Ja, mijne is gewoon de 2 liter TDI met 166 Pk.PWM schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:40:
Jij hebt ook snel met de Audi kwaliteit, die ik inmiddels zo goed ken, kennis gemaakt
Op het Audiforum zijn ook wat mensen gestrand met nieuwe A4's en A5's, maar dat zijn allemaal 1.8TFSI's.
Wel een erg mooie auto om te hoor, petje af. Hoop dat je hem snel terugkrijgt, je eigen auto blijft het fijnst.
Verder mag ik er niet over klagen, rijdt enorm fijn, de drive select is ook goed, wel opvallend in economic mode dat hij echt wel economic rijdt idzv : vol gas instampen, en je krijgt wel wat extra gas, maar om "snel" even eentje in te halen zit er niet in. Zet je'm dan weer op dynamic, dan is het een bommetje als je even vol gas zet ( en slurpt ie wel ook goed zen diesel ).
Wel een negatief puntje vindt ik de precies kleine benzinetank. Met men Golf 6 Bluemotion deed ik als ik moeite deed 1200 km op een tank. Voor ik vertrok heb ik volgetankt ( was zo goed als leeg ), en bleek ie maar goed 55 liter te willen slikken. Gevolg was dus dat ie na goed 800 km reeds vroeg voor extra jus. Had toch liever een 70 liter tank ofzo gehad, of klinkt dat nu zo raar ?
-| Hit it i would ! |-