Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.333 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JWDUIN schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:35:
[...]

Dan zijn het toch gewoon DVD(vob) bestanden??
Dus ik kan deze dan wel afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
JWDUIN schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:35:
[...]

Dan zijn het toch gewoon DVD(vob) bestanden??
Wacht ff ... als het DVDs zijn is er natuurlijk helemaal niks aan de hand, dat kan nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappie911
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 09:30
Iemand toevallig al ergens de japanse Gran Turismo 5 Prologue besteled / gepreorderd ?

Voor de release van 13 december.

Ofwel; wat zou de snelste weg zijn om deze hier te bemachtigen, zodra hij daar uitkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:42:
[...]

Wacht ff ... als het DVDs zijn is er natuurlijk helemaal niks aan de hand, dat kan nu al.
Nee het zijn geen originele dvd's, het zijn avi bestanden die met convertxtodvd gebrand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:52:
[...]

Nee het zijn geen originele dvd's, het zijn avi bestanden die met convertxtodvd gebrand zijn.
Als je van AVI-bestanden een DVD hebt gemaakt, zijn het geen AVIs meer maar DVDs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 17:24
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:52:
[...]

Als je hem met ConvertXtoDVD convert dan zet hij jouw avi bestanden om naar .vob (dvd) bestanden en deze brand dit programma dan op een dvd. Dus het zijn gewoon DVD's.
Deze kan je gewoon afspelen. Orgineel of niet...
Enigste wat een probleem kan geven zijn regio codes. Maar volgens mij gelden die alleen voor blu-ray films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JWDUIN schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:01:
Enigste wat een probleem kan geven zijn regio codes. Maar volgens mij gelden die alleen voor blu-ray films.
Ook de dvd's zijn gewoon gebonden aan de regio's helaas :( Heb hier nog een hele stapel (originele) R1 dvd's liggen en deze doen het toch echt niet op mijn PS3 :/

Een gekopieerde NTSC (R1) dvd die regio vrij is gemaakt (zoals alle scene releases) speelt natuurlijk wel gewoon probleemloos af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JWDUIN schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:01:
[...]

Als je hem met ConvertXtoDVD convert dan zet hij jouw avi bestanden om naar .vob (dvd) bestanden en deze brand dit programma dan op een dvd. Dus het zijn gewoon DVD's.
Deze kan je gewoon afspelen. Orgineel of niet...
Hartelijk dank! ik bestel mij volgende week de 40g versie voor 350€ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
jappie911 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:46:
Iemand toevallig al ergens de japanse Gran Turismo 5 Prologue besteled / gepreorderd ?

Voor de release van 13 december.

Ofwel; wat zou de snelste weg zijn om deze hier te bemachtigen, zodra hij daar uitkomt ?
Ik heb hem bij renchi.com besteld. Als het goed is kan je hem ook kopen & downloaden vanaf de JP PSN store, dan heb je hem het snelst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:06
Ziet GT5 er nou uit zoals in de DEMO of zoals in de laatste trailer, met zo'n nissan sportcar ?
Dan koop ik hem wel denk ik :)
Voorlopig vermaak ik me nog wel met Guitar Hero 3, echt lache dat spel.
COD4 uitgespeeld en verder online spelen.
Jericho kom ik niet verder, dus ff zoeken naar een oplossing of verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tex5 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:14:
[...]

Ik heb hem bij renchi.com besteld. Als het goed is kan je hem ook kopen & downloaden vanaf de JP PSN store, dan heb je hem het snelst.
Kan je 'm dan ook in het nederlands of engels spelen of alleen in 't japans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:39:
[...]

Weten we niet echt geloof ik. Kans is groot dat ie JP only is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:39:
Dat is wel essentieel voor mij. Ik vind de demo wel vet en dan maakt dat Japans niet zoveel uit, maar als ik de Prologue koop (bestel/download) wil ik 'm wel op Engels kunnen zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
ymmv schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:09:
[...]

Waar heb je hem besteld, hoeveel heb je betaald en heb je nog last gehad van de douane? Ik zit zelf nog steeds te denken aan een Amerikaanse PS3 om BR-films te kunnen importeren. Plus ik heb een grote verzameling R1-DVDs die ik niet kan afspelen. Enig probleem is dat ik al een Europese 60GB heb (voor 600 euro aangeschaft) en ik de 2e handsprijs van zo'n model nogal laag vind. Daar krijg ik nog 300 euro voor terug en dan nog weer de extra kosten van een importmodel. Maar toch...
Heb hem niet besteld maar echt fysiek in de US gehaald... Ik moest er zijn voor mijn werk en dacht "nu of nooit" :) 2 Spellen, extra controller en PS3 voor 425€ (bij het binnenkomen in NL geen problemen gehad en hij kon ook gewoon in de handbagage mee)

BR-Films lijken weinig problemen mee te zijn toch? Als ik kijk naar hoeveel er region locked is dan valt dat erg mee.

Voor de DVDs is het te hopen dat Sony ooit inziet dat er zeer veel vraag naar de mogelijkheid om regio te veranderen of nog beter om hem regio vrij te maken....

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 05-09 13:09
Frostie schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:16:
[...]

Heb hem niet besteld maar echt fysiek in de US gehaald... Ik moest er zijn voor mijn werk en dacht "nu of nooit" :) 2 Spellen, extra controller en PS3 voor 425€ (bij het binnenkomen in NL geen problemen gehad en hij kon ook gewoon in de handbagage mee)

BR-Films lijken weinig problemen mee te zijn toch? Als ik kijk naar hoeveel er region locked is dan valt dat erg mee.

Voor de DVDs is het te hopen dat Sony ooit inziet dat er zeer veel vraag naar de mogelijkheid om regio te veranderen of nog beter om hem regio vrij te maken....
region locked BR films worden er steeds meer. Wat je wel ziet, is dat er relatief weinig europeese BR disks gelocked zijn voor de Amerikaanse markt, omdat geen hond in Amerika kiest voor een europeesche disk. Dus wat dat betreft zit je denk ik wel goed.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
basset schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:45:
[...]

region locked BR films worden er steeds meer. Wat je wel ziet, is dat er relatief weinig europeese BR disks gelocked zijn voor de Amerikaanse markt, omdat geen hond in Amerika kiest voor een europeesche disk. Dus wat dat betreft zit je denk ik wel goed.
OK - Had niet gekeken of er meer recente releases waren die region locked zijn. Maar goed evt. haal ik de BRs uit de US dat is ook niet echt een probleem.

Spellen werken gelukkig altijd (tot nu toe dan...) :)

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Nog een tipje Pro Evolution Soccer 2008 is bij Play.com maar 20pond oftewel 30.99EUR inclusief verzending.

Ik heb hem maar even opgepikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

Is het nou mogelijk met een geimporteerde Resistance, of COD4 gewoon op EU servers te spelen of is dit gelimiteerd tot US servers??

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Bij Resistance is het gelimiteerd (of dat was in ieder geval zo in het begin) en bij CoD4 zijn het worldwide servers.
Ik zou als ik jou was Resistance gewoon 2de hands kopen. Er zijn veel mensen die dat spel willen verkopen (zat in het value pack van de PS3), dus die ga je zeker voor een mooie prijs van iemand kunnen overnemen.

[ Voor 52% gewijzigd door SToRM666 op 04-12-2007 14:49 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
SToRM666 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:46:
Bij Resistance is het gelimiteerd (of dat was in ieder geval zo in het begin)
RFOM server zijn nu wereldwijd en ik zou inderdaad ook een 2e hands kopen. Voor 15-20€ heb je dit prachtig game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

Lijkt me inderdaad verstandiger.. COD4 dan maar alleen importeren..
Den_John schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:05:
[...]

RFOM server zijn nu wereldwijd en ik zou inderdaad ook een 2e hands kopen. Voor 15-20€ heb je dit prachtig game!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Zucht, heb "ik" weer. Vriend van me haalt op aanraden van mij een PS3 (40GB, 3 spellen). Komt thuis en kan lekker spelen. Dag later en nu leest hij geen enkele disc meer. Ik doe spel erin en er gebeurt niets, ik hoor niets en ik zie niets gebeuren. 2 dagen geleden bij Intertoys gehaald, kan gewoon direct omgeruild worden lijkt me?

Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Er schijnen problemen te zijn met de lens van de 40GB PS3, dus dat zal het dan wel zijn.
Ik hoop voor hem dat ie zijn PS3 gewoon kan omruilen, want als ie m naar Sony op moet sturen dan is ie m wel een paar weken kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

nudie schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:01:
2 dagen geleden bij Intertoys gehaald, kan gewoon direct omgeruild worden lijkt me?
Binnen een bepaalde termijn moet de leverancier/verkoper een vervangend en werkend product leveren.
Dus dat betekent niet opsturen voor reparatie, maar gewoon gelijk oversteken van de console.

De termijn waar ik naar refereerde weet ik niet zeker. Maar het is volgens mij iets van twee weken, dus die twee dagen van jou zullen het probleem al niet zijn.

Mochten ze toch moeilijk gaan doen meldt dit dan even, want dan zoek ik even de bijhorende artikelen uit het wetboek op. Want winkeliers zijn meestal wel gevoelig voor als je als consument met wetsartikelen en dergelijke gaat gooien. Laatste doen het trouwens ook goed in brieven naar bedrijven :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
hehe bedankt. Ik wacht het wel even af komt vast helemaal goed hij was niet pissed ofzo kan gebeuren. Fabricage fout, liever dat als dat hij gewoon echt fysiek kapot gaat na een tijdje omdat het een bagger ding. Ik ga niet in details treden waar ik het over heb maar de link is gelegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een dual shock 3 besteld bij Renchi. Nu wou ik eigenlijk ook fifa08 of pes08 maar ik twijfel tussen die 2 versies. Welke van de 2 raden jullie me aan?

[ Voor 132% gewijzigd door een moderator op 04-12-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Dat maakt de keuze wellicht wat interessanter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:37:
Heb een dual shock 3 besteld bij Renchi. Nu wou ik eigenlijk ook fifa08 of pes08 maar ik twijfel tussen die 2 versies. Welke van de 2 raden jullie me aan?
PES08 is echt niet af. De game heeft extreme last van framedrops en online is de lag de bepalende factor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel aantrekkelijk dit :)

Hoe zit het met de nederlandse competitie in pes en werkt het spelen tegen elkaar goed? Hoor namelijk dat fifa voor het eerst over het algemeen beter is dan pes..

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
zAo schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:46:
[...]

PES08 is echt niet af. De game heeft extreme last van framedrops en online is de lag de bepalende factor...
Patch heeft veel verbetering gebracht. Dus volgens mij gaat dat niet meer volledig op. Maar het is idd niet de beste pes geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

Hehe. Net de postbode aan de deur gehad:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.evertse5/ds1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.evertse5/ds2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.evertse5/ds3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/data/products/300x300/0229085.jpg

De DS3 en Ratchet&Clank. Ik hoefde geen invoerkosten te betalen (de 'waarde' was net iets boven de grens van €22 en het pakketje was klein).

De DS3 is eigenlijk precies hetzelfde als de normale Sixaxis, behalve dat hij een stuk zwaarder is, en dat bevalt me wel. En hij trilt natuurlijk :P De tril is te vergelijken met de DS1 van vroegah.

Jammer genoeg is de handleiding van R&C in het chinees, maar het spel is gewoon in het Nederlands :? Terwijl dit niet op het doosje staat. Volgens het doosje is het spel Engels of chinees.

Maarja dat mag de pret niet drukken :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
_Christiaan_ schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:53:
Jammer genoeg is de handleiding van R&C in het chinees, maar het spel is gewoon in het Nederlands :? Terwijl dit niet op het doosje staat. Volgens het doosje is het spel Engels of chinees.
Dat wordt bepaald door de systeemtaal waarop je de PS3 hebt ingesteld. Je kunt hem op die manier in nog veel meer talen spelen (als je zou willen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Ik heb bij renchi ook die DS3 besteld en gewoon de factuurwaarde op 100% laten staan (drie keer opnieuw op die pagina geweest ivm serverproblemen bij de CC) Meteen gemaild of het op 50% gezet kon worden maar ik heb al een mailtje dat mijn order onderweg is (met trackingnummer maar zonder link waari k het kan tracken en ik weet ook niet via welke hij is verzonden want alle 6 de links op hun website kennen mijn nummer niet)

Maar ik kreeg vandaag ook een 2e mail van de Bart Smit over het feit dat ik de USB stick nooit ontvangen heb bij mijn order van R&C. in de 1e mail werd mij verteld dat deze nagezonden werden en nu wordt er verteld dat ik te laat besteld had :?
Er stond nergens ten tijde van mijn bestelling dat de USB stick alleen voor vroege bestellers ofzo was.
Nou is het meer en principe kwestie maar als er staat incl USB stick dan verwacht ik ook incl usb stick zeker als ze het naderhand per mail nog beloven dat deze nagezonden zal worden.

(Volgens mij ben ik een heel eind bij R&C
spoiler:
Heb net de piratenkapitein verslagen en ben bij die gast langsgeweest die mijn helm ophad clank leveltje doorlopen en nu ben ik weer op de volgende planeet
Moet ik nog veel of ben ik een heel eind ?
Moet nl ook nog met Heavenly sword en AC verder.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Bedankt voor de tip, zat te wachten tot ie uit was in de VS, maar deze prijs zal dat niet verslaan.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
harley schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:03:
(Volgens mij ben ik een heel eind bij R&C
spoiler:
Heb net de piratenkapitein verslagen en ben bij die gast langsgeweest die mijn helm ophad clank leveltje doorlopen en nu ben ik weer op de volgende planeet
Moet ik nog veel of ben ik een heel eind ?
Moet nl ook nog met Heavenly sword en AC verder.
Hee, ik zit op precies hetzelfde stuk :)
Ik hoop m ook vanavond uit te spelen zodat ik kan beginnen aan CoD4 (en daarna Uncharted).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Oh ik heb nog een verschil ontdekt tussen de DS3 en de normale sixaxis: de DS3 is niet meer doorschijnend zwart :'(
Ik heb bij renchi ook die DS3 besteld en gewoon de factuurwaarde op 100% laten staan (drie keer opnieuw op die pagina geweest ivm serverproblemen bij de CC) Meteen gemaild of het op 50% gezet kon worden maar ik heb al een mailtje dat mijn order onderweg is (met trackingnummer maar zonder link waari k het kan tracken en ik weet ook niet via welke hij is verzonden want alle 6 de links op hun website kennen mijn nummer niet)

[knip]
Bij mij was het 'Speedpost' (helemaal linksboven). Toevallig was ik dat ook vergeten, maar gelukkig hebben ze het weten te fixen (naar 30%). Wat was de totale waarde van je pakketje?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Renchi-bestellingen kun je traceren via de site van Hong Kong Mail. Je hebt er alleen niet zoveel aan omdat de tracking stopt op het moment dat het pakketje buiten Hong Kong is. TNT Post loopt op dit gebied zwaar achter. Ze zijn al niet in staat om NL pakketjes naar het buitenland te volgen, en dit gaat ook omgekeerd op waardoor je pakketjes naar Nederland ook niet kunt traceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
_Christiaan_ schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:50:
Oh ik heb nog een verschil ontdekt tussen de DS3 en de normale sixaxis: de DS3 is niet meer doorschijnend zwart :'(
Mijn originele Sixaxis is net zo zwart als de nieuwe DS3, ze zijn 100% identiek op het gewicht en het logootje aan de achterkant na. Wanneer begon Sony half-doorzichtige controllers te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
ymmv schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:55:
Renchi-bestellingen kun je traceren via de site van Hong Kong Mail. Je hebt er alleen niet zoveel aan omdat de tracking stopt op het moment dat het pakketje buiten Hong Kong is. TNT Post loopt op dit gebied zwaar achter. Ze zijn al niet in staat om NL pakketjes naar het buitenland te volgen, en dit gaat ook omgekeerd op waardoor je pakketjes naar Nederland ook niet kunt traceren.
Bij mijn pakket uit Japan kon dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

ymmv schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:58:
[...]

Mijn originele Sixaxis is net zo zwart als de nieuwe DS3, ze zijn 100% identiek op het gewicht en het logootje aan de achterkant na. Wanneer begon Sony half-doorzichtige controllers te leveren?
Mijne is van de launch en doorzichtig, je moet hem wel een beetje in het licht houden om het goed te kunnen zien

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
Ik heb 2 vragen...

Hoe krijg ik bij video's die in mn playstation staan het icoontje van de video zelf dus een stukje video die laat zien waar de video over gaat ( staat nu een standaard video icoon)

Mss is dit spel gerelateerd maar hoe kan ik bij FIFA2008 online spelen tegen een vriend? Is dit wel mogelijk? Kan in iedergeval geen optie hiervoor zien in mn vriendenlijst van de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

RSD1982 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:39:
Ik heb 2 vragen...

Hoe krijg ik bij video's die in mn playstation staan het icoontje van de video zelf dus een stukje video die laat zien waar de video over gaat ( staat nu een standaard video icoon)
Druk op driehoekje tijdens het afspelen en kies daarna "change icon".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Weet iemand of je HDMI en Composite tegelijk kan outputten? Ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de factuurwaarde op 50% zet en de douane komt erachter wat gebeurd er dan? Krijg je dan alsnog belasting of iets van een boete?

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:22:
[...]

Dat wordt bepaald door de systeemtaal waarop je de PS3 hebt ingesteld. Je kunt hem op die manier in nog veel meer talen spelen (als je zou willen).
Oftewel, zet je systeemtaal standaard op engels om crappy nl-stemmen te voorkomen :)
ymmv schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:58:Mijn originele Sixaxis is net zo zwart als de nieuwe DS3, ze zijn 100% identiek op het gewicht en het logootje aan de achterkant na. Wanneer begon Sony half-doorzichtige controllers te leveren?
Bekijk je controller dan nog maar eens goed. Mijn launchcontroller is doorzichtig. Schijn er van dichtbij met een lamp op en je kan echt alles zien. In het gewone licht is het lastiger te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Yeeha, Assasins Creed gekocht en damned deze game is goed. Okay het is duidelijk dat replay value niet hoog is maar..vrijheid, mooie plaatjes, toffe gameplay. En op zich geen slecht verhaal! Er zijn slechtere verhalen...hoe dan ook zal uren gaan steken in een behoorlijk goede game die toch 60 euro waard is. Ik heb ook The Darkness in de zomer gekocht en ja ook geen super replay value maar wel een goede game!

En dan april..GTA4, smelt!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond vanmiddag mijn Uncharted van 3busymen op tafel; snel en voordelig! Dit wordt niet het laatste spel wat ik van hem koop! :) En wat ziet het er spetterend strak uit die game, vooral die U-boot is top.
Net op tijd want ik heb Assasins Creed net uitgespeeld, absoluut wel een topspel. Toch wel een 9.

Ik stoorde me heel erg aan de NL stemmen in het begin bij Uncharted maar ik heb er nu geen last meer van. Ik vind het eigelijk wel lollig, al kan ik ook prima het engels verstaan.
Verbaas me over de vloekwoorden in de NL stemmen; in het engels is het vast veel milder.
Ga nu mezelf dwingen niet alles aan één stuk te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Laatst online: 08-09 21:40
-RazieL- schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:27:
[...]
Bekijk je controller dan nog maar eens goed. Mijn launchcontroller is doorzichtig. Schijn er van dichtbij met een lamp op en je kan echt alles zien. In het gewone licht is het lastiger te zien.
Hmmmz, ik altijd ervan uit gegaan dat m'n controller doorzichtig is, blijkt nu dat deze helemaal zwart is! 8)7 Betreft een 40GB van de bartsmit actie (op de sticker onderaan staat modelnr: CECHZC1E )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Net ook een DS3 Ceramic White bij Renchi besteld. Als dit goed bevalt dan ga ik denk ik ook GT5 prologue bestellen zodra dat mogelijk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:07:
Als je de factuurwaarde op 50% zet en de douane komt erachter wat gebeurd er dan? Krijg je dan alsnog belasting of iets van een boete?
Als de douane erachter komt dan krijg je een boete en je moet de normale importkosten betalen.

Maar hoe wil de douane erachter komen :? Op mijn doosje stond "game + controller in crappy handschrift en een waarde van $38,34. Er zat geen factuur of iets dergelijks bij, want dat gaat via de e-mail.

Dus hoe wil de douane bewijzen dat de "value" hoger is.

[ Voor 199% gewijzigd door _Christiaan_ op 04-12-2007 22:29 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

RSD1982 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:39:
Tijdens het afspelen inderdaad op driehoekje drukken zoals al gezegd wordt. Dan staat er ergens een optie om het icoon te wijzigen. Zodra je daar op drukt worden de volgende 15 seconden opgeslagen als icoontje welke terug te zien is in de XMB. Als je je video's echter in mapjes plaatst en de map dan opent zal het beeld stil staan. Je hebt alleen animated icons als je alle video's in een lijst weer laat geven.
DoDo schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:55:
Weet iemand of je HDMI en Composite tegelijk kan outputten? Ik kan het nergens vinden.
Het is het één of het ander. Geluid via HDMI en beeld via composiet kan wel, maar beeld via beiden gaat niet. De PS3 heeft alleen de mogelijkheid om zowel beeld als geluid maar via één kanaal te sturen.
swampy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:39:
Yeeha, Assasins Creed gekocht en damned deze game is goed. Okay het is duidelijk dat replay value niet hoog is maar..vrijheid, mooie plaatjes, toffe gameplay. En op zich geen slecht verhaal! Er zijn slechtere verhalen...hoe dan ook zal uren gaan steken in een behoorlijk goede game die toch 60 euro waard is. Ik heb ook The Darkness in de zomer gekocht en ja ook geen super replay value maar wel een goede game!

En dan april..GTA4, smelt!
Eerst nog Haze voordat GTA 4 uit komt, dat wordt volgens mij ook echt een goede game.

Maar je hebt gelijk dat Assassin's Creed echt goed is. Zit zelf nog steeds in Block 5 (van de 7-8), puur omdat ik tijden door breng met niets doen en alleen wat van daken springen.
En The Darkness was een naar mijn mening zeer korte game van slechts 10 uur. Maar wel 10 uur met heel vette game-play en een goed verhaal. En dat harten uit lijven rukken blijft gewoon tof.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:47
Net even marvels ultimate alliance gehaald bij de frs fvoor 40 euro. Kon m 5 euro goedkoper krijgen via marktplaats of andere online stores maar voor die 5 euro... Anyway, t spel verdiend niet een schoonheidsprijs maar wat een super lekkere hack and slasher!! Lekker voor als de maten (die overigens allemaal comic fan zijN) aanwezig zijn en lekker 4 player co oppen!! Heb er net een uurtje op zitten zwoegen en ook als je alleen speelt is t errug leuk! Vooral de RPG elementen waarin je character steeds nieuwe moves en equipment/ outfits krijgt maakt dit spel tot een leuke game!! Ik ben tevreden met me aankoop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
_Christiaan_ schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:23:
[...]

Als de douane erachter komt dan krijg je een boete en je moet de normale importkosten betalen.

Maar hoe wil de douane erachter komen :? Op mijn doosje stond "game + controller in crappy handschrift en een waarde van $38,34. Er zat geen factuur of iets dergelijks bij, want dat gaat via de e-mail.

Dus hoe wil de douane bewijzen dat de "value" hoger is.
De douane kan je gewoon vragen de originele factuur te overleggen zodat ze kunnen bepalen wat de BTWheffing wordt.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Geniaal, net met mn baas (45+) Motorstorm online gedaan. Hij heeft de 40V3000 gehaald (ziekelijk scherm) met dus gratis PS3 pakket. En wat een lol kan je hebben om zo simpel iets, heerlijk. Hij met bluetooth headset en ik met mn USB headset gewoon met zn 2tjes zitten racen paar uurtjes. Catchup aan dus altijd bij elkaar ipv 3rondes elkaar niet zien. Geniaal.

Dat is denk ik ook een enorm voordeel van Sony. Ik werk zelf parttime in een elektronica winkel en ik zie/denk dat veel mensen hun schouders ophalen als ze xbox of xbox360 horen. Playstation en Sony daarentegen zit er zo ingeburgerd ook bij de niet doorsnee 15~25jr gamer dat dat hoe dan ook consoles schuift. Mn baas speelt nooit spellen maar gaat mooi wel CoD4 en Assasins Creed morgen kopen. Is natuurlijk een incidenteel voorbeeld maar ik zie het heel.. heel veel in de winkel dat er mensen komen die een Sony scherm willen en horen van de PS3 actie en helemaal enthausiast worden, of mensen die een PS2/3 hebben en daarom ook maar een mooi scherm van Sony. Zijn wellicht niet de mensen die de meeste spellen kopen maar dat zijn wel de mensen die de 360 over het algemeen niet bereikt. Met name de diversiteit van de (toekomstige en gekomen PS2-) games zorgen wel voor een grotere doelgroep. Dat zie ik Microsoft over het algemeen minder goed doen. Is natuurlijk ook een top ding maar het helpt Sony wel dat ze naast games/software ook ontiegelijk veel consumenten elektronica maken zodat het overal bekend is. En 150miljoen (zoiets) PS2's helpen natuurlijk ook.

Anywho, was leuk avondje :) Vanavond ook ff PES2008 bij Play.com voor 30EUR incl verzending besteld en mn buren geholpen die voor de familie ook een PS3 hadden gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ik ben ondertussen wel benieuwd wat de verkoopcijfers van de PS3 in Nederland zijn. Ik kom zo nu en dan in de lokale MM (Amsterdam) en zie de PS3-sectie aardig groeien. Het valt me ook op dat de PS3 goed loopt. Dan zijn er nauwelijks of zelfs geen PS3-dozen meer aanwezig terwijl er nog volop PS2s en Xboxen opgestapeld liggen. Of neem deze thread. Het is hier de laatste weken veel en veel drukker geworden.

De PS3 lijkt populairder te zijn geworden. Maar valt dit te quantificeren of moeten we dit bepalen met onbetrouwbare 'anecodotal evidence'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Nou als je VGChars wil/kan geloven gaat t nite slecht.
DS 584,637
Wii 244,133
PS2 168,955
PS3 156,681
PSP 112,035
360 104,965
GBA 13,232
http://vgchartz.com/ehweekly.php
DS is nog steeds ziekelijk, Wii huppelt er lekker achteraan. Maar het Sony kamp doet het allesbehalve slecht t.o.v 360. Dit is van afgelopen week in Europa overigens. In Japan knalt PS3 lekker verder, maand lang meer verkocht als Wii en nu net ff ingehaald maar niets noemenswaardigs. Daarnaast hoe slap het ook klinkt tel i keigenlijk de Wii niet mee.

[ Voor 21% gewijzigd door nudie op 05-12-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:29:
Eerst nog Haze voordat GTA 4 uit komt, dat wordt volgens mij ook echt een goede game.

Maar je hebt gelijk dat Assassin's Creed echt goed is. Zit zelf nog steeds in Block 5 (van de 7-8), puur omdat ik tijden door breng met niets doen en alleen wat van daken springen.
En The Darkness was een naar mijn mening zeer korte game van slechts 10 uur. Maar wel 10 uur met heel vette game-play en een goed verhaal. En dat harten uit lijven rukken blijft gewoon tof.
Zekers, AC kan je makkelijk rekken tot 30 uur want er zijn vlaggen te vinden, guards af te maken van dak naar dak te gaan en ontdekken wat er allemaal ligt, Dingen stelen, afluisteren, en mensen redden..het gaat zo maar door!

Okay het is geen GTA, het is echt een stealth game! Als je te opvallend te werk gaat moet je alweer 5 guards afmaken en dat maakt zo'n troep dus moet je gelijk ergens anders naar toe want zodra een guard een lijk vindt, ...daar ga je weer!

AI van AC is niet het beste maar voldoende, heb inderdaad al de "ben ik onzichtbaar?" momenten gehad toen ik alleen was, een guard afmaakte, tweede guard kwam naar me to maar zal in low profile met X dus tja..was er niet..ergh!

Hoe dan ook voor de uren die je uit het spel kan halen is het gewoon leuk, goed verhaal, dingen zijn goed uitgewerkt en ja het is beter dan The Darkness :) en toch..zal je het niet snel een tweede keer door de missies heen worstelen!
nudie schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:42:
Geniaal, net met mn baas (45+) Motorstorm online gedaan. Hij heeft de 40V3000 gehaald (ziekelijk scherm) met dus gratis PS3 pakket. En wat een lol kan je hebben om zo simpel iets, heerlijk. Hij met bluetooth headset en ik met mn USB headset gewoon met zn 2tjes zitten racen paar uurtjes. Catchup aan dus altijd bij elkaar ipv 3rondes elkaar niet zien. Geniaal.
Motorstorm is een zeer goede game, het speelt gewoon lekker en iedereen heeft een eerlijke kans. Beste tijden heb ik met de zwaarste trucks weten neer te zetten maar die Yawakawi bike...wow...lijk dingetje zolang je niet in de modder zit maar op steen is hij supersnel. Moet je wel mee uitkijken natuurlijk want hij stuurt ook iets anders..

Een tip om te winnen is om jezelf met een vehicle te trainen, zodat je precies weet hoe je moet remmen en gas geven!
[/quote]
Dat is denk ik ook een enorm voordeel van Sony. Ik werk zelf parttime in een elektronica winkel en ik zie/denk dat veel mensen hun schouders ophalen als ze xbox of xbox360 horen. Playstation en Sony daarentegen zit er zo ingeburgerd ook bij de niet doorsnee 15~25jr gamer dat dat hoe dan ook consoles schuift. Mn baas speelt nooit spellen maar gaat mooi wel CoD4 en Assasins Creed morgen kopen.
Ahum well als sony een voorspoedig eerste jaar had, het was niet slecht maar..teveel titels die verzet werden..teveel "meh" titels en te weinig toppers! Tussen nu een maart dertegen wow...eigenlijk hadden die games in december er al moeten zijn! In zoverre heeft microsoft een voorsprong maar ja de xbox360 bestaat dan ook al veel langer!
Is natuurlijk een incidenteel voorbeeld maar ik zie het heel.. heel veel in de winkel dat er mensen komen die een Sony scherm willen en horen van de PS3 actie en helemaal enthausiast worden, of mensen die een PS2/3 hebben en daarom ook maar een mooi scherm van Sony. Zijn wellicht niet de mensen die de meeste spellen kopen maar dat zijn wel de mensen die de 360 over het algemeen niet bereikt. Met name de diversiteit van de (toekomstige en gekomen PS2-) games zorgen wel voor een grotere doelgroep. Dat zie ik Microsoft over het algemeen minder goed doen. Is natuurlijk ook een top ding maar het helpt Sony wel dat ze naast games/software ook ontiegelijk veel consumenten elektronica maken zodat het overal bekend is. En 150miljoen (zoiets) PS2's helpen natuurlijk ook.
Diversiteit is zeker goed bij de playstation, het zijn niet alleen maar racers en shooters maar kijk ook games zoals Assasins Creed! Hell voor magic: the gathering verslaafden is er zijn die The Eye kaartgame.

En dan zijn er de monstelrijke grote demo's die makkelijk over 1Gig gaan, maar dan krijg je er wel veel voor terug. Nee sony is op de goede weg, het is nog niet..maar het komt er wel!

[ Voor 48% gewijzigd door swampy op 05-12-2007 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik zou Assassins Creed nou niet als een pluspunt voor de PS3 neerzetten, aangezien de hoofdconsole voor de ontwikkeling van die game de 360 was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

1shot1kill schreef op woensdag 05 december 2007 @ 06:17:
Ik zou Assassins Creed nou niet als een pluspunt voor de PS3 neerzetten, aangezien de hoofdconsole voor de ontwikkeling van die game de 360 was...
En dat noem jij een reden... :X

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie voor die DS3 ook $108.09/ 73 euro betaald incl. verzend kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik ben ook benieuwd hoe het met de verkoop van blu-rays en HD-DVD's gaat. De PS3 geeft een flinke boost aan het aantal blu-ray-spelers in woonkamers, waar HD-DVD moeilijk tegenop kan.

Ik ken niet veel mensen die zo'n losse speler van een paar honderdjes kopen, i.t.t. een PS3.

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:04:
Nee, ik iets van $80 inclusief alles bij Renchi.com.

[ Voor 31% gewijzigd door _Christiaan_ op 05-12-2007 08:44 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

53 euro en gratis verzenden. Bij yesasia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:04:
Dan heb je bij renchi besteld met express zending :( anders was je een euro of 54 kwijt geweest

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, thx!

Ennuh, die belastig gedoe, heb je bij Yesasia meer of minder kans dat je er belasting voor moet betalen dan bij Renchi? Wat raden jullie daarin aan? Want ik wil natuurlijk zo min mogelijk voor betalen.

Het is nu:

$84.22 dus €57.13

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestel em bij http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3.
Ongeveer 45 euro inclusief verzendkosten. Hij zet er een sticker op van gift 5 dollar video. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:34:
Bestel em bij http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3.
Ongeveer 45 euro inclusief verzendkosten. Hij zet er een sticker op van gift 5 dollar video. :)
Waar staat hij dan? Kan nergens een controler vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
swampy schreef op woensdag 05 december 2007 @ 02:05:
Zekers, AC kan je makkelijk rekken tot 30 uur want er zijn vlaggen te vinden, guards af te maken van dak naar dak te gaan en ontdekken wat er allemaal ligt, Dingen stelen, afluisteren, en mensen redden..het gaat zo maar door!
Ik heb bij AC in elke stad alle viewpoints en opdrachten gehaald en dan ben je al snel 1 a 1,5 uur bezig per stadsdeel.
_Christiaan_ schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:42:
Ik ben ook benieuwd hoe het met de verkoop van blu-rays en HD-DVD's gaat. De PS3 geeft een flinke boost aan het aantal blu-ray-spelers in woonkamers, waar HD-DVD moeilijk tegenop kan.

Ik ken niet veel mensen die zo'n losse speler van een paar honderdjes kopen, i.t.t. een PS3.
Volgens de laatste berichten over HD DVD vs Blu-Ray in Europa is 73% van de verkopen voor Blu-Ray.
Ik ga binnenkort ook maar eens wat films op BR kopen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:38
nudie schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:42:

D natuurlijk ook.
Zou je willen vragen hoelang je baas op zijn ps3 heeft moeten wachten? Ik zit nou alweer meer dan 5 weken te wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 09:46
Maar BlueRay heeft nog niet gewonnen.
HD-DVD timmert hard aan de weg, als je een speler kan kopen voor +-260 (??) en dan nog 12 films erbij krijgt dan is dat gewoon een strakke deal.
Grindtegel schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:58:
[...]

Zou je willen vragen hoelang je baas op zijn ps3 heeft moeten wachten? Ik zit nou alweer meer dan 5 weken te wachten :(
Hier loopt al een topic over: Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD

[ Voor 48% gewijzigd door Gman op 05-12-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

1shot1kill schreef op woensdag 05 december 2007 @ 06:17:
Aldus? AC hebben ze volgens Ubi zelf beiden los van elkaar ontwikkeld, dus er is helemaal geen hoofdconsole.

[...]

In de VS is het verschil tussen HD-DVD en BD kleiner geworden, met nog een redelijke voorsprong voor BD. In de rest van de wereld is BD nummer één. Hoewel één miljoen verkochte BD's in Europa nog zo weinig is dat het altijd nog kan veranderen.

Sowieso is de VS een probleemgebied, ook voor de PS3. De enige regio waar de 360 het zoveel beter doet.

[ Voor 52% gewijzigd door Shiver23 op 05-12-2007 11:00 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-dubbel-

[ Voor 98% gewijzigd door Shiver23 op 05-12-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
In de VS zijn er juist veel mensen die voor $100 een losse HD-DVD speler kopen, i.t.t. een PS3 van ee paar hondertjes.

Europa telt helemaal niet mee in de HD-DVD vs. Blu-ray strijd.
Dat is voor grote bazen in hollywood toch maar een ver-van-mijn-bed-show.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Shiver23 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:57:
[...]

In de VS is het verschil tussen HD-DVD en BD kleiner geworden, met nog een redelijke voorsprong voor BD. In de rest van de wereld is BD nummer één. Hoewel één miljoen verkochte BD's in Europa nog zo weinig is dat het altijd nog kan veranderen.
Tijdens Black Friday (dé shopdag in de VS) was de verhouding Blu-ray vs. HD-DVD anders 75% - 25%. HD-DVD heeft inderdaad meer stand-alone spelers verkocht, maar wat wil je met een actiemodel van $99,-? Dan zou ik ook een HD-DVD-speler erbij gehaald hebben (met name voor HD-DVD exclusives als The Matrix Trilogy (okay, komt binnenkort ook naar Blu-ray) en Transformers).
Sowieso is de VS een probleemgebied, ook voor de PS3. De enige regio waar de 360 het zoveel beter doet.
Verkochte X360 != verkochte HD-DVD-speler, dit itt. de PS3.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
yzf1kr schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:23:
[...]
In de VS zijn er juist veel mensen die voor $100 een losse HD-DVD speler kopen, i.t.t. een PS3 van ee paar hondertjes.
Die eenmalige aanbieding van Walmart op black friday heeft eigenlijk geen invloed gehad op de resultaten. Het ging dan ook om een oud model Toshiba dat niet eens 1080p weer kon geven. Overige gangbare HD-DVD spelers beginnen nog steeds rond de 300 Dollar.

Verder is europa als afzetgebied minstens zo intressant als de VS. De omzet in europa op games en media is al een tijdje hoger dan die in de VS.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Uncharted al gespot? Hoop em vanavond bij de mediamarkt te kunnen halen... Anders morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet via 3busymen? Kost je dan maar 44/45 euro, verzenden gaat supersnel. Mijne was zaterdag verzonden en ik heb em dinsdag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik wil graag de Europese versie. I know, zelfde game en ik importeer zelf ook wel soms, maar deze wil ik gewoon van hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:48
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:55:
Iemand Uncharted al gespot? Hoop em vanavond bij de mediamarkt te kunnen halen... Anders morgen.
Ben net eff bij de MM geweest, maar hij ligt er nog niet.. Maybe vanavond _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm jammer. Keb al zo'n gevoel dat ie er vandaag nog niet ligt maar ik blijf hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Uncharted ook bij 3busymen besteld, goeie afhandeling en was binnen no-time hier, maarja als je liever 70euro betaald ipv 55 maakt het niet uit :P de game is toch hetzelfde.....

Volgende week ook UT3 importeren, 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:05
Weet iemand waar je de demo van COD4 kan downloaden? WIl de game graag eens spelen voordat ik het koop voor de PS3. Heb al EU en US account btw

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:11:
Nee ik wil graag de Europese versie. I know, zelfde game en ik importeer zelf ook wel soms, maar deze wil ik gewoon van hier :P
Maar waarom dan?
Omdat je 'm dan meteen in huis hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

knny schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:24:
Weet iemand waar je de demo van COD4 kan downloaden? WIl de game graag eens spelen voordat ik het koop voor de PS3. Heb al EU en US account btw
Is alleen een PC demo te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:27:
[...]

Maar waarom dan?
Omdat je 'm dan meteen in huis hebt?
Geen idee eigenlijk. Ik wil em wel graag hebben nu maar als ik em wilde importeren dan had ik dat vorige maand al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te overwegen om de ps3 aan te schaffen, maar ik zit nog even met een aantal onduidelijkheden, waar ik zo op internet en dit topic nog niet echte duidelijkheid over heb gevonden.

Ten eerste, hoe zit het met de wifi functie? De ene keer lees ik dat je gewoon op het netwerk kan, en de andere keer zie ik weer een usb stickje oid die er voor zorgt dat je via je wifi kan connecten met je router.

Ten tweede, zijn er tips over (internet)bedrijven waar er goedkoper dan normaal een "starterset" wordt aangeboden?? (ik heb in de pricewatch gekeken maar dat was niet echt veel)

Ten derde... is er uberhaupt nog wel een starterset?? ik lees daar ook verschillende dingen over. oa in frankijk schijnt er nog wel een te zijn, maar ja daar heb ik weinig aan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De WiFi zit er standaard ingebouwd en de startersset is misschien nog wel te krijgen, maar dan zul je goed moeten zoeken.
De startersset bevat een 60GB PS3 + extra controller + 2 games en dat voor 499 euro.

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 05-12-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

SToRM666 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:45:
[...]

Ik heb bij AC in elke stad alle viewpoints en opdrachten gehaald en dan ben je al snel 1 a 1,5 uur bezig per stadsdeel.

[...]

Volgens de laatste berichten over HD DVD vs Blu-Ray in Europa is 73% van de verkopen voor Blu-Ray.
Ik ga binnenkort ook maar eens wat films op BR kopen denk ik :)
Twee laatste "informatie" notches te gaan voordat ik mijn eerste assasination ga doen. En ook moet ik nog een pesky gast met zo'n rood helmpje afmaken en ik weet zeker dat er meer dan 8 vlaggen zijn in het stads gedeelte waar ik ben! ...oh en moet nog een paar dieven redden van guards...

Sommige spelers rushen gewoon te snel door zo'n game want ik geniet gewoon van lekker eerst alles afmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Het punt met AC is dat op een gegeven moment de intellectuele uitdaging er echt wel uit is. Je moet een stad in en daar staan guards voor, hoe deze te omzeilen?... goh, wellicht deze keer via een muur of zo? Nee, idem ditto als de vorige keren. Vlaggen zoeken... op een gegeven moment ga je je afvragen waarom je dat nog doet, het levert nl. niets op. Je moet naar je volgende assassination. Goh, wat zal ik moeten doen om die te kunnen doen? Om uit te vinden wie het is en waar? Nou, gewoon dezelfde drie dingetjes doen als bij de vorige en ook dan zou het wellicht nog niet saai hoeven zijn, maar je wordt nauwelijks uitgedaagd daarin, anders dan wat zwaardvechten, maar dat is echt intens droevig nadat je de counterattack onder de knie hebt.

Free roaming dan? Mja, er is NIETS TE DOEN. Je kunt niet de vrije natuur in om potions of wat dan ook te maken, of sidequests te doen, die zijn er nl. niet. Tuurlijk kun je van gebouw naar gebouw springen en dat is wel aardig in het begin, wat van die UBERZOMBIES afmaken die op het dak staan, maar na een tijdje begrijp je dat die drones echt de meest domme AI hebben die er bestaat dus waar zit hem dan nog de uitdaging...

De steden leven ook niet echt. Door de gehele stad lopen rails met daarop mute zombies die als treintjes door de stad rijden zo lijkt het.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:42:
Ten derde... is er uberhaupt nog wel een starterset?? ik lees daar ook verschillende dingen over. oa in frankijk schijnt er nog wel een te zijn, maar ja daar heb ik weinig aan haha
Editje: Starterspack ;) - Dooie muslink idd, mijn fout, stond er ook wel erg klein geschreven >> MicheldeL :p

Ik heb zelf de 40GB gekocht omdat deze stiller was. Met 2 games kwam ik uit op 495 euro (369 PS3 + 2 'dure' spellen). Nadeel is wel dat ik dus geen extra controller heb en 20 GB minder HDD ruimte.

Als je een PS3 neemt van 40GB : 369 euro
Motorstorm: 35 euro
Resistance: Fall of Man : 50 Euro
Extra Controller: 55 euro

Kom je uit op 509 euro :p. Verschil tov 60GB versie is dan de 20 GB minder HDD ruimte maar wel een console die minder energie verbruikt(65nm proc ipv 95nm) en daardoor minder geluid schijnt te produceren.

[ Voor 13% gewijzigd door Emiel1984 op 05-12-2007 13:57 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Actuele status van dit product: nooit meer leverbaar

Check dan wel even je eigen link voordat je iemand blij maakt met een dode mus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Erg jammer dat ze in AC niks doen met die vlaggen, ik heb ze in de beginstad allemaal gevonden maar je krijgt er echt niks voor.
Erg jammer, wat bonus meuk vrijspelen was erg welkom geweest.
Gewoon een spel wat in de winkels getrapt moest worden, okay ik vind 'm vet maar als deel 2 net zo is dan denk ik dat ik ff over moet slaan.

De counterfunctie vind ik slecht werken, 1:1 of 2:1 gaat wel maar vaak staan er 4~6 guards om je heen, dan vind ik die counter functie erggg random werken.

Laatste assasin, pfff dat is echt ff zweten, da's wel kicken.
Ik heb nog wel een flaw gevonden :P
spoiler:
Als je low HP ben, klim dan in een toren en wacht tot je weer vol bent, je vijanden staan dan even op pauze

Wel knap dat ze op 3 platformen tegelijk dezelfde game uitbrengen.

[ Voor 32% gewijzigd door Gman op 05-12-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

cojones81 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:10:
Net even marvels ultimate alliance gehaald bij de frs fvoor 40 euro. Kon m 5 euro goedkoper krijgen via marktplaats of andere online stores maar voor die 5 euro... Anyway, t spel verdiend niet een schoonheidsprijs maar wat een super lekkere hack and slasher!! Lekker voor als de maten (die overigens allemaal comic fan zijN) aanwezig zijn en lekker 4 player co oppen!! Heb er net een uurtje op zitten zwoegen en ook als je alleen speelt is t errug leuk! Vooral de RPG elementen waarin je character steeds nieuwe moves en equipment/ outfits krijgt maakt dit spel tot een leuke game!! Ik ben tevreden met me aankoop!!
Ik heb deze voor 30 euro van marktplaats geplukt. Heavenly Sword had ik al 3 keer doorgespeeld en had verder niets nieuws meer te bieden, dus er moest iets nieuws komen.

De characters close up zien er niet goed uit, maar van bovenaf zo is er weinig mis mee. En de gameplay is super! Heerlijk verslavend. Lekker uitgebreid.

Wat ik wel jammer vind is dat als je online wilt spelen je van te voren moet wachten tot er iemand anders is (wat nooit gebeurd) en je niet gewoon een game kan starten waar anderen in kunnen springen.

Zin om een keer online te spelen? Mijn PSN id is harlekein.

Eerlijk toegegeven heb ik wel 2 cheat codes gebruikt. Om alle characters en costuums te unlocken. Achteraf gezien niet nodig omdat ik nu vooral met een team van startpersonages speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:18:
[...]

Actuele status van dit product: nooit meer leverbaar

Check dan wel even je eigen link voordat je iemand blij maakt met een dode mus ;)
Daar was ik zelf al geweest dus zo blij was ik niet hoor ;) haha

hebben er mensen ervaring mee over het geluid van de ps3?? (ik heb nou een xbox en dat ding maakt me een kabaal... dus zo ik denk dat het mij niet zo veel uitmaakt... maar toch even nieuwsgierig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:25:
[...]

Daar was ik zelf al geweest dus zo blij was ik niet hoor ;) haha

hebben er mensen ervaring mee over het geluid van de ps3?? (ik heb nou een xbox en dat ding maakt me een kabaal... dus zo ik denk dat het mij niet zo veel uitmaakt... maar toch even nieuwsgierig..
Ik heb de 40 gB (bewuste keuze, PS2-spellen interesseren me niet en ik wilde de koelere, zuinigere 65 nm-chipset) en die is echt fluisterstil. Naar mijn gevoel is die net zo stil (zo niet stiller) dan de Wii, en hij is ook nog eens stiller dan de DVD-speler die hij heeft vervangen.

Het is echt een verademing om een game te starten, zonder het idee te krijgen dat je een straaljagersim aan het spelen bent.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Gman schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:56:
Maar BlueRay heeft nog niet gewonnen.
HD-DVD timmert hard aan de weg, als je een speler kan kopen voor +-260 (??) en dan nog 12 films erbij krijgt dan is dat gewoon een strakke deal.
Bij de MM (in ieder geval in A'dam) krijg je zowel bij HD-DVD als Blu-Ray 8 films erbij. Ik zie HD-DVD alleen niet in Europa winnen. Blu-Ray heeft hier bijna 80% marktaandeel. Je ziet het ook in de Blu-Ray-sectie in mijn lokale MM. De HD-DVD-sectie blijft hetzelfde, de Blu-Ray-sectie wordt steeds groter. Nu al meer dan twee keer zo groot als die van de concurrent. HD-DVD maakt alleen in de VS een kans en zelfs daar worden twee keer zo veel Blu-Ray-films verkocht.

Lijkt me ook wel logisch. Blu-Ray heeft veel meer hw-fabrikanten achter zich. HD-DVD wordt bijna alleen gedragen door Toshiba (met hulp van MS), terwijl Blu-Ray gesteund wordt door Sony, Philips, Panasonic, Pioneer, Sharp, Denon, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ja klopt 8 film, en bij de speler zelf zitten er nog standaard 4 films ofzo.
Dit is bij blueray spelers ook wel maar die zijn toch wat duurder.

Geef mij maar blueray, giev 200gb discs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
yzf1kr schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:23:
[...]

"Kopen" lijkt me sterk aangezien die $100-spelers-aanbieding een tijdelijke dumping-actie was voor zover de voorraad strekte. Die voorraad is allang op. Huidige prijs voor de goedkoopste HD-DVD-speler van Toshiba is ongeveer $200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:42:
Ik zit te overwegen om de ps3 aan te schaffen, maar ik zit nog even met een aantal onduidelijkheden, waar ik zo op internet en dit topic nog niet echte duidelijkheid over heb gevonden.

Ten eerste, hoe zit het met de wifi functie? De ene keer lees ik dat je gewoon op het netwerk kan, en de andere keer zie ik weer een usb stickje oid die er voor zorgt dat je via je wifi kan connecten met je router.
Is gewoon ingebouwd. Je hebt geen USB-stick of zoiets nodig.
Ten tweede, zijn er tips over (internet)bedrijven waar er goedkoper dan normaal een "starterset" wordt aangeboden?? (ik heb in de pricewatch gekeken maar dat was niet echt veel)
In NL lijken die 60GB-starter sets zo onderhand uitverkocht te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Michael Bay over de motieven van MS om HD-DVD te steunen:
"What you don't understand is corporate politics. Microsoft wants both formats to fail so they can be heroes and make the world move to digital downloads. That is the dirty secret no one is talking about. That is why Microsoft is handing out USD 100 million cheques to studios just embrace the HD-DVD and not the leading, and superior Blu-ray. They want confusion in the market until they perfect the digital downloads. Time will tell and you will see the truth."
Zit misschien wel wat in. Misschien ook niet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 05-12-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Erg paranoïde gedachtengang, maar zeer zeker niet uit te sluiten.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.