Zelfs de brightness niet teruggeschroefd? Wat zul je mooi bruin worden!

Zonder gekheid, komt er dan geen enorme bak licht uit?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zelfs de brightness niet teruggeschroefd? Wat zul je mooi bruin worden!
11.630Wp Solar edge. 6kW Lucht-Lucht WTW, VW Passat GTE, OpenHab
Anoniem: 255272
Dat zou ik zelf niet doen. Het vreet ontzettend veel meer stroom, je scherm wordt er veel heter van, en het reduceert de levensduur toch wel aardig. Backlight bleeding wordt er ook heel veel erger mee, en dat kun je met de overige kleurensettings niet bijregelen. Je scherm is dan grijs ipv zwart. Daar komt ook nog bij dat je kleurenbereik minder wordt als je die omlaag zet, je reduceert het contrast er ook enorm mee volgens mij.ice-T106 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:39:
Zijn er mensen die last hebben van de knipperende backlights?
Zo ja, is het de moeite waard om de brightness op max te zetten en dan via de overige instellingen het beeld weer donkerder te maken. Zoals ook ik die goede review beschreven staat.
Die 245BN staat niet bij de MM lijkt me..?Anoniem: 255272 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:27:
Als ik op internet zoek heeft de LG toch een behoorlijk algere input lag van rond de 22 ms. Vind ik toch iets aantrekkelijker dan 40-60 seconden.
Plus wat ik een nadeel van dell vind is dat je niet van te voren kan zien wat je koopt. Voor de LG kan ik even een MM binnenlopen.
Toevallig even nagemeten met een stroommeter bij een 2007WFP.Knightwolf schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:46:
[...]
Het vreet ontzettend veel meer stroom (...)
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Anoniem: 37526
Hehe.jcvjcvjcvjcv schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 00:57:
Nee, dat compenseerd niet, dat maakt het alleen verwaarloosbaar
Op dat gebied ga je er niks van merken. Misschien alleen als je die-hard FPS-gamer bent.Anoniem: 255272 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:25:
sry voor mijn onduidelijke vraag. De vraag duidde op de dell 2408. Vraag me namelijk af of de input lag niet dus danig hoog is dat als je bijvoorbeeld een music dvd bekijkt je de stem al hoord terwijl de zanger zijn mond nog dicht houdt.
Geen ervaring met Dell, maar zover ik weet doet Qsix er niet moeilijk over.Hoe moeilijk doet dell eigenlijk als je de monitor terug sturud als je niet tevreden bent. Las namelijk in dit topic ergens dat ze er 60 euro voor rekenden?
Heb zelf dus geen ervaring met Dell, wel met Qsix, en die is zeer goed te noemenAnoniem: 255272 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:02:
Nu alleen nog beslissen of ik hem direct bij dell of bij qsix aanschaf.
Zowel 2707 als 3008: Contrast op 50 laten staan, Brightness naar 0% en dat is zelfs voor overdags meeer dan genoegUitje schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:21:
Ben al aardig wat aan het kloten geweest met de instellingen en ben eigenlijk benieuwd hoe de andere bezitters van dit scherm deze hebben staan. (Contrast / Brightness / Preset Modes)
Heb in ieder geval de brightness terug gezet naar 37 want er komt echt een ontzettende hoeveelheid licht uit dit scherm. Verder heb ik de contrast nog op 50 staan en de preset modes op desktop (default).
Input LAG daar merk ik helemaal niks van, maar ik moet zeggen dat ik ook geen spellen speel.
Gelukkig, het was schijnbaar flink hardnekkige meuk uit de fabriek. Mijn normale stofdoek voldeed niet, ik heb er een katoenen zakdoek voor gebruikt met LCD-schoonmaakspul, maar het is wegneographikal schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:42:
Monitor kan terug, lichte krasjes in het schermoppervlak, niet weg te poetsen. Ik heb Rob maar even gemaild wat hiermee moet gaan gebeuren.
Dat ervaar ik ook zo. Ik het windows color profile gedownload wat eerder in dit topic gepost is. Maar met name de rode tinten zijn erg fel. Heb je hier al wat meer informatie over of een 'oplossing' voor?Azrael schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:58:
Hm, net een Spyder gekocht en gecalibreerd, maar kan niet zeggen dat ik helemaal tevreden ben.
Met name het rood is gewoon enorm fel, erg irritant.
[Voor 5% gewijzigd door CyberThug op 15-03-2008 13:17]
Ja er is een oplossing voor. Het probleem is dat Windows het Adobe rgb kleurbereik niet goed kan weergeven, kleuren die er niet inpassen worden gecomprimeerd, daarom wordt het rood zo raar. Als je de monitor op srgb zet wordt rood wel normaal weergegeven. Maarja, daar koop je geen monitor voor die argb kan weergeven he.CyberThug schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:17:
[...]
Dat ervaar ik ook zo. Ik het windows color profile gedownload wat eerder in dit topic gepost is. Maar met name de rode tinten zijn erg fel. Heb je hier al wat meer informatie over of een 'oplossing' voor?
Bij de 2007FP zetten we op revisie A05Anoniem: 255272 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:55:
Zou wel erg snel zijn. Nu al een nieuwe revisie. Hoe snel ging dat met de andere modellen?
Het zou heel fijn zijn als een medetweaker dit kan beantwoordenssj3gohan schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:03:
Ik heb een vraag aan 2007FP-eigenaren (en andere schermen met dezelfde voet, ik weet niet echt of ze allemaal een andere voet hebben).
Zitten er gaten in de voet (misschien zelfs al getapt) waarmee je de voet kunt vastbouten aan je tafel?
Ik zit onder Vista en daar ervaar ik het juist. Maar als ik je goed begrijp zou het hier goed moeten zijn? Ik ervaar bevoor beeld oversaturated kleuren als ik buiten Photoshop dezelfde foto bekijk...Azrael schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 14:47:
[...]
Ja er is een oplossing voor. Het probleem is dat Windows het Adobe rgb kleurbereik niet goed kan weergeven, kleuren die er niet inpassen worden gecomprimeerd, daarom wordt het rood zo raar. Als je de monitor op srgb zet wordt rood wel normaal weergegeven. Maarja, daar koop je geen monitor voor die argb kan weergeven he.
Een andere, vrij dirty oplossing, is om Windows te foppen, door een adobe rgb profiel te hernoemen naar het standaard srgb profiel dat windows gebruikt (die eerst verwijderen). Windows denkt dan dat het srgb gebruikt maar in feite is het dan adobe rgb. Dan zouden de kleuren in windows in ieder geval goed moeten zijn. Meer informatie hier en hier.
In Windows Vista zou de kleurweergave wel goed moeten zijn, dat wil ik nog testen. Wellicht kan iemand met een XP/ Vista dualboot en de 2408 dit al bevestigen of ontkrachten?
Dit probleem moet toch eerder voorbij zijn gekomen in dit topic trouwens? De 3007-HC had hetzelfde probleem ook al namelijk.
Wat ik zo lees is dat Vista inderdaad beter met kleurmanagement omgaat, maar dat valt dus tegen? Das niet zo mooi.. Ga straks Vista even installeren, wil het wel eens met eigen ogen zien.CyberThug schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 16:57:
[...]
Ik zit onder Vista en daar ervaar ik het juist. Maar als ik je goed begrijp zou het hier goed moeten zijn? Ik ervaar bevoor beeld oversaturated kleuren als ik buiten Photoshop dezelfde foto bekijk...
Als je zelf een RAW converter hebt:ssj3gohan schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 16:30:
[...]
Het zou heel fijn zijn als een medetweaker dit kan beantwoorden
Ligt het nou aan mij of kwam uit die 2408WFP review niet naar voren dat de sRGB functie veel slechter werkt dan het (superieure) AdobeRGB? Dus waarom zou je dan in sRGB willen werken.CyberThug schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:04:
Hoe krijg je hem überhaupt op sRGB dan?
Not the best news is that sRGB preset mode failed with dE=7.3. Calibration did not help. To be honest, I did not expect much from sRGB mode on this monitor.
The Dell 2408 achieved the best value when calibrated to AdobeRGB.
The result is astonishing.
[Voor 26% gewijzigd door BasNation op 16-03-2008 10:58]
Geweldig, bedankt. Ik hoop dat je op een of andere manier kunt meten wat de diameter van de gaten is en hoeveel ruimte daarboven zit, dan kan ik kijken of ik geschikte bouten kan vinden.jcvjcvjcvjcv schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 23:20:
[...]
Als je zelf een RAW converter hebt:
http://coenverbruggen.nl/foto/2007FPvoet/
Sorry, maar had hem per ongeluk op RAW staan.![]()
Zal zometeen even kijken of ik ze kan omzetten.
Zo te zien kun je het plastic eraf halen via vier schroeven en iets van 8 weerkhaakjes en kun je dan bij de gaten die erin zitten. Of er dan ook plek is voor de kop van de bout; don't know yet.
Het sRGB is ook minder. Maar dan is het rood wél goed, misschien zelfs weer te weinig. Zou je me willen uitleggen hoe ik windows én photoshop dan laat werken met AdobeRGB? Monitor moet dan gewoon op factory defaults staan, neem ik aan?BasNation schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:55:
[...]
Ligt het nou aan mij of kwam uit die 2408WFP review niet naar voren dat de sRGB functie veel slechter werkt dan het (superieure) AdobeRGB? Dus waarom zou je dan in sRGB willen werken.
Ik zou windows en photoshop gewoon lekker laten werken met AdobeRGB
hiero:
[...]
[...]
Zet je 2408WFP op de AdobeRGB preset via het OSD.CyberThug schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:47:
[...]
Het sRGB is ook minder. Maar dan is het rood wél goed, misschien zelfs weer te weinig. Zou je me willen uitleggen hoe ik windows én photoshop dan laat werken met AdobeRGB? Monitor moet dan gewoon op factory defaults staan, neem ik aan?
sorry, zat even niet op te letten, volgens mij moet hij in de default modus staan "desktop" dus. moet nog even nazoeken.neographikal schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:15:
Hmm, waar zit die preset in de 2408? Ik heb bij presetmodes wel srgb staan, maar geen argb.
http://coenverbruggen.nl/foto/2007FPvoet/ssj3gohan schreef op zondag 16 maart 2008 @ 11:59:
[...]
Geweldig, bedankt. Ik hoop dat je op een of andere manier kunt meten wat de diameter van de gaten is en hoeveel ruimte daarboven zit, dan kan ik kijken of ik geschikte bouten kan vinden.
Inderdaad, gebruik dan gewoon het standaard slot-gat in het panel zelf.jcvjcvjcvjcv schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:27:
Eh juist, maar als je een 2007FP wilt jatten, druk je gewoon het knopje op het paneel in en neem je het paneel mee. Wat maakt die voet nu uit? Alleen maar last te dragen en je hebt voor 30 euro een nieuwe van eBay
Iemand al geprobeerd of de felle rode tinten hier beter door worden onder vista? Heb namelijk hetzelfde probleem onder vista , waarbij ik het eerder geposte kleurenprofiel gebruik. Ben erg benieuwd en kan het zelf pas morgen testen.BasNation schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:06:
[...]
Zet je 2408WFP op de AdobeRGB preset via het OSD.
Weet het even alleen in Vista:
Naar je control panel > color management > advanced > device profile > AdobeRGB
In photoshop:
Edit > color settings > working spaces > RGB > AdobeRGB
They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!
Hmm, ik kan daar geen AdobeRGB selecteren, alles sRGBUitje schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:58:
[...]
Iemand al geprobeerd of de felle rode tinten hier beter door worden onder vista? Heb namelijk hetzelfde probleem onder vista , waarbij ik het eerder geposte kleurenprofiel gebruik. Ben erg benieuwd en kan het zelf pas morgen testen.
[Voor 67% gewijzigd door neographikal op 16-03-2008 18:44]
Ja, preciesneographikal schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:18:
Hmm, ik kan daar geen AdobeRGB selecteren, alles sRGB
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Gamma PC MAC Color Settings mode Graphics Video Preset Modes Desktop Multimedia Game sRGB Warm Cool Custom (R,G,B) |
Hehe, sorry voor de verwarring, ik had het verkeerd opgeschreven, ik bedoelde dat je vrijwel alles kan gebruiken BEHALVE sRGB. Het scherm zelf heeft namelijk een extended color gamut die vrijwel exact overeen komt met adobeRGB (na wat callibratie). Daarom is dit ook wat je het beste kan doen. ALLEEN bij het gebruik van de sRGB preset zal hij de gamut reduceren. Alle andere presets zijn dus 102%. Waarschijnlijk kan je het beste desktop of custom doen.Bartjuh schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:13:
[...]
Ja, precies![]()
Dit zijn mijn opties om precies te zijn;
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Gamma PC MAC Color Settings mode Graphics Video Preset Modes Desktop Multimedia Game sRGB Warm Cool Custom (R,G,B)
Ik kan nergens adobeRGB (aRGB) vinden?
Nou heb ik het gecalibreerd d.m.v. Custom, en dan rood ca 4 punten lager dan groen en blauw.
En de helderheid op 10 ongeveer.
Eehm... Heb je er ooit wel eens aan gedacht dat je het scherm met letterlijk 1 druk op de knop van de voet af kan halen en het dus weinig nu heeft om hem vast te schroeven?ssj3gohan schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:23:
Onder het bureau... jaja! Er hoeft geen moer op, ik kan gewoon een druppeltje langzaamdrogend loctite in de draad stoppen, dan kan hij ook niet zomaar gejat worden door de bout er simpeltjes uit te draaien.
[Voor 6% gewijzigd door neographikal op 17-03-2008 00:37]
[Voor 24% gewijzigd door neographikal op 17-03-2008 00:40]
Is dat niet je verbeelding?neographikal schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:32:
Holy, dit verklaart een hoop, ik heb zojuist FF3 beta geinstalleerd en daar de kleurenmanagementoptie aangezet. Opeens zien m'n foto's er weer een heel stuk normaler uit in FFAlleen de kleuren op de sites zelf zijn nogal dull om te zien. Zeker vergeleken met FF2 en de IBG-site
[Voor 4% gewijzigd door Azrael op 17-03-2008 00:52]
Nope, als ik op mijn Macbook een bepaald kleurenprofiel inlaad geldt dat voor het gehele scherm, en niet enkel per applicatie. Eigenlijk ook veel logischer.neographikal schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:39:
Been there done that, twee iMacs gehad met een fucked schermNee dank je, ik blijf hier wel bij.
Maar ook daar zal je applicatie toch afhankelijk zijn van kleurenprofilesupport?
't is alleen wel even wennen zo. Die Dell geeft echt sublieme kleuren weer, maar je moet wel even profilen enzo
Dat heb ik dus gedaan. Maar vervolgens blijft rood bij mij over-saturated. Het lijkt wel fluoriserend. Ben benieuwd hoe jij het ervaart?neographikal schreef op maandag 17 maart 2008 @ 01:09:
Ik heb toch het gevoel of het rood en het geel van de icons op GoT bijv wel wat matjes is. Maar als ik het goed begrijp zou ik
http://farm4.static.flick...38417501_03ffc6f71f_o.jpg
Daar de bovenste optie naar AdobeRGB1998 moeten omzetten?
Heb je nu wel dat AdobeRGB profile gebruikt onder Windows Color Management? Merk je verschil met/zonder profile?neographikal schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:58:
Kleuren lijken verder goed hier, behalve wat matjes in FF op normale sites voor mijn gevoel. De kleuren van foto's in FF komen echter wel perfect uit, dus ik vrees dat het domweg aan mij ligt
[Voor 3% gewijzigd door CyberThug op 17-03-2008 13:59]
[Voor 23% gewijzigd door Bartjuh op 17-03-2008 18:27]
Nope, helaas niet, door een DOA moederbord en een verkeerd geleverde videokaart. Heel even de creditering daarvan afwachten en dan nieuw spul bestellen.CyberThug schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:59:
[...]
Heb je nu wel dat AdobeRGB profile gebruikt onder Windows Color Management? Merk je verschil met/zonder profile?
Nope, nog geen reactie gehad, maar ik zit eerder te wachten op de factuur. Die moet nog van de boekhouder komen schijnbaarAzrael schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:23:
Heeft iemand vandaag nog contact gehad met qsix?
[Voor 26% gewijzigd door neographikal op 17-03-2008 18:47]
Jup, gevraagd om een offerte voor twee schermen, en er eentje gekregen.Azrael schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:23:
Heeft iemand vandaag nog contact gehad met qsix?
[Voor 7% gewijzigd door CyberThug op 17-03-2008 19:55]
Je bent niet de enige die op dit moment chagrijnig aan het worden isBartjuh schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:21:
Ik wordt echt een beetje vervelend van dit scherm. Mijn vorige apple ACD scherm was out-of-the-box perfect ingesteld qua kleuren. Maar dit scherm, roos, rood en oranje zijn echt over-saturated.
Ik heb het geprobeerd met kleurprofielen (van dpreview), maar windows lijkt niets te wijzigen
In photoshop CS2 ziet alles er perfect uit! Maar in Windows lijkt het nergens naar, ik wordt hier echt chagrerijnig van. Maar een mac kopen is ook geen optie voor mij...
't Is niet alsof een Apple Cinema je gaat redden. Nou ja, misschien wel, maar dan doordat het scherm lang niet zoveel kleuren weer kan gevenBartjuh schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:21:
Ik wordt echt een beetje vervelend van dit scherm. Mijn vorige apple ACD scherm was out-of-the-box perfect ingesteld qua kleuren. Maar dit scherm, roos, rood en oranje zijn echt over-saturated.
[Voor 8% gewijzigd door neographikal op 17-03-2008 19:55]
Ja, ik weet hetneographikal schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:54:
[...]
't Is niet alsof een Apple Cinema je gaat redden. Nou ja, misschien wel, maar dan doordat het scherm lang niet zoveel kleuren weer kan gevenBlame Windows, niet het scherm
Ik snap het probleem, alleen ik vind geen gemakkelijke oplossing, terwijl microsoft het in eerste instantie helemaal niet moeilijk had hoeven maken, en daar irriteer ik mij ontzettend aan.Open maar eens een AdobeRGB bestand in een programma was sRGB verwacht. Zelfde effect
Het gras lijkt altijd groener...Bartjuh schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:15:
[...]
Ja, ik weet hetMaar als ik heel plat naar het probleem kijk dan zie ik; mijn vorige scherm die qua kleuren geen probleem gaf, en nu een scherm dat rood oversaturate tot het irritante aan toe, en er geen gemakkelijke oplossing is.
Ik wordt hier bijna gedwongen om een apple te kopen, omdat windows gewoon niet fatsoenlijk en gebruiksvriendelijk systeem-brede kleurprofielen ondersteund
[...]
Ik snap het probleem, alleen ik vind geen gemakkelijke oplossing, terwijl microsoft het in eerste instantie helemaal niet moeilijk had hoeven maken, en daar irriteer ik mij ontzettend aan.
Vista vond ik al uitermate slecht, en nou dit weer... weer een stapje dichterbij de psychologische stap om een mac aan te schaffen om van deze ellende af te zijn.
Als MAC software ondersteunde die ik gebruik, dan was ik allang overgestap.
BasNation schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:24:
[...]
Het gras lijkt is altijd groener...
Mac's zijn ook verre van perfect en ik persoonlijk zou nooit een Mac nemen, puur omdat ik een hekel heb aan "dat wereldje". Doe mij maar Vista en Kubuntu. Vista is op het eerste gezicht misschien nogal een lomp gevaarte maar na SP1 geïnstalleerd te hebben en de nodige uurtjes heb zitten fine-tunen ben ik toch zeer te spreken.
doh
[Voor 23% gewijzigd door BasNation op 17-03-2008 22:35]
Mja je begreep me verkeerd. Bedoelde dat Mac weldegelijk beter isBasNation schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:34:
[...]
doh
* BasNation moet een her-inburgeringscursus volgen
Dat heeft neographikal al gedaan... ik heb trouwens een Colorvison Spyder3 Pro en vroeg me af of je daar nog kon instellen of je je monitor met sRGB of aRGB wilt calibreren... of wordt het automatisch herkend als de monitor aRGB kleuren kan weergeven?Lennart_1337 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:36:
Is het misschien een idee dat iemand met zo'n color spyder zijn kleurprofiel online zet?
Het verschil onderling tussen monitoren kan nooit zo groot zijn dat de fabrieks instellingen beter zijn lijkt mij.
Waarom geen 2007FP? (1600x1200 ipv 1680x1050)sOid schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:25:
Met 'n beetje mazzel kan ik eind van de week een 2007WFP kopen
Hm, als ie wat kan verkopen reageert ie dus snel, op lastige vragen liever niet..marcieking schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:26:
[...]
Jup, gevraagd om een offerte voor twee schermen, en er eentje gekregen.
Anoniem: 27944
Hoe gebruik je een dergelijk profiel?neographikal schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 00:10:
Voor de liefhebber: Dell WFP2408 kleurprofiel Gebouwd met een Spyder3 op een nagelnieuwe 2408 op fabrieksinstellingen. Calibratietarget: gamma 2.2, kleurtemperatuur 6500K.
N.a.v. deze postings ben ik het ook gaan proberen, maar ik zie geen verschil in XP vergeleken het profiel dat bij de monitor hoort.CyberThug schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:59:
[...]
Heb je nu wel dat AdobeRGB profile gebruikt onder Windows Color Management? Merk je verschil met/zonder profile?
Dan zou ik dit eens proberen:Knightwolf schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:26:
[...]
N.a.v. deze postings ben ik het ook gaan proberen, maar ik zie geen verschil in XP vergeleken het profiel dat bij de monitor hoort.
In MacOSX kan je deze inladen onder ColorSync Utility, onder Windows zou ik 't niet weten...Anoniem: 27944 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 08:39:
[...]
Hoe gebruik je een dergelijk profiel?
En just to be sure: als je de fabrieksinstellingen gebruikt, laat je dan de brightness van de 2408 op 50 staan?
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Bedankt, een profiel met de brightness op 20 zou helemaal prefect zijn inderdaad want tussen de 20 en 30 is hoog zat volgens mij.neographikal schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:14:
Ik had nog een nieuwere versie gebakken, die staat daar. Zodra ik mijn spullen weer binnen heb zal ik ook nog een profiel online zetten met de brightness op standje 20 zodat jullie niet zo bruin worden
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details