu weer ontopic, heb de fotosync gevonden, had er helemaal overheen gekeken.

Deze post heb ik trouwens via mijn iphone gepost, werkt echt goed. 100x beter dan LG Viewty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

KillaH87 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 18:41:
[...]

Deze post heb ik trouwens via mijn iphone gepost, werkt echt goed. 100x beter dan LG Viewty
Compleet mee eens. Ik heb 4 maanden een HTC Touch gehad (= ook Windows Mobile 6 net als Viewty), en wat voor skins er ook overheen worden geplakt, het blijft brak werken. Vooral aan de UI, browser, audio/video-mogelijkheden en het on-screen keyboard kan geen enkel ander apparaat tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-04 00:14
Heb nu eindelijk alle 5 de delen over de iPhone gelezen, koste me wel veel tijd, maar ook veel informatie rijker.

Heb 2 weken geleden een iPhone 8GB in Hong Kong gekocht voor HK$ 4000 (+/- 385 euro, moet mijn CC afschrift nog krijgen) unlocked met versie 1.1.2, en 1 jaar garantie (ben wel vaak te vinden daar, anders genoeg kennissen, vrienden en familie)

Is het mogelijk om erachter te komen hoe de telefoon unlocked gemaakt is? En of de iPhone origineel 1.1.2 draait en dus niet al is geupdate. Heb je die informatie nodig om te updaten naar een nieuwe firmware?

In about staan deze gegevens:

Version: 1.1.2
Model: MA712LL (Achter op de Iphone staat Model No. A1203)
Modem Firmware 04.03.13_G

En heb ook al een probleem met de Mail, ben al teruggeweest naar de winkel (daar hebben ze hem 2x gerestored voor me, maar is niet opgelost)

Als namelijk naar Settings > Mail > en dan op mijn account klik, dan loopt de iPhone vast. Komt omdat als ik in HongKong ben een andere smtp server moet instellen dan als ik NLD ben.

Kan dus ook de account niet verwijderen.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-04 21:02

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Aan je modemfirmware te zien heeft er een keer 1.1.3 opgestaan. Hoe je iPhone geunlocked is kan ik niet zien maar volgens mij kan je hem gewoon via herstel in iTunes updaten naar 1.1.3 (niet 1.1.4 doen ivm bootloader downgrade) en dan kan je hem unlocken en jailbreaken met de verschillende programma's die daarvoor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Als ik je post goed begrijp, zal ik waarschijnlijk een 1.1.3 OTB hebben met 4.6 BL en is deze gedowngrade naar 1.1.2 en 3.9 BL?

Heb "baseband info" geinstalleerd en die zegt het volgende:
Device
Baseband: Present

Baseband
Boatloader version: 3.9_M3S2

Volgens serienummmer moet ik een week 43 hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 14-03-2008 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7998

Bigg Balls schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 23:49:
Aan je modemfirmware te zien heeft er een keer 1.1.3 opgestaan. Hoe je iPhone geunlocked is kan ik niet zien maar volgens mij kan je hem gewoon via herstel in iTunes updaten naar 1.1.3 (niet 1.1.4 doen ivm bootloader downgrade) en dan kan je hem unlocken en jailbreaken met de verschillende programma's die daarvoor zijn.
1.1.4 draait perfect hoor, heb het hier draaien (en gisteren op 3x 16GB erop gezet + de hele rambam om alles te unlocken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 06:32:
Als ik je post goed begrijp, zal ik waarschijnlijk een 1.1.3 OTB hebben met 4.6 BL en is deze gedowngrade naar 1.1.2 en 3.9 BL?

Heb "baseband info" geinstalleerd en die zegt het volgende:
Device
Baseband: Present

Baseband
Boatloader version: 3.9_M3S2

Volgens serienummmer moet ik een week 43 hebben.
Foutje van mezelf, keek naar 4e en 5e cijfer van IMEI.
Moet natuurlijk van serial no. zijn: Die geeft week 01 aan, dan moet het zeker wel versie 1.1.2 OTB zijn. Gezien 1.1.3 pas 16 januari is uitgebracht (week 03)

[ Voor 4% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 14-03-2008 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 02-05 16:44
Dan is hij inderdaad gedowngrade naar BL 3.9. Dat is nu gedaan en kun je niet meer terug draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
de iPhone is nu ook beschikbaar in oostenrijk. en laat ik nou morgen op wintersport gaan :P

http://www.t-mobile.at/privat/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
De aanwijzingen uit de firmware/software klopten dus.
iPhone Launches in Austria and Ireland
Apple and T-Mobile are now selling the iPhone in Austria. The iPhone is being sold for 399 euro (8GB) and 499 euro (16GB) with the following plans:

- 39 euro/mo "Classic" - 3GB data / 1000 Minutes / free T-Mobile Wifi
- 55 euro/mo "Supreme" - 3GB data / 4000 Minutes* / 1000 SMS / free T-Mobile Wifi

* 4000 Minutes split across different types of calls (in network, out of network etc...)

The launch also coincides with the launch of the iPhone in Ireland, which was announced in late February. Apple has said they were planning on launching the iPhone in Asia as well as other European countries in 2008. There have also been hints
Opmerkelijk dat er ook in Oostenrijk geen onbeperkte databundel bijzit, alhoewel 3GB over EDGE natuurlijk wel veel is. Aan de andere kant is het goedkoopste plan 10 euro minder per maand, dan het goedkoopste plan in Duitsland :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-05 19:05
kortom, zelfs als de iPhone in Nederland beschikbaar komt, blijft importeren veruit het voordeligste...

(ik vind bijvoorbeeld 40 euro per maand veel te duur voor een abbo)

[ Voor 25% gewijzigd door Sluuz op 14-03-2008 09:40 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 14:22
Is er een verschil tussen de geluidskwaliteit van de iPhone en Ipod Touch?
Gebruiken ze verschillende of dezelfde sound chips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Geen verschil inderdaad. Al is het wel zo dat een US iPhone geen geluidsbegrenzer heeft die de iPod touch uit de EU wel heeft. Maar dit kun je ook aanpassen d.m.v. aanpassing in een .plist bestandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
carfreak02 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 08:20:
Dan is hij inderdaad gedowngrade naar BL 3.9. Dat is nu gedaan en kun je niet meer terug draaien.
OK, bedankt. Weet ik tenminste wat ik in huis heb. Heb idd. gelezen dat een downgrade naar 3.9 BL (nog) niet weer geupgrade kan worden naar 4.6 BL

Wat ik wel heb gelezen is dat je met een stuk software (weet niet of dat bij naam genoemd mag worden) wel je firmware kan updaten naar 1.1.4 met 3.9 BL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:55:
[...]

OK, bedankt. Weet ik tenminste wat ik in huis heb. Heb idd. gelezen dat een downgrade naar 3.9 BL (nog) niet weer geupgrade kan worden naar 4.6 BL

Wat ik wel heb gelezen is dat je met een stuk software (weet niet of dat bij naam genoemd mag worden) wel je firmware kan updaten naar 1.1.4 met 3.9 BL
Dat kan inderdaad. Je kunt gewoon naar 1.1.4. updaten dat is geen probleem alleen je BL is nu 3.9. Niet dat dat uitmaakt maar goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ze hebben een plaatje gezet op Applestore Nederland. Hij is helaas nog niet beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

AppleStore Nederland? Dat is één grote tradedoubler click-site, die totaal niks met Apple te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
carfreak02 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:21:
Geen verschil inderdaad. Al is het wel zo dat een US iPhone geen geluidsbegrenzer heeft die de iPod touch uit de EU wel heeft. Maar dit kun je ook aanpassen d.m.v. aanpassing in een .plist bestandje.
ik kan in mijn amerikaanse iPhone (8GB, 1.1.4, 3.9FB, Unlocked enz.) in het menu wel ergens selecteren dat geluidsbegrenzing word aangezet.

het is trouwens wel aan te raden, laatst had ik wat youtube filmpjes gekeken via de speaker met volume voluit, dag erna ging ik naar school, oordopjes ingeplugd maar nog niet in mijn oren en ik zet de ipod functie aan en die oordopjes geven dan net zoveel geluid als telefoonspeaker op half a 3kwart. als ik die dus in mijn oren had gehad was dat pijnlijk geweest.

ik zit trouwens in de knoei met Apollo, ik krijg hem niet aan de praat voor MSN, ik krijg steeds de melding connection erro from notification server: unable to connect. ik heb al de hosts enzo veranderen maar het blijft

*edit* hmm, weet niet of het geluidsbegrenzing is, de functie heet geluidscontrole (instelling>ipod>geluidscontrole) heb oordopjes niet bij de hand dus kan eht ook niet testen

[ Voor 7% gewijzigd door iwaarden op 14-03-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Ik heb een aantal dagen een pre-pay sim in m'n iPhone gehad en toen had ik heel handig bovenin het contactenlijstje mijn eigen telefoonnummer staan. Nu ik echter een abo sim heb staat mijn nummer daar niet meer. Dat vind ik wel jammer want ik ken m'n nieuwe nummer nog niet zo goed en ik vond het juist zo makkelijk.
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134375

KillaH87 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:24:
[...]

ik kan in mijn amerikaanse iPhone (8GB, 1.1.4, 3.9FB, Unlocked enz.) in het menu wel ergens selecteren dat geluidsbegrenzing word aangezet.

het is trouwens wel aan te raden, laatst had ik wat youtube filmpjes gekeken via de speaker met volume voluit, dag erna ging ik naar school, oordopjes ingeplugd maar nog niet in mijn oren en ik zet de ipod functie aan en die oordopjes geven dan net zoveel geluid als telefoonspeaker op half a 3kwart. als ik die dus in mijn oren had gehad was dat pijnlijk geweest.

ik zit trouwens in de knoei met Apollo, ik krijg hem niet aan de praat voor MSN, ik krijg steeds de melding connection erro from notification server: unable to connect. ik heb al de hosts enzo veranderen maar het blijft

*edit* hmm, weet niet of het geluidsbegrenzing is, de functie heet geluidscontrole (instelling>ipod>geluidscontrole) heb oordopjes niet bij de hand dus kan eht ook niet testen
Wat betreft apollo, ik kreeg ook die melding, heb toen IM Chat Fix geinstalleerd zonder resultaat. Ik heb vervolgens MobileChat geinstalleerd welke met die Fix wel goed werkt. Ik raad sowieso Mobile Chat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
krijg het op 1.1.4 met beide proggie's niet aan de praat :S (incl fix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-05 13:31
Ik ben dus ook van plan om een Iphone mee te laten nemen door iemand uit de VS. Ik heb dit hele topic doorgelezen (deel 5) en lees ik een hoop dingen waar ik nog niets van begrijp maar dat zal waarschijnlijk wel goedkomen mocht ik de telefoon in bezit hebben.

Nu begrijp ik dat dit een tweak(ers) forum is en daar ben ik zelf ook niet vies van maar ik wil in eerste instantie eigenlijk zeker weten dat ,mocht het toestel uit de VS in mijn bezit komen, ik het toestel wel gewoon kan gebruiken zonder dat ik vervelende problemen krijg. Hiermee bedoel ik dat ik er gewoon mee kan bellen/smsen en muziek mee kan luisteren met mijn hi abbo. Ik begrijp dat ik de telefoon eerst moet Jailbraken en unlocken maar is Jailbraken echt nodig of is unlocken voldoende om alle apps van de telefoon te gebruiken?

Nog een paar kleine vragen:
1.Ik las dat bluetooth alleen gebruikt kan worden voor headsets e.d. Zal het in de toekomst misschien nog mogelijk zijn om ook bestandsoverdracht tussen mobiel-computer of mobiel-mobiel te kunnen creëren?

2.Zijn er nog veel mensen die last hebben dat als ze gebeld worden dat er geen naam in het display wordt weergegeven?

3.Kunnen mp3's als ringtones of smstones worden ingesteld?

edit:
4.Hoe krijg je de telefoon eigenlijk in nederlands taal/woordenboek? Of houden jullie hem allemaal in het engels?

[ Voor 4% gewijzigd door hk12nl op 14-03-2008 16:36 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Kan iPhoneclub.nl in de startpost en dan vooral de wiki die ze hebben. Op veel punten vind ik het slechte site, vooral het niveau van het forum waar ze slecht proberen een beleid als GoT te voeren en de inhoud en uitleg in de nieuwsberichten, maar de wiki is wel handig. Vragen zoals Harem.nl stelt hierboven mij zijn daar namelijk easy te vinden.

Dus Harem.nl, check iphoneclub.nl, en dan vooral de wiki ;) Stel even dat je geen mp3 als ringtone kan instellen, of dat dat met bluetooth niet mogelijk zal zijn, haal je de telefoon dan niet? Ik denk van niet ;)

1. Klopt, dat kan niet. Mijn glazen bol is verder stuk, dus kan je niet helpen (en de rest hier.. ;) ).
2. Nee, had je kunnen vinden.
3. Niet direct, je moet een mp3 eerst op je pc omzetten en aan iTunes als ringtone toevoegen, waarna je hem op je iPhone kan selecteren als ringtone. SMS-tones is nog moeilijker, dan moet je gaan kloten met SSH en de standaard ringtones overschrijven, je kan daar duss geen nieuwe ringtones toevoegen.
4. iPhoneclub.nl again. Zie het handige applicaties voor iPhone (/ iPod touch) topic ook is.

Over het jailbreaken, dat moet je doen, want daardoor kan je custom code draaien en dus code draaien om je iPhone te unlocken. Door het jailbreaken kan je ook vette applicaties installeren en tweaks, zoals Nederlandse taal, T9 etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Muthas op 14-03-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:01

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Harem.nl schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:31:
edit:
4.Hoe krijg je de telefoon eigenlijk in nederlands taal/woordenboek? Of houden jullie hem allemaal in het engels?
Door via de installer.app de repo http://ifoneguide.nl/114 (of 113, 112, 111 hangt van je firmware af) toe te voegen. Daar staan alle pakketten die je kan installeren om he iPhone in het Nederlands te krijgen.

Hier staat hoe je deze toe moet voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ok bedankt iig voor jullie antwoorden. Dan ga ik daar alles nog even uitpluizen. ;)

Bluetooth overdracht vind ik wel een gemis net als het instellen van ringtones dus ik moet er nog even overdenken. Aan de andere kant als ik het niets vind kan ik hem natuurlijk zo weer doorverkopen hier (lees Nederland). Daar hoef ik niet bang voor te wezen. ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 03-05 18:52

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Harem.nl schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:51:
Ok bedankt iig voor jullie antwoorden. Dan ga ik daar alles nog even uitpluizen. ;)

Bluetooth overdracht vind ik wel een gemis net als het instellen van ringtones dus ik moet er nog even overdenken. Aan de andere kant als ik het niets vind kan ik hem natuurlijk zo weer doorverkopen hier (lees Nederland). Daar hoef ik niet bang voor te wezen. ;)
Als dat het enige is wat je tegenhoud? Ik zou hem gewoon kopen! Super toestel en je kan er een hoop mee doen! :D

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
mydogisgone schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:56:
[...]

Als dat het enige is wat je tegenhoud? Ik zou hem gewoon kopen! Super toestel en je kan er een hoop mee doen! :D
Ja daar was ik ondertussen al achter:) Maar ik vind het wel raar dat ze geen bluetooth overdracht hebben op dat apperaat.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Net Touchpad Pro aan de praat gekregen met m'n iPhone en PC. Werkt super! Handig als afstandbediening maar ook voor een beetje browsen is het goed te doen. Zeker omdat er handigheidjes in zitten à la Macbook Pro touchpad: met twee vingers bewegen is scrollen en je kan net als met de foto-app pinchen voor zoomen. Ook normale VNC aan de praat gekregen zodat ik het scherm van me PC zie. Het werkt, maar de snelheid is te laag. Touchpad Pro heeft daarentegen minimale lag.

Edit: VNC werkt zelfs over GPRS :o Da's wel handig als je even een torrentje wil aanzetten, of weet ik veel :)

[ Voor 10% gewijzigd door Muthas op 14-03-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Anoniem: 86399 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:39:
Ik heb een aantal dagen een pre-pay sim in m'n iPhone gehad en toen had ik heel handig bovenin het contactenlijstje mijn eigen telefoonnummer staan. Nu ik echter een abo sim heb staat mijn nummer daar niet meer. Dat vind ik wel jammer want ik ken m'n nieuwe nummer nog niet zo goed en ik vond het juist zo makkelijk.
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het terug krijg?
Zal ik ook willen weten, ik krijg mijn huisnummer te zien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:56:
[...]

Huh? Weird, zou dat aan de SIM gekoppeld zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:56:
[...]

Ik had dat ook op mijn prepaid kaartje waarmee ik met een motorola v3 mijn huisnummer had in gevuld bij "my phonenumbers".

Dit kreeg ik dus bovenin te zien op de iphone. Op de iphone is dit niet in de sim te zetten.

Waarom ik mijn huisnummer daar heb gezet? Het heeft namelijk totaal geen nut om je eigen GSM nummer neer te zetten aangezien als je je telefoon kwijtraakt, ze jou niet zullen bereiken op dat nummer.

[ Voor 19% gewijzigd door XthinkZ op 14-03-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Alsof je je iPhone terug krijgt als je hem kwijt raakt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat schijnt dus inderdaad een mogelijkheid te zijn, een andere mobiel te gebruiken om het 'eigen nummer' in te stellen. Ik ga het even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Heeft de iPhone nou wel of geen WiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero Grav
  • Laatst online: 28-02 17:01
Neen, de iPod Touch heeft WiFi maar de iPhone heeft vanonder een ethernetjack zitten, werkt op dezelfde manier als bij de MacbookAir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Djerique schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:43:
Heeft de iPhone nou wel of geen WiFi?
Wel, zoals ook in de topicstart en de specificaties pagina staat vermeld.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Zero Grav schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:47:
Neen, de iPod Touch heeft WiFi maar de iPhone heeft vanonder een ethernetjack zitten, werkt op dezelfde manier als bij de MacbookAir.
:? Iphone heeft gewoon wifi als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero Grav
  • Laatst online: 28-02 17:01
Ja, natuurlijk :) Maar ik vond die vraag gewoon echt te grappig om voorbij te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Ja, dat is dus het probleem. De ene keer lees is dat de iPhone wel WiFi heeft en de andere keer heeft die weer geen WiFi. 8)7

Vandaar dus mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
:?

iPhone heeft gewoon WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Karlok[JY-616] schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 23:29:

En heb ook al een probleem met de Mail, ben al teruggeweest naar de winkel (daar hebben ze hem 2x gerestored voor me, maar is niet opgelost)

Als namelijk naar Settings > Mail > en dan op mijn account klik, dan loopt de iPhone vast. Komt omdat als ik in HongKong ben een andere smtp server moet instellen dan als ik NLD ben.

Kan dus ook de account niet verwijderen.
Probleem opgelost met een upgrade naar 1.1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101411

Heb nu mijn eerste echte manco ontdenkt van apple...

Zit zo:
Ik heb nu al mijn muziek op een pc staan bij de tv, hierop staat vista + itunes.

Op mijn macbook sync ik altijd met de iPhone, dus muziek, contactpersonen etc. etc.

Nu had ik eerst ook muziek op mijn macbook staan, dit heb ik allemaal gekopieerd naar de windows pc, deze libraby is gedeeld.

Ik kan wel naar de muziek luisteren, maar ik kan geen muziek kopieren naar mijn iPhone, daarvoor moet ik eerst de muziek kopieren naar macbook en vanuit macbook op iPhone zetten.

Iemand hiervoor toevallig een oplossing? Want zoals ik het nu moet doen vind ik een beetje omslachtig.

Je kunt de iPhone niet met 2 verschillende computers laten syncen, dan vraagt die om alles eraf te gooien.

Bvd,

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 101411 op 16-03-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zero Grav schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:47:
Neen, de iPod Touch heeft WiFi maar de iPhone heeft vanonder een ethernetjack zitten,
werkt op dezelfde manier als bij de MacbookAir.
Tfoeeee jongen, las dit berichtje vannacht om half 6 op m'n mobieltje met m'n gare kop... en werd gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-03 15:42
Beste mensen,

Mijn probleem is het volgende:
Wanneer ik Edge uitschakel (om batterij duur te verhogen - gaat nu namelijk maar 1 dag mee), schakelt deze tegelijk mijn simkaart uit, dus dan kan ik niet meer bellen..
Ik kan trouwens ook niet internetten via GPRS/EDGE, dan geeft safari aan: Safari kan de pagina niet openen, omdat de server onvindbaar is.. :S
De instellingen zijn wel juist: APN: internet, gebruikersnaam+pw: tmobile

versie: 1.1.4

Iemand een oplossing hiervoor?

PS: Ik heb eens rondgekeken, zie dat het probleem ook voorkomt bij Telfort en KPN, maar zie nergens T-Mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Je instellingen zijn niet juist, bij gebruikersnaam en password hoef je bij T-Mobile niks in te vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Ik heb onlangs hier de vraag gesteld hoe en waar ik in kan stellen dat mijn iTunes niet steeds de kalender van mijn iPhone overschrijft met de kalender van mijn iMac. Iemand reageerde toen met "dat kan je instellen in iTunes". Nou, ik heb alles geprobeerd, maar iTunes blijft de agenda van mijn iPhone overschrijven. En dat is zwaar irritant! :(

Kan iemand mij helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Laatst online: 01-05 12:54

racoon

mooowwww

wh00pz schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:55:
Beste mensen,

Mijn probleem is het volgende:
Wanneer ik Edge uitschakel (om batterij duur te verhogen - gaat nu namelijk maar 1 dag mee), schakelt deze tegelijk mijn simkaart uit, dus dan kan ik niet meer bellen..
Ik kan trouwens ook niet internetten via GPRS/EDGE, dan geeft safari aan: Safari kan de pagina niet openen, omdat de server onvindbaar is.. :S
De instellingen zijn wel juist: APN: internet, gebruikersnaam+pw: tmobile

versie: 1.1.4

Iemand een oplossing hiervoor?

PS: Ik heb eens rondgekeken, zie dat het probleem ook voorkomt bij Telfort en KPN, maar zie nergens T-Mobile..
Het instellen van t-mobile pit is zo gedaan.

Je krijgt alleen toegang tot mobiel internet als je de juiste GPRS/EDGE instellingen op je iPhone instelt. Dit doe je vanaf het startscherm via Settings > General > Network > Edge. Vul afhankelijk van je provider de volgende gegevens in:

T-Mobile

APN: internet
Username: tmobile
Password: tmobile

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:00:
Ik heb onlangs hier de vraag gesteld hoe en waar ik in kan stellen dat mijn iTunes niet steeds de kalender van mijn iPhone overschrijft met de kalender van mijn iMac. Iemand reageerde toen met "dat kan je instellen in iTunes". Nou, ik heb alles geprobeerd, maar iTunes blijft de agenda van mijn iPhone overschrijven. En dat is zwaar irritant! :(

Kan iemand mij helpen???
iPhone selecteren in iTunes, naar het tabblad Info navigeren. Onder het kopje Agenda zorgen dat er niets aangevinkt staat. En dan opslaan.
Dat lijkt mij te moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
ik heb ze allemaal al geprobeerd.. APN: internet username + pw: tmobile
maar ook alleen APN ingevuld..

beiden werken ze niet.. ik krijg niet eens het "e" icoontje bovenin mn display.. raar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb een bug gevonden met 1.1.3. Op het moment dat je in gesprek bent en je alarm gaat af crashed de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wh00pz schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:48:
ik heb ze allemaal al geprobeerd.. APN: internet username + pw: tmobile
maar ook alleen APN ingevuld..

beiden werken ze niet.. ik krijg niet eens het "e" icoontje bovenin mn display.. raar??
Dat je het 'e' icoontje niet ziet is op zich niet vreemd, ik heb daar een egaal vierkantje. Ik heb overigens KPN.
Ik zou eens controleren bij de helpdesk van T-mobile of GPRS voor jou geactiveerd is.
B0MBACI schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:50:
Ik heb een bug gevonden met 1.1.3. Op het moment dat je in gesprek bent en je alarm gaat af crashed de iphone.
In 1.1.4 gebeurt dat in elk geval niet, net even getest.
Muthas schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:00:
Je instellingen zijn niet juist, bij gebruikersnaam en password hoef je bij T-Mobile niks in te vullen :)
Mijn ervaring met KPN is overigens dat zelfs als je username en password invult het nog steeds werkt, het wordt gewoon genegeerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 16-03-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
hmm.. ja het is wel geactiveerd..
ik denk het volgende:
- ik heb een dual simkaart, msischien dat het daar aan ligt?
- ik heb meerdere simkaartjes getest, waaronder vodafone & kpn, zelfde verhaal

huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Anoniem: 86399 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:34:
[...]

iPhone selecteren in iTunes, naar het tabblad Info navigeren. Onder het kopje Agenda zorgen dat er niets aangevinkt staat. En dan opslaan.
Dat lijkt mij te moeten werken.
Dat lijkt mij ook... maar ik wil juist dat nieuwe input van mijn iPhone agenda gekopieerd wordt naar de agenda op m'n iMac en eventueel ook MacBook.

Edit: en weet iemand ook hoe je die automatische correctie tijdens het smsen in een US iPhone uit kan zetten?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 169877 op 16-03-2008 20:45 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.