[PC] Team Fortress 2, deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 10.902 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 04:44

Grandmasg

What ever!!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 01:45:

Heeft iemand die verstand heeft van scripten van deuren en win-situaties e.d. zin om hem samen af te maken? Suggesties zijn altijd welkom.
Geen verstand van maar ben wel een tuto tegen gekomen voor een lift. (een deur zal ongeveer hetzelfde werken) :?

edit:

Misschien is dit iets: http://www.sdknuts.net/akg/tutorials/wiseSlidingDoor.asp

[ Voor 11% gewijzigd door Grandmasg op 08-01-2008 13:37 . Reden: extra link ]

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:54
glashio schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:54:
* glashio moedigt Koeitje aan door een link van Crafty te geven :)
Hey, mooie tool, thanx!! Die houden we erin. Even downen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 10:31
frickY schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:03:
[...]
Joinen lukt vrijwel altijd tijdens een mapchange. Al is dat ietwat sneu voor degene die reeds aan het spelen was maar er vervolgens niet meer bij kan.
[...]
Zou het kunnen dat dit afhangt van de hoeveelheid RAM in je systeem? Ik merk dat ik quasi altijd als eerste rondloop op een map en mijn bak heeft 4 gig ram (de meeste systemen hebben afaik 1 of 2 gig ram toch?) OS schijnt geen belemmering te zijn aangezien ik met Vista64 werk, en dat is toch een game onvriendelijk OS? :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou best eens gelijk kunnen hebben Kapoen.

Ik heb 1 Gig RAM, en als ik TF2 voor het eerst opstart duurt een map laden wel minstens 3 minuten +/-.

Als ik eenmaal in het spel zit en we gaan naar de volgende map duurt het ongeveer +/- 2 minuten.

Nog altijd te lang natuurlijk. Ik kom vaak als 12e tot 15e speler online na een mapchange. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Silencer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-07 20:43
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:04:
Je zou best eens gelijk kunnen hebben Kapoen.

Ik heb 1 Gig RAM, en als ik TF2 voor het eerst opstart duurt een map laden wel minstens 3 minuten +/-.

Als ik eenmaal in het spel zit en we gaan naar de volgende map duurt het ongeveer +/- 2 minuten.

Nog altijd te lang natuurlijk. Ik kom vaak als 12e tot 15e speler online na een mapchange. :(
Volgens mij heeft het niet zo gek veel met geheugen te maken, ik speel vaak op een laptop van 3,5 jaar oud met 1GB geheugen, en ben vaak als eerste op de server. (Windows XP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snelheid van je comp doet er inderdaad toe maar niet alleen de ram ook de processer etc. ik ben altijd 1 van de eerste en mijn bakje is nog maar een maand oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
Er zijn toch verschillende tools beschikbaar die wanneer een server vol is automatisch mensen die willen joinen vraagt of ze server #2 willen joinen? Das wellicht een mooie manier om én server #2 wat voller te krijgen en de wachtrij korter te maken voor mensen die wel persé op server #1 willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Ik ben altijd redelijk snel op een server en ik speel denk ik met de meest paupere bak van jullie allemaal :) Dus ik denk dat het de snelheid van de verbinding met de server is. Zelf haal ik 500KB/sec, maar zo verschrikkelijk hoog is dat nu ook weer niet.

[ Voor 24% gewijzigd door HertogJanNL op 08-01-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Als het goed is komen er geen plekken vrij tijdens het wisselen van de maps, mocht dat wel zo zijn dan is er iemand uit geklapt of zelf gestopt.

Mijn pc laadt snel, alleen heb ik soms dat ik lang op Retreiving Server Info sta (300 KB/s max hier).

PC is zeker niet de bottlenek en de RAID 0 opstelling van mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Ja het is erg jammer dat server 2 vaak leeg blijft want er zijn meestal genoeg tweakers online om beide servers te vullen. Ik heb zondag de hele avond op server 2 gespeeld en dat beviel me zeer goed dus ik heb toen ook mn autojoin voor server 1 uitgezet.

Voor het joinen van de server is het gewoon wie er op het juiste moment op join of refresh drukt. Wil je er graag in moet je soms 15 minuten op die knop spammen. Ik join liever server 2 met autojoin voor server 1. Is het leuk op server 2 dan blijf ik daar hangen.
Ik zie trouwens ook steeds meer nieuwe namen op de GoT avonden terwijl de meer regulars in de wachtrij staan. De server dichtgooien met een password heeft imo geen zin meer met de hoeveelheid mensen die de GoT group gejoined hebben. Het is niet meer het "private little clan evening" gevoel op de server imo.

Bij mij verschilt het heel erg hoe snel een map laadt. De ene keer ben ik er heel snel op maar soms ook laat. Volgens mij heeft dit toch met de server verbinding ofzo te maken want mijn pc is snel zat (zie sig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey kijk een nieuwe update:

Added an option in the Options->Multiplayer dialog to filter custom game
files being downloaded from servers

Fixed cases where ragdolls were falling through the world

Graphics optimizations for mid and low end hardware

Fixed players blocking doors in Well

Fixed engineer building in exploit areas on final caps in Well

Increased starting round timer to 10 minutes in Well

Veel aanpassingen omtrend well zo te zien, en helaas geen dode mensen die half door de vloer heen zwemmen meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Kapoen schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:58:
Zou het kunnen dat dit afhangt van de hoeveelheid RAM in je systeem? Ik merk dat ik quasi altijd als eerste rondloop op een map en mijn bak heeft 4 gig ram (de meeste systemen hebben afaik 1 of 2 gig ram toch?) OS schijnt geen belemmering te zijn aangezien ik met Vista64 werk, en dat is toch een game onvriendelijk OS? :)
Nee, het is voornamelijk de snelheid waarmee de map in het geheugen kan worden geladen. Ik heb zelf een RAID0 set, en ben ook vaak de eerste in een team na een mapchange, ondanks mijn 1GB DDR geheugen. Daar past makkelijk de gehele cycle in.

Het dichtgooien van de server met een password heeft mijns inziens ook geen nut meer nu de groep zo groot en gevuld met non-regulars is. No offence, maar ook veel nieuwe spelers zitten nu in de groep en joinen op de privatenights, wat je toch ook ziet in het niveau en samenwerking.
Grandmasg schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:23:
Geen verstand van maar ben wel een tuto tegen gekomen voor een lift. (een deur zal ongeveer hetzelfde werken) :?
Is veel editors zit standaard functionaliteit voor deuren en andere standaard functionaliteiten. In TF2 zou ik daar de rolluiken, en spawndeuren onder durven benoenen.
Speciale functionaliteiten, zoals bijvoorbeeld liften, moet je vaak zelf scripten. Wellicht dat je wat van de lift in cp_well2 kunt spieken?

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 08-01-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
De snelheid waramee je joint is idd afhankelijk van een hoop zaken, een zwakke pc met lage grafische instellingen kan echt wel sneller zijn dan een snelle PC met grafisch alles maximaal. Ik heb het idee dat vooral texture instellingen veel verschil maken. Op zich maakt het ook niet veel uit, tegen de tijd dat 'waiting for players' afgelopen is zit volgens mij vrijwel iedereen al ingame.

Zelf heb ik een C2D E6600 @ 3.2 GHz, 4 GB ram, Vista x64 en steam staat op een raid 0. Wat betreft snelheid van joinen zit ik in de middenmoot denk ik. Wel alles grafisch maximaal natuurlijk :P Wat bij mij wel veel tijd kost is 'sending client settings'.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:35:
[...]

Koeitje! Schaam je.... je hebt geen thumbnails gemaakt. En dat voor een mod... tssssss :+
Als je nu nog op 800x600 zit dan hoor je niet op GoT B)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:15:
[...]

Zet eens bij launch options (bij de tools sectie natuurlijk)

+host_thread_mode 2

Gaat dat niet werken ? Leek er net bij mij wel op dat ie dan gebruik maakt van dual maar ik ben ook met meerdere dingen bezig dus weet het niet zeker
Zal er eens naar kijken. Mijn cpu gebruik in Hammer kwam iig niet boven de 50% uit. En 1 core ging zwaar omhoog bij een zware bewerking (complete map resizen :+ ).
HertogJanNL schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:43:
Ik ben altijd redelijk snel op een server en ik speel denk ik met de meest paupere bak van jullie allemaal :) Dus ik denk dat het de snelheid van de verbinding met de server is. Zelf haal ik 500KB/sec, maar zo verschrikkelijk hoog is dat nu ook weer niet.
Het is zwaar gebaseerd op harde schijf gebruik. Als ik applicaties op de achtergrond heb draaien die constant 1-5mbyte/s random lezen van m'n schijf waar TF2 op staat laad ik een stuk langzamer. Als het op netspeed gebaseerd zou zijn dan zou ik altijd als eerste op de server zijn, maar dat ben ik niet. Ik speel trouwens met uncompressed textures *O* .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Wel ik speel Day of Defeat source in direct x 7 modus. En mij systeem heeft behoorlijk wat ballen. E6600 + 8800 GTX + 4 GB RAM. En ik heb een vrij snelle 20 MBIT verbinding. In DoD:S ben ik altijd als eerste op de server. Meestal 5 - 10 seconden voor nummer 2.
In TF2 ben ik meestal iets later op de server. 2de of 3de maar sinds het nieuwe team verdeel script ben ik meestal 7de of 8ste. Mijn instellingen staat wel alles op maximum met 16 x AF en 16 x QSAA
Ik heb ook geen enkele optimalisatie of tweak bebruikt. Simpel weg omdat ik altijd wel genoeg frames heb. Dus ik denk dat het inladen van de textures het meeste bepaald hoe snel je op de server bent samen met je download en upload snelheid.

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 08-01-2008 16:54 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Hehe k heb ook wel een lekker systeempje maar nog geen RAID 0 config :( dus ben ook niet een van de snelsten in een map.Ik heb een AMD 5600+ op 3.0 ghz lopen en 2 gig ddr(wel dual channel) omdat ik vista 32bit draai en die dus niet meer geheugen ondersteunt.
Maar daar komt van het weekend verandering in want dan ga ik mijn sli config ff klaarmaken,en meteen vista 64 bit instaleeren en kijken of ik 2 schijfjes in raid0 kan krijgen :p.

Maarjah het gaat mij niet om de laadtijden,maar om de fps :p want als ik minder dan 50 fps heb met alle settings maxed out op een reso van 1280x1024(maximale reso van mijn huidige scherm)
Dan vind ik dat niet leuk 8)7
En koop ik weer een andere videokaart. ( in een jaar 5 kaarten gehad )
8600 gt , 8800gtx , 2900xt Radeon 3870. Mijn huidige kaart is overigens een 8800 gt die redelijk overgeklockt is en mij tot nu toe alleen bij crysis teleurstelt.Maar dat is nogal logisch.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Kain_niaK schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:52:
Wel ik speel Day of Defeat source in direct x 7 modus. En mij systeem heeft behoorlijk wat ballen. E6600 + 8800 GTX + 4 GB RAM. ..........................
warom op dx7 spelen als je kaart makkelijk dx9.5 aankan ?? als ik vragen mag

ik had altijd last met mijn 8800 gtx van enorme hitte 60 idle en bijna 100 graden als ik een zwaar spel
aan het spelen was
(heb zelfs een keer gehad dat mijn pc uitviel) maar toen was het ook wel heel warm op mijn kamer.
iets van 32 graden :p)

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

tooter schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:14:
[...]
warom op dx7 spelen als je kaart makkelijk dx9.5 aankan ?? als ik vragen mag
Ik denk dat hij dat doet zodat je meer kan zien in de schaduwen. ;)

En een videokaart die DirectX 9.5 compatible is... geef eens een voorbeeld? ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:49:
[...]
Ik denk dat hij dat doet zodat je meer kan zien in de schaduwen. ;)

Directx 9.5 is eigenlijk gewoon directx 9 maar dan met High Dynamic Range lighting (HDR) support ;)

Ook wel in de volksmond directx + genoemd :+

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
frickY schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:37:
Het dichtgooien van de server met een password heeft mijns inziens ook geen nut meer nu de groep zo groot en gevuld met non-regulars is. No offence, maar ook veel nieuwe spelers zitten nu in de groep en joinen op de privatenights, wat je toch ook ziet in het niveau en samenwerking.
Tja, hopelijk komt er snel een forum, zodat er bijv. een private server gebruikt kan worden voor de mensen die ook wars samen willen spelen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
HertogJanNL schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:28:
[...]

Tja, hopelijk komt er snel een forum, zodat er bijv. een private server gebruikt kan worden voor de mensen die ook wars samen willen spelen enzo.
Wie is er nu eigenlijk bezig met een forum?
Wil wel (nogmaals) van alles doen, regelen,organiseren etc., maar verder dan de website die ik heb gemaakt voor mijn (eerste) dochtertje aan de hand van 'websites voor dummies' ben ik nooit gekomen...

(het Tweakert zit hem bij mij in de hardware ;) )

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:38
Het dichtgooien vd server heeft natuurlijk als voordeel dat iedereen gewoon nederlands kan lullen en dat je alleen met gotters zit, maar voor het niveau hoef je het idd niet meer te doen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-08 11:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
The Zep Man schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:49:
[...]
directx9.0c(of d) weet ik ff zo niet word met 9.5 aangeduid in de console van steam omdat ie meer functies heeft als zn voorganger waardoor je nog "mooiere" graphics krijgt.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
MrAngry schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:03:
Het dichtgooien vd server heeft natuurlijk als voordeel dat iedereen gewoon nederlands kan lullen en dat je alleen met gotters zit, maar voor het niveau hoef je het idd niet meer te doen.
We kunnen ook een elite comunity maken ofzoo van de mensen die we goed en langer kennen.
En zodoende het teamwork weer terug halen.

aanvankelijk hebben we de got comunity ook opgericht door HertogJan voor teamplay en funwars. maar daar heb ik nog niet zo veel van gezien.
Teamwork was er wel maar door de vele nieuwe en nog niet al te goed spelende gotters word dit flink naar beneden gehaald. niet dat ik dit slecht bedoel want iedereen was ooit noob in het spel en snapte er de balle van.

maar teamwork is gewoon het leukste bij tf2 en op de maandagavond is het echte teamwork er een beetje af en dat vind ik jammer :(.

XuSeM.nL

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

krakbracket schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:48:
[...]

Wie is er nu eigenlijk bezig met een forum?
Wil wel (nogmaals) van alles doen, regelen,organiseren etc., maar verder dan de website die ik heb gemaakt voor mijn (eerste) dochtertje aan de hand van 'websites voor dummies' ben ik nooit gekomen...

(het Tweakert zit hem bij mij in de hardware ;) )
Codemann dacht ik. Hij zoekt nog iemand voor de layout. Regelen, spambots bannen en flames wissen is het enige wat ik een beetje kan, daar bied ik me ook wel voor aan. Zoals ik al eerder aangaf is dat ook waar ik wel tijd voor vrij kan maken, zeer regelmatig spelen zit er (helaas) niet in.

Met een apart forumpje kunnnen we hopelijk wat gestructureerd wat zaken bespreken. De volgende stap lijkt me wat kansloos oefenen op #3, en vooral de microfoonschaamte te boven zien te komen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens een fatsoenlijke manier om muziek over voice te sturen in TF2? Naast dat het godsgruwelijk irritant kan zijn, kan het ook mooie situatie opleveren. Kunnen we oa een echte disco houden op Quarry of Eye of the Tiger draaien tijdens de setup :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:12:
Weet iemand trouwens een fatsoenlijke manier om muziek over voice te sturen in TF2? Naast dat het godsgruwelijk irritant kan zijn, kan het ook mooie situatie opleveren. Kunnen we oa een echte disco houden op Quarry of Eye of the Tiger draaien tijdens de setup :9
HLSS :)
Die doet ook meerdere geluiden enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-08 08:02
Toeval dat jullie er net over beginnen, heb net samen met HertogJanNL de laatste hand gelegd aan ons nieuwe tweede thuis : http://www.teamfortress.be

Het is een begin, het gaat zeker nog groeien. Tot aan de overkant?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Jaja, hij is online. Let wel, het gaat daar over het wat serieuzer maken. Er wordt gewerkt met restricted forums enzo. Maar dan kunnen we voortaan daar teams maken etc :) Brainstorm, codemann en ik zijn iig al admins daar. VOor de rest moeten we maar kijken hoe we het aan gaan pakken. Dit topic hebben we sowieso voor het algemene geblaat over TF2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Ik heb het oranje doosje vanmiddag even gekocht bij de Bart Smit. Ik ga van de week wel even meeknallen als ik tijd heb en er plek op de server is :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik heb mij al geregistreerd op het forum! Ben benieuw wat het gaat worden. Ik ben nu binnenkort wel een maand op reis maar daarna wil ik actief mee helpen aan de community !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Mooi werk met het forum!
gaat goed komen en vooral GEZELLIG worden; iets waar het door het fanatisme bij sommige medespelers vanavond een beetje aan ontbrak op servert 1...

sommige mensen vinden het nodig om op basis van hun 'skills' (nou ja 11 dagen online)
de mindere goden te gaan afblaffen bij een verloren ronde, was een beetje treurig.

Maar gaat goed komen met de GoT- club,
nogmaals mooi werk met het (nu nog lege, maar straks overvolle!) forum!

edit: heb het overigens niet over Koei ;)

[ Voor 4% gewijzigd door krakbracket op 09-01-2008 11:23 ]

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:02

Wimo.

Shake and Bake!

krakbracket schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 23:13:
Mooi werk met het forum!
gaat goed komen en vooral GEZELLIG worden; iets waar het door het fanatisme bij sommige medespelers vanavond een beetje aan ontbrak op servert 1...

sommige mensen vinden het nodig om op basis van hun 'skills' (nou ja 11 dagen online)
de mindere goden te gaan afblaffen bij een verloren ronde, was een beetje treurig.

Maar gaat goed komen met de GoT- club,
nogmaals mooi werk met het (nu nog lege, maar straks overvolle!) forum!
Helaas waar ... god wat laat die gast zich kennen. Zit er een mute optie ergens? Ik ben niet tegen mics maar die stem van hem :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:54
Wimo. schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 23:24:
[...]

Helaas waar ... god wat laat die gast zich kennen. Zit er een mute optie ergens? Ik ben niet tegen mics maar die stem van hem :X
Via het ESC-menu in-game vind je de optie 'mute players'. Daar kan je per speler aangeven of je 'm wil horen of niet. ;)

Gebruik ik regelmatig als ik weer ergens op een server een pallet Fransozen tegenkom die maar blijven lullen.

[ Voor 13% gewijzigd door FlorisD op 09-01-2008 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:15
Heb de game toch maar gehaald, heb voor een tijdje terug de beta veel gespeeld en kon het niet laten om nu toch maar de Full te buyen! Geweldig spel kan weer helemaal los!

Dank u voor de invite!

[ Voor 24% gewijzigd door _VooDooMen_ op 09-01-2008 13:32 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:09

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Ik heb een vraag... Misschien is dit al eerder gevraagd.. maarja..

Kunnen er ook 32 spelers op de GoT server? ( server 1 )
Het lijkt mij wel handig om met meer spelers tegelijk te kunnen spelen.

Erpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Erpeet schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:00:

Erpeet
Dat gaat ten koste van de gameplay lijkt me. Er zijn al 3 GoT servers nu, het lijkt me beter dat we werken aan fatsoenlijk gebruik van #2 dan meer spelers op #1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet

Erpeet

MrAngry schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:01:
[...]

Dat gaat ten koste van de gameplay lijkt me. Er zijn al 3 GoT servers nu, het lijkt me beter dat we werken aan fatsoenlijk gebruik van #2 dan meer spelers op #1.
Dat is waar.
We kunnen op server #2, andere maps(ander soorten maps) zoals jump maps, sniper maps, etc. zetten.
Misschien lost dat het probleem op .. de mensen die speciaal voor sniper willen oefenen, kunnen op server 2# als er een sniper map is.
Dus ik bedoel een beetje een FuN server, en dan serevr 1# gebruiken voor normale dingen.

Erpeet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Erpeet schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:11:
[...]

Dat is waar.
We kunnen op server #2, andere maps(ander soorten maps) zoals jump maps, sniper maps, etc. zetten.
Misschien lost dat het probleem op .. de mensen die speciaal voor sniper willen oefenen, kunnen op server 2# als er een sniper map is.
Dus ik bedoel een beetje een FuN server, en dan serevr 1# gebruiken voor normale dingen.
Waarom echt? Er zijn meer dan 100 man lid van die groep, we kunnen makkelijk 2 servers vullen met normale gameplay. Alleen dat gebeurt niet omdat om een of andere reden iedereen bij elkaar kruipt op #1. Wat ik me wel kan voorstellen als oplossing is om #2 permanent dicht te gooien zodat die altijd GoT only is, dan worden ze denk ik ongeveer gelijk gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet

Erpeet

MrAngry schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:21:
[...]

Waarom echt? Er zijn meer dan 100 man lid van die groep, we kunnen makkelijk 2 servers vullen met normale gameplay. Alleen dat gebeurt niet omdat om een of andere reden iedereen bij elkaar kruipt op #1. Wat ik me wel kan voorstellen als oplossing is om #2 permanent dicht te gooien zodat die altijd GoT only is, dan worden ze denk ik ongeveer gelijk gebruikt.
Alweer wel gelijk "maar" het lijkt mij wel leuk om er echte FUN maps in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:31

Pinjataaa

Hit me!

MrAngry schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:21:
[...]

Server #3 is ook dichtgegooid voor GoT only, maar daar speelt ook niemand op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinjataaa schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:56:
[...]

Server #3 is ook dichtgegooid voor GoT only, maar daar speelt ook niemand op |:(
Ik weet het password niet eens :P . Maar sowieso, zelfs met 100 man is het moeilijk om die server altijd gevuld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ja vreemd, ik heb het goede password, maar ik kwam daar laatst niet op toen beide anderen vol zaten, iets met steam id ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga trouwens m'n map vanaf scratch remaken. Ik heb wat andere ideeen en de afmetingen op de andere map waren niet helemaal goed (tevens maakte ik geen gebruik van standaard maten).

Handig:
http://www.deadworkers.com/tf2/?p=37

edit:
Mensen die mee willen helpen mappen: stuur even een DM. Zoek wat mensen die losse gedeeltes van de maps kunnen bouwen. Dan copy-pasten we alles bij elkaar :)

edit2:
http://www.schops.be/tf2/forum/viewtopic.php?f=2&t=11

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
MrAngry schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:05:
Ja vreemd, ik heb het goede password, maar ik kwam daar laatst niet op toen beide anderen vol zaten, iets met steam id ticket.
Dat is ook weer zo'n willekeurige Steam bug volgens mij, soms krijg ik die melding ook. Als ik vervolgens TF2 opnieuw start heb ik die bug niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Erpeet schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:00:

Erpeet
Inderdaad niet mee eens. Sterker nog, wat mij betreft wordt het max 16-18 spelers. Dan heb je veel leukere potjes, aangezien je dan tussen classes moet kiezen. En kan je iedereen tenminste zien op het scoreboard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koeitje, wat bedoel je met "stuur even een DM" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:52:
Koeitje, wat bedoel je met "stuur even een DM" ?
Direct Message ;)

Anyways: ik heb een block aangemaakt dat getied is aan een entity. Maar hoe voorkom ik dat de map errors geeft (check for problems) omdat er geen texture op zit. Het ding moet namelijk onzichtbaar blijven.
edit: i was being dumb :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:54:
[...]

Direct Message ;)

Anyways: ik heb een block aangemaakt dat getied is aan een entity. Maar hoe voorkom ik dat de map errors geeft (check for problems) omdat er geen texture op zit. Het ding moet namelijk onzichtbaar blijven.
edit: i was being dumb :)
haha, misschien nodraw? :P

Dit is de bijbel van map optimisation, ALLES maar dan ook ALLES wat je wilt weten kan je hierzo vinden:

http://www.student.ru.nl/...ization.php?chapter=intro

Verder zwerf ik en veel andere TF2 mappers hierzo rond:

http://tf2maps.net/forum.php

ze hebben er ook een tutorials forum met veeeel informatie over TF2 entities, veel meer dan op de valve wiki in ieder geval.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
HertogJanNL schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:49:
[...]

Inderdaad niet mee eens. Sterker nog, wat mij betreft wordt het max 16-18 spelers. Dan heb je veel leukere potjes, aangezien je dan tussen classes moet kiezen. En kan je iedereen tenminste zien op het scoreboard...
_/-\o_ Ik vind 12 vs 12 ook teveel. Geef mij maar de 'good old TFC way' 8 vs 8 of 9 vs 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Overigens, als iemand bij de GoT TF2 steam community wil, iedereen kan invites versturen he! Dus je kan een willekeurige GoTer aanspreken op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah kijk dat wist ik nog niet :) das altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Het forum loopt al lekker. Al 80 posts en 37 leden waarvan 12 voor de clan.
Vanavond ga ik mijn visie op de clan een beetje uitwerken en posten. Zit momenteel nog op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Ik heb een vraagje over de GOT Team Fortress 2 server... weet iemand welke plugin/mod de GOT TF2 server gebruikt voor map voting? Ik ben zelf namelijk een server aan het opzetten en vind deze plugin/mod erg simpel/duidelijk in werking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisO schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:50:
Ik heb een vraagje over de GOT Team Fortress 2 server... weet iemand welke plugin/mod de GOT TF2 server gebruikt voor map voting? Ik ben zelf namelijk een server aan het opzetten en vind deze plugin/mod erg simpel/duidelijk in werking...
Mani mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Beide GoT-servers draaien Sourcemod.
De mapchooser-plugin zit hier standaard bij, net als die voor rockthevote.

[ Voor 59% gewijzigd door frickY op 10-01-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Is ons nieuwe forum al stuk? Ik kan nl niet meer inloggen. :)

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik krijg gewoon dit
Access forbidden!

You don't have permission to access the requested directory. There is either no index document or the directory is read-protected.

If you think this is a server error, please contact the webmaster.
Error 403
www.schops.be
Thu 10 Jan 2008 01:17:30 PM CET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Volgens mij doet hij 't al weer. Ik kan nu iig weer inloggen. Tnx. :Y)
[update]
Hmmm, nee toch niet. Denk dat er iemand mee aan het knoeien is. Na elke request moet ik nu opnieuw inloggen.
[/update]

[ Voor 48% gewijzigd door Donderwolk op 10-01-2008 13:25 ]

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Waarom draait TF2 eigenlijk zo weinig FPS op mijn 8600M GS (16 shaders)? Ik heb de instellingen lager staan dan bij CS Source, maar die laatste draait wel beduidend meer FPS (50-60 tot 200+). Team Fortress 2 draait maximaal 50~55 fps en gemiddeld rond de 30~35.

Hier twee screenshots van de instellingen;

Afbeeldingslocatie: http://upload.fkees.net/img/3996/tf2setting.jpg

Afbeeldingslocatie: http://upload.fkees.net/img/3997/csssettings.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat CS Source misschien wel een stuk lichter is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
ik weet niet of die een bekend probleem is (kan vast zijn dat ik de enige ben). Maar elke als ik TF2 opstart dan is de allereeste game die ik wil joinen dan blijft hij hangen op 'sending client info', er gebeurt gewoon niks. Dus als ik op cancel druk en dan een andere server join is het geen probleem. Het is dus altijd alleen zo bij de alleereerste server, onafhankelijk welkde deze is. Heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Donderwolk schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:16:
Is ons nieuwe forum al stuk? Ik kan nl niet meer inloggen. :)
Gebruik www.teamfortress.be, schops.be was tijdelijk.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:38:
Omdat CS Source misschien wel een stuk lichter is? ;)
Ik vind Team Fortress 2 er niet echt beter uit zien dan CS Source, vandaar. Daarnaast is de gebruikte engine dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Steam heeft bij mij net weer 25 MB gedownload maar kan bij steam news voor alsnog niks vinden ...

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
NoepZor schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:50:
[...]
Ik vind Team Fortress 2 er niet echt beter uit zien dan CS Source, vandaar. Daarnaast is de gebruikte engine dezelfde.
Dat het er anders uit ziet dan alle andere moderne games wil niet zeggen dat het lichter is. Er zijn echt wel wat nieuwe technieken gebruikt voor TF2 die het geheel een stuk zwaarder maken dan CSS, wat al een stuk ouder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:43
Chillmeister schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:40:
ik weet niet of die een bekend probleem is (kan vast zijn dat ik de enige ben). Maar elke als ik TF2 opstart dan is de allereeste game die ik wil joinen dan blijft hij hangen op 'sending client info', er gebeurt gewoon niks. Dus als ik op cancel druk en dan een andere server join is het geen probleem. Het is dus altijd alleen zo bij de alleereerste server, onafhankelijk welkde deze is. Heel vreemd
Voor mij is het iig wel een bekend probleem, ik kon alleen nooit op cancel drukken. De enige manier voor mij was om de computer opnieuw op te starten (afsluiten via taakbeheer en dan weer proberen lukte ook nooit). Een oplossing heb ik helaas niet voor je, heb alle blob-files verwijderd, tf2 opnieuw geinstaleerd, steam opnieuw geinstaleerd, nieuwste drivers en dit weekend zelfs windows opnieuw geinstaleerd, maar had gister alweer hetzelfde probleem. Ik vermoed dus eigenlijk dat het probleem ergens bij mijn wanadoo livebox zit, maar dat moet ik nog uitpluizen. Mocht je trouwens een oplossing vinden, wil je die dan hier posten, heb zelf niks kunnen vinden op het internet dat werkte voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-08 08:02
Ook hier mijn excuses voor de downtime... Zoals Brain al zei was inderdaad schops.be het tijdelijke domein. Het staat nu definitief op teamfortress.be, als er andere mensen een ander/extra domein aan willen koppelen dan kan dat ook altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De TF2 engine is een geupdate versie van CS Source. CS Source is echt afschuwelijk lelijk ondertussen. Paar redenen waarom TF2 zwaarder is: facial animations, veel meer props e.d. en ingewikkeldere maps layout. Een map als Dust2 kan ik als amateur nog in een dagje in elkaar prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
[...]

Ik denk dat je dan eerst maar is alles op max moet zetten inclusief mat_picmip -10 voor uncompressed textures. Dan zie je gelijk dat het allemaal zoveel scherper is. Betere lichtning door odner andere HDR. Facial animations. Meer en mooiere particles, skins scherper/mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet wat je zegt Koeitje ;) Als jij Dust2 in een dag fixed, wil ik jouw er wel eens een TF2 versie van zien maken. ;) Zou best leuke tafarelen op kunnen leveren. XD

Hmm, krijg bijna de drang om zelf de map TF2 compatible te maken, beetje spawnrooms toevoegen en de bombspots worden dan Control points. Textures doe ik dan later wel.

Jeetje, krijg zowaar een goed idee hier! Ja ik ga dit eens proberen, kijken of dat kan. Eerst uitvogelen hoe ik Dust2 decompile. Als dat al uberhaupt nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou mat_picmip 10 ook werken? Ik ben nogal een fervente Quake3 speler en vind geen textures altijd fijner voor de ogen. Gewoon alle muren in een kleur, meer FPS betere zichtbaarheid en fijner voor de ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat_picmip gaat tussen de -3 en 3. Daarboven en onder heeft het geen zin. Je zou wel alle bumpmapping en dat soort meuk kunnen uitzetten.
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:47:
Weet wat je zegt Koeitje ;) Als jij Dust2 in een dag fixed, wil ik jouw er wel eens een TF2 versie van zien maken. ;) Zou best leuke tafarelen op kunnen leveren. XD

Hmm, krijg bijna de drang om zelf de map TF2 compatible te maken, beetje spawnrooms toevoegen en de bombspots worden dan Control points. Textures doe ik dan later wel.

Jeetje, krijg zowaar een goed idee hier! Ja ik ga dit eens proberen, kijken of dat kan. Eerst uitvogelen hoe ik Dust2 decompile. Als dat al uberhaupt nodig is.
vmex098g

:)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig Koeitje. Ga vanavond eens ff ermee spelen. ^-^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Door jullie enthousiamse ben ik ook getiggerd, ik ga ook vanaaf/morgenmiddag (zit met school :() beetje spelen met de editor, kijken of ik een aantal UTmaps kan converteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CTF-Face!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Is er al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:47:
Ik bedacht me van de week dat de_dust2 in TF2 best geslaagd zou kunnen zijn met de bombspots als CPs. Wilde hier 'in het geheim' eens een poging aan gaan wagen, maar nu heb je het idee verpest :p

Ik zou dd2 overigens niet decompilen, maar gewoon from scratch beginnen.

[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 10-01-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Cool, kunnen we dan CTF-Face op server #2 doen? (Of server #3?):D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
http://www.fpsbanana.com/maps/41250 voor ctf_face trouwens, ik weet niet 100% zeker dat dit de nieuwste versie is (dit is beta 45).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Face is echt een prut map. En leent zich totaal niet voor TF2. We zullen het maar niet hebben over de looks van die remake :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Jaa, ik zal ook maar eens gaan posten in dit topic.
TeamFortress 1 heb ik altijd behoorlijk gemeden, ik vond de graphics gewoon te lelijk etc, en vermaakte me prima met andere games destijds. Vandaar ik eigenlijk ook totaal geen interesse had in TeamFortress2.. Laatste paar maanden was ik behoorlijk naar het uitkijken op de release van Unrealtournament3. Nog ff de beta gespeeld, tot conclusie gekomen dat mijn 7900 het allemaal niet meer zo lekker trok. UT3 komt uit in de winkels, ik koop de SE versie en haal speciaal hiervoor nog ff een Radeon3870. ik installeer de laatste Radeon driver en tijdens de installatie zie ik een advertentie voorbijkomen over een gratis game op Steam en diverse kortingen, dus ik (her)installeer eens Steam. Beetje rondkijken, en toen viel mijn oog op The Orange Box vanwege HL2 Ep1 en 2, zat een leuke korting op, dus ik koop de game.

Laat alles downloaden, en klikte per ongeluk het TF2 icoontje aan... _/-\o_ Mja, dan toch maar ff 'aankijken' wat het is.. Binnen 15 min de conclusie: Wat een vette game :+ Zo goed verzogd, mooie geanimeerde chars etc.etc.etc.
En jah, zo zijn we weer 20+ uur verder met TF2...
en UT3? Ehrm, paar dagen later ff geinstalleerd, 30min gespeeld om vervolgens weer snel met TF2 verder te gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
De gameplay van team fortress 1 was ook al helemaal top, heb je toch wat gemist toen. Maar goed dat je toch eindelijk bekeerd bent ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik vid's van TFC kijk trekt me dat totaal niet. En dan niet om de graphics, maar gewoon omdat het er zo duf uiziet. CS en Q3 waren gewoon een stuk gaver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gameplay van TFC was zeker goed, en TF2 doet ook nog eens leuke graphics erbij.
Ik mis eigenlijk alleen de grenades van TFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:03:
Als ik vid's van TFC kijk trekt me dat totaal niet. En dan niet om de graphics, maar gewoon omdat het er zo duf uiziet. CS en Q3 waren gewoon een stuk gaver :)
HL1DM (adrenaline gamer) owns all :)

Zie filmpje (ondanks crappy kwaliteit) : http://www.youtube.com/watch?v=0XOZgHMVh8Y

[ Voor 12% gewijzigd door punisher007 op 10-01-2008 21:37 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
GoTCoast schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:49:
Door jullie enthousiamse ben ik ook getiggerd, ik ga ook vanaaf/morgenmiddag (zit met school :() beetje spelen met de editor, kijken of ik een aantal UTmaps kan converteren!
Als je maps van andere games omzet, pas dan aub ook de gameplay en graphics aan TF2 aan.
Onlangs heb ik een CTF mapje gespeeld dat rechstreeks uit Quake3 kwam (McKinley of zoiets), inclusief gameplay en graphics. Dat speelde dus echt slecht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ik heb het spel net geinstalleerd op mijn mainrig, nu ff kijken hoeveel beter het is dan CS source op grafisch gebied. Ik moet wel zeggen dat het er bij een kameraad van me wel goed uit zag, had het daar even gespeeld en toen zelf aangeschaft (tip; bart smit 42 euro als je niet online wilt bestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

42 euro? Da's wel voor de gehele orange box mag ik hopen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:03:
Dat waren gewoon nog eens tijden met pings van 200 :P en gevloek en getier als iemand de telefoon wou gebruiken ^:^
TFC vond ik gewoon we super, de classes waren wel iets beter gebalanceerd (vooral spy en pyro vond ik) en natuurlijk de nades voor het ultieme gevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Shabbaman schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:34:
42 euro? Da's wel voor de gehele orange box mag ik hopen.
Zeker ;) dat Portal is ook erg gaaf om te spelen echt heel apart :) Daarnaast had ik HL en ep1 nog niet dus mooie bonus bij ep2. Bij de meeste winkels waar ik geweest ben kost hij 45 tot 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het was weer gezellig, heb gelijk maar besloten om af en toe mijn mond open te doen :P tot sommige mensen hun grote schrik :+ en gelijk maar even van de mogelijkheid gebruik gemaakt om een motivatie muziekje te draaien... en het gevolg natuurlijk: het andere team werd echt volledig van de kaart af gemept, letterlijk.... EN NEE HET WAS GEEN BAYWATCH !!!! HET WAS TOPGUN !!! :D zo dat moest er even uit..

ook nog maar een paar screens dan maar om het compleet te maken, voor de gedachte dangerzone werd op de achtergrond gedraaid ;) let op de gitaar spelende pyro's om het geheel compleet te maken.. was echt een dolle boel

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mpanbakker/klein%201.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mpanbakker/klein%202%20.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik je script mogen Pol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Paar video's met scouts:

Niet normaal wat deze gast allemaal kan met scout.

[ Voor 16% gewijzigd door Switch op 11-01-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk voor wars met 5v5 ofzo, maar op een normale server heb je er vrij weinig aan. Ik kom als demoman ook op alle plekken waar hij komt en verder nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Aah, dat was vast op #1. Ik heb de avond doorgebracht op #2 en erg leuke potjes gespeeld. Met name het moment dat we alleen heavy medic combo's hadden op dustbowl was geniaal. Rood vond het iets minder leuk, maar dat is een terzijde..

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Gister had ik 3x tijdens het spelen een freeze van mijn volledige systeem :( Werd er een beetje moe van, dus ben op een gegeven moment maar weg gebleven.
Wel een paa rleuke potjes kunnen spelen inderdaad (@2). Je ziet gewoon dat wanneer je als team in groepjes aanvalt, en het andere team dat niet doet, je wint.

Mik, was jij er nou zelf of was het je broer(tje)?

[ Voor 41% gewijzigd door frickY op 11-01-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Nog een veelbelovend CTF mapje: 2fortified.
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden is het geen remake van 2fort (gelukkig). Het is wel een CTF map 'in de geest van' 2fort.

*edit* Voor de liefhebbers, er is een nieuwe versie van de Well Classic map. Die is hier te vinden (laatste post). Voornaamste veranderingen zijn aan dat takkegeluid van de liften en wat grafische smuk (maar het ziet er nog altijd uit als een echte TFC map hoor ;) ). Hier is ook nog een directe download link.

[ Voor 50% gewijzigd door Kapoen op 11-01-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
frickY schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:44:
Gister had ik 3x tijdens het spelen een freeze van mijn volledige systeem :( Werd er een beetje moe van, dus ben op een gegeven moment maar weg gebleven.
Wel een paa rleuke potjes kunnen spelen inderdaad (@2). Je ziet gewoon dat wanneer je als team in groepjes aanvalt, en het andere team dat niet doet, je wint.

Mik, was jij er nou zelf of was het je broer(tje)?
100% de echte Mik, maar ik zat op mijn broertjes pc. Dat is dus het grootste probleem waarom ik niet altijd online ben en waarom ik niet met mic kan spelen. Mocht mijn broertje rondstruinen op de servers dan doet 'ie dat onder z'n eigen naam (Peek)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.