marccom schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:11:
[...]
Gaaf interieur al zou ik voor een Mauritiusblauwe buitenkant gaan

Met zilver vind ik het wat minder, al zie je van binnenuit daar weinig van. De donkerblauwe die ik had met licht/geel interieur vond ik erg mooi en warm aandoen.
Wat zijn jullie ervaringen met dealers overigens? Met kopen waren ze al matig geinteresseerd om me te helpen, nu met problemen hoor ik helemaal niks meer ... Nee, we bellen je zsm terug werd me zaterdag verteld.
Vertrouwen in de auto is momenteel 0,0. Ik overweeg om hem weer weg te doen want het blijft feest

ik heb anders goede ervaringen met mijn dealer (pondealer amersfoort)
onder a-selectie garantie , een a4 koppeling gerepareerd / vervangen.
Audi centrum utrecht , wilde er 1300 euro voor hebben. (was kapot gegaan in utrecht en daarheen afgesleept)
ik ging niet akkoord met de kosten en hem naar mijn eigen dealer in amersfoort laten brengen.
die heeft hem onder garantie gerepareerd (6 maanden na aankoop).
Audi centrum utrecht wilde nog wel 300 euro van mij zien , tbv onderzoekskosten.
Pon heeft deze voor mij omlaag gekregen tot 150 euro. (beetje jammer van audi centrum utrecht)
maar die heb ik wel teruggepakt , want ik heb diverse keren "lange proefritjes gemaakt met hun demowagen park. terugkomen om half6 , vond de verkoper niet zo leuk volgens mij , want hij was al klaar om 5 uur. en stond te wachten tot hij weer met de demo naar huis kon.
ben trouwens net van vakantie en daar zag ik deze in een audi expo ruimte
[
Voor 15% gewijzigd door
xdc op 11-07-2008 11:28
]