[PC] Team Fortress 2, deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 10.904 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog een paar probleempjes met mijn script, zitten nog wat foutjes in en ben bezig met ondersteuning voor meerdere mp3's zodat je kan wisselen.... dus als je nog even geduld hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik zat laatst op een server waar je "radio on" kon zeggen om vervolgens uit een veelvoud aan online radiostations te kiezen. Deze werden dan geladen in het MOTD-venster. Was ook wel geslaagd :)

Ikzelf vind het overigens bijzonder ongewenst om muziek via voicecomm te horen. Een geintje moet kunnen, maar continue is mijns inziens not done.

[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 11-01-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dit was alleen tijdens de setup tijd ;) anders is het inderdaad zeer storend

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Idd, zelf vind ik het ook enorm storend. Zelf heb ik regelmatig muziek op staan tijdens het spelen, erg irritant als iemand dan daar doorheen zit te spelen (= oorverdovend kabaal). En dan zijn er nog mensen die zeggen van "ja dan moet je me maar muten als je het irritant vind". Gelukkig heb je als administrator tegenwoordig sm_mute, waarmee je iemand serverside kan muten :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:46:
[...]

Heb nog een paar probleempjes met mijn script, zitten nog wat foutjes in en ben bezig met ondersteuning voor meerdere mp3's zodat je kan wisselen.... dus als je nog even geduld hebt :P
Maakt me niets uit. Geef maar gewoon :P. Ik heb genoeg toetsen op mn keyboard om mp3's aan te binden.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:19:
Nee, dit was alleen tijdens de setup tijd ;) anders is het inderdaad zeer storend
True that. Tijdens setup en overwinningen is het gewoon erg vermakelijk. Ik heb op de achtergrond ook altijd zacht muziek aanstaan.

En Cypher, je vroeg jezelf af waarom ik #2 niet fijn vind en ik naar #1 ben zodra ik de kans heb:
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/tickrate.png
Tickrate varieerd van 10 naar 15. Laagste wat je op #1 weleens zit is ergens in de 40. Maar meestal gewoon 50+.

Trouwens nog een leuke screen van een paar dagen geleden :*)
http://nwgat.net/woot/files/39/cp_lazytown_fix_v20001.jpg

Genade is voor prutsers en lutsers:
http://nwgat.net/woot/files/39/lockandload.jpg
})

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het klopt dat #2 sowieso op wat lagere reates geconfigureert is, omdat de hardware niet geheel toereikend is. Ik merk hier tijdens het spelen, behalve dat dat getalletje wat lager is, verder eigenlijk niets van.
Ik zal eens monitoren welk hardwaredeel nu precies de bottleneck is. Misschien kunnen we het aantal slots verlagen, iets waar meer mensen een voorkeur voor lijken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Heee, waar is mijn icon heen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik trouwens ook een GoT community invite mogen. Speel toch voornamelijk op GoT servers :) .

Nick is:

<3 Hitmeneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Vanavond lekker gespeeld, zat vaker in het non-got/underdog team, maar toch goed stand weten te houden. :)

Hier nog een leuke screen:
Afbeeldingslocatie: http://www.alwetend.nl/pics/tf2.jpg

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Komisch. En die ene niet-GoTter is wel een regular.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:22:
[...]

Komisch. En die ene niet-GoTter is wel een regular.
Was ook op maandagavond ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hmm, blijkbaar komen er een paar veranderingen naar TF2:
Two new maps for Valve's Team Fortress 2 will hopefully arrive within the next two months, the studio has informed Shacknews.

One of the new arenas is a remake of Team Fortress Classic's Badlands map, with an emphasis on more vertically-oriented gameplay due to the presence of control points on towering spires.

"Our estimate is that both these maps should be out within the next 2 months," Valve employee Robin Walker told Shacknews. "We expect to ship other new content before that."

That other content includes the forthcoming Medic achievement pack, which will add several new achievements for the Medic as well as a significant gameplay tweak for the class.

"It's a large scale modification to the core of the game," Walker hinted. "It'll debut in a limited fashion through the Medic first, but it'll be affecting all classes eventually."

"We're really looking forward to the community reaction," he continued. "We're really excited about where TF2 will be going over the next year."
http://shacknews.com/laryn.x?story=50709

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
grenades ?

Persoonlijk hoop ik dat ze iig iets aan de game gaan doen dat je je door skill wat meer kan onderscheiden. Ik mis momenteel nog wel de diepgang.

[ Voor 95% gewijzigd door punisher007 op 12-01-2008 09:04 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Ja idd, crits kunnen zo op mijn zenuwen werken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Waarschijnlijk gaan ze de medic die pogo stick van Commander Keen geven om een beetje in de sfeer te blijven van die 'whackyness' van TF2 </droom> ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:59

Wimo.

Shake and Bake!

punisher007 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 07:55:
grenades ?

Persoonlijk hoop ik dat ze iig iets aan de game gaan doen dat je je door skill wat meer kan onderscheiden. Ik mis momenteel nog wel de diepgang.
Conc grenades.. dan wordt het tenminste een game waar je skills voor ndoig hebt. Ik mis de snelheid van tfc ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Grenade spammen is niet echt skill. Bovendien hebben we daar al een demoman voor. Laat die granaten maar weg, of voor maximaal 1 extra class...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Gok dat het eerst iets zal zijn als kunnen crouchen :p

De omschrijving van de map klinkt overigens als gejat van Koeitje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Crouchen kan toch al.. of begrijp ik het niet helemaal?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Granaten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geniaal spel, ik heb het eergister gekocht via steam (dollar koers O+ ) en ben meteen aardig hooked. Vooral spy spelen vind ik droog, cloaken om behind enemy lines te komen. En dan sneaky sneaky een backstab. Zó melig als je een teammate van je dat ziet doen :P

Anyway, ik ben beschikbaar als cannon fodder op de [GoT] servers als "Kleiduyf [NL]".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

HertogJanNL schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:05:
Grenade spammen is niet echt skill. Bovendien hebben we daar al een demoman voor. Laat die granaten maar weg, of voor maximaal 1 extra class...
Heb jij tfc weleens gespeeld? Conc jumpen is dus echt een enorm voordeel voor scouts/meds .. dat maakte de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wimo. schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:45:
[...]

Heb jij tfc weleens gespeeld? Conc jumpen is dus echt een enorm voordeel voor scouts/meds .. dat maakte de game.
En dat was TFC en niet TF2. Maar goed, als je een skillbased game wilt spelen ga dan voor Q3 of CS ofzo (in die laatste heb je zelfs grenades :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AK47
  • Laatst online: 04-05-2024
Er is nu ook een league gaande voor TF2: http://etf2l.q3f.org/

Ik ga binnenkort eens een paar matches daarvan bekijken via SoureTV. Ik ben erg benieuwd hoe zulke matches zullen verlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder crits (hoe gruwelijk irritant dan ook als ze op jou gemikt zijn) is TF2 echt enorm duf. Heb eens op een server zonder crits gespeeld, en dat is echt afschuwelijk. Gameplay is daar veel te traag voor, zeker met meerdere medics in een team. Denk dat ze daarom de mediclimit in die league op 1 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Zitten wel wat leuke shots in dat frament, waarin demo/soldier een ander uit de lucht knalt.

Kunnen we ons nog inschrijven? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:14:
Vooral spy spelen vind ik droog, cloaken om behind enemy lines te komen. En dan sneaky sneaky een backstab. Zó melig als je een teammate van je dat ziet doen :P

Anyway, ik ben beschikbaar als cannon fodder op de [GoT] servers als "Kleiduyf [NL]".
Jij praat wel erg makkelijk. Spy moet je oefenen. De vijand komt heus niet met hun rug naar jou toe. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jongens, wanneer gaan we eens een echte disco maken? Gewoon met 2 teams tegelijk op 1 plek. 24 engineers en alleen maar teleports? Ik regel de muziek wel :D

Een 24 mans ensemble van rockende pyro's is natuurlijk ook een optie 8).

Misschien leuk om een video te maken van het gedonder op de server. Ik ga wel even op het andere forum een mooie post maken :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:31

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 02:56:
Dus jongens, wanneer gaan we eens een echte disco maken? Gewoon met 2 teams tegelijk op 1 plek. 24 engineers en alleen maar teleports? Ik regel de muziek wel :D

Misschien leuk om een video te maken van het gedonder op de server. Ik ga wel even op het andere forum een mooie post maken :)
Lijkt me lachen, ik doe mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32
punisher007 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 07:55:
grenades ?

Wimo. schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:56:
Conc grenades.. dan wordt het tenminste een game waar je skills voor nodig hebt. Ik mis de snelheid van tfc ..
Ik mis de diepgang hier en daar ook. Conc grenades maakten de actie lekker snel op tfc + de snelle respawn. Het draaide in TFC ook meer om het cappen of verplaatsen van de flag dan kills.
Het bunnyhoppen en de grenade spam mis ik niet in TF2, maar in TFC had je die grenades wel nodig om sentries te mollen. Het lijkt me wel leuk conc nades in TF2 maar op capture maps heb je dr weinig aan zonder instant cap en op intel maps heb je geen nailgun of grenades voor de sentries.
Helaas is in TF2 veel minder mogelijk aan custom maps/items, concmaps etc, dit is wel jammer voor de community.

Hier ff een paar youtube video's van conc jumps. En nee er is niet gekloot met de gravity, dit is gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Cabo schreef op zondag 13 januari 2008 @ 02:50:
[...]

Jij praat wel erg makkelijk. Spy moet je oefenen. De vijand komt heus niet met hun rug naar jou toe. :r
Wel met een vlammenwerper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als ik het makkelijk vond had ik niet gezegd dat ik beschikbaar was als cannon fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je moet de vijand ook niet naar je toe laten komen, jij moet zorgen dat je achter de vijand komt.. En da's nou niet echt lastig. Het moeilijkste is om een geschikt moment te vinden, aangezien je gelijk gezien bent als je iemand killed. Je moet dus zorgen dat je kan killen, direct cloaken en verstoppen, zonder dat een enemy het ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die concusion grenades zien er wel tof uit. Van mij mogen ze die wel implementeren, kan voor een hoop apparte en onverwachte situaties leiden zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:42:
[...]

Je moet de vijand ook niet naar je toe laten komen, jij moet zorgen dat je achter de vijand komt.. En da's nou niet echt lastig. Het moeilijkste is om een geschikt moment te vinden, aangezien je gelijk gezien bent als je iemand killed. Je moet dus zorgen dat je kan killen, direct cloaken en verstoppen, zonder dat een enemy het ziet.
Volgens mij zit de sleutel dan ook in geduld, vaak prik ik iemand en denk ik: "ik had toch écht even moeten wachten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:21:
[...]

En dat was TFC en niet TF2. Maar goed, als je een skillbased game wilt spelen ga dan voor Q3 of CS ofzo (in die laatste heb je zelfs grenades :+ )
TFC= Tf2 ! Ik snap ook waarom iedereen 2fort wil skippen trouwens .. zonder conc granten kom je niet door een goede (defence) heen. Met conc zijn er zoveel meer opties. Het spel zou 3x zo leuk worden met die dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Wimo. schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:14:
[...]

TFC= Tf2 ! Ik snap ook waarom iedereen 2fort wil skippen trouwens .. zonder conc granten kom je niet door een goede (defence) heen. Met conc zijn er zoveel meer opties. Het spel zou 3x zo leuk worden met die dingen :)
Naja TFC != TF2 ofwel ..... Team Fortress Classic is NIET hetzelfde als Team Fortress 2. Maare dat lijkt me toch wel overduidelijk als je beide ooit gespeeld hebt :)

Ik vind 2fort net een van de leukste maps aangezien je hier meerdere strategieen kunt gebruiken en meerdere routes:
  • Via riool/water
  • Via dak brug --> battlements of rocket/grenade jump--> battlements
  • Via brug
  • Via de ingang van voren naar boven rocket/jumpen jumpen bij dat rooster
En logischerwijs kom je met een goede aanval ook door een goede verdediging ;) Zo vaak is er trouwens niet een goede verdediging op deze map ;)

[ Voor 23% gewijzigd door punisher007 op 13-01-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ben ik niet met je eens, er is juist meestal wel een goede verdediging op deze map.... meestal zelfs zo dat er juist te veel mensen aan het defenden zijn aan beide kanten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:01:
Die concusion grenades zien er wel tof uit. Van mij mogen ze die wel implementeren, kan voor een hoop apparte en onverwachte situaties leiden zo te zien.
Ja 't is een goede oefening kleiduifschieten voor snipers >:) (niet echt hoor, de meeste snipers raken toch niks als het beweegt).

Nuja conc grenades hebben weinig zin in TF2 denk ik, de medic is belange niet meer de powerhouse dat ie vroeger was in TFC. Scouts kunnen nu ook een beetje fraggen (in TFC niet), met concs worden ze al helemaal overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:42:
[...]

Ohh... Van jou kan ik wat leren. Nog meer tips? :D
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:01:
Ik zie al de medic al heen en weer vliegen in een map. Dat gaat totaal niet passen in TF2. Of de hele gameplay voor alle classen moet getweakt worden.

[ Voor 29% gewijzigd door Cabo op 13-01-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AK47
  • Laatst online: 04-05-2024
frickY schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:02:
Zitten wel wat leuke shots in dat frament, waarin demo/soldier een ander uit de lucht knalt.

Kunnen we ons nog inschrijven? :p
Die league is inmiddels al van start...

Overigens zal er op de LAN-party "The Reality" ook een Team Fortress 2 competitie gehouden worden (zie mijn signature). Die competitie zal waarschijnlijk een vergelijkbare ruleset krijgen: No crits, Med limit 1, class limit 2 en een mix van ctf en cp maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

punisher007 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:21:
[...]

Naja TFC != TF2 ofwel ..... Team Fortress Classic is NIET hetzelfde als Team Fortress 2. Maare dat lijkt me toch wel overduidelijk als je beide ooit gespeeld hebt :)

Ik vind 2fort net een van de leukste maps aangezien je hier meerdere strategieen kunt gebruiken en meerdere routes:
  • Via riool/water
  • Via dak brug --> battlements of rocket/grenade jump--> battlements
  • Via brug
  • Via de ingang van voren naar boven rocket/jumpen jumpen bij dat rooster
En logischerwijs kom je met een goede aanval ook door een goede verdediging ;) Zo vaak is er trouwens niet een goede verdediging op deze map ;)
Het is gewoon een remake , een trage helaas. Conc granaten zouden de gameplay flink versnellen _/-\o_
Ik zie al de medic al heen en weer vliegen in een map. Dat gaat totaal niet passen in TF2. Of de hele gameplay voor alle classen moet getweakt worden.
Vergeet de scouts niet.. die hadden vroeger ook concs.

Over 2 fort, een beetje goed team bestaande uit 3 engi's + 2 random kunnen een bijna onverslaanbare muur bouwen. Op 2fort 24/7 zie je soms potjes van uren achter elkaar .. gewoon dichtbouwen de defence. Een setje conc grananten en het verhaal wordt anders.

[ Voor 21% gewijzigd door Wimo. op 13-01-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
grenades komen echt niet terug..

Gelukkig maar.. vind het over het algemeen mooi balanced zo.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik vind het alleen jammer dat de huidige scout zo verschrikkelijk zwak is voor het cappen van intel(eigenlijk alles). Hij doet wel meer dmg nu maar dat is alleen close range. Hij kan niet zelfstandig een sentry mollen want scout dmg op long range is gewoon kut. In TFC kun je met de nailgun nog sentries mollen.
De double jump van scouts is me ook erg tegen gevallen nadat ik van tfc naar tf2 ging, ik vind het geen waardige vervanging van concs. Concs maken je niet overpowerd want iedereen (dus ook jezelf) die door de concblast geraakt wordt is zijn aim kwijt en zal alle kanten opschieten. Het zou alleen wel lachen zijn om een heavy te concen en dan af te slachten met je baseball bat :P.

In TF2 heeft niemand zin in 2fort en is er geen dicipline om op defense te blijven als er weinig attacks komen, maar de map is erg makkelijk te verdedigen met 4-5 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
Rutger Mulder schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:07:
Ik vind het alleen jammer dat de huidige scout zo verschrikkelijk zwak is voor het cappen van intel(eigenlijk alles). Hij doet wel meer dmg nu maar dat is alleen close range. Hij kan niet zelfstandig een sentry mollen want scout dmg op long range is gewoon kut. In TFC kun je met de nailgun nog sentries mollen.
De double jump van scouts is me ook erg tegen gevallen nadat ik van tfc naar tf2 ging, ik vind het geen waardige vervanging van concs. Concs maken je niet overpowerd want iedereen (dus ook jezelf) die door de concblast geraakt wordt is zijn aim kwijt en zal alle kanten opschieten. Het zou alleen wel lachen zijn om een heavy te concen en dan af te slachten met je baseball bat :P.

In TF2 heeft niemand zin in 2fort en is er geen dicipline om op defense te blijven als er weinig attacks komen, maar de map is erg makkelijk te verdedigen met 4-5 man.
als zelfs een scout al een sentry kan mollen waarom zou je dan in hemelasnaam die dingen nog bouwen? soldiers/demos/ en heavy en pyro van dichtbij kunnen al lvl1/2 sentry's mollen. En hij is nog steeds het beste in cappen en intel pakken geen twijfel aan mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik snelle movement met skill wil zien ga ik wel Q3 of UT spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 02:56:

Ik installeer gamecam alvast :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
PainkillA schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:14:
als zelfs een scout al een sentry kan mollen waarom zou je dan in hemelasnaam die dingen nog bouwen? soldiers/demos/ en heavy en pyro van dichtbij kunnen al lvl1/2 sentry's mollen. En hij is nog steeds het beste in cappen en intel pakken geen twijfel aan mogelijk.
Zo makkelijk is het killen van een sentry ook alweer niet. Als een engi hem repareert of dichtbij is krijg je hem niet kapot. Tegen sentries ging men dan ook meestal als medic inplaats van scout want de medic had grenades (2x nade en sentry is kapot) en medic heeft doubleshotgun en scout maar enkel. Het moeilijke was ook om zonder dood te gaan in de basement van 2fort te komen, want na je concjump kun je echt niks raken. Één soldier of demo bij de spiral trap of de lift en je komt er al moeilijk langs en dan moet je ook nog de sentries mollen...
Het killen van een sentry was dan ook meestal meer een suicide run. Op de sentry afrennen, grenades gooien en met je nailgun schieten tot je dood ging waarna je grenades het hopelijk afmaakten. Met je nailgun kun je als je heel voorzichtig om het hoekje kijkt en net op de rand van de sentry aimt hem wel raken zonder dat ie terug schiet, maar als de engi repareert raken je kogels op voordat de engi out of metal is. Ten tweede moet je eerst wachten tot het conc effect is afgelopen voordat je goed kan richten en loopt dus de kans om ontdekt te worden.
De truuk was dus ook om met suicide runs de sentries te mollen en dan hopen dat een ander of jij zelf na respawn snel de flag kon pakken voordat er een nieuwe sentry stond.
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:01:
Als ik snelle movement met skill wil zien ga ik wel Q3 of UT spelen.
Ja jij hebt nooit TFC gespeeld dus dit is een beetje zinloos commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht, wanneer gaat men zich nu eens realiseren dat dit TF2 is en niet TFC.. is compleet anders en logisch dat de nades er niet inzitten dan is de balans nog verder te zoeken. De nades zullen er hopelijk ook nooit en te nimmer komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Vind die nieuwe maps trouwens maar niks :)

Wel veel plezier gehad op server #2 vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:16:
zucht, wanneer gaat men zich nu eens realiseren dat dit TF2 is en niet TFC.. is compleet anders en logisch dat de nades er niet inzitten dan is de balans nog verder te zoeken. De nades zullen er hopelijk ook nooit en te nimmer komen....
TF2 zou de opvolger zijn van TFC (zo heeft Valve het aangekondigd). Blijkbaar is er gekozen om het hele spel om te gooien, prima, maar dan had Valve het ook geen TF2 moeten noemen. In de huidige vorm is er nooit een TF1 geweest.
't is nu meer een standaard shooter met leuke graphics en wat kleine elementen uit TFC, de dingen die TF TF maakte zijn eruit gehaald (extreme granaten, extreem hoge speelsnelheid, gericht op capturen ipv killen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Whats in a name....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Even eerlijk toegegeven: qua gameplay had TFC meer een 'cartoony' stijl dan TF2. ;)

Wat mij wel tegenvalt zijn de mappen. Over het algemeen geef ik niet zoveel om het capture point systeem in TF2. Ik speel dan ook veel vaker op 2fort. Ouderwets CTF is gewoon veel leuker. Helaas is 2fort de enige originele CTF map die meegeleverd wordt. Remakes van andere populaire mappen zullen dus niet zo vaak gespeeld worden.

Waar zijn bijvoorbeeld de echte well, badlands en rock2? Natuurlijk zijn er remakes (ik HEB ze gezien in het topic) maar die worden nooit zo vaak gespeeld omdat het custom maps zijn.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
The Zep Man schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:18:
Waar zijn bijvoorbeeld de echte well, badlands en rock2? Natuurlijk zijn er remakes (ik HEB ze gezien in het topic) maar die worden nooit zo vaak gespeeld omdat het custom maps zijn.
Multiplay.co.uk heeft een serie servers met aardig wat custom maps, sommige servers zijn zelfs exclusief voor 1 map:
85.236.100.241:27415 Multiplay.co.uk :: TF2 #01 (2fort 24/7)
85.236.100.246:27015 Multiplay.co.uk :: TF2 #02 (Dustbowl 24/7)
85.236.100.241:27615 Multiplay.co.uk :: TF2 #03 (All Maps)
85.236.100.241:27115 Multiplay.co.uk :: TF2 #04 (2fort and dustbowl)
85.236.100.246:27215 Multiplay.co.uk :: TF2 #05 (2fort 24/7 II)
85.236.100.241:27015 Multiplay.co.uk :: TF2 #06 (All Maps II)
85.236.100.246:27115 Multiplay.co.uk :: TF2 #07 (cp_lazytown) Fast D/L
85.236.100.241:27815 Multiplay.co.uk :: TF2 #08 (Dustbowl 24/7 II)
85.236.100.241:27715 Multiplay.co.uk :: TF2 #09 (Battle Creek) Fast D/L
85.236.100.239:27015 Multiplay.co.uk :: TF2 #10 (cp_floodzone2)
85.236.100.246:27315 Multiplay.co.uk :: TF2 #11 (cp_skyscraper) Noob friendly
85.236.100.246:27415 Multiplay.co.uk :: TF2 #12 (cp_jump_b4)
85.236.100.246:27515 Multiplay.co.uk :: TF2 #13 (ctf_turbine)
85.236.100.239:27115 Multiplay.co.uk :: TF2 #14 (cp_floodzone2 II) 3 sniper limit
85.236.100.244:27215 Multiplay.co.uk :: TF2 #15 (Castle and Battle Creek)
85.236.102.3:27415 Multiplay.co.uk :: TF2 #16 (cp_skyscraper) skilled
85.236.100.244:27115 Multiplay.co.uk :: TF2 #17 (TFtrue - Crits off!) Granary, Gravelpit, Dustbowl, Well
85.236.100.239:27215 Multiplay.co.uk :: TF2 #18 (Skyscraper2)
85.236.100.239:27315 Multiplay.co.uk :: TF2 #19 (Sports Day)
85.236.100.239:27415 Multiplay.co.uk :: TF2 #20 (Skyscraper3)
85.236.100.239:27515 Multiplay.co.uk :: TF2 #21 (Xmas Fun!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Als scout kun je best een sentry molen, maar je moet je pistol gebruiken en niet je scatter gun (en de engineer moet niet in de buurt zijn).
Gewoon net om het hoekje schieten, dan kun je hem vaak net aan raken zonder dat ie jou ziet..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbine vind ik toch de gaafste CTF map. Zelfs met aan elkaar gewaagde teams is cappen nog steeds mogelijk, iit bij 2fort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:34:
Turbine vind ik toch de gaafste CTF map. Zelfs met aan elkaar gewaagde teams is cappen nog steeds mogelijk, iit bij 2fort.
Turbine is idd een goede map, alleen moet je in de beginfase snel snel een soldier/demo in je fr zetten anders is je intel sowieso weg. Een engineer kan niet snel genoeg opbouwen jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 08:09

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Bestaan er al Speciale krachten ?? zoals superhero mod? of wc3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Jaja... het bestaat in de vorm van 'instant' űbercharge :)

Gewoon een tal van medics om je heen verzamelen die om de beurten jou chargen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door glashio op 14-01-2008 14:37 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet

Erpeet

glashio schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:37:
Jaja... het bestaat in de vorm van 'instant' űbercharge :)

Gewoon een tal van medics om je heen verzamelen die om de beurten jou chargen ;)
Is dat voor mij ??

Ik bedoel met lvls omhoog, powers halen , special attack , power beams, hp omhoog....Etc.

:) lijkt mij wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Erpeet schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:44:
[...]

Is dat voor mij ??

Ik bedoel met lvls omhoog, powers halen , special attack , power beams, hp omhoog....Etc.

:) lijkt mij wel leuk
Voor CS is het misschien leuk maar ik denk niet dat TF2 zich er echt voor leent.

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Er zijn al allemaal skills :P onzichtbaar worden.. je vermommen.... healen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet

Erpeet

Dat weet ik .. ik speel het al vanaf beta.. ik bedoel gewoon SPECIAAL een mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
je zoekt dus rpg mod net zoals in css. Vreselijke mod vind ik dat. Krijg er meer het gevoel van "ik kan niemand killen met mn skills dus ga ik maar dagen op deze server spelen zodat ik met mijn 2000hp van iedereen kan winnen ondanks dat ik te slecht voor woorden bent". Je word niet gekilled omdat je een domme actie deed maar puur omdat die andere langer op de server speelt en daardoor betere stats heeft. TF2 is al niet super erg skill based en emt zon mod word het helemaal droevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ben het nu wel ff goed zat met TF2. HIj weigert gewoon op allerlei manieren custom maps te downloaden. Heb het even getest met CS:Source en die doet het wel gewoon. Ga nu eerst TF2 maar mooi opnieuw installeren, kijken wat hij dan doet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
SaURoN schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:40:
Ben het nu wel ff goed zat met TF2. HIj weigert gewoon op allerlei manieren custom maps te downloaden. Heb het even getest met CS:Source en die doet het wel gewoon. Ga nu eerst TF2 maar mooi opnieuw installeren, kijken wat hij dan doet :S
cl_downloadfilter wel goed ingesteld? Mischien ff je download map legen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
PainkillA schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:58:
[...]

cl_downloadfilter wel goed ingesteld? Mischien ff je download map legen?
Ja dat is allemaal al geprobeert :( Hij blijft gewoon steeds zeuren van missing map en dan stopt hij met connecten naar de server. Hopen dat hij het zometeen doet :)

Niet dus, behoorlijk frustrerend dit :S Moet elke keer naar windows switchen map opzoeken/ downloaden installeren en weer wachten op een plekje :(

"Missing map maps\mapnaam, disconnecting "

Die error krijg ik :( Iemand een idee?

Krijg het idee dat het aan de got server ligt...Niemand anders het probleem?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Connecting to 84.244.171.28:27015...
Connected to 84.244.171.28:27015

Team Fortress
Map: cp_lazytown_fix_v2
Players: 20 / 24
Build: 3343
Server Number: 27

No pure server whitelist. sv_pure = 0
Missing map maps/cp_lazytown_fix_v2.bsp,  disconnecting

Dit krijg ik namelijk als ik connect naar de server. Lijkt er op dat de server niet op sv_pure staat?

Op een paar andere servers download hij wel gewoon maps, maar niet vanaf de got server. Zou 1 van de admins het even kunnen checken voor mij? :)

[ Voor 57% gewijzigd door SaURoN op 14-01-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wimo. schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:14:
Onzin. Met 2 opvolgende ubers kom je door elke defence heen. Men is gewoon te laks om in zoverre samen te werken, en wil alleen maar solo rushen. Het toevoegen van nades zal dat alleen maar verder versterken en, mijns inziens, het spel verpesten.

@Rutger Mulder
Een scout is ook helemaal niet bedoelt om sentries te mollen, daarvoor zijn andere classes. Verder is een goede scout sterk genoeg. Sterker nog, een demoman is vrijwel kansloos tegenover een goede scout. Het is voor een engineer moeilijk genoeg om zijn sentry intact te houden. 1 tactische ubercharge en je bent hem kwijt.
Als scouts zover gebuffed worden dat ze heavies kunnen knuppelen stop ik met het spelen van dit spel.

@SaURoN
Elke andere client zal die map dan van de server downloaden, danwel ingame, danwel via HTTP van een webserver (het geval bij TF2). Heb je geen firewall die dit blokkeerd oid?

[ Voor 36% gewijzigd door frickY op 14-01-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 20:11
frickY schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:48:
[...]

Onzin. Met 2 opvolgende ubers kom je door elke defence heen. Men is gewoon te laks om in zoverre samen te werken, en wil alleen maar solo rushen. Het toevoegen van nades zal dat alleen maar verder versterken en, mijns inziens, het spel verpesten.
Goed gesproken. Volledig eensch.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel leuk zijn als jullie het password zouden posten in de group of hier >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Inderdaad, kan hem ook niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Hij staat op het got tf2 forum, hier dus.

[ Voor 11% gewijzigd door FrostXL op 14-01-2008 20:09 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:10

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

FrostXL schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:09:
Hij staat op het got tf2 forum, hier dus.
Not authorized......
Heb me gelijk op het forum maar even opgegeven als GoT lid.

Snap niet dat dit nu niet ook nog even op de Steam group page staat.

[ Voor 8% gewijzigd door Kanarie op 14-01-2008 20:14 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:31

Pinjataaa

Hit me!

Dus nu moet ik eerst lid worden van de andere site?
Ik kan geen password vinden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
[...]

@Rutger Mulder
Een scout is ook helemaal niet bedoelt om sentries te mollen, daarvoor zijn andere classes. Verder is een goede scout sterk genoeg. Sterker nog, een demoman is vrijwel kansloos tegenover een goede scout. Het is voor een engineer moeilijk genoeg om zijn sentry intact te houden. 1 tactische ubercharge en je bent hem kwijt.
Als scouts zover gebuffed worden dat ze heavies kunnen knuppelen stop ik met het spelen van dit spel.

@SaURoN
Elke andere client zal die map dan van de server downloaden, danwel ingame, danwel via HTTP van een webserver (het geval bij TF2). Heb je geen firewall die dit blokkeerd oid?
Hmm nee, ja in me router, maar die zou het toch niet blocken? Want sounds download hij wel bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
SaURoN schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:01:
[...]

Ja dat is allemaal al geprobeert :( Hij blijft gewoon steeds zeuren van missing map en dan stopt hij met connecten naar de server. Hopen dat hij het zometeen doet :)

Niet dus, behoorlijk frustrerend dit :S Moet elke keer naar windows switchen map opzoeken/ downloaden installeren en weer wachten op een plekje :(

"Missing map maps\mapnaam, disconnecting "

Die error krijg ik :( Iemand een idee?

Krijg het idee dat het aan de got server ligt...Niemand anders het probleem?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Connecting to 84.244.171.28:27015...
Connected to 84.244.171.28:27015

Team Fortress
Map: cp_lazytown_fix_v2
Players: 20 / 24
Build: 3343
Server Number: 27

No pure server whitelist. sv_pure = 0
Missing map maps/cp_lazytown_fix_v2.bsp,  disconnecting

Dit krijg ik namelijk als ik connect naar de server. Lijkt er op dat de server niet op sv_pure staat?

Op een paar andere servers download hij wel gewoon maps, maar niet vanaf de got server. Zou 1 van de admins het even kunnen checken voor mij? :)
Mappen worden via een HTTP download aangeboden. Op de servers waar het wel werkt, gaat dit via het standaard download mechanisme of ook via HTTP download? dat laatste wordt vaak geadverteerd als 'FastDL' of 'Fast Download' in de server naam. In ieder geval, de lazytown map komt bijvoorbeeld van http://redirect.i3d.nl/re...p_lazytown_fix_v2.bsp.bz2 (die .bz2 is geen fout, hoort zo, mappen zijn gezipt). Meest logische lijkt me dat je de map om wat voor reden dan ook niet kunt downloaden, dan krijg je inderdaad die foutmelding.

[ Voor 3% gewijzigd door Brainstorm op 14-01-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Brainstorm schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:35:
[...]

Mappen worden via een HTTP download aangeboden. Op de servers waar het wel werkt, gaat dit via het standaard download mechanisme of ook via HTTP download? dat laatste wordt vaak geadverteerd als 'FastDL' of 'Fast Download' in de server naam. In ieder geval, de lazytown map komt bijvoorbeeld van http://redirect.i3d.nl/re...p_lazytown_fix_v2.bsp.bz2 (die .bz2 is geen fout, hoort zo, mappen zijn gezipt). Meest logische lijkt me dat je de map om wat voor reden dan ook niet kunt downloaden, dan krijg je inderdaad die foutmelding.
Weet niet hoe het gaat denk via normale download. Kan via die link wel gewoon de map downloaden vreemd dan..Heb het zelfde probleem op jolt btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Normale download herken je meestal ook als het downloaden heeeeel traag gaat (merk je vooral bij grote mappen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Niet echt op gelet, was allang blij dat hij wat downloade :P

Ik ga firewall eens uitschakelen kijken wat hij dan doet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Werkt het trouwens op geen van de GoT servers (1, 2, 3)? In principe werken ze met dezelfde downloa durl, dus je zou op allemaal het probleem moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Brainstorm schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:51:
Werkt het trouwens op geen van de GoT servers (1, 2, 3)? In principe werken ze met dezelfde downloa durl, dus je zou op allemaal het probleem moeten hebben.
Werkt op 1 & 2 niet, heb 3 nog niet gehad, maar denk dat dat het zelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:10

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Heb eergisteren dezelfde melding als SaURoN gezien toen de server naar cp_beach ging. Een kwartiertje later werkte het opeens wel.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Misschien dat er een maximum aantal downloaders van toepassing is om te voorkomen dat de verbinding niet dichtslibt.
SaURoN.. heb je het ook als je tijdens een map wilt joinen of alleen tijdens mapchanges, waarbij meer mensen die map moeten downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
frickY schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 08:49:
Misschien dat er een maximum aantal downloaders van toepassing is om te voorkomen dat de verbinding niet dichtslibt.
SaURoN.. heb je het ook als je tijdens een map wilt joinen of alleen tijdens mapchanges, waarbij meer mensen die map moeten downloaden?
Allebei , heb er geen verschil in gemerkt.

Ook met of zonder firewall (in router) geen verschil. Dit knaagt toch wel aan me haha, wat kan het zijn hmm

Probleem lijkt zich alleen voor te doen als er vanaf een http word gedownload vreemd genoeg.

[ Voor 19% gewijzigd door SaURoN op 15-01-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

TF2 blijft een leuk spel, maar niet meer dan dat. Het voelt erg arcade-achtig aan (waarschijnlijk was dat ook de bedoeling).
De classes zijn erg oppervlakkig en met enkele healers + heavies kom je door zowat elke verdediging heen.

Koetjes opmerking slaat als een tang op een varken. Duidelijk iemand die nooit TFC heeft gespeeld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Placid_K schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:20:
TF2 blijft een leuk spel, maar niet meer dan dat. Het voelt erg arcade-achtig aan (waarschijnlijk was dat ook de bedoeling).
De classes zijn erg oppervlakkig en met enkele healers + heavies kom je door zowat elke verdediging heen.

Koetjes opmerking slaat als een tang op een varken. Duidelijk iemand die nooit TFC heeft gespeeld |:(
Klopt TFC was vele male sneller kwa actie...Moet zelf zegen heb ook nog een poos Q3F gespeelt en dat was ook vele male sneller, daar kon je soms net met 1-0 winnen met het cappen.

Ik mis het cap gevoel hier bij TF2. Ik vind CTF leuker als CP namelijk. Jammer dat ze 2fort en well niet het zelfde gemaakt hebben (bv onderwater bij fort en niet die tunnels). En bijvoorbeeld bij well waar je eerst de poort onderwater moest opblazen als Demoman met je charge :9

Als je wat snellere actie wil moet je eens die well en 2fort classic proberen op de jolt server :P Das af en toe nog wel weer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SaURoN schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:25:
[...]

Klopt TFC was vele male sneller kwa actie...Moet zelf zegen heb ook nog een poos Q3F gespeelt en dat was ook vele male sneller, daar kon je soms net met 1-0 winnen met het cappen.

Ik mis het cap gevoel hier bij TF2. Ik vind CTF leuker als CP namelijk. Jammer dat ze 2fort en well niet het zelfde gemaakt hebben (bv onderwater bij fort en niet die tunnels). En bijvoorbeeld bij well waar je eerst de poort onderwater moest opblazen als Demoman met je charge :9

Als je wat snellere actie wil moet je eens die well en 2fort classic proberen op de jolt server :P Das af en toe nog wel weer leuk :)
Ik ben ook een CTF junkie uit het TFC tijdperk. Ik vind dat er in TF2 gewoon te weinig gespeeld wordt om te winnen en meer om frags/stalemates te halen |:( Die standaard capture limiet heeft daar veel mee te maken imho. Ik mis dat 'kom jongens we gaan de boel ff afbreken in enemy base' gevoel dat ik in TFC wel had. Iedereen speelt veel te voorzichtig.

Nuja smaken verschillen, andere mensen zullen dat trage en voorzichtige van TF2 wel meer kunnen appreciëren veronderstel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Mag ik wat van die XTC die jullie slikken? TF2 traag en oppervlakkige classes? TF2 heeft enorm snelle gameplay, misschien moet je wat meer op de GoT servers spelen want gisteren was het gewoon te gek voor woorden. Een enkele seconde stilstaan, of als je team een teleport mist kan al enorm verschil uitmaken voor wie wint. Het voelt misschien traag omdat je langzaam loopt, maar dan stel ik voor met classes te spelen die bedoelt zijn voor snelheid (scout, pyro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Switch schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:52:
Mag ik wat van die XTC die jullie slikken? TF2 traag en oppervlakkige classes? TF2 heeft enorm snelle gameplay, misschien moet je wat meer op de GoT servers spelen want gisteren was het gewoon te gek voor woorden. Een enkele seconde stilstaan, of als je team een teleport mist kan al enorm verschil uitmaken voor wie wint. Het voelt misschien traag omdat je langzaam loopt, maar dan stel ik voor met classes te spelen die bedoelt zijn voor snelheid (scout, pyro)
Als je terugdenkt aan tfc en q3f (heb het jaar geleden ofzo nog gespeelt) dan is TF2 inderdaad gewoon traag hoor. Q3F is gebaseerd op quake 3 engine en dat is gewoon snellere gameplay dus kan daar ook aan liggen natuurlijk.

Ik noem tf2 niet slecht ofzo maar het is gewoon anders en je moet er vanhouden. Ik speel het ook op de GoT servers, maar feit blijft dat het trager is als tfc en q3f bijvoorbeeld :)

Wat ik wel mis in TF2 is het rotaten van sentry's nadat je ze geplaatst hebt, dat kon in tfc volgens mij wel toch? (90 graden steeds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik vind juist dat bepaalde beperkingen in TF2 meer strategische gameplay toevoegen. Dat het wat minder snel is zorgt voor minder chaos op publics, en ik heb het idee dat door het ontbreken van de vele granaten uit TFC de classes van TF2 onderling meer verschillen.
En ook heb ik totaal niet het idee dat het bij de meeste spelers in TF2 om de kills gaat, ik zie toch heel veel mensen die samenwerken, verdedigen en georganiseerd aanvallen.
Ikzelf ben bijvoorbeeld een heel erg verdedigende speler, en ga alleen aanvallen als de situatie daar om vraagt.Ook ben ik de laatste tijd steeds meer als medic gaan spelen, het geeft een bevredigender gevoel om iemand door de vijandelijke verdediging te helpen door te healen of uberen als medic dan gewoon domweg erop los te schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Switch schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:52:
De GoT server is dan ook één van de weinige servers zonder die capture limiet he :) (waarvoor dank aan de admins _/-\o_ ).

Heb jij in feite al ooit eens TFC gespeeld? Als je ze objectief vergelijkt is de gameplay van TFC echt wel sneller dan TF2 (kan ook niet anders dankzij concs, grenades en bhop) , dus voor je iemand beschuldigd van XTC te slikken zou ik toch maar eens zelf vergelijken kthxbye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Niet online
Nieuwe update!

Added new option for medigun beam to the Multiplayer->Advanced dialog. If on, the medigun beam will stay attached to the current target without the need to hold down the fire button _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Niet online
Steam:

Nvidia
Ati

:o }:O

[ Voor 68% gewijzigd door Surgue op 15-01-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, sinds TF2 uit is draait het al beter op groene hardware. Dus het werd tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Surgue schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:49:
Nieuwe update!

Added new option for medigun beam to the Multiplayer->Advanced dialog. If on, the medigun beam will stay attached to the current target without the need to hold down the fire button _/-\o_
Thank god, geen lamme vingers/pols meer van het continue ingedrukt houden van de muisknop.. Hoop alleen dat het snel te switchen valt wanneer je geen vaste buddy hebt.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Mik! schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:08:
[...]

Thank god, geen lamme vingers/pols meer van het continue ingedrukt houden van de muisknop.. Hoop alleen dat het snel te switchen valt wanneer je geen vaste buddy hebt.
een aim + klik en je hebt een andere target voor je medigun, werkt wel oke.
Wist niet eens dat er een update was tot ik mijn settings aan het veranderen was omdat het nog default stond (kill bij verandere class) dus zag hem staan :p.
Kreeg wel een error dat granary op server en bij mij niet hetzelfde was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Surgue schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:49:
Nieuwe update!

code:
1
2
3
4
5
6
alias +automedigun "-attack; slot2"
alias -automedigun "+attack"

bind "PGUP" "+automedigun"      
bind "MWHEELUP" "-attack; slot1"    
bind "MWHEELDOWN" "-attack; slot3"

Maar wel aardig van Valve dat ze dit voor die drie mensen die dit nog niet wisten ingebouwd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
[...]

@Rutger Mulder

@SaURoN
Ik vind dat de scout wel een sentry moet kunnen killen net zoals in TFC. Het doel van de scout is om snel langs de voorste linies te rennen en dan snel naar de flag te gaan, maar daar staan dan vaak de sentries als laatste defense linie. Over het geheel gezien is de scout zwak op het slagveld. Alleen een spy, sniper of medic zonder backup is slecht tegen een scout. Ik vind het met demo geen probleem vs scouts.

Met 2 ubers kun je een heel eind komen door een defense maar dat brengt je nog niet naar de flag toe. Tegen een goede defense moet de medic zijn uber al inzetten voordat ze in de buurt komen van de sentries. De sentry is normaal gesproken de laatste defense linie (basement in 2fort bv). Maar veel mensen hier hebben denk ik nog nooit tegen een echt goede defense gestaan op 2fort omdat daarvoor de kennis en het teamwork mist. En over die grenades hadden we het alleen over de concs en niet de andere grenades.
SaURoN schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:25:
[...]

Ja TFC is echt veel sneller kwa actie. En dat cap gevoel is ook wat ik mis bij TF2.
Men is veelal meer bezig met kills dan winnen net zoals je veel ziet in counterstrike. In TFC waren er op veel maps geen healthpacks en vechtte je gewoon door tot je dood ging, niemand die ff terug liep om te healen. Daarnaast vind ik de beloning voor cappen veelste mager.

En iedereen ga eerst maar een TFC spelen voordat je commentaar hebt...

Voor de gene die HL1 (dus ook TFC) bezitten ga een kijken op:
Drippy's 2fort: Dusty (antibhop,no bots)
82.165.180.10:27015

Veel ervaren TFC spelers en altijd druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Niet online
Shabbaman schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:29:
Maar wel aardig van Valve dat ze dit voor die drie mensen die dit nog niet wisten ingebouwd hebben.
Ik denk dat het grootste deel van de TF2 spelers geen scripts gebruikt. Het had eigenlijk al meteen een optie moeten zijn maar het is toch mooi dat het er nu in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Dat ben ik helemaal met je eens. Overigens is dat "plakken" niet handig als je snel heel veel mensen wilt healen. Aan en uitzetten via een script is toch handiger.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.