Oh noes.. No more TreinTijden :(
Wapens van de lijken? Daar krijg je ammo/metal van.Pinjataaa schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:50:
Waar haalt hij al die ammo weg dan?? Die 200 kogels moeten wel een keer op zijn neem ik aan..
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Tja dit kan iedereen als je op een n00b server speelt. Wanneer ik op de GoT server tegen iemand aanbots dan ben ik 9 van de 10 keer dood. En ik kan nooit langer dan 2 seconde voor iemand staan met mijn disguise want een spycheck is er altijd.Switch schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:19:
Nog leuk filmpje voor spieshttp://www.ubercharged.ne...spy-tutorial-video-i-spy/
Anoniem: 159816
Klopt, en om nou als medic op suicide missie te gaan.. Dan zet je iets op, volgt je team niet. Of je krijgt geen rugdekking (bijvoorbeeld dat men de tunnel dekt bij dustbowl zodat er geen spy of ander gespuis doorheen kan om achter ons te komen) en *poef* je bent dood en je uber kwijt (gebeurt mij namelijk negen van de tien keer wanneer ik een uber heb). Wat ik ook jammer vindt is dat mensen zien dat je een uber hebt, maar vervolgens gaan wachten tot je hem activeert. Ik probeer nu veel vaker de uber in te schakelen wanneer het echt krap wordt. Dus eerst een stuk oprukken en dan de uber aan wanneer het krap wordt door de hoeveelheid enemies of wat dan ook.Anoniem: 159816 schreef op zondag 23 december 2007 @ 00:11:
Jammer dat sommige mensen nog niet doorhebben daar TF2 een agressieve game is waarin turtlen niet werkt. Het is erg lastig een verdedigend team zover te krijgen dat ze proberen te tegenstanders terug te pushen. "Ow de tegenstander heeft gang X in beslag genomen, laat ze maar".
En hoe leuk timen van je ubers ook klinkt (met je mede-medics), als niet iedereen de beschikking heeft over een mic dan schiet je er nog niets mee op.
Ik probeer altijd aggressief te spelen en die gang weer terug te veroveren. Zo zie je heel vaak op map 2 van dustbowl bij de laatste cap dat de verdedigers de vijand die gang met die deuren vol laten bouwen met teleporters enz en als de vijand dan dat gebouwtje met medkits en ammo overneemt blijfen ze nog steeds met zn allen in de gangetje bij de cp rond hangen

betekent dit dat je geen speciale grenades meer hebt zoals EMP's?Charles Onyett of IGN awarded Team Fortress 2 an 8.9, praising the quirky graphics and fun atmosphere, but criticizing the lack of extra content, like bots, as well as the removal of the per-class grenades, which were one of the defining features of the original Team Fortress.[33]
Je hebt alleen de demoman classe welke als primary weapon een grande launcher heeft, en als secondary een mijn-leg-achtig ding (stickybombs).
[ Voor 58% gewijzigd door frickY op 23-12-2007 14:52 ]
Vind dat ze de spy wel beetje verneukt hebben met dat rennende cloaken, eerder was het nog een kunt om bij de enemy te komen zonder cloak run
NpSaURoN schreef op zondag 23 december 2007 @ 10:36:
Gisteremiddag ook nog wat gespeelt, maar als demo is soms een medic toch wel fijnMerkte ik gister =P Thanks nog Mik
Hmm, ik zie net dat mijn broertje mijn stats (lees puntentelling) lichtelijk om zeep heeft geholpen. Krijg je ervan als je hoog staat en gekilled wordt door mensen met een lagere ranking. Ga er alles aan doen om vanavond er wel even bij te zijn om te kijken of ik mijn punten weer een beetje aan kan zuiveren, want het deed toch wel even pijn
[ Voor 3% gewijzigd door Mik! op 23-12-2007 18:11 ]
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
Anoniem: 90936
gaan we maar weer een beetje spyèn
hehe gek onnie
Staat op de communityMochiGohan schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:05:
Kan iemand me misschien het paswoord van de GoT server PM'en (heb de search gebruikt, maar kon hem niet in dit topic vinden)
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
aarg dat is zo lelijk heOxiMoron schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:32:
Bleg.. zit bij m'n ouders met m'n laptop.. ben al de hele dag tf2 aan het downloaden met 50kb/s
hehe gek onnie
Mijn SteamID
Alvast bedankt!
This post was created with 100% recycled electrons
Wil die ook wel spelen.Ubernerd schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:09:
http://www.fpsbanana.com/maps/38943
![]()
* Ubernerd brainstorm roept
Je moet niet teveel waarde hechten aan de hlstats punten. Ik vind sowieso de puntentelling waardeloosMik! schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:11:
[...]
Hmm, ik zie net dat mijn broertje mijn stats (lees puntentelling) lichtelijk om zeep heeft geholpen. Krijg je ervan als je hoog staat en gekilled wordt door mensen met een lagere ranking. Ga er alles aan doen om vanavond er wel even bij te zijn om te kijken of ik mijn punten weer een beetje aan kan zuiveren, want het deed toch wel even pijn.
IddDutchmega schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:47:
[...]
Je moet niet teveel waarde hechten aan de hlstats punten. Ik vind sowieso de puntentelling waardeloos

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Astuboredgeestje schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:07:
Ik speel regelmatig op de TF2 server van GoT, en sta ook al comfortabel ergens in de top100, maar nu ik de server steeds vaker op slot tegenkom, zou ik toch ook graag een invite willen ontvangen:
Mijn SteamID
Alvast bedankt!
De classes in TF2 zijn echt briljant. Heb gisteren en vandaag pas voor het eerst echt met de spy gespeeld en het spel is gelijk weer compleet anders. De manier waarop je een map en je tegenstanders bekijkt verandert helemaal. Erg genoten van de backstab-chain-kills
Van de week ook maar eens echt met de Heavy gaan spelen. Laat dit nu meestal achterwege vanwege een gebrek aan medics.
[ Voor 32% gewijzigd door Kanarie op 24-12-2007 02:03 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Ik snap niet dat dit spel geen 16+ rating heeft gekregen... het is het bloederigste spel dat ik in tijden heb gezien
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
En Kain, je spy score bevalt me niet op hlstatsx. Mjah ik heb ongeveer 1500 backstabs en op de 2e stat xusem met 700 backstabs.
Klopt helemaal, maar ik vind het wel grappig om het een beetje in de gaten te houden. Mijn broertje kwam naar mij toe met de melding dat ie 't een beetje verpest had vandaar ^^.Dutchmega schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:47:
[...]
Je moet niet teveel waarde hechten aan de hlstats punten. Ik vind sowieso de puntentelling waardeloos
[ Voor 7% gewijzigd door Mik! op 24-12-2007 09:16 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Alleen de puntentelling van HLstats slaat nergens op..
Je verliest veel punten als je gekilled word door laag rankende spelers. Je krijgt geen punten erbij als je de vlag oppakt en weer laat vallen, het is server-specifiek.
Daar ben ik het volkomen mee eens. Ik wissel nogal veel tussen de verschillende classes (afhankelijk van wat er al is/map/bui) en als Heavy, Pyro en Medic mis je toch erg snel voicechat.Mik! schreef op zondag 23 december 2007 @ 09:36:
[...]
Klopt, en om nou als medic op suicide missie te gaan.. Dan zet je iets op, volgt je team niet. Of je krijgt geen rugdekking (bijvoorbeeld dat men de tunnel dekt bij dustbowl zodat er geen spy of ander gespuis doorheen kan om achter ons te komen) en *poef* je bent dood en je uber kwijt (gebeurt mij namelijk negen van de tien keer wanneer ik een uber heb). Wat ik ook jammer vindt is dat mensen zien dat je een uber hebt, maar vervolgens gaan wachten tot je hem activeert. Ik probeer nu veel vaker de uber in te schakelen wanneer het echt krap wordt. Dus eerst een stuk oprukken en dan de uber aan wanneer het krap wordt door de hoeveelheid enemies of wat dan ook.
En hoe leuk timen van je ubers ook klinkt (met je mede-medics), als niet iedereen de beschikking heeft over een mic dan schiet je er nog niets mee op.
Grote vraag is dan ook, waarom gebruik jij de laatste tijd geen mic?!
Was gisteravond trouwens weer grappig, hoewel ik nogal vaak aan de verkeerde kant van een raket stond als Pyro. Ik blijf het toch een geweldigde class vinden, vooral het dood en verderf zaaien in krappe tunnels. Zo langzamerhand zal ik wel bekend worden als een kamikazepiloot, maar zolang “mijn” Medics dezelfde psychotische inslag hebben…
Ik kan de mic alleen gebruiken wanneer mijn broertje er niet is. Ik game op zijn pc en die staat logischerwijs in zijn kamer. Als hij tv zit te kijken dan is het niet echt netjes om de mic te gebruiken. Vind het ook niet handig, maar tis wel zo sociaal. We gaan nu kijken of we de andere pc dusdanig kunnen formateren dat TF2 soepel kan lopen en dan is een mic wel mogelijk. Eerst maar een externe harde schijf kopen om mijn bende muziek op te slaan.Cleetje schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:51:
[...]
Daar ben ik het volkomen mee eens. Ik wissel nogal veel tussen de verschillende classes (afhankelijk van wat er al is/map/bui) en als Heavy, Pyro en Medic mis je toch erg snel voicechat.
Grote vraag is dan ook, waarom gebruik jij de laatste tijd geen mic?!
Was gisteravond trouwens weer grappig, hoewel ik nogal vaak aan de verkeerde kant van een raket stond als Pyro. Ik blijf het toch een geweldigde class vinden, vooral het dood en verderf zaaien in krappe tunnels. Zo langzamerhand zal ik wel bekend worden als een kamikazepiloot, maar zolang “mijn” Medics dezelfde psychotische inslag hebben…
Mja suicidaal zijn is mooi, maar je moet het wel met leuke suicidale mensen doen. Je moet nog wel iets overhouden aan die suicideruns. Niet dat je doodvalt en je hebt niet eens een paar enemies mee kunnen nemen. Met name de suicidale acties bij dustbowl dat je met een uber de tunnel in kan richting enemy spawn. Heerlijk met een uberpyro daar de boel in de fik steken. Of bij 2fort met een heavy de spawn van de tegenstander onder vuur nemen zodat andere kunnen cappen.
Om e.o.a. reden heb ik nog geen invite?
[ Voor 4% gewijzigd door boredgeestje op 24-12-2007 12:43 ]
Anoniem: 25342
Ik wacht al een poosje, mijn vorige headset is al kapotgegaan door mijn kat.... knagen dat dat beestje kan.... nu maar wachten totdat mijn bestelling binnen gaat komen maar dat gaat nog wel even duren vrees ik...punisher007 schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:35:
Met beetje mazzel met kerst iedereen een mic (niet mik!) onder de boom.
Maar ach rond rennen met een honkbalknuppel en af en toe es iemand helemaal bont en blauw knuppelen als scout zijnde is natuurlijk ook zonder headset een waar feest
Dan ben jij zeker niet deze persoon?boredgeestje schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:43:
[...]
Om e.o.a. reden heb ik nog geen invite?
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Ik zat je maar een beetje te jennen. Je had laatst al verteld dat het kwam door je broertje (ja, ik geef hem gewoon de schuldMik! schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:33:
[...]
Ik kan de mic alleen gebruiken wanneer mijn broertje er niet is. Ik game op zijn pc en die staat logischerwijs in zijn kamer. Als hij tv zit te kijken dan is het niet echt netjes om de mic te gebruiken. Vind het ook niet handig, maar tis wel zo sociaal. We gaan nu kijken of we de andere pc dusdanig kunnen formateren dat TF2 soepel kan lopen en dan is een mic wel mogelijk. Eerst maar een externe harde schijf kopen om mijn bende muziek op te slaan.
Wat betreft de suicide runs ben ik het helemaal eens hoor: uiteindelijk wil je er wat aan over houden. Het is echter ook wel eens komisch om gewoon als een gek naar binnen te rennen en kijken hoever je komt. Zo had ik gisteren in Dustbowl een mooie run in de loopgraaf>spawn zonder back-up. Ik werd helemaal gek van die snipers daarbinnen en heb mijn frustratie mooi kunnen afreageren daar (+/- 4-5 kills)
* Cleetje realiseert dat z’n TF2 nick nog niet in de sig staat
Het probleem is niet dat ik geen mic heb, het probleem is dat ik mijn computertje op de woonetage heb staan, daar zit ik dus niet alleen.punisher007 schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:35:
Met beetje mazzel met kerst iedereen een mic (niet mik!) onder de boom.
Maarjah op zich zou ik hem wel kunnen gaan gebruiken, moeten ze de tv maar wat harder zetten he!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Dat is tegen Duitsers, die die score telt sowieso niet
Ik zal maar niet beginnen met posten van dat soort screens (110 kills 12 deaths en meer van dat soort kul

Voor haar een koptelefoon onder de boom leggenfrickY schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:21:
Datzelfde geldt voor mij. Het vriendinnetje stelt het niet op prijs als ik "UBER UBER!" door haar tv-series loop te blehren. Mic gebruik ik daarom alleen als zij er niet is.
... maar heb moeders de vrouw wel beloofd de komende kerstdagen het pc'tje met rust te laten.
Merkte gisterenavond trouwens dat mijn nieuwe 2900XT crossfire setup voor arctifacts zorgt in het spel onder XP. in Vista geen problemen mee. beetje vreemd.
@frickY; bij d'n Aldi hadden ze een mooie Senheizzer voor 19 euries
[ Voor 9% gewijzigd door krakbracket op 24-12-2007 15:08 ]
Zou je mij ook nog een invite kunnen geven?
http://steamcommunity.com/id/methosnl
steam accountname BigevilNL
Cleetje schreef op maandag 24 december 2007 @ 13:27:
[...]
Ik zat je maar een beetje te jennen. Je had laatst al verteld dat het kwam door je broertje (ja, ik geef hem gewoon de schuld).
Wat betreft de suicide runs ben ik het helemaal eens hoor: uiteindelijk wil je er wat aan over houden. Het is echter ook wel eens komisch om gewoon als een gek naar binnen te rennen en kijken hoever je komt. Zo had ik gisteren in Dustbowl een mooie run in de loopgraaf>spawn zonder back-up. Ik werd helemaal gek van die snipers daarbinnen en heb mijn frustratie mooi kunnen afreageren daar (+/- 4-5 kills)![]()
* Cleetje realiseert dat z’n TF2 nick nog niet in de sig staat

Had het trouwens al wel door dat jij het was hoor copy
Ik heb nu net een externe harde schijf gehaald van 500 gig dus dat moet denk ik wel goed gaan komen. Hoop dus asap gewoon te kunnen gamen op de andere pc. Eigen steamaccount dan maar als volgende stap. Hmm, dat betekent dat ik dan nog wel op zoek moet naar een fatsoenlijke headset.. Aargh, duur geintje een tf2 verslaving.
Die sennheiser heb ik idd ook gezien, maar dat was al begin december ofzo. Ik heb zelf een sennheiser voor mijn mp3 speler en ik ga niet meer terug naar goedkopere merken. Heerlijk ding met dito geluid.
Met een echte class? Dus geen engi .. das best netjes.Anoniem: 159816 schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:21:
[...]
Dat is tegen Duitsers, die die score telt sowieso niet.
Ik zal maar niet beginnen met posten van dat soort screens (110 kills 12 deaths en meer van dat soort kul)
Combinatie van HWG, Soldier en Demo. Als engi zuig ik hard.Wimo. schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:18:
[...]
Met een echte class? Dus geen engi .. das best netjes.

links
Vond gister deze actie wel netjes, waar een heavy een medic knock-out mept

HWG's waren sowieso lekker bezig;

@Shammah
Die screenshot viel een beetje tegen; http://cipher.webhop.net/TF2/shammah-is-looking-good.jpg
Het was gaver om realtime te zien hoe je van hoog uit de lucht geubered aan kwam vliegen terwijl je een nade recht op mijn hoofd wist te mikken
[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 24-12-2007 18:00 ]
Huh? Dat screenshot of die screenshots?
Damn dat jij op die settings kan spelen zeg.
Wel jammer dat ik tijdelijk even niet zal spelen, beetje druk momenteel.
[ Voor 40% gewijzigd door BioHazard op 24-12-2007 18:27 ]
Ze zeiden dat ik het op het forum zou vinden, zie niets staan
Zou ik ook een invite kunnen krijgen?
http://steamcommunity.com/id/asskicker/
Steam username: Goofkop
[ Voor 94% gewijzigd door Asskicker op 24-12-2007 19:59 ]
Erm.. er valt niks te zien behalve een kruisje hoorBioHazard schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:26:
Ik heb even een toepasselijke kerstavatar gesoeptDie blauwe dot is btw een sniper, maar dat is denk ik wel duidelijk
Was weer gzellig zo met zijn alleen, vooral dat spy killen.. iedereen horen praten spy hier spy daar
Done.asskicker2 schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:52:
Wat is het passwoord?
Zou ik ook een invite kunnen krijgen?
http://steamcommunity.com/id/asskicker/
Steam username: Goofkop
Ik zal wel moeten. Op hogere settings wordt het onspeelbaarMOAW schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:05:
Damn dat jij op die settings kan spelen zeg.Ik raak echt te snel gewend aan High. En vind het nu zelfs al niet meer zo bijzonder.
Denk niet dat je goed gelezen hebt. Het wachtwoord wordt namelijk nooit hier, maar altijd op de TF2-steam group pagina gepost in het betreffende event.asskicker2 schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:52:
Wat is het passwoord?
Dat ben ik inderdaad niet
(geen flauw idee wat voor info er allemaal required is voor invites...)
Zoals vermeld mijn steam homepage
Mijn steam user (TF2): [Levels4you.com] DG

Download link voor Brain en fricky (als hij hem wil
http://wiebbe.lambonet.com/afvalbak/cp_lazytown_fix_v2.rar
enige fixes:
De build spots van blue engineers fixed
De auto is meer naar achter gezet en er zijn wat hooibalen in de plaats gekomen, beide kanten zijn nu equal.
[ Voor 64% gewijzigd door Wiebbe op 24-12-2007 23:59 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ik zou iedereen willen aanraden hem te downloaden naar .\Steam\SteamApps\{accountname}\team fortress 2\tf\maps\.
Dat scheelt straks weer wachten als hij op de server langskomt
[ Voor 52% gewijzigd door frickY op 25-12-2007 00:15 ]
Moet trouwens zeggen dat ik me soms verbaas hoe medics sommige gevechten overleven. Ben nou niet bepaald de meest passieve speler
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 25-12-2007 03:24 ]
Ja, ik speel niet zo erg vaak op de [GoT] tweakgaming server en als ik speel dan meestal als de klasse die het team nodig heeft om te winnen. Mijn records backstabbing is ook maar 8 of zo. En meeste punten 24. Aan de andere kant laatst had ik een game waar ik toch in zweerde een stuk op 13 backstabs te doen voor ik dood was en 34 punten zonder dood te gaan maar mijn stats scherm heeft er geen melding van gemaakt. Hebben jullie dat ook dan je je eigen score verbeterd maar steam het niet registreerd? Ik sta nu 48 ste op de ranking. Jullie hebben een voorsprong omdat ik 5 weken niet gespeeld heb. Maar ik haal jullie nog wel in en vroeg of laat sta ik nummer één. Ik ben een verschrikkelijke stats freak let maar op. Ik speel vooral Day of Defeat waar ik nummer één ben op een stuk of 3,4 servers. Probleem met stats is natuurlijk dat het je spel plezier kan verspesten. Als je eenmaal hoog genoteerd staat kun je je geen deaths meer veroorloven of je zakt in punten. Als ik zo ver kom met TF2 dan moet ik nog zie wat ik ga doen. DoD spelen op mijn favoriete servers doe ik alleen maar op momenten dat er niet al te veel volk is zodat ik lekker punten kan scoren. Lukt dan niet dan verlaat ik de server weer. TF2 is gewoon heel veel team fun. Laats nog om 4.30 s'nachts op een engelse server. Goede ping van 35, 24 man, server constant vol. En een twee gewaagde teams. Elk team toch 3,4 medics. Elke 2 minuten ging er wel iemand uber zo leek het. Zalig gespeeld. Die shot kwam ook van die server alleen dan iets later rond 8 uur of zo. Daarna waren de teams niet meer zo gelijk zodat we dik wonnen.Cabo schreef op maandag 24 december 2007 @ 08:38:
Toen het spel pas uit was kreeg je als spy 2 punten bij het vernietingen van een engineer gebouw. Je kreeg als het goed is geen 2 punten voor een backstab. Nu krijg je dat wel.
En Kain, je spy score bevalt me niet op hlstatsx. Mjah ik heb ongeveer 1500 backstabs en op de 2e stat xusem met 700 backstabs.
Wat je ook vaak meemaakt op [GoT] is dat alle Gotters bij elkaar willen zitten en dat zit je met het scherm van kies een team voor je neus. En bij rood staat 5 en bij blauw staat 6 en de spelers waar je bij wilt zitten al in blauw. Zoals Koeitje of Spl@t of MaceWindu. Die jongens zij zo zalig om mee te voicecommen. En dan zit je dus te wachten todat er iemand bij rood gaat zodat jij bij blauw kunt gaan. Alleen iedereen weet ondertussen dat het team met mij en de jongens dik wint en dus joint er niemand meer rood. En dan zit je dus met 10 spelers in de spectate allemaal als een gek op de blauwe deur te klikken hopend dat je snel genoeg bent om te joinen. Mij gaat het er niet altijd in om in het beste team te zitten, integendeel ik hou wel van teams die aan elkaar gewaagt zijn (ookal wint het aanvalende team dan meestal) ik wil gewoon bij die gasten zitten waarvan ik weet dat ze voicecom gebruiken want dat vind ik echt de max. En zo praat je tijdens het spelen ookal eens over andere dingen.
Lachen man(tegen MaceWindu) Zo, jij werkt dus ook op een helpdesk? En werk je daar al ... GO UBER GO UBER ..... (5 man dood van het andere team) ... wat zei ik ook al weer? oh ja dus hoelang werk jij daar a.... PAS OP SPY ACHTER JE...... (kut, MaceWindu is gebackstabt en als ie dood is kan ie me niet meer horen)
Ik moet ook nog ff achter een nieuwe koptelefoon aan want bij de mijne zijn die oorkussentjes versleten. Ik vind die sennheisers echt verschrikkelijk lelijk dus het word waarschijnlijk een DJ koptelefoon met aparte mic straks.
Ja hoor. En als ze al geregistreerd worden, verdwijnen ze na een tijdje gewoon weer. Gisteren zag ik dat het totaal aantal uren de afgelopen 2 weken hoger was dan het gecombineerd aantal uren van alle klassen die ik gespeeld hadKain_niaK schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 04:08:
[...]
Hebben jullie dat ook dan je je eigen score verbeterd maar steam het niet registreerd?

Heh, zwarte oren, heb ik ook altijd met mijn sennheiser.Rutger Mulder schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 05:05:
Ik moet ook nog ff achter een nieuwe koptelefoon aan want bij de mijne zijn die oorkussentjes versleten. Ik vind die sennheisers echt verschrikkelijk lelijk dus het word waarschijnlijk een DJ koptelefoon met aparte mic straks.
[ Voor 31% gewijzigd door Shabbaman op 25-12-2007 09:56 ]
Ik speel het nog lelijker... Iig, wat jij nu van High vind vind ik van wat ik heb: Speelbaar en leukMOAW schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:05:
[...]
Huh? Dat screenshot of die screenshots?Die screenshot klinkt een beetje, nahh.
Damn dat jij op die settings kan spelen zeg.Ik raak echt te snel gewend aan High. En vind het nu zelfs al niet meer zo bijzonder.
Wel jammer dat ik tijdelijk even niet zal spelen, beetje druk momenteel.
Koei, medics die een beetje hun class verstaan kunnen vrij lang overleven, zelfs met suicidale mensen.
Die 2fort classic is gewoon te gemakkelijk als defense, aangezien er nog maar 2 klasses via de lift kunnen ontsnappen eens ze de intel hebben, de rest moet allemaal via die (veel te nauwe) spiral lopen.SaURoN schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:15:
Toen straks ff op well classic en 2 fort classic gespeelt , maar damn die maps zijn gewoon super nogLekkere actie en alles komt weer boven drijven van eerder
Well Classic is imho ook veel te defensief aangezien je sowieso langs 1 of 2 liften moet gaan om aan de intel te geraken, dus als de defensie zich daarop concentreert kom je er ook niet langs.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Klopt, was gisterenavond ook zo. Heb in beide teams meegedaan en het grote verschil met het team zonder de heren Koei en Spl@t was dat er bij de tegenstanders weinig tot geen gebruik werd gemaakt van de mic.Kain_niaK schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 04:08:
Maar ik haal jullie nog wel in en vroeg of laat sta ik nummer één.
Denk eerder laat gezien de gebroeders Koei en Spl@t![]()
Wat je ook vaak meemaakt op [GoT] is dat alle Gotters bij elkaar willen zitten en dat zit je met het scherm van kies een team voor je neus. En bij rood staat 5 en bij blauw staat 6 en de spelers waar je bij wilt zitten al in blauw. Zoals Koeitje of Spl@t of MaceWindu. Die jongens zij zo zalig om mee te voicecommen.
Als je tegen een team speelt dat wél goed met elkaar praat is het bijna geen doen om te winnen. alleen de tekstberichtjes in het scherm werken niet; je bent dan altijd te laat. (ik zeker, ik kan maar een ding te gelijk; het is óf schieten óf typen..)
dus volgende avond het devies: mic's aan!
maar was verder een leuke (lange!) kerst avond!
iedereen veel plezier, zowel virtueel als offline met alle sociale contacten!
voor mij in ieder geval offline mag ff twee daagjes niet schieten van het vrouwke...
Soweiso was ons team ongeorganiseert. Was maar 1 soldier. Twee snipers. En nog wat tutti-frutti. Maar rood speelde vooral erg sterk defensief. Werden continue nades over de muren gespammed door twee of drie demo's waardoor je niet eens met een volle healthbar ook maar in de buurt kon komen. Sentry recht onder de muur welke je niet kon raken zonder dat een demo je van de muur afblaast. Etcetera.
Al met al lekker kunnen vechten, helaas niet kunnen winnen
Ik ben het er mee eens dat microfoons helpen, maar niet noodzakelijk zijn.
Als we gister met 2 HWG's en een pyro in castlev2 geubered naar binnen waren gestormt waren we een stuk verder gekomen. Maar maar weinig mensen denken in teamverband en spelen liever hun favo class dan dat ze in een groep denken en handelen.
[ Voor 32% gewijzigd door frickY op 25-12-2007 14:41 ]
BTW, ik heb nu dus een eigen account (dankzij een vervroegd verjaardagscadeautje van mijn broertje). Brainstorm, zou je mij weer toe willen voegen aan de groep? Accountname: Mik84 . Mensen die Peek in hun friendslist hebben staan, kunnen die eventueel verwijderen (als je mijn broertje niet in je lijst wil hebben).
[ Voor 28% gewijzigd door Mik! op 25-12-2007 15:37 ]
Ik op de voorgrond, dooie Pol in stukken achter me, geuberde heavy die een sentry aan het kapotschieten is waar een engineer druk op aan het hameren is, en de andere medic die links wegvlucht. En natuurlijk het feit dat Pol me dik aan het inmaken is

Maar dat je als medic vaak kan blijven leven merk ik zelf ook.Vaak rennen mensen met uber hard naar voren om de vijand af te slachten (logisch) maar als dan de uber op is zijn ze vaak het haasje. Als ik als medic zie dat diegene dan omringd is door 3 vijanden, ren ik lekker weg, want dat ie doodgaat is dan toch al zeker, en mezelf ook opofferen is vrij zinloos. Ook als je langzaam aan het oprukken bent met een heavy ofzo en hij wordt kapotgeschoten, kan je vaak genoeg nog wegkomen. Je staat een stuk meer naar achteren als het goed is, en je bent vrij snel, dus gewoon hard wegrennen tot je een teamgenoot tegenkomt en ondertussen een beetje "Incoming!" roepen.
Wat ik me trouwens net bedenk ook is dat ik vrij vaak medic speel, maar op van die GoT avondjes eigenlijk bijna niet. Meestal zijn er dan al zat andere medics. Dan ga ik wel heavy of scout en iedereen kapotschieten. Helaas ben ik soms een beetje enthousiast (sommigen noemen het suicidaal), maar daardoor kan je ook juist mooie dingen voor elkaar krijgen.
Thats just the point in die maps? Je komt er makkelijk langs als je goed samenwerktKapoen schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:33:
[...]
Die 2fort classic is gewoon te gemakkelijk als defense, aangezien er nog maar 2 klasses via de lift kunnen ontsnappen eens ze de intel hebben, de rest moet allemaal via die (veel te nauwe) spiral lopen.
Well Classic is imho ook veel te defensief aangezien je sowieso langs 1 of 2 liften moet gaan om aan de intel te geraken, dus als de defensie zich daarop concentreert kom je er ook niet langs.
Niet als de defense in het voordeel is en ook goed samenwerktSaURoN schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 18:57:
[...]
Thats just the point in die maps? Je komt er makkelijk langs als je goed samenwerkt
Bij mij ook, Heavy staat bij mij minst gespeeld voor maar 5 uur en 8 minuten, en Spy, Demoman en Soldier zitten bij mij allemaal op 14 uur en rond de 40 minuten, iets van 10 minuten verschil iederDutchmega schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 18:27:
Ik probeer zoveel mogelijk te oefenen in meerdere classes. Ik doe het tegenwoordig wel goed als medic, soldier, demoman, spy en heavy. Echter, heavy is mijn minst favoriete van dat lijstje, ik ga alleen heavy als het erg nuttig is op dat moment.
Nee dat is niet mijn puntSaURoN schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 18:57:
[...]
Thats just the point in die maps? Je komt er makkelijk langs als je goed samenwerkt
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Die was toch juist gefixed ? Had een tweaker 60 uur op zitten te compilen?frickY schreef op woensdag 26 december 2007 @ 01:20:
Ik hoorde vanavond team rood klagen over de telebug in lazytown_fix_v2
Ik snap die heavies niet die zich liever helemaa kapot laten schieten dan op het laatst even een stapje terug doen.DeNeusbeer schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:16:
Maar dat je als medic vaak kan blijven leven merk ik zelf ook.Vaak rennen mensen met uber hard naar voren om de vijand af te slachten (logisch) maar als dan de uber op is zijn ze vaak het haasje. Als ik als medic zie dat diegene dan omringd is door 3 vijanden, ren ik lekker weg, want dat ie doodgaat is dan toch al zeker, en mezelf ook opofferen is vrij zinloos. Ook als je langzaam aan het oprukken bent met een heavy ofzo en hij wordt kapotgeschoten, kan je vaak genoeg nog wegkomen.
Op de GoT-server meestal geen gebrek aan medics nee. Meestal ga ik maar een beetje pyro spelen, daar schort het wel eens aan. Als ik drie keer gebackstabbed ben, ben ik ook wel klaar met healen.
Ik ben 1 van die suicidale mensen, vraag maar aan MikShabbaman schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:26:
[...]
Ik snap die heavies niet die zich liever helemaa kapot laten schieten dan op het laatst even een stapje terug doen.
Op de GoT-server meestal geen gebrek aan medics nee. Meestal ga ik maar een beetje pyro spelen, daar schort het wel eens aan. Als ik drie keer gebackstabbed ben, ben ik ook wel klaar met healen.
Het ontbrak me ook nooit aan het besef dat ik wat voorzichtiger/slimmer moest spelen, maar het was gewoon leuk om van die onmogelijke acties uit te halen. Soms lukt het en dat voelt dan toch erg goed. Als Pyro is het overigens veel lastiger om voorzichtiger te spelen, je moet dan immers echt in iemands gezicht vuur staan blazen. Ik betrap mezelf er dan ook op dat ik steeds vaker Heavy kies i.p.v. Pyro. Medic is overigens nog steeds favoriet bij mij, maar als er al 2 medics zijn (of een rotmap), dan wordt dat ook al snel nutteloos. Bovendien is Heavy momenteel een leuke afwisseling
Hierbij ook een klacht over lazytown_fix_v2 van Team Blauw, mijn teleport is tot 2 keer kapot gegaan toen iemand op de entrance ging staan. Ben daarna maar engi af gegaan want dan ben ik ineens een stuk minder nuttig.frickY schreef op woensdag 26 december 2007 @ 01:20:
Ik hoorde vanavond team rood klagen over de telebug in lazytown_fix_v2
Gister gespeeld, maar ronduit waardeloos, niets wou lukken.
[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 26-12-2007 12:00 ]
Hmm, neen echt? Ik kan het persoonlijk wel waarderen, dat suicidale. Geen gelul, maar gewoon naar voren doorstomen. Tis alleen frustrerend wanneer je team a. geen rugdekking geeft en b. niet gewoon volgt. Gelukkig ging onze laatste actie op lazytown wel goed. Bij de spawn de enemies tegenhouden en ondertussen de rest van het team cappen.Cleetje schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:37:
[...]
Ik ben 1 van die suicidale mensen, vraag maar aan MikDe laatste tijd ben ik echter veranderd van taktiek, waardoor ik nu probeer mezelf een beetje in bedwang te houden. Tot voor kort lukte me dat niet zo goed (suicidale acties zijn soms te grappig om te laten), maar gisteravond ging het echt fantastisch. Was ook direct 1 van de weinige keren dat ik lang in leven wist te blijven als Heavy.
Het ontbrak me ook nooit aan het besef dat ik wat voorzichtiger/slimmer moest spelen, maar het was gewoon leuk om van die onmogelijke acties uit te halen. Soms lukt het en dat voelt dan toch erg goed. Als Pyro is het overigens veel lastiger om voorzichtiger te spelen, je moet dan immers echt in iemands gezicht vuur staan blazen. Ik betrap mezelf er dan ook op dat ik steeds vaker Heavy kies i.p.v. Pyro. Medic is overigens nog steeds favoriet bij mij, maar als er al 2 medics zijn (of een rotmap), dan wordt dat ook al snel nutteloos. Bovendien is Heavy momenteel een leuke afwisseling
De rotmappen, zoals quarry, bepalen ook wel mijn voorkeur voor classes. Quarry speel ik dus al standaard geen medic meer, maar ga ik wel engie spelen (Meesteres van de Kelder op Quarry
Oh en neusbeer, dat was een gelukje... normaal ben ik veel onvoorzichtiger vooral op lazytown
Gisteravond was het wat rustiger, maar volgens mij komt daar ook doordat er op 1e kerstdag meer familie dingen op de planning staan. Bovendien is een event+lockje een soort van Bat-signal: "Hier vliegen ledematen artistiek in den ronde". Nou ja, ik ben sowieso wel van de partij, maar meestal zijn de teams wat beter in balans als we alleen GoTers hebben.
@Suicyder
Dit was een bekend probleem met lazytown, maar ou gefixed zijn in deze fix_v2. Helaas lijkt dat niet te zijn gelukt, dus op naar v3
Wil volgens mij zat hoor, via water, via normale weg tis gewoon heel goed timen. Dat maakte ze eerder ook zo goedKapoen schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 22:33:
[...]
Nee dat is niet mijn puntdie classic fort en well zijn te veel in het voordeel van defense aangezien de mogelijkheden voor offense te beperkt zijn om aan de intel te geraken of te ontsnappen. Zeker als je 12 vs 12 speelt (of nog erger 16 vs 16) moet je zelfs niet denken aan aanvallen, dat lukt toch niet.
-Medic te mollen (en uber te voorkomen)
-Grotere groepen vijanden te killen of iig flink beschadigen
-Sentries/dispensers/teleports te killen
-De vijand af te leiden/bezig te houden (bijvoorbeeld bij meedere capture points).
Waar ik me wel ontzettend aan erger is servers waar gewoon niemand medic wilt spelen! Dan ga ik wel eens medic maar als na 10 minuten ik nog de enige medic ben dan heb ik wel zoiets van: Hallo, het moet wel van twee kanten komen. Ik haat servers waar iedereen gewoon door elkaar speelt zonder aan enige vorm van communicatie te doen. Dat is gewoon het spel verkrachten! Vooral fort waar je dan een team hebt met 8 engineers en op de gekste plaatsten staan sentries. Wat kan ik me dan kwaad maken als ik door zo'n klote engineer word gedood. Dan probeer ik nog wel terug te gaan als spy om wraak te nemen maar als er 4 sentries staan is dat helemaal hopeloos.
Come on, zeg ik dan. Come on team lets play together and get those engineers!
I am with you zegt een scout.... dan heb ik zoiets van.... fuck ik ben weg... ze bekijken het maar ... klote amerikanen.
Ik heb sinds kort voice weer aanstaan, werd gek op public van die irritante lui die muziek door die voicecom gooien
Jammer..
Dit topic is gesloten.