Het Grote Audi-topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 51 Laatste
Acties:
  • 289.505 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:34
Wat ik goed vindt aan de nieuwe A3 is dat het display op een logischere plek zit, en de LEDS bij de bekerhouders is wel gaaf.
Verder vraag ik me af of de bediening van de MMI logisch is, nu moet je neer kijken namelijk om te controleren dat je de goede knoppen gebruikt.

Verder is de styling van de buitenkant iets moderner maar toch heb ik geen spijt van mijn keuze om de "oude" A3 nog te leasen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Altijd afwachten of die leds standaard zijn, kunnen best onderdeel zijn van een verlichtings pakket of een Ambiente uitvoering

Prijzen zijn volgens mij vrij gelijk gebleven.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Mooie auto die nieuwe a3, nog even een jaar wachten op de sportback 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:07

Falcon10

Hit it i would !

Ja, maar die verdomde ronde aircogaten vanbinnen ?
Die vind ik zo walgelijk he op Audi ! Gelukkig enkel op de A3 ( en denk A1 ook ? ).

Ik zit momenteel in spanning te wachten op de levering van men A5.
Normaal vanaaf/morgen, echter is de DIV in Belgie blijkbaar de ganse week met verlof ( vandaag brugdag, morgen 1 mei, en laten we dan maar de rest van de week ook toe doen lijkt het moto :( ), dus geen nummerplaten voor de nieuwe wagen !
Om gek van te worden !

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:24
Vorige week is mijn auto bij de dealer geweest.

Had bij koude dagen en bij natte dagen wat minder optrekkende auto, turbo die wat lag had om duistere reden. Vorig jaar al meegemaakt dat mijn bobine's kapot waren gegaan. Dus nu met de monteur een rondje gereden. En ook die merkte het dat de turbo soms wat laat erin wilde komen. Dus auto uit elkaar, turbo vervangen. Soms ben ik maar blij dat het een leasewagen is.

Overige zaken waren prima in orde. En ook een resonantie in mijn deurpaneel is weer netjes opgelost. Maar ik ben helaas toch wel wat huiverig geworden voor de 1.4TFSI/TSI blokken na het zoveelste euvel wat ik met deze motor heb meegemaakt.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 16:18
Hoeveel KM heeft ie erop staan? Een kapotte turbo is namelijk geen fijne grap als je dat zelf mag betalen. Dat zijn reparaties die dik in de 1000 euro lopen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Gisteren is hij binnen gekomen bij de garage ( stond nog maar half uurtje binnen toen ik aankwam, en het regende op moment van aankomst )

Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/578906_3859244245381_1406666046_3616931_815380718_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/156108_3859240845296_1406666046_3616930_1319829590_n.jpg

Nu nog wachten op nummerplaten etc, de DIV in Belgie is blijkbaar ganse week gesloten :(

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2022
Zo, stoer in het rood! Veel mooier dan al die saaie zwarte die ik hier alleen maar zie rijden. Goed gedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Vette bak, alleen ligt het aan mij of staat hij nogal hoog op zijn poten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mooi hoor. Is dat Misano?

EDIT: Ja dus Falcon10 in "Het Grote Audi-topic Deel 3" :p

Misano is in het echt nog vetter dan op foto's :)
brilsmurfffje schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:27:
Vette bak, alleen ligt het aan mij of staat hij nogal hoog op zijn poten ?
Hij staat nog op transport blokken zo te zien

EDIT:

Is dit een officiele Audi dealer, waar naakt kalenders aan de muur hangen 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 03-05-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
MrFl0ppY schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:49:
Hoeveel KM heeft ie erop staan? Een kapotte turbo is namelijk geen fijne grap als je dat zelf mag betalen. Dat zijn reparaties die dik in de 1000 euro lopen.
60.000km beurt

Dus naar mijn mening veel en veelste vroeg. Maar goed zoals ik al zei ben ik blij dat het een leasewagen is, ook al ben ik er heel zuinig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Ja, is indeed misano rood.
Maar was dus nog maar net binnen van de vrachtwagen gereden, vandaar ook de regen nog helemaal op de wagen.
En ik vind hem inderdaad ook hoog staan, vermoed inderdaad ook nog op de transportblokken, maar heb ik toen niet nagehoord.
Ja, en officiele Audi dealer met die poster :) 't is wel in de werkplaats achterin dat ie staat, omdat ie ook nog eerst gekuist moest worden etc, normaal mogen de klanten daar niet komen. Als de wagens klaargemaakt staan, heeft men ze in een aparte hal, zonder leuke posters tegen de muur ;) Maar mocht er zelf wel even binnen, ken de baas van de garage goed.

In elk geval deprimerend momenteel : de DIV is dus maandag pas open, normaal krijgt men dan tevens op de garage de inschrijvingspapieren, en dan kan men hem maandag normaal nog inschrijven, en zou dinsdag of woensdag de platen op de garage zijn en kan ik hem donderdag ophalen ..... om de dag erop naar Worthersee te vertrekken.
Eigenlijk niet zo happy mee, wagen nog niet gewoon, niet ingereden.
Normaal had ik hem al op 1 mei moeten hebben, wetende dat hij reeds 1,5 maad bij D'Ieteren op de parking stond krijg je daar wel wat horentjes van, zeker als je bedenkt dat de kans er ook nog inzit dat je donderdag een inloopwagen misschien in de plek krijgt omdat de DIV ofzo moeilijk zou doen/traag werkt aangezien ze al een week plat gelegen hebben :|

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Heb sinds deze week een Audi A1 van de zaak. Tis volgens mij maar het instapmotortje wat er in ligt (1.2), maar ik vind 'm best vlot nog eigenlijk :) Rijd prima, en hij is lang zo klein niet als ik verwacht had :)

Vind het nog steeds geen mooie auto (achterkant met name), maar ik red me hier voorlopig wel mee denk ik zo. Vandaag gemiddeld 5,3l /100 gereden over zo'n 300km. Zowaar bijna wat audi zelf op geeft, niet gek :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:19
Falcon10 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:54:
Ja, is indeed misano rood.
Maar was dus nog maar net binnen van de vrachtwagen gereden, vandaar ook de regen nog helemaal op de wagen.
En ik vind hem inderdaad ook hoog staan, vermoed inderdaad ook nog op de transportblokken, maar heb ik toen niet nagehoord.
Ja, en officiele Audi dealer met die poster :) 't is wel in de werkplaats achterin dat ie staat, omdat ie ook nog eerst gekuist moest worden etc, normaal mogen de klanten daar niet komen. Als de wagens klaargemaakt staan, heeft men ze in een aparte hal, zonder leuke posters tegen de muur ;) Maar mocht er zelf wel even binnen, ken de baas van de garage goed.

In elk geval deprimerend momenteel : de DIV is dus maandag pas open, normaal krijgt men dan tevens op de garage de inschrijvingspapieren, en dan kan men hem maandag normaal nog inschrijven, en zou dinsdag of woensdag de platen op de garage zijn en kan ik hem donderdag ophalen ..... om de dag erop naar Worthersee te vertrekken.
Eigenlijk niet zo happy mee, wagen nog niet gewoon, niet ingereden.
Normaal had ik hem al op 1 mei moeten hebben, wetende dat hij reeds 1,5 maad bij D'Ieteren op de parking stond krijg je daar wel wat horentjes van, zeker als je bedenkt dat de kans er ook nog inzit dat je donderdag een inloopwagen misschien in de plek krijgt omdat de DIV ofzo moeilijk zou doen/traag werkt aangezien ze al een week plat gelegen hebben :|
M'n zus heeft onlangs een wagen ingeschreven. Maandag ingeschreven, dinsdag de platen geleverd dus het kan wel snel gaan (dit was zelfs niet de express zending)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:27
BM schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:57:
Heb sinds deze week een Audi A1 van de zaak. Tis volgens mij maar het instapmotortje wat er in ligt (1.2), maar ik vind 'm best vlot nog eigenlijk :) Rijd prima, en hij is lang zo klein niet als ik verwacht had :)

Vind het nog steeds geen mooie auto (achterkant met name), maar ik red me hier voorlopig wel mee denk ik zo. Vandaag gemiddeld 5,3l /100 gereden over zo'n 300km. Zowaar bijna wat audi zelf op geeft, niet gek :p
De A1 heeft inderdaad een hoop pit. Ik vond de wegligging ook verbazend goed voor zo'n lichte/kleine auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Noxa schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:00:
[...]

De A1 heeft inderdaad een hoop pit. Ik vond de wegligging ook verbazend goed voor zo'n lichte/kleine auto!
Heb alleen nog niet echt een lekkere zitpositie gevonden. Ik zit mijn rechterbeen meestal tegen het dashboard aan, maar daar zit hier een soort ribbel in die niet echt prettig zit.
Tevens heb ik (maar dat heb ik in heel veel autos) de grootste moeite om de verkeerslichten goed te kunnen zien. Als ik vooraan sta en een meter voor de stopstreep sta zie ik 0,0 meer van de lampen... ik kijk dan vol tegen het dak aan :p Stoel staat al op laagste stand, en verder naar voren is niet echt een optie :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Sinds 1.5 week in het bezit van mijn nieuwe A3 2.0 TDI 140PK Sportback .

Een paar dingen vielen me alleen wel op:
* Ik heb de Radio DVD Navi en die is toch wel erg kieskeurig met mp3 muziek.
* DVD Mp3 is niet ondersteund
* Ik ben 1.90m en de stoel in mijn normale positie dan stoot ik mijn hoofd tegen het dak, was in Golf6 niet.
* Motor is een beul en doet zijn werk prima :)
* Ik heb totaal geen last van het sportonderstel en vindt het juist erg fijn en niet te stug.
* Getinte ramen vanaf B-stijl lijken toch wel meer getint als op mijn oude Golf6.
* Spiegels klappen niet automatisch op de sleutel in, maar dit was bij Golf6 ook al. Zeer hinderlijk voor dat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
GeeMoney schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:14:
Sinds 1.5 week in het bezit van mijn nieuwe A3 2.0 TDI 140PK Sportback .

Een paar dingen vielen me alleen wel op:
* Ik heb de Radio DVD Navi en die is toch wel erg kieskeurig met mp3 muziek.
* DVD Mp3 is niet ondersteund
* Ik ben 1.90m en de stoel in mijn normale positie dan stoot ik mijn hoofd tegen het dak, was in Golf6 niet.
* Motor is een beul en doet zijn werk prima :)
* Ik heb totaal geen last van het sportonderstel en vindt het juist erg fijn en niet te stug.
* Getinte ramen vanaf B-stijl lijken toch wel meer getint als op mijn oude Golf6.
* Spiegels klappen niet automatisch op de sleutel in, maar dit was bij Golf6 ook al. Zeer hinderlijk voor dat geld
punt 1: kieskeurig met ID-TAGS en karakters qua naamgeving. Je kan beter mp3's omzetten naar 01.mp3 etc. Dan werkt het vaak beter.
punt 2: correct, maar waarom zou je het willen als er 2x SD kaartje in kan van 16GB?
punt 3: Ik ben 1,94 en geen last, hoe hoog staat je stoel? Zet die eens op laagste stand.

Rest van de punten niks mis mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Over een klein jaartje willen mijn vriendin en ik een "nieuwe" auto kopen. We hebben nu een Citroen C1 (althans het ding is van haar) en die is veel te klein. Letterlijk en figuurlijk, zij rijdt er in want ik pas domweg niet achter het stuur. (Ik ben 2.05) Haar ouders wonen op bijna 2 uur rijden en dat is een flinke zit in een klein lawaaiig autootje. We zijn dus op zoek naar een andere auto. Zij wil graag een Volvo V50, veel te groot. Het duurt zeker nog 6 jaar voordat we kinderen beginnen en een hond komt er ook niet ;) Ik wilde meer een Polo BM maar daar pas ik ook niet helemaal in kwam ik achter na een lift van een collega.

Nu zit ik meer te denken aan de leuke 2e hands Audi TT. Niet de allernieuwste uiteraard maar eentje uit 2002-2003 die rond de 100.000 kilometer heeft gelopen. Nu heb ik een aantal vragen hierover. Is dit een verstandige keus? Heb je na 10 jaar veel onderhoudskosten? Pas ik er überhaupt in met mijn 2.05?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Wicked-Game schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:31:
[...]

punt 1: kieskeurig met ID-TAGS en karakters qua naamgeving. Je kan beter mp3's omzetten naar 01.mp3 etc. Dan werkt het vaak beter.
punt 2: correct, maar waarom zou je het willen als er 2x SD kaartje in kan van 16GB?
punt 3: Ik ben 1,94 en geen last, hoe hoog staat je stoel? Zet die eens op laagste stand.

Rest van de punten niks mis mee ;)
Op aantal en type karakters viel hij inderdaad, uiteindelijk opgelost maar op mijn oude RNS510 kon je alles neergooien en wordt zonder pardon geaccepteerd.
DVD Mp3 is toch wel handig als iemand even ee nmiddag mee rijdt en zijn eigen muziek meeneemt maar geen SD kaartje heeft :) Is overkomenlijk dat wel, maar toch zo'n geavanceerd systeem ....
Stoel staat al op de laagste stand, ik heb wel de sportstoelen ik weet niet of dat wat uitmaakt?

Verder qua besturing etc. van navi vind ik de RNS510 toch wel heer en meester hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Vorige week uitnodiging ontvangen van de Audi dealer om de nieuwe A3 te komen bekijken op 12 mei. Ik kan helaas niet maar omdat het toch nog slechts om een 3-deurs versie gaat heeft het niet echt mijn interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 16:02
Loev schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:32:
Over een klein jaartje willen mijn vriendin en ik een "nieuwe" auto kopen. We hebben nu een Citroen C1 (althans het ding is van haar) en die is veel te klein. Letterlijk en figuurlijk, zij rijdt er in want ik pas domweg niet achter het stuur. (Ik ben 2.05) Haar ouders wonen op bijna 2 uur rijden en dat is een flinke zit in een klein lawaaiig autootje. We zijn dus op zoek naar een andere auto. Zij wil graag een Volvo V50, veel te groot. Het duurt zeker nog 6 jaar voordat we kinderen beginnen en een hond komt er ook niet ;) Ik wilde meer een Polo BM maar daar pas ik ook niet helemaal in kwam ik achter na een lift van een collega.

Nu zit ik meer te denken aan de leuke 2e hands Audi TT. Niet de allernieuwste uiteraard maar eentje uit 2002-2003 die rond de 100.000 kilometer heeft gelopen. Nu heb ik een aantal vragen hierover. Is dit een verstandige keus? Heb je na 10 jaar veel onderhoudskosten? Pas ik er überhaupt in met mijn 2.05?
Mijn buurman heeft het 1e model en ik zit met mijn 1.93 hinderlijk tegen de middenconsole. Ik zou zeggen, zoek er één bij jou in de buurt en doe een proefritje? :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
GeeMoney schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:35:
[...]

Op aantal en type karakters viel hij inderdaad, uiteindelijk opgelost maar op mijn oude RNS510 kon je alles neergooien en wordt zonder pardon geaccepteerd.
DVD Mp3 is toch wel handig als iemand even ee nmiddag mee rijdt en zijn eigen muziek meeneemt maar geen SD kaartje heeft :) Is overkomenlijk dat wel, maar toch zo'n geavanceerd systeem ....
Stoel staat al op de laagste stand, ik heb wel de sportstoelen ik weet niet of dat wat uitmaakt?

Verder qua besturing etc. van navi vind ik de RNS510 toch wel heer en meester hoor...
Vergeet niet dat de RNS-E toch wel een wat verouderd systeem is. De RNS510 was er nog niet eens toen de RNS-E er al wel was. Dus vrij logisch dat de RNS-510 meer mogelijkheden heeft. Dat audi zo lang het systeem heeft vastgehouden heb ik ook altijd wel vreemd gevonden. Maar goed voor de meeste doeleinden voldoet het systeem prima.

Heb ook de sportstoelen in mijn SB en nergens last van. Misschien staat je rugleuning ook rechter als die van mij. Maar zelfs dan kom ik nog niet met mijn kop tegen het dak. Dus opvallend vind ik het wel.
Loev schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:32:

Audi TT is een leuke wagen, maar kosten technisch wel even wat anders dan een Polo BM of een Citroen C1. Heb toen der tijd voor mijn zusje er 1 bekeken in duitsland met alles erop en eraan, maar viel uiteindelijk af vanwege de hogere onderhoudskosten tegenover een middenklasser (in dit geval een Astra GTC). Dit komt mede doordat er alleen maar turbo motoren in de Audi's zitten.

Qua lengte vind ik het lastig te zeggen, ben 1,94 en vond dat net gaan. Zou een keer proefrijden en ervaren. Altijd het beste advies uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Wicked-Game schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:06:

Audi TT is een leuke wagen, maar kosten technisch wel even wat anders dan een Polo BM of een Citroen C1. Heb toen der tijd voor mijn zusje er 1 bekeken in duitsland met alles erop en eraan, maar viel uiteindelijk af vanwege de hogere onderhoudskosten tegenover een middenklasser (in dit geval een Astra GTC). Dit komt mede doordat er alleen maar turbo motoren in de Audi's zitten.

Qua lengte vind ik het lastig te zeggen, ben 1,94 en vond dat net gaan. Zou een keer proefrijden en ervaren. Altijd het beste advies uiteraard.
Het logisch dat de kosten hoger zijn :) Ze heeft C1 gekocht voordat ze mij leerde kennen en nu we samen zijn kunnen we wat mooiers (en duurder) permitteren. Ik wil geen V50, ik ben nog geen 40+ (29 nu) Ik wil nu eerst iets sportiefs en een tikkeltje uniek rijden. Want zo vaak zie je geen TT rijden.

Heb ook al gekeken naar A5 uit 2007 :9~ _/-\o_ Maar die beginnen bij 20.000,- :(

[ Voor 4% gewijzigd door Loev op 07-05-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Loev schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:25:
[...]

Het logisch dat de kosten hoger zijn :) Ze heeft C1 gekocht voordat ze mij leerde kennen en nu we samen zijn kunnen we wat mooiers (en duurder) permitteren. Ik wil geen V50, ik ben nog geen 40+ (29 nu) Ik wil nu eerst iets sportiefs en een tikkeltje uniek rijden. Want zo vaak zie je geen TT rijden.
Er zijn er aardig wat verkocht in NL ;)

Vergis je niet in de sportiviteit van de TT, zo sportief is hij namelijk echt niet. Een Z4 is veel sportiever, maar ook een SLK is meer sportwagen. De meeste in NL verkochte TT's hebben ook nog eens voorwielaandrijving.

De TT is ook een beetje een vrouwenauto. Als jou dat niet uitmaakt, zou je bijvoorbeeld ook naar een MX-5 kunnen kijken, die rijd wel lekker sportief :)

EDIT: Overigens maakt de TT gebruik van VW's 4Motion, niet van het originele Audi Quattro.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 07-05-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Persoonlijk vind ik de TT geen vrouwenauto, oké misschien de cabrio maar die wil ik toch niet. De SLK is echt een vrouwenauto, Z4 is ook erg mooi en niet eens zo heel duur qua aanschaf. Budget zal rond de 10.000 liggen. We hebben nog even bedenk tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 16:18
Kijk voor dit soort auto's ook zeker eens bij de oosterburen. Heb je vaak veel meer keus voor je geld en heb je vaker ook een jonger model/zwaardere motor voor hetzelfde geld.

En ja de TT is een vrouwenauto! :P

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
En winnaar van meerdere "Gay car of the Year" verkiezingen, het is dus wetenschappelijk onderbouwt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

GeeMoney schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:35:
.
Blijf het vreemd vinden... ik heb een vorig model SB met ambition stoelen en daar pas ik met 1,96 gemakkelijk in, volgens mij zit er nog minimaal 10cm boven mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
PWM schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:12:
En winnaar van meerdere "Gay car of the Year" verkiezingen, het is dus wetenschappelijk onderbouwt :p
Noes! :P Daar kan niemand tegen op, helaas geen TT dus ;) Maar de huidige nieuwe TT is echt geen vrouwenauto vind ik.
Afbeeldingslocatie: http://www.animaatjes.nl/wallpapers/auto/audi-tt/wallpaper_audi-tt_animaatjes-28.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Loev op 07-05-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Loev schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:18:
[...]

Noes! :P Daar kan niemand tegen op, helaas geen TT dus ;) Maar de huidige nieuwe TT is echt geen vrouwenauto vind ik.
[afbeelding]
Das dan ook een TT RS .... ga je zelfs niet met 40K eurotjes aan toe komen.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Honda S2000 :9

+geen vrouwen auto
+sportief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Het nieuwe model TT vindt ik sowiezo geen vrouwenauto meer, vorige model moa enigsinds een vrouwenauto... maar nog net niet zo'n vrouwenauto als de MX3

Maar een TT met een paar goeie velgen is best een mooie auto, en ik ben het er wel mee eens dat je ze niet zoveel ziet rijden... als jij het mooi vindt zou ik gewoon eens rondkijken.

zoeits is bv best leuk: http://link.marktplaats.nl/551746526

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 07-05-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
brilsmurfffje schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:29:

+geen vrouwen auto
+sportief
10K? ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07

+geen vrouwen auto
+sportief
Gaat iedergeval even langzaam als een boodschappen auto..

Nieuwe TT is wel een stuk mannelijker. Bij de Z4 is het juist andersom. De oude is mannelijker dan de nieuwe.

[ Voor 20% gewijzigd door KappeNou op 07-05-2012 16:06 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Vraagje: als je als accessoire de iPod kabel koopt voor de nieuwe MMI systemen, moet je die ook zelf ergens inbouwen of zo of moet je die simpelweg in het front ergens inpluggen?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
KappeNou schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:05:
[...]

Gaat iedergeval even langzaam als een boodschappen auto..
Meen je dat nou? Een S2000 rijd rondjes om de 225pk Quattro TT (en ook de 3.2 overigens). De S2000 maakt het zelfs de Porsche Boxer erg moeilijk in vergelijkende tests van de echte auto media als Car & Driver.

De S2000 is wel meer hardcore dan een TT, wil je gewoon lekker cruisen, dan is het wellicht niet de juiste keus. Wil je hard en sportief, dan wel een S2000.

EDIT: Overigens is het interieur van de S2000 wel enorm out-dated.

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 07-05-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

+geen vrouwen auto
+sportief
Echt wel :P

Afbeeldingslocatie: http://px6.streetfire.net/0001/38/72/1328327_600.jpg

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Chief-XL schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:24:
Vraagje: als je als accessoire de iPod kabel koopt voor de nieuwe MMI systemen, moet je die ook zelf ergens inbouwen of zo of moet je die simpelweg in het front ergens inpluggen?
Je moet een AMI (Audi Music Interface) hebben. Kan dus niet standaard ergens ingeplugd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
ah, goed om te weten. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
PWM schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:27:
[...]

Meen je dat nou? Een S2000 rijd rondjes om de 225pk Quattro TT (en ook de 3.2 overigens). De S2000 maakt het zelfs de Porsche Boxer erg moeilijk in vergelijkende tests van de echte auto media als Car & Driver.

De S2000 is wel meer hardcore dan een TT, wil je gewoon lekker cruisen, dan is het wellicht niet de juiste keus. Wil je hard en sportief, dan wel een S2000.

EDIT: Overigens is het interieur van de S2000 wel enorm out-dated.
Ja misschien in de rondjes wel. Maar als daily niet.
Ik heb in 2 S2000's gereden. Waren beide niet spannend. Gaat wel leuk door de bochtjes, maar best traag voor zo'n auto. Chip in je 225pk TT en vergeet het maar.
Jammer dat ze daar nooit een dikker blok in hebben gelepeld ;)
Boxer moet je ook in de S uitvoering hebben. Daar kan de S2000 imo niet tegenop.

Als ik in die klasse wat ouders zou moeten nemen zou ik denk ik voor de 3.0 Z4 gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door KappeNou op 07-05-2012 17:30 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
KappeNou schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:29:
[...]

Ik heb in 2 S2000's gereden. Waren beide niet spannend. Gaat wel leuk door de bochtjes, maar best traag voor zo'n auto. Chip in je 225pk TT en vergeet het maar.
Hoe heb je hem gereden ;) Het ding gaat tot 8800rpm, en laat daarbij iedereen achter. Als je hem rijd als een normale auto en schakelt op 6000rpm schiet hij niet zo op.

Anyway, ik zou eerder een Audi A4 Cabrio kopen dan een TT Coupe. Met mooie 3.0 V6 en je hebt een leuke rij auto (niet sportief, wel cruisen):

Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.com/kopen/f/16/EUpmk3SfHJpbabqdb8qVOg==.jpg

11k

Wil iemand perse sportief, dan is de TT sowieso een matige optie.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 07-05-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
PWM schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:13:
[...]
Als je hem rijd als een normale auto en schakelt op 6000rpm ....
WTF..schakelen op 6000rpm vind je normaal? Als iedereen zo een rijstijl zou aanhouden dan was de wereldvoorraad olie al lang opgeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
synthdood schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:32:
[...]

WTF..schakelen op 6000rpm vind je normaal? Als iedereen zo een rijstijl zou aanhouden dan was de wereldvoorraad olie al lang opgeweest.
Ik vermoed dat PWM bedoelde dat, wanneer je "sportief" optrekt met een normale auto je schakelt aan 6000 rpm maar dat je bij de S2000 met de wankelmotor kan optrekken tot 8800 rpm. Doe je dit niet, haal je geen voordeel uit de wankelmotor en zal je dus ook "traag" gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
synthdood schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:32:
[...]

Ik schakel meestal bij 2500rpm ;)

Het is wat mijn buurman hierboven zegt. Wil je maximaal rijden, dan schakel je bij een normale benzine auto bij 5500rpm-6000rpm. Doe je dat bij de Honda, dan blijf je stilstaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Daar is hij weer :9 .....De a4 cabrio.... O+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
misterdoom schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:44:
[...]

Ik vermoed dat PWM bedoelde dat, wanneer je "sportief" optrekt met een normale auto je schakelt aan 6000 rpm maar dat je bij de S2000 met de wankelmotor kan optrekken tot 8800 rpm. Doe je dit niet, haal je geen voordeel uit de wankelmotor en zal je dus ook "traag" gaan.
Wankelmotor??

S2000 is een VTEC en wat voor 1, tuning potentieel ligt veel hoger dan de geblazen blokken van VAG. Fabriekstandaard loopt de VTEC tot 9000rpm en is het een motor welke je goed op toeren moet houden, maar als je dat doet is het wel een kanon op wielen. Voor cruisen vind ik het wat minder geschikt.

Toch wat zenuwachtige blokken die VTEC's maar als hardcore wagen wel echt top! Goed nu back 2 audi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
* PWM had het wankel stukje even gemist is misterdooms post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:49

Sick Nick

Drop the top!

De S2000 rijd als je bij 6000 rpm al schakelt ongeveer hetzelfde als een normale 2 liter 150 pk die je bij in de Golf 2.0 FSI kon krijgen. Dan is ie idd traag als stront, je moet m echt helemaal doorhalen om snel te zijn. Ook snel inhalen op de snelweg is dus flink terugschakelen en dan toeren janken. Oud collega van me heeft er een, als we allebei dezelfde snelheid reden, zeg 100 in z'n 5, en dan allebei gas geven liet ik m ver achter in de SLK. Zat ie in de juiste versnelling was ie iets sneller maar niet echt bijzonder veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Neem de A4 dan wel in het rood:

Afbeeldingslocatie: http://pic2.autoscout24.net/images/866/622/0213622866001.jpg?1bd3978def2d2180b1f05c66b47b9f19

een van de mooiste Audi modellen van de laatse 20 jaar, damn wat is deze tijdloos
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=213622866

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
PWM schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:13:
[...]

Hoe heb je hem gereden ;) Het ding gaat tot 8800rpm, en laat daarbij iedereen achter. Als je hem rijd als een normale auto en schakelt op 6000rpm schiet hij niet zo op.

Anyway, ik zou eerder een Audi A4 Cabrio kopen dan een TT Coupe. Met mooie 3.0 V6 en je hebt een leuke rij auto (niet sportief, wel cruisen):

[afbeelding]

11k

Wil iemand perse sportief, dan is de TT sowieso een matige optie.
Tuurlijk, gewoon max toeren. Als nog gaan ze niet hard. Wordt door al die gechipte 1.8T's en 2.0T's eruit gereden. Helaas gewoon geen snelle auto. Misschien net wat je gewend bent, maar ik vond het sloom..
Ik heb me echt geïrriteerd. Toevallig kwam ik die dag allemaal hot hatches tegen, welke allemaal sneller waren.. Leon cupra, golf R enzo.. Je zit in een "sport auto"

Ja A4 cabrio is beter ;)

[ Voor 11% gewijzigd door KappeNou op 07-05-2012 20:45 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nah kvin die blauwe van hierboven mooier,

Magoed snap niet hoe we van TT op a4 cabrio komen, totaal andere auto en helemaal geen sportieve auto meer en Loev zoekt juist geen cabrio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Wicked-Game schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:46:
[...]

Wankelmotor??

S2000 is een VTEC en wat voor 1, tuning potentieel ligt veel hoger dan de geblazen blokken van VAG. Fabriekstandaard loopt de VTEC tot 9000rpm en is het een motor welke je goed op toeren moet houden, maar als je dat doet is het wel een kanon op wielen. Voor cruisen vind ik het wat minder geschikt.

Toch wat zenuwachtige blokken die VTEC's maar als hardcore wagen wel echt top! Goed nu back 2 audi :D
* Death1ord voelt zich eventjes een idioot :p

Tja, met m'n slaapkop heb ik eventjes Mazda met Honda door elkaar gehaald :+
Ik bedoelde wel degelijk een VTEC blok die leuk worden boven de 6k rmp maar saai blijven eronder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
;)

Afbeeldingslocatie: http://i188.photobucket.com/albums/z164/paystein/vtak.gif

[ Voor 37% gewijzigd door KappeNou op 07-05-2012 23:11 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Chaoss schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:53:
[...]

Nah kvin die blauwe van hierboven mooier,

Magoed snap niet hoe we van TT op a4 cabrio komen, totaal andere auto en helemaal geen sportieve auto meer en Loev zoekt juist geen cabrio.
haha dank allemaal. Ik vind de A4 een mooie auto maar de A4 cabrio is echt een vrouwenauto. Ik ga binnenkort een proefrit maken in een TT en dan zien we wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

valt wel mee toch :+

Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2007/Audi_A4_tuning_matt_demetria1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Afbeeldingslocatie: http://webpages.charter.net/n.garner/graph_hptqvtec.jpg

Ja, die sprong bij 6000 rpm is by design.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Om even bij Audi te blijven, de RS4 prijslijst is bekend:

Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2012/audi_RS4.jpg

Prijs is 110.000,-. De vraag is nu, of dat nu wel een goede prijs is. Voor 10k minder, rijd je in een nieuwe S6. Minder bruut, dat zeker, maar toch hetzelfde vermogen en ook nog eens even snel.

Dan rijd je in een auto die helemaal up to date is, i.p.v. een auto die inmiddels op een aantal fronten verouderd is t.o.v. van de A6 (materiaal keuze, afwerking en bijvoorbeeld multimedia staat op veel hoger plan).

Hoewel de RS4 heel vet en mooi is, zou ik denk ik in de S6 stappen.

Afbeeldingslocatie: http://www.racingover.com/wp-content/uploads/2012/01/2012-Audi-S6-Interior-View-550x366.jpg
Afbeeldingslocatie: http://freecarmodel2011.info/wp-content/uploads/2012/03/2012-audi-s4-interior-1-7.jpg

Allebei mooi, maar zeker als je in de A6 zit zie je grote verschillen.

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 08-05-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/gallery/0_Reviews/Audi/S4_2012/Audi_S4_rijtest-1017.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/gallery/0_Tuners/B-B/Audi_A6_30TDI/Audi%20A6%203.0BiTDI%20038BD.jpeg

Uiteraard is de A6 een niveau hoger en vooral nieuwer dan de A4, maar veel componenten zijn exact gelijk:
stuur, knoppen voor lampen, mistlampen, displaydimmer, handrem, hendels achter het stuur, volume, pook, MMI knippen (iets andere finish), stoelverwarming en dat rijtje, asbakklep, toerenteller, odometer, etc. etc.

Na in beiden gezeten te hebben krijg je ook een behoorlijk gevoel van gewenning. :)

[ Voor 8% gewijzigd door wimpie op 08-05-2012 17:50 ]

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

In de vooravond bevestiging gekrege : donderdag mag ik men schat gaan ophalen, om er dan vrijdag mee naar Worthersee op vakantie te gaan ! :)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
PWM schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:50:
Om even bij Audi te blijven, de RS4 prijslijst is bekend:

[afbeelding]

Prijs is 110.000,-. De vraag is nu, of dat nu wel een goede prijs is. Voor 10k minder, rijd je in een nieuwe S6. Minder bruut, dat zeker, maar toch hetzelfde vermogen en ook nog eens even snel.

Dan rijd je in een auto die helemaal up to date is, i.p.v. een auto die inmiddels op een aantal fronten verouderd is t.o.v. van de A6 (materiaal keuze, afwerking en bijvoorbeeld multimedia staat op veel hoger plan).

Hoewel de RS4 heel vet en mooi is, zou ik denk ik in de S6 stappen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Allebei mooi, maar zeker als je in de A6 zit zie je grote verschillen.
Zaterdag probeer ik een ritje in een S6 uit 2006 te regelen, welke bijna hetzelfde dash als jouw voorbeeld heeft, om even de tijdlijn aan te geven. :)

Verder...V10 power! :) >:)

[ Voor 4% gewijzigd door KillaZ op 08-05-2012 22:40 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Gisteren bij de Audi A3 On Tour show geweest en op de plaatjes vond ik de nieuwe A3 maar zo zo... maar in het echt is het toch best een volwassen auto geworden. De strakkere lijnen doen hem goed, en man man wat in het interieur er op vooruit gegaan tegenover de oude audi A3.

Nu is de variant van de Audi A3 die op de show staat wel een full option showmodel met een cataloguswaarde van dik 50.000 euro... Dat is misschien wel het enige minpuntje, de prijs... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
Wicked-Game schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:47:
en man man wat in het interieur er op vooruit gegaan tegenover de oude audi A3.
En dan is het interieur van de oude A3 ook al niet slecht! Elke keer als ik in een andere auto heb gezeten is het een verademing als ik weer in m'n eigen Sportback klim 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Gisteraaf dus de nieuwe wagen gaan ophalen :

Afbeeldingslocatie: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561191_3943989803967_1406666046_3640470_1945557841_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/306194_3943990363981_1406666046_3640471_355013561_n.jpg

Wel even aanpassen van een Golf 6 naar deze jongen : ietsie breder toch, langer, zit lager, maar oh wat rijdt ie leuk ! En dan heel de MMI interface voor de GPS en telefoonkoppeling. Oh zo'n leuk speelgoed.
Had beetje bang dat de kleur er niet helemaal goed ging bij staan, en dat ie te hoog ging liggen, maar hij ligt net goed, kon niet beter.

Nu straks dus rechtstreeks naar Worthersee ! :)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Welke motor heb je erin? Bij de A4 zit nu toch bij alle motoren (behalve 120pk) de pijpjes links en rechts?

Mooie kleur :) Goed combo met velgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 16:05
Het is toch een A5 Sportback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
synthdood schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:31:
[...]

En dan is het interieur van de oude A3 ook al niet slecht! Elke keer als ik in een andere auto heb gezeten is het een verademing als ik weer in m'n eigen Sportback klim 8)
Haha, dat herken ik ook wel met mijn Sportback. Maar zat dan gisteren even in de nieuwe en het is zeker een verbetering weer. Mooie materialen en goed afgewerkt. Navigatie kan mij ook wel bekoren in de nieuwe.
Falcon10 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:32:
Gisteraaf dus de nieuwe wagen gaan ophalen :

[afbeelding]

[afbeelding]

Wel even aanpassen van een Golf 6 naar deze jongen : ietsie breder toch, langer, zit lager, maar oh wat rijdt ie leuk ! En dan heel de MMI interface voor de GPS en telefoonkoppeling. Oh zo'n leuk speelgoed.
Had beetje bang dat de kleur er niet helemaal goed ging bij staan, en dat ie te hoog ging liggen, maar hij ligt net goed, kon niet beter.

Nu straks dus rechtstreeks naar Worthersee ! :)
Geweldige mooie wagen! Ook een hele aparte kleur, hou wel van de aparte kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Zeker, maar de A4 en A5 delen 99,87% van de onderdelen met elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

euh A7sb toch? maar eerlijk gezegt heb ik serieus moeite om de A5sb en A7sb te onderscheiden... sowieso lijken de audi modellen van de laatste jaren steeds meer op elkaar... nog even en je kunt een A8 niet meer van een A4 onderscheiden :X

kleur vindt ik imho wat minder, kben niet zo vna het rood, maar die velgen zijn idd erg mooi de dealer hier heeft 3 audi's in het Daytonagrijs met deze velgen er onder... dat staat echt nice :9~

Afbeeldingslocatie: http://images1.doorlinkenvoorraad.nl/s1332940015/4209193-2-2-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

PWM schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:02:
Welke motor heb je erin? Bij de A4 zit nu toch bij alle motoren (behalve 120pk) de pijpjes links en rechts?

Mooie kleur :) Goed combo met velgen ook.
Nope. Bij de diesel zijn de 120/136/143 alleen pijpjes links Daarna links en rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Chaoss schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:39:
[...]

euh A7sb toch? maar eerlijk gezegt heb ik serieus moeite om de A5sb en A7sb te onderscheiden... sowieso lijken de audi modellen van de laatste jaren steeds meer op elkaar... nog even en je kunt een A8 niet meer van een A4 onderscheiden :X
De A7 heeft een wat meer platgeslagen achterkant, de lijnen lopen daar ook wat meer naar beneden gericht ipv omhoog bij de A5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Motor is de 2 liter TDI met 177 pk.
Spijtig genoeg inderdaad, met de pijpjes enkel links. Vanaf de 3.0 liter heb je de pijpjes links en rechts.
En inderdaad, A5 Sportback. A7 is ietsie boven het budget ;)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Deze kleur vind ik dan wel erg geslaagd ipv het saaie lavagrijs, daytonagrijs, muurgrijs, asfastgrijs, nachtgrijs, asgrijs of een andere kleur in 100 varianten.

Nee, dan liever een rode of de blauwe van PWM

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Auto is helemaal gepoetst. Sta ik net boodschappen in te laden, komt er iemand langs "vette bak man".

Karretje wegbrengen, kom ik terug, staat er een oudere man bij mijn auto. "Mooie auto hoor".

Dat maakt de dag weer goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

PWM schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:06:
Auto is helemaal gepoetst. Sta ik net boodschappen in te laden, komt er iemand langs "vette bak man".

Karretje wegbrengen, kom ik terug, staat er een oudere man bij mijn auto. "Mooie auto hoor".

Herkenbaar. Of gewoon parkeren en dan kijken hoe iedereen die erlangs loopt ernaar kijkt. Price-Less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Laatst online: 15-09 13:07
Haha ja dat ken ik. Ik ging laatst met mijn vriendin en zoontje naar het strand en parkeerde daar naast een ouder echtpaar (ik schat 65-70). Terwijl mijn vriendin mijn zoontje in de kinderwagen aan het overtakelen was zegt die oudere mevrouw ineens 'Zoo, mooie auto hoor! Daar val je wel mee op'. Ik was echt flabbergasted...
Ik rijdt overigens een Ibis witte A4 Avant S-Line uit 2008, en hij was niet eens gepoetst. :Y)

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Eerlijk is eerlijk, ik heb veel auto's gereden, en meestal de mooie aangeklede versies, maar dit is de eerste auto waarbij ik het heb.

Nou moet ik ook zeggen dat het verschil tussen een dikke A4 (S-line, goeie velgen, kleur, Xenon) en een standaard A4 ook wel erg groot is, groter dan bij veel andere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tylen schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:14:
[...]

Herkenbaar. Of gewoon parkeren en dan kijken hoe iedereen die erlangs loopt ernaar kijkt. Price-Less.
Ze denken dan vast "zal wel niet zijn eigen auto zijn"

En in jouw geval is dat dan nog correct ook.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
PWM schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:21:
Eerlijk is eerlijk, ik heb veel auto's gereden, en meestal de mooie aangeklede versies, maar dit is de eerste auto waarbij ik het heb.

Nou moet ik ook zeggen dat het verschil tussen een dikke A4 (S-line, goeie velgen, kleur, Xenon) en een standaard A4 ook wel erg groot is, groter dan bij veel andere merken.
Dat verschil heb je bij de 3 serie ook wel erg.
Ik zag laatst een dik aangeklede (ik denk 320i) met M-pakket bumpers, grote OEM velgen etc. Dan kijk je er wel even naar om. Maar een standaard 3 serie hoe ze er normaal bij rijden zie je niet eens. Meest saaie auto in ze klasse.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Gunner schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:39:
[...]

Ik heb het andersom wel gehad, dat mensen zeiden: dat is vast een leaseauto.

Maar dat was het niet :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Gunner schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:39:
[...]

Klopt, privé had ik waarschijnlijk een A5 gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

KappeNou schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:29:
[...]

Jammer dat ze daar nooit een dikker blok in hebben gelepeld ;)
Boxer moet je ook in de S uitvoering hebben. Daar kan de S2000 imo niet tegenop.

Als ik in die klasse wat ouders zou moeten nemen zou ik denk ik voor de 3.0 Z4 gaan.
In een S2000 moet je serieus werken wil je vooruit komen. Dat is ook part of the fun imo. In een auto met meer inhoud (Z4 3.0 b.v.) ga je ongeveer net zo hard maar maakt het minder uit of je in de juiste versnelling zit.Ik heb overigens vaker tegen GTI's gereden en er was er geeneen die me bijhield. Je bent natuurlijk niet extreem veel sneller (0-100 tijd is zo'n 0,6 sec sneller in een S2000). Ook geregeld naast oudere 911's gereden en een paar Ferrari's (308 / 328) die je gewoon bij kunt houden :).

Een S2000 moet je gewoon als auto voor erbij hebben, want als daily driver is het geen ideale auto imo. Ik blijf het jammer vinden dat we de S2000 niet meer hebben, want fun heb je zeker.
De R8 verzacht de pijn natuurlijk wel wat ;).

Volgende week een paar dagen touren in Duitsland met de R8 8).

[ Voor 49% gewijzigd door Tortelli op 15-05-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Heb mijn A5 Sportback Pro S Line ook opgehaald. Idd, de 2 uitlaatpijpen van de de rode A5 SB is opvallend. Bij de SB heb je normaliter links en rechts een pijp.
Auto rijdt prima, vnl lekker in de bochten. Ik heb lederen bekleding en dat zit erg lekker. Nog steeds wat mij tegenstaat: die dynamische stuurbekrachtiging. Heerlijk licht bij lage snelheden dus inparkeren is een makkie maar die zwaarte knalt er hard in. In bochten voel je dat erg goed en komt erg kunstmatig over. Kan beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

PWM schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:06:

Oja, dat heb ik ook weleens met m'n A1. Vooral de jongemannen staan wel even te kijken als er een 'chick' uitstapt. Priceless :+

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Met zo'n wansmaak wrap en wielen vraag je er ook om, wel zuur trouwens. Wel apart dat ze de auto uit de garage hebben gestolen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 14:27
Deze auto zal bij sommigen onder jullie wel bekend zijn:
Afbeeldingslocatie: http://a3.img.mobypicture.com/837e190f32ef490bc27a0e8e22126956_view.jpg

21-jarige crasht met peperdure sportwagen en pleegt vluchtmisdrijf

[ Voor 6% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 18-05-2012 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

[la maar]

[ Voor 97% gewijzigd door JJ Le Funk op 19-05-2012 19:13 ]

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

als je "me auto" schrijft is het niet meer dan terecht dat hij gejat wordt... :P
deadsy33 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:00:
[...]

Met zo'n wansmaak wrap en wielen vraag je er ook om, wel zuur trouwens. Wel apart dat ze de auto uit de garage hebben gestolen.
kan het niet zo goed zijn op de foto maar als dat echte BBS velgen zijn dan is dat beter dan al die standaard audi velgen die je toch al overal ziet.

[ Voor 71% gewijzigd door Chaoss op 18-05-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Levenslang rijbewijs ontnemen....klaar.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:33:
kan het niet zo goed zijn op de foto maar als dat echte BBS velgen zijn dan is dat beter dan al die standaard audi velgen die je toch al overal ziet.
Het zijn standaard Audi velgen ;) Maar je ziet ze inderdaad weinig, het is 20 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Bon, terug van Worthersee ..... met een nieuwe A4 Avant.

Op het terugkomen gisteren, halfweg Duitsland plasstopje gedaan, start ik de wagen terug, geef thij foutmelding op de boordcomputer. Iets met de uitlaat, zo snel mogelijk langs Audi Center.
Zelfs beveiliging om niet te veel gas geven, lekker 70 a 90 bollen op de Duitse autostrasse ! Gelukkig was er de volgende afrit al een, en moest ik maar 16 km slakkegangetje doen. Was ie gelukkig nog open ( was in Duitsland gisteren feestdag ). Enfin, men heeft hem even aan de computer gehangen, en het is dus een sensor die slecht contact maakt of de kabel ervan, en die de boordcomputer doet denken dat er iets mis is met het uitlaatsysteem.
Domper dus, begon de wagen net gewoon te worden, reeds lekker op de duitse autostrasse etc. Gelukkig amper 2 uurtjes kwijt gespeeld in de Audi garage voor we weer verder konden, met een nieuwe A4 avant als vervangwagen ( waar gek genoeg bijna amper al onze koffers/duikgerief in konden vanuit de A5 SB ! ). Tijdens het wachten in de garage nog even kunnen vergapen op een R8, R8 Spider en RS5 die ze in de showroom hadden staan, was wel fun, voor hetzelfde kom je in zo'n klein pietluttig garagje terecht, maar dat was het verre van.

Enfin, heb gelukkig in omgeving Worthersee wel wat mooi plaatjes kunnen maken van toen ie nog geen probleem gaf :

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/582342_3991465310825_1406666046_3665589_1047747814_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/562082_3991510151946_1406666046_3665692_1669548072_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/534800_3991511711985_1406666046_3665697_1707966704_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/179540_3991515832088_1406666046_3665709_1910519702_n.jpg

Nu wachten natuurlijk tot men roje terug is :( Die A4 rijdt toch niet zo lekker als men 5'je.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Jij hebt ook snel met de Audi kwaliteit, die ik inmiddels zo goed ken, kennis gemaakt :+

Op het Audiforum zijn ook wat mensen gestrand met nieuwe A4's en A5's, maar dat zijn allemaal 1.8TFSI's.

Wel een erg mooie auto om te hoor, petje af. Hoop dat je hem snel terugkrijgt, je eigen auto blijft het fijnst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Zeker een mooie wagen!
Bekende auto. Heb ik nog even bij geholpen :)

@Chaoss: Dit zijn gewoon OEM audi/bbs speedline's die toen als eerste onder de A6 geleverd werden.
1 Kant hadden we de rand wit geplastidipt, om te kijken hoe het stond. Daarna weer eraf getrokken ;)

Voor meer foto's >klik<

[ Voor 99% gewijzigd door KappeNou op 18-05-2012 16:58 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Ik vind het altijd zo een zonde dat die rijke kinderen (ja, dit is gewoon nog een kind na z'n acties) denken dat ze het allemaal mogen doen zonder enige consequenties.

Als ik zo een cadeau van m'n ouders zou krijgen, wat ik trouwens toch niet zou willen, zou ik er toch wat voorzichtiger mee omgaan en niet de show willen stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MrJayMan schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:19:
[...]

ik heb exact deze auto gespot gister om 12:15u @
Esso Hooge Ring / ALMERE

of rijdt er een duplicaat van rond met dezelfde velgen?

kerel parkeerde ongelukkig en kwam niet om te tanken maar alleen om een persoon (lange gozer, donker, grote zonnebril) op te pikken die wat onrustig buiten stond te wachten.
Hahahahahah pik omhoog; grappig hoe je geheugen met je fuckt ;)

Dat was ik namelijk (A4, phantom zwart, 19" RS6 velgen) :o. Die "persoon" die ik oppikte had een proefrit gereden met een Polo, dus ik reed met hem terug naar de dealer :)
Ben benieuwd wat je bedoelde met parkeerde ongelukkig.

misterdoom schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:08:
Als ik zo een cadeau van m'n ouders zou krijgen, wat ik trouwens toch niet zou willen, zou ik er toch wat voorzichtiger mee omgaan en niet de show willen stelen.
Yep, maar dan gaan er 1,2,6 maand(en) voorbij... Vul de rest maar in ;)

[ Voor 19% gewijzigd door BtM909 op 18-05-2012 17:24 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
BtM909 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:20:
[...]

Yep, maar dan gaan er 1,2,6 maand(en) voorbij... Vul de rest maar in ;)
En na 5 jaar koop je een ander? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

BtM909 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:20:
[...]

Hahahahahah pik omhoog; grappig hoe je geheugen met je fuckt ;)

Dat was ik namelijk (A4, phantom zwart, 19" RS6 velgen) :o. Die "persoon" die ik oppikte had een proefrit gereden met een Polo, dus ik reed met hem terug naar de dealer :)
Ben benieuwd wat je bedoelde met parkeerde ongelukkig.
LOL dit is wel humor! :D

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja, hoe toevallig :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Idd, word je bijna nog van vage praktijken beschuldigt haha, hoe mooi... _O-

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Pagina: 1 ... 48 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.