Ergens in dit topic heeft Wouter Tinus aangegeven dat een Microcode update bij AMD ook kan. Volgens mij werkte het wel net wat anders als bij Intel. Echter zul je het verwschil niet merken (meende dat Intel het vast kon houden, daar waar bij AMD het iedere boot moet worden geinjecteerd. Maar ook ik kan het mis hebben hierop.
De meeste problemen van alle posts hier gister en ook eergister kwamen uit het aanvallen op meningen... Die zijn over het algemeen goed verwoord en opzich geen vreemde discussie. Er waren helaas een aantal punten waar we elkaar verkeerd begrepen waardoor het wat feller werd

. Zoals mad_max234 ook al aangaf, ook ik had respect voor mad_max234 en probeerde eventuele onduidelijkheden boven water te halen die konden komen door dyslexie, iets waar je rekening mee hoort te houden.
Vindt het een beetje jammer dat GoT soms iets te serieus wordt op dit soort punten. De heel discussie was fel, maar op geen moment een flamebait oid. Dat moet op zijn tijd gewoon kunnen en vindt het jammer dat mensen gaan zitten zeuren dat we gewoon doorgaan. Dat is het mooie van internet en zo'n forum, eens een discussie houden over een vrij groot probleem als de TLB bug om te kijken wat de meningen er over zijn zodat we voor onszelf een beter oordeel over de processor kunnen maken.
Nee, GoT wordt wat minder, ook in de CSL. Mensen zoals ik die gewoon mensen graag helpen met advies bij een nieuw systeem mogen dat zeker opeens niet meer. Niemand die er last van heeft als iemand met een goed onderbouwd boodschappenlijstje aan komt zetten terwijl een aantal actief zijn en het gewoon leuk vinden om mensen te helpen. Toch wordt het maar als spam aangemerkt. Jammer in mijn ogen...
Als software dever zou ik de bug ook uitschakelen, performance in games zal nog steeds wel aan je GFX liggen dus daar ga ik het niet merken. Eigenlijk lijkt me ook het meest logisch dat je de bug deactiveert. Maar voor de mensen die de gok nemen kan het geen kwaad. Aan ieder de keuze, dus er is eigenlijk geen probleem.