Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
En hoe heet die programma ?Karlok[JY-616] schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:10:
[...]
Dat klopt, dat is hoe iTunes, iPods en iPhones met elkaar omgaan. In de installer is wel een programma te vinden die het syncen met 2 computer toe laat.
SwapTunes, zelf gebruik ik het niet.
Kb2 installeren. Persoonlijk vind ik de Nederlandse toetsenbordcorrectie wel zeer goed. Die kan je installeren door http://ifoneguide.nl/11* (sterretje vervangen door jouw firmware) in je sourrces te zetten.Anoniem: 169877 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:01:
[...]
Dat lijkt mij ook... maar ik wil juist dat nieuwe input van mijn iPhone agenda gekopieerd wordt naar de agenda op m'n iMac en eventueel ook MacBook.
Edit: en weet iemand ook hoe je die automatische correctie tijdens het smsen in een US iPhone uit kan zetten?
Anoniem: 86399
Even hierop terugkomend, na 3 mobieltjes te hebben geprobeerd kreeg ik er eindelijk één in handen met de illustere Eigen nummerlijst bewerken mogelijkheid en dat heeft gewerkt, mijn eigen nummer staat nu weer mooi bovenaan de Contactenlijst.Anoniem: 86399 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:48:
Dat schijnt dus inderdaad een mogelijkheid te zijn, een andere mobiel te gebruiken om het 'eigen nummer' in te stellen. Ik ga het even uitproberen.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Anoniem: 1445
Aangezien ik veel met een headset rond rij en de accu van de iphone niet zo''n kanjer is zou dat een hele leuke feature zijn voor me.
Ik heb op m'n SE W880i 371 contacten staan, leuk...
Nu moeten ze nog van m'n W880i naar m'n iPhone en dat is voor zover ik gelezen heb minder leuk!?
Via BlueTooth kan ik ze voor zover ik weet niet oversturen?
Kan het via Outlook doen, alleen m'n contactpersonen werken niet meer in Outlook en dat krijg ik echt niet solved... Kan dus op m'n computer 371 contactpersonen aanmaken wat lang gaat duren...
Of ik kan 371 contactpersonen invoeren op m'n iPhone zelf.. Kan ik gelijk aan het 'toetsenbord' wennen
Maar toch zou ik willen weten of jullie nog andere manieren kennen die ik over het hoofd gezien heb?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja dat is dus de vraag... ik dacht van niet...Dennahz schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:45:
Weet niet of de iPhone dit dan kan verwerken?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als je bij de sources van installer.app ifoneguide.nl/11* toevoegt, is het programma iSim of SIMport te installeren. Dit programma zorgt ervoor, dat je contacten van je simkaart naar het flashgeheugen van de iPhone kan kopiëren.CLB schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:24:
Ik krijg binnenkort m'n iPhone binnen, leuk...
Nu moeten ze nog van m'n W880i naar m'n iPhone en dat is voor zover ik gelezen heb minder leuk!?
Kan het via Outlook doen, alleen m'n contactpersonen werken niet meer in Outlook en dat krijg ik echt niet solved... Kan dus op m'n computer 371 contactpersonen aanmaken wat lang gaat duren...
Of ik kan 371 contactpersonen invoeren op m'n iPhone zelf.. Kan ik gelijk aan het 'toetsenbord' wennen
Maar toch zou ik willen weten of jullie nog andere manieren kennen die ik over het hoofd gezien heb?
Ik denk dat de beste oplossing is om toch te zorgen dat je van je SE al je contacten in Outlook zet (misschien outlook even opnieuw installeren). Want anders is het echt niet leuk.CLB schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:48:
Dan heb ik me dus goed ingelezenDan maar 'n andere manier vinden
Ik heb ook met de hand al mn contacten ingevoerd pas (dat was op de pc, niet op de iphone) daar ben ik toch een behoorlijk tijdje mee bezig geweest, en dat waren er maar een stuk of 70 oid.
Het kan denk ik dus wel uit om je outlook te fixen, is verreweg de makkelijkste manier.
PS: oplossing hierboven kan natuurlijk ook, maar volgens mij kunnen de meeste sims geen 370 contacten aan, bovendien doen ze alleen naam+nr, en geen adressen ed als je die hebt.
Bossprefs - Werkt perfect onder 1.1.3.Anoniem: 1445 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:20:
Weet iemand of er een manier is om bluetooth dmv een snelkoppeling ana en uit te zetten. Ik heb versie 1.1.3 draaien en kan de installer "services" niet installeren omdat deze alleen voor 1.1.1 geschikt is
Klein antwoord: koptelefoonsuper-muffin schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:28:
Klein vraagje: Als je je koptelefoon je iPhone hebt zitten en je word dan gebeld of krijgt een SMSje, hoor je dat dan via de speakers of de koptelefoon?
Anoniem: 11489
Voor Sony phones zijn er non-Sony applicaties te downen die vaak wel nog kunnen wat je nu niet meer lukt met de Sony-zelf tooltjes.. ik zit me alleen suf te denken hoe die ook al weer heten...(kan dat niet uitstaan, maar wat doe je eraan.. google zelf ff... nee laat maar... hierlangsCLB schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:24:
In ieder geval, als je er niet uit zou komen met die Sony, hoef je nog steeds niet je virtual keyboardje te gebruiken om al die contacts erin te krijgen.. dan ben je zot bezig. Lees dan per stuk de gegevens en typ het in Outlook in..
Ik heb mijn Bluetooth dichtstaan, dus die roept vrolijk: not allowed.. ik gewoon zoiets van "doe mij dat kabeltje maar" geeft reden om overal een mooie cradle te plaatsen...een in de huiskamer, een op de werkkamer, een op kantoor....
Anoniem: 1445
Dank je, het komt al een eind in de richting, maar net niet wat ik zocht. Een icoon op de home page waarme je met een klik BT aan of uit zet zou ideaal zijn, maar dit werkt iig al een stuk prettiger dan zonder
ja ik weet het, ik ben lui

nu nog een manier om via mijn headset voicedial te kunnen gebruiken ipv aan de iphone te moeten pielen en dan ben ik een tevreden man.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 1445 op 18-03-2008 13:47 ]
hoi,CLB schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:24:
Mbv Adresboek en bluetooth kan je contacts syncen. Wanneer je dat gedaan hebt, dan sync je je iPhone en Adresboek
Zo zou het moeten werken
Het werkt natuurlijk ook wel met Outlook en de software die je bij je SE krijgt.
M'n iPhone komt vrijdag dus wil me er in het weekend druk om maken...
Een herinstall van Office (lees: Outlook) is misschien nog wel een goed idee, ga ik zeker doen!
Anders tsjaa dan maar in een week tijd alle contactpersonen in Outlook typen ofzo, ik zie 't wel
CLB schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:03:
Damn, dan pas

Maar er was 5 dagen levertijd aangekondigd, dus het is nog goed te overzien
En aan importeren had ik niet echt behoefte dit keer
[ Voor 49% gewijzigd door CLB op 18-03-2008 18:43 ]
offtopic:CLB schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:03:
Bedankt voor alle reacties tot nu toe!![]()
Een herinstall van Office (lees: Outlook) is misschien nog wel een goed idee, ga ik zeker doen!
Anders tsjaa dan maar in een week tijd alle contactpersonen in Outlook typen ofzo, ik zie 't wel
Volgens mij zit er in outlook of office een tooltje om je instellingen/regels/woordenboek enz. op te slaan, misschien wist je het al, zoniet dan scheelt het een hoop werk.
* Exchange is so on! Changes are pushed over the network, but over WiFi it does check-ins, so it's not as instantaneous.
* There's no contact search that we can see, so far. Maybe that only gets turned on if you have thousands of contacts (which we definitely do not).
* There's a new button in the calendar, but we don't know what it is and can't make it do anything.
* The App Store is there, of course, but doesn't do anything yet (except error out that it can't connect).
* Wondering when Apple will make good on its agreement to license Cisco technology? Well, the branded Cisco VPN screen has definitely been added to the VPN settings. We couldn't really test this one, but assume it works as advertised. We don't yet know if it supports SecurID or other hardware token authenticators.
* Parental controls most certainly work. Marvel as we turn off YouTube!
* You can now order your preferred WiFi networks.
* In addition to having a new sideways scientific mode(!), the basic calculator now does commas and has new, useful functions for the math nerds; both the calc and the iTunes icons have changed.
* By far our favorite new feature is multi-select in mail, though. Now when you hit edit you can select as many messages as you want and delete or move them as a group. Friggin' finally. Now where's that two-pane client?
Ik snap niet zo dat mensen zo graag contact-search willen hebben. Die alfabet-lijst aan de rechterkant is praktisch hetzelfde
best verslavend, had het nog nooit gespeeld maar wou nu wel eens weten hoe het nou precies werkte (wikipedia even erbij gepakt) en de basics zijn best simpel, heb je zo onder de knie en dan moet je een beetje een goeie tactiek krijgen
en nu lekker oefenen
Kan je niet je contacten kopieren naar je sim? en dan via iSim of Simport (een van die 2 was het) je contacten importeren op je iphone? Zo heb ik het namelijk gedaan.CLB schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:03:
Bedankt voor alle reacties tot nu toe!![]()
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Arrived anxious, left bored
Anoniem: 27577
Anoniem: 50159
Ik zou het anders geweldig vinden als ik alle contacts van een bepaald bedrijf kan vinden.R4NCOR schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:02:
[...]
Ik snap niet zo dat mensen zo graag contact-search willen hebben. Die alfabet-lijst aan de rechterkant is praktisch hetzelfdeWat ik veeeel meer mis is e-mailsearch!
Enkele dingen willen wij toch ng graag opgehelderd hebben, maar we vinden er niet veel/willen het iets persoonlijker horen van enkele tweakers:
- Hoe zit het met mail, er waren wat problemen, het was wat traag, markeren als gelezen ging niet met IMAP, meerdere mails ineens deleten is ondertussen opgelost (bij firmware 2, dacht ik ?).
- Het geluid tijdens het bellen, er zit hier iemand in de klas die heel de tijd zit te mekkeren dat het niet goed gaat met bellen (ruis/gekraak enz), is dit een feit?
- Batterij-duur: af en toe een beetje wifi, vaak sms'en, niet veel foto's trekken, en ipod 1,5u per dag, hoelang houdt ie het ongeveer vol?
- Hangt jouw iphone veel? Heb je 'm gejailbreaked en komt dat daardoor?
- Gaat typen makkelijk zonder woordenboek/prediction (je weet wel, die functie om je te helpen geen fouten te maken (neen, heb het niet alleen over T9)
Met mijn huidige aantal contacts is dat niet zo'n probleem. Op het moment dat ik push-contacts zou krijgen hier van de zaak krijg ik ongeveer 35.000 contacts doorgestuurd. Op dat moment is een dergelijke zoekfunctie best belangrijk.R4NCOR schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:02:
Ik snap niet zo dat mensen zo graag contact-search willen hebben. Die alfabet-lijst aan de rechterkant is praktisch hetzelfdeWat ik veeeel meer mis is e-mailsearch!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Persoonlijk heb ik nooit problemen gehad met IMAP vanaf firmware 1.0.2. Traag komt vooral door de connectie, over wifi is het gewoon snel.HyperBart schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:40:
Hoe zit het met mail, er waren wat problemen, het was wat traag, markeren als gelezen ging niet met IMAP, meerdere mails ineens deleten is ondertussen opgelost (bij firmware 2, dacht ik ?).
Nee, dat is onzin. Het geluid is niet slechter dan dat van de Nokia's e.d. die ik heb gehad. Sterker nog: het is gewoon kraakvrijHet geluid tijdens het bellen, er zit hier iemand in de klas die heel de tijd zit te mekkeren dat het niet goed gaat met bellen (ruis/gekraak enz), is dit een feit?
Ik gebruik zelf de iPod niet veel, maar een dag of 3 lijkt me realistisch.Batterij-duur: af en toe een beetje wifi, vaak sms'en, niet veel foto's trekken, en ipod 1,5u per dag, hoelang houdt ie het ongeveer vol?
Hij hangt af en toe wanneer 'ie aan m'n carkit hangt sinds ik 'm heb laten stuiteren, daarvoor nooit problemen mee gehad op 1.0.2, 1.1.1 en 1.1.3.Hangt jouw iphone veel? Heb je 'm gejailbreaked en komt dat daardoor?
Die is er ook voor het Nederlands, maar ook zonder dat typ ik tegenwoordig 10 keer zo snel dan op "ouderwetse" telefoons. Het is even wennen, maar daarna kun je er supersnel mee typen.Gaat typen makkelijk zonder woordenboek/prediction (je weet wel, die functie om je te helpen geen fouten te maken (neen, heb het niet alleen over T9)
Kopen dat ding, er kan niets tegenop (behalve Blackberry volgens veel mensen).
Mail werkt prima. Kan wat traag aan doen voelen, maar dat is alleen over GPRS via WiFi werkt het echt prima. Een 'markeren als gelezen' functie is er niet. Je kan natuurlijk wel even de mail aan klikken.HyperBart schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:40:
Enkele mensen van onze klas (waaronder ikzelf dus ook), zijn aan het kijken om een iPhone te halen.
Enkele dingen willen wij toch ng graag opgehelderd hebben, maar we vinden er niet veel/willen het iets persoonlijker horen van enkele tweakers:
[list]
• Hoe zit het met mail, er waren wat problemen, het was wat traag, markeren als gelezen ging niet met IMAP, meerdere mails ineens deleten is ondertussen opgelost (bij firmware 2, dacht ik ?).
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Ook nog nooit gehoord. Misschien woont hij wel in de anus-van-de-wereld waar nog geen fatsoenlijke GSM dekking is• Het geluid tijdens het bellen, er zit hier iemand in de klas die heel de tijd zit te mekkeren dat het niet goed gaat met bellen (ruis/gekraak enz), is dit een feit?
Een dag, dan moet je de iPhone toch echt opladen. Het is voor mij een automatisme geworden om de iPhone aan het stopcontact te hangen als ik thuis kom.• Batterij-duur: af en toe een beetje wifi, vaak sms'en, niet veel foto's trekken, en ipod 1,5u per dag, hoelang houdt ie het ongeveer vol?
Het komt wel eens voor. Ik heb er nu 4 maanden en het is één keer gebeurd dat ik in DFU mode kwam onderweg en dat ik moest wachten tot dat ik thuis was om hem te herstellen. Soms loopt de telefoon wel vast, het blijft een computer. Ik heb er voor de rest helemaal niks op geïnstalleerd, zelfs de installer.app heb ik er niet op staan.• Hangt jouw iphone veel? Heb je 'm gejailbreaked en komt dat daardoor?
Het woordenboek moet je echt installeren. Zonder kan het wel, ik heb het zelf ook een tijdje zonder gedaan, maar met is toch handiger. Je kan dan wat sneller typen en je fouten worden perfect gecorrigeerd. Top functie!• Gaat typen makkelijk zonder woordenboek/prediction (je weet wel, die functie om je te helpen geen fouten te maken (neen, heb het niet alleen over T9)
Graag gedaan[/list]
Alvast bedankt
Da's wel extreem volgens mij. Ik gebruik zoals gezegd de iPod vrijwel niet, maar ik kan wel gewoon een paar uur GPRS'en, bellen en SMS'en gedurende een dag of 5 voordat 'ie leeg is.LoeiOrdinair schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:06:
Een dag, dan moet je de iPhone toch echt opladen. Het is voor mij een automatisme geworden om de iPhone aan het stopcontact te hangen als ik thuis kom.
Ik merk dat als je pagina's bezoekt zoals Google Maps e.d. dat dat toch wel veel vergt van je batterij als je het over GPRS doet.
Verder doe ik soms wel 5 dagen mee omdat ik hem 's avonds in de cradle stop thuis en hij dan mijn afspraken van het werk en Google calendar synct. Dan laadt hij ook een stukje op, dus al met al is het goed te doen. Met m'n Windows Mobile toestellen haal ik de 2 dagen in uitzonderlijke gevallen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ja, ben niet zo in het prullen ermee, maar heb kameraad die licht verslaafd is aan apple-stuff, en die gaat wel wat leren...
Cradle is wel handig dan...
Oh, ik had op de engadget site het "markeren als gelezen" geinterpreteerd als "zelfs al lees je een mail, hij staat niet als "read" ". Handig dan...
Er is dus een verschil tussen "vastlopen" en in DFU terecht komen? Zoja, heb je dan veel vastlopers? is ermee gejailbreaked dan ofzo?
Die cradle zit er trouwens standaard bij hoor.
Waarschijnlijk doelde Engadget op het meervoudig 'markeren als gelezen'. Dat kan inderdaad niet, je moet elk bericht apart openen. Dit wordt vanaf 1.2 wel mogelijk.
En jailbreaken zal je sowieso moeten doen, anders kan je niet eens activaten/unlocken. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat apps de iPhone doen crashen, zelfs officiële AT&T iPhones in amerika lopen wel eens vast. Check de Apple fora maar.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 19-03-2008 15:12 ]
Volgens mij kan je ook activeren en unlocken zonder jailbreak hoor.Anoniem: 86399 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:08:
En jailbreaken zal je sowieso moeten doen, anders kan je niet eens activaten/unlocken. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat apps de iPhone doen crashen, zelfs officiële AT&T iPhones in amerika lopen wel eens vast. Check de Apple fora maar.
ontopic: wanneer het bericht dat de 3G variant in mei in Belgie uitkomt waar is, zou dat perfect zijn. Ik ga begin mei naar New York. Dan zou de 3G variant daar toch ook al beschikbaar moeten zijn neem ik aan...(of hebben ze daar geen 3G en zou die alleen voor Europa zijn?)
PSN: Sluuz
batterij doe ik 1, uiterlijk 2 dagen mee, thuis zit ie wel constant op wifi op school ook en tussendoor blijft ie natuurlijk zoeken, ik gebruikt de iPod functie op de heen en terugweg naar school en af en toe tussendoor ongeveer 3 kwartier in totaal.
bellen doe ik eigenlijk nauwelijks, alle mensen die ik moet spreken zijn vaak dichtbij en ik loop/fiets liever ff 1 min naar die gozer zijn huis dan dat ik hem helemaal op ga bellen en vaak zitten ze ook gewoon op skype als ik iets te melden heb
Ik denk niet dat er op korte termijn een 3G-variant van de iPhone aankomt. Dat lijkt me meer iets voor de iPhone 2.Sluuz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:47:
zelfs een blendnieuwe nokia (smartphone of niet) en sony ericsson (smartphone of niet) loopt wel eens vast. Dat zijn geen punten om een bepaalde telefoon wel of niet te kopen. Telefoons worden steeds meer kleine computers, met alle voor- en nadelen van dien.
ontopic: wanneer het bericht dat de 3G variant in mei in Belgie uitkomt waar is, zou dat perfect zijn. Ik ga begin mei naar New York. Dan zou de 3G variant daar toch ook al beschikbaar moeten zijn neem ik aan...(of hebben ze daar geen 3G en zou die alleen voor Europa zijn?)
[ Voor 82% gewijzigd door MarcoC op 19-03-2008 16:02 ]
Het werkt heel lekker hoor, zowel 's avonds als overdag.Dennahz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:00:
Is het eigenlijk fijn om s'avonds bijv op de iPhone te internetten? Kan iemand eens een foto posten van GoT op de iPhone? Ben wel benieuwd namelijk!
Volgens mij niet.MarcoC schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:44:
[...]
Volgens mij kan je ook activeren en unlocken zonder jailbreak hoor.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 19-03-2008 16:13 ]
Werkt prima.Dennahz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:00:
Is het eigenlijk fijn om s'avonds bijv op de iPhone te internetten? Kan iemand eens een foto posten van GoT op de iPhone? Ben wel benieuwd namelijk!
Ik heb wel een foto , al is hij niet zo duidelijk.

Nee.Anoniem: 255320 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:13:
Is het al bekend met welke Nederlandse telefoonmaatschappij Apple in zee gaat?
Nee
Volgens mij gaat het volgens Apple traditie, en dat betekend dat ze het bekend maken op het laatste moment, dus als ze het vandaag aankondigen ligt hij dit weekend in de winkel. Just my thoughts.
Waarom kan je dan in bijv. ZiPhone apart unlock, jailbreak of activate aanvinken?Anoniem: 86399 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:03:
[...]
Volgens mij niet.Je hoeft natuurlijk niet de wereld applicaties te installeren, maar je zal toch toegang moeten hebben tot het filesystem voordat je kan activeren.
Iemand proberen te bellen en dan zal er weer een pop-up verschijnen om je SIM te unlocken...Karlok[JY-616] schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:48:
Ik heb een pincode op mijn SIM staan. Als ik de iPhone aanzet, word mijn PIN gevraagd. Als ik die annuleer, zie ik links boven staan "SIM Locked" Hoe krijg ik weer een venster op mijn pin in te voeren, zonder de iPhone te hoeven rebooten?
Je moet alleen niet in 3 vensters het grote grappige plaatjes topic openen, dat werkt aanzienlijk minder.carfreak02 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:13:
[...]
Werkt prima.
Ik heb wel een foto , als is hij niet zo duidelijk.
[afbeelding]
Die verschijnt dus niet.BurkaN schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:57:
[...]
Iemand proberen te bellen en dan zal er weer een pop-up verschijnen om je SIM te unlocken...
Anoniem: 86399 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:03:
[...]
Het werkt heel lekker hoor, zowel 's avonds als overdag.Het heeft m'n laptop al vervangen als 'lekker-op-de-bank' browser. Sites zien er precies zo uit als je ze gewend bent op de desktop en je kan snel inzoomen op de interessante stukjes door te dubbeltappen. Via Wifi is het razendsnel, GPRS is te doen, maar dan moet je niet op image-heavy sites zitten. Tweakers en GoT zijn wel heel goed te doen via GPRS. Ik kan op zich wel een screenshot maken, maar het ziet er echt net zo uit als op de desktop hoor.
[...]
.
Wow, erg gaaf dan! Is zeker leuk als je eens ergens moet wachten dat je gewoon kunt internetten ipv aparte PDA / WAP sites te moeten opzoeken!carfreak02 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:13:
[...]
Werkt prima.
Ik heb wel een foto , als is hij niet zo duidelijk.
[afbeelding]
Kom steeds meer in de verleiding...
Bedankt voor de foto !
Volgens mij gewoon even de flight airplane mode aanzetten en dan weer uitzetten.Karlok[JY-616] schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:48:
Ik heb een pincode op mijn SIM staan. Als ik de iPhone aanzet, word mijn PIN gevraagd. Als ik die annuleer, zie ik links boven staan "SIM Locked" Hoe krijg ik weer een venster op mijn pin in te voeren, zonder de iPhone te hoeven rebooten?
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Dat is hem, thanks.DoctorV64 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:18:
[...]
Volgens mij gewoon even de flight mode aanzetten en dan weer uitzetten.
iemand een idee????
Ik denk dat het door de postbank komt wan ik heb het bij geen enkele andere site.
Ik wil dat ding, en met PumbBy is het mooi te financieren met een paar simkaartjes
Anyways, hoe zit het met het opladen van dit prachtding? Er is een nette cradle bij (geweldig trouwens, lijkt me echt fijn in het algemeen, zo een cradle), maar waar ik me dan zorgen over maak is als ik een US-versie heb, gaat die vlot op het belgisch stroomnet, of hoe of wat ? (en dan heb ik het over de kabels, niet over de spanning en die dingen
Ik ben al verleidDennahz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:10:
Wow, erg gaaf dan! Is zeker leuk als je eens ergens moet wachten dat je gewoon kunt internetten ipv aparte PDA / WAP sites te moeten opzoeken!
Kom steeds meer in de verleiding...Is wel erg vet zo'n ding!

Nu nog overal Wifi, en jouw en mijn communicatiedroomwereld is er al...
[ Voor 38% gewijzigd door HyperBart op 19-03-2008 23:46 ]
[ Voor 99% gewijzigd door HyperBart op 19-03-2008 23:46 ]
De cradle sluit je aan via USB, maar je kunt ook gewoon een USB-naar-netstroom adapter kopen voor een iPod, daar kun je de cradle ook gewoon op aansluitenHyperBart schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:43:
Anyways, hoe zit het met het opladen van dit prachtding? Er is een nette cradle bij (geweldig trouwens, lijkt me echt fijn in het algemeen, zo een cradle), maar waar ik me dan zorgen over maak is als ik een US-versie heb, gaat die vlot op het belgisch stroomnet, of hoe of wat ? (en dan heb ik het over de kabels, niet over de spanning en die dingen)
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 27577 op 19-03-2008 23:49 ]
Postbank buddy?? Wat is dat??pposthoorn schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:14:
Ja ik heb exact hetzelfde, door verschillende firmware versies heen, nogsteeds hetzelfde probleem. Ik gebruik nu postbank buddy om iig mijn saldo en af/bijschrijvingen te kunnen bekijken, maar zo kan je dus geen overboekingen doen.
Ik denk dat het door de postbank komt wan ik heb het bij geen enkele andere site.
Ga naar start, uitvoeren, tik in "firefox" (of iexplore), ga naar "http://www.google.com" en tik in bij google: "postbank buddy"
PB is een msn-contactpersoon die je allerlei persoonlijke info over je rekening kan geven na het vragen aan hem/haar via een commando...
Aha! Scheun, ganz TollAnoniem: 27577 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:49:
[...]
De cradle sluit je aan via USB, maar je kunt ook gewoon een USB-naar-netstroom adapter kopen voor een iPod, daar kun je de cradle ook gewoon op aansluiten

Ik laat zo snel mogelijk hier iets weten als ik de mijne heb! Ik ben volop aan het regelen
[ Voor 68% gewijzigd door HyperBart op 20-03-2008 00:11 ]
Met de lader die er bij zit kan je ook gewoon een stroomkabel op aan sluiten. volgens mij een euro stekker achtig iets?Anoniem: 27577 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:49:
[...]
De cradle sluit je aan via USB, maar je kunt ook gewoon een USB-naar-netstroom adapter kopen voor een iPod, daar kun je de cradle ook gewoon op aansluiten
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ja, maar volgens mij kun je het "opzetstukje" voor de NL stekkers niet los kopen. Maar daar zou je idd genoeg aan hebben. Ik gebruik dat ding nooit dus was vergeten dat 'ie erbij zatmydogisgone schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 05:00:
Met de lader die er bij zit kan je ook gewoon een stroomkabel op aan sluiten. volgens mij een euro stekker achtig iets?
Installer updaten. Krijg je BSD v2.1 en die kan je wel installeren. Vraag me niet waarom, maar vaak moet ik eerst een source toevoegen/refreshen voordat de update binnen komt.Puck schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:51:
Ik krijg BDS Subsystem niet geïnstalleerd. Na ongeveer 80% bij het downloaden van de package krijg ik de melding " ". iPhone 1.1.4 en Installer 3.0. Iemand enig idee hoe dit kan? Heb vandaag net de iPhone opgehaald en geupdate dus wil graag wat apps installeren!
Apple zoekt natuurlijk een stabiele partner die zich al heeft bewezen in het betreffende land, dus dikke kans dat het hier KPN wordt.pposthoorn schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:25:
Is het al bekend OF Apple met een Nederlandse telefoonmaatschappij in zee gaat?
Nee
Volgens mij gaat het volgens Apple traditie, en dat betekend dat ze het bekend maken op het laatste moment, dus als ze het vandaag aankondigen ligt hij dit weekend in de winkel. Just my thoughts.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
[ Voor 11% gewijzigd door HyperBart op 20-03-2008 09:03 ]
Pssst, kop gewoon een USB hub met voeding.mydogisgone schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 05:00:
[...]
Met de lader die er bij zit kan je ook gewoon een stroomkabel op aan sluiten. volgens mij een euro stekker achtig iets?
Kan je zelfs meerdere Iphones tegelijk mee opladen zonder dat je de pc aan hoef te laten staan.
Hmm, ook geen slecht ideeXthinkZ schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:02:
[...]
Pssst, kop gewoon een USB hub met voeding.
Kan je zelfs meerdere Iphones tegelijk mee opladen zonder dat je de pc aan hoef te laten staan.
of gewoon een traveladaptertje voor die voedingskabel...
Hoe lossen jullie het op als jullie op reis gaan? Ik bedoel dan: zo een cradle is toch niet echt leuk om mee te nemen in de koffer ?
[ Voor 82% gewijzigd door Puck op 20-03-2008 10:26 ]
Ik wil een iPhone

Wanhopig op zoek via via om toch maar een "ik ga binnenkort even naar US"-persoon te vinden.Wie weet iemand gevonden
[ Voor 40% gewijzigd door HyperBart op 20-03-2008 10:43 ]
Nee, je plugt gewoon de kabel (USB --> dockconnector) in de cradle of in de iPhone. De kabel zit dus niet onlosmakelijk verbonden aan de dock o.i.d.HyperBart schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:37:
maar bij de cradle, hangt de usbcable echt vast aan de cradle, of kun je die losdoen en gewoon aan de iphone hangen ?
Ik wil een iPhone
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Thxn voor reacties
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.