Dustbowl + Hydro, daar vote ik ook voor. Gravel Pit is een leuke map, maar die zie ik mijzelf eigenlijk niet meer dan enkele rondjes achter elkaar doen. Hydro is een goede map, alhoewel ik wel vind dat op deze map samenwerking vaak ontbreekt. Misschien dat dat veranderd als we hem vaker doen.
Rutger Mulder schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 03:23:
Wat ik altijd erg jammer vind op server 1 is dat deze erg snel leegstroomt wanneer er custom maps op komen, dit vooral op de tijden van de dag wanneer er niet zoveel GoTers op de server zijn. Ik zou graag de custom maps uit de map rotatie zien en alleen vote only. Het merendeel van de customs vind ik persoonlijk ook erg bagger.
Lazytown waar men het hier eerder al over had vind ik erg slecht. In team fortress classic wist men al dat de game een stalemate werd als je niet meerdere spawnpoints heb (zoals op warpath).
Mmm volgens mij valt het leegstromen wel mee, wel is het denk ik dat gedurende custom maps gemiddels meer mensen komen en gaan. De customs blijven in de rotatie, de meeste mensen vinden het prettig om niet telkens op dezelfde mappen te spelen. De custom mappen spreken inderdaad niet altijd iedereen aan, momenteel staat deze zes custom mappen in de rotatie: castle, labor, lazytown, warpath, quarry, turbine. Dit zijn eigenlijk de mappen waar de afgelopen tijd de meeste positieve reacties op zijn gekomen. In deze cycle zijn castle en vooral quarry nog discutabel, met name die laatste wordt eigenlijk vrij weinig gespeeld. Overigens is lazytown niet mijn favoriet, maar het is wel een populaire map en de laatste tijd wordt er best wel leuk op gespeeld. Het is denk ik zelfs de populairste custom.
Rutger Mulder schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 03:23:
Ik vind het wel jammer dat je niet meer over de daken kan schieten met demo en langs de deur met sniper, deze exploits hadden toch wel hun charme vind ik

. Ik heb alvast ffs een screenie gemaakt van die nieuwe trap op dustbowl. Denk dat dit wel een goede aanpassing is want de offense zat daar soms zo ontzettend klem.
Die trap gaat best wel helpen, als offence maar ook als defence wat engineers kunnen in de setup stage bijvoorbeeld makkelijker bij de refill die daarboven ligt. Ook kunnen ze dispensers om de hoek op de verhoging plaatsen, worden ze niet zo snel door granaten uitgeschakeld.
Ik zag trouwens in de notes dat je als demo in stage 3 niet meer vanaf het laatste cp granaten kun schieten, kun je nu ook niet meer vanaf de sewer uitgang (ind de alley) het gebied voor het eerste cp bombarderen? Dat zou namelijk wel een mooie fix zijn...
Zo te zien is trouwens het plaatsen van de teleports achter het hek bij cp2 op stage 1 van dustbowl niet aangepast?
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)