Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.879 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-07 02:29
ParkOverall schreef op maandag 24 december 2007 @ 02:43:
[...]

Nee? Voor een paar stukjes draad een paar connectors en een paar gram plastic? Kostprijs waarschijnlijk samen nog geen 25 euro cent. De winst marges op kabels zijn hoog, de handel lacht zich een breuk, HDMI heeft het aurora van het nieuwste/beste, dus maakt de handel er een 'bijpassende' 'beste' prijs van. Laat je toch niet vernueken!
Dat is met alle kabels zo, neem een eenvoudige coax kabel, daar zul je gemiddeld nog een euro per meter moeten betalen in een winkel, terwijl de inkoop prijs nog geen 2 cent per meter is. (nog minder zelf, geloof dat bij mijn vorige werkgever de inkoop prijs €1,25 per 100 meter was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 16:22
Ik heb toch een vraag over Remote Play. Ik kan prima verbinden met mijn PS3, zowel via lokaal als over internet. Toch, als ik Remote Play afsluit doe ik denk ik iets verkeerd. Ik sluit af via mijn PSP en dan loopt mijn PS3 vast. Het blijft op zwart beeld staan (zonder de Remote Play instructies). Ook de Home-knop werkt niet, dus de voedingknop is de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

me_mrtn schreef op maandag 24 december 2007 @ 13:53:
Ik heb toch een vraag over Remote Play. Ik kan prima verbinden met mijn PS3, zowel via lokaal als over internet. Toch, als ik Remote Play afsluit doe ik denk ik iets verkeerd. Ik sluit af via mijn PSP en dan loopt mijn PS3 vast. Het blijft op zwart beeld staan (zonder de Remote Play instructies). Ook de Home-knop werkt niet, dus de voedingknop is de oplossing.
Bij mij werkt ie perfect, via de psp start en dan quit remote play, of bedoel je dat je de ps3 uitzet via de psp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

me_mrtn schreef op maandag 24 december 2007 @ 13:53:
Sluit je het PS3 systeem dan ook af of beëindig je alleen Remote Play? Kun je direct daarna, tijdens het zwarte beeld, wel weer connecten met je PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nee, ik wil dan Remote Play afsluiten en dus de PS3 gewoon verder laten staan in de XMB (Folding@Home staat ingesteld als 'screensaver'). Ik zal later vanmiddag nog wel een keer testen, geen PSP bij mij atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Wat voor keuzes heb je op dit moment als je een PS3 aanschaft in Nederland. Na wat geinformeerd te hebben blijkt dat nogal wel eens te verschillen. Een pakketje met twee spellen, een pakket met 1 spel een pakket met een ander spel een pakket met twee controllers etc. Ook heb ik horen zeggen dat er een hdmi kabel bijgeleverd wordt, maar dat zal wel niet kloppen.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gerwin schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:35:
Wat voor keuzes heb je op dit moment als je een PS3 aanschaft in Nederland. Na wat geinformeerd te hebben blijkt dat nogal wel eens te verschillen. Een pakketje met twee spellen, een pakket met 1 spel een pakket met een ander spel een pakket met twee controllers etc. Ook heb ik horen zeggen dat er een hdmi kabel bijgeleverd wordt, maar dat zal wel niet kloppen.
Nee, HDMI kabel wordt in geen enkel standaard pakket meegeleverd. De bundels met 2 controllers en 2 games zijn erg schaars aan het worden en verder zijn er voor mijn weten momenteel geen officiële bundels.
Maar voor de prijs van zo'n oude bundel kun je tegenwoordig ook al een 40GB + extra controller + 2-3 games kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 24-12-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:02
Nog meer Engelse koopjes bij Gameplay.co.uk en game.co.uk

Interessantste aanbieding lijkt me Eye of Judgement voor omgerekend 50 euro (inclusief Eye Toy. Iemand al ervaring met deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
S2S schreef op maandag 24 december 2007 @ 13:22:
[...]

Nee hoor, want ze scalen het dan gewoon naar 1920x1080p, GTP doet dit ook.
Deze heeft ook native 720p, maar voor 1080p gebruiken ze dus 980x1080.
Toch knap, zonder scaler hardware en een situatie waarbij alle overige hardware inmens op zn falie krijgt om zo veel mogelijk frames en content uit te poepen per seconde.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Anoniem: 86399 schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:40:
[...]

Nee, HDMI kabel wordt in geen enkel standaard pakket meegeleverd. De bundels met 2 controllers en 2 games zijn erg schaars aan het worden en verder zijn er voor mijn weten momenteel geen officiële bundels.
Maar voor de prijs van zo'n oude bundel kun je tegenwoordig ook al een 40GB + extra controller + 2-3 games kopen.
En de officiele pakketten met PS3's in die 40 GB pakketjes zijn die altijd met die glimmende chomen rand, of een matte rand of zwarte rand? Bij de Dixons schijnen de met glimmende rand te hebben terwijl ik bij de Bart Smit alleen zwarte rand zag staan...

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Damn. Ik denk, haal even een spelletje van het PSN, kijken of daar nog wat leuks tussenzit. Super Stardust HD gedownload, en eigenlijk is dat het enige spel dat ik de afgelopen twee dagen gespeeld heb :D. Ik ben echt ontzettend slecht (high score van 2,5 miljoen ofzo), maar wat is dit gaaf!

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:57
EfBe schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:01:
[...]

Toch knap, zonder scaler hardware en een situatie waarbij alle overige hardware inmens op zn falie krijgt om zo veel mogelijk frames en content uit te poepen per seconde.
Deze is al een keer langsgekomen een aantal topics geleden maar nogmaals :

Scaler PS3 bestaat half

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
FL!PNEUS schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:04:
Damn. Ik denk, haal even een spelletje van het PSN, kijken of daar nog wat leuks tussenzit. Super Stardust HD gedownload, en eigenlijk is dat het enige spel dat ik de afgelopen twee dagen gespeeld heb :D. Ik ben echt ontzettend slecht (high score van 2,5 miljoen ofzo), maar wat is dit gaaf!
Je bent bekend met een paar geintjes in het spel? Dat wanneer er genummerde asteroiden verschijnen je ze in volgorde moet neerschieten en wanneer je de laatste gehad hebt je je schip er doorheen moet "boosten" voor extra wapens en punten?

BTW In de Europese PSN-store is nu een update van SSHD te vinden met versienummer 2.2. Als je je game verwijderd kun je hem opnieuw downloaden. Als de filesize 148MB is, heb je de goede versie. Die update zal waarschijnlijk de voorloper zijn van een of meerdere addons waarme SSHD ook multi-player functionaliteit krijgt.

Afbeeldingslocatie: http://www.vertigogaming.net/PSP/stardust1.jpg

Dit is trouwens een van de meest verslavende spellen van de afgelopen paar jaar, nog een paar graadjes erger dan Geometry Wars. Wat mij betreft de absolute aanrader van PSN.

[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 24-12-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-07 09:47

Emiel1984

Made in NL

ymmv schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:10:
[...]
Dit is trouwens een van de meest verslavende spellen van de afgelopen paar jaar, nog een paar graadjes erger dan Geometry Wars. Wat mij betreft de absolute aanrader van PSN.
Ik was zelf geinteresseerd in wat spellen van het PSN network waarvan o.a. stardust. Helaas kan je alleen maar met Creditcard betalen en laat ik die nou net niet hebben. Ik vind het een beetje vreemd dat er niet een andere methode is...de meeste mensen in NL met een PS3 lijken mij niet een creditcard te hebben.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:26
Ik heb speciaal voor de PS3 een Credit Card genomen. Moet zeggen dat ik er geen spijt van heb gehad :) Kost wel paar euro in de maand, maja.
Ik ben het ook eens met dat Super Star dust verslavend is. Denk dat ik dat spel ook het meest heb gespeeld van alles games die ik heb. Me record is dan ook redelijk hoog al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:10:Je bent bekend met een paar geintjes in het spel? Dat wanneer er genummerde asteroiden verschijnen je ze in volgorde moet neerschieten en wanneer je de laatste gehad hebt je je schip er doorheen moet "boosten" voor extra wapens en punten?

BTW In de Europese PSN-store is nu een update van SSHD te vinden met versienummer 2.2. Als je je game verwijderd kun je hem opnieuw downloaden. Als de filesize 148MB is, heb je de goede versie. Die update zal waarschijnlijk de voorloper zijn van een of meerdere addons waarme SSHD ook multi-player functionaliteit krijgt.
Doorheen boosten? Bedoel je niet dat je dat groene geval op 't eind gewoon helemaal kapot moet schieten voor extra zooi?

Als je de game verwijderd, blijven alle scores etc. dan nog wel bewaard? En waarom per se verwijderen? Want je kan een game toch maar een bepaal;d aantal keer opnieuw downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:33:
[...]

Doorheen boosten? Bedoel je niet dat je dat groene geval op 't eind gewoon helemaal kapot moet schieten voor extra zooi?
Je hebt een boostknop. Daarmee moet je door dus door die groene pulserende bal heengaan zonder te schieten.
Here's another tip for you guys, as I want to see more competition. Every now and then you will get some random asteroid drops. It starts off dropping into your atmosphere, and there's a number "16." Smash that asteroid, and another one will drop with a "15." The countdown continues as you destroy those specially marked asteroids. When you get to "1" and destroy it, the next one is "BONUS." This is usually a medium-sized green rock, loaded with bonuses and weapon upgrades.

Don't shoot it! BOOST into it instead. I've gotten 17x and other upgrades in one pass. It's hard to destroy the entire rock, but it can be done.
Als je de game verwijderd, blijven alle scores etc. dan nog wel bewaard? En waarom per se verwijderen? Want je kan een game toch maar een bepaal;d aantal keer opnieuw downloaden?
Je kunt een spel op je eigen account en je eigen PS3 zo vaak downloaden als je wilt. Scores blijven behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Super Stardust HD is inderdaad zeer de moeite waard. Aan het begin viel het me tegen, maar toch was het verslavend en daarna wilde ik gewoon alle levels unlocken en spelen. Inmiddels heb ik in arcade mode een high score van meer als 75 miljoen. En dan nog nummer 3900 of zo in de ranglijst. Echt extreem.

Ik heb ook co-op gespeeld, maar dat vind ik best irritant omdat je moet blijven ontwijken en als je niet allebei dezelfde kant op gaat dan gaat het snel mis. Constant zeggen wat je gaat doen. Wel geinig, maar niet ideaal. Het zou leuk zijn als er online co-op komt waarbij je wel allebei je eigen beeld hebt.

Dat van die bonus wist ik wel en ook dat je meerdere punten in een boost moet proberen te pakken, maar niet dat je door de bonusmeteoriet heen kon boosten voor beter effect. Straks maar eens proberen. Bedankt voor de tip. :)

Nog even een tip van mij, mocht je het nog niet doorhebben. Als je een extra ship icon ziet en je hebt zelf nog geen schild, wacht tot het in een schild veranderd en pak het dan. Dat is veel beter dan een extra schip omdat je multiplier niet verloren gaat als je je schild verliest, wel als je schip kapot is.

[ Voor 30% gewijzigd door harlekein op 24-12-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:39:Je hebt een boostknop. Daarmee moet je door dus door die groene pulserende bal heengaan zonder te schieten.

Je kunt een spel op je eigen account en je eigen PS3 zo vaak downloaden als je wilt. Scores blijven behouden.
Geldt dat ook voor gewone groene ballen of alleen die bonus-dingen?

En wat was dat dan met die max 5x download-regel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Downloaden via jouw account op maximaal 5 verschillende PS3's.

[ Voor 22% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-12-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-07 14:33
Je mag in dit topic vragen stellen over Uncharted en dat als je vast denkt te zitten? Zo ja hoe maak ik de achtergrond met vraag zwart zodat niet iedereen het leest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 18:10
Met spoiler en /spoiler tussen vierkante haken.
Voorbeeld zonder i in het woord spoiler:
[spoler]tekst[/spoler]
spoiler:
dan krijg je dit

[ Voor 56% gewijzigd door WaterFire op 24-12-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
ik het het gevoel iets niet goed te doen in chapter 5

spoiler:
het gedeelte waar je langs de kasteel wand moet klimmen en wandlopen. Bij de tweede enkele liaan nadat je door het raam naar buiten bent gegaan kom ik elke keer te kort bij het kleine richeltje waar je naar toe moet. Ik loop volgens mij maximaal tegen de wand aan maar kom toch ruim tekort als ik spring/los laat met een druk op kruisje. Volgens de walktrough waar ik van ellende op gekeken heb moet je het blijkbaar wel kunnen halen

Iemand een tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
spoiler:
zo juist in een keer door gesprongen en warempel het lukte...ik ben verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Frank J. schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:21:
Downloaden via jouw account op maximaal 5 verschillende PS3's.
Ik lees overal ook dat mensen dus hun account gegevens even uitlenen en dan spellen laten downloaden die hun gekocht hebben alleen dan op een PS3 die niet die content gekocht heeft. En daarna simpel het wachtwoord weer veranderen. Is dit "illegaal"?

Je betaalde PSN content dus delen met mensen die er niet betaald voor hebben. Lijkt me nogal dubieus. Ik weet dat sommige dingen als Home/Warhawk account gebonden zijn maar zo loopt sony wel wat inkomsten mis lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235181

[...]

Je bent bekend met een paar geintjes in het spel? Dat wanneer er genummerde asteroiden verschijnen je ze in volgorde moet neerschieten en wanneer je de laatste gehad hebt je je schip er doorheen moet "boosten" voor extra wapens en punten?

[afbeelding]

Nou sorry hoor, maar ik heb de hele store afgezocht maar kan em nergens vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 235181 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 00:50:
[...]

Nou sorry hoor, maar ik heb de hele store afgezocht maar kan em nergens vinden :?
Game verwijderen, daarna bij Account Management -> Transactiebeheer -> Downloadlijst opnieuw downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 21-06 10:59
[...]

[afbeelding]

Helemaal mee eens, vorige week gekocht, en afgelopen weekend op een Lanparty trok ik veel bekijks met die game :D
Echt tof spel, helemaal voor dat geld, en geen disc nodig, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Gman schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 01:19:
[...]

Helemaal mee eens, vorige week gekocht, en afgelopen weekend op een Lanparty trok ik veel bekijks met die game :D
Echt tof spel, helemaal voor dat geld, en geen disc nodig, ideaal!
Bij dat bekijks trekken kan ik me wel iets voorstellen. Er ontploft nogal wat op het scherm. :9~ Het is bij wijlen een en al vuurwerk, maar toch blijft de game ontzettend speelbaar. Het ziet er allemaal fantastisch uit, krankzinnige hoeveelheden objecten op het scherm (met nog meer collisions) zonder dat er 1 frame gedropt wordt op 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:10

SkyStreaker

Move on up!

heeft iemand inmiddels al eens die promotie code voor wipe-out? ik na 5 weken nog niet. kan ik SCEE Nederland hierover opbellen denk je?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-07 22:52
heb ook nog niks ontvangen over wipeout :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik wel. Kwestie van de code uit je email kopieren, naar de PS Store voor de PC gaan, je PSP aansluiten en de PS Downloader (of iets dergelijks) installeren. Dan kopieert ie'm naar je Memory Stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
nudie schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:35:
[...]

Ik lees overal ook dat mensen dus hun account gegevens even uitlenen en dan spellen laten downloaden die hun gekocht hebben alleen dan op een PS3 die niet die content gekocht heeft. En daarna simpel het wachtwoord weer veranderen. Is dit "illegaal"?

Je betaalde PSN content dus delen met mensen die er niet betaald voor hebben. Lijkt me nogal dubieus. Ik weet dat sommige dingen als Home/Warhawk account gebonden zijn maar zo loopt sony wel wat inkomsten mis lijkt me.
Dat klopt, en nee dit is niet illegaal aangezien Sony toestaat dat je de content op 5 verschillende ps3's mag downloaden. Wat bij warhawk gedaan is om een andere ristrictie toe te passen. Je mag binnen 24 uur op maar 1 PS3 ingelogd zijn, tevens kan je Warhawk alleen spelen op de main account + de subacounts daarbij (volgens mij). Dus je kan dan niet tegelijk gamen op 2 ps3's er moet 1 van de 2 dus minimaal 24 uur niet aktief geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-07 17:20
Hellow allemaal !

Kan iemand mij misschien de juiste instellingen geven voor een HP 2335 ? Ik heb deze lopen via een HDMI to DVI kabel. Ik heb wel beeld alleen dat beeld is niet zo heel erg scherp (Kijk voor het gevoel naar een 800x600 scherm). Ook als ik kies voor een andere resolutie dan klapt hij eruit,... :/ Dus als iemand er is die het misschien ook over een 23" laat lopen dan verneem ik graag de correcte instellingen.

Alvast bedankt !

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-07 14:09

Dxue

PSN:EvilDrunk

Spoiler schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:49:
Hellow allemaal !

Kan iemand mij misschien de juiste instellingen geven voor een HP 2335 ? Ik heb deze lopen via een HDMI to DVI kabel. Ik heb wel beeld alleen dat beeld is niet zo heel erg scherp (Kijk voor het gevoel naar een 800x600 scherm). Ook als ik kies voor een andere resolutie dan klapt hij eruit,... :/ Dus als iemand er is die het misschien ook over een 23" laat lopen dan verneem ik graag de correcte instellingen.

Alvast bedankt !
ik zou niet weten wat de instellingen moeten wezen, maar het moet niet 1080p zijn. 720p moet die gewoon aankunnen. als ik me niet vergis kan je dat gewoon instellen via de ps3 onder connectie, dan kan je aanvinken wat je beeldscherm ondersteunt. dat zou gewoon moeten werken, zoniet dan heb je of een bagger scherm, of een bagger ps3 ;)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SkyStreaker schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 08:37:
heeft iemand inmiddels al eens die promotie code voor wipe-out? ik na 5 weken nog niet. kan ik SCEE Nederland hierover opbellen denk je?
Promotie code?
Hoe wat waar?

Ik heb overigens sinds 2.10 wat vage problemen met mijn PS3. De browser is erg instabiel en laat mijn hele PS3 crashen. Verder heb ik soms last van een enorme vertraging in de XMB. Ik heb uiteraard het informatiebord uitstaan. Meer mensen die dit herkennen?

[ Voor 31% gewijzigd door Shiver23 op 25-12-2007 13:54 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Shiver23 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:51:
[...]

Promotie code?
Hoe wat waar?

Ik heb overigens sinds 2.10 wat vage problemen met mijn PS3. De browser is erg instabiel en laat mijn hele PS3 crashen. Verder heb ik soms last van een enorme vertraging in de XMB. Ik heb uiteraard het informatiebord uitstaan. Meer mensen die dit herkennen?
Nope, ik heb met mijn 60gb versie nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:47

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:51:
[...]

Promotie code?
Hoe wat waar?

Als je een launch Playstation 3 kocht en je registreerde op Playstation Network kreeg je de Blu-Ray van James Bond Casino Royale gratis. Als je nu een PS3 koopt en je registreert tussen 22 november en 7 december kreeg je een versie van WipeOut. Of iets in die trand.

Linkje

En moet zeggen dat ik niet de problemen heb sinds de 2.10 update zoals jij ze beschrijft...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:30

NoTimeRemains

I know

zo heren jullie hebben er een lid bij. aankomende week krijg ik mijn PS3 :) meteen CoD4 besteld via ebay! ik heb er zin an.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:57
Maakt jullie 40gb PS3 ook zo'n (licht) ratelend geluid als de fan draait? Hij draait niet hard/snel, maar zit wel zo'n overduidelijk "rrrrrrrrrrr" geluidje in en dat irriteert me beetje. Vraag me af of dit normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 14:23
lapino schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:21:
Maakt jullie 40gb PS3 ook zo'n (licht) ratelend geluid als de fan draait? Hij draait niet hard/snel, maar zit wel zo'n overduidelijk "rrrrrrrrrrr" geluidje in en dat irriteert me beetje. Vraag me af of dit normaal is.
Dit is geen aanval hoor, maar volgens mij heb je die vraag al eens eerder gesteld... En daar is ook op geantwoord toendertijd:
DarthDavy schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:34:
[...]

Klopt, de mijne doet dat ook.

Net met Sony gebeld:
- "Heb je hem al van de netstroom gehaald?"
- "Ja"
- "Heb je al de harde schijf eruit gehaald en er opnieuw ingestoken?"
- "Euhm... Neen."
- "Heb je al een soft reset gedaan?"
- "Ja."
- Heb je al een harde reset gedaan, die 3 uur duurt?"
- "Neen."
- "Ok, probeer toch maar eerst nog eens de harde schijf eruit te halen en er opnieuw in te steken en een harde reset te doen. Je bent anders je PS3 toch 3 à 4 weken kwijt en in 73% van de probleemmeldingen kan je het zelf toch oplossen door de PS3 te resetten."

Ik snap niet echt dat een probleem waarbij de PS3 niets van optische formaten leest een probleem kan zijn met de harde schijf of de software. Volgens mij is er gewoon iets mechanisch met de blauwe laser mis. Maar bon, ik kan het mis hebben en ik hoop ik bij die 73% ben die zelf zijn PS3 kan herstellen. Ik zal er mij vanavond eens aan gaan zetten zie.

Ik zie het ook niet echt zitten om m'n PS3 3 à 4 weken kwijt te zijn. Hopelijk maakt het niets uit. Duim effe voor mee mensen. :)
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Gusev schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:31:
[...]

Dit is geen aanval hoor, maar volgens mij heb je die vraag al eens eerder gesteld... En daar is ook op geantwoord toendertijd:

succes!
?? Het een is een opmerking over een bijgeluidje van de fan, het ander gaat over het niet lezen van discs? Wat heeft het een met het ander te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 14:23
nou..aangezien de persoon in kwestie de vraag al eens eerder heeft gesteld en daar is op gereplied(?) met dat als antwoord. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik heb ook maar de search gebruikt :)

edit: ahh sorry :P ik heb de post van DarthDavy verkeerd gelezen..hij had hetzelfde probleem en ging vervolgens verder met schrijven over een ander probleem

[ Voor 28% gewijzigd door Gusev op 25-12-2007 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Dit is vast al eens eerder gevraagd maar ik heb geen zin om de vorige 17 topics te doorzoeken en de search geeft ook geen uitsluitsel.

De HDD in de PS3 is een sata150 schijf, het heeft dus waarschijnlijk geen nut om een sata300 er in te duwen? Ik heb mijn PS3 40GB net 5 dagen maar wil toch maar gelijk een 320GB schijf of iets in die richting erin duwen dan heb ik dat gelijk gehad. Ik weet dat je er een 5400rpm schijf moet ingooien maar heb nog niet kunnen vinden of een sata300 schijf enig verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-06 18:42

Arm1n

Zeven over half twee

Er is vandaag een update voor gran turismo 5 prologue uitgekomen en bevat de volgende toevoegingen:
● Online (online)
You can now race online.

● Ranking (ranking)
Online rankings are now available

● You can now save best times

● You can now download best ghost times

● Museum (Museum)
My page has added Museum Link

● Option (optional)
Steering Wheels can now be adjusted to 10 levels of strength

Screen resolution can be changed through the options screen

Network updates to UPnP fixes.

● Manual (Manual)
Manual is updated to include online.
Op het NeaGAF forum zijn de eerste reacties positief.
Iemand enig id of de postbode ook op tweede kerstdag langskomt? O-)
Het wordt tijd dat ik mijn GT5P krijg

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:17

KhaZ

Alfa Romeo

Als ik een "normale", Nederlandse "EU" versie PS3 heb, kan ik dan gewoon GT5 Prologue in Japan o.i.d. bestellen en zal het dan werken?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-06 18:42

Arm1n

Zeven over half twee

KhaZ schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 20:14:
Als ik een "normale", Nederlandse "EU" versie PS3 heb, kan ik dan gewoon GT5 Prologue in Japan o.i.d. bestellen en zal het dan werken?
Ja, ook het online gedeelte werkt.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
KhaZ schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 20:14:
Ja. Alle PS3-games zijn regio-vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Arm1n schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 20:04:
Er is vandaag een update voor gran turismo 5 prologue uitgekomen en bevat de volgende toevoegingen:

[...]

Op het NeaGAF forum zijn de eerste reacties positief.
Iemand enig id of de postbode ook op tweede kerstdag langskomt? O-)
Het wordt tijd dat ik mijn GT5P krijg
Het online systeem werkt een beetje minder. Je kan geen hosts selecteren, je wordt gewoon in een race gezet. Friends kiezen kan volgens mij ook niet, misschien als je bij elkaar in de buurt woont dat je dan eerder bij elkaar gezet wordt ivm. ping. Maar veel keuze is er niet helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:15

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb hier zelf ook de Japanse versie en die werkt gewoon op een Europese PS3.
Houdt wel rekening met Japanse tekst in het spel met een aantal Engelse kreten. Op verschillende sites zijn vertalingen te vinden, maar de meeste dingen wijzen zich vanzelf. Soms moet je even online controleren welke restricties er voor een race zijn, anders koop je wagens die je niet mag gebruiken.

Online is erg leuk en heel anders dan de standaard races. :)

Het bestaat uit een aantal "events" die vermoedelijk om de zoveel tijd veranderen. In zo'n event kan je dan meedoen met een aantal wagens uit een bepaalde klasse. Er zijn nog geen lobby's en je kan nu geen server opzetten, maar als je online gaat wordt je automatisch in een race gezet met verschillende tegenstanders (tot 16 man afhankelijk van het event).

Je merkt wel dat er veel Japanners online meedoen aan de lag die je soms tegenkomt in de races (vooral die met 16 wagens). Mijn ping naar Japan is nu niet om over naar huis te schrijven.. :+ , maar het racen gaat erg goed. Er zitten helaas van die kamikaze piloten tussen, die je van de weg af rammen, maar gemiddeld genomen zijn er leuke en spannende races.

Er zitten een aantal slimme regeltjes in voor het online racen.
Als je een penalty krijgt (vangrail raken, afsnijden, iemand van de baan af rijden, etc), dan ben je voor die tijd ook "doorzichtig" voor de tegenstander (die kunnen dan door je heen rijden) en ben je geen rijdende chicane. Ook als iemand te hard op een bocht aan komt rijden wordt die automatisch doorzichtig en schiet dwars door de rest heen, zonder deze van de baan te rijden. :)
Dit werkt helaas niet altijd 100%, maar het idee vind ik erg goed.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
FeaR1986 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 14:49:
[...]

Als je een launch Playstation 3 kocht en je registreerde op Playstation Network kreeg je de Blu-Ray van James Bond Casino Royale gratis. Als je nu een PS3 koopt en je registreert tussen 22 november en 7 december kreeg je een versie van WipeOut. Of iets in die trand.

Linkje

En moet zeggen dat ik niet de problemen heb sinds de 2.10 update zoals jij ze beschrijft...
Raar, ik heb me wel geregistreerd maar nooit een blu ray gehad. En voor whipe out heb ik me te vroeg geregistreerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
hermedico schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 20:52:
[...]

Raar, ik heb me wel geregistreerd maar nooit een blu ray gehad.
De eerste 500.000 Europese PS3-kopers kregen een gratis exemplaar. Blijkbaar was je te laat met aanmelden. Ik heb mijn exemplaar binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb net mijn externe usb hd schijf aangesloten op mijn 60gb PS3. Hoe kan ik de schijf nu exploren. Ik heb er een aantal divx bestanden op staan maar weet niet hoe ik moet bladeren in de schijf.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Diamond AT schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:32:
Ik heb net mijn externe usb hd schijf aangesloten op mijn 60gb PS3. Hoe kan ik de schijf nu exploren. Ik heb er een aantal divx bestanden op staan maar weet niet hoe ik moet bladeren in de schijf.???
Is je hardeschijf Fat 32?

Ja? Driehoekje en dan show all/alles weergeven
Nee? FAT32 formatteren en de divx bestanden er opnieuw opzetten.

Zorg er wel voor dat het DivX v3.1+ is en dat de bestanden niet groter zijn dan 2GB ivm de maximale ondersteunde bestandsgrootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Frank J. schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:36:
[...]

Is je hardeschijf Fat 32?

Ja? Driehoekje en dan show all/alles weergeven
Nee? FAT32 formatteren en de divx bestanden er opnieuw opzetten.

Zorg er wel voor dat het DivX v3.1+ is en dat de bestanden niet groter zijn dan 2GB ivm de maximale ondersteunde bestandsgrootte.
Heb hem toevallig omgezet naar NTFS voordat ik hem had aangesloten. Ik ga hem morgen weer terugzetten naar FAT32. Bedankt voor de inf. Er is zeker geen manier om ook de ondertiteling aan de praat te krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Je kan ze er er vast in branden maar vraag me niet hoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:48

nFo

Komt er ook een Witte PS3 naar NL?
Staat wat leuker naast de Wii,Xbox 360. *;

Of moet ik het maar uit Hong Kong importeren ?
Heeft iemand dat gedaan hier ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-06 21:29
nFo schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:57:
Komt er ook een Witte PS3 naar NL?
Staat wat leuker naast de Wii,Xbox 360. *;

Of moet ik het maar uit Hong Kong importeren ?
Heeft iemand dat gedaan hier ? :)
jij wil geen ps3 uit hong kong!!
omdat deze apparaten namelijk games cencureren

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb daar ook over gelezen ja, maar klopt dat wel precies? Ik hoor van wat bronnetjes dat het zo zou zijn, en iets zou zijn dat _in_ de console zit (en er blijkbaar niet even uit te flashen valt)...

De rating zou bij elke game gebeuren, waar 'ie ook vandaan komt. Echter, hoe werkt dit dan? Moeten gamedevelopers een tag 'bad' geven aan bloed en open wonden, hakenkruizen, etc., of zit er een superintelligente content-filter-chip in die Japanse PS3 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Dutchzilla schreef op woensdag 26 december 2007 @ 00:18:
[...]

Hmz, goed dat je het vertelt, ik wilde in januari namelijk een PS3 uit Hong Kong importeren. Dat wordt nu dus een JAP of US PS3 denk ik :)

Censureren de Japanse PS3's btw ook? Want Japan heeft namelijk ook een witte PS3 + regio A Blu-Ray speler.

[ Voor 13% gewijzigd door Chester op 26-12-2007 01:22 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

TheZeroorez schreef op woensdag 26 december 2007 @ 00:31:
Ik heb daar ook over gelezen ja, maar klopt dat wel precies? Ik hoor van wat bronnetjes dat het zo zou zijn, en iets zou zijn dat _in_ de console zit (en er blijkbaar niet even uit te flashen valt)...

De rating zou bij elke game gebeuren, waar 'ie ook vandaan komt. Echter, hoe werkt dit dan? Moeten gamedevelopers een tag 'bad' geven aan bloed en open wonden, hakenkruizen, etc., of zit er een superintelligente content-filter-chip in die Japanse PS3 :?
De discs zijn waarschijnlijk gewoon overal hetzelfde. dus inc censor voor bepaalde delen van de wereld.

Er staan toch ook gewoon nederlandse subs bij geimporteerde games, dus dat lijkt mij dan het geval te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Anoniem: 197857 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 01:06:
[...]
Er staan toch ook gewoon nederlandse subs bij geimporteerde games, dus dat lijkt mij dan het geval te zijn.
Sterker nog, bij Ratchet & Clank (gekocht bij 3busymen) staat in de openingscredits zelfs Sony Europe vermeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:17

KhaZ

Alfa Romeo

Overbodig

[ Voor 88% gewijzigd door KhaZ op 26-12-2007 01:55 . Reden: opgelost ]

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Chester schreef op woensdag 26 december 2007 @ 00:55:
[...]

Hmz, goed dat je het vertelt, ik wilde in januari namelijk een PS3 uit Hong Kong importeren. Dat wordt nu dus een JAP of US PS3 denk ik :)

Censureren de Japanse PS3's btw ook? Want Japan heeft namelijk ook een witte PS3 + regio A Blu-Ray speler.
Ja. Als je in Uncharted op piraten schiet zie je geen bloed op een Japanse PS3, ook al stop je er een Europese of Amerikaanse gamedisc in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
lapino schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:21:
Lijkt me op een kapot kogellager van je fan, iig niet normaal :) Terug gaan is een optie zodat deze omgeruild kan worden voor een nieuw exemplaar of ter reparatie opgestuurd wordt naar Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193728

Mensen bij Ps3 40 gig krijg je standaard en kabel voor aansluiting.
Aangezien ik een hdtv heb,heb ik er gewoon een hdmi kabel bijgekocht.
Aangezien ik nog Ps2 heb die ook op Hdtv is aangesloten met rgb kabel(maar beeld is erg lelijk)
Nu was mijn vraag die Component kabel kan ik die op Ps2 aansluiten naar de Hdtv?
En is het beeld dan beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Kan iemand nog wat spellen aanraden? First Person Shooters wil ik niet spelen op de console, daar heb ik een PC voor, dus RFOM, CoD4 en Unreal Tournament 3 vallen al af. Ik heb Pro Evolution 2008 al op de PC, Dat Guitar Hero/Rockband gedoe trekt me niet, de demo van Uncharted vond ik ook niet geweldig, Ratchet & Clank demo was ok, maar weinig wapens, wel gezien dat er veel wapens in moeten zitten maar dat spel is ook nog eens veel te duur. Heavenly Sword demo was wel leuk maar veel gehoord dat het vooral een button smasher is en dat is weer jammer. Motorstorm demo vond ik ook crappy.

Assassins Creed heb ik al.

Iemand nog andere suggesties of moet mijn PS3 stof gaan vangen tot Maart/April?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
1shot1kill schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:48:
Kan iemand nog wat spellen aanraden? First Person Shooters wil ik niet spelen op de console, daar heb ik een PC voor, dus RFOM, CoD4 en Unreal Tournament 3 vallen al af.
Ik snap waarom je dit waarschijnlijk zegt, maar geloof me, RFOM is een geweldige game. de controller werkt eerst wat tegen je maar je went er echt snel aan. Het was voor mij ook de 1e keer dat ik een FPS op een console speelde en ik was ook erg sceptisch, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Dus ZEKER RFOM proberen, en aangezien die game veel verkocht is moet je die op marktplaats wel voor een zacht prijsje kunnen kopen lijkt me.
Ik heb Pro Evolution 2008 al op de PC, Dat Guitar Hero/Rockband gedoe trekt me niet, de demo van Uncharted vond ik ook niet geweldig, Ratchet & Clank demo was ok, maar weinig wapens, wel gezien dat er veel wapens in moeten zitten maar dat spel is ook nog eens veel te duur. Heavenly Sword demo was wel leuk maar veel gehoord dat het vooral een button smasher is en dat is weer jammer. Motorstorm demo vond ik ook crappy.
Uncharted is ook een geweldige game. De demo is wat zonder context, omdat je niet in het verhaal zit, maar de feitelijke game is echt super. Als je die laat liggen dan snap ik niet waarom je een console gekocht hebt. Motorstorm's demo is dacht ik een zeer oude versie. Motorstorm is op zich een vermakelijke game, maar wel eentje die je even tussendoor speelt, dus niet een halve zondag.

R&C is gewoon 60 euro.
En de BUTT game van het jaar heb je WEL? hehe :). Als je 1 game niet had moeten kopen is het AC wel...

Overigens: Warhawk is ook erg goed. Wel een shooter, maar wel 1-tje die je telkens weer speelt.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
[...]

De discs zijn waarschijnlijk gewoon overal hetzelfde. dus inc censor voor bepaalde delen van de wereld.

Zr40 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 01:32:
[...]

Sterker nog, bij Ratchet & Clank (gekocht bij 3busymen) staat in de openingscredits zelfs Sony Europe vermeld :+
In dat geval lijkt me dat er dus een of andere tag aan bepaalde (te censureren) delen van de game meegegeven wordt, die geactiveerd wordt op een console die daarvoor gemaakt is (een Japanse dus bijvoorbeeld), in dat geval zou het inderdaad best eens kunnen dat de Hongkonse ( :? ) console meer aan censuur doet dan de Westerse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 26-06 21:14
Arx schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:04:
[...]

Niet alle games ondersteunen 1080p. In werkelijkheid draaid CoD4 op 1024×600p 2xAA, exact hetzelfde als bij de Xbox 360 versie. De rest wordt softwarematig een handje meegeholpen naar boven d.m.v. zoomen. Wat dat betreft kun je je PS3 wel weer terug zetten naar 720p. :)
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, Heb nu twee games waar achter op het hoesje 1080P opstaat, en als ik deze in mijn PS3 stop en het start geeft mij Sharp sharp LC-37XD1E Aquos netjes 1920*1080 aan.

Of te wel met die resolutie draad CoD4 en het zelfde bij Virtual Fighter 5. En als ik Resident fall of man (hoesje zegt 720P) aanzet wordt die netjes getoond in de resolutie 1280*720.

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Videogamesplus.ca heeft alleen vandaag een kortingsactie.

Wat titels:

Uncharted voor $50
Spider-Man 3 voor $30
Sonic the Hedgehog $20
The Bigs $30
Fantastic Four $20
Virtua FIghter 5 $20 (koopje!)
Juiced 2 $40
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:35

S2S

ymmv schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:44:

Wat titels:

Uncharted voor $50
Spider-Man 3 voor $30
Sonic the Hedgehog $20
The Bigs $30
Fantastic Four $20
Juiced 2 $40
etc
Ik heb ook een X360, jammer dat VF5 geen online heeft op de PS3, denk dat ik toch liever de X360 versie heb, maar mooie prijs idd.

MotorStorm is er ook cheap.

Bedankt voor de tip btw. VF5 toch maar gekocht was omgerekend met shipping 17,81 euro LOL.

[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 26-12-2007 11:54 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Kan iemand nog wat spellen aanraden? First Person Shooters wil ik niet spelen op de console, daar heb ik een PC voor, dus RFOM, CoD4 en Unreal Tournament 3 vallen al af. Ik heb Pro Evolution 2008 al op de PC, Dat Guitar Hero/Rockband gedoe trekt me niet, de demo van Uncharted vond ik ook niet geweldig, Ratchet & Clank demo was ok, maar weinig wapens, wel gezien dat er veel wapens in moeten zitten maar dat spel is ook nog eens veel te duur. Heavenly Sword demo was wel leuk maar veel gehoord dat het vooral een button smasher is en dat is weer jammer. Motorstorm demo vond ik ook crappy.

Iemand nog andere suggesties of moet mijn PS3 stof gaan vangen tot Maart/April?
Als je de prijs van Ratchet & Clank te duur vindt in NL moet je hem uit het buitenland halen bij de onderhand hopelijk bekende adressen, dan betaal je enkele tientallen euro's minder. Uncharted is een verplichte aanschaf voor PS3-bezitters en dat zul je nog wel meer horen. Topgame! Guitar Hero 3 is ook errug leuk. Playing is believing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-07 10:05
ymmv schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:44:

Wat titels:

Uncharted voor $50
Spider-Man 3 voor $30
Sonic the Hedgehog $20
The Bigs $30
Fantastic Four $20
Juiced 2 $40
etc
Uncharted kan ik er niet tussen vinden..

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nwnc schreef op woensdag 26 december 2007 @ 12:03:
[...]

Uncharted kan ik er niet tussen vinden..
Misschien al uitverkocht, ik zag hem eerder wel staan. Ik zie trouwens Rock Band voor omgerekend 130,- euro. Maar ik betwijfel of zo'n pakket ff stilletjes langs de douane komt (alhoewel pakketten uit Canada weinig onderschept worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 86399 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 12:07:
[...]

Misschien al uitverkocht, ik zag hem eerder wel staan.
Dat gaat snel bij VG+. Die Virtua Fighter-aanbieding is ook al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:48

nFo

Dutchzilla schreef op woensdag 26 december 2007 @ 00:18:
[...]

TheZeroorez schreef op woensdag 26 december 2007 @ 00:31:

[...]

ymmv schreef op woensdag 26 december 2007 @ 02:25:
[...]

Ja. Als je in Uncharted op piraten schiet zie je geen bloed op een Japanse PS3, ook al stop je er een Europese of Amerikaanse gamedisc in.
TheZeroorez schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:03:
[...]

[...]

In dat geval lijkt me dat er dus een of andere tag aan bepaalde (te censureren) delen van de game meegegeven wordt, die geactiveerd wordt op een console die daarvoor gemaakt is (een Japanse dus bijvoorbeeld), in dat geval zou het inderdaad best eens kunnen dat de Hongkonse ( :? ) console meer aan censuur doet dan de Westerse.
Okay, bedankt voor info hierboven, dus maar hier kopen dan.
Ik zal is even zoeken op Internet hoe het nu precies zit.
Want die uit hongkong loopt ook op: 220v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:35

S2S

VF5 staat er ook niet meer tussen volgens mij. *gelukkig kon ik nog bestellen :)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239988

Ik heb een PS3 en ik heb bepaalde shirts op een usb stick staan. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik ze op mijn PS3 krijgen en ze vervolgens in mijn PES2008 importeren om die shirts mooier/echter te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Heavenly Sword demo was wel leuk maar veel gehoord dat het vooral een button smasher is en dat is weer jammer. Motorstorm demo vond ik ook crappy.
Heavenly Sword is een schitterend spel. Met button mashen kom je een heel end, helaas, maar de bazen leveren wel flink wat tegenstand. Het schieten met kanonen of kruisboog is erg goed gedaan. Het spel is een heel goed actiespel wat meer uitdaging had mogen bieden.

De eerste keer wandel je er door heen, daarna kun je Hell Mode spelen welke de standaardmoeilijkheidsgraad had moeten zijn.

Daarna heb ik het spel eigenlijk niet meer gespeeld. Replay value is laag, ik heb het spel dan ook weer op martkplaats verkocht. Toch vind ik het spel zeer de moeite waard. Koop het tweedehands. Voor 30-40 euro is deze wel te vinden.

Overigens wacht ik al sinds vorige week dinsdag op Ratchet & Clank van 3busymen. Zal wel vertraging hebben opgelopen door de feestdagen. *zucht* Als ik dit had geweten had ik liever wat meer betaald en het spel direct in huis gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 19:53

OMD

harlekein schreef op woensdag 26 december 2007 @ 12:25:
[...]

Overigens wacht ik al sinds vorige week dinsdag op Ratchet & Clank van 3busymen. Zal wel vertraging hebben opgelopen door de feestdagen. *zucht* Als ik dit had geweten had ik liever wat meer betaald en het spel direct in huis gehad.
Dat is toch met alle internetaankopen zo? niet miepen als je via internet besteld, eurotje goekoper uitzijn? wachten op je spullen.

Internetshop = niet goed, gezeik
winkel = niet goed, geld terug.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142356

als ik een US versie van UT3 koop, kan ik dan later ook op EU servers of maakt dat niet uit... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Vampy719 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:41:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, Heb nu twee games waar achter op het hoesje 1080P opstaat, en als ik deze in mijn PS3 stop en het start geeft mij Sharp sharp LC-37XD1E Aquos netjes 1920*1080 aan.

Of te wel met die resolutie draad CoD4 en het zelfde bij Virtual Fighter 5. En als ik Resident fall of man (hoesje zegt 720P) aanzet wordt die netjes getoond in de resolutie 1280*720.
Tof die game ken ik nog niet, Restistance Fall of Man dan weer wel ;)

En games met 1080p op de achterzijde worden ook wel in 1080p weergegeven. Dus met 1920x1080 beeldlijnen. Maar van origine hebben die games dus minder lijnen maar worden door de PS3 (en de Xbox) up-ge-scaled (ofzoiets) naar respectievelijk 720p of 1080p. Dus al geeft jouw tv heel leuk 720p of 1080p aan wil het niet zeggen dat die game in native resolutie ook daadwerkelijk op die resolutie draait.

Zelfde was er met de Philips Full HD tv's uit het jaar 2006 - medio 2007. Allemaal Full HD (dus 1920x1080) alleen de maximale input was 1080I. Dit omdat de tv alles zelf upscalde naar 1080p.

Duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 15:35
FeaR1986 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:30:
[...]

Tof die game ken ik nog niet, Restistance Fall of Man dan weer wel ;)
Oh? Die ken ik anders ook niet. Volgens mij bedoel je 'Resistance: Fall of Man' :P

Sorry, maar als je gaat mierenneuken moet je het wel goed doen hè :+

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 19:53

OMD

behalve met COD4, die speelt in 720p. Als je 1080p wil spelen dan moet je 720p uitschakelen op de 1 of andere vage reden...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Nieuwtje over Devil May Cry 4:

* HD-installatie is 4900MB. Duurt zo'n 20 minuten waarbij er een filmpje afspeelt. Daarna heb je in het hele spel geen load screens meer (itt Xbox 360)
* Save files zijn 3392KB.
* PSN support.
* 5.1 LPCM audio (optimale geluidskwaliteit, beter dan Dolby Digital)

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/gallery/public/7260/979_0025.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Weet iemand hoe je met media player bestanden kan delen die op een andere computer staan in het netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Anoniem: 142356 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:20:
als ik een US versie van UT3 koop, kan ik dan later ook op EU servers of maakt dat niet uit... ?
Werkt prima hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

CaptainCharisma schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:34:
[...]
Oh? Die ken ik anders ook niet. Volgens mij bedoel je 'Resistance: Fall of Man' :P

Sorry, maar als je gaat mierenneuken moet je het wel goed doen hè :+
Nah, waarom zou ik al het mierenneuk-plezier voor mezelf houden als ik jullie ook wat gun. Het is tenslotte Kerst O+
ymmv schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:48:
Nieuwtje over Devil May Cry 4:

[list]
HD-installatie is 4900MB. Duurt zo'n 20 minuten waarbij er een filmpje afspeelt. Daarna heb je in het hele spel geen load screens meer (itt Xbox 360)
• Save files zijn 3392KB.
• PSN support.
• 5.1 LPCM audio (optimale geluidskwaliteit, beter dan Dolby Digital)
Gelukkig zijn de saves maar 3.4 mb. Want als die game al 5 gig van je HD plukt gaat ook 60 gb toch wel snel vol. Wel leuk dat ze die feature op de Xbox 360 niet hebben. Maar wat wil je als zeker 80% van de Xbox-bezitters een schijf heeft van maximaal 13 gb :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Anoniem: 114616 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:52:
Weet iemand hoe je met media player bestanden kan delen die op een andere computer staan in het netwerk?
Bijj wmp 11, onder library op het pijltje drukken. Media share aanklikken en dan "share my media" aanvinken. Ik had ps3 aanstaan toen ik dat deed, kreeg gelijk pop up met ps3 mac adres of ik daar mee wou sharen.

Ja gevinkt en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Dat werkt allemaal wel en hij vind hem nu ook. Maar nu wil ik films van me broers computer via mijn wmp11 naar de ps3 versturen. Gaat dat nog werken of is dat onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
FeaR1986 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:23:
[...]

Nah, waarom zou ik al het mierenneuk-plezier voor mezelf houden als ik jullie ook wat gun. Het is tenslotte Kerst O+

Gelukkig zijn de saves maar 3.4 mb. Want als die game al 5 gig van je HD plukt gaat ook 60 gb toch wel snel vol. Wel leuk dat ze die feature op de Xbox 360 niet hebben. Maar wat wil je als zeker 80% van de Xbox-bezitters een schijf heeft van maximaal 13 gb :*)
Met Ridge Racer 7 kun je ook 5GB van het spel op de HD cachen. Er zijn wel meer games die een stuk van de HD reserveren. Met de toevoeging natuurlijk dat dit optioneel is. Maar als je de ruimte hebt op je HD is dat wel heel relaxt. Ik heb liever dat ik bij het de eerste keer opstarten van het spel moet wachten om het spel deels op de HD te installeren dan dat ik in het spel zelf continue zit te wachten. Wat dat betreft hadden ze bij Heavenly Sword ook nog wat meer op de HD mogen cachen, veel te lange laadtijden.

Het wordt wel duidelijk dat het de moeite begint te lonen om een grotere HD in de PS3 te stoppen. Een grotere HD is tegenwoordig helemaal niet zo duur, Voor 100 euro heb je nu een 250GB. Da's toch een stuk sympathieker geprijsd dan de 120GB HD van MS met een winkelprijs van 180 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
ymmv schreef op woensdag 26 december 2007 @ 02:25:
[...]

Jammer. Dat wordt dan een US PS3. Ik had trouwens ergens gelezen dat je voor een US PS3 geen omvormer nodig hebt en je em gewoon hier in de stopcontact kan prikken, ook al is het een 110v versie. Kan iemand dit bevestigen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

ymmv schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:49:
[...]
Het wordt wel duidelijk dat het de moeite begint te lonen om een grotere HD in de PS3 te stoppen. Een grotere HD is tegenwoordig helemaal niet zo duur, Voor 100 euro heb je nu een 250GB. Da's toch een stuk sympathieker geprijsd dan de 120GB HD van MS met een winkelprijs van 180 euro.
Nu is het leed nog wel te overzien, want er zijn nog niet zo extreem veel titels op de PS3. Maar als ik zie met hoeveel games ik mijn PS2 verkocht ga ik toch wel twijfelen of de PS3 inderdaad genoeg schijfruimte heeft over een jaar of 2-3. Want ik verkocht mijn PS2 met een stuk of 50 games, dus als elke game al een gig aan opslag gebruikt is die 55 gig van de PS3 al te weinig. En dan heb ik het nog niet over eventuele demo's en trailers die ook al snel een 500mb tot anderhalve gig per stuk zijn.

Maar gelukkig kan die HD er snel uit en vervangen worden. Denk dat ik nog even wacht tot ergens in maart-mei tot de aanschaf van een grotere harde schijf. Tegen die tijd komt de GeForce 9xxx-serie uit voor de pc en dan was ik toch van plan om mijn pc een grote upgrade te geven (lees geheel te vervangen). En dan mag mijn PS3 toch niet achterblijven.

En die HD van Microsoft is gewoon zo duur omdat dat ding niet een normaal formaat heeft, maar zo nodig flashy aan de buitenkant van de Xbox moest zitten. Ik heb zelf ook een Xbox, maar denk dat ik eerder mijn premium verkoop en een Elite koop dan dat ik voor €180,- de HD vervang. Zelfde geldt trouwens voor de HD-player welke je €199,- kost. Al zijn HD DVD's dan meestal wel €5 goedkoper dan een BluRay dus met 20 HD Dvd's heb je je HD-DVD-player eruit.

En niet dat ik een Sony fanboy ben of wat dan ook: maar de PS-serie is in mijn ogen altijd een goede reeks geweest qua kwalitateit. De PSTwo was dan wel kut omdat dat ding zo klein was dat deze zijn hitte niet goed kwijt kon en dus regelmatig uit sprong omdat dat ding te warm werd. Maar verder zijn alle PS's gewoon robuust en er is over nagedacht. In de PS3 zit één grote fan die het beestje koel houd. Veel meer over nagedacht dan een Xbox 360 waar achterin gewoon 2 case-fans in zitten. En ook dat de harde schijf vervangen kan worden: toch een soort van service dat je niet perse aan de 60gb/40gb vast zit en dat je deze kan vervangen door een normale HD en niet door een stom vreemd vormgegeven ding.

Modbreak:Dat bedrijf heet Microsoft, noem het dan ook zo.

[ Voor 1% gewijzigd door TheZeroorez op 26-12-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193728

Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-12-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87066

Anoniem: 114719 schreef op maandag 24 december 2007 @ 08:43:
[...]

Hoe kom je daarbij? in de advertenties staat gewoon de 60gb versie met 2 gratis games en 2joypads. Er is helemaal geen 40gb versie met 2 gratis games.
Klopt. En dan ook nog Spiderman III BluRay. Erg mooie deal imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afhankelijk van het soort HDTV kan SD materiaal (vrijwel alle PS2 games) er lelijk uitzien, misschien dat je daar last van hebt. Plasma doet dat over het algemeen beter dan LCD. Ik denk dan ook niet dat je sterke verbetering gaat zien als je van RGB (wat al een relatief erg goed signaal zou moeten zijn) naar component gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

FeaR1986 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 15:13:
[...]

En die HD van Micro$oft is gewoon zo duur omdat dat ding niet een normaal formaat heeft, maar zo nodig flashy aan de buitenkant van de Xbox moest zitten. Ik heb zelf ook een Xbox, maar denk dat ik eerder mijn premium verkoop en een Elite koop dan dat ik voor €180,- de HD vervang. Zelfde geldt trouwens voor de HD-player welke je €199,- kost. Al zijn HD DVD's dan meestal wel €5 goedkoper dan een BluRay dus met 20 HD Dvd's heb je je HD-DVD-player eruit.
20 * 5 = 100. Dus je hebt 40 HD DVD's nodig om aan 200 euro te komen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DarthDavy schreef op woensdag 26 december 2007 @ 15:59:
[...]

20 * 5 = 100. Dus je hebt 40 HD DVD's nodig om aan 200 euro te komen.
|:(

Damn.... de effecten van die fles Petrikov en die jonco beginnen hun tol te eisen.

Maar eigenlijk is de berekening nog anders, want als je nu een HD-player koopt krijg je er al 5 HD-dvd's bij a €25 per stuk. Maar het kost Microsoft weer geen €25 per HD-DVD, dus dan klopt dat ook weer niet... etcetera.

Maar waar het om gaat is dat je voor een HD-DVD-player €200 neer moet leggen terwijl zo'n ding al in de PS3 is gebouwd. Evenals een grote harde schijf welke makkelijk te vervangen is.

Maar als die berekening het enige is waar je het niet mee eens bent in een redelijk grote post ben ik nog best tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Ik heb een probleempje met de cardreader. Ik stopte er de MS Duo van de camera erin, alleen ik kon geen foto's kijken. Het geheugenkaartje was wel te zien, maar zodra ik erop 'klikte', verdween het kaartje. Een paar seconden later kwam het kaartje weer wel terug in het beeld, maar ik kon hoe dan ook geen foto's bekijken :?

Iemand enig idee wat ik fout doe?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.