[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 76.243 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Wat een onzin.

Ik heb volgens mij sinds de release van iPhone 10tallen berichten gelezen dat iPhone in Nederland uit komt met als bron "interne mail" van T-Mobile of KPN. Eerst een 3G iPhone dan pas wordt ie geintroduceert in Nederland en dat wordt in Q4 van 2008.

Bovendien, wie wil nou 400 / 500 euro betalen voor een telefoon en vast zitten aan het feit dat ie 2 jaar abbo kosten moet betalen en vast zit aan 1 provider.

Ik ben blij met mijn UK iPhone die ik al 3 maanden met veel plezier gebruik en niet vast zit aan al die beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Om even terug te komen op het Parrot carkit verhaal van een aantal weken terug 11 dagen terug ;)

Ik heb de iPhone van m'n zus geupdate (niet die van mij, zij heeft toch geen carkit ;)), en die werkt prima met 1.1.4 icm een Parrot CK3100 :) Tot nu gaat het allemaal goed, geen bevriezende iPhone, geen oneindig synchen, geen verliezende bluetooth connectie. Het schijnt dat 1.1.4 weer normaal functioneert met de Parrot CK3100 :) \o/

Wat ik nog meer tegenkwam is dat als je er nog steeds last van hebt op 1.1.3 met een bluetooth carkit, dat je dan dan de automatische synchronisatie uit moet zetten. Alleen heb je dan geen telefoonboek en ook geen caller id op je Parrot display.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Even een kick van mijn vraag: iemand al gehad dat cookies niet worden opgeslagen? Als ik zoek kom ik 1 topic tegen vanuit tijdperk firmware 1.0.1, en lijkt ook niet te werken. Ik ga denk ik maar upgraden naar 1.1.4 en hopen op het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
ik heb met .1.1.3 totaal geen problemen de CK3100 parrot. hij herkent alles en alles werkt zoals het hoort te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:43

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb een iPhone (gelukkig niet mijn eigen) die niet uit recovery mode wil komen, maar die ook niet gerestored kan worden. In gewone recovery mode krijg ik bij het voorbereiden van de iPhone voor herstel unknown error (1) (telefoon 'reboot' van het 'kabel/itunes' plaatje naar het apple logo en blijft dan hangen), in DFU-mode doet hij hetzelfde maar krijg ik na een tijdje unknown error (1604).

Er schijnt 1.1.2 op te draaien maar dat weet ik niet zeker. Zowel een restore naar 1.0.2 als een restore naar 1.1.3 werkt niet. iBrickr kan er ook niets mee, hij krijgt hem wel in recovery mode (da's het probleem niet) maar er een werkende firmware op krijgen lukt dus niet. Ik heb geen idee wat ik nog kan doen...jullie wel?

[ Voor 8% gewijzigd door Daniel op 29-02-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

DaannO schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:35:
Overigens is er meer nieuws over de Nederlandse iPhone. Morgen meer ;)
Volgens mij zijn we al op morgen een tijdje...

Al meer informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zie de discussie op de vorige pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
hoe zit het eigenlijk over de belkwaliteit en ontvangst in nederland met de iPhone (vooral bij orange) daar kan ik maar weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn nu precies de voordelen van F/W 1.1.4 ten opzichte van 1.1.3 volgens mij namelijk niet echt heel veel ofzo :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:18:
wat zijn nu precies de voordelen van F/W 1.1.4 ten opzichte van 1.1.3 volgens mij namelijk niet echt heel veel ofzo :P ?
Functioneel weinig. Paar bugfixes t.o.v. 1.1.3 en ws de voorbereiding op de SDK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:16:
hoe zit het eigenlijk over de belkwaliteit en ontvangst in nederland met de iPhone (vooral bij orange) daar kan ik maar weinig over vinden.
Aangezien de kwaliteit hetzelfde is als van iedere andere moderne mobiel hoor je er niemand over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de HK, hier verwachten we iets meer inhoud van de reacties :)

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 29-02-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

macmouse schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:56:
ik heb met .1.1.3 totaal geen problemen de CK3100 parrot. hij herkent alles en alles werkt zoals het hoort te werken..
Lucky you :)
Er zijn een aantal Tweakers die hier problemen mee hadden en op de Apple forum zijn er ook veel threads hierover. Welke bootloader heb je? Was je 1.1.3 OTB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 17:30

DoctorV64

Cosmopoliet

Nitai schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:43:
Om even terug te komen op het Parrot carkit verhaal van een aantal weken terug 11 dagen terug ;)

Ik heb de iPhone van m'n zus geupdate (niet die van mij, zij heeft toch geen carkit ;)), en die werkt prima met 1.1.4 icm een Parrot CK3100 :) Tot nu gaat het allemaal goed, geen bevriezende iPhone, geen oneindig synchen, geen verliezende bluetooth connectie. Het schijnt dat 1.1.4 weer normaal functioneert met de Parrot CK3100 :) \o/

Wat ik nog meer tegenkwam is dat als je er nog steeds last van hebt op 1.1.3 met een bluetooth carkit, dat je dan dan de automatische synchronisatie uit moet zetten. Alleen heb je dan geen telefoonboek en ook geen caller id op je Parrot display.
Hahaha, de iphone van je zus geupdate!! Maar zoals ik het lees moet ik dat ook maar doen dus naar 1.1.4.
Ik heb 3.9 bootloader btw en automatisch sync staat bij mij volgens mij uit, vanavond even checken. Nu gewoon op de fiets naar mijn werk gegaan.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Muthas schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:57:
Vast wel, ik ben er ook vrij zeker van dat FixSupport dat doet. Ze kopen gewoon iPod Touches en iPhones en gebruiken die onderdelen om andere iPhones te repareren. Als ze alleen het scherm gebruiken van een €300 iPod Touch en de andere onderdelen over houden voor overige reparaties... tel uit je winst :) Hoe moeten ze overigens anders aan die onderdelen komen?
Ik ga dit weekend een Ipod Touch 8 GB kopen en proberen het iphone scherm ermee te repareren.
Nieuw kosten die dingen 256 Euro bij de Dixons.

Dan ga ik de ipod touch met Kapot scherm thuis als jukebox laten draaien.

Ik laat het weten in hoeverre het me gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

XthinkZ schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:53:
[...]

Ik ga dit weekend een Ipod Touch 8 GB kopen en proberen het iphone scherm ermee te repareren.
Nieuw kosten die dingen 256 Euro bij de Dixons.

Dan ga ik de ipod touch met Kapot scherm thuis als jukebox laten draaien.

Ik laat het weten in hoeverre het me gaat lukken.
Ik zou het eerlijk gezegd niet doen. Heb je al op ifixit.com gekeken naar het scherm? Het scherm de speaker en de microfoon zijn een geheel. Aangezien de iPod Touch geen speaker en microfoon heeft... Het geheel uit elkaar halen is een optie, maar als ze dat niet bij ifixit.com hebben gedaan zou ik me daar niet aan wagen, niet voor 256 euro iig. Dan kan je beter naar Fixsupport gaan.

Mocht je je er wel aan gaan wagen, open dan een topic :) ben wel erg benieuwd naar het tweak-projectje.

[ Voor 5% gewijzigd door LoeiOrdinair op 29-02-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Er is wel genoeg te vinden over het uit elkaar halen. Je hebt wel lef nodig om je iPhone en vervolgens een nieuwe iPod Touch hieraan te wagen, maar het kan denk ik wel. Zie bijvoorbeeld dit filmpje op je Youtube waar het scherm helemaal uit de iPhone wordt gehaald:

[ Voor 20% gewijzigd door Muthas op 29-02-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

LoeiOrdinair schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:05:
[...]
Ik zou het eerlijk gezegd niet doen. Heb je al op ifixit.com gekeken naar het scherm? Het scherm de speaker en de microfoon zijn een geheel. Aangezien de iPod Touch geen speaker en microfoon heeft... Het geheel uit elkaar halen is een optie, maar als ze dat niet bij ifixit.com hebben gedaan zou ik me daar niet aan wagen, niet voor 256 euro iig. Dan kan je beter naar Fixsupport gaan.

Mocht je je er wel aan gaan wagen, open dan een topic :) ben wel erg benieuwd naar het tweak-projectje.
Goed dat je het zegt over die speaker en mic.
Ik heb de iphone al helemaal uit elkaar, maar het scherm is helemaal verbrijzeld in stukjes omdat door de barsten je hem niet heel eraf krijgt.

Heb vervolgens na jou reactie een filmpje bekeken hoe iemand een ipod touch uit elkaar haalt, en die heeft maar 1 kabeltje. Ik laat de touch dus gewoon lekker heel, en ga wel ergens via hong kong een scherm bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XthinkZ schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:31:
[...]

Goed dat je het zegt over die speaker en mic.
Ik heb de iphone al helemaal uit elkaar, maar het scherm is helemaal verbrijzeld in stukjes omdat door de barsten je hem niet heel eraf krijgt.

Heb vervolgens na jou reactie een filmpje bekeken hoe iemand een ipod touch uit elkaar haalt, en die heeft maar 1 kabeltje. Ik laat de touch dus gewoon lekker heel, en ga wel ergens via hong kong een scherm bestellen.
Tip, kijk hier eens http://cnn.cn/shop/apple-...ete-digitizer-p-1863.html
Heb hier zelf ook m`n scherm gehaald echt hele nette service. Had na 3 dagen m`n scherm al binnen ( met de 2e van de 3 verzendopties ( geloof dat het 25 dollar verzenden was ofzo ). Ik had een zogenaamde "dead strip" omdat ik m`n telefoon in de plee had laten vallen. Na het nieuwe was hij weer perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

DoctorV64 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:36:
[...]

Hahaha, de iphone van je zus geupdate!! Maar zoals ik het lees moet ik dat ook maar doen dus naar 1.1.4.
Ik heb 3.9 bootloader btw en automatisch sync staat bij mij volgens mij uit, vanavond even checken. Nu gewoon op de fiets naar mijn werk gegaan.
Hahah, tsja waar zijn zussen anders goed voor :P
Heb de mijne ook geupdate naar 1.1.4 (van 1.1.2 naar 1.1.4 in een keer). (Ik heb een restore & update gedaan, dan maakt hij een backup van alle smsjes, settings, etc.). Even m'n vrouw opgehaald en ondertussen even getest met de carkit. Werkt helemaal perfect _/-\o_

Ik denk dat het nuttig is om te proberen DoctorV64!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:56:
[...]

Tip, kijk hier eens http://cnn.cn/shop/apple-...ete-digitizer-p-1863.html
Heb hier zelf ook m`n scherm gehaald echt hele nette service. Had na 3 dagen m`n scherm al binnen ( met de 2e van de 3 verzendopties ( geloof dat het 25 dollar verzenden was ofzo ). Ik had een zogenaamde "dead strip" omdat ik m`n telefoon in de plee had laten vallen. Na het nieuwe was hij weer perfect!
Hmmm, heb er net een bij Ebay gekocht. $164,95, wel gelijk een beschermfolie en zo'n plastic tool gehaald om iphones makkelijker open te krijgen.

Totaal $186,82.

Ach is niet zo'n ramp met de lage dollar koers :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
maakt de iPhone trouwens nog redelijke filmpjes? vind het altijd wel een groot pluspunt als je filmpjes kan maken met minstens een youtube resolutie (320x240)

en ik las net ook iets dat de iPhone geen high-res plaatjes kon weergeven/inzoomen ofzo, hier iets over bekend?

[ Voor 26% gewijzigd door iwaarden op 01-03-2008 04:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iPhone maakt helemaal geen filmpjes. Of is hier inmiddels een fatsoenlijke 3rd party app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Er is een 3rd party app (Showtime) om filmpjes te maken, maar hoewel de res 2MP 320x427 is (max 5fps en zonder geluid) en je de video kunt opslaan, is het afspelen (of misschien het opnemen?) erg jerky. Ik vind het iig niet de $10 registratie fee waard.

/edit: Maareh, wat bedoel je met hires foto's niet laten zien?

[ Voor 18% gewijzigd door zonoskar op 01-03-2008 10:33 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Dat gezeur omdat een telefoon geen zoom heeft vind ik trouwens wel zo'n onzin. Op misschien 3 telefoons na gaat het altijd om digitale zoom, oftewel een stuk van de foto afsnijden en eventueel uitrekken, dan kan je net zo goed het hele totale plaatje houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Je kunt wel een aparte zoom kopen voor je iPhone ;)

http://nl.gizmodo.com/2008/01/25/iphone_zoomlens.html

Niet eens zo duur bij Dealextreme.com

[ Voor 15% gewijzigd door Nitai op 01-03-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
KillaH87 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 04:08:

en ik las net ook iets dat de iPhone geen high-res plaatjes kon weergeven/inzoomen ofzo, hier iets over bekend?
Klopt, als je foto's via iTunes synct dan worden ze eerst verkleind naar iPhone formaat dan pas naar iPhone gekopieerd. Wat je kan doen is foto's handmatig via OpenSSH / AFP op de iphone zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
is dat ook mogelijk met een pc?
zonoskar schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:08:
Er is een 3rd party app (Showtime) om filmpjes te maken, maar hoewel de res 2MP 320x427 is (max 5fps en zonder geluid) en je de video kunt opslaan, is het afspelen (of misschien het opnemen?) erg jerky. Ik vind het iig niet de $10 registratie fee waard.
hmm das balen, vond juist filmpjes maken altijd een leuke toevoeging op een mobiele telefoon

[ Voor 89% gewijzigd door iwaarden op 01-03-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Laatst online: 15-03 17:41
hmm, ik zit nu echt op het punt om er een aanteschaffen. heb nu een Touch van 16 gig en bevalt me vet. tot op een dag me baas met de iPhone kwam aanzetten was ik gelijk verliefd (A). Maar zit er nu mee hoe het precies in zijn werking gaat. Is marktplaats een beetje te vertrouwen en hoe zit dat nu met je Sim enzo? Want werkt. 1.1.4. gewoon met een nederlandse SIM om zo maar te zeggen en moet je nog steeds je SIM knippen of iets?

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
fingerhead schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:05:
hmm, ik zit nu echt op het punt om er een aanteschaffen. heb nu een Touch van 16 gig en bevalt me vet. tot op een dag me baas met de iPhone kwam aanzetten was ik gelijk verliefd (A). Maar zit er nu mee hoe het precies in zijn werking gaat. Is marktplaats een beetje te vertrouwen en hoe zit dat nu met je Sim enzo? Want werkt. 1.1.4. gewoon met een nederlandse SIM om zo maar te zeggen en moet je nog steeds je SIM knippen of iets?
@fingerhead

Marktplaats zal wel te vertrouwen zijn maar ze vragen soms echt veel te veel geld voor die dingen.
Wat betreft 1.1.4, het werkt perfect met wat voor simkaart dan ook en je hoeft niets te knippen.

Je mag voor de iPhone een mooie advertentie plaatsen op V&A op de frontpage ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 02-03-2008 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Laatst online: 15-03 17:41
Ibix schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:24:
[...]

@fingerhead

Marktplaats zal wel te vertrouwen zijn maar ze vragen soms echt veel te veel geld voor die dingen.
Wat betreft 1.1.4, het werkt perfect met wat voor simkaart dan ook en je hoeft niets te knippen.
*knip*
nah moet de 16G hebben me touch zit al over de 8g heen maar moet nog nadenken :P want heb nu een Nokia N95 *g en dat GPS is toch wel handig en video opnemen gebruik ik regelmatig. dus moet even kijken en Wil een nieuwe ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 02-03-2008 03:31 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gezegd, V&A is beperkt tot de frontpage. Neem evt. direct contact op met elkaar via email of DM, maar niet via het forum ;).

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 02-03-2008 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

^^V&A is beperkt tot de frontpage. Neem evt. direct contact op met elkaar via email of DM, maar niet via het forum.

[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 02-03-2008 03:36 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
Ik heb sinds vandaag mijn iphone us 8 gig 1.1.3 maar na ik wat dingen via iphoneguide.nl heb proberen te installeren start hij niet meer op! enig idee hoe ik voorbij het opstart appeltje moet komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hij blijft daar gewoon hangen? Start in recovery mode op en vervolgens weer normaal. Kan je eventueel ook met ZiPhone doen. Anders restoren met iTunes naar 1.1.3 en opnieuw jailbreaken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
Muthas schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:30:
Hij blijft daar gewoon hangen? Start in recovery mode op en vervolgens weer normaal. Kan je eventueel ook met ZiPhone doen. Anders restoren met iTunes naar 1.1.3 en opnieuw jailbreaken etc.
Ja hij blijft gewoon hangen op dat witte appeltje... Hoe kan ik er zeker van zijn dat itunes 1.1.3 erop zet en niet stiekem 1.1.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Dapie007 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:41:
[...]

Ja hij blijft gewoon hangen op dat witte appeltje... Hoe kan ik er zeker van zijn dat itunes 1.1.3 erop zet en niet stiekem 1.1.4?
Geeft toch niet dat ie 1.1.4 erop zet? Gewoon Ziphone 2.5 draaien, 'Do it all! selecteren' en hij zou 't moeten doen...

[ Voor 3% gewijzigd door RoelJewel op 01-03-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
RoelJewel schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:43:
[...]

Geeft toch niet dat ie 1.1.4 erop zet? Gewoon Ziphone 2.5 draaien, 'Do it all! selecteren' en hij zou 't moeten doen...
ik heb hem pas 2 uur en nu al naar de ratten geholpen, en ik dacht dat je met 1.1.4 er niets mee kon maar das dus een hersenspinsel van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Dit is al helemaal niet de bedoeling :/

[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 02-03-2008 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
oke dan ik heb hem weer aan de praat gelukkig met 1.1.4! ik heb er net wat muziek op gezet maar dat klinkt goed brak, ook komt eht maar uit 1 speaker aan de onderkant is dat een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Dapie007 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:54:
oke dan ik heb hem weer aan de praat gelukkig met 1.1.4! ik heb er net wat muziek op gezet maar dat klinkt goed brak, ook komt eht maar uit 1 speaker aan de onderkant is dat een bekend probleem?
Er is maar 1 speaker... De andere kant is de microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Dit is dus niet de bedoeling :|

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 02-03-2008 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

iemand ervaring met iJailbreak i.c.m. 1.1.4?
wat is nu de meste methode op de mac? iNdependence of iJailbreak?

Morgen middag is het zover en ontvang ik mn 16Gb iPhone maar moet er ook eentje kraken voor de persoon die ze meeneemt uit de VS.. die persoon is verder niet technisch dus wil hem wel een stabiel werkende iPhone geven.

[ Voor 50% gewijzigd door dadj op 01-03-2008 20:02 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
nieuw probleem onder 1.1.4 als ik iets wil installeren zegt hij dat ik eerst het bsd subsyteem moet installeren alleen zegt hij dat ook als ik bij systeem het bsd subsysteem wil installeren? iemand oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dapie007 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:02:
nieuw probleem onder 1.1.4 als ik iets wil installeren zegt hij dat ik eerst het bsd subsyteem moet installeren alleen zegt hij dat ook als ik bij systeem het bsd subsysteem wil installeren? iemand oplossing?
Als je iets wilt installeren staat er zo van 'clear queue', kies dat, omdat je iets had gedownload wat BSD subsystem nodig had (en dat had je dus niet) is het in de queue gezet.
Zodra jij BSD subsystem wilt installeren doet hij eerst de queue, vandaar die fout.

> beetje vaag omschreven ^^
gewoon clear queue doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Heeft er iemand al ervaring met het zelf vervangen van de batterij? Er word op marktplaats al pakketjes van 15,-/20,- aangeboden.

Wel 'n onderneming als ik dat zo zie;
http://nl.youtube.com/watch?v=XlkKQoUlOQg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
notgib schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:58:
Heeft er iemand al ervaring met het zelf vervangen van de batterij? Er word op marktplaats al pakketjes van 15,-/20,- aangeboden.

Wel 'n onderneming als ik dat zo zie;
http://nl.youtube.com/watch?v=XlkKQoUlOQg
Zelf geen ervaring maar heb wel een iPhone gezien (van een kennis) die open was gemaakt om de batterij te vervangen. Het was hem gelukt maar als je de achterkant zag dan leek het net of de iPhone onder een vrachtwagen was geweest :o

Het is te doen en als je beetje handig bent dan hou je niet zoveel beschadigingen over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Persoonlijk heb ik altijd slechte ervaringen met GSM's opendoen. Als ze eenmaal open geweest zijn, krijg je allerlei kwaaltjes. Zoals stof onder het scherm, niet 100% sluitend, knopjes die niet meer goed werken. Het ligt misschien aan mij maar ik doe het liever niet meer, zeker niet bij een toestel zo gevoelig voor imperfecte assemblage als de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
als je t9 hebt gedownload via installer via iphoneguide, moet je het dan eerst nog ergens aanzetten voordat het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij gaat binnenkort naar Mexico, kan hij vanaf daar ook een iphone meenemen? Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 27-08 14:55
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 09:52:
Een vriend van mij gaat binnenkort naar Mexico, kan hij vanaf daar ook een iphone meenemen? Weet iemand dit?
Nee? Daar is de iPhone niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsvr schreef op zondag 02 maart 2008 @ 09:53:
[...]

Nee? Daar is de iPhone niet uit...
Wat overigens niet wil zeggen dat 'ie er niet te koop is. Een paar maanden geleden kocht een kennis van me een unlocked iPhone van zo'n handelaar op het strand van een of ander tropisch eiland voor 500 dollar. Werkt nog prima ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 09:55:
[...]

Wat overigens niet wil zeggen dat 'ie er niet te koop is. Een paar maanden geleden kocht een kennis van me een unlocked iPhone van zo'n handelaar op het strand van een of ander tropisch eiland voor 500 dollar. Werkt nog prima ook :D
Hier koop je hem ook bij de meeste 'gsm winkeltjes'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 17:30

DoctorV64

Cosmopoliet

Nitai schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 22:12:
[...]

Hahah, tsja waar zijn zussen anders goed voor :P
Heb de mijne ook geupdate naar 1.1.4 (van 1.1.2 naar 1.1.4 in een keer). (Ik heb een restore & update gedaan, dan maakt hij een backup van alle smsjes, settings, etc.). Even m'n vrouw opgehaald en ondertussen even getest met de carkit. Werkt helemaal perfect _/-\o_

Ik denk dat het nuttig is om te proberen DoctorV64!
Jawel, nu ook bij mij werkend mijn parrot 3100CK met 1.1.4, ook synchronisatie van adresboek doet het perfect.

Wat me wel opvalt is dat BT en Wifi elkaar een beetje bijten. Ik zat in mijn auto vrijwel naast mijn huis en had dus perfect wifi-ontvangst, maar als BT aanstaat dan wil wifi niet echt.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Phuncz schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 23:04:
Persoonlijk heb ik altijd slechte ervaringen met GSM's opendoen. Als ze eenmaal open geweest zijn, krijg je allerlei kwaaltjes. Zoals stof onder het scherm, niet 100% sluitend, knopjes die niet meer goed werken. Het ligt misschien aan mij maar ik doe het liever niet meer, zeker niet bij een toestel zo gevoelig voor imperfecte assemblage als de iPhone.
Kan ik me ook voorstellen, wat is dan het alternatief als je batterij er 'doorheen' is? Waar kunnen ze hem in NL vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:39:

Jawel, nu ook bij mij werkend mijn parrot 3100CK met 1.1.4, ook synchronisatie van adresboek doet het perfect.
Die werkt bij mij met FW 1.0.2 ook al prima hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik zou eens navragen bij FixSupport, zij zullen zowiezo meer ervaring hebben daarmee en hopelijk ook de juiste tools en voorzorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:07:
[...]

Die werkt bij mij met FW 1.0.2 ook al prima hoor ;)
Joh, anders lees je het topic helemaal door :> Bij mij deed hij het ook op 1.02, 1.1.1 en 1.1.2. DoctorV64 had problemen met 1.1.3 (zoals heel veel anderen), dat is nu gelukkig verholpen met 1.1.4.

@DoctorV64, FIJN! :) Ik ben blij voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Weet er iemand of je de i-phone ook als wekker kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racoon schreef op zondag 02 maart 2008 @ 16:53:
ja! elke ochtend wordt ik erdoor wakker gemaakt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Muthas schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:55:
Ehm, ik kan op geen enkele site inloggen met safari, en ik krijg ook heel vaak de speed-settingspagina van T-mobile te zien. Oftewel: m'n iPhone onthoudt geen cookies. Heb een 1.1.3 ZiPhone -a -j -u, weet iemand waar het aan ligt?
Ik heb een vermoeden dat dat een bug was in 1.1.3, want onder 1.1.4 heb ik hier geen last meer van (onder 1.1.3 wel, megairritant).

Wel eng, firmware updaten :D.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

racoon schreef op zondag 02 maart 2008 @ 16:53:
Yep, je kunt meerdere wekkers instellen, deze gaan ook af als je iPhone op Airplane mode staan (wel handig tegen straling e.d. O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

FL!PNEUS schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:40:
[...]

Ik heb een vermoeden dat dat een bug was in 1.1.3, want onder 1.1.4 heb ik hier geen last meer van (onder 1.1.3 wel, megairritant).

Wel eng, firmware updaten :D.
Ik wil wel updaten naar 1.1.4 maar ik ben er niet zo blij mee dat ZiPhone mijn BL dan downgrade naar 3.9, ik wil gewoon bij 4.6 blijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, welke firmware draait er nu op de nieuwste iPhones in Amerika?
Want ik ga er misschien binnenkort naartoe en ik vraag me dus af of de iPhone dan meteen te unlocken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Muthas schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:16:
[...]

Ik wil wel updaten naar 1.1.4 maar ik ben er niet zo blij mee dat ZiPhone mijn BL dan downgrade naar 3.9, ik wil gewoon bij 4.6 blijven..
Wat zou daar het voordeel van zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Je kan niet meer upgraden naar BL4.6, en ik wil niet dat ik later dan om een of andere reden niet kan upgraden naar de laatste firmware. Inmiddels heb ik begrepen dat je wel naar 1.1.4 kan met BL4.6, maar aangezien ik het beleid hier rondom unlocken nogal raar vind, ga ik daar niet op in.

Officieel mag je niet over unlocken en het omzeilen van de activatie praten, wel over jailbreaken, maar aangezien jailbreaken van de iPhone bijna altijd tegelijk met het unlocken gebeurd, en ook vaak met hetzelfde programma (ZiPhone) weten volgens mij ook de modjes niet helemaal wat ze er mee aan moeten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 15:29
Wat is er mis met BL 3.9 ? Het gros van de iPhones heeft BL 3.9. Met deze bootloader is de iPhone vele malen gemakkelijker te unlocken. Als je 4.6 unlockt via de andere weg kom je ook nog eens te zitten met een verouderde baseband firmware. Dus vooralsnog zijn er zeker nog geen voordelen aan 4.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verouderde baseband klopt, maar die is achteraf wél te upgraden :) Ik speel gewoon op safe, net als wel meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

carfreak02 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:59:
Wat is er mis met BL 3.9 ? Het gros van de iPhones heeft BL 3.9. Met deze bootloader is de iPhone vele malen gemakkelijker te unlocken. Als je 4.6 unlockt via de andere weg kom je ook nog eens te zitten met een verouderde baseband firmware. Dus vooralsnog zijn er zeker nog geen voordelen aan 4.6.
Het grootste voordeel dat de 4.6 bootloader heeft is dat er een exploit inzit waarmee je een andere versie van de bootloader kan installeren (dat je kunt downgraden naar 3.9, maar niet kunt upgraden naar 4.6 bewijst dit). Op dit moment heeft dat niet een direct voordeel, maar de kans is bijzonder groot dat er in de nabije toekomst een 'zelfgeschreven' bootloader komt die alle unlock-activiteiten overbodig maakt.

Persoonlijk vind ik het ook gewoon nog iets te eng om zoiets te doen. Oké, ik heb nog geen horrorverhalen gehoord, maar als het enige voordeel van 3.9 is dat Google Maps' Locate Me functie werkt, vind ik het het risico niet waard...

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 15:29
Ja natuurlijk. Je kunt altijd wel op 'safe' spelen maar dan is het leven een beetje saai.

Trouwens als die own made BL er dan is , als hij al komt , waarom zou het dan wel op BL 4.6 en niet op BL 3.9 werken. Terwijl BL 3.9 de enige bootloader is die ze vooralsnog volledig hebben ontmanteld. En waardoor het dus ook mogelijk is om de nieuwste baseband te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Het grappige is dat de iPhone als een van de weinige gsm's die zo vaak geupdate wordt middels firmwares. Mocht het op een gegeven zo zijn dat m'n iPhone niet meer geupdate kan worden (ik heb BL3.9) dan weet ik niet of ik dat erg zou vinden. Momenteel voldoet hij aan alle wensen en eisen en heb ik geen last van vervelende bugs.

Ik had ook 1.02 toen iedereen op 1.1.2 zat. Ik ben toen uit nieuwsgierigheid naar 1.1.1 gegaan. Daarna ben ik naar 1.1.2 gegaan toen iedereen op 1.1.3 zat. Deze heb ik toen maar overgeslagen na alle berichten over m'n carkit.

Als de SDK uit is, dan ben je geloof ik nog meer afhankelijk van de firmware versie van je iPhone. Want ik kan me voorstellen dat bepaalde apps dan tegen een bepaalde firmware aan ontwikkeld worden.

Maar zoals carfreak02 ook zegt, dan is het leven een beetje saai ;) Als de iPhone hier uitkomt en er is een 16GB versie, dan zal ik waarschijnlijk daarop overstappen. Dan heb je het gehannes niet met unlocken, dan is een jailbreak alleen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die een toffe wallpaper willen hebben; ik ben sinds 2 weken geleden wallpapers gaan sparen voor de iphone (en ipod). Heb rond de 300mB aan wallpapers. Dat is dus meer dan 1000 stuks iig :P

http://whizkunde.mine.nu/...papers%2FiPhone_and_iPod/

Nu alleen even uitzoeken hoe ik die op mijn iphone als Theme Wallpaper en als Wallpaper dat je ziet wanneer je moet "slide to unlock".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
gaaf hoor! Zal er wel wat van meepakken :). Je kan met summerboard regelen dat je hem als "theme" en als achtergrond kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met BL 4.6 werkt locate me ook hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vraagje: welk programma gebruiken jullie om je avi's om te zetten naar iphone formaat?

Ik ben op zoek naar een freeware programmaatje wat ik hiervoor kan gebruiken maar krijg niks gevonden. Het meeste wat ik tegenkom is shareware en zet een watermerk in je filmpjes als je niet betaalt.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
Beste programma is Visualhub, kost een paar dollar maar ik ben dan ook lyrisch over de topkwaliteit van de films. 1,5 uur dvd wordt 500mb maar je hebt dan ook super kwaliteit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:24:
Voor degenen die een toffe wallpaper willen hebben; ik ben sinds 2 weken geleden wallpapers gaan sparen voor de iphone (en ipod). Heb rond de 300mB aan wallpapers. Dat is dus meer dan 1000 stuks iig :P

http://whizkunde.mine.nu/...papers%2FiPhone_and_iPod/

Nu alleen even uitzoeken hoe ik die op mijn iphone als Theme Wallpaper en als Wallpaper dat je ziet wanneer je moet "slide to unlock".
Je kunt de foto's gewoon synchen met behulp van iPhoto. Zelf heb ik hier een aparte album voor 'iPhone'. Die sync ik dan via iTunes. Je opent de desbetreffende foto op je iPhone via Photo Album en je kiest dan voor 'Set as Wallpaper'.

Als je het in een Theme wilt stoppen dan kun met de iPhone Thememaker zelf aan de slag met een Theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merci :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Apache4u schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:03:
Vraagje: welk programma gebruiken jullie om je avi's om te zetten naar iphone formaat?

Ik ben op zoek naar een freeware programmaatje wat ik hiervoor kan gebruiken maar krijg niks gevonden. Het meeste wat ik tegenkom is shareware en zet een watermerk in je filmpjes als je niet betaalt.
handbrake ? visualhub ? iTunes / quicktime ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

KeeZ schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:17:
[...]

handbrake ? visualhub ? iTunes / quicktime ?
Voor windows heb ik goeie ervaringen met Videora... (Wel even 2-pass encoding aanzetten, scheelt een hoop in de uiteindelijke grootte van de filmpjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Ik probeer BSD Subsystem te installeren op een iPhone, maar het gaat echt supertraag, en na een tijdje geeft de iPhone het bericht "Package download failed: (null)". Ook het refreshen van de sources gaat enorm traag. YouTube doet het ook niet. Safari en Google Maps werken wel prima. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
MarcoC schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:29:
Ik probeer BSD Subsystem te installeren op een iPhone, maar het gaat echt supertraag, en na een tijdje geeft de iPhone het bericht "Package download failed: (null)". Ook het refreshen van de sources gaat enorm traag. YouTube doet het ook niet. Safari en Google Maps werken wel prima. Iemand een idee?
Heb je wel een wifi-verbinding? Als dat niet het geval is dan zou je dat even moeten proberen. En heb je de nieuwste Installer? Bij het vernieuwen van de sources zou hij dat moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Zephaniah schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:33:
[...]

Heb je wel een wifi-verbinding? Als dat niet het geval is dan zou je dat even moeten proberen. En heb je de nieuwste Installer? Bij het vernieuwen van de sources zou hij dat moeten zien.
Ja, uiteraard via WiFi. Verversen van sources lukt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heb ik ook soms, gewoon je foon eens restarten, bij je Wifi verbinding "Renew Lease" doen helpt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Je hebt zeker net installer.app geupgrade naar 3.01? Die bug had ik ook. Dacht dat het iPhysics lag, dus die had ik geuninstalled, daarna kon ik weer apps installeren. Het lag dus niet aan iPhysics, maar door iets te uninstallen deed ie het blijkbaar weer :?

[ Voor 22% gewijzigd door Muthas op 04-03-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Net naar 1.1.4 gerestored en unlockt etc. (met BL4.6 trouwens :) ). Kijk ik in iTunes, 170MB aan 'andere' data, geen idee wat is. Wil ik vervolgens muziek en films gaan syncen, klapt m'n iPhone er ook nog is uit met een reboot :? Naja, sync in progress nu, lijkt goed te gaan.

Edit: met deze edit bevestig ik even dat onder 1.1.4 Safari wél cookies onthoud :)

[ Voor 13% gewijzigd door Muthas op 04-03-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
  • Laatst online: 15-11-2024
Martijn02 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:42:
[...]

Voor windows heb ik goeie ervaringen met Videora... (Wel even 2-pass encoding aanzetten, scheelt een hoop in de uiteindelijke grootte van de filmpjes)
Ik gebruik altijd iLove werkt makkelijk en is gratis. Kan hem meerdere bestanden tegelijk laten doen wat met een hoop niet kan. Instellingen voor iPhone zitten er al in.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Dat topic is bedoeld voor applicaties die draaien op de iPhone en iPod touch, niet applicaties voor op de Mac/PC die iets te maken (kunnen) hebben met de iPhone en iPod touch ;).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telkens als ik mijn iPhone synchroniseer met mijn iMac, zet hij de agenda over van mijn iMac naar mijn iPhone in plaats van andersom. Aangezien ik afspraken e.d. altijd noteer in mijn iPhone is dit dus vrij irritant. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn iPhone agenda steeds gekopieerd wordt naar mijn iMac, en niet andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb sinds gister een Iphone met versie 1.1.4. met Orange. Nu mijn vraag:
Ik heb Mobilefinder gedownload en RSSfeeds prog, maar waar zet ik deze op de Iphone en hoe installeren? Ik kom er echt niet uit. Op sites lees ik dat ik via Installer moet installeren? Ik heb een finder.app map en een _MACOSX map. Wat hiermee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 21:26
Beetje zoeken kan geen kwaad he... Zie bijvoorbeeld [iPhone & iPod touch] Jailbreaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje voor iedereen die in het bezit is van een iPhone:
Is de snelheid hoog genoeg voor een gemiddelde gebruiker?

Want er wordt aardig wat geklaagd over dat het geen 3G ondersteund,
maar volgens mij valt dit in de praktijk nog best mee. Of toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
Voor "full" internet vind ik het te traag...

Ik gebruik het wel voor RSS en email, dat werkt wel snel genoeg (evenals mobiele en PDA sites)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik vind het best goed mogelijk om even in de trein op GoT of weet ik het te kijken. De iPhone haalt echt het maximale uit je GPRS abbo-tje, en de geweldige browser helpt ook goed mee. Een pagina die goed met css is opgebouwd (waardoor dat dus in de cache) laadt ook nadat je de eerste pagina hebt gezien veel sneller :)

Edit: Thanks voor de iLove tip! Eindelijk een gratis programma wat ook losse video bestanden mét ondertiteling kan samen voegen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Muthas op 05-03-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Het is veel sneller dan de MDA Vario en Nokia N73 die ik hiervoor had. Dus voor mij persoonlijk maakt de iPhone veel beter gebruik van mijn Pocket Internet abootje bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:47:
Het grappige is dat de iPhone als een van de weinige gsm's die zo vaak geupdate wordt middels firmwares. Mocht het op een gegeven zo zijn dat m'n iPhone niet meer geupdate kan worden (ik heb BL3.9) dan weet ik niet of ik dat erg zou vinden. Momenteel voldoet hij aan alle wensen en eisen en heb ik geen last van vervelende bugs.

Ik had ook 1.02 toen iedereen op 1.1.2 zat. Ik ben toen uit nieuwsgierigheid naar 1.1.1 gegaan. Daarna ben ik naar 1.1.2 gegaan toen iedereen op 1.1.3 zat. Deze heb ik toen maar overgeslagen na alle berichten over m'n carkit.

Als de SDK uit is, dan ben je geloof ik nog meer afhankelijk van de firmware versie van je iPhone. Want ik kan me voorstellen dat bepaalde apps dan tegen een bepaalde firmware aan ontwikkeld worden.

Maar zoals carfreak02 ook zegt, dan is het leven een beetje saai ;) Als de iPhone hier uitkomt en er is een 16GB versie, dan zal ik waarschijnlijk daarop overstappen. Dan heb je het gehannes niet met unlocken, dan is een jailbreak alleen nodig.
Ik geloof dat een van de Apple preview sites vandaag een post heeft gemaakt om je foon te upgraden en de nieuwe baseband te behouden. Ging volgens mij als volgt: Upgraden en de jailbreaken met de laatste Ziphone versie. Daarna unlocken met een oudere Ziphone versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een probleem dat ik heb is dat als ik een nieuw contact ingeef met een verjaardag erbij, die verjaardag niet in m'n agenda kom te staan. Zelfs niet na een sync.

Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 20:11

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:07:
een probleem dat ik heb is dat als ik een nieuw contact ingeef met een verjaardag erbij, die verjaardag niet in m'n agenda kom te staan. Zelfs niet na een sync.

Iemand een ideetje?
Je moet ff in iCal bij je voorkeuren "toon verjaardagskalender" aanzetten. Dan staan ze er wel tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:31:
[...]

Je moet ff in iCal bij je voorkeuren "toon verjaardagskalender" aanzetten. Dan staan ze er wel tussen.
Heb je hier ook een antwoord op:

"Telkens als ik mijn iPhone synchroniseer met mijn iMac, zet hij de agenda over van mijn iMac naar mijn iPhone in plaats van andersom. Aangezien ik afspraken e.d. altijd noteer in mijn iPhone is dit dus vrij irritant. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn iPhone agenda steeds gekopieerd wordt naar mijn iMac, en niet andersom?"

:)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.