50% over bluray spelers en 50% over het medium blu ray. 2 zinnen uit de eerste 50% staat PS3 in vermeld. En volgens mij was het al langer bekend dat de PS3 goed vertegenwoordigd is in de blu-ray speler markt. Maar goed ik zie niet echt de nieuwswaarde ervan in.endless schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:21:
Kijk: Positief nieuws over de PS3 op tweakers.net: nieuws: PS3 goed voor driekwart totale aantal blu-ray-spelers
Hetzelfde met Mark Rein: UT3 draait met opzet langzamer op PS3 totaal geen nieuws waarde, 40% gaat over de eventuele poort naar de 360 en een fps is langzamer ivm de analoge sticks

Om eerlijk te zijn lees ik de front page van tweakers telkens minder en minder. Ik ga direct door naar het forum PS3 LCD schermen Telefoons e.d.
Als je het doet, doe het dan goed of niet imo
Dit vind ik wel interessant! iemand al geprobeerd?
Zo is de PSN-game High Velocity Bowling voorzien van de mogelijkheid om zogenaamde "custom soundtracks" af te kunnen spelen. Oftewel het afspelen van je eigen muziek van de Playstion's harde schijf tijdens het spelen van het spel.
Daarnaast heeft de multiplayer-demo van Timeshift de mogelijkheid om je vriendenlijst tijdens het spel te kunnen ophalen, alsmede te chatten
[ Voor 44% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-12-2007 17:35 ]