Dat zal hoogstwaarschijnlijk door je slechtere/oudere bekabeling in huis liggen. Het gebruik van ijzeren man/vrouwtjes en goede Hirschmann kabels is aan te raden zeker als je digitale kabel gaat nemen. Neem anders eens contact op met UPC of je plaatselijke tv boer. Of lees
hier eens.
Digitenne zal t.o.v. je analoge kabel mindere kwaliteit zijn. Het heet dan wel Digitale tv maar zogeheten bitrate/kwaliteit is 2-2,5 Mbps dit is net genoeg maar kan gegeregeld voor blokjes in beeld zorgen afgezien nog van brommers/rolluiken die voor storing/steelstaand beeld kunnen zorgen. Voor de prijs van Digitenne hoe je het niet te laten maar heb je een LCD/Plasma thuis en wil je optimaal tv kijken dan moet je beter voor UPC Digital gaan maar dan ben je al snel 16 euro analoog + 3 euro digitaal kwijt. Ofwel kijk eens naar KPN Digitale tv (iptv) overigens mis je dan wel BBC 1-4 ook moet je dicht bij wijkkast zitten én verplicht KPN internet abo hebben (Hetnet,KPN Direct,Planet)
Ik heb het sinds eind 2005 UPC Digital en ben daarover zeer tevreden (al mogen enkel gebruiksvriendelijke zaken nog wel veranderen maar beeld is vrijwel altijd goed). Lees anders eens
dit PDF artikel van de Consumentenbond (pagina 15,16 zijn interessant). Overigens worden bij de grotere kabelaars waaronder UPC Ned 1,2,3 en de RTL zenders allemaal in 8 Mbps doorgegeven dit is enorm hoge kwaliteit (bij Digitenne is dit 2-2,5 Mbps) overigens zou 5 al zal zijn hor

Andre21 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:04:
3) Ik heb nu UPC (normaal).. Zenders zien er goed uit behalve Ned1,2,3 die zijn echt bagger. Iemand anders in Ede die dat ook heeft? Mijn hoop is dat het met Digitenne beter is. Zowieso goedkoper in ieder geval.
Alvast bedankt voor de antwoorden..
[
Voor 13% gewijzigd door
funrider op 10-01-2008 15:37
]