Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.239 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Zonder die 24p modus is 't helemaal geen porum kan ik je vertellen... dankzij deze modus wordt het uiterst goed zichtbare geschok wat gereduceerd ;)

Maar of ik de 1080/24p mode nou op on of off selecteer van de PS3.. het maakt voor het beeld geen donder uit 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 08-12-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Laat ik het maar weer eens over games hebben ipv tv's en films! :P

Ben erg tevreden met Uncharted; het is echt zoals de gamekings ook al zeiden een filmisch avontuur.
Je krijgt halverwege het spel de keuze uit veel verschillende pistolen/geweren zo kun je jouw eigen favoriet gaan bepalen.
Van mij mogen ze al aan deeltje twee beginnen hoor, ik heb nu nog maar 4 chapters te voltooien dan is het al weer afgelopen.

spoiler:
Ik ben nu in de kamer met de generator zodra je die aanzet krijg je een shitload mutanten op je af, als je daarna de switch omzet krijg je ze weer. Die mutanten bederven voor mij de beleving.
Voor mij in deel 2 geen mutanten of zombies! Die duitse bunker had ik wel iets meer van willen zien, leuke WOII dingetjes ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met een import PS3? Ik was van plan om rond januari/februari een PS3 te importeren, maar realiseerde me net dat het updaten van de firmware voor problemen kon zorgen. Ik meen me te herinneren dat Sony niet wilde dat je een PS3 ging importeren, dus gok ik dat ze een firmware update van een US PS3 in Europa blokkeren, maar dat weet ik dus niet zeker. Iemand enig idee?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237237

Helemaal met je een JeepXJ89.
Waar jij zit heb ik ook eventjes over gedaan, maar is ook niet echt mijn ding. Had van mij uit het spel mogen worden gelaten. Maar verder niets dan lof over Uncharted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:02
Hey mensen, ik had nog een klein vraagje over PSN.
Is Xbox Live echt zoveel beter als PSN? en waarom? (omdat ik dit vaak lees in xbox360 vs PS3 duscussies)

Ik hoop dat het om fanboy-gedoe gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Het is maar wat je mooi vindt, ik moet zeggen dat ik de eerste keer de xbox360 zag het menu
erg verwarend vond en vooral als je een game als halo 3 wilde stopzetten was me niet
duidelijk wat te doen. Ik ben een PS3 gewend.

Ook het online koop gedeelte boeit me niet bij de xbox alsmede die van de PS3, behalve de demo"s ;) die gratis zijn en het online gamen, zoals fifa en idd mijn vrienden spelen met PES

Dus wederom 8) gewoon je console kiezen die je zelf wil hebben. Ik hou niet van poep
jij mischien wel, smaken verschillen. pfffff gelukkig maar :)

_/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 09-12-2007 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Ik heb net de demo van Kane & Lynch gespeeld met mijn broertje, ik moet zeggen, vond het wel een leuke spel! Zeker in co-op! Het is een spel die ik niet zo snel zal kopen, tenzij het voor €30 of minder te vinden is. De besturing was wel even wennen en ik vind de camera een beetje raar gepositioneerd, maar dat zijn dingen waar je snel aan went :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
geemfriek schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:16:
Hey mensen, ik had nog een klein vraagje over PSN.
Is Xbox Live echt zoveel beter als PSN? en waarom? (omdat ik dit vaak lees in xbox360 vs PS3 duscussies)

Ik hoop dat het om fanboy-gedoe gaat :)
Ik merk geen verschil met Live en PSN, Live geeft persoonlijk nu veel gekloot door NAT instellingen :z

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:47

MeNTaL_TO

The future is not set

Stom vraagje, bij fifa08 op de ps3 word ik na een online game verwezen naar de eafw site voor mijn stats en dat ik een profile in kan stellen, maar wat is de url dan van die site?
Ook met google vind ik eigenlijk niets wat me verder kan helpen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-06 02:26
Anoniem: 237237 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 23:13:
[...]

Ik heb vandaag Resevoir Dogs op blu ray gekocht (€ 15 bij de FRS).
Leuk prijsje en dat is echt een klassieker. Daarnet gekeken, beeld ziet er prima uit, zeker als je nagaat dat de film alweer 15 jaar oud is. :)
Als je van plan bent vaker een Blu Ray film te kopen, check dan eerst even deze http://bluray.highdefdigest.com/reviews.html website, er zitten namelijk ook veel rotte appels tussen, naar mijn idee is dit de beste review en nieuws site voor HD

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

Dennis_sla schreef op zondag 09 december 2007 @ 04:04:
[...]

Als je van plan bent vaker een Blu Ray film te kopen, check dan eerst even deze http://bluray.highdefdigest.com/reviews.html website, er zitten namelijk ook veel rotte appels tussen, naar mijn idee is dit de beste review en nieuws site voor HD
helemaal waar!
tevens vind je hier veel nieuws en geruchten. het forum is ook lachen vaak ;) maar als een film op deze site voor het beeld 5 sterren heeft, dan is het ook echt een grafisch pareltje! goede tip dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-06 14:50
MeNTaL_TO schreef op zondag 09 december 2007 @ 02:49:
Stom vraagje, bij fifa08 op de ps3 word ik na een online game verwezen naar de eafw site voor mijn stats en dat ik een profile in kan stellen, maar wat is de url dan van die site?
Ook met google vind ik eigenlijk niets wat me verder kan helpen.
http://www.easportsworld.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennis_sla schreef op zondag 09 december 2007 @ 04:04:
Bedankt, ik had zelf al gekeken op http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3209
Maar op: http://bluray.highdefdigest.com/454/reservoirdogs.html krijgt de film zelf 1 ster?? 8)7 En dat omdat de schrijver de film haat, dus het blijft allemaal wel wat subjectief. Maar wel leuk om te kijken hoe de beeldkwaliteit, geluid etc is.

Ps. Sorry voor het offtopic geneuzel..... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

Anoniem: 237237 schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:03:
[...]

Bedankt, ik had zelf al gekeken op http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3209
Maar op: http://bluray.highdefdigest.com/454/reservoirdogs.html krijgt de film zelf 1 ster?? 8)7 En dat omdat de schrijver de film haat, dus het blijft allemaal wel wat subjectief. Maar wel leuk om te kijken hoe de beeldkwaliteit, geluid etc is.

Ps. Sorry voor het offtopic geneuzel..... :$
niet geheel offtopic, "playstation 3 ervaringen topic", ps3 kan heel wat meer dan alleen games, dus filmkwaliteit etc hoort er ook wel eens bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 239951 schreef op zondag 09 december 2007 @ 00:49:
spoiler:
Ik ben nu in de kamer met de generator zodra je die aanzet krijg je een shitload mutanten op je af, als je daarna de switch omzet krijg je ze weer. Die mutanten bederven voor mij de beleving.
Voor mij in deel 2 geen mutanten of zombies! Die duitse bunker had ik wel iets meer van willen zien, leuke WOII dingetjes ofzo
spoiler:
Je komt er later wel achter dat die mutanten geen mutanten zijn en een onderdeel van het verhaal!

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch had het voor mij niet gehoeven EfBe..... ;)
Vond het spelen ertegen ook niet zo leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie trouwens ook dat de PS3 regelmatig even 1 a 2 seconden sneeuw laat zien en daarna nog even gevolgd door een groen of paars beeld? Had het net weer tijdens wat actie in een game, das best iritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Anoniem: 237237 schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:34:
Hebben jullie trouwens ook dat de PS3 regelmatig even 1 a 2 seconden sneeuw laat zien en daarna nog even gevolgd door een groen of paars beeld? Had het net weer tijdens wat actie in een game, das best iritant....
8)7 Ehhhh, nee, nog nooit gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Chester schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:14:
Heeft iemand hier ervaring met een import PS3? Ik was van plan om rond januari/februari een PS3 te importeren, maar realiseerde me net dat het updaten van de firmware voor problemen kon zorgen. Ik meen me te herinneren dat Sony niet wilde dat je een PS3 ging importeren, dus gok ik dat ze een firmware update van een US PS3 in Europa blokkeren, maar dat weet ik dus niet zeker. Iemand enig idee?
Ik heb een Japanse PS3, en de firmware updates gaan altijd prima via het internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
ICE74 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 21:32:
[...]

het is trouwens de TH50-PY70 en volgens de site staat er wel degelijk dat dit toestel 24P ondersteund
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan dat niet bevestigen op die site... ;) Ik bedoel, als dat echt zo is waarom zetten ze dat niet in de ondersteunende video modussen, en waarom accepteerd jou TV dat signaal dan niet?

Laat maar. ik loop oude koeien uit de sloot te halen. :) Deze TV ondersteund 1080p24 niet. Klaar. Volgende toch maar de Pioneer kiezen. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Arx op 09-12-2007 11:41 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Daar maar verder.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.