Jaa, ik zal ook maar eens gaan posten in dit topic.
TeamFortress 1 heb ik altijd behoorlijk gemeden, ik vond de graphics gewoon te lelijk etc, en vermaakte me prima met andere games destijds. Vandaar ik eigenlijk ook totaal geen interesse had in TeamFortress2.. Laatste paar maanden was ik behoorlijk naar het uitkijken op de release van Unrealtournament3. Nog ff de beta gespeeld, tot conclusie gekomen dat mijn 7900 het allemaal niet meer zo lekker trok. UT3 komt uit in de winkels, ik koop de SE versie en haal speciaal hiervoor nog ff een Radeon3870. ik installeer de laatste Radeon driver en tijdens de installatie zie ik een advertentie voorbijkomen over een gratis game op Steam en diverse kortingen, dus ik (her)installeer eens Steam. Beetje rondkijken, en toen viel mijn oog op The Orange Box vanwege HL2 Ep1 en 2, zat een leuke korting op, dus ik koop de game.
Laat alles downloaden, en klikte per ongeluk het TF2 icoontje aan...

Mja, dan toch maar ff 'aankijken' wat het is.. Binnen 15 min de conclusie: Wat een vette game

Zo goed verzogd, mooie geanimeerde chars etc.etc.etc.
En jah, zo zijn we weer 20+ uur verder met TF2...
en UT3? Ehrm, paar dagen later ff geinstalleerd, 30min gespeeld om vervolgens weer snel met TF2 verder te gaan