Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Team Fortress 2, deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 8.274 views sinds 30-01-2008

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18:52
quote:
Wiebbe schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:52:
Wat is nou precies die bug op lazytown?

teleporter exits die verdwijnen?
De teleport exit ontploft op het moment dat iemand de entrance probeert te gebruiken.

Ik heb dit gister ook in dustbowl voor elkaar gekregen. In de linkertunnel naar CP2 had ik in die inham een dispenser staan. Met een beetje passen en meter vervolgens een teleport-exit tussen de dispenser en de muur ingepropt. Deze ontplofte ook toen ik mijn eigen entrance probeerde te gebruiken.Wellicht dat het in lazytown ook iets te maken heeft met plaatsing bij muren, maar zijn de marges daar wat groter.

@Brainstorm
Ik zal eens vragen of er een SNMP service op die bak gegooit kan worden zodat ik kan zien welk hardwarecomponent de bottleneck vormt. Een server-fps van 20 is mijns inziens veel te laag :(

• Wiebbe
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:00

Wiebbe

<none />

Volgens mij heb ik gevonden wat het probleem is. Ben nu bezig met een fix om de map werkende te krijgen met de teleporters :P

Nu ik hem toch decompiled heb, iemand nog wat opmerkingen over lazytown? :P

edits volgen ;)

[edit 1]
Yep, ik heb inderdaad gevonen wat het probleem is. Blijkbaar heeft de maker een hele grote dikke prop_dynamic over zowat het gehele blauwe gedeelte gezet. Rood kon wel al die tijd al teleporters maken op eigen gebied en tot het midden. Maar bij blauw zat de teleporter "in" de prop_dynamic. Hierdoor dacht de engine, wacht eens even, dit is niet mogelijk, poef, defecte exit!

Ik heb de prop weg gehaald, wat op zich niet eens zo heel erg is aangezien het gewoon een prop was die beetje voor wat achtergrond zorgde. Maar de teleporters werken zonder problemen nu overal!

[edit 2]
Ik stel voor om een kleine fix qua gameplay in te voeren, het is nu zo elke keer dat je een CP captured er iets van 5 minuten bij komen ofzo. Misschien een goed idee als de middle CP gecaptured is, het team dat hem te pakken heeft 2/3s respawn bonus te geven. Dit gebeurd ook in alle officiele maps zoals Well en Granary. Ideeen?

Wiebbe wijzigde deze reactie 20-12-2007 14:52 (94%)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Brainstorm
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19:52
Als ik een voorstel mag doen: pak de timings zoals ze nu in lazytown_fix zijn, die nu op server #1 draait. Pas ook de respawn areas aan, zoals ik voor _fix heb gedaan. En vergeet niet dat een compile met HDR ongeveer 24 uur duurt op een Core 2 Duo op 3.2 GHz :P

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20:03
Ik zou wel graag een andere weg naar het midden zien. Naast die 2 ramps. Misschien een backalley :). Zorgt voor wat meer variatie dan gewoon domweg vooruit raggen :P

Koeitje wijzigde deze reactie 20-12-2007 15:12 (25%)

• Mik!
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 24-02-2019
quote:
Koeitje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:11:
Ik zou wel graag een andere weg naar het midden zien. Naast die 2 ramps. Misschien een backalley :). Zorgt voor wat meer variatie dan gewoon domweg vooruit raggen :P
En ik dacht dat dat nou hetgeen was waar jij zo in uitblinkt ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Become
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-02 10:00
Wat betreft lazytown, zou het helemaal mooi zijn, als je meeschuivende spawnpoints krijgt (zoals in granary en well). Ik denk dat je hiermee ook het laatste cp wat makkelijker kan pakken.

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

quote:
Brainstorm schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:03:
Als ik een voorstel mag doen: pak de timings zoals ze nu in lazytown_fix zijn, die nu op server #1 draait. Pas ook de respawn areas aan, zoals ik voor _fix heb gedaan. En vergeet niet dat een compile met HDR ongeveer 24 uur duurt op een Core 2 Duo op 3.2 GHz :P
Ik heb lazytown_fix gedecompiled, dus dat is de versie waar ik nu mee werk :)

De timings zijn daar precies hetzelfde en ik heb ingesteld dat als een team de middelste CP captured ze een bonus van 2 seconden krijgen op hun spawn tijd, zorgt ervoor dat een game iets wat sneller afgelopen kan zijn :P

Maar kan ik hier uit opmaken dat jij lazytown_fix heb gefixed brainstorm? :P

ik heb de trigger_push weg gehaald, is nogal useless als er een func_respawnroomvisualizer rond hangt.

Of ik meer paden ga toevoegen, dat weet ik nog niet. Ik ben niet zo'n fan van map stealing..

[edit]

De map is wel zwaar waardeloos geoptimaliseerd trouwens, schrik er bijna van :>

want 24uur op een compile is echt ziekelijk veel voor een goed optimaliseerde map van dit formaat. Volgens mij heeft hij echt 1 grote skybox block over de gehele map gehangen zonder area portal erin te zetten, vreselijk vies..

Wiebbe wijzigde deze reactie 20-12-2007 15:32 (14%)

• Koeitje
Anders zoek je contact met de maker? Vragen of hij het goed zou vinden als je wat aanpassingen in de map aanbrengt en misschien de layout wat veranderd.

• Twisted
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 04-06-2019

Twisted

Mogli <3

quote:
Become schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:23:
Wat betreft lazytown, zou het helemaal mooi zijn, als je meeschuivende spawnpoints krijgt (zoals in granary en well). Ik denk dat je hiermee ook het laatste cp wat makkelijker kan pakken.
Liever niet, dit maakt teleporters overbodig. En als je geen engie in je team hebt ... dan loop je maar! :)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• MrAngry
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:29
Nadeel van een backalley naar het midden is dat ie ook terug loopt. Als je het doet dan zou ik hem doen vanaf het deel links vanaf het eerste cp en niet vanaf het 2e cp. Dat het 2e cp moeilijk te pakken is is juist wat de map leuk maakt imo en dat haal je weg als je een 2e pad vanaf het midden maakt. Maar in principe kan je hem misschien gewoon zo laten zoals ie nu is.
Die mee schuivende spawnpoints zouden wel ok zijn, maar op dit moment is het zo dat het midden al heel moeilijk terug te pakken is en dat is dan natuurlijk helemaal zo.

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• Donderwolk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-01 22:10
Het rocket jumpen heb ik inmiddels wel goed onder de knie. (Alhoewel het altijd beter kan natuurlijk ;) )
Alleen het stickbomb launchen valt me nog niet echt mee. Hebben jullie nog tips of is het gewoon een kwestie van gevoel/oefenen. Zijn hier misschien ook nog wat filmpjes van zodat ik de kunst af kan kijken? ;)

Over filmpjes gesproken. Hoe kun je een tf2 filmpje maken?

Pwnd

• Become
  • Laatst online: 19-02 10:00
quote:
Twisted schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:37:
[...]

Liever niet, dit maakt teleporters overbodig. En als je geen engie in je team hebt ... dan loop je maar! :)
Liver niet, ben een beetje lui ;)
quote:
Donderwolk schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:50:
Het rocket jumpen heb ik inmiddels wel goed onder de knie. (Alhoewel het altijd beter kan natuurlijk ;) )
Alleen het stickbomb launchen valt me nog niet echt mee. Hebben jullie nog tips of is het gewoon een kwestie van gevoel/oefenen. Zijn hier misschien ook nog wat filmpjes van zodat ik de kunst af kan kijken? ;)

Over filmpjes gesproken. Hoe kun je een tf2 filmpje maken?
Stickyjumpen doe ik door eerst te springen en dan meteen te bukken en nog voor je op je hoogste punt zit, sticky onder je op te blazen. Jouw plaats ten opzichte van je sticky bepaald welke kant je opvliegt (recht omhoog of wat minder hoog maar veel verder).
Filmpjes maken de meeste met fraps dacht ik, heb het zelf nooit gedaan. Misschien dat je ook gewoon een demo kan maken en die kan omzetten.

• DonMetal
  • Laatst online: 21:20

DonMetal

Doet Iets Met Media

Jullie hebben de afgelopen dagen mijn noobkunsten ook mogen aanschouwen ( -MR- M3taal ) Speel nog niet zo heel lang maar kan redelijk meekomen dacht ik...
quote:
frickY schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:33:
@Mik!
Het niveau was zeer zeker bedroevend :(

@glashio
Ik zie hem gewoon in de server browser staan. Hij stroomt niet vol omdat niemand de eerste wilt zijn om te joinen. Meeste mensen hebben het "hide empty servers" filter aan en zullen dan dus helemaal niet joinen. Als er eenmaal een paar mensen inzitten stroomt hij zo vol.

@Twisted
In de versie die momenteel op #1 staat is hij nog niet fixed. Er lijken overigens een paar plaatsen te zijn waar de tele-exit niet ontploft, en hij wel gewoon werkt. Ik had eens een teleexit in die zijgang vanaf CP1 naar CP3, naast die truck. Ik wou mijn entrance gebruiken en ploef, exit weg. Ik probeer een tele van een collega engineer te gebruiken en ploef ik sta op CP3. De zijne werkte dus wel gewoon. Onze entrances stonden naast elkaari n de gang vanaf spawn.

@Koeitje
Die staat al bijna 2 weken weer op 24 slots ;) Hij heeft overigens altijd op 24 gestaan, maar er waren 2 reserved slots hidden.

cp_dustbowl only is wellicht een idee. Nog origineler is tc_hydro only :p Vind de dynamiek/afwisselendheid van die map erg prettigl. Dustbowl is gewoon een heerlijke frag-map.
Persoonlijk vind ik alle originele maps op hun tijd wel leuk. Kan me ook prima vermaken in gravelpit en granary. Misschien tijd voor een poll?
Eensch is ;)

Joejoe!

• Donderwolk
Ik zal eens even naar fraps kijken. Lijkt me wel leuk om eens een filmpje om te nemen.

Donderwolk wijzigde deze reactie 20-12-2007 16:03 (42%)

Pwnd

• frickY
Je kunt ingame demo's opnemen door het tikken van "record {naam}" op de console waarbij je {naam} vervangt met een willekeurige bestandsnaam.
Dit creert een *.dem file in je tf-map welke je kunt delen met anderen.
Afspelen doe je met "playdemo {naam}" op de console.

Wat betreft aanpassingen in lazytown;
In de gang tussen CP1 en CP3 bij blauw staat links een vrachtwagen. Bij rood staat hier een stapeltje banden.
Bij blauw leent deze plek zich uitstekent voor het plaatsen van teleexits, dispensers en of sentries. Rood heeft dit voordeel niet.
Bij rood kun je als blauwe spy achter het stapeltje banden zitten waardoor spelers van rood die vanaf CP1 naar 3 lopen je niet kunnen zien zitten.
Dubbel voordeel voor het blauwe team dus. Wellicht dat je dit wat kunt balanceren door die autobanden in het midden neer te leggen oid?

Wat paden betreft zou ik verder niets wijzigen.

• Surgue
  • Registratie: februari 2007
  • Niet online
Ik zou bij Lazytown wel wat verandering willen qua wegen, bij de middelste cap staan eigenlijk altijd 2 teams tegenover elkaar te spammen, een extra weg zou dan leuker zijn imo. :)

• FlorisD
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 01:10
quote:
Surgue schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:18:
Ik zou bij Lazytown wel wat verandering willen qua wegen, bij de middelste cap staan eigenlijk altijd 2 teams tegenover elkaar te spammen, een extra weg zou dan leuker zijn imo. :)
Dat is ook voor mij toch wel één van de belangrijkste redenen waarom ik Lazytown geen leuke map vind, er is simpelweg geen alternatieve weg. Verder ook omdat die map eeuwig duurt, omdat de 2e CPs vaak worden gecapped en weer terug gecapped enz.

• Donderwolk
quote:
krakbracket schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:48:
Wat een verschil vanavond; heb eerst een tijdje op een paar publics rondgehangen tot er plek was bij Brainstorm,
dan wordt het niveauverschil behoorlijk zichtbaar! Er zit een hoop kwaliteit hier op GoT!

Ook een paar leuke customs voorbij zien komen, maar tegen de tijd dat je bij de verschillende CTF maps doorhebt waar je moet wezen, ben je wel een endje verder...
Kon idd merken dat het gisteravond allemaal wat moeilijker werd. (Of ik word gewoon slechter. :P)
Erg veel problemen om wat kills te krijgen met de demo guy alhoewel ik bij vlagen wel de nodige leuke acties had. Een beetje spammen op nauwe plaatsen kan een opmars goed staande houden.

Pwnd

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

quote:
frickY schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:06:
Je kunt ingame demo's opnemen door het tikken van "record {naam}" op de console waarbij je {naam} vervangt met een willekeurige bestandsnaam.
Dit creert een *.dem file in je tf-map welke je kunt delen met anderen.
Afspelen doe je met "playdemo {naam}" op de console.

Wat betreft aanpassingen in lazytown;
In de gang tussen CP1 en CP3 bij blauw staat links een vrachtwagen. Bij rood staat hier een stapeltje banden.
Bij blauw leent deze plek zich uitstekent voor het plaatsen van teleexits, dispensers en of sentries. Rood heeft dit voordeel niet.
Bij rood kun je als blauwe spy achter het stapeltje banden zitten waardoor spelers van rood die vanaf CP1 naar 3 lopen je niet kunnen zien zitten.
Dubbel voordeel voor het blauwe team dus. Wellicht dat je dit wat kunt balanceren door die autobanden in het midden neer te leggen oid?

Wat paden betreft zou ik verder niets wijzigen.
Hmm, die auto zou toch juist de plek blokkeren voor sentry's en andere meuk? Of zorgen die banden ervoor dat er niks in het hoekje past? Ik heb het nu op deze manier "gefixed"

Zo staat er op beide plekken precies hetzelfde qua omvang, en staat de auto er nog steeds in :P

Het toevoegen van extra wegen is een idee, maar eerst maar zorgen dat er een goed speelbare versie staat zoals hij bedoeld was, daarna kan er altijd nog gekeken worden naar een nieuwe versie met extra achterweg.

• Brainstorm
quote:
Wiebbe schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:30:
[...]

Ik heb lazytown_fix gedecompiled, dus dat is de versie waar ik nu mee werk :)

De timings zijn daar precies hetzelfde en ik heb ingesteld dat als een team de middelste CP captured ze een bonus van 2 seconden krijgen op hun spawn tijd, zorgt ervoor dat een game iets wat sneller afgelopen kan zijn :P

Maar kan ik hier uit opmaken dat jij lazytown_fix heb gefixed brainstorm? :P

ik heb de trigger_push weg gehaald, is nogal useless als er een func_respawnroomvisualizer rond hangt.

Of ik meer paden ga toevoegen, dat weet ik nog niet. Ik ben niet zo'n fan van map stealing..

[edit]

De map is wel zwaar waardeloos geoptimaliseerd trouwens, schrik er bijna van :>

want 24uur op een compile is echt ziekelijk veel voor een goed optimaliseerde map van dit formaat. Volgens mij heeft hij echt 1 grote skybox block over de gehele map gehangen zonder area portal erin te zetten, vreselijk vies..
Ja ik heb destijds de nieuwste versie van de map gepakt en hier de fix versie van gemaakt. Het ging mij toen voornamelijk om het stuk achter de snipers, om die weer zichtbaar te maken. Timers zijn later weer met ented aangepast om een nieuwe compile te vermijden. Overigens zou ik inderdaad geen paden toevoegen, mocht iemand zoiets willen doen kan hij beter heel de map opnieuw maken.

De map is inderdaad bijna 0,0 geoptimaliseerd, daar is ook geen beginnen aan volgens mij. Moet je hem maar eens in GLView laden, om te huilen. Overigens nam vvis 22 uur in beslag, de rest viel wel mee gelukkig.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Ja, ik ben even gaan rond lopen met mat_leafvis 1 aan, echt verschrikkelijk gewoon..

Ik knal waarschijnlijk de map straks op mijn server en laat die de hele dag wel ff reutelen, is niet echt een snelle bak, maar ach ;p

Het grappige is dat de map maker wel verstand heeft van hint/skip voor visleafes maar dan alsnog een super grote skybox er om heen knalt :P

Ik heb sowieso even de skybox klein beetje aangepast, zodat hij niet onder het level doorloopt (wat al helemaal raar is :P)

Verder alleen die prop_dynamic weg geknalt en dan die hooibalen daar neer gezet, verder ga ik niet echt iets aanpassen.

Wiebbe wijzigde deze reactie 20-12-2007 16:33 (16%)

• iro
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15-08-2016

iro

:)

Ik heb het spel denet besteld, ik ga deze rond de feestdagen lekker spelen :).

Specs pc

• Surgue
  • Registratie: februari 2007
  • Niet online
quote:
Het grappige is dat de map maker wel verstand heeft van hint/skip voor visleafes maar dan alsnog een super grote skybox er om heen knalt :P
Is dat ook de rede dat als je dood bent door de grond heen valt :+

• RedruM
  • Laatst online: 09-02 22:38
Speelt er uberhaubt iemand FF? heb het net installed, maar er is gewoon maar 1 server met mensen erop :S

Wat kost TF2 trouwens om los te kopen als je HL2 al hebt?

• Pinjataaa
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 17-02 16:05

Pinjataaa

Hit me!

Leuk plekje bij CP_well.. Weet niet of et al oud is of niet, maar ik kwam er net voor et eerst achter :p
Plaatje op imageshack (popups!)

PSN: Pinjataaa

• FlorisD
quote:
Pinjataaa schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:16:
Leuk plekje bij CP_well.. Weet niet of et al oud is of niet, maar ik kwam er net voor et eerst achter :p
[afbeelding]
Die is inderdaad al een tijdje bekend. Op Youtube kan je genoeg filmpjes vinden hoe je er op kan komen. ;)

• BioHazard
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 18-02 18:07
quote:
RedruM schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:16:
Speelt er uberhaubt iemand FF? heb het net installed, maar er is gewoon maar 1 server met mensen erop :S

Wat kost TF2 trouwens om los te kopen als je HL2 al hebt?
Fortress Forever werd even gespeeld voor TF2, toen TF2 op markt kwam was die mod volgens mij zo goed als dood.

Tech-> i5 6600K-GTX1070 Gamebak // iPhone XR 64Gb // HP Elitebook 830 G5
Vervoer -> 2018 Ford Fiesta Titanium 1.0 Ecoboost First Edition // 2015 Yamaha MT09

• H00dluM
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 29-12-2007
Zijn er nog mensen die naast TF2 op de pc dit op een console spelen? Op de pc het het mooist, maar ik moet toegeven dat TF2 op de PS3 lekker wegspeelt. Ik zat vroeger in TFH en -CAT- en speel TFC nu helemaal niet meer. Jammer dat ik bijna niemand van vroeger op de PS3 of X360 tegenkom...

• Koeitje
Iemand op de steamforums heeft als suggestie dat spies zichzelf als dispensers kunnen vermommen.

Post iemand dit :D
http://img132.imageshack.us/img132/7958/dispenser1or0.jpg

• BioHazard
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 18-02 18:07
quote:
Koeitje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:10:
Iemand op de steamforums heeft als suggestie dat spies zichzelf als dispensers kunnen vermommen.

Post iemand dit :D
[afbeelding]
ROFL :D _/-\o_

Met Garrys Mod heb ik ook wat plaatjes gevonden, geniaal gewoon.

Tech-> i5 6600K-GTX1070 Gamebak // iPhone XR 64Gb // HP Elitebook 830 G5
Vervoer -> 2018 Ford Fiesta Titanium 1.0 Ecoboost First Edition // 2015 Yamaha MT09

• Bart1983
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20-02 13:12

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Ik zou dat eerlijk gezegt nog niet zo'n gek idee vinden. Hoe ruig zou het zijn als je als spy kunt vermommen in een dispenser of een sentry ofzo. Dat heeft ook nog tactische voordelen. Ik denk dat het wel iets nieuws teweeg brengt. Ik zou zelf zeker spy gaan spelen dan lijkt me zo vett :9

TF2: [GoT]Netherlands

• FlorisD
quote:
Bart1983 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:52:
Ik zou dat eerlijk gezegt nog niet zo'n gek idee vinden. Hoe ruig zou het zijn als je als spy kunt vermommen in een dispenser of een sentry ofzo. Dat heeft ook nog tactische voordelen. Ik denk dat het wel iets nieuws teweeg brengt. Ik zou zelf zeker spy gaan spelen dan lijkt me zo vett :9
Je verraad dan alleen wel heel erg snel jezelf als je gaat lopen... :')

• punisher007
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10-01 20:25
Hehheeh metal gear style vermomming ;)

http://blog.bjornhouben.com

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Yeah, GoT only server _/-\o_

• DNB
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:08
quote:
ja leuk, ik dacht, meteen ff proberen, maar hij pakt het geposte password niet, misschien kan je (Brainstorm) hier nog even naar kijken.

• Brainstorm
quote:
DeNeusbeer schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:15:
[...]

ja leuk, ik dacht, meteen ff proberen, maar hij pakt het geposte password niet, misschien kan je (Brainstorm) hier nog even naar kijken.
fixed

• SaURoN
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

SaURoN

PSN: MethosNL

Zou iemand me ook invite kunnen sturen voor GoT group? Speel er laatste tijd wel redelijk vaak dus :P

http://steamcommunity.com/id/methosnl

• Koeitje

Dit bedoelde ik dus.

Engi op dispenser. Medics schieten in z'n kruis. Engi gaat vliegen.

Koeitje wijzigde deze reactie 20-12-2007 22:16 (0%)
Reden: typo

• G-Tus
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11-08-2019

G-Tus

Doe gewoon jij

quote:
Koeitje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 22:12:

Dit bedoelde ik dus.

Engi op dispenser. Medics schieten in z'n kruis. Engi gaat vliegen.
Het werkt wel, alleen heel erg lastig met 1 medic. Twee medics lukt het wel maar dan moet je nog best wel geluk hebben dat je goed vliegt ;)

Flickr | Instagram

• frickY
Dat is in ieder geval een stuk minder omslachtig om in gravelpit op het dak van CP-B te komen :)

• Koeitje

http://www.gamesprays.com/images/examples/letter_to_engie.jpg

Cabo, spray voor jou zo te zien >:)

Koeitje wijzigde deze reactie 20-12-2007 23:44 (66%)

• Moonroach
  • Laatst online: 27-07-2010

Moonroach

This is the song La la la la

hebben we lazytown normaal erin en fixed in the maprotation ? zag ik dat goed of was ik gewoon even dubbel aan het zien ofzo ? :o

• Switch
  • Laatst online: 20-01 06:04
Nieuwe TF2 update met grote veranderingen voor de balans imho
quote:
Team Fortress 2
  • Sudden Death mode is now a server option (a convar) and defaults to OFF
  • Sapped buildings now take slightly less damage from the Spy who sapped them
  • The Medic's Medigun now charges at an increased rate during Setup time, to remove the need for self-damage grinding
  • Fixed an rcon/console command that could cause server crashes
  • Prevented players from playing the "civilian" class
  • Prevented players from hiding their name in the scoreboard
  • Fixed exploit where the Medigun UberCharge wouldn't drain if you switched weapons
  • Fixed decals not being correctly applied to the world in some cases
  • Fixed critical bullet tracers not being visible to players other than the firer
  • Fixed first person spectator view of the Spy watch not showing the correct cloak value
  • Fixed the teleporter's player shaped particles not drawing
  • Fixed the flamethrower stuttering when firing directly into a building
  • Fixed a rare crash that can happen when a player being healed leaves the server suddenly
  • Fixed rocket trail effects sometimes existing permanently in world
  • Added effects to players when they earn an achievement, visible to other players nearby
  • Tweaked achievement HUD fonts and color palette for more readability
  • Improved stat gathering for map play times to increase accuracy
  • Improved stat gathering around draws to better understand why they're occurring
  • Fixed occasional misreporting of syringe gun & fireaxe damage distances to the stats system
  • Fixed an occasional crash caused by an achievement not being found during a game announcement
Dustbowl
  • Now waits until either team wins fully before changing to another map on server timelimit expiring
  • Teams now score a point per captured control point, rather than per sub round
  • Prevented Demomen being able to launch grenades into the stage three alleys while standing at the final cap point
  • Fixed gaps in stage gates that allowed snipers to kill defenders during setup
  • Fixed several model and brush perch exploits in stage three
  • Added stair access to the upper area in stage three after the first cap
  • Limited line-of-sight at the first control point in stage 3 to remove a griefable sniper spot
Source Engine
  • Fixed some audio buffer support issues with Vista
  • WorldVertexTransition under dxlevel 80 + 81 now correctly uses vertex alpha to blend the two textures
  • Improved the console in the graphical UI version of the dedicated server
SourceTV
  • Relay proxies can now record demos now with tv_autorecord 1
  • Fixed an interpolation code bug during demo playback that was resulting in view jitter
  • Added several TF specific game events to SourceTV auto director logic
  • Increased the average shot length by 2 seconds
Ik had zelf nog een nieuwe map en achievements verwacht voor de kerstdagen, maar helaas :(

Switch wijzigde deze reactie 21-12-2007 01:43 (65%)

Is gek.

• Rutger Mulder
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22:19
Het lijkt me een goed idee om een 24/7 achtige server te maken met dustbowl + hydro ofzo.
Wat ik altijd erg jammer vind op server 1 is dat deze erg snel leegstroomt wanneer er custom maps op komen, dit vooral op de tijden van de dag wanneer er niet zoveel GoTers op de server zijn. Ik zou graag de custom maps uit de map rotatie zien en alleen vote only. Het merendeel van de customs vind ik persoonlijk ook erg bagger.
Lazytown waar men het hier eerder al over had vind ik erg slecht. In team fortress classic wist men al dat de game een stalemate werd als je niet meerdere spawnpoints heb (zoals op warpath).

Ik vind het wel jammer dat je niet meer over de daken kan schieten met demo en langs de deur met sniper, deze exploits hadden toch wel hun charme vind ik :Y). Ik heb alvast ffs een screenie gemaakt van die nieuwe trap op dustbowl. Denk dat dit wel een goede aanpassing is want de offense zat daar soms zo ontzettend klem.

http://i59.photobucket.com/albums/g302/Rutger_Mulder/Dustbowltrap.jpg

@Koeitje
Dat filmpje en die spray is geniaal :P

GA-EP45-DQ6 // E5450 @ 4 GHz // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // gtx260 core216 // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1x 1TB, 2x 2TB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX650Watt // Dell 2407WFP // G15 + SS Sensei

• Twisted
  • Laatst online: 04-06-2019

Twisted

Mogli <3

quote:
Fixed some audio buffer support issues with Vista
Ik ben hier heel erg benieuwd naar. Ik heb namelijk heel veel last van audio stutter in de eerste 30 minuten van spelen. (Ik draai trouwens xp 64)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• Cabo
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-03-2019
quote:
Rutger Mulder schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 03:23:
Het lijkt me een goed idee om een 24/7 achtige server te maken met dustbowl + hydro ofzo.
Wat ik altijd erg jammer vind op server 1 is dat deze erg snel leegstroomt wanneer er custom maps op komen, dit vooral op de tijden van de dag wanneer er niet zoveel GoTers op de server zijn. Ik zou graag de custom maps uit de map rotatie zien en alleen vote only. Het merendeel van de customs vind ik persoonlijk ook erg bagger.
Dat is heel mooi... Ik vind het prima zo. Ik vind dat aan de huidige server behalve de 2e niks moet veranderen. Laat die custom en laat ze in rotatie. Wat voor jou leuk is voor de ander gewoon kut.
Bij hyrdo krijg ik al braakneigingen. En van mij morgen er wel meer custom maps op de 1e server komen.
quote:
Koeitje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:31:
...
Cabo, spray voor jou zo te zien >:)
Moet weer een spray maken idd, ben de laatste kwijt na een format.

Cabo wijzigde deze reactie 21-12-2007 08:42 (164%)

• frickY
@Rutger Mulder
Vind die trap juist jammer. Ik voelde me als engineer altijd da bomb als ik daar een tele-exit had en onze offence-classes de defence konden verassen.

Vind het ook jammer dat ze de charge-tijd van de medigun tijdens setup verhoogd hebben waardoor een soldier ef demo de medic niet meer hoeft te laden. Nu profiteert elke noob er van, terwijl het voorheen alleen voor de meer ervaren spelers was weggelegt om geubered uit spawn weg te lopen :p

Daarbuiten complimenten voor Valve dat ze blijven verbeteren! Ben vooral blij met het het fixen van de gaps, waardoor snipers door de deuren kunnen schieten. Ik zag laatst zelfs een soldier die door de deur schoot in dustbowl stage2 :(

edit:
Zal #2 ook even aan het updaten zetten

frickY wijzigde deze reactie 21-12-2007 09:43 (3%)

• 4ourty2
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 06-02 09:51

4ourty2

Life is just a ride.

Ik ben een poosje weggeweest en ik wou nu weer spelen op GOT server 1 en nu is mijn vraag.

Is server #1 al geupdate want ik krijg de melding dat de server een andere class table gebruikt :S
quote:
Ik moet hem nog even naar de nieuwe patch updaten, doe ik vanochtend.
Oke dan ga ik vanavond weer spelen

4ourty2 wijzigde deze reactie 21-12-2007 09:23 (57%)

Bill hicks - life is just a ride

• Brainstorm
Ik moet hem nog even naar de nieuwe patch updaten, die ik vanochtend.

• Koeitje
Pff medigun switch leverde juist meer tactiek op. Dat is jammer. Voor de rest een goede patch :D

En die trap...tja.. Goede engi kon daar al omhoog. En anders met Soldier of Demoman.

Koeitje wijzigde deze reactie 21-12-2007 09:42 (31%)

• OxiMoron
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 25-01 12:12
zou leuk zijn als je als medic kon switchen en je uber houden..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• frickY
Denk dat het gebrek aan medigun-switch juist voor betere tactiek, of in ieder geval timing moet gaan zorgen. Vond de switch eigenlijk zelfs een beetje lame.

• Switch
Ik ben ook voorstander voor een dustbow/hydro (of gravelpit) only server, verwachten we echt dat 3# zoveel gebruikt gaat worden? Het is regelmatig zo dat #1 vol zit en niemand op #2 zit.

Is gek.

• frickY
Wegens het onbreken van een poll-optie hier heb ik even een topic + poll aangemaakt op het tweakgaming-forum. Als iedereen daar zijn stem even zou willen laten gelden wat betreft de mapcycle voor #2?

Voor het gemak hoef je je niet te registreren om te kunnen stemmen/replyen, maar hou het sportiefm, en stem maar 1 keer ;)

• Cabo
Hoop dat die server dan leeg blijft, want ik kom niet :(

• Mik!
quote:
frickY schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:13:
Denk dat het gebrek aan medigun-switch juist voor betere tactiek, of in ieder geval timing moet gaan zorgen. Vond de switch eigenlijk zelfs een beetje lame.
Het is opzich niet lame. Ik gebruikte de uber af en toe ook om mijzelf (en dan dus ook degene met wie je loopt) te beschermen bij lage health (dus in het rood) tegen inkomende enemies. Was het gevaar weg dan meteen switchen om hem vervolgens weer in te schakelen zodra er weer wat aan kwam. Zo heb je iets meer aan je uber. Omdat het nu wegvalt betekent het dat je of op een loos moment je uber moet gebruiken om niet dood te gaan of dus inderdaad dood gaat en je uber kwijt bent.

• Meekoh
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-02 12:24
quote:
frickY schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:58:
Wegens het onbreken van een poll-optie hier heb ik even een topic + poll aangemaakt op het tweakgaming-forum. Als iedereen daar zijn stem even zou willen laten gelden wat betreft de mapcycle voor #2?

Voor het gemak hoef je je niet te registreren om te kunnen stemmen/replyen, maar hou het sportiefm, en stem maar 1 keer ;)
gestemd :)

Maar hoe zat het met de optie om custom maps in de vorm van rtv te doen? Of gaat dat niet gebeuren?

Computer says no

• Moonroach

Moonroach

oooooh gravelpit..... bah..... he nee daar doe je denk ik toch wat mensen minder plezier mee ;)

vind het wel jammer dat de medigun uber pause eruit is gehaald... was juist zo handig op lege stukjes.... even doorsprinten en aanzetten maar weer...

maar aan de andere kant als de uber gewoon doorloopt als je switcht kun je dan als medic ook je bonesaw of je gun gaan gebruiken ? >:)

Moonroach wijzigde deze reactie 21-12-2007 11:29 (21%)

• Donderwolk
quote:
frickY schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:58:

De hele tijd dezelfde map gaat uiteindelijk wel erg snel vervelen als je wat langer speelt. Ik heb daarom voor een cycle met meerdere maps gekozen.

Pwnd

• frickY
@Cabo
Waar komt je afschuw tegenover Hydro vandaan?
Eens een paar keer flink overhoop geschoten door een sentry?

Ik vind het zeer zeker een goede map. Veel snelle actie.

@Mik!
Dat zeg ik, dit zal voor meer tactiek moeten gaan zorgen. Ofwel je zult je eerder terug meoten trekken als je health inzakt, of je moet snel een buddy opzoeken die door kan stoten :)

@Moshe85
In de standaard cycle en 'vote for nextmap' zouden alleen de mappen moeten komen welke nu besloten moeten gaan worden. Maar met 'nominate' zou je elke andere map nog aan de rtv toe moeten kunnen voegen

@bloodnose
Hoe ik de changelog lees gaat je uber gewoon weg als je naar een ander wapen switched, maar pauseert het leeglopen niet.

• Donderwolk
quote:
bloodnose schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:27:
maar aan de andere kant als de uber gewoon doorloopt als je switcht kun je dan als medic ook je bonesaw of je gun gaan gebruiken ? >:)
Nee denk dat je uber dan uitstaat maar de timer wel gewoon terugloopt.

Pwnd

• Moonroach

Moonroach

He das nu wel weer jammer, had juist gehoopt dat de medic dan ook even lol kon gaan trappen op die manier :P zag het al helemaal voor me.....

charge !!! ;)

• DonMetal
  • Laatst online: 21:20

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ik heb op Hydro gestemd, imho een hele mooie map.

En Cabo, 'tis maar goed dat je gisteravond niet binnen handbereik zat anders keek je nu achterstevoren :( Wat was jij irritant met je backknives , tering he ;)

Joejoe!

• Mik!
quote:
frickY schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:39:
@Mik!
Dat zeg ik, dit zal voor meer tactiek moeten gaan zorgen. Ofwel je zult je eerder terug meoten trekken als je health inzakt, of je moet snel een buddy opzoeken die door kan stoten :)
Het is met name als je al met een buddy loopt om door te stoten. Je wordt dan nog wel eens geraakt door een crit (van demo, pyro of rocket) en je kan dus niet even snel terugzakken. Hup uber aan, enemies pakken, uber uit, leeg stuk doorsjezen, uber aan en killen. Dat is dus in principe al tactiek, want aan een dode heavy en medic heb je als team ook niet erg veel.
quote:
@bloodnose
Hoe ik de changelog lees gaat je uber gewoon weg als je naar een ander wapen switched, maar pauseert het leeglopen niet.
Klopt, het switchen pauzeert niet, maar loopt gewoon leeg. Zou een beetje vreemd zijn als je jezelf kan uberen terwijl je met bonesaw dood en verderf (alsof dat mogelijk is ;)) zaait.

Ik heb eens niets te zeggen over Cabo, hij was juist erg lief voor mij gisteravond. Heb volgens mij 2x een mes in mijn rug gehad van hem. :>

Mik! wijzigde deze reactie 21-12-2007 12:02 (6%)

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-02 23:01
quote:
Cabo schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 08:40:
[...]

Dat is heel mooi... Ik vind het prima zo. Ik vind dat aan de huidige server behalve de 2e niks moet veranderen. Laat die custom en laat ze in rotatie. Wat voor jou leuk is voor de ander gewoon kut.
Bij hyrdo krijg ik al braakneigingen. En van mij morgen er wel meer custom maps op de 1e server komen.
Ach, als op een volle server binnen een minuut lazytown weggestemd wordt zegt ook wel iets... Is het te zien in de logs wanneer en op welke maps een vote doorkomt?

• frickY
Dat valt inderdaad mee gezien de daily award voor gisteren
quote:
[GoT]cabo (52 Most backstab kills)
Overigens leuk dat ze een visueel effect hebben toegevoegd wanneer een speler een achievement haalt. Zal wel een feestmuts en een of ander dansje zijn? :)

@DaCoTa
Wat wil je precies weten? In welke maps het meest 'rtv' wordt gezegd? Of welke maps het vaakst 'rtv' winnen?

frickY wijzigde deze reactie 21-12-2007 12:11 (19%)

• 4ourty2
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 06-02 09:51

4ourty2

Life is just a ride.

Hmm dacht ik net effe lekker stats te farmen op server 1 (ik was de enige speler :9 ) maar dat kan dus blijkbaar niet :X.
Is er nog een andere server welke ook goede teamplay heeft???

Bill hicks - life is just a ride

• Ins. Gadget
  • Laatst online: 10-02 12:29
Jammer dat ze met die nieuwe update niet gelijk die onmogelijke kuil bij het spawnpoint van de aanvallende partij in deel 2 van dustbowl aangepast hebben.

Ins. Gadget wijzigde deze reactie 21-12-2007 12:37 (50%)

This message will selfdestruct...

• Switch
Ik las dat er een icoontje boven iemand hoofd komt vliegen, maar daarna las ik ook dat het bij disguised spies gebeurt :D

Edit: Er is een probleempje met Dustbowl: http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=635109 - had het net ook, net na stage 2 een mapchange.

(En polls op GoT is wel mogelijk, zie dit)

Nog leuk filmpje voor spies :) http://www.ubercharged.ne...spy-tutorial-video-i-spy/

Switch wijzigde deze reactie 21-12-2007 13:22 (64%)

Is gek.

• Brainstorm
quote:
Dustbowl + Hydro, daar vote ik ook voor. Gravel Pit is een leuke map, maar die zie ik mijzelf eigenlijk niet meer dan enkele rondjes achter elkaar doen. Hydro is een goede map, alhoewel ik wel vind dat op deze map samenwerking vaak ontbreekt. Misschien dat dat veranderd als we hem vaker doen.
quote:
Lazytown waar men het hier eerder al over had vind ik erg slecht. In team fortress classic wist men al dat de game een stalemate werd als je niet meerdere spawnpoints heb (zoals op warpath).
Mmm volgens mij valt het leegstromen wel mee, wel is het denk ik dat gedurende custom maps gemiddels meer mensen komen en gaan. De customs blijven in de rotatie, de meeste mensen vinden het prettig om niet telkens op dezelfde mappen te spelen. De custom mappen spreken inderdaad niet altijd iedereen aan, momenteel staat deze zes custom mappen in de rotatie: castle, labor, lazytown, warpath, quarry, turbine. Dit zijn eigenlijk de mappen waar de afgelopen tijd de meeste positieve reacties op zijn gekomen. In deze cycle zijn castle en vooral quarry nog discutabel, met name die laatste wordt eigenlijk vrij weinig gespeeld. Overigens is lazytown niet mijn favoriet, maar het is wel een populaire map en de laatste tijd wordt er best wel leuk op gespeeld. Het is denk ik zelfs de populairste custom.
quote:
Ik vind het wel jammer dat je niet meer over de daken kan schieten met demo en langs de deur met sniper, deze exploits hadden toch wel hun charme vind ik :Y). Ik heb alvast ffs een screenie gemaakt van die nieuwe trap op dustbowl. Denk dat dit wel een goede aanpassing is want de offense zat daar soms zo ontzettend klem.
Die trap gaat best wel helpen, als offence maar ook als defence wat engineers kunnen in de setup stage bijvoorbeeld makkelijker bij de refill die daarboven ligt. Ook kunnen ze dispensers om de hoek op de verhoging plaatsen, worden ze niet zo snel door granaten uitgeschakeld.

Ik zag trouwens in de notes dat je als demo in stage 3 niet meer vanaf het laatste cp granaten kun schieten, kun je nu ook niet meer vanaf de sewer uitgang (ind de alley) het gebied voor het eerste cp bombarderen? Dat zou namelijk wel een mooie fix zijn...

Zo te zien is trouwens het plaatsen van de teleports achter het hek bij cp2 op stage 1 van dustbowl niet aangepast?

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

quote:
Brainstorm schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:35:
[...]

Dustbowl + Hydro, daar vote ik ook voor. Gravel Pit is een leuke map, maar die zie ik mijzelf eigenlijk niet meer dan enkele rondjes achter elkaar doen. Hydro is een goede map, alhoewel ik wel vind dat op deze map samenwerking vaak ontbreekt. Misschien dat dat veranderd als we hem vaker doen.

[...]

Mmm volgens mij valt het leegstromen wel mee, wel is het denk ik dat gedurende custom maps gemiddels meer mensen komen en gaan. De customs blijven in de rotatie, de meeste mensen vinden het prettig om niet telkens op dezelfde mappen te spelen. De custom mappen spreken inderdaad niet altijd iedereen aan, momenteel staat deze zes custom mappen in de rotatie: castle, labor, lazytown, warpath, quarry, turbine. Dit zijn eigenlijk de mappen waar de afgelopen tijd de meeste positieve reacties op zijn gekomen. In deze cycle zijn castle en vooral quarry nog discutabel, met name die laatste wordt eigenlijk vrij weinig gespeeld. Overigens is lazytown niet mijn favoriet, maar het is wel een populaire map en de laatste tijd wordt er best wel leuk op gespeeld. Het is denk ik zelfs de populairste custom.
Op dit moment zal Lazytown_fix_v2 wel zo ongeveer klaar moeten zijn met compilen, is die eindelijk ook een beetje balanced. Ik zal je wel ff spammen op steam als ik thuis ben vanavond.

Ik vind de meeste customs lekker spelen, castle is leuk, maar die mag naar mijn idee toch nog wat aangepast worden. Sommige plekker zijn absurd goed te verdedigen, bijv in ronde 3 bij de eerste CP, spam met rockets en grenades + sentry's stopt zowat alles daarzo.

Labor vond ik eigelijk aardig tegenvallen, hele drukke map, met erg veel gebouwen die je snel afleiden. (ze staan niet op de achtergrond zoals met de meeste maps)

• Cabo
quote:
frickY schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:39:
@Cabo
Waar komt je afschuw tegenover Hydro vandaan?
Eens een paar keer flink overhoop geschoten door een sentry?

Ik vind het zeer zeker een goede map. Veel snelle actie.
Denk dat iedereen wel zo z'n voorkeur heeft...

@Mik
Jij speelt echt als een freak, elke 5 seconde kijk je naar achter. Kijk gewoon voor je O-)

• Brainstorm
Iets zegt me eigenlijk dat jij de oorzaak van het constant omkijken bent, maar goed...

• Moonroach

Moonroach

quote:
Was die gisteravond niet op onze server ? of tenminste iemand met dezelfde naam ? was irri genoeg als spy die gast......

en ja tegenwoordig als ik weer in een medic bui ben dan kijk ik ook om de min en soms vaker achter me :P ben helemaal para aan het worden af en toe

• Knaak
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22:32

Knaak

It's me, Mario!

quote:
bloodnose schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:42:
[...]

Was die gisteravond niet op onze server ? of tenminste iemand met dezelfde naam ? was irri genoeg als spy die gast......

en ja tegenwoordig als ik weer in een medic bui ben dan kijk ik ook om de min en soms vaker achter me :P ben helemaal para aan het worden af en toe
Idd, dat was hij. Zelfs Cabo kon nog een hoop van hem leren. :( Wat iritant was die spy zeg.

• Koeitje
Die tegenstanders in de vid zijn wel erg slecht zeg. Als ik een engi zie rondrennen zonder gebouw in de buurt van hem : DIE DIE DIE..

Hij is overigens pretty damn obivious. (Neem bijv die demoman iets na 5 minuten...die had de spy in zn ooghoek). Hij wordt ook een paar keer geraakt als tie gecloaked is maar niet meer achterna gezeten. 8)7 . Als ik een cloaked spy zie door een kogel die hij vangt is hij prioriteit nummer #1.

Maar goed, hij moet 3 keer zo goed zijn als cabo om 1:1 tegen mij te komen. Ben benieuwd :)

De soldier rond 7:30 zag em disguisen. Waarom schoot die niet? |:(. Sorry hoor, maar er zijn zoveel moment waar hij damn obvious is. Tegen een team van alleen Koeitjes zou hij het niet overleven ;).

En de heavy ~10 min. Zodra m'n medic gebackstabbed is is het 180 degrees turn + spammage.

Koeitje wijzigde deze reactie 21-12-2007 15:45 (55%)

• Bluedevil
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 14:00
quote:
Koeitje schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:38:
Die tegenstanders in de vid zijn wel erg slecht zeg. Als ik een engi zie rondrennen zonder gebouw in de buurt van hem : DIE DIE DIE..

Hij is overigens pretty damn obivious. (Neem bijv die demoman iets na 5 minuten...die had de spy in zn ooghoek). Hij wordt ook een paar keer geraakt als tie gecloaked is maar niet meer achterna gezeten. 8)7 . Als ik een cloaked spy zie door een kogel die hij vangt is hij prioriteit nummer #1.

Maar goed, hij moet 3 keer zo goed zijn als cabo om 1:1 tegen mij te komen. Ben benieuwd :)

De soldier rond 7:30 zag em disguisen. Waarom schoot die niet? |:(. Sorry hoor, maar er zijn zoveel moment waar hij damn obvious is. Tegen een team van alleen Koeitjes zou hij het niet overleven ;).

En de heavy ~10 min. Zodra m'n medic gebackstabbed is is het 180 degrees turn + spammage.
ik hoor het alweer ik moet hem dus niet tegen komen als pyro .want ik zet iedereen in de fik die ik tegen kom . als hij dan blijft fikken ga ik hem achterna net zolang tot ik een stukje gebraden spy vlees heb >:) :9

• Rutger Mulder
Ik vind Well ook een heerlijke map dus mijn keuze zou naar een dustbowl, hydro, well server uit gaan. 2fort speel ik liever op een 24/7 server omdat daar het niveau toch meestal hoger ligt dan bij ons op de server en granary en gravelpit vind ik toch de mindere maps.

Dat van die medigun vind ik niet zo erg omdat het nu pas meer op echte timing aan komt. Ik vond het alleen wel handig als ik weer eens per ongeluk mn uber aanzette en deze kon bewaren, maarja het is mn eigenschuld.
quote:
bloodnose schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:42:
[...]

Ja die kerel was gisteren op de server. Ik heb hem toch zovaak gekilled toen dus was niet echt onder de indruk van hem. Zijn videos heb hij op n00b servers gemaakt, zoals koeitje ook al zij was hij op meerdere momenten toch zo makkelijk te zien. Op het einde sapped hij eerst terwijl ik daar eerst de engi zou backstabben en dan snel sentry sappen. Hij gebruikte echt heel vaak dezelfde disguise en regelmatig als spy. Deze gast is niet slecht ofzo maar ik zou hem niet als voorbeeld nemen.
quote:
DaCoTa schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:06:
[...]

Ach, als op een volle server binnen een minuut lazytown weggestemd wordt zegt ook wel iets... Is het te zien in de logs wanneer en op welke maps een vote doorkomt?
Precies dat zou ik ook wel willen weten. Veel customs maps worden weggevote tenzij er veel GoTers zijn.
quote:
Ins. Gadget schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:17:
Jammer dat ze met die nieuwe update niet gelijk die onmogelijke kuil bij het spawnpoint van de aanvallende partij in deel 2 van dustbowl aangepast hebben.
Deze kuil zat er ook al bij team fortress classic en is geen enkel probleem, met een goed team kom je er echt wel langs. In TFC had je trouwens maar 1 doorgang en niet 3 zoals nu in TF2 dus ga maar na...

GA-EP45-DQ6 // E5450 @ 4 GHz // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // gtx260 core216 // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1x 1TB, 2x 2TB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX650Watt // Dell 2407WFP // G15 + SS Sensei

• Cabo
quote:
MOAW schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:55:
[...]

Idd, dat was hij. Zelfs Cabo kon nog een hoop van hem leren. :( Wat iritant was die spy zeg.
ben zo thuis dan ga ik even kijken...

Vanavond even spelen :) Morgen lekker uitgerust dan ben ik meestal beter. :+

• Mik!
quote:
Cabo schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:04:
[...]

Denk dat iedereen wel zo z'n voorkeur heeft...

@Mik
Jij speelt echt als een freak, elke 5 seconde kijk je naar achter. Kijk gewoon voor je O-)
Cabootje, elke keer als ik voor mij kijk vind ik weer een mes in mijn rug, vind je het dan gek??

Het lijkt inderdaad veel, maar hij was vrij duidelijk. De enige die mij constant weet te verrassen is Cabo. Alleen Cabo, je moet wel even wat nieuwe plekjes vinden om te verschijnen. Je plekjes worden een beetje standaard :P

• StarLite
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14-02 16:15

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Mik! schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:19:
[...]

Cabootje, elke keer als ik voor mij kijk vind ik weer een mes in mijn rug, vind je het dan gek??

Het lijkt inderdaad veel, maar hij was vrij duidelijk. De enige die mij constant weet te verrassen is Cabo. Alleen Cabo, je moet wel even wat nieuwe plekjes vinden om te verschijnen. Je plekjes worden een beetje standaard :P
Middelste CP op Warpath anyone? O-)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• SaURoN
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

SaURoN

PSN: MethosNL

Iemand nog wat andere tips mbt het downloaden van custom maps?

TF2 vertikt het gewoon om wat te downloaden bij mij :S cl_downloadfilter all none nosound allemaal geprobeerd.Beetje jammer als je net op de server zit en steeds word gekicked :P

SaURoN wijzigde deze reactie 21-12-2007 19:11 (16%)

• frickY
Altijd als ik een sniper zie rennen, is het cabo :p Vooral in warpath pik ik hem er vaak uit omdat hij weer sniper is terwijl mijn team dan helemaal geen snipers heeft :p

@SaURoN
Misschien overbodige vraag, maar je hebt "cl_allowdownload 1" al?

@hieronder
Het weggooien van de *.cfg files zou dan hetzelfde effect moeten hebben, gok ik.

frickY wijzigde deze reactie 21-12-2007 19:17 (34%)

• Brainstorm
Gaat misschien een beetje ver, maar een herinstall van TF2 overwogen?

• krakbracket
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 29-05-2014
[quote]frickY schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:13:
Altijd als ik een sniper zie rennen, is het cabo :p Vooral in warpath pik ik hem er vaak uit omdat hij weer sniper is terwijl mijn team dan helemaal geen snipers heeft :p

toch doet hij het 9 van de 10 keer handiger dan dat,
vergeet Turbine van de week voorlopig niet; lekker aan het rennen als heavy met een medic aan m'n kont, kijk nog eens om, nix aan de hand;
vervolgens mes in mijn nek; houdoe en bedankt Cabo!

Van de week lekker vakantie dus weer iets meer tijd, en leuk om te zien hoe de GoT- TF2 community leeft, zeker met de inzet van Brainstorm en frickY en het beschikbaar stellen van hun servers en de leuke initiatieven (wordt het maandag een 'onzalige kerstavond??')

Goed Bezig!

PC gameplay geen multiplatform!

• Brainstorm
quote:
krakbracket schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:22:
(wordt het maandag een 'onzalige kerstavond??')
Ja dat vroeg ik me ook even af. Heb maandag vrij *O* dus lang weekend voor mij. Maandag wilde ik sowieso weer de server dichtgooien, maar misschien van het weekend ook een keer?

• krakbracket
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 29-05-2014
quote:
Brainstorm schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:24:
, maar misschien van het weekend ook een keer?
zondagmiddag/avond?

PC gameplay geen multiplatform!

• Moonroach

Moonroach

ach ik ben er wel denk ik :) kan op dit moment toch niet veel anders doen dan dit.

oh en ik vind een spy al irri als die mij 2 keer neersteekt.... geeft al even een kleine schets van mijn beeld over irri mensen :P

• MrAngry
  • Laatst online: 23:29
Ik zit hier op een lan en we hebben een dicussie. Je kan nemelijk ingame mensen in je frinds list horen als je dood bent. Nou hebben wij een kleine lan waarbij iedereen in elkaars friends list staat en hadden wij als subclan binnen de groep net het idee dat mensen ook friends-list-voice-chat kunnen horen in-game als je niet ion hetzelfde team zit. Nou zijn we allemaal veel te dronken omdat uit te proberen (typen van deze post kost 5 minuten) dus weten jullie toevallig gewoon hoe dat zit?
Dus kan je mensen op je friendslist ook horen als je leeft?

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

quote:
Bwehehe... dit waren echt 8 minuten vol met grondrollerij. Die gast spoort niet :P

• Mik!
quote:
StarLite schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:29:
[...]

Middelste CP op Warpath anyone? O-)
Naast de laatste cap op Dustbowl O-)

Unholy Christmas, ik doe mee!! Eerst de verplichte gourmet en dan als toetje granaatkoppen, count me in.

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:58

Shabbaman

Got love?

Hmm, na deze update krijg een een CTD (zonder F10 deze keer) met een Engine error. Nog niet eerder gezien, ik hoop niet dat dit een voorbode is.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• G-Tus
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11-08-2019

G-Tus

Doe gewoon jij

Ik krijg vaak een VAC error of Client Timed Out :S

Trouwens ook een nieuw scherm gekocht! :) Lekker groot, 24 inch :P Videokaart vindt het alleen nog niet zo leuk....

Flickr | Instagram

• frickY
quote:
krakbracket schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:22:
toch doet hij het 9 van de 10 keer handiger dan dat,
Absoluut. Hij weet mij meestal ook te verasen op momenten waarop ik hem het minst verwacht.
Maar gister rende hij wederom rond als sniper in dustbowl, en dan gaat gewoon direct mijn magazijn leeg :p

• Bluedevil
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 14:00
quote:
frickY schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 11:57:
[...]

Absoluut. Hij weet mij meestal ook te verasen op momenten waarop ik hem het minst verwacht.
Maar gister rende hij wederom rond als sniper in dustbowl, en dan gaat gewoon direct mijn magazijn leeg :p
als je een beetje goed oplet dan valt het wel op dat hij er rond loopt als spy :9 maar soms het valt mij ook niet op.dan heb ik geluk dat ik hem er uitvis omdat ik dan pyro ben en bij iedereen check als hij spy is of niet >:)

• Switch
Meer griefing!

TF2 weer een update trouwens, de puntentelling in Dustbowl is gefixed en ik lees op de Steam forums dat er een probleempje is met de geluiden, ze klinken anders. Het schijnt een bug te zijn.

Is gek.

• StarLite
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14-02 16:15

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Switch schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:26:
Meer griefing!

TF2 weer een update trouwens, de puntentelling in Dustbowl is gefixed en ik lees op de Steam forums dat er een probleempje is met de geluiden, ze klinken anders. Het schijnt een bug te zijn.
Heerlijk, dat trivia om de deur open te krijgen :D
Die teleporter geintjes zijn ook geweldig om te zien :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• frickY
Hoe hilarisch ook, mochten deze griefers zich ooit in de GoT-servers vertonen noteer dan ajb hun SteamID. Of probeer in eerste instantie via Steam Friends Brain of mij te bereiken.

Al kan ik niet anders dan lachen om die teleport geintjes :x
Zou nog wel een blauwe tele-exit omringt door 12 rode sentries willen zien >:)
Upgraden ze niet naar lvl3 omdat de raketten de tele-exit zouden vernietigen?

• Rutger Mulder
Nog meer greefing.
Lijkt me echt lachen om dit eens te doen maar geen idee hoe ze het doen. Er zijn nu mensen die zeggen dat dit gepatched is met die laatste update maar ik weet niet of dat klopt.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Waar haalt hij al die ammo weg dan?? Die 200 kogels moeten wel een keer op zijn neem ik aan..

Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True