Ik ben inmiddels al meer dan twee maanden bezig met de aanvraag van telfort 20Mb. Eerst kon het niet omdat mijn 'k/canvas' adres niet juist/onbekend was. Vreemd genoeg hangt er wel een kastje van de kpn hierbinnen. KPN gebeld en een belbudget abo aangevraagd want die mochten volgens hun het canvas adres niet vrijgeven aan mij, dat zou telfort zelf moeten regelen, maar daar heeft telfort geen toestemming voor?
Sinds 3 januari weer een aanvraag ingediend bij telfort. Sta inmiddels al exact 2 weken op stap 3, maar heb nog niets ontvangen. Heb er verder nog niet gereageerd, want hoorde dat ze het maar al te druk hebben daar en dat de modems op waren?
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat je het pakket binnen krijt in stap 3 en hoelang deze stap normaler wijze duurt?
Sinds 3 januari weer een aanvraag ingediend bij telfort. Sta inmiddels al exact 2 weken op stap 3, maar heb nog niets ontvangen. Heb er verder nog niet gereageerd, want hoorde dat ze het maar al te druk hebben daar en dat de modems op waren?
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat je het pakket binnen krijt in stap 3 en hoelang deze stap normaler wijze duurt?