Toon posts:

[TFT] Dell UltraSharp Serie (20,1", 24" en 27") - Deel 8 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 43.722 views sinds 30-01-2008

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:24

JME

zeg maar Jamie

Zelfs de brightness niet teruggeschroefd? Wat zul je mooi bruin worden! 8)
Zonder gekheid, komt er dan geen enorme bak licht uit?

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
't is vrij stevig ja, maar ik moet nog even testen in hoeverre het overeen komt met de prints uit m'n printer :) Dat is voor mij een van de belangrijkere dingen (ik ben fotograaf en druk nog wel eens wat af). :)

Op zoek naar software/integratie-architect?

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Zijn er mensen die last hebben van de knipperende backlights?
Zo ja, is het de moeite waard om de brightness op max te zetten en dan via de overige instellingen het beeld weer donkerder te maken. Zoals ook ik die goede review beschreven staat.

11.630Wp Solar edge. 6kW Lucht-Lucht WTW, VW Passat GTE, OpenHab

Anoniem: 255272

Dat calibreren wat je overal leest, met een profiel in windows. Dat is leuk maar daar heb je toch nog niks aan voor je xbox360/ps3/blue-ray speler etc? Hoe is het beeld dan ongecalibreerd?

• neographikal
  • Niet online
Monitor kan terug, lichte krasjes in het schermoppervlak, niet weg te poetsen. Ik heb Rob maar even gemaild wat hiermee moet gaan gebeuren.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-03 04:36
ice-T106 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:39:
Zijn er mensen die last hebben van de knipperende backlights?
Zo ja, is het de moeite waard om de brightness op max te zetten en dan via de overige instellingen het beeld weer donkerder te maken. Zoals ook ik die goede review beschreven staat.
Dat zou ik zelf niet doen. Het vreet ontzettend veel meer stroom, je scherm wordt er veel heter van, en het reduceert de levensduur toch wel aardig. Backlight bleeding wordt er ook heel veel erger mee, en dat kun je met de overige kleurensettings niet bijregelen. Je scherm is dan grijs ipv zwart. Daar komt ook nog bij dat je kleurenbereik minder wordt als je die omlaag zet, je reduceert het contrast er ook enorm mee volgens mij.

In geval van een ernstig knipperende backlight lager dan 15% brightness zou ik toch kijken of ik hem terug kon sturen, net zo lang tot ik 1 heb die dat wel goed doet. Ik heb hem namelijk altijd op 0% brightness staan, en dat is nog steeds meer dan fel genoeg.

Maarje dergelijke dingen kunnen toch nogal eens per scherm verschillen, dus moet je natuurlijk even voor jezelf kijken wat jij acceptabel vindt met jouw scherm.

• jcvjcvjcvjcv
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-12-2018
Anoniem: 255272 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:27:
Als ik op internet zoek heeft de LG toch een behoorlijk algere input lag van rond de 22 ms. Vind ik toch iets aantrekkelijker dan 40-60 seconden.
Plus wat ik een nadeel van dell vind is dat je niet van te voren kan zien wat je koopt. Voor de LG kan ik even een MM binnenlopen. :D
Die 245BN staat niet bij de MM lijkt me..?

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 21:11
Hm, net een Spyder gekocht en gecalibreerd, maar kan niet zeggen dat ik helemaal tevreden ben.
Met name het rood is gewoon enorm fel, erg irritant.

Waarom zou een lg niet bij de mediamarkt staan? Ik heb het filiaal bij mij in de buurt gebeld en die zeiden dat ze hem op dit moment even niet konden leveren, maar hij stond wel in bestelling.

• jcvjcvjcvjcv
De 245BN?

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-01 22:53

TerraGuy

The weirdo with the beard

Knightwolf schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:46:
[...]

Het vreet ontzettend veel meer stroom (...)
Toevallig even nagemeten met een stroommeter bij een 2007WFP.

Met GoT fullscreen:
  • 100% brightness - 42 watt.
  • 50% brightness - 35 watt
  • 35% brightness - 30 watt
  • 0% brightness - 19 watt

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

de 245-bn ja. Heeft iemand eigenlijk al een test gedaan tijdens gamen en films kijken of je last hebt van die input lag.

• jcvjcvjcvjcv
Van welke monitor?

• Knightwolf
Dat is idd per monitor verschillend, alsook echter per gebruiker verschillend. De ene persoon ervaart 40 ms al als storend, terwijl de ander van 50 ms nog geen last heeft. Dus dat blijft een grijs gebied waar je je niet te erg aan moet vastpinnen. De 2707 die ik had heeft blijkbaar 46 ms en ik had er geen last van.

@ TerraGuy:
Thx voor testen, ik heb geen stroommeter. Maar zoals je ziet scheelt dat al meer dan de helft! Da's zelfs nog meer dan ik verwachtte. Zal met grotere schermen weinig anders zijn gok ik :)

sry voor mijn onduidelijke vraag. De vraag duidde op de dell 2408. Vraag me namelijk af of de input lag niet dus danig hoog is dat als je bijvoorbeeld een music dvd bekijkt je de stem al hoord terwijl de zanger zijn mond nog dicht houdt.
Hoe moeilijk doet dell eigenlijk als je de monitor terug sturud als je niet tevreden bent. Las namelijk in dit topic ergens dat ze er 60 euro voor rekenden?

Anoniem: 37526

Ik moet overigens wel zeggen dat grote hoeveelheden bier de inputlag prima corrigeren.

• jcvjcvjcvjcv
Nee, dat compenseerd niet, dat maakt het alleen verwaarloosbaar :O

jcvjcvjcvjcv schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 00:57:
Nee, dat compenseerd niet, dat maakt het alleen verwaarloosbaar :O
Hehe.

Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk vind dat je te veel 'dramt'. Ik heb een first-gen 2407WFP-HC, en ik kan de input-lag totaal niet merken. Ik heb met dit scherm Need For Speed Pro Street op Medium uitgespeeld, speel er dagelijks Driv3r mee, heb er veel Overlord mee gespeeld en op LAN-party's doe ik nog wel eens een deatchmatch Unreal Tournament. En nergens merk ik de lag.

En dat voor iemand die enorm kritisch is. :)

@Geqxon

Bedankt voor je info. Veel online gamen doe ik toch niet, dus dan misschien toch maar voor de dell gaan aangezien ik het idee heb dat de lg beetje veroudert is en de levertijd op dit moment ook hopeloos is.
Nu alleen nog beslissen of ik hem direct bij dell of bij qsix aanschaf.

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-03 08:07

mux

99% efficient!

Ik heb een vraag aan 2007FP-eigenaren (en andere schermen met dezelfde voet, ik weet niet echt of ze allemaal een andere voet hebben).

Zitten er gaten in de voet (misschien zelfs al getapt) waarmee je de voet kunt vastbouten aan je tafel?

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

• Uitje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06-2013
Zo gisteren ook m'n 2408WFP binnen gehad en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van dit beeldscherm. Ben al aardig wat aan het kloten geweest met de instellingen en ben eigenlijk benieuwd hoe de andere bezitters van dit scherm deze hebben staan. (Contrast / Brightness / Preset Modes)
Heb in ieder geval de brightness terug gezet naar 37 want er komt echt een ontzettende hoeveelheid licht uit dit scherm. Verder heb ik de contrast nog op 50 staan en de preset modes op desktop (default).
Input LAG daar merk ik helemaal niks van, maar ik moet zeggen dat ik ook geen spellen speel.

• Knightwolf
Anoniem: 255272 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:25:
sry voor mijn onduidelijke vraag. De vraag duidde op de dell 2408. Vraag me namelijk af of de input lag niet dus danig hoog is dat als je bijvoorbeeld een music dvd bekijkt je de stem al hoord terwijl de zanger zijn mond nog dicht houdt.
Op dat gebied ga je er niks van merken. Misschien alleen als je die-hard FPS-gamer bent.
Hoe moeilijk doet dell eigenlijk als je de monitor terug sturud als je niet tevreden bent. Las namelijk in dit topic ergens dat ze er 60 euro voor rekenden?
Geen ervaring met Dell, maar zover ik weet doet Qsix er niet moeilijk over.
Anoniem: 255272 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:02:
Nu alleen nog beslissen of ik hem direct bij dell of bij qsix aanschaf.
Heb zelf dus geen ervaring met Dell, wel met Qsix, en die is zeer goed te noemen _O_ En dan heb ik het niet alleen over de lage prijs (honderden euro's lager dan bij Dell zelf) maar ook de service :)
Uitje schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:21:
Ben al aardig wat aan het kloten geweest met de instellingen en ben eigenlijk benieuwd hoe de andere bezitters van dit scherm deze hebben staan. (Contrast / Brightness / Preset Modes)
Heb in ieder geval de brightness terug gezet naar 37 want er komt echt een ontzettende hoeveelheid licht uit dit scherm. Verder heb ik de contrast nog op 50 staan en de preset modes op desktop (default).
Input LAG daar merk ik helemaal niks van, maar ik moet zeggen dat ik ook geen spellen speel.
Zowel 2707 als 3008: Contrast op 50 laten staan, Brightness naar 0% en dat is zelfs voor overdags meeer dan genoeg :)

• neographikal
  • Niet online
neographikal schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:42:
Monitor kan terug, lichte krasjes in het schermoppervlak, niet weg te poetsen. Ik heb Rob maar even gemaild wat hiermee moet gaan gebeuren.
Gelukkig, het was schijnbaar flink hardnekkige meuk uit de fabriek. Mijn normale stofdoek voldeed niet, ik heb er een katoenen zakdoek voor gebruikt met LCD-schoonmaakspul, maar het is weg :)

• IGuardianI
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-04-2021
hoe zit het nu over de Full-HD resoluties?
wat ik bedoel over welke poorten geeft de 2408WPF nu echt 1080p?(dus geen overscan ofzo)
want de ene reviewer zegt dat het over HDMI en DVI kan en de ander alleen over DVI??
Hebben de mensen die hun nieuwe scherm hebben ontvangen last van enige rode tinten?
Wordt namelijk ook vaak als defect gezien op vele forums
+ last van te scherpe letters/afbeeldingen? schaduw achter letters, letters worden onduidelijk.
Wordt ook veel genoemd op vele forums

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:35

CyberThug

Formatting C: 1%

Azrael schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:58:
Hm, net een Spyder gekocht en gecalibreerd, maar kan niet zeggen dat ik helemaal tevreden ben.
Met name het rood is gewoon enorm fel, erg irritant.
Dat ervaar ik ook zo. Ik het windows color profile gedownload wat eerder in dit topic gepost is. Maar met name de rode tinten zijn erg fel. Heb je hier al wat meer informatie over of een 'oplossing' voor?

[Voor 5% gewijzigd door CyberThug op 15-03-2008 13:17]

• Kaos
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-03-2020

Kaos

De Mac Mackie

http://www.hardforum.com/...=1032211989&postcount=492

Iemand zegt daar dat er een nieuwe revisie komt voor de 2408, zou dat misschien de prijs verklaren bij dell?

• neographikal
  • Niet online
hm, ik ervaar het rood niet als bovenmatig fel, maar de groene tinten hakken er wel flink in ondanks de calibratie. Backlightbleeding heb ik absoluut geen last van gelukkig :) Wel wat lichte tintverschillen op een witte achtergrond, maar dat is gelukkig bij lánge na niet zo erg als bij de iMac's die ik heb gehad.

Probleem is alleen dat ik atm geen PC heb om het fatsoenlijk op te kunnen bekijken. Ik heb misschien vier uur achter mijn scherm kunnen werken, toen het systeem vervangen met nieuwe onderdelen, is het moederbord DOA en de videokaart verkeerd geleverd 8)7 Dus ik zit atm met een mooi scherm zonder iets wat ik er fatsoenlijk aan kan hangen.

Zou wel erg snel zijn. Nu al een nieuwe revisie. Hoe snel ging dat met de andere modellen?

• Azrael
CyberThug schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:17:
[...]

Dat ervaar ik ook zo. Ik het windows color profile gedownload wat eerder in dit topic gepost is. Maar met name de rode tinten zijn erg fel. Heb je hier al wat meer informatie over of een 'oplossing' voor?
Ja er is een oplossing voor. Het probleem is dat Windows het Adobe rgb kleurbereik niet goed kan weergeven, kleuren die er niet inpassen worden gecomprimeerd, daarom wordt het rood zo raar. Als je de monitor op srgb zet wordt rood wel normaal weergegeven. Maarja, daar koop je geen monitor voor die argb kan weergeven he.
Een andere, vrij dirty oplossing, is om Windows te foppen, door een adobe rgb profiel te hernoemen naar het standaard srgb profiel dat windows gebruikt (die eerst verwijderen). Windows denkt dan dat het srgb gebruikt maar in feite is het dan adobe rgb. Dan zouden de kleuren in windows in ieder geval goed moeten zijn. Meer informatie hier en hier.
In Windows Vista zou de kleurweergave wel goed moeten zijn, dat wil ik nog testen. Wellicht kan iemand met een XP/ Vista dualboot en de 2408 dit al bevestigen of ontkrachten?

Dit probleem moet toch eerder voorbij zijn gekomen in dit topic trouwens? De 3007-HC had hetzelfde probleem ook al namelijk.

• jcvjcvjcvjcv
Anoniem: 255272 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:55:
Zou wel erg snel zijn. Nu al een nieuwe revisie. Hoe snel ging dat met de andere modellen?
Bij de 2007FP zetten we op revisie A05 ;)

hoeveel heb je ingezet dan? :+

• mux

mux

99% efficient!

ssj3gohan schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:03:
Ik heb een vraag aan 2007FP-eigenaren (en andere schermen met dezelfde voet, ik weet niet echt of ze allemaal een andere voet hebben).

Zitten er gaten in de voet (misschien zelfs al getapt) waarmee je de voet kunt vastbouten aan je tafel?
Het zou heel fijn zijn als een medetweaker dit kan beantwoorden :)

• CyberThug

CyberThug

Azrael schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 14:47:
[...]

Ja er is een oplossing voor. Het probleem is dat Windows het Adobe rgb kleurbereik niet goed kan weergeven, kleuren die er niet inpassen worden gecomprimeerd, daarom wordt het rood zo raar. Als je de monitor op srgb zet wordt rood wel normaal weergegeven. Maarja, daar koop je geen monitor voor die argb kan weergeven he.
Een andere, vrij dirty oplossing, is om Windows te foppen, door een adobe rgb profiel te hernoemen naar het standaard srgb profiel dat windows gebruikt (die eerst verwijderen). Windows denkt dan dat het srgb gebruikt maar in feite is het dan adobe rgb. Dan zouden de kleuren in windows in ieder geval goed moeten zijn. Meer informatie hier en hier.
In Windows Vista zou de kleurweergave wel goed moeten zijn, dat wil ik nog testen. Wellicht kan iemand met een XP/ Vista dualboot en de 2408 dit al bevestigen of ontkrachten?

Dit probleem moet toch eerder voorbij zijn gekomen in dit topic trouwens? De 3007-HC had hetzelfde probleem ook al namelijk.
Ik zit onder Vista en daar ervaar ik het juist. Maar als ik je goed begrijp zou het hier goed moeten zijn? Ik ervaar bevoor beeld oversaturated kleuren als ik buiten Photoshop dezelfde foto bekijk...

• neographikal
  • Niet online
Let wel op je kleurprofielen en of de andere applicatie weet heeft van kleurprofielen. Ik vermoed dat het laatste het probleem is als het binnen PS wel goed gaat :)

• CyberThug

CyberThug

Kan je hier wat meer over uitleggen? Hoe zou het moeten staan?

Ik dacht dat het goed zou moeten zijn na het laden van het juiste (na calibratie gegenereerde) profiel...

• Azrael
CyberThug schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 16:57:
[...]

Ik zit onder Vista en daar ervaar ik het juist. Maar als ik je goed begrijp zou het hier goed moeten zijn? Ik ervaar bevoor beeld oversaturated kleuren als ik buiten Photoshop dezelfde foto bekijk...
Wat ik zo lees is dat Vista inderdaad beter met kleurmanagement omgaat, maar dat valt dus tegen? Das niet zo mooi.. Ga straks Vista even installeren, wil het wel eens met eigen ogen zien.

Ik heb m nu op srgb staan en het rood is een stuk beter, maar nu vind ik blauw en geel wat weinig saturatie hebben.

• CyberThug

CyberThug

Hoe krijg je hem überhaupt op sRGB dan?

• Azrael
Via het OSD? :P (onder preset modes)

• JME

JME

zeg maar Jamie

Mijn nieuwe 2408WFP doet het niet als ik hem op de DVI-uitgang van mijn videokaart aansluit. Als ik hem op VGA aansluit doet hij het wel, maar ik wil DVI.
De videokaart is van Club3D en heeft een GeForce FX 5900 chipset aan boord. Hiervoor had ik tijdelijk een 2407WFP-HC en die deed het zonder problemen op dezelfde DVI-uitgang :?
Iemand al eerder iets over dit gehoord, of heb ik een uniek probleem te pakken?

Domme vraag misschien, maar had de dell 2408 geen twee dvi ingangen? Zo ja, heb je wel de goede geselecteerd? En probeer anders eens de andere dvi ingang.

• JME

JME

zeg maar Jamie

Dat was uiteraard het eerste wat ik geprobeerd heb. Maar beide DVI-ingangen van de 2408 geven helaas hetzelfde resultaat: nada...

• jcvjcvjcvjcv
ssj3gohan schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 16:30:
[...]

Het zou heel fijn zijn als een medetweaker dit kan beantwoorden :)
Als je zelf een RAW converter hebt:

http://coenverbruggen.nl/foto/2007FPvoet/

Sorry, maar had hem per ongeluk op RAW staan. :P

Zal zometeen even kijken of ik ze kan omzetten.

Zo te zien kun je het plastic eraf halen via vier schroeven en iets van 8 weerkhaakjes en kun je dan bij de gaten die erin zitten. Of er dan ook plek is voor de kop van de bout; don't know yet.

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-03 13:55
CyberThug schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:04:
Hoe krijg je hem überhaupt op sRGB dan?
Ligt het nou aan mij of kwam uit die 2408WFP review niet naar voren dat de sRGB functie veel slechter werkt dan het (superieure) AdobeRGB? Dus waarom zou je dan in sRGB willen werken.

Ik zou windows en photoshop gewoon lekker laten werken met AdobeRGB

hiero:
Not the best news is that sRGB preset mode failed with dE=7.3. Calibration did not help. To be honest, I did not expect much from sRGB mode on this monitor.
The Dell 2408 achieved the best value when calibrated to AdobeRGB.
The result is astonishing.

[Voor 26% gewijzigd door BasNation op 16-03-2008 10:58]

• mux

mux

99% efficient!

jcvjcvjcvjcv schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 23:20:
[...]

Als je zelf een RAW converter hebt:

Sorry, maar had hem per ongeluk op RAW staan. :P

Zal zometeen even kijken of ik ze kan omzetten.

Zo te zien kun je het plastic eraf halen via vier schroeven en iets van 8 weerkhaakjes en kun je dan bij de gaten die erin zitten. Of er dan ook plek is voor de kop van de bout; don't know yet.
Geweldig, bedankt. Ik hoop dat je op een of andere manier kunt meten wat de diameter van de gaten is en hoeveel ruimte daarboven zit, dan kan ik kijken of ik geschikte bouten kan vinden.

• CyberThug

CyberThug

BasNation schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:55:
[...]

Ligt het nou aan mij of kwam uit die 2408WFP review niet naar voren dat de sRGB functie veel slechter werkt dan het (superieure) AdobeRGB? Dus waarom zou je dan in sRGB willen werken.

Ik zou windows en photoshop gewoon lekker laten werken met AdobeRGB

hiero:

[...]

[...]
Het sRGB is ook minder. Maar dan is het rood wél goed, misschien zelfs weer te weinig. Zou je me willen uitleggen hoe ik windows én photoshop dan laat werken met AdobeRGB? Monitor moet dan gewoon op factory defaults staan, neem ik aan?

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Die 2408WFP heeft nu free shipping, en dat loopt dinsdag de 18e af. Klopt het dat ik, als ik in het winkelmandje kijk, zie staan dat dat dat nog geen €5,- is, ik dacht namelijk dat dat iets van 90 euro was (of is dat pc's)? In dat geval bestel ik er namelijk met iemand anders samen eerst één, om te kijken of het bevalt.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• BasNation
CyberThug schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:47:
[...]

Het sRGB is ook minder. Maar dan is het rood wél goed, misschien zelfs weer te weinig. Zou je me willen uitleggen hoe ik windows én photoshop dan laat werken met AdobeRGB? Monitor moet dan gewoon op factory defaults staan, neem ik aan?
Zet je 2408WFP op de AdobeRGB preset via het OSD.

Weet het even alleen in Vista:

Naar je control panel > color management > advanced > device profile > AdobeRGB

In photoshop:

Edit > color settings > working spaces > RGB > AdobeRGB

• neographikal
  • Niet online
Hmm, waar zit die preset in de 2408? Ik heb bij presetmodes wel srgb staan, maar geen argb.

• BasNation
neographikal schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:15:
Hmm, waar zit die preset in de 2408? Ik heb bij presetmodes wel srgb staan, maar geen argb.
sorry, zat even niet op te letten, volgens mij moet hij in de default modus staan "desktop" dus. moet nog even nazoeken.

• jcvjcvjcvjcv
ssj3gohan schreef op zondag 16 maart 2008 @ 11:59:
[...]

Geweldig, bedankt. Ik hoop dat je op een of andere manier kunt meten wat de diameter van de gaten is en hoeveel ruimte daarboven zit, dan kan ik kijken of ik geschikte bouten kan vinden.

Die grote ronde dingtjes blijken geen gaten te zijn, die lopen gewoon dood. (wel open te boren natuurlijk).

Rond de verticale steun zitten vier schroefgaatjes, deze zou ik er niet voor gebruiken. Daarnaast zitten er nog 8 schroefgaten voor het zilvergrijze stukje sierplastic.

De diameter van het kleine gaatje is 3,55 mm. De diameter van het cilindertje wat er boven zit (waar het stukje kunststof van het grijze ding ingaat (dat kun je eraf knippen als je dat gat gaat gebruiken om hem aan je tafel vast te zetten) is inet overal even groot. Ik heb zowel 7,30 mm als 8,55 mm gemeten. De diepte is 5,25 mm en bij de vier uiterste gaten aan de rand van de voet aflopend naar 4 mm.

Je zou best een stel van die 8 gaten kunnen gebruiken om hem aan je tafel vast te zetten, de hele plastic zooi zit namelijk ook nog met een heel stel weerhaakjes vast.

• mux

mux

99% efficient!

Ik denk dat ik dan eerder zou proberen de doodlopende gaten te tappen. Dan heb ik de minste kans dat ze opmerken dat ik hem heb gemod :P en zo mn garantie afloopt.

• jcvjcvjcvjcv
Maar waar wil je dan de kop van de bout laten..?

• mux

mux

99% efficient!

Onder het bureau... jaja! Er hoeft geen moer op, ik kan gewoon een druppeltje langzaamdrogend loctite in de draad stoppen, dan kan hij ook niet zomaar gejat worden door de bout er simpeltjes uit te draaien.

• jcvjcvjcvjcv
Eh juist, maar als je een 2007FP wilt jatten, druk je gewoon het knopje op het paneel in en neem je het paneel mee. Wat maakt die voet nu uit? Alleen maar last te dragen en je hebt voor 30 euro een nieuwe van eBay ;)

jcvjcvjcvjcv schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:27:
Eh juist, maar als je een 2007FP wilt jatten, druk je gewoon het knopje op het paneel in en neem je het paneel mee. Wat maakt die voet nu uit? Alleen maar last te dragen en je hebt voor 30 euro een nieuwe van eBay ;)
Inderdaad, gebruik dan gewoon het standaard slot-gat in het panel zelf. :)

• Uitje
BasNation schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:06:
[...]

Zet je 2408WFP op de AdobeRGB preset via het OSD.

Weet het even alleen in Vista:

Naar je control panel > color management > advanced > device profile > AdobeRGB

In photoshop:

Edit > color settings > working spaces > RGB > AdobeRGB
Iemand al geprobeerd of de felle rode tinten hier beter door worden onder vista? Heb namelijk hetzelfde probleem onder vista , waarbij ik het eerder geposte kleurenprofiel gebruik. Ben erg benieuwd en kan het zelf pas morgen testen.

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-03 10:06

lampie1979

Hoepla!

Ik heb 2 x 2408 schermen gekocht maar heb echt last van een rode zweem :? Ook heb ik rode halo's om zwarte letters op een grijze achtergrond. 1 van mijn schermen heeft aan de rechter bovenkant een rode waas zitten. Ik krijg het met geen mogelijkheid weg of gecorrigeerd. Ik denk dat ik ze maar retour ga sturen :( Of heeft iemand een idee?

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

• neographikal
  • Niet online
Vrees dat dat terugsturen wordt ja.

Ik heb zelf wel last van wat helderheidsverschil (gelukkig significant minder dan met de iMac), met name nu ik de brightness wat terug heb gedraaid. Standje 50 was inderdaad wel heftig :X (rechterkant is wat donkerder als ik een wit scherm open heb) maar ik wil het nog even afwachten of het me hindert. Op dit moment lees ik het meer, dus omruilen zal sowieso weinig zin hebben :)

Voor de rest kan ik niet anders zeggen dan dat het scherm een prachtbeeld levert. Lekker contrastrijk, zonder dat er een glanzende toplaag op zit, mooie kleuren en lekker rustig aan de ogen. Calibratie onder Vista is me trouwens gelukt en ik heb niet het gevoel dat er kleuren ernstig overheersen :)
Uitje schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:58:
[...]

Iemand al geprobeerd of de felle rode tinten hier beter door worden onder vista? Heb namelijk hetzelfde probleem onder vista , waarbij ik het eerder geposte kleurenprofiel gebruik. Ben erg benieuwd en kan het zelf pas morgen testen.
Hmm, ik kan daar geen AdobeRGB selecteren, alles sRGB :?

[Voor 67% gewijzigd door neographikal op 16-03-2008 18:44]

• CyberThug

CyberThug

Ik heb het hier vandaan gehaald: AdobeRGB. Onderaan de pagina kan je hem downloaden. Ik heb het geprobeerd, maar het maakt volgens mij geen verschil?

[Voor 15% gewijzigd door CyberThug op 16-03-2008 19:38]

• Bartjuh
  • Niet online
neographikal schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:18:
Ja, precies :?

Dit zijn mijn opties om precies te zijn;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Gamma 
   PC 
   MAC

Color Settings mode
   Graphics
   Video

Preset Modes
   Desktop
   Multimedia
   Game
   sRGB
   Warm
   Cool
   Custom (R,G,B)

Ik kan nergens adobeRGB (aRGB) vinden?

Nou heb ik het gecalibreerd d.m.v. Custom, en dan rood ca 4 punten lager dan groen en blauw.
En de helderheid op 10 ongeveer.

• BasNation
Bartjuh schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:13:
[...]

Ja, precies :?

Dit zijn mijn opties om precies te zijn;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Gamma 
   PC 
   MAC

Color Settings mode
   Graphics
   Video

Preset Modes
   Desktop
   Multimedia
   Game
   sRGB
   Warm
   Cool
   Custom (R,G,B)

Ik kan nergens adobeRGB (aRGB) vinden?

Nou heb ik het gecalibreerd d.m.v. Custom, en dan rood ca 4 punten lager dan groen en blauw.
En de helderheid op 10 ongeveer.
Hehe, sorry voor de verwarring, ik had het verkeerd opgeschreven, ik bedoelde dat je vrijwel alles kan gebruiken BEHALVE sRGB. Het scherm zelf heeft namelijk een extended color gamut die vrijwel exact overeen komt met adobeRGB (na wat callibratie). Daarom is dit ook wat je het beste kan doen. ALLEEN bij het gebruik van de sRGB preset zal hij de gamut reduceren. Alle andere presets zijn dus 102%. Waarschijnlijk kan je het beste desktop of custom doen.

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

ssj3gohan schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:23:
Onder het bureau... jaja! Er hoeft geen moer op, ik kan gewoon een druppeltje langzaamdrogend loctite in de draad stoppen, dan kan hij ook niet zomaar gejat worden door de bout er simpeltjes uit te draaien.
Eehm... Heb je er ooit wel eens aan gedacht dat je het scherm met letterlijk 1 druk op de knop van de voet af kan halen en het dus weinig nu heeft om hem vast te schroeven?

• neographikal
  • Niet online
Holy, dit verklaart een hoop, ik heb zojuist FF3 beta geinstalleerd en daar de kleurenmanagementoptie aangezet. Opeens zien m'n foto's er weer een heel stuk normaler uit in FF :+ Alleen de kleuren op de sites zelf zijn nogal dull om te zien. Zeker vergeleken met FF2 en de IBG-site :X

Ik vermoed dat dat te maken heeft met die aRGB-optie bij het kleurenamanagement, dus daar ga ik zo eens mee prutsen :)

[Voor 6% gewijzigd door neographikal op 17-03-2008 00:37]

Je kunt natuurlijk ook een Mac kopen, aangezien het kleurprofiel daar systeem-breed geregeld is. :)

• neographikal
  • Niet online
Been there done that, twee iMacs gehad met een fucked scherm 8)7 Nee dank je, ik blijf hier wel bij. ;) Maar ook daar zal je applicatie toch afhankelijk zijn van kleurenprofilesupport?

't is alleen wel even wennen zo. Die Dell geeft echt sublieme kleuren weer, maar je moet wel even profilen enzo :)

[Voor 24% gewijzigd door neographikal op 17-03-2008 00:40]

• Azrael
neographikal schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:32:
Holy, dit verklaart een hoop, ik heb zojuist FF3 beta geinstalleerd en daar de kleurenmanagementoptie aangezet. Opeens zien m'n foto's er weer een heel stuk normaler uit in FF :+ Alleen de kleuren op de sites zelf zijn nogal dull om te zien. Zeker vergeleken met FF2 en de IBG-site :X
Is dat niet je verbeelding? ;)
Volgens mij zijn de kleuren wel redelijk zoals ze moeten zijn in FF3 met color management.

Maarja, dat is 1 programma, heb je relatief weinig aan.

Aan een Mac zou deze vast beter werken inderdaad :P

[Voor 4% gewijzigd door Azrael op 17-03-2008 00:52]

neographikal schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:39:
Been there done that, twee iMacs gehad met een fucked scherm 8)7 Nee dank je, ik blijf hier wel bij. ;) Maar ook daar zal je applicatie toch afhankelijk zijn van kleurenprofilesupport?

't is alleen wel even wennen zo. Die Dell geeft echt sublieme kleuren weer, maar je moet wel even profilen enzo :)
Nope, als ik op mijn Macbook een bepaald kleurenprofiel inlaad geldt dat voor het gehele scherm, en niet enkel per applicatie. Eigenlijk ook veel logischer. :)

• neographikal
  • Niet online
Ik heb toch het gevoel of het rood en het geel van de icons op GoT bijv wel wat matjes is. Maar als ik het goed begrijp zou ik

http://farm4.static.flick...38417501_03ffc6f71f_o.jpg

Daar de bovenste optie naar AdobeRGB1998 moeten omzetten?

• Azrael
Dat heb ik geprobeerd maar dat maakte niks uit. Wel via Virtual PC, hoop dat dat geen verschil maakt..

• CyberThug

CyberThug

neographikal schreef op maandag 17 maart 2008 @ 01:09:
Ik heb toch het gevoel of het rood en het geel van de icons op GoT bijv wel wat matjes is. Maar als ik het goed begrijp zou ik

http://farm4.static.flick...38417501_03ffc6f71f_o.jpg

Daar de bovenste optie naar AdobeRGB1998 moeten omzetten?
Dat heb ik dus gedaan. Maar vervolgens blijft rood bij mij over-saturated. Het lijkt wel fluoriserend. Ben benieuwd hoe jij het ervaart?

• neographikal
  • Niet online
Kleuren lijken verder goed hier, behalve wat matjes in FF op normale sites voor mijn gevoel. De kleuren van foto's in FF komen echter wel perfect uit, dus ik vrees dat het domweg aan mij ligt :P

• CyberThug

CyberThug

neographikal schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:58:
Kleuren lijken verder goed hier, behalve wat matjes in FF op normale sites voor mijn gevoel. De kleuren van foto's in FF komen echter wel perfect uit, dus ik vrees dat het domweg aan mij ligt :P
Heb je nu wel dat AdobeRGB profile gebruikt onder Windows Color Management? Merk je verschil met/zonder profile?

[Voor 3% gewijzigd door CyberThug op 17-03-2008 13:59]

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Zojuist een offerte aangevraagd over de telefoon. Voor twee schermen kwamen we rond de 1100 euro uit :D

• Bartjuh
  • Niet online
Ik wordt echt een beetje vervelend van dit scherm. Mijn vorige apple ACD scherm was out-of-the-box perfect ingesteld qua kleuren. Maar dit scherm, roos, rood en oranje zijn echt over-saturated.

Ik heb het geprobeerd met kleurprofielen (van dpreview), maar windows lijkt niets te wijzigen 8)7

In photoshop CS2 ziet alles er perfect uit! Maar in Windows lijkt het nergens naar, ik wordt hier echt chagrerijnig van. Maar een mac kopen is ook geen optie voor mij... :(

[Voor 23% gewijzigd door Bartjuh op 17-03-2008 18:27]

• Azrael
Heeft iemand vandaag nog contact gehad met qsix?

• neographikal
  • Niet online
CyberThug schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:59:
[...]

Heb je nu wel dat AdobeRGB profile gebruikt onder Windows Color Management? Merk je verschil met/zonder profile?
Nope, helaas niet, door een DOA moederbord en een verkeerd geleverde videokaart. Heel even de creditering daarvan afwachten en dan nieuw spul bestellen. :)
Azrael schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:23:
Nope, nog geen reactie gehad, maar ik zit eerder te wachten op de factuur. Die moet nog van de boekhouder komen schijnbaar :)

[Voor 26% gewijzigd door neographikal op 17-03-2008 18:47]

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Azrael schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:23:
Jup, gevraagd om een offerte voor twee schermen, en er eentje gekregen.

• CyberThug

CyberThug

Ik heb Color Management onder firefox 3 aangezet. Zie hieronder het resultaat:
http://kok.wiljag.nl/oversaturated.jpg

Links IE rechts FF3.

Firefox is correct, IE overstaturated naar mijn mening. Hoe krijg ik dit in Windows gecorrigeerd?

[Voor 7% gewijzigd door CyberThug op 17-03-2008 19:55]

• neographikal
  • Niet online
Niet, biedt geen ondersteuning voor kleurprofielen afaik. De enige browsers die dat doen zijn FF en Safari.

• Uitje
Bartjuh schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:21:
Ik wordt echt een beetje vervelend van dit scherm. Mijn vorige apple ACD scherm was out-of-the-box perfect ingesteld qua kleuren. Maar dit scherm, roos, rood en oranje zijn echt over-saturated.

Ik heb het geprobeerd met kleurprofielen (van dpreview), maar windows lijkt niets te wijzigen 8)7

In photoshop CS2 ziet alles er perfect uit! Maar in Windows lijkt het nergens naar, ik wordt hier echt chagrerijnig van. Maar een mac kopen is ook geen optie voor mij... :(
Je bent niet de enige die op dit moment chagrijnig aan het worden is :(
Heb last van precies hetzelfde. Boven het plaatje als achtergrond onder vista, en onder hetzelfde plaatje maar dan in photoshop. Wie o wie heeft nog een geweldig idee.

http://www.uitendaal.com/images/dell-2408wfp.png

• neographikal
  • Niet online
Bartjuh schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:21:
't Is niet alsof een Apple Cinema je gaat redden. Nou ja, misschien wel, maar dan doordat het scherm lang niet zoveel kleuren weer kan geven :) Blame Windows, niet het scherm :)

Open maar eens een AdobeRGB bestand in een programma was sRGB verwacht. Zelfde effect :)

[Voor 8% gewijzigd door neographikal op 17-03-2008 19:55]

• Bartjuh
  • Niet online
neographikal schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:54:
[...]
't Is niet alsof een Apple Cinema je gaat redden. Nou ja, misschien wel, maar dan doordat het scherm lang niet zoveel kleuren weer kan geven :) Blame Windows, niet het scherm :)
Ja, ik weet het :) Maar als ik heel plat naar het probleem kijk dan zie ik; mijn vorige scherm die qua kleuren geen probleem gaf, en nu een scherm dat rood oversaturate tot het irritante aan toe, en er geen gemakkelijke oplossing is.

Ik wordt hier bijna gedwongen om een apple te kopen, omdat windows gewoon niet fatsoenlijk en gebruiksvriendelijk systeem-brede kleurprofielen ondersteund :?
Open maar eens een AdobeRGB bestand in een programma was sRGB verwacht. Zelfde effect :)
Ik snap het probleem, alleen ik vind geen gemakkelijke oplossing, terwijl microsoft het in eerste instantie helemaal niet moeilijk had hoeven maken, en daar irriteer ik mij ontzettend aan.

Vista vond ik al uitermate slecht, en nou dit weer... weer een stapje dichterbij de psychologische stap om een mac aan te schaffen om van deze ellende af te zijn.
Als MAC software ondersteunde die ik gebruik, dan was ik allang overgestap.

• BasNation
Bartjuh schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:15:
[...]

Ja, ik weet het :) Maar als ik heel plat naar het probleem kijk dan zie ik; mijn vorige scherm die qua kleuren geen probleem gaf, en nu een scherm dat rood oversaturate tot het irritante aan toe, en er geen gemakkelijke oplossing is.

Ik wordt hier bijna gedwongen om een apple te kopen, omdat windows gewoon niet fatsoenlijk en gebruiksvriendelijk systeem-brede kleurprofielen ondersteund :?

[...]

Ik snap het probleem, alleen ik vind geen gemakkelijke oplossing, terwijl microsoft het in eerste instantie helemaal niet moeilijk had hoeven maken, en daar irriteer ik mij ontzettend aan.

Vista vond ik al uitermate slecht, en nou dit weer... weer een stapje dichterbij de psychologische stap om een mac aan te schaffen om van deze ellende af te zijn.
Als MAC software ondersteunde die ik gebruik, dan was ik allang overgestap.
Het gras lijkt altijd groener...

Mac's zijn ook verre van perfect en ik persoonlijk zou nooit een Mac nemen, puur omdat ik een hekel heb aan "dat wereldje". Doe mij maar Vista en Kubuntu. Vista is op het eerste gezicht misschien nogal een lomp gevaarte maar na SP1 geïnstalleerd te hebben en de nodige uurtjes heb zitten fine-tunen ben ik toch zeer te spreken.

Maargoed, terug on-topic. Misschien is het eens goed om je driver instellingen na te lopen. Als je het niet via de windows color manager kan regelen is er misschien in de drivers nog wat te sleutelen.

• sOid
  • Niet online
BasNation schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:24:
[...]

Het gras lijkt is altijd groener...

Mac's zijn ook verre van perfect en ik persoonlijk zou nooit een Mac nemen, puur omdat ik een hekel heb aan "dat wereldje". Doe mij maar Vista en Kubuntu. Vista is op het eerste gezicht misschien nogal een lomp gevaarte maar na SP1 geïnstalleerd te hebben en de nodige uurtjes heb zitten fine-tunen ben ik toch zeer te spreken.
:P

Ben zelf van erg veel irritatie af (o.a. inderdaad dat gekloot met kleurprofielen) sinds ik op Mac ben overgestapt. En 't is inderdaad niet perfect maar ach dat is niets.

Maarja weer terug ontopic :)

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Zo, twee maal een 2408WFP besteld *O*
Modbreak:Hartstikke cool voor je, maar mag ik vragen wat wij er hier in de draad mee moeten?
Vrij weinig, dit soort posts kun je beter maken als je ze binnen hebt en er interessante dingen over kunt vertellen

[Voor 73% gewijzigd door Ultraman op 17-03-2008 23:39]

• BasNation
sOid schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:31:
Het gras lijkt is altijd groener...
doh 8)7

* BasNation moet een her-inburgeringscursus volgen :X

[Voor 23% gewijzigd door BasNation op 17-03-2008 22:35]

• sOid
  • Niet online
BasNation schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:34:
[...]

doh 8)7

* BasNation moet een her-inburgeringscursus volgen :X
Mja je begreep me verkeerd. Bedoelde dat Mac weldegelijk beter is ;)

Maar ook jij had de uitdrukking inderdaad niet helemaal goed (ik overigens ook niet maar dat was niet m'n bedoeling).

De correcte uitdrukking is 'Het gras is altijd groener aan de overkant'.

Maar dit is wel heel offtopic.

Met 'n beetje mazzel kan ik eind van de week een 2007WFP kopen :)

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-03 16:39
Is het misschien een idee dat iemand met zo'n color spyder zijn kleurprofiel online zet?
Het verschil onderling tussen monitoren kan nooit zo groot zijn dat de fabrieks instellingen beter zijn lijkt mij.

• Anoniem: 35517
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lennart_1337 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:36:
Is het misschien een idee dat iemand met zo'n color spyder zijn kleurprofiel online zet?
Het verschil onderling tussen monitoren kan nooit zo groot zijn dat de fabrieks instellingen beter zijn lijkt mij.
Dat heeft neographikal al gedaan... ik heb trouwens een Colorvison Spyder3 Pro en vroeg me af of je daar nog kon instellen of je je monitor met sRGB of aRGB wilt calibreren... of wordt het automatisch herkend als de monitor aRGB kleuren kan weergeven?

• jcvjcvjcvjcv
sOid schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:25:

Met 'n beetje mazzel kan ik eind van de week een 2007WFP kopen :)
Waarom geen 2007FP? (1600x1200 ipv 1680x1050)

• Azrael
marcieking schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:26:
[...]

Jup, gevraagd om een offerte voor twee schermen, en er eentje gekregen.
Hm, als ie wat kan verkopen reageert ie dus snel, op lastige vragen liever niet..

Anoniem: 27944

neographikal schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 00:10:
Voor de liefhebber: Dell WFP2408 kleurprofiel Gebouwd met een Spyder3 op een nagelnieuwe 2408 op fabrieksinstellingen. Calibratietarget: gamma 2.2, kleurtemperatuur 6500K.
Hoe gebruik je een dergelijk profiel?

En just to be sure: als je de fabrieksinstellingen gebruikt, laat je dan de brightness van de 2408 op 50 staan?

• neographikal
  • Niet online
Hij stond op 50/50 ja, maar ik heb inmiddels de brightness naar 20% teruggeschroefd. Helaas kan ik niet bij dat profiel bij gebrek aan een werkend systeem..

• Knightwolf
CyberThug schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:59:
[...]

N.a.v. deze postings ben ik het ook gaan proberen, maar ik zie geen verschil in XP vergeleken het profiel dat bij de monitor hoort.

• BasNation
Knightwolf schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:26:
[...]

N.a.v. deze postings ben ik het ook gaan proberen, maar ik zie geen verschil in XP vergeleken het profiel dat bij de monitor hoort.
Dan zou ik dit eens proberen:
http://forums.dpreview.co...rum=1004&message=24998798

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-03 20:09

dlmh

Lo-Fi

Anoniem: 27944 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 08:39:
[...]

Hoe gebruik je een dergelijk profiel?

En just to be sure: als je de fabrieksinstellingen gebruikt, laat je dan de brightness van de 2408 op 50 staan?
In MacOSX kan je deze inladen onder ColorSync Utility, onder Windows zou ik 't niet weten... :P

Het profiel voor de 2408WFP lijkt bij mij echt perfect te werken! Mijn dank is groot! _/-\o_

Heeft iemand toevallig ook een gecalibreerd kleurenprofiel voor de 2007FP? Dan lijken de kleuren tenminste weer een beetje op elkaar als ik ze naast elkaar zet... :)

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• Uitje
Ik probeer nog steeds precies te snappen waarom ik nu last heb van de felle rode kleuren op deze monitor, want verder ben ik er heel erg blij mee.
Wat ik tot nu toe heb gedaan is:
- zowel het kleuren profiel van neographical als het Adobe profiel gebruikt onder vista en als default profile ingesteld, maar helaas maakt dit niet uit.
- Heb m'n monitor op dit moment op custom rgb staan net de volgende waarde:
Brightness=20, Contrast=50, R = 94 G = 92 B = 100

Deze rode kleuren zie ik dus niet als ik bijv: een foto in photoshop open of in Firefox sinds ik color management in firefox heb aanstaan, zoals ook goed te zien is op de screenshots van CyberThug

Kan ik hier nu uit opmaken dat het probleem bij het color management van het OS ligt (windows vista) of is het toch een probleem van deze monitor? Als het dit eerste is dan lijkt het mij dat er een oplossing voor dit probleem moet zijn, en ga ik nog even fijn verder hobbyen :)

• neographikal
  • Niet online
Ik had nog een nieuwere versie gebakken, die staat daar. Zodra ik mijn spullen weer binnen heb zal ik ook nog een profiel online zetten met de brightness op standje 20 zodat jullie niet zo bruin worden :P

• Uitje
neographikal schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:14:
Ik had nog een nieuwere versie gebakken, die staat daar. Zodra ik mijn spullen weer binnen heb zal ik ook nog een profiel online zetten met de brightness op standje 20 zodat jullie niet zo bruin worden :P
Bedankt, een profiel met de brightness op 20 zou helemaal prefect zijn inderdaad want tussen de 20 en 30 is hoog zat volgens mij.

• Anoniem: 35517
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Welke kabels worden eigenlijk meegeleverd bij de Dell 2408WFP? Op http://support.euro.dell....s/2408WFP/en/UG/index.htm kan ik er namelijk niet zoveel over vinden en aangezien HDMI kabels niet erg goedkoop zijn, ga ik ze als ze niet meegeleverd worden meteen even op eBay bestellen ;)
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee